מעורב הופס ליום ד' שהוא גם סיקור: פילי מצויינת משפילה סלטיקס עלובה / דנבר חזרה להגן על ביתה, ועשתה זאת בגדול / מנחם לס

מעורב הופס ליום ד' שהוא גם סיקור: פילי מצויינת משפילה סלטיקס עלובה / דנבר חזרה להגן על ביתה, ועשתה זאת בגדול / מנחם לס

1.הוספת תמונה או איור לשמך בתגובות

מעורב הופס ליום ד' שהוא גם סיקור: פילי מצויינת משפילה סלטיקס עלובה / דנבר חזרה להגן על ביתה, ועשתה זאת בגדול / מנחם לס

לא היית מעדיף שלצד שמך ב'תגובות' תופיע המותק הזו? או אולי תמונה שלך כשהיית צעיר וחתיך בגיל 18? זה עניין של 5 דקות, והתמונה או איור שתבחר יופיעט ר-ק כאן בהופס. היכנס ל-gravatar.com ופרטי העלאת התמונה מוסברים. אני מציע זאת כי זה מוסיף צבע לאתר.

תודה

2.כאוהד לשעבר של הסלטיקס אני אומר שאין להם מנהיג, אין להם מאמן, ואין להם שכל, ויש לי הוכחות לכל מילה

1)מהשנייה הראשונה ראיתי מין אפטיות לא מובנת בסלטיקס.
2)בקשר לסיקסרס השאלה הייתה איזה הארדן יופיע הלילה. בארבעת המשחקים הראשונים הוא היה +10, +40, +10, ו-+40. את התשובה נדע עוד שעתיים וחצי.
3) הרבע נגמר 33-26 וההרגשה שלי שבוסטון לא באה הלילה לשחק
. היה משהו פלגמטי במשחקה ואין לה אף שחקן שהוא מנהיג היכול להפוך דברים במו ידיו. טאטום יכול להיות נהדר (בשום פנים ואופן לא הלילה), אבל הוא לא מנהיג!
4)הסלטיקס זורקים שלשות ללא אף שחקן לריבאונד. אני עושה חשבון מהיר שהם בערך 20% מהשלוש. אז להשליך לבנים ללא שחקנים שינסו, לפחות, לקחת ריבאונדים זה איבוד לדעת.
5)אני מרחם על טאטום יותר מאשר כל אחד אחר. הוא 0 מ-6 מהשלוש (הוא קבר אחת לפני סוף החצי). הוא מנסה כל כך ולא הולך לו.
6) כשפילי פותחת הפרש בחצי של 58-49 אני מריח משהו מאד לא טוב שיקרה הלילה לסלטיקס. היכן המאמן, אני שואל. הסלטיקס משחקת ללא כל שיטה, ללא כל תכנון, וללא כל שכל.
7)הסיקסרס משחקת, כרגיל, על אמביד אבל מה קורה להארדן? אחרי ערב נפלא לפני יומיים הוא מוסר במקום לקחת זריקות פתוחות (מסיים עם 10 נק' את החצי), אבל נראה מחייך ומרוצה למסור את העור לאחרים. לאמביד יש 21 נק'. הסיקסרס מסיימת את החצי ב-38.9% מהטריי ועם 27 ריבאונדים.
8) הסלטיקס? 26% מהטריי ו-21 ריב'. ההבדלים מהסיקסרס מסבירים את ה-9 הפרש. יותר מאוחר, כשהסיקסרס תוביל ב-21 הפרש, ההסבר הוא בדיוק אותו הסבר: אחוזי קליעה וריבאונדים. אבל ישנו עוד הבדל משמעותי: לסיקסרס יש מנהיג – הארדן. וכשהוא יוצא לנוח מתעורר מנהיג חדש, מצויין – טייריס מקסי שהיה גיבור המשחק
.
9) ההפרש כבר עולה ל-16, וזה מספר חשוב מאד שהלילה עלול להישבר: לא יאומן כי יסופר אבל הסלטיקס לא הפסידה אף פעם בכל ההסטוריה שלה משחק פלייאוף על יותר מ-16 נקודות
10) אל הורפורד לא פוגע הלילה. מאומה לא הולך לו. אף אחד לא קולע שלשות. אני שואל את עצמי מדוע ג'ון מוזולה לא מעלה את פריצ'רד, שהוא קלעי השלשות הטוב ביותר בסלטיקס. רק בגלל שהוא לבן ונראה כזה יורם בגלל תספורת המרינס שלו?
11) טאטום סוף סוף קובר שלשה ממרחק עצום לסיים את הרבע השלישי 88-72, בדיוק ה-16 שדברתי עליהם (הוא סיים את המשחק עם 36 נקודות אבל רק 3 מ-11 מהטריי).
12) הרבע הרביעי היה הרבע בו הסיקסרס שיחקה את הכדורסל הטוב ביותר שלה כל העונה. . אמביד ביצע שתי חסימות, אחת על ווייט והשנייה על לייאפ של בראון, שכל מה שכתבתי עליהן במחברת כדי שאזכור היה ""OUTSTANDING".
13)אבל הרבע הזה היה כולו מקסי. המהירות שלו, הסערה במשחקו, השלשות המצלצלות שלו, הכניסות לסל…אפילו הארדן שישב על הספסל הניד ראשו כלא מאמין וחייך. סופרסטאר הולך ומתהווה בסיקסרס. (מקסי סיים עם 30; הארדן סיים עם 17).
14) כשהסלטיקס לא יכולים היו לקנות שלשה, מוזולה סוף סוף הכניס את פריצ'רד. ב-6 דקות הוא לא קיבל כדור אחד. כל כדור הייתה פריצה 'אחד-על-אחד' של בראון שלא הביאה דבר, או גראנט ויליאמס עם עוד לבנה. הסלטיקס זרקו מספיק לבנים לבנות את מגדלי אליעזר.
15) מקסי, בעוד סל, עושה 88-107, ועוד שלשה שלו עושה 113-92, ההפרש הגדול ביותר הלילה.
16) 3:35 דקות לסיום והקהל מתחיל לעזוב את הגארדן. איזו מכה. אני כותב במחברת "THE GARDEN TONIGHT IS A TOUGH PLACE TO BE IN".|
17) מוזולה מוציא את החמישייה ומכניס חמישייה שנייה. פריצ'רד מיד קולע שלשה. ואז עוד שלשה. ב-3 דקות הוא קלע 8 נקודות, והיה אחראי מס' 1 להקטנת הפרש ההפסד ל-115-103.
18) הדבר היחיד הטוב שניתן לוממר על הסלטיקס הוא שבגלל החמישייה השנייה (הסיקסרס השאירו את החמישייה הראשונה) לא נשבר הלילה שיא הדפיציט של הסלטיקס במשחק פלייאוף מאז ומתמיד.

נ..ב: נא לזכור את ההפסד הביתי המבייש של הסלטיקס למילווקי בפלייאוף של השנה שעברה, ומה קרה אחרי ההפסד…אבל בינינו, אני לא מאמין שלסלטיקס יש את זה העונה לנצח את הסיקסרס בביתם. העסק הזה ייגמר 4-2 לסיקסרס)

3. דנבר עשתה מה שקבוצה ביתית גאה עושה

1)לפני המשחק ניקולה יוקיץ' בחר כדור שנראה לו, הקפיץ לעבר כמה שישבו בשורה הראשונה וביניהם מאט אישביה, בעל הסאנס. הוא הגיש לו כדור – במקום לקחת אותו ממנו עם דחיפה – והשניים פרצו בצחוק והתחבקו. היוקיץ' הזה הוא מה-זה בעל הומור, והוא אחד החביבים ביותר בליגה. כגיף להיות 'קרקטר', ובמיוחד כשיש לך את המשחק מאחורי האישיות! ממש למדתי לחבב את הענק הווניל האירופאי הזה.
2) הרבע הראשון כאילו הראה מה יקרה הלילה אבל ברבע השני הסאנס שינסה מותניה וקטעה דפיציט של 10 ויותר להובלה רגעית והחצי הסתיים 49-52. דוראנט ובוקר קלעו את המנה הרגילה שלהם; ניקולה יוקיץ' עשה אותו דבר, אבל מוריי נעלם ולא היה עם 4 נקודות.
3) מי שהפתיע בחמי הראשון היה משחק מצויין ממש של מייק פורטר ג'וניור שסיים עם 19 נקודות.
4) מוריי עלה כרוצח סדרתי ברבע השלישי. עם סלים מהירים הוא ויוקיץ' הקפיצו את הנאגטס מיד ל-49-59 ועד סוף המשחק הם לא הסתכלו יותר אחורה.
5) KCP שומר חזק וקרוב על דווין בוקר, ולרוב כשהוא מתכונן לזריקה באה עזרה לדאבל טים. בוקר די נעצר עד הרבע הרביעי. פתאום 57-77 ואני שואל את עצמי אם ייגמר הפרש 20.
6) ב-69-80 באה התקוטטות קלה כשהחלק המצחיק בה היה כשדוראנט דוחף בחצי זרוע את יוקיץ' דחיפה קלילה אחורנית, והענק מביים 4 צעדים אחורה.
7) שתי שלשות של ארון גורדון עושות 76-99, ההפרש הגדול ביותר של המשחק.
8) נגמר 102-118. דוראנט שם 26, בוקר 28 (4 מ-7 מה-3!). מנגד יוקיץ' 29, ברוס בראון מהספסל 25, מוריי 19, פורטר 19
.

4. כשנשארה דקה והווריורס פיגרו 101-102, הם החליטו ש-AD ישמור על סטפן קרי ולא לברון, והוא "לקח זאת אישית"

הווריורס החליטו לעשות חסימה על לברון כשהוא שמר על סטף, במטרה ש-AD ייאלץ לשמור עליו ולא לברון. "לקחתי זאת אישית", הוא אמר אחרי המשחק, "ועם זרועותי הארוכות הכרחתי אותו לקחת זריקה ארוכה וקשה שהוא החטיא":

5. "I SEE GRE-TNESS IN YOU"

זה הסיפור:

כבר לפני כמה חודשים, כשהלייקרס היו בתחתית שבתחתית, ומאומה לא הלך שם טוב, היה אדם אחד, Terrance Burney – עובד כסבל בחברת תעופה שהאמין אמונה שלמה בלייקרס ובאנגלית הרצוצה שלו רשם בחדר האורחים שלו את מה שאתם רואים: "I SEE GRE–NESS IN YOU". הוא לא הסתפק ברישום המשפט בחדר האורחים שלו אלא החליט לשים שלט קטן על עמוד טלפון בחשכת הלילה, שלט שניגלה לעיניו של מאמן הלייקרס Darvin Ham.

הוא החליט לחקור ולמצוא את האחראי על השלט ולשאול אותו למי התכוון כשכתב "YOU". אין לי מושג כיצד האם מצא את טרנס ברני, אבל הוא מצא אותו. בין השניים התפתחה אפילו ידידות. מסתבר שטרנס הוא אוהד שרוף שראה את הפוטנציאל של הלייקרס כשהם היו בתחתית של התחתית. הוא האמין בגדולתם הפוטנציאלית, והוא צדק. הוא קיבל מושב הניתן ל-VIP של הלייקרס, ואמש הוא ראה את נבואתו מתקיימת!!!

נ.ב: אני לא יודע אם אתם זוכרים שכשהלייקרס עשו את ה-PLAY-IN כתבתי קטע בו אני מביע את חששותי הגדולים מהלייקרס. הסתכלתי על הרוסטר והתחלתי לשקשק מפחד. הבעתי זאת בקטע שכתבתי. במקרה שלי זו לא הייתה נבואה כמו שזה היה פחד ממה שעלול לקרות, והנה זה קורה לנגד עיני הצופות. אני אומר זאת שוב: כשהלייקרס במיטבה אני לא רואה קבוצה אחרת – במערב או מזרח – שתוכל לה. אני מתפלל שאתבדה.

Image

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
149 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/05/2023 8:22:46

איזה הפסד מבאס של הסלטיקס, אבל עוד לא אבדה תקוותנו.
תודה רבה מנחם

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 8:43:13

אבדה, בטח אבדה, רק אצטט מה שמנחם כתב: הסלטיקס משחקת ללא כל שיטה, ללא כל תכנון, וללא כל שכל.
ילה, אחרי הפיאסקו, מהר לפטר רצוי גם את ה GM ולהחתים באותו היום את נרס.

birdman
birdman
10/05/2023 12:57:39

בזוקה ג׳ו חיבר שלושה ניצחונות בתחילת העונה אז רצו (לרוץ) לתת לו משרה קבועה (לא מצאתי לכמה שנים). במקום להחתים אותו על עונה אחת, ואם הולך טוב הוא מקבל גם את העונה הבאה. זאת גם הבעיה של מנצ׳סטר יונייטד שפיטרו שורה של מאמנים וכל פעם שילמו להם שכר של 5 שנים.

birdman
birdman
10/05/2023 13:00:52
Reply to  birdman

הסלטיקס עברו את אטלנטה העלובה בשיניים, פילדלפיה יחשפו את הבלוף שלהם. מבחינת שחקנים הקבוצה התחזקה ביחס לעונה שעברה. הגיע הזמן לשלוח זר פרחים לאיימה יודוקה ולהחזיר אותו.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
10/05/2023 16:28:31

הם לא יחתימו את נרס במקום ג'ו (הלוואי שכן) כי הפוליטיקה הקורקטית חשובה יותר לארגון כיום שנתפס כגזעני מאשר הרצון לקחת אליפות

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 8:27:43

הסלטיקס משחקת ללא כל שיטה, ללא כל תכנון, וללא כל שכל.
סיכמת!

The Oak
The Oak
10/05/2023 10:37:38

צודק.
כמו ששר המלך: בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום.

ירושלמי
ירושלמי
10/05/2023 8:34:52

תודה מנחם
עוד משחק מושלם של של יוקיץ,העקביות שלו פשוט משוגעת.
דרך אגב הוא גם מוביל את הסיבוב השני בנקודות אסיסטים וריבאונדים

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 8:43:43
Reply to  ירושלמי

ככה משחק כוכב אמיתי.

thejanitor
thejanitor
10/05/2023 10:10:54

הוא גם עושה את זה בכזו אלגנטיות, לוקח מה שהמשחק מביא לו, מבלי לכפות יותר מידי, וכשהוא כופה את עצמו זה גם מרגיש שבצדק

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 10:13:26
Reply to  thejanitor

בגלל זה הוא גאון של המשחק.
הוא לא עושה מה שהוא לא יודע ואפילו ההגנה שלו כשאין עליו חילופים לא רעה שלא נזכיר את החטיפות שיש לו כי הוא מבין לאן הכדור צריך להגיע.

אשך טמיר המקורי
10/05/2023 10:45:20
Reply to  thejanitor

1+

עגל
10/05/2023 12:56:55
Reply to  thejanitor

+1
אלגנטיות גמלונית

Jonathan
10/05/2023 8:37:00

אני ממש מקווה שהסלטיקס יעיפו את פילי.
אם פילי בכל זאת עוברת את הסלטיקס ואז את מיאמי/ניקס בגמר המזרח – היא תהיה הקבוצה השלישית ברצף שמגיעה לגמר אחרי ניצחון בסידרה על הברוקלין נטס.
.
מן הסתם אני בעד שהווריירס ייקחו ויש לי את הנוסטלגיה לפניקס עוד מימי סר צ'ארלס – אבל קשה שלא לאהוב את הנאגטס של יוקיץ'… ולראשונה מזה שנים רבות אני מסמפט את הלייקרס. באתר הזה יש מגיבים שעוד לא נולדו בפעם האחרונה שהלייקרס היו קבוצה שחשבתי שאפשר לחבב. זו אכן עונה מעניינת.
.
תודה מנחם

The Oak
The Oak
10/05/2023 10:38:39
Reply to  Jonathan

אני מניח שאתה מתכוון לתקופה של מג'יק ווורת'י.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
10/05/2023 12:09:53
Reply to  The Oak

מייקן

ארבל חילבה
ארבל חילבה
10/05/2023 15:31:30

מהרגע שעברו לל.א הם בלתי נסבלים……

Jonathan
10/05/2023 12:47:54
Reply to  The Oak

כן ואהבתי את תקופת ואן אקסל ואדי ג'ונס.
הייתי בסדר גם עם שאקובי בהתחלה כי העדפתי אותם על חלק מהמתחרים אבל איפשהו בדרך הכל שם הפך למאוס לחלוטין.

Avri
Avri
10/05/2023 8:47:34

כמו שכתבתי בהתחלה וענו לי שאני מדבר שטויות. לפילי יש כוכבים מנוסים יותר ומאמן טוב יותר, והם קבוצה טובה יותר. הם לוקחים את הסדרה הזאת.

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 10:15:01
Reply to  Avri

לגבי החלק הראשון אני עדיין לא מסכים אתך.
פילי לוקחים בגלל: הסלטיקס משחקת ללא כל שיטה, ללא כל תכנון, וללא כל שכל (דברי מנחם).

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

איך נצחו שני משחקים ואחד הפסידו בשניה האחרונה?הבקורת נכונה למשחק האחרון.לסלטיקס עוד שני משחקים
מול ריברס אמן בלהפסיד סדרות שנראות גמורות.

Om3r
Om3r
10/05/2023 10:56:52

את המשחק שהפסידו בשנייה האחרונה הם הפסידו רק כי פילי קבוצה של נחנקים סדרתיים בפלייאוף. מול קבוצה עם קצת פחות נטייה לאבד את זה במאני טיים (AKA מיאמי) – בוסטון היו מפסידים את המשחק הזה ב30 הפרש.
זאת פשוט לא קבוצה לאליפות.

Om3r
Om3r
10/05/2023 10:57:24
Reply to  Om3r

תיקון למשפט – הפסידו בשנייה האחרונה*

חגי "התותח" ניסני
10/05/2023 11:42:21
Reply to  Om3r

אני ממש מקווה שזה נכתב על ידך באירוניה

Avri
Avri
10/05/2023 11:32:01

רזי, אתה חוזר על מה שאמרתי, יש לפילי מאמן יותר טוב. לגבי החלק שאתה כביכול לא מסכים, איך אפשר להתנגד לזה שאמביד והארדן יותר מנוסים מטייטום ובראון?

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 11:50:23
Reply to  Avri

טייטום ובראון היו בגמר שנה שעברה. היו בפליאוף לא פעם, לא פעמיים, לא שלוש… שאמשיך?

Avri
Avri
10/05/2023 13:32:24

וזה עושה אותם יותר מנוסים מהארדן ואמביד, איך בדיוק?

פיני
10/05/2023 11:07:32
Reply to  Avri

מי מנוסה יותר בפילי מבוסטון למעט המאמן ופי.ג'יי. טאקר?

Avri
Avri
10/05/2023 11:30:23
Reply to  פיני

יש לך ספק שאמביד והארדן יותר מנוסים מבראון וטייטום? טאקר, הורפורד וכאלה זה נחמד אבל לט עליהם מורחים את החמאה.

etayle
etayle
10/05/2023 11:48:42
Reply to  Avri

אמביד יותר מנוסה מטייטום ובראון? כמה גמרים איזוריים הוא עשה לעומתם? הארדן אני מסכים, למרות ששוב הרקורד שלהם לא פחות מכובד ממנו.

Avri
Avri
10/05/2023 13:39:54
Reply to  etayle

אמביד מסתובב בליגה כמה וכמה שנים יותר משניהם, מה גם שדיברתי על אמביד והארדן כצמד.

גם אם אתה מסתכל רק על טייטום ואמביד, יש הבדל עצום בין גיל 25 ו29. תבדוק מתי מייקל סטף ולברון לקחו אליפות לראשונה ותראה שגם הם לא היו מוכנים בגיל 25.

אם אתה מודד ניסיון אך ורק על גבי מספר הופעות בגמר אז לא נותר לנו אלא שלא להסכים על ההגדרה של המילה נסיון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

נו בחייאת אברי אמביד והארדן בחיים לא ראו גמר ואמביד גם לא ראה גמר אזורי בכלל. מה הקשר ניסיון? הפסדתם כי המאמן שלכם רפה הבנה ומשחק יותר מידי עם סמארט הגאון ראש דשא. מה אתה פסימי ריברס יפנק אותך בניצחון בגיים 6, עליי 🙂
אני אישית לא סובל את הקבוצה שלכם מתחזים זורקי ראש ומתנגשים, גם פילי ככה אבל יותר בחן 🙂

דוקטור רזי הופמן
11/05/2023 7:43:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אכן אכן, יותר בחן, יה מתחנפן

thetroll
thetroll
10/05/2023 8:51:44

מנחם תודה מעורב מעולה.
הטרייד שפיניקס צריכה דחוף זה להעיף את מונטי מהספסל לאיזה ספסל ביציע.
20 נק' פער המשחק סגור אתה רואה ששני הכוכבים שלך שפוכים מהמאמץ האדיר של שני המשחקים האחרונים שניהם ברמת תפקוד נמוכה יחסית אליהם. א ב בניהול משחק תוריד אותם לספסל תן להם לאגור כוחות לקראת המשחק הבא ואולי תמצא איזה שחקן או שניים על הספסל שרעבים לדקות/חוזה/סקס עם איזה בלונדה שראו ביציע (טוב שחורה מטריפה – אזהרת פיסי) ויעשו לך מהפך. כלום. לפעמים נראה שהוא נרדם על הספסל. שניהם שיחקו מעל 40 דק. וואלה הגיוני.

thetroll
thetroll
10/05/2023 8:53:04
Reply to  thetroll

(טוב סליחה… עם איזה חתיך מדהים ביציע – אזהרת דאבל פיסי)

Avri
Avri
10/05/2023 10:51:46
Reply to  thetroll

חתיכ.ה

Guy d
Guy d
10/05/2023 8:54:13

דה שוט, מה אתה אומר על הקטע עם יוקיץ'? ככה מתנהג אדם אלים ופריווילגי?

גיא הירוק
10/05/2023 8:59:02
Reply to  Guy d

ברור!
לא ראית שהוא עלה לשחק עם 2 נעליים בצבע לבן???
בושה, מביא את תורת הגזע לפרקט!

אור
אור
10/05/2023 9:17:47

והכל בחסות סילבר הגזען, אצל שטרן זה לא היה קורה

שי אבן צור
10/05/2023 9:48:46

חחח

פיני
10/05/2023 10:26:06

אפ אפ אפ! עד תיאוריית הנעליים המקודשת!

thejanitor
thejanitor
10/05/2023 10:12:36
Reply to  Guy d

דה שוט קבור עמוק מתחת לאדמה אחרי הנפילה מהצוק, תאונה קשה

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 10:16:05
Reply to  thejanitor

קבור בצנטרישוט

Guy d
Guy d
10/05/2023 11:51:26
Reply to  thejanitor

לא נעים באמת. בית קברות לעגלות. גם כשזה בסדר לומר משהו לא מבוסס כמו דעות על אופי של שחקנים מגיעה ידיעה כזאת…

אשך טמיר המקורי
10/05/2023 10:47:53
Reply to  Guy d

גם אם מישהו היה שולף אקדח ויורה ביוקיץ', בזמן שזה עולה לליי-אפ, דה-שוט היה מצייץ מהצנטרישוט:
"שוב יוקיץ' מעורב באירוע אלימות!"

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 11:51:42

חחחחחחחחחחחחחחחחח
קצת הרבה הגזמה אבל הרוח, העיקר הרוח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/05/2023 12:41:07

אני חולה על יוקיץ', החביב עליי בליגה ללא ספק, אבל אי אפשר להתעלם מנטייה שלו לשלוח שתי ידיים לשחקן שממולו, ולרוב לא במטרה להעניק חיבוק חם ואוהב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך יוקיץ סרבי חם מזג ואוהב לתת סטט. כל השאר זה תדמית. לזכותו יאמר שהוא צודק בתקריותיו גם עם מוריס וגם עם ישיבה.

עגל
10/05/2023 13:00:36
Reply to  Guy d

חח כולכם.
דה שוט גם אמר שהרגליים של דוראנט מתחזקות ממשחק למשחק, אני לא יודע למה הוא התכוון ונראה לי שגם הוא לא

דה שוט
10/05/2023 13:09:52
Reply to  עגל

הפציעות הקשות של דוראנט הגיעו לא פעם אחרי תקופות של מנוחה. כל מי שרץ יודע מה צריך לעשות כדי לחזק את הרגליים – לרוץ. כאילו שלא ידעת את זה… ווינק ווינק
וטמיר – יוקיץ' אלים – מה לעשות? כמה שחקנים בליגה אתה מכיר שדחפו והפילו אוהד בקהל? אם הוא היה גרין הוא כבר היה מזמן מורחק (אבל טוב שלא הרחיקו אותו, אני בעד ששחקנים ישחקו)

עגל
10/05/2023 13:25:22
Reply to  עגל

מה ווינק ווינק?
כשאתה לא עושה כלום הרבה זמן (נניח שזה ככה עם דוראנט, למרות ששחקנים דווקא עובדים קשה גם כשהם פצועים) ואז חוזר לשחק, יכולה להיות לך בעיה במשחק החזרה, נניח התכווצות שרירים. אבל התחזקות משמעותית של הרגליים בחזרה למצב הקודם לא קורית אחרי משחק או שניים אלא אחרי הרבה יותר, לפחות שבועיים של עבודה, ובגיל של דוראנט זה יותר מכך.

דה שוט
10/05/2023 13:36:14
Reply to  עגל

חחחח אתה רק מחזק את מה שאני אומר עגל יקר. תבדוק מתי דוראנט חזר וכמה דקות בממוצע הוא שיחק מאז. ככה מחזקים רגליים. מזכיר לך שבשנה שעברה גיא צפה לו פציעה – הוא שיחק מיליון דקות ואז אולימפיאדה. אבל אל תתנו לעובדות לבלבל אותכם. עדיף ללהג על הנעליים מהבועה
🙂
הנה אולי גם גמר המערב מהבועה יחזור

דה שוט
10/05/2023 13:38:01
Reply to  דה שוט

לפני שנתיים אולימפיאדה…

עגל
10/05/2023 13:45:56
Reply to  עגל

אני לא בדיוק מחזק את מה שאמרת.
ראשית, אני אומר שברוב שרירי הגוף הוא שמר על כושר, וגם הוא חוזר טריא ורענן.
דבר שנית, באזור הפצוע ישנו גרף שיפור עם "זמני תגובה" איטיים. הוא לא צפ]וי להשתפר במשחק השני אלא הרבה אחרי כן. אם זה מה שאמרת אז סבבה.

דה שוט
10/05/2023 14:08:33
Reply to  עגל

סבבה. נראה שאנחנו מדברים על דבר דומה. מנוחה עכשיו – לדעתי – לא בהכרח תועיל לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

כמובן שדה שוט צודק. גוף לא פעיל הוא גוף חלש ורפה

דה שוט
10/05/2023 13:06:23
Reply to  Guy d

שחקן לא אמור להכנס ליציע לקחת שם כדור ממישהו בקהל. מי שמצדיק את זה משקר לעצמו.
הכדור עף לידיים של הבעלים בזמן ששחקן מהקבוצה שלו (נדמה לי קרייג) נופל על הקהל לידו.
מה ציפו פה כל הגאונים ל"ו צדיקים? שהבעלים יתן ליוקיץ' את הכדור בזמן שהשחקן שלו עדיין שוכב, אולי גם שיעודד אותו להתקיף מהר לפני שהשחקן קם.
חחחחח אליפות העולם בצביעות חופשית או התחסדות צורנית.
אבל יוקיץ' הוא המאמי הלאומי אז מותר לו לכסח, לפצוע שחקנים בגב ולגמור להם את העונה, ולדחוף אנשים ששוקלים חצי ממנו והגיל שלהם כפול משלו.
אני בצנטרישוט, שם לפחות יש לי קסדה.
🙂
בדוראנט ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

גמר להם את העונה בצדק. התבריינו עליו והראה מי הבוס. המוריסים הם בריונים על לבנים, מריח לי ריח של גטו

דה שוט
10/05/2023 13:12:04
Reply to  Guy d

וספציפית לשאלתך גיא: אדם ניכר בכיסו, בכוסו ובכעסו… בדופק 60 גם אני נחמד
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא ראיתי, אבל לא מבין מה עובר על בוסטון. אם אכן הם יפסידו בסדרה מניח שיצוצו סיפורים בקיץ ואולי נבין יותר טוב.
.
ההתרסקויות האלה של דוראנט זה פשוט טירוף. גמל שלמה לא אמור להתמודד עם עומסים כאלה.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

Jonathan
10/05/2023 9:04:58

בפילדלפיה התגבשה קבוצה רצינית. אפשר להתחיל לדבר על אילו טיפוסים בסלטיקס נראים יותר או פחות נוחים בחדר ההלבשה, ולהיזככר בסיפורים מתחילת השנה – אבל הם קיבלו להתמודד עם הMVP ועם הארדן שמידי פעם מזכיר את עצמו בעונת הMVP (הלילה ספציפית קצת פחות).

עגל
10/05/2023 13:01:37
Reply to  Jonathan

אבל זה מנוגד לנראטיב ששמעון מפמפם לנו כל הזמן על פילי.

יכול להיות שגם הנראטיב שלו לגבי הלייקרס קצת שגוי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

פילי זה פח זבל לא נזכה באליפות עוד 100 שנה. יש לנו הארדן שמן שאיכשהו גירד 2 משחקים בגלל הקליר פאת של געיילן בראון שמשמש קונוס בסידרה הזאת. שזה כבר הפתעה מדהימה. יש לנו את אייגנט זירו פי גיי טאקר ש-0 בהכל כולל הגנה ולא ברור למה הוא מסתובב במגרש (חסר לנו רק הגופה של מונטרזל) ויש את איש ה40 מיליון טוביה החולב שעומד בפינה על תקן דאנקן רובינסון. יש מאמן רפה הבנה. עכשיו מה גורם לך לחשוב בשהחברה האלה יזכו באליפות?
אם בוסטון תפסיד להם זה על בוסטון לא על פילי

Om3r
Om3r
10/05/2023 10:40:58

בראון יעזוב בקיץ כמעט ב100%
הסיכוי היחיד שלא, הוא שהוא יבחר לאחת מחמישיות העונה וככה הסלטיקס יוכלו להציע לו חוזה גבוה בהפרש מכמעט כל קבוצה אחרת בנבא. בכל תרחיש אחר, אני בטוח שהוא יעזוב את בוסטון בהזדמנות הראשונה ובצדק – המועדון הזה לא שם עליו קצוץ.

Avri
Avri
10/05/2023 10:54:20
Reply to  Om3r

לא שם עליו קצוץ? ממש לא ההתרשמות שלי. מה שכן, מרגיש שהוא מחפש תירוצים לצאת.

Om3r
Om3r
10/05/2023 23:45:52
Reply to  Avri

על סמך מה שיצא לי לקרוא אישית מדיווחים ושמועות, פעמיים המועדון שם אותו על השולחן בשיחות טריידים (בשתי הפעמים טרייד סביב דוראנט, פעם ראשונה בקיץ ופעם אחרונה לפני הדדליין האחרון). בשתי הפעמים האלה – ניסו לנגב אותו כשהוא שאל אם הוא בשיחות על טריידים. אם זה המצב – זה ברור לגמרי למה שירצה לעזוב.
מעבר לכך, יתכן שהוא מרגיש בצדק שהוא יכול להוביל קבוצה כשחקן ראשון, ושהוא נמצא בצל של טייטום (ספקולציה אישית שלי).
ככה או ככה, אלא אם יניחו לו על השולחן 250 מיליון ל5 עונות (שזה יקרה רק אם יבחר לAll-NBA), אז בעונה הבאה הוא לא ילבש גופיה של הסלטיקס כמו שזה נראה כרגע.

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 11:53:06
Reply to  Om3r

גם אני אומר את זה.
אם אפשר היה לתת לו את המקס של 250, הייתי עושה את זה.

Avri
Avri
10/05/2023 13:42:13

יש לך ספק שבוסטון לא יתנו לו את המקס שהם יכולים?

Avri
Avri
10/05/2023 16:51:43
Reply to  Avri

זא, ברור שיתנו לו את המקס האפשרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

תהיה טעות איומה לתת לו מקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Om3r

הייתי מעיף אותו כבר עכשיו אוברייטד ברמות

NFS
NFS
10/05/2023 9:03:36

אכן, בעונה שעברה הסלטיקס הפסידו את החמישי בבית למילווקי, ניצחו בחוץ את השישי ובבית את השביעי בדרך לגמר מזרח מול מיאמי וגמר.
שידור חוזר?
.
יוקיץ' פשוט מדהים. אין מילים. וכשמוריי משחק כמו ששיחק במחצית השניה – השמים הם הגבול.

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 10:16:50
Reply to  NFS

אין צאנס
לא כשזה המאמן….

Alex Rabino
10/05/2023 9:06:20

אהבתי את הקטע על יוקיץ והבעלים של פניקס אישביה. זה מראה לך שלא צריך לקחת יותר מדי ברצינות את התקרית מהמשחק הקודם. אגב, מקורותיי בפניקס אומרים לי שהקהל המקומי משוגע אחרי אישביה (כול דבר אחרי סארבר זה שיפור עצום).

Avri
Avri
10/05/2023 11:34:13
Reply to  Alex Rabino

בדיוק. מגיע קרדיט גם ליוקיץ' שלא רץ ללכלך בפודקאסט זה או אחר, וכמו בנאדם בוגר מבין שהרוחות התלהטו אבל זה שטויות.

עגל
10/05/2023 13:02:25
Reply to  Alex Rabino

לגמרי

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
10/05/2023 9:25:16

מנחם כתוב שם GREATNESS בצורה נכונה אבל ה-A בצבע צהוב בהיר אז קשה לראות אותה 🙂 השרת בכל זאת יודע לאיית.

בוסטון זו טרגדיה. פילדלפיה נראית כמו קבוצה שמנצחת בטעות. הופ יש לה 20 הפרש ואתה לא יודע מאיפה זה הגיע. את המשחק הקודם לא הגיע לה אבל בוסטון בעטו בדלי, המשחק השני שניצחו ללא אמביד היה קוריוז אבל הנה – מובילים 3-2 בסדרה ופייבוריטים לנצח. נמצא נחמה בזה שאני שמח בשביל הארדן.

נאגטס משחקת את הכדורסל הכי עקבי ונראית כמו הקבוצה השלמה מכולן. הבעיה היא שיוקיץ׳ נותן כל משחק מספרים מטורפים. ז״א אין מצב שהוא מתעלה במשחק ספציפי בגלל העובדה שהוא פשוט מתעלה בכל משחק.. אז אם יש יום שמארי ולפחות עוד שחקן אחד לא מגיעים לעבודה – הנאגטס מפסידים. וזה לא בגלל יוקיץ׳.

בכל מקרה עד כה, אחד הפלייאופים המעניינים ולא צפויים של השנים האחרונות.

Berch
10/05/2023 9:26:37

שמחה וצהלה בעיר אחוות האחים
🤣
האם נראה גמר של שני הקונטנדרים המובילים ל VIP בשלוש שנים האחרונות???
אני מוכן לאתגר, נראה מה יהיה
😍

Berch
10/05/2023 9:27:24
Reply to  Berch

מה VIP מה?
🤦🤦
MVP!!!

שי אבן צור
10/05/2023 9:52:25
Reply to  Berch

חחח
בוא נגיד ש MVP הוא בהכרח גם VIP

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

סיפור היום הוא כמובן הסיקסרס . דנוור פשוט שמרה על הסרב.
הנצחון בחוץ על בוסטון מאוד משמעותי. אבל בניגוד לרבים לא חושב שהסדרה גמורה.כל הבקורת על בוסטון נכונה למשחק אחד.יש לה כלים מצויינים לנצח פעמיים ולעלות שלב.
לפילי יש כלים לאליפות , לא מבין למה לא סופרים אותה.
הרדן רכז מעולה בנסיבות המתאימות הוא שוטינג קטלני. אמביד סנטר מעולה בינתיים יוקיץ עם דנוור, דיוויס עם לייקרס
חזון העצמות היבשות של גזע הסנטרים.מקסי והאריס מנות ראשונות שלפעמים מאפילות על המנה העיקרית.ולא לא שכחתי את טאקר שישכב על אדמה מלאה בבוץ בגשם זועף כדי שיקירתו לא תלכלך את הנעליים ותלך עליו.
ריד ,מילטון מלטון מוסיפים מלט ויציקה לקבוצה.
אר מה המאמן זה ריברס המזכיר פרה שממלאת כד חלב ומיד משתינה עליו. עוכ לא נולד לוזר כמוהו. עכשיו הוא 3-2 נראה אותו גומר סדרה בניצחון.

השומר
השומר
10/05/2023 9:59:27

"9) ההפרש כבר עולה ל-16, וזה מספר חשוב מאד שהלילה עלול להישבר: לא יאומן כי יסופר אבל הסלטיקס לא הפסידה אף פעם בכל ההסטוריה שלה משחק פלייאוף על יותר מ-16 נקודות"
סליחה על הקטנוניות אבל אני די בטוח שאטלנטה 2015 (זו שכל החמישיה שלה זכתה בשחקן החודש!) הביסה את סלטיקס, גם אז במשחק 5
וגם הקאבס עם לברון ניצחה על 30 הפרש עגול.. ובטח יש עוד כמה מתקופת השואוטיים לייקרס..

פיני
10/05/2023 10:24:57
Reply to  השומר

אטלנטה 15', לא פגשה את הסלטיקס בפלייאוף.
למטה הבאתי דוגמאות אחרות לתבוסות קשות מאוד של הסלטיקס בפלייאוף

פיני
10/05/2023 16:25:29
Reply to  מנחם לס

כוונתך מול פילדלפיה. כי היא הפסידה ללייקרס של השואוטיים בגמר בפער גדול יותר. היא הפסידה בבית לקליבלנד של לברון בגמר המזרח 130-86 לא כל כך מזמן

Smiley
10/05/2023 9:59:47

יש שחקנים שאיפה שהם דורכים הקבוצה מנצחת, למרות שלא רואים בסטטיסטיקה – פי ג'י טאקר

ברוך רובין
ברוך רובין
10/05/2023 10:06:24

תודה מנחם מצויין כרגיל, הארדן בעוד משחק פנטסטי הוא ראה שמקסי ואמביד חמים ונתן להם את הכדורים בספוט הנכון וידע לקחת צעד אחורה, הוא אמד מהמנהיגים של הסיקרס וכיף לראות שהוא עדיין נשאר ברמה הגבוהה (חשבתי שהוא גמור וטעיתי). אמביד נתן משחק MVP ומקסי זה מאותם לילות בודדים שהקליעה נכנסת והוא נראה כמו סופרסטאר בהתהוות.
.
הסרטון של קרי בדקה האחרונה מסכם למה גולדן הפסידו קרי לבד משליח קטיושות מרחוק ושום שחקן אחר לא זז על הפארקט לא חסימות לא חיתוכים נאדה.
.
יוקיץ הטוב בעולם עם אישיות נפלאה מה שהוא עשה לסאנס צריך לכתוב את זה באותיות קידוש לבנה, הסאנס מצדם זה אוסף אינדיבואלים חסר מוח (לדוראנט יש מוח של עכבר), אייטון לא מתאים למעמד הפתרון זנ לדרוס ולהוציא כסף מהביטוח. אני אף פעם לא זוכר שחקן התקפי כמו יוקיץ שמחזיק בכל יכולת ברמה הגבוהה ביותר סיומת בסל צ’ק , פיזיות צ’ק קליעה מכל טווח צ’ק , משחק פוסט צ’ק מסירה וניהול משחק צ’ק, מדהים לראות אותו שולט בליגה של גארדים ופווארדים.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כרגיל תגובה אינטליגנטית.

Avri
Avri
10/05/2023 16:52:58

רובין, עכשיו אנחנו מרימים לעצמנו בתגובות? לא קצת דוראנט מידי?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/05/2023 16:55:16
Reply to  Avri

הייתי בטוח שזה פייק יוזר של חגי ועוד עקיצה, למה שארים לעצמי?

ג'ורג' עובדיה הסקרן

באמת תגובה אינטליגנטית אברי. ואני כמעט סגור על זה שאני לא ברוך 🙂

חגי "התותח" ניסני
10/05/2023 10:35:03

רק להזכיר שיוקיץ' טוב רק לעונה הסדירה.

פיני
10/05/2023 10:38:54

חגיייייי חחח

חגי "התותח" ניסני
10/05/2023 10:55:33
Reply to  פיני

אני אמנם לא עמית סגל אבל יש דברים שנחרטים לי בראש כשאני קורא אותם.

פיני
10/05/2023 11:05:02

באמת נעלמת לנו מהפלטפורמה

חגי "התותח" ניסני
10/05/2023 11:44:34
Reply to  פיני

השניה? זה עשה לי וירוס ששלח הודעות ללא שליטתי. נאלצתי לסגור את החשבון

פיני
10/05/2023 14:47:19
Reply to  פיני

אה, גם אתה נפלת לווירוס ההוא. אתה לא הילדי

פיני
10/05/2023 14:48:34
Reply to  פיני

היחיד*

Smiley
10/05/2023 11:25:25

ציפיתי לתגובה מנומקת יותר
🤣🤣

חגי "התותח" ניסני
10/05/2023 11:45:15
Reply to  Smiley

אני צריך להביא רפרנס?

Guy d
Guy d
10/05/2023 11:54:58

לא חושב, אם הוא לא היה אומר את זה כבר היינו יודעים

ברוך רובין
ברוך רובין
10/05/2023 16:55:53

חגי אתה יודע זה אנושי לטעות, אם כל אחד לא היה מביע דעה לא היה פה דיון באתר. רק לרדת ולתקוף את האחר לא תורם לא לך ולא לדיון.

חגי "התותח" ניסני
10/05/2023 17:35:05

למי בדיוק אתה מתכוון באנשים טועים ברוך? ואיך הוצאתי את הדברים מהקשרם?
"אם כל אחד לא היה מביע דעה".. אם רק כל מי שמביע דעות מופרכות היה עוצר שניה לפני שהוא שולח את התגובה..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא התכוון שדיאנדרה האנטר באמת הפך לקאווי. שניהם כל הזמן בחוץ 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
10/05/2023 19:12:06

שמעון לא שווה לרדת לרמה שלו, במשחק הזה אין מנצחים, אנחנו טובים מזה. אני פשוט מדלג באלגנטיות

חגי "התותח" ניסני
10/05/2023 20:37:15

חחחח. מה עם לאמלו? ייתן פייט למייקל גורדן? אולי לאריק גורדון 😂😂🤣🤣😅😅😆😆😁😁😄😄
ומה עם סאגס 😅🤣😂😄😁😆 יעבור את סטף??

חגי "התותח" ניסני
10/05/2023 20:38:56

הפוזה של המבוגר האחראי יושבת פחות טוב. הרבה יותר טבעי זה הבומר שמדבר על חשפניות. דג במים. מה אומר?

The Oak
The Oak
10/05/2023 10:36:57

חחח

thejanitor
thejanitor
10/05/2023 10:48:31

מתאים לי גמר פילי מול דנבר. רק בגלל הסיפור על האמ וי פי. ראש בראש.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/05/2023 16:34:13

חגי אתה יודע זה אנושי לטעות, אם כל אחד לא היה מביע דעה לא היה פה דיון באתר. רק לרדת ולתקוף את האחר לא תורם לא לך ולא לדיון.

פיני
10/05/2023 10:23:41

תודה מנחם על מעורב משובח.
הלייקרס לא מפחידה אף אחת והיא תעוף מול דנבר. מול פיניקס יהיה לה יותר קל, ועדיין פיניקס עדיפה.
יוקיץ הוא שירה בתנועה וכל הקבוצה נעה ברמה שמזכירה את הספרס מודל 2014. וככה זה יגמר אם היא תפגוש קבוצה של לברון. גם בגמר היא פייבוריטית מול כל קבוצה שתבוא, למרות שדווקא לסיקסרס יש מאצ'אפ יחסית טוב מולה, בגלל אמביד ובגלל שיש לה סוללת גארדים. אבל קודם שפילי תגיע לשם. אפילו אם תעבור את בוסטון, מיאמי יכולה לעשות לה צרות ולשלוח אותה הביתה.
אם אני זוכר נכון, בוסטון דווקא הובסה בביתה בהפרשים עצומים מול קליבלנד בגמר המזרח ב2017 כולל הפסדים ב44 הפרש וב33 הפרש. גם הלייקרס של השואוטיים עם מג'יק וקארים, הביסו את הסלטיקס בפער בבוסטון. גם הבאקס הביסו את הסלטיקס בפלייאוף 2018 וב2019, אבל זה היה בחוץ, אפילו הקאבס החלשים של 18', הביסו את הסלטיקס ב30 הפרש בחוץ. אלא אם כוונתך לפלייאוף הנוכחי.

עמיחי קטן
10/05/2023 10:26:56
Reply to  פיני

הנתון שהוא ראה מדבר רק על בוסטון נגד פילדלפיה

פיני
10/05/2023 10:37:35

אה, יפה. כל הכבוד לך

captain beefheart
captain beefheart
10/05/2023 10:25:54

כמה קלע כביסה שאמט?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שאמט או שמאטס?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/05/2023 17:01:21

לאנדרי שמאט זו הנאגלה שבה מכבסים את כל השמאטה, לא? ככה זה היה אצל הסבתא שלי

עמיחי קטן
10/05/2023 10:28:56

תודה מנחם. בוסטון שלטו בסדרה במשך 3 משחקים, אבל הפסידו אחד מהם בכל זאת, ומאז פילי לקחו את השליטה. עכשיו הסלטיקס יצטרכו להראות שהם מסוגלים להגיב עם הגב לקיר, אבל אני כבר לא אופתע אם הסיקסרס ינצחו את הסדרה הזאת.
לגבי דנבר, לאור ההדחה המסתמנת של הווריורס, הם אולי יהפכו בקרוב להיות המועמדים המועדפים עלי, מה שאומר שהם יפסידו לסאנס או ללייקרס.

עמיחי קטן
10/05/2023 10:29:28

והנתון שראית לגבי בוסטון עוסק רק במשחקי פלייאוף נגד פילדלפיה

פיני
10/05/2023 10:40:52

אני לא רואה שום אפשרות בה הלייקרס צולחים סדרה מול דנבר

etayef
etayef
10/05/2023 10:45:37
Reply to  פיני

לוני ווקר עם 15 נק' כל רבע רביעי – ויש לך אפשרות

עמיחי קטן
10/05/2023 15:54:34
Reply to  פיני

ספסל הרבה יותר עמוק שמייצר ניצחון אחד, 2 משחקים בהם דיוויס ולברון יחד גוברים על יוקיץ' ומשחק אחד שמארי לא פוגע בכלום

פיני
10/05/2023 16:22:47

אני מנסה להרגיע את עצמי. אל תפריע…

The Oak
The Oak
10/05/2023 10:36:26

טור משובח כרגיל, והפעם עם הגהה!!!
אכן, הסלטיקס: אין מאמן אין אליפות
ההנהלה הייתה צריכה לאבחן את זה כבר במהלך העונה ולהחליף.
עם מאמן טוב שינהיג אותם הם לוקחים אליפות.
הגנה מנצחת בפלייאוף כרגיל.
מנחם לא כתבת תחזית לסדרה של הנאגטס סאנס.

Berch
10/05/2023 10:46:08
Reply to  The Oak

אכן ניכר
חוץ ממגדלי אליעזר שהיה אולי אמור להיות מגדלי עזריאלי…
אבל אולי בעצם אני צריך לרענן את הידע הגאוגרפי שלי במגדלי הארץ
🤣

דוקטור רזי הופמן
10/05/2023 11:54:33
Reply to  Berch

המגדל שלך עובד?
נראה לי שנוותר על המגדלים הרעננים.

The Oak
The Oak
10/05/2023 10:40:10

בניגוד לציפיות ההתחלתיות, האלופה כנראה תגיע מהמערב!!

etayef
etayef
10/05/2023 10:43:57

פילי ניצחה בעיקר בגלל ההגנה.
קרדיט לריברס שעבר לאיזורית שמצליחה למנוע שלשות קלות, אבל גם מאפשרת מטרייה אווירית של אמביד.
בוסטון – אף אחד לא מבין מה הם עושים בהתקפה – סידרה של חסימות חסרות תכלית באיזור קו ה 3, בכל התקפה, אין להם מנהל משחק נורמלי – סמארט זה לא זה, איפה הוא ואיפה מקסי של היום?
קבוצה שרוצה אליפות לא יכולה לתת ליריבה להיות כל כך דומיננטית במשחק כל כך חשוב!

Om3r
Om3r
10/05/2023 10:46:06

תודה על המעורב
בוסטון של טייטום ובראון קרובה ללסיים את התקופה הזאת. לא חושב שהם יכולים להתחרות על אליפות, לפחות לא באיטרציה הנוכחית.
לדעתי מיאמי עדיפה גם על בוסטון וגם על פילדלפיה – כי הן פשוט קבוצות לא יציבות. מיאמי יודעת לטרוף כשהיא מריחה דם.
מקווה שדנבר של יוקיץ' יגיעו לגמר, קבוצה באמת מצוינת. סימן השאלה הכי גדול מולם שהוא ההגנה די מתמוגג כרגע.

MacLeod 1
MacLeod 1
10/05/2023 11:45:43

אחלה מעורב, תודה
בוסטון פיספסו את ההזדמנות שלהם בשנה שעברה, מול האלופה החלשה ביותר של השנים האחרונות. בהרכב הזה ועם המאמן הזה הם לא יגיעו שוב לגמר.

בקשר למערב נותר רק לומר: אוווו ניקולללללהההה

NFS
NFS
10/05/2023 12:30:19

עדיין בוסטון ופיניקס פייבוריטים במשחק 6.
פיניקס ינצחו 100% אין בכלל שאלה, זה ברור לשחקנים, לשופטים ולהנהלות.
לבוסטון יהיה יותר קשה אבל גם ינצחו. עליי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/05/2023 12:49:26

במשחקים שהסלטיקס ניצחו ובפרט ב-34 הפרש הם הוכיחו שהם יכולים לשחק עם שיטה ותכנון ושעל שבלעדיהם לא היו יכולים להיות עם שתי ניצחונות. לכן לא ברור מה קרה הלילה. ניו צריכים לשחק ברמה של המשחק הקודם בבית.

אם הסלטיקס במשחק כ"כ חשוב בבית קולעים פחות מ-47% משתיים ופחות מ-32% מהשלוש וסה"כ פחות מ-40% מהשדה וגם קולעים פחות מ-75% מהקו והכוכבים שלה לא מתעלים, אז זה מראה על בעיה באופי, לא ביכולת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/05/2023 12:52:19

כמו שכבר כתבו הסחטיקס מעולם לא הפסידו לפילי בביתם בהפרש של מעל מעל 16 נק', אך היו להם הפסדי כאלו לקבוצות אחרות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/05/2023 12:52:38

*הסלטיקס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/05/2023 13:03:45

ו-36 נק' ב-40.7% מהשדה כולל 27% מהשלוש זה ממש לא משחק של התעלות למרות 16-8 משתיים ועשרה כ"ח וחמישה אס' ושתי חט'.
פריצ'רד והאוזר היו צריכים לשחק כמו משמעותית של דקות כדי שיהיה סיכוי לאזן את המשחק עם שלשות.

עידו גילרי
10/05/2023 13:03:46

טוב זה היה צפוי… ברגע שהקסם של בוק פג גם סיכויי הניצחון התפוגגו איתו.
אוי ניקו ניקו, נותרו עוד כמה ימים בלבד לשנוא אותך.

NFS
NFS
10/05/2023 13:09:45

אז ניקו ביאס אותך בסוף… יופי

עידו גילרי
10/05/2023 13:16:08
Reply to  NFS

תודה נשמה…

thejanitor
thejanitor
10/05/2023 16:17:44
Reply to  מנחם לס

מניח שהתכוון לניקולה (יוקיץ) אבל גם לי זה בלט בעין מאחר ולבני הבכור החלטנו לקרוא ניקו ותמיד שואלים אותי קיצור למה זה

asaf
10/05/2023 14:09:11

תודה מנחם על המעורב. ראיתי רק את בוסטון-פילי והאמת שהכדורסל של שתי הקבוצות בחלקים נכבדים פשוט נראה כאלתורים, פילי פשוט אלתרה וסיימה טוב יותר. לא מאזולה ולא ריברס עשו איזו עבודה מזהירה.

NBA בדם
10/05/2023 14:46:08

טייטום לא כוכב שמתאים להוביל קבוצה.
רואים את זה בכל הזדמנות. המספרים שלו משקרים, כל הפתיחה היה חושך ואז נזכר לקלוע שהמשחק ברח.
עוד חיקוי של קובי שלא מתקרב אליו.
פילי מצאה את המוג'ו שלה והיא נראית טוב.
המידריינג' של אמביד עובד גם בפלייאוף, הארדן סולידי וטוב, מקסי נצץ וטובאיס סוגר רביעייה איכותית.
האחד על אחד של בוקר ודוראנט גומרים אותם מעייפות ומוציאים את שאר השחקנים מהמשחק.
הג'וקר מנצח על המקהלה הכי מרשימה בפלייאוף.

NBA בדם
10/05/2023 16:14:11
Reply to  מנחם לס

דוראנט כוכב אבל לא מנהיג.
טייטום כוכב לקבוצה בלי שאיפה לאליפות.

asaf
10/05/2023 14:52:54

מקסי נהדר בפלייאוף הזה. טיפה ירד בקליעה אבל לא משמעותי מדי ומהווה צלע שלישית הרבה פעמים גם שנייה מצוינת .

ד.ב.
ד.ב.
10/05/2023 15:11:46

ראיתי חלק משמעותי מהסאנס והנאגטס. כשאייטון קיבל את יוקיץ׳ בפוסט, הוא אפילו לא חשב על לחפור. או לקח איזה הוק\פייד אווי אם היה קרוב או למסור ולחסום אם רחוק.
גם לא הביאו את יוקיץ בחילוף הרבה, ולא ניסו הרכב מרווח (כנראה זה פשוט אומר שאייטון יקח שלשות).
ככה הוא נח בהגנה. הסאנס צריכים לזכור – יש מצבים שבהם ההגנה מתחילה בהתקפה.
נ.ב. יש להם סנטר מחליף שיכול לעשות צרות ליוקיץ, מאוד אתלטי, לא עבד לשתף אותו במקום הבלונדיני הגמלוני הזה?

אבג
אבג
10/05/2023 16:24:21

זה מה שקורה כשבוקר הופך למשחק אחד לשחקן טוב רגיל.
האחוזים שלו עד עכשיו היו פשוט מדהימים. מעניין אם הוא יכול לשחזר.
יוקיץ ענק. כנראה השחקן הכי מהנה לצפייה בליגה

ירון, החלום
ירון, החלום
11/05/2023 1:03:20

בס"ד
תודה רבה.
מעורב נהדר.
הלייקרס מפתיעים אותי לטובה.
בוסטון ממש לא גמור.שטכחים מי המאמן ממול….