פריוויו למשחק 3 של הגמר / עמיחי קטן

03:30 מיאמי היט – דנבר נאגטס (1-1 בסדרה):

סדרת הגמר עוברת כעת למיאמי בשוויון 1, כששתי הקבוצות יקוו לשבור את השוויון לטובתן ולהשיג את היתרון בסדרה. מיאמי מגיעים הביתה עם המומנטום אחרי הניצחון במשחק 2, ואילו דנבר עם הידיעה שהם לא היו בפיגור בסדרה בשום שלב של הפלייאוף עד כה. היום, ננסה לנצל את הפינה הזאת כדי להציג כמה שאלות מפתח עבור כל אחת מהקבוצות ולהציע להן תשובות אפשריות שעשויות להכריע את המשחק הבא לכאן או לכאן:

1. שלשות – מיאמי קלעו יותר ובאחוזים טובים יותר מחוץ לקשת בשני המשחקים, אך האם זה משהו שהם יכולים לבנות עליו בקביעות?

במשחק 1, בו 2 הקבוצות התקשו מחוץ לקשת, מיאמי עמדו בסופו של דבר על 33.3% (13/39) לעומת 29.6% של דנבר (8/27), ואילו במשחק 2 ההיט כבר הגיעו ל-48.6% (17/35) לעומת 39.3% (11/28) של דנבר. אולם, ההיט עומדים בפלייאוף הזה על 40.3% מחוץ לקשת במשחקי החוץ (מקום ראשון בפער גדול) לעומת 37.3% מחוץ לקשת במשחקי הבית (מקום 10 בפלייאוף), בזמן שדנבר עומדים על 39.2% בבית (מקום 4) ו-36.7% בחוץ (מקום 3).

כדאי לשים לב גם לכך שההיט סיימו 3 משחקים עם פחות מ-30% מחוץ לקשת, וכולם משחקי בית, ואילו ההפסד של דנבר במשחק 2 היה הראשון בפלייאוף במשחק בו הם עוברים את ה-35% לשלוש. במבט על דמויות ספציפיות, מייקל פורטר ג'וניור הוא מי שבלט עם ריבוי החטאות מחוץ לקשת, והוא מסוגל לתפור כמה שלשות בכל יום נתון, בזמן שמרוב קלעי מיאמי ראינו כבר יום קליעה טוב אחד לפחות, חוץ מקיילב מרטין.

בקיצור – היתרון של מיאמי נוטה להצטמצם דווקא במשחקי הבית, וכמו שבוסטון השיגו 2 ניצחונות חוץ שם, גם דנבר יכולים, גם אם היתרון מחוץ לקשת עדיין שייך להיט לרוב.

2. משחק הצבע – לדנבר יש יתרון. איך מיאמי צריכה להתמודד איתו?

במשחק הראשון, דנבר היו עם 23/36 (63.9%) מהצבע לעומת 19/42 (45.2%) של מיאמי, כך שהנאגטס ניצחו 46- 38 במאבק הנקודות בצבע, על אף שמיאמי זרקו יותר מהצבע. לעומת זאת, במשחק 2 דנבר היו עם 25/38 מהצבע (65.8%) לעומת מיאמי שהיו עם 17/29 (58.6%), כך שהפעם היתרון של דנבר גדל ל-50- 34, אבל ההיט צמצמו את פערי היעילות, ובעיקר המירו את ההחטאות שלהם מהצבע לזריקות מטווחים אחרים או זריקות עונשין, כשבמשחק 1 הם היו עם שיא גמר (שלילי) של 2 זריקות עונשין (הייסמית' לפחות קלע את שתיהן), ואילו במשחק 2 הם כבר הגיעו ל-20 זריקות עונשין.

בקיצור – דנבר זו קבוצה שמשחקת יותר בצבע, ואילו מיאמי מתבססת יותר על הקליעה מרחוק. לכן, מיאמי לא מחפשים בהכרח לקלוע יותר מהצבע, אלא "לבזבז" פחות התקפות על החטאות בצבע, כשהמטרה שלהם היא להעדיף זריקות נוחות יותר מרחוק מאשר זריקות קשות בצבע, בניגוד אולי לדנבר שיש להם שחקנים שיקלעו בקביעות בצבע, גם מול הגנה טובה.

3. איבודי כדור – דנבר מאבדת הכי מעט כדורים בפלייאוף, אך גם כופה הכי מעט איבודים. האם זה מעניק למיאמי יתרון ואיך הנאגטס יכולים למנוע את זה?

גם בסדרה הזאת, דנבר כופה על מיאמי מעט מאוד איבודים (8 במשחק 1 ו-11 במשחק 2) וגם מאבדת יחסית מעט (10 במשחק 1 ו-13 במשחק 2), כשיתרון של 2 פוזשנים יכול להיות משמעותי, אבל הוא מתקזז עם היתרון של דנבר בריבאונד. כל עוד הנאגטס יצליחו לשמור על המצב הזה, בו מיאמי לא מצליחים לייצר נקודות בהתקפות מעבר (9- 4 לדנבר במשחק 1 ו-18- 5 לדנבר במשחק 2), יש לנאגטס יתרון, גם אם הם מאבדים מעט יותר כדורים.

בקיצור – דנבר צפויים לאבד טיפה יותר כדורים, בתור קבוצה שמניעה כדור יותר ולוחצת על היריבה פחות, אבל כל עוד זה הפרש קטן ומתקזז עם הריבאונד, ובעיקר כל עוד הם מונעים ממיאמי לנצל את זה בהתקפות מעבר, אפשר לומר שזה לא מה שיפיל אותם.

4. הרכבים – זמן לראות אילו הרכבים הצליחו יותר ופחות עבור כל קבוצה.

מיאמי:

וינסנט, סטרוס, באטלר, לאב, אדבאיו – החמישייה של משחק 2 קיבלה 22 דקות, והרשימה בהן מאוד כשניצחה 52- 32 את הדקות שלה, כך שיש לשער שאנחנו נראה אותה עוד הרבה, מה שגם אמור לאזן את הנתונים שלה בהמשך, ועדיין נדמה שספולסטרה מצא כאן משהו שיכול לעבוד.

וינסנט, סטרוס, באטלר, מרטין, אדבאיו – החמישייה של משחק 1 קיבלה אז 17 דקות, אותן היא הפסידה 44- 35, אבל ההרכב הזה ניצח 184- 160 את שלבי הפלייאוף שטרם הגמר, והיה ההרכב שקיבל הכי הרבה דקות, ובצדק, בגמר המזרח, כך שאני לא אופתע אם נראה את ספולסטרה מנסה אותו שוב בהמשך, גם אם הפתרון של לאב בחמישייה בינתיים עבד טוב.

וינסנט, לאורי, רובינסון, מרטין, אדבאיו – ההרכב המוביל של דקות המנוחה של באטלר לאורך כל הפלייאוף איבד ממעמדו במשחקים שבהם היווד הייסמית' נכנס לרוטציה, אבל 4 הדקות היחידות שלו היה ה-4 שפתחו את הרבע האחרון של משחק 4, אותן ההיט ניצחו 17- 4 תוך כדי שהם רושמים רייטינג התקפי של 242.9 והגנתי של 57.1 (נט רייטינג של 185.7) ו-107.1% אפקטיבי. מייקל מאלון יהיה חייב למצוא פתרון להרכב שיכול לצמצם את תפוקתו פי 4 ועדיין להיות יעיל.

לאורי, רובינסון, באטלר, מרטין, זלר – בניגוד לדקות המנוחה של באטלר, ב-16 הדקות בלי אדבאיו בגמר ההיט קלעו 18 בלבד ב-7/27 מהשדה ועם 3 אסיסטים על 5 איבודים. ההרכב המוביל של אותן דקות הוא זה שרשום כאן, שעומד עד כה על 1/8 מהשדה ו-3 איבודים ב-6 הדקות שלו לאורך הסדרה, וכל עוד נראה את זלר ברוטציה, סביר להניח שנראה את ההרכב הזה, או הרכבים דומים לו, בניסיון נוסף.

דנבר:

מארי, קולדוול-פופ, פורטר, גורדון, יוקיץ' – החמישייה של דנבר היא ההרכב שקיבל הכי הרבה דקות בפלייאוף ובגמר, בפער משמעותי, אך ב-47 הדקות המשותפות שלהם בגמר הם בפיגור 107- 102, בעיקר בגלל משחק 2, בו ההרכב הזה הפסיד 52- 37 ב-20 הדקות שלו, לעומת ניצחון 55- 45 ב-27 הדקות שלו במשחק 1. בסיטואציות קודמות בפלייאוף הזה, הפתרון היה התאמות פנימיות בחמישייה ולא חילופים.

מארי, קולדוול-פופ, ב. בראון, גורדון, יוקיץ' – אחרי החמישייה של דנבר, שקיבלה 47 דקות כאמור, יש 5 הרכבים של מיאמי ששיחקו יותר מההרכב הבא של הנאטגס, וכאן מדובר על ההרכב שקיבל 6 דקות במשחק 2, בו דנבר היו עדיפים ברוב הדקות של המחליפים, וגם את הדקות האלה הם ניצחו 15- 11, בעיקר בזכות הריצה בדקות הסיום שצמצמה את הפער ל-3, ואז פורטר חזר ומיאמי הצליחו לשמור על היתרון.

מארי, ב. בראון, כ. בראון, גורדון, גרין – ההרכב הזה שיחק 6 דקות במשחק 2 וקלע 25 נקודות ב-7/8 מהשדה, 4/5 לשלוש ו-7/7 מהקו, מה שהניב לו רייטינג התקפי של 192.3 (גם איבוד אחד שקצת פגע ביחס לההרכב ההוא של מיאמי) ו-112.5% אפקטיבי. ההרכב הזה גם ספג 17 נקודות מנגד, שזו כמות מפתיעה בהתחשב בכך שמדובר בהרכב שהצטיין הגנתית בשלבים קודמים של הפלייאוף, ויהיה מעניין לראות בהמשך מה חריג יותר – ההתעלות ההתקפית או הירידה ההגנתית.

מארי, ב. בראון, פורטר, גורדון, יוקיץ' – הפעם מדובר על הרכב שקיבל רגעים בודדים ב-2 המשחקים, ובסך הכל כ-5 דקות, בהן הוא מנצח 16- 11. ההרכב הזה שיחק בעיקר במחצית הראשונה של משחק 1, המחצית שבה פורטר קלע 10 מתוך 19 הנקודות שלו בסדרה עד כה, ואולי הרכב כזה עשוי לאפשר לו להיות יותר משוחרר ויותר יעיל בהמשך הסדרה.

הימור: משחק צמוד עם ריצות לכאן ולכאן, אבל הפעם דנבר יצליחו להתעלות בדקות הסיום ולנצח ב-5.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 284 תגובות

  1. זה הזמן של ג'ימי באטלר.
    יש סיבה לשלשות של מיאמי, יש סיבה לאחוזים הנמוכים של באטלר בפיינלס –
    דנבר שולחים עזרה אגרסיבית לכיוונו,
    וזה מייצר מצבים נהדרים לשלשות של מיאמי.
    קשה לי לראות איך דנבר ממשיכים לתת מבטים כאלו לשחקנים ההיט,
    מה שייתן יותר חופש לבאטלר לשחק את הבולי-בול בו הוא מצטיין.
    ה-x פקטור שלי הלילה עבור דנבר זה MPJ
    ההגנה שלו במשחק הקודם הייתה גרועה כמו ההתקפה שלו. היה ויצליח למצוא מחדש את מקומו כמספר 3 של דנבר –
    אז להיט יהיה קשה מאוד לקלוע מספיק בשביל לכסות על הנזק שיוקיץ' מורי יודעים לעשות לצד נקודות נוספות מצד שחקני משנה.
    .
    יאללה,
    לא באמת משנה לי מנצחים הלילה, כל עוד זה ממשיך למשחק 7…

    1. לא חושב שאפשר לצפות מMPJ לשמור טוב יותר, אבל אם יגיע לסדרה זה יעזור מאוד לדנבר.
      לא ברור האם דנבר מוכנה למשחק חזק של פלייאוף ג'ימי, אבל נקווה שהוא יעביר היום כרטיס בסטייל

  2. אתמול בלילה עשינו שמיכה קבוצתית לדה שוט,
    שמנו אותו בעגלה של מיאמי קשור ועטוף בטיטול משומש.
    במשחק הקודם דה שוט התחמק מאחריותו
    https://giphy.com/gifs/prison-break-WpBZ68qQykD3G
    דה שוט מקצוען וממזר
    זה דה שוט בבריחה האחרונה
    https://giphy.com/gifs/prison-break-jailbreak-prisonbreak-5dSVAtCUZCA9g3xKfv
    עברנו לצעדים קיצוניים, שמירה אישית עד למשחק
    https://giphy.com/gifs/60secdocs-funny-cute-model-hu6wus1N5ZLPDYz9w7
    גוווווווווו דנבר

  3. נהדר
    מרגיש שזה של מיאמי היום
    בכל מקרה, מי שלא תפסיד היום תצא בתחושה שיש לה תקווה לקראת המשך הסדרה המתקרבת לאט לאט לסופה. זה לפחות מה שהיה בשני המשחקים הראשונים שלה.

  4. במיאמי ובליגה מודאגים מהקרחות הקבועות בתחילת ובסוף משחקים וחושבים שזה משליך רע מאד על הקבוצה והמוצר שהליגה רוצה למכור.
    מחקר של הקבוצה העלה שהרבה מהבעיה קשור למסדרונות הצרים של הקאסייה סנטר הותיק שאינם מצליחים לנקז כמו שצריך את אלפי האוהדים בכניסה וביציאה מהמשחקים.
    לכן בתזמון לבמה הגדולה ביותר של הפיינלז ההיט הודיעו היום שבקיץ יבצעו שיפוץ שיסתיים עד לפתיחת העונה הבאה.
    השיפוץ יבוסס על רעיון חדשני בו הכניסה בה יש זרימה מתונה יותר תעשה מראש האולם משני פתחים עיקריים בעוד ביציאה הלחוצה בסיום המשחק הפרקט עצמו יתרומם והאוהדים ינותבו במסלול ספירלי אל מתחת לאולם שם ישפכו במנהרות מרווחות אל החניה.
    כדי להרגיע את החששות של הנהלת הליגה וסילבר בראשה בנוגע למיזם שאפתני שכזה הביאו ראשי ההיט את ההצלחה עם הטכנלוגיה החדשנית שנכנסה לשימוש בבית המודרני של הריידרס בלאס וגאס:
    https://twitter.com/NFL_Memes/status/1212915462759223296?s=20

      1. תעלומת הניקוז הגרוע של האצטדיון ידועה שנים. הליגה שילמה למעבדה ב-MIT שיעשו מדידות וסימולציות ואחרי שנתיים הגיעה תשובה: "רוב הקהל שמנים".

    1. אני גאה בעצמי שבפיסקה על השיפוץ ("כניסה משני פתחים") כבר ראיתי בעיני רוחי את האסלה והבנתי לאן התגובה הולכת (דאון דה דריין).

    2. הרדיו שלי לא מפסיק לחפור לי שיש היום גם טכנולוגית טורנדו לדבר הזה, שמסייעת להזרים את האנשים טוב יותר

  5. אחלה פרוויו
    ספולסטרה יפתח עם לאב כדי לנצל את היכולות שלו לריצה בהתחלה.
    או שישמור עליו להמשך, למקרים שהכף נוטה לכיוון דנבר.
    או שישחק אתו בסוף, כשהכסף על השולחן.
    אחד מ 3
    בטוח
    🤣

  6. עמיחי תודה עמוס בנתונים משובחים כרגיל.
    על איזה עגלה דה שוט?
    הבנתי שעבר למיאמי לאחרונה.
    אז נלך על דנבר למרות שלראות את באטלר והארגון המצוין של מיאמי כאלופים זה יותר ממוצא חן בעייני. אני חושב שבסופו של דבר אחרי כל הניתוחים הכל יפול ויקום על הקשיחות המנטלית של דנבר. האם הם באמת או עוד קבוצה שסתם עברה שם. היום זה מבחן אופי חשוב שלהם. כל הסדרה הזאת בעצם. אם הם ינצחו זה פוטנציאל לשושלת… אם יפסידו הם יצטרפו לפיניקס בוסטון וכ' אלה שכמעט שם.

  7. האמת שזה משחק שהכי קשה לי לחזות
    במשחק 2 פגעתי
    בתחושה שלי אם מיאמי מנצחת כאן היא אלופה
    אם דנבר מנצחת יייתכן משחק 7
    יש יותר מדי משתנים
    מיאמי צריכה לצלוף ודנבר להיות אגרסיבית
    מי יבוא מארי או באטלר
    עם אקדח לרקה אני הולך על מיאמי

  8. הלב רוצה דנבר.
    הראש (הפסימי תמידית) חושב מיאמי.
    מסכים עם הטרול לגבי מבחן האופי. לצערי דנבר מרגישים לי רכים בגיזרה הזו

    1. עם כל כמה שירידות על שמעון מוסיפות צבע לאתר, ועם כל כמה שירידות על מסי מוצדקות (מראדונה היה יותר גדול, וזה אפילו לא קרוב), מסי באמת כבר בא ליהנות לקראת הסוף, כמו פלה, קלינסמן, בקהאם, ורבים וטובים אחרים לפניו, בעוד שבאטלר בא להתחרות ברצינות.

      1. באטלר בא להתחרות ברצינות, לעומת מה שרשם שמעון בזמנו – זו ה"ירידה". אבל זה נכון שהחיים בפלורידה יותר טובים משאר המקומות גם אם אתה שחקן מקצועני ורציני, לא סתם כל הפנסיונרים הולכים לשם (ע"ע בריידי)

      2. לגבי מסי/דייגו
        שמעון בכלל לא מבין מי היה דייגו
        אני מוכן לקבל (ולהסכים ) שמסי היה יותר גדול בעיקר בגלל אורך הקריירה
        אבל אם בודקים את השיא של שניהם מי היה יותר גדול בשיא אז דייגו היה ענק שבענקים
        מבלי לחוות דעה מי יותר מי פחות
        אי אפשר להתווכח עם אדם שלא מכיר בגדולה
        שמעון מודד סט' שלא רלוונטיות בכלל מסיבות שונות
        ואגב שמעון סוגד לרונאלדינו שגם לו לא היו סט'
        מבחינת כיבושים ושערים אז דייגו גם לא משתווה להיגוואין ואגוארו
        אבל ברור לכל שאין מה להשוות
        בקיצור צריך לדבר על יכולת על תארים על וירטאוזיות ועוד
        דייגו היה משהו ענק
        שמעון לא מכיר בכך וזו חוסר הבנה

        לגבי מסי
        קצת מבאס שהוא לא סגר קריירה בברצלונה אבל לענ"ד זה לא סוף פסוק
        במיוחד שהליגה האמריקאית מקבילה
        אני זוכר את הנרי מושאל משם בחזרה לארסנל
        ואני חושב שחלק מהרציונל של מסי היה שגם כך יש ספקות לגבי השתתפות ברצלונה בליגת האלופות
        ולכן הוא ישחק במיאמי ואם ברצלונה תשתתף ותעפיל לשמינית הוא יוכל לחזור אליה להשאלה לפרויקט ספציפי בעונת 24 או 25
        בקמפיין מרוכז שכזה הוא יוכל להועיל
        אני אמנם מאוכזב שלא חזר לברצלונה
        אך שמח שלא חתם בסעודיה

    1. ביל יילך לבוסטון תמורת ג'יילן בראון וחוזה הסופר מקס שלו או לפילי תמורת טוביאס האריס ומקסי (וושינגטון יצטרכו להוסיף עוד משהו כי טוביאס אקספירינג ומקסי על חוזה רוקי

  9. דנבר אינשאללה עולה ל2-1.
    בליצ'ר מדווח שהסאנס waived כריס פול, והקלולס שבי מתחיל לשאול שאלות: אם אף קבוצה לא תיקח את החוזה שלו תוך 48 שעות – ואני לא רואה אף קבוצה משלמת לו 30 מיל' לעונה בגילו וביכולתו – אז הוא נהפך לשחקן חופשי, ואז הוא יכול לחתום מינימום וטרני איפה שהוא רוצה, ופיניקס תמשיך לממן את השכר שלו, שימשיך להיחשב בתקרת השכר שלה. אז מה הפואנטה?

    1. למה שיחתום על מינימום ?
      התסריט הכי הגיוני הוא חזרה לפניקס.
      .
      פילדלפיה אולי יוכלו להציע mle מלא (היחידה מבין הקונטנדריות), ואם הוא ירצה לוותר על כסף, אז הלייקרס הם האופציה הברורה על מינימום או mle קטן.

          1. בעצם יש סיכוי שפול יסכים למינימום שהוא לא כזה רחוק מהמיד לבל למשלמי מס, ואז יהיה אפשר כנראה לשמור גם את דניס או להחתים שחקן חופשי.

            1. מרבה שיקוצים – מרבה בשמחה
              במיוחד אם הם רגל וחצי בקבר

            2. מצחיק אם אחרי כל השנים האלה הוא יגמור בלייקרס

            3. לאשך – השלב הזה זה להוסיף לסירת הבננה 2.0 את כרמלו 🙂

            4. השלב הבא

  10. אני רק רוצה לאמר לגבי הסיפור של זיון והבחורות, איך הוא הצליח למצוא את הבחורה היחידה עם תחת יותר גדול משלו…

  11. בלוכר טוב
    קצת חשדות (החדש המשובש) מאדריאן דנטלי
    TRENDING: This NBA Hall of Famer has built a 2nd career…
    As a crossing guard
    His name is Adrian Dantley..
    NBA careers are very short, the average is only 4.5 years
    For that reason, it’s important to have a future plan
    However, that’s not really the case if you’re a Hall of Famer…
    Especially if you’re Adrian Dantley
    From ’76 to ’91 Dantley was one of the best scorers the league has ever seen
    He won 2 scoring titles and averaged over 24 points for his career
    Following his retirement Dantley returned to serve as an assistant coach for 9 years
    While NBA salaries back then pale in comparison to today
    Dantley was still earning over $1,000,000 a year
    Following his coaching stint he decided to make the ultimate career change, going from NBA legend to…
    A crossing guard in Maryland.
    ובוסטון פורחת עם כמיהות מפגרות על ציפי 3 בבוסטון אחרי pay cut
    לאן הגענו? אולי יביאו אותו כמנטור לבראון וטייטום? כי-היייי, צריך מישהו שילמד אותם לעשות פלופינג?

  12. איךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך?
    איךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך?
    איךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך?
    איך הדביקו שם עבירה ל CCP? מה זה החרטא הזה? WWA……………………………………………………………….

    1. עבירת תוקף הכי הזוייה שראיתי בחיים הארוכים שלי.
      תועבה!
      איףףףףףףףףףףףףףףףףףף, הורגים לנו את הספורט

  13. חייבים חוק חדש באין BA, חוק אנטי פלופינג.
    מי שעושה תנועות פגיעה מוגזמות, העבירה לא תיחשב לו.
    חד וחלק להרוג את התופעה!

  14. 24:24 סיום רבע ראשון. קצב של 96 נקודות. בינתיים אין שלשות. יש פלופינג.
    באו למשחק היום : מארי ויוקיץ ברגיל ובאטלר ובאם ברגיל.

    1. זה ברור לגמריי שאדביו >> מאמביד
      לדוגמא –
      דבר יפה! או שאני מוריד לך סטירה עם האדאביו!!
      ווואו! כזה אדבאיו עוד לא ראיתי!
      מוישלה יצא מהבריכה והאמביד שלו התכווץ
      יצאתי אמש עם ג׳ואל, האמביד שלו היה ממש מאכזב
      אין מה להשוות בין באגט ל קוראסון כמו להשוות בין אדאביו לאמביד

          1. לכתוב שמיאמי, קבוצה שמציגה הגנות איזוריות משתנות, עם הגנה לוחצת פול קורט, והגיעה לגמר ממקום שמיני כקבוצה שהאסטרטגיה שלה זה פלופינג – זו הטרלה ללא מושג או בושה.
            תמשיך לילל, כאמור שחררתי.

            1. זה מה שהם עשו במגרש בדקות שזה נכתב
              אתה מוזמן להפסיק להתבכיין בנושא כמו שהבטחת עשרות פעמים

            2. כן.. נכון..
              זה מה שהם עשו.
              פאתטי.
              עכשיו שיחררתי.

            3. אני מבין שקשה לך לקבל כשקבוצה עושה פלופינג וזה פוגע ביכולת ההנאה שלך מהמשחק כשמישהו מציין את המציאות הזאת.
              אתה מוזמן להפסיק לקרוא וליבב בנושא כמו שאמרת שתעשה

            4. אני בכלל בעד דנבר
              אבל לשמוע שטויות ילדותיות כאלה.. זה מביך.
              עכשיו באמת שיחררתי, תמשיך עם הנזלת

            5. You keep using that word
              I do not think it means….

            6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              אני קורא ומחייך.
              פאני, הרקדת את הפיקטיבי יותר ממני.

  15. השיפוט רע לשני הצדדים ולא אחיד, הליגה כל כל מפחדת ממגע שפגעה באיזון בין הגנה והתקפה בצורה אנושה

        1. מה קרה? אנחנו חיים בעולם שרק לטהרנות שלך מותר?

          מכל הרטוריקה שלך בנושא נזלת זה נשמע מאוד חזק כמו השלכה

          1. איבדתי אותך לגמרי.
            התחלת עם מיאמי שעושים רק פלופינג ועברת לטהרנות.
            בהצלחה.
            תשאיר מגבונים לרבע הרביעי, אל תגמור אותם עכשיו 🤦‍♂️

    1. אני מהמר שתתלונן על השיפוט אבל לא על התחת של חברה של ציון. אני גם מנבא שפופ מוחבא הספסל ונראה את האגדה ומשקפי השמש רגי, סוגרים את המשחק. 103:98

  16. חדי העין ודאי הבחינו בדווין וייד בקהל , לבוש סריג פולני בצבעי לבן עם קצת כחול. כנראה מאד משמח את אשתו איך הוא מתלבש שהוא עוזב את הבית.
    וייד אגב ממש כמוני סיים כדורסל ועבר לטניס. וגם מסתובב עם פולניות. דבר הבא יעבור לחווה באוסטרליה. יאללה וייד בוא. אני אתן לך מערכה.

  17. דנבר משחקת טוב
    משתמשת ביתרון סייז של גורדון
    ברגע שהשלשות שלה יכנסו זה יהיה בלואאוט
    ספולסטרה לאורך כל הפלייאוף לא נותן ליריבה לברוח
    בעוד הלייקרס חטפו בכל משחק בפלייאוף ריצת 10-15 אפס ומעלה

  18. דנבר קבוצה יש להם כל כל הרבה דרכים לתקןף את ההגנה שזה כמעט בלתי אפשרי לעצור אותפ, יש להם גם את השחקן הטוב בעולם וסופרסטאר בדמות מארי לצידו שיכול לקלוע 30 נקודות בשינה.
    .
    לגבי יוקיץ אני לא זוכר מוסר כזה הוא 2.13 שיש לו כל מסירה בספר, הגובה שלו מאפשר לו זוויות מסירה. כסקורר הוא גם בלתי עציר קליעה הכל טווח פלואטרים פוסט, אני חושב איך לאט אותו ואני בוש ונכלם שאני חוזר בידיים ריקות

  19. אני חוזר על מה שאמרתי במשחק הקודם
    מיאמי הקבוצה הכי חלשה שמגיעה לגמר מאז הנטס 2003 ו 2002
    דנבר בלי KCP ו MPJ מובילה ב 16
    צריך להעריך את ספולסטרה ובאטלר

  20. מיאמי לא פוגעת בכלום, בצד השני מראים כמה חשוב זה גודל, דנבר משתמשת בייתרון הגודל בתורה מדהימה. יוקיץ אני מכניס אותו לרשימה ביחד עם שאקיל גורדן לברון קרי ועוד כמה. הוא טוב משאר הליגה בקילומטרים

  21. הגאון במרחק שני אסיסטים מטריפל
    גם אם דנוור חס וחלילה יפסידו הלילה אני עם התחזית של 5 או 6 משחקים וזה בידיים של יוקיץ.

  22. ככה מנצחים משחקים וסדרות: ביתרון של 14 מלון כועס (ובצדק) על הטיילת שמיאמי פתחו אצלו בצבע ולוקח טיימאאוט לצעוק – בצדק – על השחקנים שלו

      1. אני חושב שהמשחק הבא בעוד יומיים
        אין סיבה לתת לו לשחק 45 דקות בתפר של 2 ימי מנוחה
        אתה תראה את ההבדל במשחק הבא

  23. ניהול דקות לא טוב של מאלון
    המשחק הבא בעוד פחות מ 48 שעות
    אתה מוביל 21 הפרש, אין סיבה לתת 45 דקות ליוקיץ ומארי
    במשחק הבא מיאמי תגיע יותר רעננה

      1. אתה תראה שזה יעלה להם במשחק הבא
        בסדרה אתה חייב לראות מעבר למשחק הנוכחי
        השחיקה של יוקיץ ומארי מיותרת
        ספולסטרה שם את באטלר על הספסל כי הוא יודע שיש משחק בעוד יומיים

        1. שיחקו 44 דק כ״א..לא מושלם אבל לגמרי סביר בהתחשב במעמד ובחשיבות של הניצחון.
          יצא להם כבר לעבור 50 דק למשחק בפלייאוף והכל היה בסדר

  24. בצד ההגנתי התוכנית של מיאמי עבדה. התלות ביוקיץ' מוחלטת והצוות המסייע לא תרם מספיק. מארי במשחק גדול אבל הוא בעיקר קלע זריקות סופר קשות וכמו שראינו במשחק 2 – לא כל יום פורים.

    הבעיה שבמיאמי אלה היו ג'ימי ובאם מול כל העולם. בכל אופן לא סביר שזה יקרה שוב לכן יש סיבה לאופטימיות.

        1. הסטט' של שני הבלבתים בדנבר אומר הכל:
          שניהם 44/45 דקות. שניהם %50 מה-3. שניהם 12/21 מה-2. שניהם 7/8 מהקו. שניהם 32/34 נק'. שניהם 10 אסט'. שניהם +14 בשיקלול.

  25. אחד המפתחות המשמעותיים היה בפתיחת הרבע הרביעי כשמאלון שיחק עם יוקיץ' ומארי כד לשמור על הדומיננטיות ולא לאבד את היתרון כמו שקרה לו במשחק הקודם ואכן הוא שמר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט