סיקור צמד משחקי הדחה פוטנציאליים ברביעי / עמיחי קטן

בשני משחקי הלילה, קבוצת החוץ הובילה 3- 1 בסדרה וקיבלה הזדמנות לסגור את הסדרה, בעוד שהיריבה קיוותה להשלים את החלק הקל יותר על הנייר של קאמבק מ-3- 1.

ניו-יורק ניקס – מיאמי היט (3- 1 למיאמי טרם המשחק):

סוקר בהרחבה על ידי שקד. הניקס קלעו 14 נקודות בלבד ברבע הראשון, שהסתיים עם ריצה של מיאמי ויתרון 24- 14, אך הגיבו עם 18 נקודות ב-3 הדקות הראשונות של הרבע השני שהפכו לריצת 18- 2 ויתרון 6. מיאמי החזירו את היתרון ב-4 דקות שבהן הניקס לא קלעו, אבל ברונסון החזיר לניקס את המומנטום עם 14 נקודות אישיות ברבע, ושלשה של רנדל קבעה 50- 47 לניקס במחצית.

הקבוצה הביתית המשיכה במומנטום, ופתיחה מוחצת לחצי השני העניקה להם יתרון שיא של 19 אחרי חצי מהרבע השלישי, אבל ההיט הגיבו עם כמה שלשות וצמצמו ל-84- 74 בסיום הרבע השלישי, שבו רק ברונסון, רנדל ובארט קלעו עבור הניקס, מה שלא מנע מהם לנצח אותו 34- 27. מיאמי המשיכו במומנטום מחוץ לקשת וצמצמו ל-4 בלבד, ואז החלו לשלוח בכוונה את מיטשל רובינסון לקו, אך הוא הגיב עם 3/4. באטלר צמצם ל-2, אך אז הניקס השתלטו על המשחק בזמן שמיאמי החטיאו שלשות, ובסיום הניקס ניצחו 112- 103 וצמצמו את הסדרה ל-3- 2.

אצל הניקס, מדובר היה בעיקר במשחק טוב של "הביג 3", כשברונסון הוביל עם 38 נקודות (14 ברבע השני, 10 בשלישי ו-10 ברביעי), 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, בארט קלע 26 (10 ברבע השני ו-12 בשלישי) עם 7 ריבאונדים ורנדל קלע 24 (12 ברבע השלישי) עם 5 ריבאונדים ואסיסטים.

אצל מיאמי, באטלר הוביל עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 4 חטיפות ו-2 חסימות, אדבאיו רשם 18 ו-8, רובינסון קלע 17 עם 5/10 לשלוש, סטרוס קלע 14 עם 4/10 לשלוש (חוץ משניהם, היתר היו עם 4/23 מחוץ לקשת) ומרטין קלע 11.

גולדן סטייט ווריורס – לוס אנג'לס לייקרס (3- 1 ללייקרס טרם המשחק):

הווריורס המשיכו עם החמישייה של משחק 4 עם פייטון יחד עם הטריו המפורסם ואנדרו וויגינס. דיוויס פתח עם 1/2 מהקו ודריימונד הגיב עם השלשה הראשונה שלו בסדרה כשאחריו גם וויגינס תפר מבחוץ. דיוויס קיבל סל קל במתפרצת, אבל גרין הגיב עם סל ועבירה ומיד מצא את פייטון לשלשה. דיוויס וגרין שמו עוד 2 לכל צד, ושלשה של סטף קבעה 17- 5 לגולדן סטייט ופסק זמן ראשון.

לברון שם 2, וויגינס הגיב עם 2 משלו וריבס תפר שלשה עם הקרש, אבל פול קלע מחצי מרחק וכבר עבר את 0 הנקודות שלו ממשחק 4. דיוויס קלע 4 כשבין לבין לברון שם 2 מהקו, וסטיב קר לקח פסק זמן. מודי קלע שלשה, אבל האצ'ימורה, דיוויס ושרודר הגיבו עם ריצת 6- 0 נוספת לפני שהגיעה שלשה של קליי. שרודר שם 2, מודי הגיב בשלשה, אך דיוויס עם עוד 2 וריבס עם תוצרת זהה מהקו צמצמו את הפער ל-2 בלבד. פול סגר את הרבע עם סל שקבע 32- 28 לווריורס בסיום הרבע הראשון.

שרודר ולברון פתחו עם שלשות שהעבירו את היתרון ללייקרס, אבל דריימונד השווה ב-2 בצד השני וסטף החזיר את היתרון. שרודר ופול שמרו על הסטטוס-קוו, אבל שלשה של לברון שוב הפכה. וויגינס שם 2, לברון ענה מהקו עם 2 וסטף שם ליי-אפ, אבל שרודר ודיוויס הגיבו עם סלים משלהם לפני שוויגינס השווה עם סל ועבירה, גרין הפך בליי-אפ ושוב וויגינס שם סל ועבירה, כך שהווריורס לקחו יתרון 5.

לברון הגיב בליי-אפ ושלשה והשווה, אבל פייטון הגיב בדאנק וסטף הוסיף ליי-אפ. שרודר וריבס החזירו את השוויון, אבל דריימונד, קליי ופול הגיבו עם ריצת 7- 0. האצ'ימורה שם 2, וויגינס ענה בשלשה, דיוויס הגיב עם אחת מהקו ועוד סל, אבל קליי ענה בשלשה משלו וסטף סגר את המחצית עם עוד אחת על הבאזר. במחצית, הווריורס ביתרון 70- 59.

סטף ופייטון פתחו בליי-אפים והאחרון גם הוסיף 1/2 מהקו, ראסל הגיב עם 2 וקליי ענה עם 2 משלו ואחריו וויגינס קבע יתרון 18 ושלח את הלייקרס לפסק זמן. לברון וראסל חזרו עם סלים, אבל דריימונד ענה עם 2 מהקו. ריבס שם שלשה, וויגינס הגיב ב-2 וראסל ענה עם 2 מהקו. דריימונד שם 2 ודיוויס הגיב בסל ועבירה, אבל סטף הגיב בליי-אפ.

לוני ווקר קלע מחצי מרחק, אז לוני של הווריורס הגיב ב-2 משלו וסטף הוסיף עוד ליי-אפ וירד לחדר ההלבשה בפסק הזמן הבא. ווקר שם 2, שרודר הוסיף שלשה וההפרש ירד ל-11, התגובה הייתה טיפ-אין של וויגינס/לוני (מהזווית של השידור קשה לראות), אבל לברון סגר את הרבע עם עוד סל ולקראת 12 הדקות האחרונות היתרון של הווריורס עמד על 93- 82.

סטף היה הראשון לקלוע ברבע האחרון, בזריקה שרק הוא מסוגל לקלוע מחצי מרחק, דיוויס ענה ב-2 ופייטון הגיב עם 2 מהקו. וויגינס הוסיף 2, לברון ענה עם 2 משלו וראסל שם עוד 2, אבל פייטון הגיב עם סל ועבירה לפני שריבס שם 2 משלו וצמצם ל-12. ראסל הוסיף עוד 2 אחרי פסק זמן וצמצם כבר ל-10, אבל דריימונד גרין הגיב עם סל מחצי מרחק עליו ריבס הגיב בשלשה שהורידה את הפער לחד-ספרתי, לראשונה ברבע האחרון.

סטף לקח על עצמו את שני המהלכים הבאים וקלע 5 רצופות, כולל שלשה שעצרה רצף של 11 החטאות של האלופה, ראסל ענה בשלשה, סטף שם עוד 2 ולברון הגיב ב-2 משלו. וויגינס שם סל ועבירה, ובפיגור 14, עם רק מעט פחות מ-3 דקות לשחק, דרווין האם הראה שלא באמת אכפת לו מהמשחק הזה ושלח את המחליפים הרבה יותר מוקדם מהמקובל בדרך כלל. סטיב קר ניצל את זה כדי לעשות אותו דבר, ובסיום הווריורס מנצחים 121- 106 ומצמצמים את הסדרה ל-3- 2.

סטף הוביל את גולדן סטייט עם 27 נקודות ו-8 אסיסטים, וויגינס קלע 25 (11 ברבע השני) עם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דריימונד רשם דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, לראשונה מאז 2019, פייטון קלע 13, פול קלע 11 וקליי גירד 10 נקודות ב-3/12 מהשדה, במה שמעיד על כושר גרוע שלו, כשאוהדיו ואוהדי הווריורס מקווים שזו הכנה למשחק 6.

אצל הלייקרס, לברון קלע 25 (13 ברבע השני) עם 9 ריבאונדים, דיוויס קלע 23 (13 ברבע הראשון) עם 9 ריבאונדים, ריבס רשם 15, 7 ו-5, ראסל קלע 15 ושרודר קלע 14.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. לברון ג'יימס – "אנחנו לא מחפשים פלופים, זה פשוט לא אנחנו. מעולם לא הייתי בקבוצה שמחפשת פלופים ב-20 השנים שלי בליגה".

    על זה אגיב – חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  2. תודה על סיקור משובח. הצוות המסייע של סטף הגיע הלילה , במיוחד וויגינס וגרין (וגם פייטון שהיה טוב מאוד גם משחק קודם). הלייקרס בעיקר יבדקו שהראש של דיוויס בסדר לקראת המשחק הבא וההיט יסגרו את העסק בביתם.

  3. תודה על הסיקור .
    Live another day .
    או בעצם עוד יומיים .
    משחק 7 ? הלוחמים יצטרכו התעלות מיוחדת.
    לא שהלייקרס קבוצת-על . אבל הלוחמים הם לא הקבוצה של השנה שעברה.
    עוד שנה יותר זקנים , וטיפה פחות מהירים וחדים.
    להרגשתי , בהנחה הריאלית שנודח , הפסדנו את הסדרה בגלל ההיגררות המיותרת למשחק 7 בסאק. היה צריך לסיים בבית בשישה.
    זה גרם למנוחה קצרה מדי , ולהפסד במשחק הראשון בסדרה הנוכחית. ומאז צריך לתקן את הנזק בחוץ .
    דריימונד יצטרך לתת עוד משחק גדול ( הבעיה שהוא יכול לשמור על AD או על השיקוץ , אבל לא על שניהם בו זמנית אם שניהם באמת במשחק ), והאחים ספלאש יצטרכו לשפר את האחוזים . במיוחד קליי , שבסדרה הזאת עם אחוזי גבינת קוטג'.
    אולי סוף סוף game 6 Klay ?
    ג'ורדן פול – לשבת כמה שיותר על הספסל ולעודד משם .
    להעלות שוב בחמישיה את הג'וניור של הכפפה . אחלה מגן , ומקבל החלטות טובות , .

      1. למה דוחה?
        זה לא שפגעו בו בכוונה.
        המטרה (fmvp שני לקרי ויותר טבעות מהשיקוץ הדוחה) מקדשת את האמצעים.
        זה אולי מסריח אבל חוקי.
        לא פגעו בו בכוונה.

            1. משחק מילים יפה אבל עידו צודק. איחלת שהפגיעה שהוא כבר נפגע ממנה, תהיה פגיעה חמורה.

            2. בתרגום ישיר איחלת לו זעזוע מח.

            3. תרגעו נשמות טובות.
              למילים שלי אין כוחות על.
              סתם חמדתי לצון

    1. 1. הוא ישחק במשחק 6 . כבר פורסם . אין לו משהו רציני .
      2. לא תמיד הוא מוסיף ללייקרס. היום הוא היה מפוזר ואיבד הרבה כדורים, ולא שלט בריבאונדים . השיקוץ עם כמה גארדים ביום טוב זו חבורה מסוכנת.

    2. פשוט דוחה.גם אם זה אמור להיות בדיחה זה פשוט מזעזע.במקום להיות אוהד אמיתי ולקוות שהקבוצה שלך תנצח בזכות זה שהיא טובה יותר אתה מאחל לשחקן שגם ככה רוב הקריירה שלו מתבזבזת על פציעות להיות פצוע זה פשוט דוחה איו מילה אחרת

    3. צחי היקר דייויס סתם רצה קצת אויר קצת שירדו ממנו. לשבת קצת בצד הבין שהמשחק אבוד ולאזור כוחות לקראת המשחק הבא.
      אתה נשמע לי בחור נחמד אז מציע לך לא להשלות את עצמך שהלוחמים יעברו לשלב הבא. תתחיל להכין את עצמך. אנחנו לא משחקים נגד ילדות עם קוקיות. אנחנו משחקים נגד הפאקן לוס אנג'לס לייקרז. אז אני מציע לך להבין שאי אפשר לקחת סדרה מולם כשהשפטוטים נותנים להם שני משחקים כמו שהיה בסדרה הזאת. אי אפשר לצאת נגדם לסדרה ולתת להם 2 פור עליך זה הלוס אנג'לס לייקרס לא ילדות עם קוקיות או הדודות מהאגודה למען החייל.
      תנשום עמוק תירגע ותכין את עצמך.
      תיכף קיץ נלך לים ולא נחשוב על זה בכלל.

    1. אח יקר
      יצא לך בדיחה לא מוצלחת
      תגיד סליחה ותמשיך, לפעמים זה עדיף על הטרחנות של ההסברים
      יודעים שהתכוונת בהומור. יצא קצת עקום
      🤷🏻‍♂️😍

  4. באופן מפתיע מה שהיה חסר למיאמי היום זו התרומה ההתקפית של באטלר. חוץ מזה הוא באמת היה בכל מקום. בכל מקרה המשחק הבא בבית, מאמין שניקח את זה.

  5. תודה על הסיקור.
    אין יותר צפוי מהתוצאות הללו. זריחה של השמש בבוקר פחות מובנת מאליה.
    מיאמי תעבור ב6, הניקס עשו מעל ומעבר עם חומר השחקנים שלהם.
    נראה שהלייקרס הכניסו את ווקר לרוטציה (לאחר ההתפוצצות ברבע האחרון במשחק הקודם), והוא מקבל דקות משמעותיות. ביחד עם שרודר והאצי'מורה זה 3 שחקנים שתורמים מהספסל.
    אסור ללייקרס ליפול בבית, את גיים 7 כנראה שלא ינצחו. הם חייבים לכתוש את גולדן מההתחלה ולא כמו ההתקף לב שהם עשו לעצמם במשחק הבית הקודם. יש פה פוטנציאל ממשי למשחק היסטורי.

  6. הדברים העיקריים בניצחון הלוחמים היו:
    29 אס' ו-8 חט' על ארבעה-עשר אי' ללוחמים לעומת 24 אס' ו-6 חט' על ארבעה-עשר אי';
    עשרה כ"ח יותר (שמונה בהגנה);
    שלוש שלשות יותר עם אחוזים כמעט זהים ושתי קליעות לשתיים יותר עם כשמונה אחוזים יותר (כמעט 60 לעומת כמעט 52) ושתי קליעות מהקו יותר עם אותו מספר זר';
    שישה שחקנים הלוחמים עם לפחות 10 נק' שקלעו 106 והשאר קלעו 15 לעומת חמישה הלייקרס שקלעו 92 נק' והשאר קלעו 14.

    1. הנקודה העיקרית בנצחון של גולדן סטייק היא שהחיירץקרז לקחו מנוחה ואיתם השופטים .
      גם זה (וגם זה) יעבור .

  7. הנקודות המרכזיות בניצחון הניקס:
    34-50 בכ"ח כללי, 23-36 בהגנה;
    לשתי הקבוצות 13 שלשות אך לניקס שמונה אחוזים יותר, לניקס 37-22 משתיים לעומת 45-24 למיאמי, לניקס 13 קליעות יותר מהקו (21 זר' יותר).
    לא עזרו למיאמי 27 אס' ו-11 חט' על שנים-עשר אי' לעומת 23 אס' ו-6 חט' על שמונה-עשר אי'.

    1. לניקס שלושה קולעים מעל 10 נק' שקלעו 88 נק' והשאר קלעו 24.
      למיאמי חמישה כאלו שקלעו 79 נק' והשאר קלעו 24.

  8. בס"ד
    תודה רבה.
    היו משחקים טובים לא מדהימים.
    ללוחמים הזריקות נכנסו באחוזים מטורפים בהתחלה.
    הלייקרס די רדפו אחריהם כל המשחק.
    ניקס יאמי, היה יותר צמוד ומעניין.

  9. תודה עמיחי.
    ניצחו הקבוצות שהיו חייבות לנצח.
    הלייקרס צריכים לבדוק את המזוזות וללכת להתפלל לשלומו של דיוויס. אם יש לו זעזוע מוח הם כמעט אבודים.

    1. חחחח איזה זעזוע ואיזה מוח.
      הבין שהמשחק אבוד אז רצה כמה דקות לנשום אויר ועל הדרך לקבל סימפטיה מהשפטוטים… יתן לו 4 הליכות לקו לפחות במשחק הבא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט