פריוויו אחרון לעונה? לקראת משחק מספר 5 / עומר בקאל

משחק בסדר גודל שכזה חייב לקבל פריוויו מתאים. דנבר רוצה להצטרף הערב אל גולדן סטייט 17, הלייקרס של 01 וסן אנטוניו של 07 בתור ההקבוצות היחידות לזכות באליפות עם ארבעה הפסדים או פחות בפלייאוף (במאה ה21) בזמן שבצד השני מיאמי רוצה להשאיר את ריצת הסינדרלה האדירה שלה בחיים ולמשוך את סדרת הגמר לשישה משחקים לפחות. בואו נצלול פנימה.

דנבר נאגטס (1-3) – מיאמי היט (3-1) 3:30

המעטפת של דנבר

למרות שניקולה יוקיץ' הוא ללא שום ספק השחקן הטוב ביותר בעולם היום, כל אלופה צריכה את השחקן המשלים הנכון שיקח צעד אחד קדימה ברגע הגדול ביותר של העונה ובמשחק מספר 4 זה ללא שום ספק היה אארון גורדון. מלבד הערב המדויק מחוץ לקשת (3/4) הוא עמד על 8/11 מהשדה תוך כדי ניצול נקודת החולשה הגדולה ביותר של מיאמי, בזמן שמרבית תשומת הלב של ההגנה מופנית לשמירה על הפיק אנד רול של יוקיץ' ומארי (אותו נפרק בהמשך) ובאם לא יכול להישאר מסביב לטבעת, אארון גורדון, שחקן הפוסט אפ השני היעיל ביותר בפלייאוף (עם מספר פוזשנים מועט), הראה שוב ושוב להגנה של מיאמי שמלבד היכולת שלו ושל יוקיץ' לתקשר אחד עם השני על המגרש בטלפתיה, הוא גם גדול וחזק יותר מכל שאר המגנים שלא נקראים באם או ג'ימי. גורדון חייב להגיע הערב באותה גישה התקפית ואגרסיבית בשביל לגרום לספולסטרה להניע חלק מהמאמץ ההגנתי לעברו ולשחרר את הלחץ שנמצא על שתי הכוכבים.

בכלל, לפני שנגיע לשני הכוכבים הראשיים של ההצגה, דנבר מקבלת הופעות איכותיות מאוד משחקני הספסל שלה. בראון, הרוקי הצעיר, סיים את משחק מספר 3 עם 15 נקודות והוא עומד על 77% מהשדה בסדרת הגמר, ברוס בראון הוא הקלע הרביעי המוביל של הקבוצה בסדרה ומלבד הגנה אישית נהדרת על ג'ימי בשני המשחקים האחרונים הוא ממשיך להראות יכולת יצירת מצבים בפיק אנד רול עם הג'וקר. אבל כל זה מסתיר שאלה אחת שאנחנו לא נרבה להתעסק בה כל עוד הנאגטס ינצחו, איפה מייקל פורטר ג'וניור? 8 נקודות למשחק, 29% מהשדה והנתון האהוב עלי, אסיסט אחד ויחיד ב113.4 דקות משחק. האינטנסיביות ההגנתית שלו השתפרה, הוא משתמש בגודל ובאתלטיות שלו בצורה נהדרת בצד ההגנתי והוא שני רק ליוקיץ' בכמות הריבאונדים ההגנתיים של דנבר בסדרת הגמר אבל הוא חתם על חוזה ארוך טווח בשווי 180 מיליון דולר על בסיס העובדה שהזריקה שלו יכולה להיות בלתי ניתנת לעצירה וכרגע הוא לא מסוגל לתרום למאמץ ההתקפי של הנאגטס בסדרה. במידה ופורטר לא יתאושש לקראת המשחק המכריע הערב, מייקל מאלון, שלא מפחד להוריד אותו לספסל כשהוא רואה שהזריקה שלו לא נמצאת במקום, יצטרך להמשיך לקבל תרומה התקפית נכבדת משאר הסגל המשלים.

המאמץ שם, איפה ההתקפה?

הפיק אנד רול של הנאגטס וההגנה של מיאמי

לספוסלטרה תמיד יש קלף הגנתי בשרוול. בסדרה נגד הניקס ספולסטרה החליט שלא משנה כמה נקודות יש לג'יילן ברונסון, הוא לא נותן לאף אחר מהסגל של תיבס את ההזדמנות לנצח אותו ובסדרה נגד בוסטון הנשק הסודי של מיאמי הייתה ההגנה האיזורית ששיתקה את ההתקפה של ג'ו מאזולה, במיוחד בדקות הסיום של משחק קרוב. מיאמי ניגשת לפיק אנד רול של יוקיץ' ומארי, אחד הכלים ההתקפיים היעילים ביותר שראיתי במו עיני על מגרש כדורסל, בצורה מעניינת מאוד: היא לרוב תעשה בליץ חזק (דאבל טים אגרסיבי) על מארי, לפני שהוא מספיק לקבל את ההחלטה הראשונית, הבעיה היחידה היא שג'מאל מארי מתגלה בתור מקבל החלטות נהדר תחת לחץ, ושניקולה יוקיץ' לרוב נשאר פנוי באיזור קו העונשין בשורט רול. מארי ביצע 56.5 מסירות למשחק בשלושת הסיבובים הראשונים של הפלייאוף בעוד הג'וקר (שמוביל את הפלייאוף במסירות) עמד על 83.4, עד כה בסדרה? 74.5 מסירות ליוקיץ' ו74 מסירות לג'מאל מארי בכל ערב. מארי מסר 42 אסיסטים בסדרה הזאת עד כה בזמן שיוקיץ' חילק רק 32 והוא מצטרף למג'יק ג'ונסון כשחקנים היחידים שמסרו לפחות עשרה אסיסטים בכל אחד מארבעת המשחקים הראשונים של סדרת גמר. ההחלטה של מיאמי להוציא את הכדור מהידיים של מארי ולנטרל את התרומה ההתקפית שלו מהפיק אנד רול מבליטה את יכולת המסירה שלו אך יותר מכל את קבלת ההחלטות הזריזה והנכונה שלו שמשאירה את דנבר במצבים של 4 על 5 בכל פעם שהוא נפטר מהכדור בזמן. ספו ניצב בפני החלטה גורלית במשחק הערב, האם ללכת עד הסוף עם הטקטיקה שבחר לעצמו ולהאמין שמארי יתחיל לאבד כמה כדורים (סיים עם 12 אסיסטים ו0 איבודים במשחק מספר 4) או להניף את הדגל הלבן ולשנות את הפוקוס אל הג'וקר שעומד על 30 נקודות למשחק על 55% מהשדה ונהנה מהשטח הפתוח שהוא לרוב מקבל.

כימיה שנבנתה לאורך שנים

אז מה ההיט כן יכולים לעשות הערב?

שני האלמנטים החשובים ביותר בהתקפה של מיאמי עד כה בפלייאוף עדיין לא הופיעו לסדרת הגמר, הקליעה שלה מחוץ לקשת והמשחק האגרסיבי של ג'ימי באטלר. חבל שקאמבק הירואי של טיילר הירו כמעט וירד מהפרק.

חוץ מהסדרה נגד הניקס בה הם עמדו על 30% מחוץ לקשת (בזמן שהניקס עמדו על 29.9%), ההיט קלעו ב45% מחוץ לקשת נגד מילווקי ו43.4% מחוץ לקשת נגד בוסטון. כאשר מיאמי קולעת את הזריקות שלה מבחוץ בזמן שבאטלר אגרסיבי עם הכדור בידיים ומרבה לתקוף את הסל היא נראית כמו קבוצה בלתי ניתנת לעצירה. מלבד הניצחון במשחק 2, בו היא קלעה 17 שלשות ב48.6% מחוץ לקשת, מיאמי עומדת על 32% כש"על הנייר" היא מקבלת את אותם זריקות. בהשוואה לשאר הפלייאוף, מיאמי מקבלת כמות שווה של זריקות קאטץ' אנד שוט לקלעים שלה, כשכמות הזריקות הפנויות לעומת הזריקות בהם המגן נמצא קרוב יותר נשארה די דומה. סטרוס וקיילב מרטין קיבלו שמונה זריקות קאטץ' אנד שוט במשחק בשלושת הסיבובים הראשונים של הפלייאוף וקלעו ב45% בזמן שהם עומדים על 24% מתוך 7.5 הזריקות המשותפות שהם מקבלים בגמר (כמות הזריקות של מרטין ירדה באופן דרסטי בזמן שכמות הזריקות של סטרוס עלתה). אנחנו נדבר על ההגעה של באטלר למשחק המכריע בפסקה הבאה, אבל איתו או בלעדיו, לקלעים של מיאמי יש הזדמנות אחרונה הערב להוכיח שהם מסוגלים לתרום גם על הבמה הגדולה ביותר ולהשאיר את ההיט בסדרה לעוד משחק אחד לפחות.

הדבר הראשון שמאמנים מסתכלים עליו כשהם מנסים להבין את מי צריך לעצור בהתקפה היריבה הוא כמות הנקודות שכוכבים קולעים בניצחונות לעומת הפסדים (מכאן הגיע הרעיון לעצור דווקא את מארי בהתקפה של דנבר – יוקיץ' עומד על קצת מעל 24 נקודות בניצחונות ובהפסדים אך מארי יורד מ21 נקודות למשחק ל16 בהפסדים של דנבר בעונה הסדירה לעומת הניצחונות). בעוד באם מתנועע בין 17 ל18 נקודות למשחק בין התוצאות השונות בפלייאוף עד כה ההבדל בנתונים של באטלר הוא דרסטי. 30.3 נקודות למשחק על 49% מהשדה בניצחונות של ההיט (בעיקר הודות להופעות ענק נגד מילווקי ובוסטון) ובצד השני 22 על 44% מהשדה בהפסדים. מיאמי לא מכילה כישרון התקפי גדול במיוחד בסגל שלה, היא מאומנת היטב, מכילה המון שחקנים שלא מפחדים לקחת זריקות ברגעים הגדולים והיא קשוחה מאוד אבל בשביל להצליח ברמות הגדולות ביותר היא חייבת אלמנט נוסף למשחק שלה. אלמנט של סופרסטאר. באטלר היה הסופרסטאר הזה נגד מילווקי בסיבוב הראשון ובשלושת המשחקים הראשונים נגד בוסטון. עד כה הוא הופיע ביעילות, איפה שצריך אותו, לכמות הזמן המסוימת שצריך אותו ולא יותר והוא בבירור מתמודד עם פציעה מאז שסובב את הקרסול נגד הניקס אבל מיאמי חייבת את הסופרסטאר שלה הערב. אארון גורדון נותן לבאטלר את המצ'אפ הקשוח ביותר שהוא פגש עד כה בפלייאוף (בעיקר בגלל ההתעקשות של באד לא לשמור אותו עם יאניס) והוא מבטל את אלמנט הפיזיות והקשיחות של ג'ימי שבהחלט עזר לו מול ברונסון, ג'רו הולידיי וכל מי שבוסטון ניסתה לזרוק עליו בשלושת המשחקים הראשונים אבל באטלר חייב לתקוף את הטבעת באגרסיביות יתרה, ההבדל לא יכול להיות ברור יותר. ג'ימי בשלושת הסיבובים הראשונים בפלייאוף בחדירות לטבעת – 17.8 חדירות, 50% מהשדה ו3.3 זריקות מהקו (שהגיעו מאותם חדירות), בסדרת הגמר – 15.5 חדירות, 38.5% מהשדה וחצי זריקת עונשין למשחק.

חייב ללכת כל הדרך אל הסל

אם הייתי אדם מהמר

יש דרך משחק בה מיאמי מנצחת את המפגש הערב, אך היא כוללת יותר מדי משתנים. יותר מדי "אם". המשחק של דנבר היה מצליח ועקבי לאורך הפלייאוף כולו ואין סיבה שהם יורידו את הרגל מהגז בערב החשוב ביותר של העונה. דנבר מנצחים במשחק צמוד וזוכים באליפות הראשונה בתולדות המועדון!

לפוסט הזה יש 209 תגובות

  1. בבועה אם אני לא טועה, מיאמי הפתיעה במשחק 5 ודחתה את הקץ.
    הסיכוי קלוש. דנוור טובה יותר, ביתיות וטבעת על השולחן, אבל בא לי להמר שזנה יקרה גם הפעם

  2. תודה רבה.
    ולכל המסקרים לאורך השנה.
    אפשר לדבר הרבה על X ועל Y, על אסטרטגיות, התאמות וכו', אבל בשורה התחתונה כל זה לא משנה כי מדובר ב"לא כוחות".
    4-1 כמו שחזו רוב המגיבים בפריוויו לסדרה.
    מיאמי אובראצ'יברית, ופשוט מתקשה להשיג סלים. כל סל זה נס ומושג במאמץ רב.
    דנבר הקבוצה הטובה בליגה כל השנה, ויש לה את השחקן הטוב בסדרה, וגם את השני הכי טוב.
    היא קבוצה מוכנה ובשלה שאכלה הרבה חרא להגיע למעמד הזה:
    בתחילתה שילמה שכר לימוד על נאיביות וחוסר ניסיון, אח"כ נפלה קורבן לסדרה המכורה בבועה, ואז לפציעות.
    דנבר מנצחת בקלות וחוגגת על המגרש ומחוצה לו.

  3. חברים, עזבו אתכם משטויות כי הרי כידוע מה שחשוב זו הפרספקטיבה היהודית, ובפוטנציאל אפילו הישראלית! אז ככה, בסופש האחרון נולדה ביתו ה י ה ו ד י ה של קווין לאב, להלן קפטנית נבחרת הנשים של ישראל לשנת 2045. או לחילופין, אם תבחר ללכת בעקבות האמא, נערת השער במהדורת בגדי הים של הספורטס אילוסטרייטד לשנת 2043. אחד מהשניים בוודאות, ובכל מקרה, כבוד גדול לעם היהודי! מזל טוב קווין!

    1. קודם כל צריך לתת לה קרדיט שיצאה לאויר העולם בין משחקים ותאפשר לאבא לשחק היום.
      דבר שני- כבר נישלת את הבת של סבוניס מהתואר?
      אבל אם כבר יהודים אז כמו יהודים יאללה לשדך – תכירי טייגר סבוניס אתם תעשו לנו כדורסלנים יהודים ואנחנו אולי נאהב אתכם בתמורה…

  4. לאחרונה מאז שחזרתי להגיב באתר
    כתבתי די הרבה והנה היום בליחה התכוצות שרירים נוראית ברגל שמאל לא יודע אם קרה כאן למישהו?
    לא חושב שקשור למאמצים אחרים
    חושב שרק בגלל הכתיבה באתר ….
    כתיבה מאד מאמצת
    בקשר אחרון או לא לדעתי לא ….

    1. זה בגלל שאתה לא הולך יחף. אתה חייב לשחרר את עצמך בלב ובנשמה באמת ורק אז השרירים יפסיקו להתכווץ. כל עוד אתה מתוח עצבני מעשן נרגילות ושותה מים זה יחזור. מומי היה אומר שתנסה נרגילה עם סקוטיש סקוט. ,יתכן וזה יעזור.

      1. ממליץ על הרופא עכוזים הגרמני שלי,
        הוא יסדר אותך על יבש,יצעיר אותך בעשור ויסדר לך איוורור תלת כיווני

  5. אחלה פריוויו,תודה רבה
    דנבר נצמדים לשלשות של מיאמי ב2 המשחקים האחרונים, זה פקטור די מכריע.
    מיאמי עברו את ה100 רק במשחק מס 2 וכפי שנאמר- הם בהחלט מיקסמו את עצמם ומגיע להם כל הכבוד על ההגעה לגמר ועל הניצחון במשחק 2 אבל זה יסתיים היום עם אלופה ראויה ביותר

  6. דנבר קבוצה טובה יותר, אבל..
    קשה לסגור סדרה,
    עוד יותר קשה לסגור אליפות,
    על אחת כמה וכמה אליפות ראשונה לכל השחקנים המאמנים והמועדון.
    הידיים קצת רועדות אפילו לסרבים קרי רוח.
    אם מיאמי יבואו לשחק חזק, יכולים למשוך את זה עוד קצת

  7. אחלה פריוויו אחרון לעונה, כמו שזה נראה. מיאמי נותנים פלייאוף גדול אבל הבאקס בוסטון ופילי היו עושים ליוקיץ חיים הרבה יותר קשים

  8. תודה רבה.
    הלילה העונה ננעלת באליפות נהדרת של קבוצה חזקה מאוד שהתפתחה עם השנים עד הלום. מאץ' ריספקט.
    אולי איזה gm יקבל השראה מהקבוצה שנמצאת במקום ה-28 בליגה במספר נסיונות הקליעה מעבר לקשת, ועוד קצת השראה מכדורסל חכם, שיתופי ומנצח.

  9. אחלה פרוויו
    מייקל פורטר ג'וניור נמצא בארגז עם הרעיונות שהיו טובים כשלעצמם אבל כבר היו רעיונות יותר טובים.
    🤷🏻‍♂️
    ולמיאמי יש סנטר. אולי כדאי להשתמש בו…..

  10. תודה על הפריוויו. דנבר תנצח ותקח אליפות מוצדקת, היא חזקה ובשלה וכולם ניבאו לה ניצחון קל בגמר.
    מיאמי – עם כל הכבוד – קצת "קילקלו" את הפלייאוף השנה
    🙂
    דנבר – פילי
    דנבר – בוסטון
    ומעל לכל דנבר – יאניס
    היה יכול להיות יותר כיף.
    אני יודע שכולם אוהבים סינדרלות, אני לא כל כך. יותר כיף לראות כוכבי על מתחרים זה בזה ישירות – זה מוציא מהם את המיטב – עם כל הכבוד לאלמונים הלוחמים (הנהדרים) של מיאמי.
    ברכות ליוקיץ' שבהחלט "כופף" את כל הסדרות של דנבר לצד שלו. ברכות למארי שהראה שהוא כוכב על – לכל מי שפקפק בו (גם אני בתוכם). ודבר אחרון – שתי קבוצות בעצם הצליחו "לדגדג" את דנבר: פיניקס החסרה והפצועה, ו… מיני
    🙂

  11. תודה רבה
    באמת לא ברור הסיפור עם באטלר,איך זה שנגד ברוק יאניס וג׳רו הוא התפוצץ בקלות ונגד הנאגטס שהגנה זה לא הצד החזק שלה ושמלבד גורדון אין להם יותר מדי הגנה אישית ברמה גבוהה הוא לא קולע הרבה וגם מה שקולע זה באחוזים לא טובים בכלל.
    לא הולך להמר בתקווה לא לנחס אבל מאוד מאוד אשמח אם הקבוצה מהמערב תעשה היסטוריה הלילה.

      1. מסכים. אבל למרות זאת נראה שזה עדיין באחריות באטלר
        כי מצד אחד דנבר לא מהססים לרגע ומחליפים למה שבאטלר רוצה, ומצד שני הם לא ממש שולחים עזרה כפולה עליו
        ככה שהירידה ביכולת היא בעיקר שלו ובאחריותו

  12. מכיוון שזה המשחק האחרון לעונה אני מקווה שלא יהיה חד צדדי מדי, ברמה של גארבג'טיים מהמחצית. לא אתנגד גם לאיזה משחק פצצות של הבדחן – לסגור את העונה המופלאה ואת ה-MVP שנשדד ממנו בקול תרועת פינאלה שיהדהד עוד שנים רבות.
    (לא יקרה ;-( , האיש עבד ליעילות)

  13. כעת חיה בעוד כ-12 שעות יעלו ויבואו לענוד טבעת ותהילה:
    הבדחן, הגמל, א"ד גורדון, סבל-צעיר, הנוצרי, האחים חום, ג'ף ירוק – ובזאת סיימנו את הרוטציה המהממת של מיכאל קנטלופ.

  14. אחד הדברים החביבים עלי באליפויות נבא זה שחקנים ותיקים שסוף סוף זוכים בטבעת אחרי שנים ארוכות בליגה, גם אם הם לא תורמים גדולים לאליפות.
    הלילה יהיו 4 כאלה שזה כמות מכובדת מאד – דיאנדרה, איש, רג׳י ג׳קסון וג׳ף גרין.

        1. שחקן נהדר. היה שחקן חיובי ותרם בכל דרך אפשרית לכל קבוצה שבה שיחק.
          לא ידעתי לגבי הלב שלו.
          עכשיו עוד יותר מגיע לו.
          הוא קיבל לב של אלוף.

  15. בצורה כזו או אחרת היה כתוב על העונה הזאת דנבר. אין סיבה שזה לא יסתיים הלילה. תודה על הפריוויו המושקע.

  16. פינת ה CBA החדש:
    – מדרגות של תשלומי המס יהיו צמודות לעלית תקרת השכר (באחוזים). המשמעות שמשלמות המס יהנו מהקלה מסוימת
    – החל מהשנה קבוצות יהיו חייבות להתחיל את העונה עם שכר כולל של לפחות 90 אחוזים מהתקרה. ז"א יהיו פחות קבוצות שיכולות לספוג חוזים גדולים באמצע העונה. פניקס לדוגמא חייבת להחליט עכשו מה לעשות עם החוזה של פול. אחרי פתיחת העונה לא סביר שתהיה קבוצה שתוכל לספוג את החוזה שלו מבלי שפניקס תאלץ מצידה לקבל חוזים בהקף דומה.

      1. המטרה שלי היא להציג את הנקודות המענינות בהסכם. יש לו השלכות עצומות על הדרך שקבוצות יוכלו / יאלצו לנהל את הסגלים שלהן ועל יכולת של שחקני ביניים לקבל חוזים טובים. די מפתיע אותי שהטקסט המלא לא פורסם בשום מקום פומבי.

  17. גם אם לא הערב, הגיע הזמן שדנבר, ממובילות הליגליזציה בארהב, תחגוג אליפות עם איזה פייסל טוב. Did you ever won the NBA championship? Did you ever won the NBA championship, on Weed?
    .
    תודה רבה על עונה שלמה של פריוויוים מעולים

  18. באמת קדימון שראוי לסוף עונה.תודה.
    .
    .פורטר גם במשחק האחרון היה נראה על הפנים (כמו במשחק לפניו) אבל הפעם מאלון השאיר לו את הדק' והוא הצליח לתרום החדירות שהוא בדר"כ לא עושה והצליח להוביל לאחלה נקודות למרות אותה יכולת בינונית מרחוק כמו במשחק שלפני שהוביל לספסול שלו.
    .
    בגלל שנראה שזה קל מדי לדנבר, קשה להעריך את היכולת המפצלתית של מארי. אחרי שההגנה של מיאמי השביתו לא מעט שחקנים בפלייאוף הזה, העובדה שמארי שומר על ממוצעים ואחוזים כאלה מטורפים מעידה לא מעט על היכולת האישית האדירה שלו. עם כל הכבוד לשילוב עם יוקיץ היכולת האישית, הקליעה מכל מקום, האסיסטים שהוזכרו והעובדה שהקבוצה מסתמכת כמעט רק על שניהם בהובלת כדור זה שיחוק ענק שלו.
    .
    מעניין אם יש משהו נוסף בעניין השלשות שלא נקלעו או שזה נטו ירידה ביכולת.
    .
    בסוף מה שמנצח לדנבר את הסדרה הזאת (וגם את הקודמת) מעל הכל זה הסלים שמגיעים כשהמומנטום נגדם
    אפשר לראות את זה כמעט משחק אחרי משחק. כשהדוגמא במשחק האחרון היה כשיוקיץ ישב בגלל העבירות ומיאמי צמצמו פעם ל6 ופעם ל5, וכל פעם שהם במרחק נגיעה כשהקהל בטירוף דנבר מגיעה עם סלים, גם כשהם קשים בטירוף(כמה כאלה היו!!), וממש מוציאה את האוויר מהמפרשים.
    גם כשהם סופגים נקודות בהגנה פעם אחר פעם, ההתקפה מצילה אותם בגדול. פשוט לא נותנים לאף אחד להתקרב מספיק כדי שזה יהיה מותח. מדהים

  19. אמנם אני בעד מיאמי וטבעת לבאטלר, אך דנבר טובה יותר ועל כך אין ויכוח. והם גם ראויים לזכייה.
    כנראה שהעניין יחתם הלילה, אבל רק בשביל הכיף – מיאמי ב10 אחרי שבאטלר מתפוצץ ודוחה את ההכרעה בעוד כמה ימים.

  20. תודה על כל העבודה של הכותבים העונה.
    דנבר יחסית בקלות,
    דנבר בבית
    דה שוט נרקב בעגלה של מיאמי מתחת ליוטה,
    נחנק מחם וגזים,
    הלילה, בכפר, בונים פסל לקדוש דה שוט מבוץ ורוק

  21. מפני שיוקיץ' נקע את הקרסול ברבע הראשון במשחק הקודם וברבע האחרון ב-6 דקות לא קלע ולא מסר אסיסט (לא יודע לגבי כ"ח), אז יכול להיות שהוא לא לגמרי כשיר וזה יכול לתת למיאמי סיכוי

  22. גורדון עומד עם ידיים למעלה, גימי בא מעביר ידיים על אלה של גורדון ומקבל 2 מהקו.
    קייל לאורי מורה לחיים…
    מיאמי פלופ בע"מ

  23. באם עשה שם עבירת תוקף ברורה על יוקיץ אבל הגאון לא נופל ולכן לא מקבל כמו סטרוס קודם עבירה.
    מצד אחד קבוצה בלי שטיקים אלא נטו כדורסל, דנוור, מצד שני פלופיאדה רמאים בני רמאים, מיאמי.

  24. לאורי מתקנה בטמביד, איך יכול להיות שיש שחקני אין BA שנמצאים יותר שרועים על הפרקט מאשר עומדים עליו?
    הליגה צריכה להשעות אותם ותראו איך הם לא יפלו יותר אף פעם…

  25. דנוור משחקים גועל נפש.
    ברגיל ליוקיץ היו כבר 10 אסיסטים אבל הם זורקים לבנים ממצבים פנויים לגמרי.
    התקפית דנוור לא יכולים לנצח הלילה אלא אם ישפרו את האחוזים הגרועים שלהם.

  26. הנה לאורי מתווכח, הוא חושב שמגיע לו 3 קליעות על שקפץ אחורית על שחקן דנוור.
    זו המחלה של האין בי איי. לתת אנטיביוטיקה פעם אחת ולתמיד והתופעה תיעלם.

      1. לא זות הסיבה
        אני לא אדבר על זה פה אבל יש סיבה מרכזית בגללה פחות אנשים נכנסים ופחות אנשים מגיבים.

  27. לדנוור שלשה אחת (יוקיץ) מ 15 נסיונות, חלק מהם פנויים לגמרי.
    דנוור באו זחוחים ומקבלים צינורות ברצף…
    זה גם על מלון.
    נראה אם יצליח להעיר אותם בחצי.

  28. מתי אדם קם בבוקר ומחליט שהוא רוצה לרכב על אופניים עם גלגל אחד ולקלוע עם הרגל, תוך כדי רכיבה, קערות חרסינה מעל הראש שלו?

  29. טוב, קדימה, זה של ההיט היום
    וזה על מלון שלא הצליח כנראה להכניס את דנוור למסגרת, חשבו שזה אצלהם בכיס.
    אז נקבל עוד משחק או שנים. מה רע?

  30. התחושה שלי היא שכבר כמה משחקים באטלר משחק עם פציעה כלשהי.
    לא יכול להיות שהוא לא תוקף ומייצר מגע כשמארי החלש יותר שומר עליו כל החצי הראשון, וזה עוד כשהוא יודע שיש לו שתי עבירות

  31. כמה שטויות של דנבר, לא יאמן.
    פורטר לא מסוגל לקלוע אם זה לא צעד וחצי.
    קקפ התקפית לא קיים כל הסדרה.
    הכל על יוקיץ' ומארי.

  32. נסיון האליי הופ של מארי אומר הכל. הראש שלו כבר בחגיגות – המציאות אומרת הפוך.
    השקעתי בחיפושים וגיגול ואתרי היסטוריה ומצאתי שסבל צעיר הכניס את השלשה האחרונה שלו בערך בתקופת מופע האיחוד הראשון של כוורת.

  33. הג'וקר היה צריך כבר מזמן להיות ב-TD אלמלא ההחטאות העגומות של חבריו מאסיסטים משובחים.
    רבע אחרון, מיאמי בפחות ממינוס עשר, בחוץ… זה לגמרי בכיוון שלהם

  34. טיים אאוט סופר מתוזמן של ספו. דנבר אחרי השלשה של מארי ועם כל הקהל והאנרגיות. הוא חייב לנסות לקרר אותם

  35. זאת הבעיה עם ג'ימי באטלר , סדרה קודמת הוא נראה כמו השחקן הכי טוב עולם ובסדרה הזאת הוא לא פוגע בכלום

  36. מיאמי נראים כמו הקבוצה שהם היו אמורים להראות כבר בסיבוב הראשון חבל שככה השחקן המוביל שלך נראה במשחק הדחה
    איפה הוא ואיפה הבועה יכול להיות שזה קשור לזה שאין רייצ'ל ניקולס בסביבה?

  37. יוקיץ רצה בפני עצמה שמדובר בהתקפה אחד מהטובים בהיסטוריה, יש לו כל נשק ברמה הכי גבוהה, 2.13 עם פוסט בלתי עציר קליעה מכל טווח מסירה

  38. כמעט באתי להתלונן כאן על התלונות על השיפוט, ואז הגיעה ההחלטה האומללה לאשר עבירה שלא היתה על באטלר. זה ממש צחנה.

  39. גם אם דנבר תנצח היום, וגם אם תפסיד ותנצח את הסדרה, זה נגמר בטעם רע מאוד אחרי השריקה על באטלר.
    כל הכדורסל היפה שלה וההתרכזות בכדורסל נטו בלי הזבל של הליגה יורד לטימיון כשבסיום אנחנו מקבלים את הזבל הזה ככה בפנים.
    ועוד עם ריוויו.
    שריקה מכריעה משנה מומנטום וגורלות.
    לא רוצה לשמוע יותר תשבוחות על הזבל הפלופר הזה באטלר.

  40. וואו איזה משחק מטורף עם סיומת דרמטית ומותחת, שאפו לדנבר על עונה נהדרת, וליוקיץ על עונה שמשנה את התפיסה שלו בעיני הצופה הממוצע!
    יאללה כבר שיגיעו הסרטונים של השחקנים שיכורים מאושר במצעד

  41. ברכות לדנבר על אליפות מוצדקת. היו טובים בפער בעונה ובפלייאוף. יוקיץ מדהים והזיווג שלו עם מארי הוא הקריפטונייט של הליגה בשנים הקרובות.
    באטלר היה נורא ואיום בבחירות החלטות והססנות מזעזעת לכל אורך המשחק.
    סטרוס בטעויות מחרידות פעמיים בסגירה לריבאונד (בראון היום ווייט במשחק 6 עם בוסטון).
    באם נלחם כמו אריה וראוי להמון הערכה אבל הייתה לו משימה הרקוליאנית בהדנה ובהתקפה.
    מיאמי חייבת להתחזק בגבוה איכותי לצידו של באם .

      1. במקום השני והעיקרי שאני מתכתב בו עם אנשים, כתבתי איפה שהוא באמצע העונה שמדובר באחד השחקנים הגדולים אי פעם ואני רק מקווה שיצליח לנצח קצת בפלייאוף כדי שיותר אנשים יבינו את זה.
        אז כן – יש תגובות שדווקא מתיישנות טוב…
        .
        ובכל זאת ובלי קשר – זה ציטוט ישיר של האם, ובגלל זה בראון חתם על פחות כסף בדנבר.

        1. לא בא אליך בטענות.
          פשוט כל אלה שאמרו את זה כאן יגידו עוד מעט איך תמיד הם אמרו איזה שחקן גדול הוא.

  42. אני עדיין לא מבין כיצד יתכן שהשופט החליט לזכות באטלר בזריקה ל3. היה צלנג!!!
    מה השופט אדיוט? יש וידאו שמראה בבירור שלא נגעו בו! גם השדרנים אומרים. אז מה זו הפסיקה הזו? מישהו צריך לתת את הדען על החלטות כאלה.

      1. לא מים מתחת לגשר!
        לא יכול להיות שמשחק כזה חשוב ויתנו לקבוצה יתרון בגלל זריקת רגל או נפילות מסוגננות.
        זה הורג לנו את המשחק. זה מקרין הלאה.
        כמו שעוצרים מחלה ככה צריך להרוג את התופעה הזו של הפלופינג.
        בעולם מתוקן הנפילות של לאורי וסטרוס צריכים להביא טכנית על 2 קליעות וכדור לדנוור מהצד. זה היה מחסל מיד את התופעה.

    1. הוא כל כך אנטי הירו
      גם בתמונה הקבוצתית הוא בצד עם הבת הקטנה. ה MVP שלו בידיים של מישהו אחר.
      חגיגות מהסוג הזה לא בשבילו.
      מלך
      אני מעדיף אנשים כאלה.

      1. ברור, צנוע ולא אוהב את השואו שהאמריקאים כל כך אוהבים. מעצים את כל מי שמסביבו. מנהיג חיובי במלוא מובן המילה. היה יפה לראות שהאמריקאים משפריצים שמפניה לכל עבר ויוקיץ' רק שותה שמפניה מבקבוק ולא מתלהב מכל הבזבוז הזה.

  43. כבר יצאו עם הסיפורים על זה שבאטלר שיחק כל הסדרה עם צלע או שתיים שבורות, קרע במיניסקוס, מתיחה בטחול, שלפוחית רגזנית , שלוש אצבעות עם נקע בדרגה 7, תפרים במעי, וארבעים ושתיים מעלות חום ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט