מיאמי מחפשת סוויפ ובוסטון את הכבוד בשלישי אחרון לעונה / אהרן ברלין

בדרך למטאטא כפול? מיאמי תנסה הלילה לסגור עניין ולהתחיל להתכונן לגמר שני ב 4 שנים. בוסטון בפרפורי גסיסה תנסה למצוא כוחות מול הקהל הגרוע של ההיט, לגנוב משחק בחוץ ולהשאיר את הסדרה בחיים. מי תצא עם ידה על העליונה?

זהו הפריוויו האחרון שלי לעונה היות והליגה לא רואה לנכון לשבץ משחקי גמר ביום שלישי. כמו תמיד היה תענוג לרוץ את המרתון הזה יחד עם עכברי הכדורסל בכל קצוות תבל והאנשים הכי מצחיקים שאני מכיר.

לפני יותר ממאה שנים נולד טומי ווקר, ילד חמוד שנגזר עליו לאבד את ראייתו, שמיעתו ויכולת הדיבור שלו. חברי להקת The Who גוללו את מסכת חייו של הילד המסכן, שמזכיר באופן מחשיד את מיאמי של העונה הזאת. לפני 54 שנים נולד אחד מאלבומי הקונספט המפוארים שידעה המוזיקה. נסיים את מסענו עם שלושה קטעים מתוך Tommy שיצא היום בשנת 1969.

מיאמי היט (3) – בוסטון סלטיקס (0)

הביתית

אפשר להודיע רשמית שנגמרו הסופרלטיבים בשפה העברית והאנגלית שאפשר לשפוך על מיאמי היט. האקדמיה עובדת שעות נוספות כדי להוסיף מילים חדשות לשפה העברית שישמשו את האוהדים במשחק 4, בעוד מאזולה כבר בירר בנוגע להבאת ראסל ווסטברוק לשורות הקבוצה כדי להעלות את האחוזים לשלוש. עם כל הכבוד (ויש הרבה) למחמאות שמקבלים מקס סטרוס, גייב וינסנט וקיילב מרטין ולהשוואות בין באטלר להוד אווירותו, הרשו לי להתמקד בשחקן שלטעמי עדיין לא מקבל מספיק קרדיט – "באם!" אדביו.

לאורך 14 משחקי הפלייאוף, הקבוצה נמצאת בפלוס 5.7 כשאדביו משחק, שני רק לקיילב מרטין. כשהוא על הספסל? 0.6 בלבד. בסדרה מול בוסטון הוא מוביל את הקבוצה בנט רייטינג של 28.7, 5 יותר מסטרוס שבמקום השני. הסנטר הצנום שבשנים האחרונות עלתה (לפחות אצלי) לא פעם התהייה עד כמה הוא מספק לקבוצה את מה שהיא צריכה כשהוא חווה ירידה בכמות הנקודות בין העונה הרגילה לבין הפלייאוף מראה בכל משחק בפלייאוף האחרון שאפשר לסמוך עליו בכל תחום – ניהול משחק, ריבאונד, הגנה חזקה וקליעה יציבה ב 51%. מיאמי משחקת מול קבוצה שהצליחה לעצור בחלקים מסוימים את ה MVP הנכנס אבל לא מצליחה להתמודד עם הגמישות בעמדה של אדבאיו ועם התיאום הכמעט עיוור שלו עם שאר השחקנים (בעיקר באטלר ורובינסון). אדבאיו אחראי להיחנקות הכמעט מוחלטת של אל הורפורד ולהשפעה המזערית שיש לו על המשחק של בוסטון כשהוא קלע שני סלי שדה ב 28.6% כשבאם שומר עליו. גם ג'יילן בראון אוכל מרורים מבאם מיודענו עם שלשה בודדת וארבעה סלי שדה (ב 33.3%) סך הכל מול הסנטר. מספיק לראות את הקבוצה כשקודי זלר על המגרש כדי להבין עד כמה הבחור לא תמיד מקבל את הקרדיט שמגיע לו. הלילה תהיה לקבוצה אפשרות לגמור את הסדרה ולהתחיל להתכונן למצ'אפ המתוכנן מול יוקיץ', אז המשימה של באם תהיה קשה בהרבה.

האורחת

שאלה לצופים בביתי: מי מובילה 54-43.5 בנקודות בצבע, 14.3-9.7 בנקודות ממתפרצות ו 16.3-10.7 בנקודות בעקבות איבודים? טעות, בוסטון. הירוקים מובילים כמעט בכל הקטגוריות של הנקודות ה"קלות" ומצליחים להגיע לאזור הטבעת יותר פעמים. יחד עם העובדה שבוסטון מוסרת יותר אסיסטים, קולטת יותר ריבאונדים והולכת יותר לקו קשה להאמין שהקבוצה נמצאת בפיגור 3-0 בדרך להדחה. הסלטיקס מתקשים מאוד לייצר במשחק העומד ופוגעים רק בטבעת (במקרה הטוב) כשהם זורקים מרחוק. למרות כל המחמאות לשמירה של מיאמי מדובר בשביקה מנטאלית קשה של השחקנים בירוק שיהיו חייבים להמשיך לנסות גם במשחק הרביעי. משחק חם אחד של ג'יילן בראון יכול לשנות את התמונה לחלוטין וריווח המשחק על ידי קליעת שלשות הוא מצרך כמעט הכרחי עבור הקבוצה. מעבר לזה צריך להיות ניצול מקסימלי של הדקות בהן באטלר או אדבאיו על הספסל כדי לייצר מומנטום חשוב לקראת סיום המשחק. למרות שהיא שיחקה איטי מאוד במהלך העונה בוסטון צריכה אולי לנסות לרוץ יותר ולמקסם את הנקודות שהיא מקבלת מהאיבודים של מיאמי ומהמעבר המהיר מצד לצד. זה אולי הפוך מה DNA של הבחורים של מאזולה השנה אבל הפוך זה שם המשחק כשניגשים להתמודדות הערב. הסלטיקס יעלו לשחק כשאין להם מה להפסיד וכל ניסיון להוציא מאיזון את משחק השחמט האיטי והמבוקר של אריק ספולסטרה יהיה מבורך. כך או כך מדובר ב 48 דקות חשובות עבור המועדון שהיכולת שלו בסדרה הזאת מכניסה בכיס הקטן את ההפסד של הפיינליסטית לפני שנה פיניקס. האם זאת תהיה שירת הברבור של אחד הצמדים הכישרוניים ביותר שידעה הליגה בשנים האחרונות? יש רק אדם אחד שיודע שאת התשובה ולצערה של בוסטון קוראים לו ג'ימי באטלר.

ייעדרו: קווין לאב החלטת משחק, גלינארי מצא תירוץ לא לשחק גם הערב.

עוצרים בווגאס: הימור קשה אבל עד להודעה חדשה רק קבוצה אחת משחקת כדורסל בסדרה הזאת. מיאמי ב 10.

לפוסט הזה יש 215 תגובות

  1. תודה על הפרוויו והניתוח המעולים
    ימי שלישי ב 2022-23 לא היו אותו דבר בלעדיך.
    ובקשר לבאם דלא מקבל קרדיט… כתבו עליו פאקינג שיר בשפת הקודש
    פואמה
    באם באם ודאנקן חם(אם אני זוכר נכון)
    🤣

  2. אני קופץ על העגלה של מיאמי.
    מגיע לבאטלר לסיים קריירה עם אליפות.
    לסרבי ולקנדי יהיו הזדמנויות נוספות במשך.

  3. תודה רבה מאוד. כל השנה הפריוויו שלך תענוג.
    גם היום …
    בנו עליך למשחק שביעי … רק שכחו לעדכן את בוסטון ואת השופטים.

  4. דווקא בגלל כל אהבתי לבוסטון,אני רוצה שידרסו ולגמור עם הסבל מהר,
    הרובוט חייב לעשות שינוי ברמה הגבוהה על הקווים,
    ואפילו לפנות לבוב מאיירס ולסגור אותו בתור ג.מ. ונרס בתור מאמן.
    מרגיש לי מההסטוריה שהבעלים של בוסטון קמצן, וזה לא יקרה

    1. אבו פופי ודוקי רזי – אוהדים אף פעם לא רוצים להפסיד!!!! לא מקובל! (לתשומת ליבו של הגולש מאנו דה מאן חחח)
      הערב בוסטון מנצחים. אנביליביט

  5. מתאים לבוסטון לקחת 3 ברצף רק כדיי להפסיד בבית במשחק 7.
    וואלה, אני הולך עם בוסטון הלילה. 2 ההפסדים הראשונים היו אחרי משחקים צמודים, רק במשחק 3 הם קרסו מנטלית. קשה לי להאמין שתהיה קריסה שכזו פעם שנייה ברצף. אם יצליחו לשמור על המשחק צמוד, הם ינצחו לדעתי.

    1. אני אמביוולנטי, כי לא רוצה שיפסידו.
      בעניין כובעים, חיפשתי היום בתחנה מרכזית הישנה אבל חנויות הכובעים שלי נסגרו בגלל הרכבת הקלה.
      מחר אני בכפר גלעדי. מי שאכל את הכובע ורוצה אחד חדש אני יכול לקנות סטוק במחיר עלות.

      1. אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 3:0, רק חסר שבוסטון תגנוב ניצחון ונתקע עם הדמיקולו הזה לעוד עונה. איזה כובעים מוכרים בכפר גלעדי?

        1. רחוב כפר גלעדי בתל אביב. זה סיטונאים של כובעים. מוכרים מכל הסוגים ואם לא מצאת מה שחשקו עיניך, יש כמה חנויות יותר יקרות בנחלת בנימין. אלה יותר מעוצבים.

  6. מזולה יעשה את ההתאמות הנדרשות, יפתח עם רוב ויליאמס וברוגדון במקום הורפורד ווייט וייתן דקות לבלייק גריפין לעזור בהגנה על באם. סתם חחח מיאמי ב10

  7. פריוויו מופלא
    תודה שהיית כאן בימי שלישי העונה אהרן, אין כמוך
    מיאמי ישפילו את בוסטון וזה יהיה אפילו יותר גרוע ממשחק 3. מאזולה היה צריך להיות מפוטר ישר אחרי אותו המשחק.
    שמעתי שדוק ריברס פנוי, הוא לכל הפחות יכול לכפות משחק שביעי…

  8. אם יש שחקן אחד שאחראי לסדרה החד צדדית הזו, גם אם לא יהיה סוויפ בסוף, יותר מאדבאיו ואפילו מבאטלר, הוא לובש גופיה מספר 7 ואינו קייל לאורי.
    .
    אז כן, המון כבוד לג'ימי ולבאם וכולם אבל הפיל שבחדר הוא זה ששכח להגיע לסדרה. השחקן שנחשב עד לפני כמה דקות לשחקן השני הכי טוב בבוסטון. הגארד שקיבל מקום בחמישיה השניה של העונה שכם אל שכם עם אחד – ג'ימי באטלר, שאת הפלייאוף דאשתקד סיים עם ממוצעים של 24 נקודות ועם 19/47 לסדרה או 3/7 למשחק שזה 40% משלוש, שהגיע שש וחצי פעמים למשחק אל הקו וקלע ב 73% וגם תרם שלושה אסיסטים למשחק.
    .
    אבל השנה? שימו לב לסטטיסטיקות האלו והרחיקו ילדים וחולי לב, מדובר בדברים קשים:
    ממוצע של 35 דקות למשחק בסדרה, קצת יותר מ 17 נקודות באחוזים מדהימים מהשלוש (2/20 – 10%) הגיע פעם אחת לקו בכל אחד משני המשחקים הראשונים ואפס (חוזר: 0) פעמים במשחק השלישי וקלע שתי קליעות עונשין ותקילין (לחובבי המתמטיקה שבינינו, מדובר ב 50% פחות או יותר). עם ממוצע של אפס חטיפות למשחק לעומת כמעט ארבעה איבודים ופלוס מינוס ממוצע של מינוס 16.3 לעומת מינוס 13 של כל הקבוצה.
    אולי הוא פצוע, אולי הוא עצוב, אולי הוא באמת שכח לכוון את השעון המעורר ואולי סתם המסכה השחורה לוחצת לו אבל אם ג'יילן בראון היה משחק בסדרה הזו כמו ג'יילן בראון, אני מעז לנחש שהיום היינו מדברים אחרת.

    1. יפה.
      הוא היה צריך להוריד את המסכה הזאת מזמן להבנתי אבל קראתי באיזה שהוא מקום שזה כנראה מוצא חן בעיניו וגם אמא שלו ביקשה שיזהר. יכול להיות שזה מפריע לו? יכול להיות שנמאס לו מהקבוצה שכל הזמן מציעה אותו בטריידים? יכול להיות שנמאס לו לחסות בצילו של טייטום?
      אני לא חושב שהגיע הזמן לפרק את החבילה בבוסטון אבל אם מפרקים אפשר לעשות טרייד בראון – סימונס. זה פחות או יותר אותו שכר זה בטוח יעבור בטרייד מאשין.

      1. זה ממש מעורר מחשבה העניין הזה.
        כאילו מאמנים וג'י אמס שהלכו חזק כל העונה הגיעו גבוה /לפליאוף וכ' פוטרו כמו פטריות אחרי הגשם (בודנהולצר ריברס מונטי וכ' ) ולעומת זאת כאלה שהנמיכו ציפיות ולא עלו בכלל לפליאוף אוחזים היטב במשרותיהם (אני מתחיל ללשוב ששון מארקס גאון כאילו הבין שעדיף להוריד ציפיות כמו איינג וכזה זרק את כל השחקנים הטובים הביא את סימונס ושורד יפה מאוד כשכל האחרים אוכלים חצץ). זאת הליגה מה לעשות ככה זה עובד.

        1. שמעתי שוב זה מוסיקה כל כך אנכרוניסטית והגיטרה האקוסטית פשוט מוקלטת כל כך גרוע. הפראזות המוזיקליות פשוטות זה לא המורכבויות של לד זפ זה תבניות מאוד סכמתיות שמוסיקה עשויה ממנה ובכל זאת התוצר הסופי בר הקשבה ואף בכייף. זו להקה מיתולוגית.

  9. אולי הסלטיקס יחליטו להתחפש לערב אחד לפיניקס (הציפור המיתולוגית, לא הקבוצה המקרטעת), ויוולדו מחדש באש של ההיט? מתנצל על הפאתטיות, כנראה שאני מפגין את אותה רמת ביצוע של הקבוצה שלי.
    תודה רבה אהרון על עונה שלמה של פריוויוים מעולים ומוזיקה מעוררת נפש (כמי שנחת רק פיזית מההופעה של הבוס לפני כיומיים, אני יכול להעיד שמוזיקה כמו ספורט, יכולים לרומם את הנפש. במיוחד כשחווים אותם עם 60,000 איש).

      1. הבנתי כך מהתקשורת. וגם כריס רוק ווודי הרלסון ואחד ממטאליקה. משום מה הם לא עמדו לידי, אי שם בסוף (עברו הימים שבהם יכולתי להידחק פנימה בקהל עד למקומות שבהם הדוחק מבצע בשבילך את הנשימות)

  10. בוסטון במעין חוסר סינרגיה הרמוני מושלם מצליחה להתפרק בצורה באמת מפורקת.
    בעיות על הקוים – כולנו ידענו שיש
    חוסר יציבות של JB & JT – כולנו ידענו שיש
    נטיה להכריח – כולנו ידענו שיש
    אבל גם יש שם כשרון עצום, אחת הקבוצות הכי Stacked בליגה, ולמשך כל העונה והפלייאוף זה סחב אותם עד לגמר מזרח.
    בסדרה הנוכחית, כל הבעיות שלהם צפות במקביל וביחד וגורמות לקריסה באמת מוחלטת של הקבוצה. כדורסל הם פשוט לא מצליחים לשחק. מעבר לכמה שמיאמי טובים, קשה להאמין שבוסטון לא מגרדים אפילו איזושהי יכולת לספק תחרות. אם ראינו ניצנים לכך שהם נוטים לקרוס במאני טיים עוד בגמר של שנה שעברה ואמרנו – זו עונה לסתום בה פיות, אז זאת החותמת הסופית. המועדון הזה צריך ריסטרט רציני.

    על מיאמי אין יותר מה להגיד. זו קבוצה היסטורית שצריך להעריך, להעריץ ולהנות ממנה כמה שרק אפשר.
    לדעתי הסדרה הזאת תיגמר בסוויפ כמו שהיא צריכה להיגמר. שבוסטון תלך לעשות חושבים, שמיאמי תשיג טבעת.
    באטלר צריך לעמוד בשורה אחת עם השחקנים הגדולים של הדור הזה – ספורטאי על שעושה לכל הליגה הזאת בית ספר. אליפות תהיה בדיוק מה שיכניס אותו לשם (אפילו שמבחינתי הוא כבר שם מזמן).

  11. Iדרך אגב, אם אנחנו בנושא של מוזיקה וקרדיטים, היה זה דיוויד בואי הראשון לתת כבוד לאדאביו בשורה האלמותית שלו: wham ma'am thank you bam

  12. אחלה פריוויו! תודה על הטור! חבל שזהו הטור האחרון לעונה..
    לגבי באם, אין ספק שהשנה הוא מספק את הסחורה שלא כמו בשנתיים האחרונות.
    בתור אוהד מיאמי גם לי היו את הספקות שלי במהלך העונה אבל כרגע אני מופתע כמו כולם. באמת שלא ציפיתי לראות את ההיט בגמר (טפו טפו טפו)
    מזמין את כולם לעלות על העגלה של מיאמי (יש הרבה מאוד מקום) – איך אפשר שלא לדחוף את האנדרדוג הכי קשוח EVER..?

  13. באם באמת הוא הכי קרוב ליוקיץ
    שגם מוסר ומפעיל חברים וגם מספק נקודות. רק שלשות הוא לא זורק

    נראה הלילה אם נשאר זכר מבוסטון אותה ראינו כל העונה..

    יאללה מיאמי
    ואם באם ואם באם
    https://youtu.be/fAJbMWD8iuI

  14. בחגיגות בכפר למיגור אחשוורוש בעל הבולבוס, ה-ללל מבקשים מכולם ללבוש לבן ולגרז את עצמם בשמן דקלים טהור.
    הערב,לאחר האורגיה, נקיים טקס הצגת פסל דה שוט, שוחט השיקוצים.
    https://giphy.com/gifs/statue-liberty-EFJ1O1plZZOBW
    עכשיו אפשר לגלות, שדה שוט קיבל שחפץ אישי, בעיצוב אישי, לכבוד הפעולה ההירואית שלו, במלחמה שלו בכוחות השחור.
    פה דה שוט מודד את הדגם האחרון,לפני העלייה לעגלת השיקוצים
    https://giphy.com/gifs/kitten-cat-wyoUdfhunrDZ6
    ולסיום אנו מציגים בפעם הראשונה צילומים נדירים של דה שוט באימונים מפרכים לפני היציאה לקרב
    https://giphy.com/gifs/dog-baby-plays-S5eApICuGcSWs

  15. מה לא ברור ? הסלטיקס שבורים מנטלית. אחרי הסוויפ הראשון יגיע הסוויפ השני. מיאמי תגאל את הבוסטון מייסוריה , וטייטום ובראון יצטרפו לבילוי משותף בחוף הים בקנקון עם לפלופ והגבה.

  16. תודה רבה על הטור. באם מוערך ועוד איך. הוא המנוע השקט והאיכותי של מיאמי שמוסר, שומר על הטבעת, קולט ריבאונדים ומקריב גוף בחסימות לקלעים. אב וגם מרכז לפי צורך. הוא נכס אדיר למיאמי שזיהו אותו מוקדם ושלחו את חסן וויטסייד לאלפי עזאזלים. גם לו יש סיפור חיים מאלף מאיפה הוא הגיע.
    לבוסטון תמיד יש את הפוטנציאל להתחבר לניצחון אבל אחרי המכה שהם חטפו ביום ראשון צריך שם משהו מיוחד כדי להתגבש ואני לא בטוח שיש להם את זה על הספסל ועל הקווים.
    משחק צמוד שייגמר לטובת מיאמי בחסות ג'ימי פאקינג באטלר

  17. תודה אהרון .
    ריגשת עם האינטרמצו המוזיקלי . טומי , אלבום האופרה הראשון בכלל , שפתח את הדלת לכל האים אחריו , עיצב את שנות נערותי, והינו אחד החביבים עלי ביותר . שנתיים אחריו יגיע אלבום המופת הגדול השני של ה- WHO ואחד משלושת אלבומי הרוק הגדולים בכל הזמנים ,
    WHO'S NEXT .

    אז אתרום את תרומתי עם שניים מהקטעים החביבים עלי ביותר , אחד מכל אלבום .
    הראשון – מתוך טומ – על הנערה המעריצה סאלי סימפסון . .
    השני – מתוך אלבום הקונספט הנפלא מ-1971 .

    https://www.youtube.com/watch?v=lbz8M4Tpc6U

    https://www.youtube.com/watch?v=Ka_pPf7OqiE

    1. אם טומי, הילד ללא תקווה שהופך לכוכב רוק , בתפקיד מיאמי , אז סאלי , הנערה האוהבת שמתפכחת ומתרסקת לקרקע המציאות, בתפקיד בוסטון…

  18. בוסטון לא מתכננת כרגע להחליף מאמן, אבל מתכננים להוסיף את סטיבן סיילאס ופרנק ווגל כעוזרי מאמן.
    אם זה נכון,אני מאוכזב בלשון המעטה.

  19. בוסטון מגיבים טוב כשהם עם הגב לקיר,
    יהיה להם קשה אבל הם ינצחו ב6 כדי לנסות להציל את הכבוד האבוד מידי שהיה להם פעם

  20. בוסטון (לא מאמין בזה אבל התעקשתי עליהם כל כך חזק ולא נתתי מספיק כבוד לספולסטרה לג'ימי ולבאם אז אני חושב שמגיע לי ששוב פעם אטעה בהימור כשביננו זה המחיר הכי כבד שמגיב סדרתי יכול לשלם פה וזה בהחלט עונש ראוי על הזלזול בבאטלר).
    בוסטון.

  21. אהרון תודה על כל הפריואים האלה .
    טומי זה כזה מהימים של הטוב הרע והמכוער וקלינט הגדול מכולם – בקולנועים מסריחים ודלוחים עם כסאות מעץ שחצי מהם שבורים ואלה שלא חרוטים עד לשד עצמותיהם ואי אפשר לקום מהם בלי שנדבק לך לתחת מסטיק שאיזה פרחה הדביקה לכסא.
    מוסיקה שכייף לשמוע בתוך סרט הזיה שאף פעם לא בדיוק הבנתי למה הוא הפך לקאלט גם בתרבות הפסיכית והדבילית שהיתה אז.
    עדיף עכשיו ללא ספק. תודה על מוסיקה שהזכירנ נשכחות (לא חיבבתי את המי ועדין לא מתחבר אליהם ממש).

  22. הסיטואציה הזאת מזכירה לי מאבקי תחתית בליגות כדורגל
    כשיש משחק חד ספרתי של משחקים לסוף העונה וקבוצה נלחמת על חייה בליגה הראשונה, הרבה הרבה פעמים קבוצות מפטרות את המאמן של הקבוצה ומביאות אחד אחר בתקווה שיציל אותם
    .
    עם כל הכבוד העצום שמגיע למיאמי, תצוגות הנפל של בוסטון ב3 המשחקים עד כה הם פשוט הזיה שלא תיאמן
    תוסיפו לזה שבשורה התחתונה הצלחה של קבוצה (ובמיוחד מאמן) נמדדת בסדרות האלה, בטח כשמדובר בקבוצה כמו בוסטון עם הרקורד שלה
    מה יקרה עוד שנה כשהם יהיו שוב בפלייאוף?? ויפגשו שוב את מיאמי בפעם הרביעית? זה לא רק תצוגות השחקנים, אין ספק שלמה שראינו על המגרש יש אחריות לא קטנה על המאמן
    .
    מזכיר לכולם שהוא קיבל את הפיינליסטית של שנה שעברה וכנראה קבוצת ההגנה הטובה בליגה. קבוצה שהיה לה 3 שחקנים שונים שקיבלו קולות לשחקן ההגנה של השנה. קבוצה שהוסיפו לה את ברוגדון
    מאזולה לא צריך משחק רביעי כדי להוכיח שהוא נכשל בגדול בסדרה הזאת. לפחות היו מביאים לו עזרה זמנית ממישהו שהיה במעמדים כאלה

  23. ברגעים כאלה הולכים בק טו בייסיק ורציתי לשאול אם מישהו מבין פה באמת מה התפקיד ההתקפי של סמארט (סבבה הגנה אבל כלומר בו נגיד שהוא לא רכז כמו סטף או ג'רו הולידי אין בו איזה משהו מיוחד שאמור להפוך אותו לרכז של אלופה אני באמת לא מבין מה הוא עושה על המגרש). ואם כבר בק טו בייסיק אז זה נראה כאילו הטיים לורד הוא התאמה מהשמים מול באם שניהם קפיציים אגרסיביים משהו. הורפורד פשוט לא מסוגל לתת לו מצ' אפ. וואם נלך עוד פעם בק טו בייסיק אז מגיעים שוב לסמארט. הוא בתפקיד מאולץ אז הורפטרד מגיע עד עמד הסנטר במקום לשחק את התפקיד הטבעי שלו 4 וויליאמס נדחק לספסל.

  24. שארלוט מוכנה לרדת כמה מקומות בדראפט.
    הקבוצות שחמות על הבחירה שלה ומתאימות מבחינת נכסים – דטרויט ואינדיאנה.
    שתיהן רוצות את מילר.

  25. נכון לעכשיו אם הייתם יכולים להכניס את ג'ימי באטלר לרשימת 75 הגדולים של כל הזמנים הייתם עושים את זה?

    עוד שאלה. לפי מה בחרו לרשימת הגדולים לפי יכולת ושיאים אישים או תארים? כי אם זה לפי תארים באטלר אמור להיות ברשימה הזאת.

      1. שמע הוא הגיע כבר גמר אחד. ואוטוטו עומד להשיג אליפות(למרות שאני אוהד יוקיץ)

        יש את ליליארד שהוא פחות טוב לדעתי מבאטלר שנכנס לרשימה. ואולי יש עוד כמה.

        1. לפי החשבון הזה, גם טייטום ב 75 הגדולים
          הוא היה שם וגם בגמרי מזרח יותר מג'ימי ואל תשכח שיש לו MVP מהאולסטאר!!!
          🙂
          אם יביא את הגביע השנה, הוא ב 50 הגדולים. אפילו עובר את לברון, סתאאאם.

  26. בס"ד
    תודה רבה.
    לא יודע מה יהיה הלילה, אבל אהבתי את הרעיון לצרף את ראס,
    כדי להעלות את האחוזים מהשלוש, אפשר גם את לברון….

    1. ספולסטרה לוקח טיימאאוט אחרי שהשווה ולא הצליח לעלות עדיין ליתרון….
      אולי בזוקה ג'ו ילמד משהו מההפסדים האחרונים?
      נייט!

  27. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ילה שילך הביתה הבזוקה
    אם גם כשיש לו ממי ללמוד (מאסטר כמו ספולסטרה ההונגרי) הוא לא לומד כלום, שילך כבר הבזוקה ושלא נשמע ממנו יותר!

    1. דוק מה הוא יכול ללמוד מלשחק נגד יריב? הוא אהבל רובוט בלי מחשבה, אי אפשר ללמד חשיבה מחוץ לקופסא, אפשר להעתיק שיטת משחק ולהצליח בעונה הסדירה שאף אחד לא שומר, בפלייאוף הבלוף נחשף.

      1. אפשר היה לקחת טיימאאוט בתחילת הבליץ ולא לחכות למתפרצת. לארגן תרגיל. אבל הוא העתק לא מוצלח לש הבוט.

  28. מיאמי כמות רמות מעל בוסטון, בוסטון קבוצה לא מאומנת, הכל אקראי וכשרון אישי, אין להם מושג איך לפרק הגנת זון.

      1. השחקנים רצו מאמן שחור, זה אוטמטית מצמצם באופן ניכר את הבחירה, אני אוהב את החשיבה מחוץ לקופסה של סטיבנס ולא ללכת לשוק הסגור של המאמנים, הוא פשוט לא מאמן טוב.

            1. מובנה בדי אן איי שלך ושל גע גע, אבל האחרון בחבורה שלא מוכנה להסתכל פנימה.

  29. בוסטון צריכה לעשות חושבים, לפני שפותחים את פנקס הצ’קים לבראון, האם טייטום ובר-און זה מתכון לאליפות אני לא חושב, הם חייבים מנהל משחק ועוד קליעה מ3.

    1. רץ עכשיו ברשת שבראון על ליילרד יכול לעבור. סיין אנד טרייד לפורטלנד?
      ליילרד הבאדי של טייטום.
      לא רוצה, אבל מדברים על זה

      1. רץ גם במרשתת, שהלייקרס רוצים את טרה יאנג ספקולציות של אוהד, לילארד כיום טוב מבראון משמעותית הן כסקורר והם כמנהל משחק אבל הוא עוד חודש וחצי בן 33 ואני לא רואה את פורטלנד מסכימה לטרייד כזה.

    1. זה דווקא התאמה חכמה שלו, הדרך היחידה לפרוץ את הגנת הזון ללא מנהל משחק או כוח בצבע זה קליעה מ3, הורפורד שקולע מבחוץ מוציא את באם מחוץ לצבע ומנטרל מאוד את העזרה הקבוצתית של בוסטון

  30. ספולס לא היה צריך לחכות שם עם הטיימאאוט.אבל לפחות עוצר עכשיו את המפולת.
    לא חשבתי שגראנט יכניס את השלשה הזו, בראון היה בפירוש מחמיץ אותה.

        1. הוא באמת חיובי אבל כשמדובר במאני טיים הוא לא שם.
          מחליפי מיאמי עושים ממנו קוסקוס.
          האמת בא לי עכשיו קוסקוס
          🙂

  31. ילה מחציצי
    הכל עובד לפי התכנית של ספולסטרה. שום דבר לא עובד אצל הסלטיקס, האם יש להם בכלל תכנית?

  32. תזכורת: מאזולה מאמן ראשי שנה ראשונה (כמו יודוקה שהכוכבים הסתדרו בשבילו), ככה שמשלמים שכר לימוד, בטח בפלייאוף שיש יותר התאמות והכנות מול היריב.
    .
    מוקדם, בשביל שניהם, לקבוע אם הם מוצלחים או לא.
    הבעיה של מאזולה שהוא נכנס לתפקיד אחרי שיודוקה הגיע לגמר.
    אבל בפלייאוף הזה טאטום (במיוחד עם החוסר יציבות) ובראון נראים כמו הגרסה החיוורת של שני השחקנים שהיללו אותם בפלייאוף שעבר

    1. בנוסף, וזה בהחלט חלק מהמשחק, אבל מיאמי ניצחו משחק פלייאין אחרון להיכנס לפלייאוף וקיבלו פציעה של יאניס כדי לקחת את המומנטום מול הבאקס

        1. לא, ממש לא.
          אבל אני מאמין שעם יאניס בריא, ולא מפספס משחקים, הבאקס כרגע בגמר המזרח
          כדורסל זה משחק עם המון משתנים ואתה משחק מול מי שמולך.
          פציעות חלק מהמשחק – זה מה יש וזה לא שם כוכבית או משהו כזה.
          הראפטורס זכו באליפות ביושר למרות הפציעות של הווריורס

      1. עוד פעם יאניס? חזר מהפציעה ועדיים הבאקס חנקו פעמיים יתרון דו ספרתי ברבע 4 והפסידו הסדרה.
        מיאמי ניצחו כל המשחקים בזכות ולא בחסד. יש להם 2 שחקני רוטציה בכירים שלא משחקים כל הפלייאוןף ולא שמעתי בכי ונהי.

    2. יודוקה שיחק ולמד אצל פופ, היה עוזר מאמן בכיר בפילי ובנטס עם שנים של ניסיון
      אתה לא יכול להשוות אותו לילד בן 34 שפתאום מכלום נותנים לו קונטנדר ביד

      1. איך נתנו את הקבוצה למזולה כשדיימון סטודמאייר שעזב במרץ.להיות המאמן של ג'ורג'יה טק היה שם ובאותו מעמד של מזולה
        זה ברור שהקבוצה הייתה הולכת לוויל הארדי אם איינג' לא היה גונב אותו ליוטה

        1. אם וויל הארדי היה יודע שהוא יהיה מאמן ראשי בסלטיקס הוא לא היה עוזב ליוטה.
          אף אחד לא חשב שהפרשה המוזרה של יודוקה תתפוצץ, ופתאום יעיפו אותו מהקבוצה

            1. ממה שראיתי בתקשורת השחקנים לוקחים את האשמה עליהם ולא מאשימים את מאזולה

            2. כי הוא בחור טוב ואחלה גבר והם לא אפסים.
              זה לא אומר שזה מה שהם באמת חושבים, פשוט מנומסים וזה מה שאומרים לתקשורת.

      2. ברט בראון גם עזר לפופ ו"קידם" את סימונס עשרות מונים…
        זה לא מבטיח כלום כי יש הבדל בין עוזר מאמן לבין להיות מאמן ראשי.
        אני עדיין חושב שיודוקה צריך להימדד בטווח הארוך.
        למשל ניק נרס לקח אליפות עם הראפטורס ובשתי העונות האחרונות עף סיבוב ראשון ולא הגיע לפלייאוף, למרות שלדעתי היה לו סגל של פלייאוף במזרח

        1. ברט בראון הוא היום עוזר מאמן ראשי בספרס ויהיה המחליף של פופ כשהוא יפרוש אבל זה לא רלוונטי
          ליודוקה היה הרבה יותר ניסיון בתור עוזר מאמן ושחקן בליגה מאשר מזולה

          1. חד משמעית. גם טאטום נתן פלייאוף מהאגדות ובפלייאוף הזה הלך אחורה.
            .
            לפעמים זה פשוט עניין של מאצ'אפ כמו במקרה של הווריורס שקיבלו מדיוויס בראש ויתכן שהיה להם קל יותר מול הנאגטס

  33. הבעיה של ברוגדון שהוא שיחק מול חורים הגנתיים כמו טריי יאנג ,בוגדנוביץ' מקסי והארדן עד עכשיו.
    ברגע שהוא משחק מול החולי כלבת של מיאמי הוא לא פוגע בכלום

  34. בוסטון לא הופיעו לפלייאוף.
    הם ניצחו שתי קבוצות מסריחות במיוחד – הוקס ופילי – וגם מולם התקשו.
    בוסטון של יודוקה נראו לפרקים לא מעטים כקבוצה הטובה ביותר בפלייאוף הקודם.
    השנה? סתם חבורת סרוחים בירוק.
    אין מה להשוות בכלל בין יודוקה למזולה, יודוקה הוציא הרבה יותר עם הרבה פחות (ווייט עוד לא מאוקלם, בלי ברוגדון, ועם ספסל פחות טוב).

  35. אני מעולם לא הייתי על העגלה של באטלר ומעולם לא אהיה.
    לא אוהב אותו כשחקן, ובטח לא את היציאות המסריחות שלו לתקשורת וההאדרה העצמית.
    הבנאדם גם חי על עימותים ובלי זה משעמם לו, הוא פצצה מתקתקת בכל קבוצה.
    עושים השוואות עכשיו באטלר – יוקיץ', אין מה להשוות בכלל, באטלר שיקוץ שהולך לו כרגע, יוקיץ' תותח על במשחקו ובאישיותו.

  36. הסלטיקס מהקו 5 מ 9, זה מעיד על שבירה מנטאלית.
    בראון עם 0 מ 2. האיש שבור עם החלטות גרועות וסדרה שמראה בעצם את הערך האמיתי שלו.
    לא מאמין שהוא עושה את זה בכוונה. ככה הוא וזהו. אם הוא רוצה ללכת, שימכרו כל עוד מחירו גבוה.

        1. למה גזען, הם בחרו מאמן לפי צבע עור אני רק מציין את העובדה, יש מאמנים שחורים מצויינים כמו שיש מאמנים לבנים מצויינים, בצבע עור לא אמור להוות פאקטור אתל בוסטון זה כן

    1. כבוד לבוסטון ממש מגיע אם היו משחקים מהתחלה ביכולתם הטובה בשני צדי המגרש ומממשים את הכישרון שיש להם מתחילת הסדרה ומשחקים מהתחלה באופי המתאים למועדון הזה.

  37. מה זההה ? התעוררתי במחצית , ראיתי מטאטא בדרךנ, חזרתי לישון . עכשיו הצטרפתי , ומסתבר שחוזרים לעיר השעועית.

  38. לא מגיע לאוהדי מיאמי קבוצה כזו עם כל הקרחות עכשיו ביציאים.
    פשוט עצוב. תנו סטנדינג אובישיאון לקבוצה הנהדרת…
    יוק ושון דפר

  39. טוב, אם יש סידרה שיכולה לחזור מ 0:3 זו הסידרה הזו.
    בוסטון לא פחות טובים ממיאמי, ועכשיו יש להם ביטחון. המשחק הבא בבית, לא יודע איך וינסנט מרגיש אחרי המיני פציעה, ובסוף – זו קבוצה שסיימה במאזן השני הכי טוב בליגה מול קבוצה פצועה.
    וגם – עד 2005 גם בבייסבול אף אחד לא חזר מ 3:0. עד שבאה בוסטון…

  40. אם אני צריך להוסיף שתי מילים?
    גראנט וויליאמס.
    כן זה שהבזוקה מחק כמעט לגמרי מהרוטצייה בפלייאוף הזה, בא היום והראה מדוע ג'ו טעה, טועים, טעינו, טעות. וויל נתן היום משחק מצוין של ניצול הזדמנויות כשהשמירה על בראון טייטום השאירה אותו במצבים טובים.

  41. עוד בקטנה, ג'יילן בראון ממשיך בכלון ושון דפר בתחום ההתקפי אבל לפחות עשה הגנה יותר טובה. אולי בימן מעודד

  42. זה מה שכתבתי שלסלטיקס יותר כישרון ועומק ואם היא משחקת ביכולת הטובה שלה בשני צדי המגרש היא תנצח כי יש לה את היכולת לעצור את מיאמי יותר ממה שיש למיאמי לעצור את הסלטיקס והסדרה הזאת מלכתחילה תלויה בסלטיקס, אך הסלטיקס לא נכנסו טוב לסדרה ולא שיחקו באופי המתאים למועדון הסלטיקס ולא בגישה ובצורה המתאימה לפלייאוף ולא התעלו בדקות המכריעות, ולא השתפרו במשך שלושה משחקים.
    עכשיו הדברים תלויים יותר במיאמי ולסלטיקס יהיה קשה מאוד לחזור על משחק כזה 4 פעמים ברציפות.
    הסיכוי היחיד של הסלטיקס הוא אם ישחקו במשחק הבא כאילו זה המשחק האחרון שלהם ויבואו בטירוף כי גם באטלר יכול לבוא כך אף שהמשחק בבוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט