הקרב על הספורטק עם משפחת קץ / ארז שץ יוני לב ארי

במשך שנים רבות שימש מגרש הבייסבול בספורטק ת"א את מגוון חובבי הענף במרכז, ועדיין ממשיך להוות לב הפעילות של עמותת הבייסבול בתל אביב, ממנה יצאו טובי שחקני הבייסבול בישראל (כשאין בשטח המגרש אירועים אחרים של העירייה). אלא שבימים אלה גורלו של מגרש הבייסבול בספורטק נתון בסימן שאלה.

העמותה מוכנה לגייס מיליוני שקלים לקראת שיפוץ המגרש, אולם עיריית תל אביב, כנהוג במחוזותינו, לא מוכנה להתחייב לשום דבר. לצורך הצפת הנושא הבאנו את המפיק האחראי שלנו, ומאושיות הבייסבול בישראל – חיים קץ, ואת בנו אופיר קץ, מאמן תל אביב ונבחרות ישראל לשעבר, שיציירו לנו את תמונת המצב נכון לכרגע.

ואחרי כל זה נדבר איתם, כיאות לאוהדי פיטסבורג פיירטס, על הפתיחה החלומית של קבוצתם. וגם: נגלה מי עשו ים של שגיאות ב-"השבוע לפני", נענה על שאלת הטריוויה השבועית, ליינאפ השבוע, ונתהה האם שיחק באחת הקבוצות שחקן שנקרא כמו שם המועדון.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. ישראל היא מדינה שהבייסבול משווע להתפתח בה. מזג א וויר מושלם למשחק. אנחנו גם עם לא גבוה במיוחד, ובייסבול הוא-הוא המשחק בו גודל הגוף לא משנה. מגרשי בייסבול קטנים ל-LITTLE LEAGUE ליד ספורטקים ימשכו עשרות אלפי ילדים. המבוגרים שבכם זוכרים איך היינו משוגעים פעם למשחק 'הקפות'. בבייסבול נהיה מיד בין הטובים באירופה. המשחק מטרף לא רק אמריקאים אלא יפאנים, קוריאנים, ועוד ועוד. לא צריך לוותר. להמשיך ולהמשיך לדחוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט