3:30 מיאמי היט (1) – דנבר נאגטס (2):
האם זה נגמר?
בכניסה לסדרת הגמר כל חובבי הכדורסל סברו שדנבר היא הקבוצה הטובה יותר מבין השתיים.
אבל הם חשבו כך ככל הנראה גם לפני הסדרה של מיאמי נגד מילווקי, וגם לפני הסדרה של מיאמי נגד בוסטון.
האם דנבר שונה מהשתיים האחרות?
יכול להיות מאוד שכן. קודם כל בסדרה עם מילווקי יאניס היה פצוע לאורך חלק גדול ממנה מה ששלל ממילווקי את היתרון הגדול ביותר שלה.
בנוסף לדנבר עושה רושם יש קשיחות שאין, לפחות נכון להיום, לשתי עמיתותיה המזרחיות.
לבסוף, בשתי הסדרות הללו בלט מאוד הנוק אווט של ספו למאמן היריבה, יהיו מעטים שיטענו שמייק מאלון הוא מאמן טוב יותר מספו, אבל הוא בהחלט מצליח להחזיק את שלו מולו, ולפחות הוא לא מתקבע על דברים שלא עובדים. דוגמא לכך היא כמות הדקות היורדת של MPJ, לכאורה השחקן השלישי בהיררכיה של דנבר אבל מרגע שהוא לא פגע מבחוץ מאלון לא פחד להפחית את הדקות שלו דרמטית ולהתבסס יותר על ארון גורדון.
אחרי שההיט לקחו את המשחק השני היו שחשבו שהנה זה קורה, וההיט שוב ימצאו דרך לנצח, אני לא הייתי ביניהם.
הסיבה לכך היא שבמיאמי, בשונה מבסדרה מול בוסטון, אין את השחקן משנה שמתעלה, זה אולי ישתנה בהמשך הסדרה אבל בשלושת המשחקים הראשונים לא ראינו את קיילב מרטין או שטרוס מתלהטים.
לבסוף, נכון לעכשיו לדנבר יש לא רק את השחקן הטוב בסדרה אלא את שני השחקנים הטובים בסדרה, כשזה המצב מתפנה מספיק שטח בשביל שחקן כמו בראון להתלהט פתאום במשחק מספר 3 וזה בעצם כל ההבדל.
כדי שההיט יצליחו לחזור לסדרה הזאת, באטלר יצטרך להעלות את רמת האינטנסיביות והקליעה (אם הוא לא גמור לחלוטין מהפלייאוף שעבר עליו) על מנת שיווצרו שטחים שיאפשרו למישהו להתלהט ולספק את הנקודות החסרות למיאמי מול ההתקפה העילאית של דנבר. אם זה יקרה יהיה לנו משחק וסדרה, אם לא, היכונו לחגיגות במשחק מספר 5 בדנבר.
הימור: דנבר ב-15

חם מהתנור נכון לפני שלוש שעות.
דיימו סירב לטרייד שישלח אותו לבוסטון.
נכון למחר יש לי תחושה על מיאמי וגימי בשישים נקודות.
מעניין מי היה אמור לעשות את הדרך ההפוכה, מניח שג'יילן בראון ודרק וייט היו ברשימה. אם אני דמיאן ופורטלנד אני הולך על זה, אם אני בוסטון לא יודע אבל אולי כן.
לא!
לא לוקח את זה ולא את דהביל.
גם בתחושה שלי מיאמי ב-60
בדיוק השחקן להרוס חדר הלבשה – לוקח את כל הזריקות בצד אחד ולא עושה הגנה בצד השני.
נאזן:
דנבר ב 60.
אם מישהו רוצה להשוות ואולי גם להעלות זה הזמן.
אני רוצה לפוצץ פה נראטיב שהולך ונבנה שלדעתי הוא ממש ממש לא נכון, או אם נותנים איזשהו benefit of the doubt אז הוא לפחות משהו שצריך לחשוב עליו:
הפציעה של יאניס לא היתה הגורם להפסד שלהם למילווקי. היווני שיחק בשלושה משחקים, כשבראשון הוא נפצע ובקושי תרם, והם באמת הפסידו.
במשחקים שהוא לא שיחק בכלל, הבאקס ניצחו אחד והפסידו אחד.
בשני המשחקים הנותרים שמיאמי ניצחו, הוא סיים אחד מהם עם 26 נקודות וטריפל דאבל, ואחד עם 38 נקודות ו 20 ריבאונדים.
בקיצור – גם בהפסדים – הוא את שלו, תרם (חוץ ממשחק 1 שהוא בקושי שיחק). היו אלו חבריו, וכנראה בעיקר המאמן שלו (לשעבר…) שלא הצליחו לשחק לפי רמתם ולדאוג לניצחון.
במשחק ההדחה, למשל, הספסל תרם רק 13 נקודות מ 2 שחקנים, מתוך 126 נקודות. שנקלעו. גם משחק לפני – 16 נקודות מתוך 114. זה ממש מעט. אי אפשר להפיל את ההפסדים האלו על פציעה של יאניס. התרומה הדלה של הספסל, ביחד עם ההגנה היחסית נרפית ולא אגרסיבית, מרמזים שהיה כאן כשל ברמת צוות האימון, ולא היחנקות של כוכב/ים
קודם כל אתה צודק בזה שאי אפשר להשתמש בפציעה של יאניס כתירוץ כי כמו שאמרת הנתונים מראים אחרת…ובל נשכח שגם הירו נפצע בתחילת הסדרה ואולדיפו מייד אחריו….הבעייה שלי עם מה שכתבת שאתה מסיק שכל מילווקי נקלעה לסדרה חלשה …מאמן בעייתי וכד'…ולא נותן פשוט את הקרדיט למיאמי שהתעלתה ונתנה סדרה של משחקים מעולים עם באטלר בשיאו…בתאוריה מילוטקי היו אמורים לנצח אבל במציאות מיאמי ניפצה את כל הסטטיסטיקות והיא המשיכה אחר כך עד לגמר כך שזה לא מקרי או מזל…הנראטיב האמיתי צריך פשוט לתת למיאמי את הכבוד והקרדיט
מבין ומסכים.
פשוט לא רוצה שיתקבע בתודעה שההפסד היה בגלל פציעה של יאניס.
מיאמי ניצחו פייר אנד סקוור, בלי שום תירוצים
הפסידו בגלל הפציעה, חד משמעית.
זה לא רק לפספס 2 משחקים, גם החזרה היא מן הסתם לא חלקה. כלומר גם במשחקים ששיחק זה לא היה יאניס של מילווקי ב100%. תירוץ או לא- זו שאלה אחרת שלכל אחד יש דעה.
חוץ מזה שאיבדת את הדרך כשהשוות לאולדיפו, הירו וכו, הערך שלהם לא קרוב ליאניס אי אפשר ליצור השוואה כזו
אולי הערך שלהם לא שווה. ליאניס אבל הוא שיחק והם לא…
מילווקי הפסידו כי הם שיחקו פחות טוב ממיאמי, בין אם תאהב את זה ובין אם לא.
יאניס עשה את המספרים שלו במשחקים ששיחק, הוא ושאר הקבוצה שלו נחנקו מול קבוצה קשוחה יותר מהם.
כל מילה ינון הקדמת אותי
ממש אבל ממש לא מסכים אתכם…כשסופרסטאר של הקבוצה מחמיץ 3 משחקים זה גומר את הסדרה….במשחק כשאתה על החיים שלך ומידלטון עדיין מחפש את הברך שלו אין יותר מידי מה לחפש את הסדרה.
בלי יאניס (אולי הטוב בעולם() אין למילווקי מה לחפש מול אף קבוצה בשמינייה
בכלל המזרח חלש והקבוצות שם פריכות מאוד למעט מילווקי
הם ניצחו את אחד מהמשחקים האלו ויאניס חזר כשהסדרה הייתה 2:1 ולמילווקי הביתיות. הסדרה על הנייר לא הייתה גמורה. בפרקטיקה מילווקי פשוט לא הצליחו לסגור משחקים.
פוסט חשוב. אני בעד צדק הסטורי. לא יאניס היה הגורם ראיתי וחשבתי בדיוק את אותו הדבר. יפה שאמרת.
יאניס חזר במשחק חוץ כשהוא לא 100…לא הוגן
תודה דור.
רובינסון כן התעלה במשחק 2.
מסכים איתך גם לגבי מלון. הוא הגיע גם עם פתרונות הגנתיים (לקח ממיאמי את השלשות הפנויות – מעניין מה הסטטיסטיקה של זה כי אני כותב ממבחן העין), וגם התקפיים, עם התנועה והחיתוכים מול האזורית וההבנה שפורטר פחות מתאים לסוג כזה של משחק.
.
לדעתי אם הוא מיישר את פורטר הוא דווקא יכול לקבל ממנו הרבה יותר בסוג כזה של התקפה. אני מצפה לזה היום
נוסיף גם את יוקיץ' שממש נלחם על הספוט שלו ליד קו העונשין כשמיאמי עוברים לאיזורית, מה שלא לגמרי קרה במשחקים 1,2. (גם אני כותב ממבחן העין).
מאלון שגה שנתן 44 דקות למארי ויוקיץ
אמנם הפסקתי להמר לפני הרבה שנים, היום הייתי שם את הכסף על מיאמי
התלות של מיאמי ביכולת לקלוע מ 3 תעשה את ההבדל + כמובן המשחק שבו באטלר יתפוצץ
כנראה שבינתיים הוא מתפוצץ על שאקירה
לא הייתה לו ברירה. המשחק האחרון היה בפער גדול תלוי ביוקיץ ומארי. היה נראה שכל נקודה ונקודה מגיע מהידיים שלהם
וברבע הרביעי שבדרכ הם נחים בהתחלה הוא השאיר אותם במטרה לגמור את המשחק מודם כי ההפרש היה דו ספרתי
אבל כמו במשחק מספר 1, דנבר התקשו לשמור על הפער הגדול והמשחק התארך עד לרגעים האחרונים מה שגרר דקות ארוכות למארי ויוקיץ
גם אני חושב שהם שיחקו יותר מדי.
ויש רק יומיים הפסקה, יכול להיות שזה ישפיע.
גם ככה יוקיץ' נראה שפוך כבר כשהוא יוצא מחדרי ההלבשה
יאללה בלגאאאאן
🤣
תודה דור. אחלה קדימון
תגובה מאוחרת לאתמול:
1. אור צודק, התיאורייה שלי על חשיבותהמקום בעונה הרגילה גוססת, ביחד עם העונה עצמה. עדיין – האלופה תהיה כנראה הראשונה במערב
🙂
2. שמעון צודק – מארי אולסטאר לגמרי! אבל לא נבחר כי מעולם לא השלים עונה כמו בן אדם. אז הוא אולסטאר? רק בליגה שמשחקים בה חצי קלאץ' כל העונה.
2. עגל צודק! הימרתי על דנבר בשני ומיאמי בשלישי.
חחחחח
הערב זה של מיאמי.
🙂
תודה 🙏
חחח, התכוונתי לתאוריית האולסטארים דווקא
אולסטאר לא נקבע לפי הפלייאוף. ומה שהוא עושה בפלליאוף הזה זה ההבדל בין אליפות ללא אליפות.
היציבות בקליעה מזכירה לי את קיירי בגמר. מדהים איך הוא נראה אחרי פציעה ככ ארוכה
יפה כתבת חוץ מזה שמארי ממש לא אולסטאר.
התואר הזה מבזה אותו.
הוא קטגוריה בפני עצמו.
אול אמריקן טייט – למרות שהוא קנדי.
הלילה 3-1 עם הופעה גדולה של השחקנים המשלימים ואז דנבר חוגגת בבית.
4-1 כצפוי.
אחלה פריוויו תודה רבה דור. אם מיאמי לוקחים את זה, אז באמת כל הכבוד להם, בנוסף לכל הכבוד שכבר "הרוויחו", אבל מהמר על דנבר.
תודה על הפריוויו.
נקווה ל7-0 שוויון. תיקו תיקו.
ווז'נובסקי האיר נקודה מעניינת: במשחק השלישי רמת השת"פ של יוקיץ' ומארי קפצה במאות אחוזים. סקרינינג, פיק'נ'רולים וכל מה שעושה סל במסורת הקלאסית. מכאן דעתי: ברור שזו הוראה של מלון והתוצאה –
א. ניצחון (בנוקאאוט ועוד בחוץ)
ב. הישג סטט' היסטורי מכובד (שני ה-TD שאחד מהם סופר-דופר איכותי)
ג. קיבלנו משחק כדורסל נהדר שבו רוב הנק' של המנצחת הגיעו בצבע (ולא קרקס השלשות האומלל שהורגלנו אליו בשנים האחרונות)
*** תחזית משחק 4 ***
א. דנבר ממשיכים להיות עדיפים. עכשיו גם עם מוממנטום, מול קבוצה עם קהל זבל שכבר עדיף משחק רדיוס, עם מוטיביציה לנצח את הסדרה מול האוהדים בבית במשחק 5, עם השחקן הטוב ביקום ששודרג לדואו הטוב ביותר עם מארי = ניצחון בבלואאוט.
ב. למיאמי 9 נשמות ולעולם אין להספידה או לחזות כיצד תופיע על המגרש. בנוסף, יש לה נטיה ברורה להצטיין ככל שהמצב קשה ואבוד יותר. זה ממש סימבולי בסלים של ג'ימי (יחטיא לייאאוט פנוי, יכניס את הזריקה ההיא מול בוסטון מהאסט' של וינסנט) וכך היה גם מסלולה בפלייאוף = ניצחון דחוק.
ג. רק כדי להשלים ל-3 אפשרויות: המשחק מתנהל בכללי החתול של שרדינגר = בתום 48 דקות דנבר מנצחת ומפסידה בו זמנית.
לא יודע אם מכוון. הבעייה הייתה שכל השאר זרקו בלטות ולא היה על מי לסמוך חוץ מעל שניהם. יש מצב שזה פשוט היה לאור העובדות על המגרש
רק מיכאל-סבל-צעיר זרק בלטות. השאר היו סבירים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
🙂
קפטן
איך אתה מלכלך על הקהל כששאקירה שם?!?!?
מקיים מצוות 'מדבר שאקירה תרחק'
בכלל, מאז פנקס הקטן והוד מעלתה מבחינתי מיאמי זה חור ארור
לא הבנתי את הקשר
נצחייה שומעת?
תודה רבה. למרות הפציעה של יאניס מיאמי פשוט נצחו בזכות עצמם..באטלר הביא הופעות של MVP והעובדה שהסדרה הזאת נגמרה ככ מהר ולצד הלא נכון הייתה הלם.. וזה רק הסיבוב הראשון
.
נראה שהמנוחה לפני הגמר עשתה פלאים למייק מאלון..
למשל לא זוכר מתי דנבר בפלייאוף הזה השתמשו בכלל בגורדון ככ הרבה בהתקפה.
.
המטרה היחידה של מיאמי זה מארי..אין להם מה לעשות מעבר כדי לעצור את דנבר התקפית. המשחק האחרון היה 2 וחצי שחקנים בהתקפה של דנבר ועדיין נצחו
הטריפל דאבל 30 של מארי עבר מתחת לראדר כאילו כלום..
אחת השאלות שיכריעו את המשחק הזה הוא כמה אוויר נשארו במיכלים של יוקיץ'-מארי, וכמה הם ירצו להתאבד על המשחק הזה. פתיחה חזקה של מיאמי יכולה לשנות לדנבר את התוכניות.
תודה רבה דור וסופש נעים לכל
לא להאמין (בלי ציניות) שהצמד הטוב בליגה הזו הם סרבי שמנמן וקנדי חביב. לא להאמין שהקבוצה הטובה בליגה לא מתבססת על ידוי שלשות מכל טווח. לא להאמין שת'וג גמר את כל מלאי הממחטות שלו ועכשיו מחפש ברכב am:pm פתוח למלא את הסטוק.
זה היה הכי יפה לראות.
אחרי שהרגילו אותו כבר כמה שנים לקזינו שלשות, שבו מי שקלעה יותר משם ניצחה, המשחק האחרון היה נראה כמו מכונת זמן ובו קבוצה משנות ה-80-90 מכסחת את הצורה לקבוצת שלשות מודרנית.
* אותו = אותנו
1+ מחזה נדיר, כנראה בעיקר בגלל שאין הרבה יוקיץ'-ים בליגה
אמת ויציב. דנבר במקום ה-28 בליגה בנסיונות זריקה ל-3. מיאמי במקום ה-10.
עפ"י הטבלה הזו-
https://www.teamrankings.com/nba/stat/three-pointers-attempted-per-game
כתגובה לאשך אבל פה גם טוב
ואם עידו גילרי לא מצא טעות בלינק אז כנראה שזה נכון! יופי ושוב מדהים.
נכון מאוד.
אבו פאני עזב את חיפה, מה אתה אומר על זה?
🙂
מי זה? שחקן כדורגל אולי?
חח כן
שימו חב על מה מדברים :
על המשחק מיאמי מילווקי …
בעצם מדברים כל הזמן על מיאמי .
כך שבכלל לא משנה מי תנצח בסוף הסדרה הזו ידברו על ג'ימי ויאניס.
סט קארי אמר מספר פעמים אתה טוב כצו המשחק האחרון שלך :
כך מתיחסים באאצות הברית לספורטאי לא משנה מה עשה לא משנה מהיכן הגיע …
אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך .לדעתי מיאמי עם הגב לקיר תיקח את המשחק הזה.
יוקיץ ומארי עייפים מאד לא בטוח שיחזיקו מעמד לא בטוח שמאלון ינסה לקחת עוד משחק .
הסדרה הזו בכלל לא צפויה כמו רוב הסדרות של מיאמי ,כאן עובד הלב.
הקבוצה החכמה והיציבה ביותר
מול הכי לוחמת.
חושבב שהולכים לסידרה של שבעה משחקים .
דנבר טובה יותר בעליל אך עם שמיכה קצרה ולכן טוב שהצליחה לשלב את ברון.
מיאמי מוכשרת וחכמה פחות אך שמיכה ארוכה יותר .
הכל יקום או יפול על הלב הענק של ג'ימי .
ולכן אני מעריך סידרה ארוכה ,כאשר בסופה ולא משנה מי ינצח
נדבר על ג'ימי .
לדעתי דנבר תבוא עייפה.
מיאמי ב9
זאת סדרת גמר אכזרית שבה שני הצדדים צברו מספיק נקודות אנדרדוג במהלך הקריירה בשביל שזכיה שלהם תהיה דבר מיוחד. הלוואי שהיא תימשך לנצח או שימצאו דרך לחלק את הגביע לשני הצדדים.
לדעתי היום הבאקט של ג'ימי יגיע בפול ווליום ומיאמי תיקח את זה.
אחלה פריוויו, תודה
אני משוכנע שמיאמי תנצח היום
אני גם חושב שהאמירה ש 2 השחקנים הטובים בסדרה מדנבר היא אמירה שהייתה לגמרי מופרכת לפני משחק 3
ככה שעדיין לא זכינו לראות משחק אחד קונבנציונלי או משחק אחד גדול של באטלר
אני עדיין מאמין שיש את זה לבאטלר ומיאמי
והולך על ניצחון דו ספרתי של מיאמי היום (ב 12 )
שיוביל אותנו למשחק 5
הסדרה הזו רחוקה מלהסתיים
לפחות עד הבוקר….
אם הפועל תכפה דרבי שלישי
ומיאמי תפסיד עכשיו פעמיים
אז נדמה לי שלראשונה בהיסטוריה הליגה שלנו תיגמר אחרי האן בי איי
ולכן …מיאמי
תודה דור
תודה דור.
אני יודע מי תנצח אבל אשמור את דעותי לעצמי
שפוינטק מנצחת את מוחובה?
מוחובה אומ חוחובה?
ג'ימי עם משחק גדול ומיאמי ב2
דנבר בצמודה
מיאמי ב10, זה המשחק שאליו באטלר מגיע והאנדראפטדס יפציצו גם הם.
בנוסף, אני חושב שאם מיאמי תנצח היום, הסיכויים שלה (כתלות ברוטצייה של מאלון) יעלו משמעותית להמשך הסדרה. יוקיץ' ומארי סוחבים בשיניים את שאר השחקנים בדנבר. MPJ וKCP טרם הגיעו לסדרה, ולא בכל משחק הרוקי כריסטיאן בראון (שהוא חתיכת גנבה של דנבר בדראפט אבל זה דיון ליום אחר) ינפק 15 נקודות ועוד בסדרת הגמר. העומס על יוקיץ' ניכר ועלול להתחיל לתת את הטון ממשחק 5 והלאה. הוא מוציא מעצמו המון בכל משחק, ונשאלת השאלה עוד כמה טנק יש לו בדלק. זה לא שמיאמי לא עייפים, אבל הרוטציה של דנבר קצרה יותר וזה עלול להשפיע.
בנוסף 2, אני חושב שבשלב הזה אפשר להגיד שזה לא מקרי שאדבאיו מגיע ל20+ כבר משחק שלישי ברציפות בסדרה הזאת, זה פשוט קל לו יותר מול יוקיץ'. אם משווים את המצ'אפ ההתקפי שלו מול יוקיץ' מאשר מול הגבוהים של כל הקבוצות ששיחקו מול מיאמי עד כה, יוקיץ' הוא מגן הטבעת הכי פחות טוב שבאם שיחק מולו. כל עוד באם ימשיך לתקוף באגרסיביות את הצבע של דנבר ולעייף את יוקיץ' – זה יכול להיות המפתח של מיאמי כדי לגנוב ולעקוץ משחקים.
תודה דור מעולה כרגיל.
מייקל פורטר ג'וניור חייב לי אחד. זה יהיה היום או במשחק הבא בדנבר.
בכל מקרה אני אהמר נגד מיאמי כרגיל (אגב אסטרטגיה גרועה שלא צלחה עד עכשיו ולאורך כל הפליי – עוף הזה).
דנבר.
באטלר חייב לנו איזה משחק התפוצצות. מהמר שיגיע הלילה ולכן מיאמי בקטנה 5 ומטה.
אני מאמין שמיאמי תבוא יותר מפוקסת היום.
הם עם הגב לקיר ובשביל זה הם משחקים.
תודה דור
מיאמי
דנבר +8
מיאמי על הקרשים…
דנבר לוקחת במלחמה קשה עד הקצה.
טרייד בין דנבר והת'אנדר: הדנבר מקבלים את בחירה 37 בדראפט הקרוב, ובחירת סיבוב שני ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2024. הת'אנדר מקבלים בחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2029. אל דאגה, לת'אנדר נשארו שנה הבאה 4 בחירות סיבוב ראשון. מחליפים כמות ב(כנראה) איכות, דנבר מנסים לנצל את חלון האליפות גם לשנים הקרובות.
אחלה דיל לדנבר
לקשור את דה שוט עם משקולות וכלוב על העגלה של מיאמי ואנחנו מסודרים
עופר שלח ושאר הפרשנים עובדים מהבית או שהם באים לאולפן?
שקט בבית
אם פופ נכנס למשחק, זה יגמר מהר מאוד
💩💩💩💩💩
מה זה
יותר חכם יותר לבן יותר שמן ויותר גדול ממך? וגם מנצח אותך עוד פעם אצלך בבית?
החבר שלך שסיפרת עליו שניצח אותך בטניס?
כל הצבעים וכל המשקלים מנצחים אותי בטניס
מה לגביי טרייד .
פורטלנד לוקחת את קיירי ומשחררת את דאלאס ממנו בתמורה לדונציץ
מה התיאוריה של דה שוט אומרת על זה שג'מאל מורי מקרקס בנעלי ניו באלאנס?
אני חושב שהוא לא מכיר בקיומן של הנעליים החומות של מארי
סוף סוף מאלון הוריד שם את הסבל הצעיר.
רצוי שלא יחזיר אותו שלא אצא רפה הבנה.
ירד ודנוור רצים
מגפ גטינג נו לאב מהאפורים
איפה באטלר???
נח
למיאמי אין תפילה
אם מיאמי לא תפרוץ את הבונקר של דנבר היא לא תגיע ל-80 קודות ויהיה בלואאוט כבר בחצי
אמן
כן יהי רצון (אבי)
נכון לעכשיו היא בקצב של חמישים….
קודה – קטע מוזיקלי המביא פרק ביצירה או יצירה נפרדת לכלל סיום באמצעות הרחבה
פה זה בלוג על בי איי לא לטינית למתחילים
מה זה לטינית?
לפעמים גם נזלת…
תחרות זריקת לבנים
רבע של ציפורניים ומרפקים
כלום ושום דבר
צריך לראות את זה יותר מג׳ימי
זה הסיכוי היחיד שלהם
ג'ימי עם קצת…. עזרה מהשופטוטים כי צריך למכור טאקו בל?
תנו לבאטלר לנצח!
ספולסטרה מחלק אחרת את הדקות של באם ובאטלר. האם זה יעבוד? אין לדעת. אבל הוא מגיב
מהמר… היה יכול לפתוח הפרש.
ההרכב הכי חזק שלו זה באטלר באם דנקן לאורי ומרטין או לאב. השאר בררה
שלח צודק
לא להושיב שחקנים לנוח זה פחדנות של מאמן
צריך לינק בבקשה. נפלו לי שניים..
https://stream.nbabite.com/nba/denver-nuggets-at-miami-heat-3-live-stream
תודה
הסתדרתי
https://cdn.buffsports.stream/webplayer.php?t=ifr&c=2150947&lang=en&eid=138709252&lid=2150947&ci=3&si=3&ask=1686360600
לילארד מחכה להצעה של ריילי?
בתור אחרי דוראנט?
נו פייר
בקצב ההתקדמות הזה מפגש עוד יקלע שלשה במשחק היום
מפג
אין מה לעשות, דנבר הרבה יותר מוכשרת
מכיוון שגם להם יש אופי זה לא משאיר למיאמי שום סיכוי
(נכתב ב 41-37 לדנבר)
צודק לגבי האופי, זה בדיוק מה שהיה חסר לסלטיקס מול מיאמי.
יוקיץ' החליט שהוא לא יכול ללכת אז הוא פשוט יקלע שלשות?
כנראה שלא
דבר ראשון שספו משחק עם ההרכב החזק שלו. שטראוס ווינסנט זה נחמד מול מילווקי. לא היום.
יש למישהו לינק שעובד על טלויזיה חכמה?
מה הבעיה לשלם חד פעמי 69 ש"ח לליג פאס ולקבל מנוי עד אוקטובר ??????????????????
#כשהשופטים שוכחים שהם אמורים לא לשרוק יותר לעבירות מגן כשהמתקיף קופץ לתוכו
מה יהיה עם סבל צעיר?
המסך שלי נשבר פה מהאבנים שהוא זורק
הוא נפםגש עם יוסי חורי בנמל תל אביב
אולי בסוף יהיה זמר ויקים צמד…
הנאגטס פשוט מענישים על כל טעות קטנה בהגנה של ההיט
ההיט צריכים להיות מרוצים עם זה שבינתיים הנאגטס קולעים משלוש והם לא, והם עדיין במשחק
מי שאמר שליוקיץ אין הגנה קיבל עכשיו תובה מצויינת במגרש….
על שתי חטיפות רצוף של יוקיץ' לא הייתי מהמר
אדביו דוחף ויודע שיוקיץ ידחוף בחזרה אז מה נשאר?
ליפול? לאורי עשה עבודה מעולה במיאמי, לימד את ג'ימי לימד את באם ולמי לא נשאר?
אז הוא הלך והלך והלך….
לאורי וציפי צמד חמד מלכי הפלופינג והנפילות המסוגננות. יותר תיאטרון ופחות כדורסל
אלו דברי שירזי
העתק-הדבק של הנחתי הראשון של משחק 3. הנאגטס יותר טובים, ההיט נאחזים בשיניים.
מיאמי חייבים למצוא את הקלעים שלהם
55:51 לדנבר אנחנו בקצב של שיוויון 106 בסיום
לסיכום המחצית – מיאמי שיפרו מאוד את הריבאונד בשני צידי המגרש וגם קולעים בצבע, אבל מאבדים יותר מדי כדורים בעוד דנבר איבדו רק פעמיים כל המחצית. בניגוד למבחן העין, למיאמי אחוזים יותר טובים מהשדה. גורדון מצוין עד כה וגם קייל לאורי עם משחק ממש טוב, גם הנעת כדור וגם נקודות. דנבר זאת מכונה שקשה מאוד לעצור, הם מגוונים בהתקפה ויקחו מה שתיתן להם.
שיפוט מזעזע. רבע ראשון נותנים להרביץ, רבע שני שריקות טקיות וקניית פלופים.
כאילו בכוונה להקשות על שחקנים להבין מה בתחום המותר.
בהצלחה לכל בחצי השני
הולך לדייט עם סכין
דייט עם סכין??
בגב האומה
הם מכינים ארוחה זוגית וטוג התנדב לחתוך את הבצל.
בבית גילרי לא בוכים גם כשחותכים את הבצל. זה חוק
יאללה, הצטרפתי. השלפוחית עשתה לי הנחת מחצית.
שקט שם כמו בית קברות, בזמן מנוחת הצהריים
הנאגטס הורגים את ההיט עם התנועה ללא כדור
סטרוס פשוט לא קיים
זה סתם סדרה שמיאמי פשוט שוחה את הקץ, מדקה לדקה מרבע לרבע, באסה לראות סדרות כאלה
היה ידוע מראש, הסלטיקס היו צריכים להיות שם, אבל מזולה חירב אותם.
+1966
היה ידוע
אבל גם בוסטון הייתה מגיעה למצב שהיא רק דוחה את הקץ ואין לה מה להציע מול הנאגטס, עם מזולה או בלי מזולה ראינו איך הכוכבים שאמורים להוביל אותם נחנקים
לא חושב. בוסטון של פלייאוף שעבר + ברוגדון ו-ווייט מאוקלם זה אתגר סופר קשה
כן כן שמענו, בגלל זה הם בבית
עזוב אותך דנבר גדולה על כולם, זה תלוי בהם לא ביריב
איזה יופי דנבר! גם כשקשה עובדים נכון, כולם זזים ומוסרים, לא מתפשרים על השלכת לבנים משלוש כמו שאר הקבוצות בליגה.
היום גורדון מתפוצץ. קצב של טריפל דובלה
אני תוהה אם מישהו כימת פעם כמה זמן לאורי עסוק בפלופינג ונפילה על הפרקט.
יוקיץ' לא יאומן
2 שלשות מומנטום של לאב, ויוקיץ' מחסל את זה עם חצי מרחק, שלשה, ומהלך דוב מרקד שמסתיים בלוב לגורדון.
אני מת שמיאמי יתחילו לקלוע את השלשות שיהיה קצת מתח….
כנראה שיש סיבה לזה שסטרוס ווינסנט לא נבחרו בדראפט
נעלמו לגמרי
מה עם כל אלה שנבחרו גבוה בדראפט ונעלמו הרבה לפני הגמר?
מארי מחרב ראש בקיר
אבל קלטתם את המסירה של יוקיץ' במתפרצת? זרק כמו כדור בייסבול עם ספין
איזה עבודה הוא גם עושה על הלוחות
שתי הקבוצות מאוד עייפות
פאן בוי. לי מידן הסביר שלא יהיה לו כח לשחק היום. כנראה לא מכיר סלאבים.
זה מתחיל לשעמם שהסדרה כזאת חד צדדית. אולי בשביל העניין ניתן למיאמי שתי בחירות של איזה שחקן שהם רוצים משאר הליגה?
אני הצעתי את זה פעם – בתחילת הפלייאוף לאפשר לכל קבוצה שחקן אחד מקבוצה אחרת שלא נכנסה לפלייאוף.
צריך לחשוב על שיטה להגרלה שמתחשבת במאזן הקבוצה ותמריץ כספי לשחקנים האלה.
השופטוטים מתיישרים עם התסריט
הוראה מהמזקירוט… ק ו זין במקור
לא כוחות
באם המטומטם עיקם את הטבעת. עכשיו חצי שעה פרסומות בטוח.
ימות המשיח
לפלופ מוכר טאקו בל…
ג'מוס אוכל נכון אבל מוכר לכולנו זבל…
תביעה ייצוגית נגד הלברוך וטאקו בל על הרעלת הציבור.
טוב עד שיסדרו את הטבעת. מהם שלושת הסדרות הכי טובות שהיו לנו בפלייאוף הזה?
המנדלוריאן, סקס והעיר וקופה ראשית…
חחח
תתפרע קצת, מותר לך…
אני מכריז על המשחק ןהסדרה. דנבר. גורדון ענק.
לדעתי סקרמנטו-גולדן, מיאמי-בוסטון, בוסטון-פילדלפיה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הסל בודק את הפלס…
גורדון כותש 💪
ההיט זקוקים להאסלם של לפני 20 שנה… אין להם גודל ופיזיות
יוקיץ' לא ייאמן
ואיזה משחק של ארון גורדון!
🙌
דנבר עם 50% מהשלוש, אי אפשר לנצח אותם ככה.
גם איבודי הכדור של מיאמי עוזרים
רחמים על מיאמי יש להם בדיוק שש שחקנים ששווים משהו. תנו להם את דיימו ואמביד שלפחות יהיה כוחות.
גורדון יצא מהארון
שלושת הגדולים של דנוור: יוקיץ מארי וגורדון.
היום גורדון נותן את המשחק הכי טוב שלו בעשור הנוכחי.
מדהים איך שהוא משחק.
אני מכריזזזזזז דנבר . גם על המשחק גם על הסדרה. גורדון ענק
אני אהבתי את גולדן -סאק, מיאמי- מילווקי, ודנבר פיניקס .
יוקיץ זה נוייר של הכדורסל. יודע לעצור גול בטוח עם הרגל…
🙂
Getttt dat weak shit outta here!
מצוין שהשופטים עוזרים קצת למיאמי
אנחנו רוצים לראות משחק בכל זאת..
יאפ. נראה את דנבר בלי יוקיץ.
באם וגימי זה אותו הזבל של לאורי.
זה לא כדורסל, זה קקי בלבן….
השופטים הופיעו למאני
חמישית ליוקיץ' על פלופ ואז עבירה לגורדון במקום איבוד להיט
השאלה מתי הם נכנסים לפעולה הדפקטים האלה?…
רק שלא יחרבו לגמרי עם עזרה למיאמי.
השופטים יצאו לי מהתחת בפליאוף הזה.
הפוך גוטה, הם מכניסים לך את כל הצינור
חחחח
שיפוט חרא
מה זה חרטא הזה?
למה פורטר לא משחק?
ועכשיו במקום תוקף של באטלר יקבל אנד 1
המשחק התנהל על מי מנוחות ביתרון של דנבר עד שהם נכנסו לתמונה.
כולנו רואים כמה זה משפיע
גם את משחק 2 הם נתנו להיט ברבע האחרון עם התגייסות מרשימה
לא היה תוקף , זה צריך להיות נו קול , אבל תמיד שורקים את זה בתור עבירה
אם כבר שורקים אז רק תוקף
אין למגן מה לעשות, הוא בנסיגה אחורה ומקבל כתף לחזה
כל הצמצום מ 13 ל 5 הפרש,על השופטים. הפלופ שח של אדביו. שתי שריקות שהדביקו ליוקיץ. האנד וואן של באטלר וככה יש משחק זה לא יאומן פשוט.
אמת
מיאמי חייבים לנצל את החמישית של יוקיץ' והירידה לספסל.
הבעיה שווינסט וסטרוס לא הגיעו היום
לפחות המתח קצת חזר. התחיל לשעמם
אנחנו מזוכיסטים שאנחנו רואים את הטרור הזה ומקבלים.
מארייייי
ריילי יצטרך להביא גודל בקיץ לסגל הגמדים של ההיט
ריילי צריך לעשות סקאוטינג בבורדוויי. יותר כמו לאורי ובאם פחות כמו סטרוס
בעצם יש לו את הטורקי והסרבי הצעיר שצריכים להשתפשף
נכון
גורדון סוס עבודה
כל הכבוד למארי, מחזיק אותם מעל המים בהיעדר יוקיץ'
ספו לבחורים בפסק הזמן: תעשו יותר פלופינג, זה כבר כמעט שלנו.
זה דוחה
גם בלי יוקיץ' הנאגטס טובים מההיט
תזמון מושלם של בראון עם הפלייאוף הזה לפני שהוא שחקן חופשי בקיץ
האסלה התחילה להתרוקן
שאפו למייק מלון על הקניית שיטה ברורה ומצוינת לכל שחקני קבוצתו
עוד שאלה לחבריו הבלוג. מיאמי תגיע ל103 כן/לא ?
לא
הנאגטס יסיימו את זה במשחק הבא בבית
למיאמי אין תחמושת, חייבים שכולם יגיעו למשחק וזה לא קורה
ברוס בראון עושה כריסטיאן בראון!
תם הטקס.
איזו *קבוצה* דנבר.
לגמרי תמה טקס!!!
אופהההההההההההההההההההההההההה
תמ"א 13
הגם אתה קק"פ? תוקע את הדאגר בגבה של ההיט
כל הכבוד דנבר, שמרו על קור הרוח ועצרו גם ראלי מאוחר של השופטים
ברכות לדנבר על אליפות ראויה
אני מכריז. דנבר. עברו ראשונים את המאה ולכן יינצחו.
מיאמי משחק הבא תבואו עם כל השחקנים במשחק חייהם , זה נהיה משעמם.
טוב זהו יאללה זה יהיה 4:1 כצפוי מיאמי לא היתה צריכה להיות במעמד הזה (למרות שכל הכבוד שהגיעה אליו). פשוט לא כוחות. לטעמי הסדרה בפליאוף הזה היתה דנבר מול הלוחמים אבל היא לא היתה והתודה לשופטים.
עדיין לא ניגבת את הדמעות על הווריורס… נחכה שנה הבאה לשובו של הפול
שום דמעות. דרך אגב הלוחמים כנראה היו מפסידים את הסדרה הזאת אבל טם היתה סדרה שרציתי לראות בפליאוף הזה זה הם. הלייקרס סתם נדחפו באמצע בעזרת השופטים וקיבלו סוויפ משפיל.
הלייקרס נדחפו באמצע כי לווריורס לא הייתה תשובה לדיוויס וזה היה מצ'אפ נוראי עבורם
הלייקרס נדחפו פנימה כי את משחק 1 השופטים גנבו ללוחמים 29-6. וגם את משחק 3. לא היה צריך יותר מזה מעבר לזה שלברון פצע את את וויגינס. לא נורא ממילא הלוחמים לא היו עוברים את דנבר אבל פיספסנו אחלה סידרה.
השופטים יכולים עוד לעזור למיאמי?
מה עם באםגימילאורי? ילה פלופינג כי אין מחר…
שנת נגיסי העוף
זה המשחק האחרון של מיאמי בבית לעונה הזאת והיציעים כבר מתרוקנים, בחייאת איזה אוהדים פח
רוצה לשבח את הקהל במיאמי על שלא יצא בדרך לביתו כשהסל נשבר ברבע השלישי
סיום תענוג לליגה מחורבנת.
בדיוק בניגוד לכל הטרנדים בליגה – 0 פלופינג של דנבר, בלי בידודים והירו בול – מסירות ותנועה, משחקים פנימה ולא על שלשות, ביג מן-מוביל אותם.
הקבוצה שהכי לא מייצגת את הליגה אלא את הכדורסל היפה!
אני מופתע שאין יותר הקבלות של דבר השנה לספרס של 2014
יותר מזכיר לי קבוצה טובה משנות ה-80/90. בוסטון של לארי למשל. בולס. וכדומה.
ספרס זה היה יותר מרהיב ופחות גריט וגם הסתמכו יותר על השלשות.
חחח, הספרס הסתמכו יותר על שלשות?
ואת זה אתה אומר אחרי משחק שבו דנבר טיווחה מבחוץ?
אי אפשר להשוות קבוצה מלפני עשר שנים לאף קבוצה של ימינו מבחינת הסתמכות על השלשות.
נסה בוסטון של לארי בירד
מדויק
תוצאת סיום 108:95
מיאמי מאד מאכזבים. לפחות תגיעו למאה. זה לא שדנבר לא נתנה לכם לקלוע חופשי בשתי הדקות האחרונות.
השופטים נכנעו והרימו ידיים
אלו המכונים בביתנו הקוקיצ'ים עשו זאת
קוקוצ'ים?
סלאבים לבנים וגדולים
חחח
שילוב של עוגיה ויוקיץ אבל זה התחיל מסתם שיבוש לשון
לנוכח מה שקורה פה אנחנו רואים איזה חורבן הביא הבזוקה על הסלטיקס בשיטה של גאן ובלגן. במקום לשחק פנימה על מיאמי, כמו דנוור, זרקו את עצמם לדעת עם שלשות באחוזים מכפירים. זה השיטה הגדולה של החמאה הזה מאזולה?
אפשר היה לעבור את מיאמי ב 5 או 6 משחקים ולשחק 6 או 7 בגמר מול דנוור.
זה מה שהיה צריך לקרות. הוא באמת חירב אתכם.
צודק
איזה פנימה יש לבוסטון ? רוברט ויליאמס והל הורפורד ?
מיאמי הפסידה על איבודי כדור ועל האחוזים מהשלוש.
כל הכבוד לדנבר, יש להם השנה אחלה קבוצה.
כל פעם מישהו אחר מתעלה, היום גורדון מעולה כל היום ובראון מצוין ברבע האחרון כיבה את הקאמבק של מיאמי.
מספיק עם השקר של אחוזי שלשות. שייש שמירה על השלוש זה יורד לאחוזים של 1/3 1/4. שזה הרבה פחות מאחוזים לשתיים בחמישים אחוז. או שיש לך יוקיץ אז זה אפילו שישים אחוז. מתימטיקה של פלייאוף.
לא כולם דיימו או סטף.
מפחדים לשמור על השלשות כי כל חשש קטן למגע מביא ל 3 זריקות ובליגה של שריקות אויר זה מפחיד את המאמנים.
לא משהו מעבר לזה.
משחק נהדר של דנבר.
שמח שלא התקפלו בטיול למיאמי (שכבר מפסידה משחק רביעי רצוף בבית, ובכללי 6 מתוך 8 האחרונים).
דנבר בעיקר מרשימים כי הם לוקחים מה שההגנה נותנת להם. היום לא נתנו ליוקיץ ומארי להתפוצץ, אז השאר נשאו בנטל הקליעה. וההגנה שלהם מאוד disciplined. רואים טביעת אצבע של מאמן