מעורב הופס ליום ב' שהוא גם סיקור: התמונה היא סל הנצחון. הארדן החזיר את השעון אחורנית; אולי אפשר 2X2 דוראנט ובוקר נגד יוקיץ' ומוריי? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ב' שהוא גם סיקור: התמונה היא סל הנצחון. הארדן החזיר את השעון אחורנית; אולי אפשר 2X2 דוראנט ובוקר נגד יוקיץ' ומוריי? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ב' שהוא גם סיקור: התמונה היא סל הנצחון. הארדן החזיר את השעון אחורנית; אולי אפשר 2X2 דוראנט ובוקר נגד יוקיץ' ומוריי? / מנחם לס

1.שלשה של ג'יימס הארדן הנפלא מהפינה עם 15.5 טיקים בהארכה, הישוותה את הסידרה ל-2-2

מעורב הופס ליום ב' שהוא גם סיקור: התמונה היא סל הנצחון. הארדן החזיר את השעון אחורנית; אולי אפשר 2X2 דוראנט ובוקר נגד יוקיץ' ומוריי? / מנחם לס
זריקת הנצחון!!!

מה ההבדל בין משחקי פלייאוף ומשחקי העונה הרגילה? משחקי הפלייאוף הם -הם המקום שהכוכבים הגדולים האמיתיים מתעלים ונוצצים מעל השאר בדרך לנצחון. המשחק הרביעי בין הסיקסרס והלייקרס ייחד שוב שחקנים כג'יימס הארדן וג'ייסון טאטום, ואולי טיפונת פחות את ה-MVP ג'ואל אמביד, ובסופו ראינו מי בא לשחק, ומי לא.

התשובה? כל אחד ששיחק היום בא לעשות כל מה שהוא יכול היה – אתם מאמינים ארבע חסימות של אל הורפורד על אמביד ברגעים האחרונים של הרבע הרביעי? – או מרכוס סמארט שעם 0:00 שניות שיחרר שלשה לנצחון 118-116 שאחרי שתי דקות של בדיקת השעון הוחלט כזריקה שאיחרה בעשירית השנייה והסיקסרס ניצחה 115-116 והישוותה את הסידרה ל-2-2 במשחק מלהיב, מטלטל, ומרתק מאין כמוהו.

זה הפלייאוף במיטבו, רבותי, ומה שהוסיף להנאה היה שיפוט מצויין, נייטרלי, וחכם שנתן לעבירות פשוטות לעבור כי זה הפלייאוף, והציפצופים באו רק על עבירות אמיתיות.

חמש דקות ההארכה

*הארדן משווה בכניסה לסל – 107-107. סמארט מנסה זריקה ארוכה לנצחון והולכים להארכה.
*מקסי ניכנס לסל במהירות הבזק ו-107-109
*טאטום שוב מעדיף כניסה לסל על זריקה מהשלוש, והוא משווה, 109.

*סמארט ניכנס לסל. סל ופאול. 112-109. הרעש ההאולם מחריש אוזניים. האכזסבה באולם מורגשת אחרי שפילי נתנה ליתרון דו-ספרתי בטוח לנצחון להתנדף ברוח בזמן הרגיל.
*ג'ואל אמביד מקבל כדור, אל הורפורד שומר עליו. אצביד מטעה כניסה ובמקום צועד צעד אחורה וקולע. – 112-111.
*הורפורד מחמיץ שלשה. עכשיו הארדן מחמיץ שלשה אבל פאול נגד בוסטון תחת הסל. אמביד קובר את שתיהן. 112-113. 56 טיקים לסיום.


*טאטום ממש דוחף את מקסי ששמר עליו אשכרה דחיפה ביד שמאל, והוא סוף-סוף קולע שלשה אחרי כל ההחטאות שלו. הזיברות לא שורקות פאול תוקף. אני אוהב בוסטון כשהיא משחקת נגד פילדלפיה אבל אפילו אני כועס, וריחמתי על מקסי הצעיר. 115-113.

*15.5 טיקים. הארדן בפינה. רוב הערב הוא נמנע מלנסות שלשות וקלע את רוב ההרס מקרוב וממיד ריינג, אבל קבוצתו מפגרת ב-2 והוא לא רוצה שוויון. הוא רוצה נצחון. הוא קובר אותה מהפינה הימנית, ONLY NET. עכשיו 115-116.
*נשארו 7 שניות, 4 שניות…2 שניות…סמארט מ-45 מעלות (בין החצי והקרו הימנית) עולה לג'אמפ וכשהוא משחרר את הכדור האור ל-24 כבר מהבהב. תחילה הסל מאושר – 118-116. הסלטיקס צוהלים. אבל ידעתי שהסל ייפסל, והוא, אכן ניפסל. חוזרים לבוסטון עם 2-2.

כמה הערות וראיות מהמשחק

1) מה שניצח את המשחק יותר מהכל היו 12 איבודי כדור של הסלטיקס לעומת רק 3 איבודי כדור של הסיקסרס!
2) ג'יימס הארדן היה גיבור המשחק של פילדלפיה והשחקן הטוב ביותר הלילה. הוא קלע 42 נקודות, רובן – 24 נקודות – מכניסות לסל עד הסל או עד מיד ריינג' ומשם הזרוע השמאלית שלו היא חרב הורגת. הוא היה מצויין גם מהטריי שם קלע 6 מ-9!!! ולכל זה הוא הוסיף 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. הוא היה הווינר הגדול של המשחק. אני, אישית, לא אוהב אותו אבל הוא היה היום "9.5" והנצחון כולו שלו.
3) לזכותו של ג'ואל אמביד הוא הרגיש שזה המשחק של הארדן והוא לא הכריח דברים שלרוב הוא כן מכריח. היה לו משחק טוב מאד אך שקט באופן יחסח למשחקיו הגכדולים. הוא סיים עם 34 נקודות ב-11 מ-26, לא אחוז שהוא משהו כשרוב זריקותיו ממרחק של 3 מטרים או פחות. מרחוק הוא לא קלע אף אחת למיטב זכרוני.
4) ג'ייסון טאטום היה השחקן הטוב ביותר של הסלטיקס ובסוף שני ריבאונדים נפלאים שלו כמעט הביאו נצחון. אטני לא יודע מה קרה לזריקה מהפםרימטר שלו: בימים האחרונים הוא איבד אותה לחלוטין, האל האחת שקלע מ-6 בסוף ההארכה כמעט הביאה נצחון. אבל מה שהוא לא עשה בנקודות (הוא סיים עם 24 ב-9 מ-20, כשרק 1 מ-6 היא מדאונטאון. אבל הוא לחם עם כל מה שיש לו, קטף 18 וחסם 4!!!
5) ג'יילן בראון סיים עם 23 נק' ב-10 מ-16 באחוז מצויין, והוא שמר כל המשחק על הארדן, אבל ביום כזה של הארדן גם אזיקים לא היו מאיטים אותו. הוא לחם עד טיפת זיעתו האחרונה.
6) סמארט סיים עם 21 ו-4 מ-10 מהטריי. אם האחרונה הייתה עשירית השנייה קודם לכן הוא היה גיבור המשחק עם 5 מ-10 וזר נצחון.
7) ברוגדון שיחק משחק הגנה מצויין (התחלק בשמירה על הארדן) וקלע 19 ב-5 מ-8 מהטריי.
8) על אל הורפורד אגיד רק שתי מילים וסוגריים: חמש חסימות (וארבע מהן על אמביד!)


9) לסיכום – אחלה משחק פלייאוף שהיה בו הכל!

2. אולי במקום הסאנס נגד הבאגטס אםשר לשחק 2 נגד 2 – בוקר ודוראנט (או לנדרי שמט?) נגד יוקיץ' ומוריי?

מסקנות והיסקים מהמשחק

1)תוצאת המחצית – 61-63 יכולה הייתה לתאר את כל המחצית הראשונה ו-85% מהמחצית השנייה – משחק של 2 נקודות לכאן ו-2 לשם כשההפרש נשאר +-2 לכאן או לכאן- עד שלאנדרי שמט בארבע שלשות רצופות מהקרן, דווין בוקר שנראה כאילו אינו מסוגל להחטיא (סיים עם 14 מ-18, או 77.777% דיוק), וקווין דוראנט שממש, אבל ממש נראה טוב כפי שהיה בווריורס פתחו הפרש של 10 וידעתי שהסיפור להלילה הסתיים.

2) מזה זמן רב לא ראיתי שתי קבוצות המורכבות משני כוכבים ואז קיימת ירידה משמעותית ברמה. קווין דוראנט ודווין בוקר קלעו 36 כל אחד, שזה 55.9% מה-129 נק' שקלעה כל הקבוצה, ויוקיץ (53) ומורי (28) קלעו יחד 65.6% מטוטאל הנקודות של הנאגטס (124).

3) התרומה המועטת של שאר השחקנים התבטאה בעיקר אצל הנאגטס כשארטו גורדון וומייקל פורטר ג'וניור כמעט לא נראו על הפארקט הלילה. כמובן שלשמירה המעולה של טיג'יי וורן, ג'אש אוקוגי, וטרנס רוס (ואחרים) היה חלק גדול בחולשתם, אבל זה מסביר רק חלק מהחולשה של השניים הלילה, ובעיקר ארון גורדון שכמעט לא נראה כל המשחק עד הדקות האחרונות בהן הוא קצת התעורר.

4) כשדבוקר כמעט לא מחטיא – זה דבר כלל לא רגיל הבנאדם הזה – שאלתי את עצמי מדוע מייק מלון המאמן לא צווה עליו דאבל-טים (מלבד פעמים בודדות מאד ברבע הרביעי). אבל אז נזכרתי שיש להם את קווין דוראנט שאף הוא כמעט ולא מחטיא מיד-ריינג'ים. אז מה? יעשו גם עליו דאבל-טים? ואז יישאר שחקן אחד לשמור על שלושה.

5) אני מסתכל על דווין בוקר הזה. האצם הוא לבן-לבן? עד כמה שידוע לי הוא נחשב שחור אבל הוא יותר לבן ממני. אין עליו אפילו טאטו אחד לרפואה והוא נראה כמו פקיד בקופ"ח מכבי או מקסימום מורה בחטיבת הביניים. אז איך אחד כזה שנראה כמו ילד כזה טוב יכול להיות שחקן כדורסל עליון כזה? אני ראיתי את כל הקלעים הגדולים ביותר, והוא שייך לקבוצת הקלעים הגדולים ביותר. תופעת-טבי ממש.

6) אני משתגע ממש. איך, איך יוקיץ' קלע 53? תנועתו כזאת מסורבלת ופלגמטית. כשהמשחק ניגמר ידעתי שהוא קלע לפחות 35. משהו בסביבה. כשראיתי 53 הייתי בטוח לרגע שזו שגיאת כתיב. לא יאומן ממש.

7) אוקיי. הסאנס עשתה מה שהייתה חייבת לעשות, אבל זה לא מספיק: עליה לגנוב משחק אחד ב-MILE-HIGH CITY, וזה יהיה קשה מאד.

3. שחקני הסאנס מגיבים בתוקף לזכותו של אייטון

בשבת ז'אק ךנדייל יצא עם טוויטר בו הוא מכנה את ד'אנדרה אייטון "חבר קבוצה מעולה ביותר" ו-"תורם ראשי ליחסים טובים בין שחקני הקבוצה".

הוא כותב:

People are making him out to be a selfish individual who is playing terribly all the time and hurts the Phoenix Suns, but it’s Deandre Ayton. … I’m kind of sick of hearing everyone s—ting on him nonstop,” Landale said. “I know it comes with the business and that’s your guys’ job and its people’s right to say what they want to say, but DA has been f—ing great for us.

לנדייל הוסיף שאייטון עזר לו מאד בהצעות כיצד לשמור על יוקיץ', ודברים אחרים בקשר למשחקה של הפיניקס סאנס.

שאר חברי הקבוצה, ללא יוצא מין הכלל, הסכימו איתו

4. התגובה של האב לברון על החלטתו של בנו ברוני ללכת ל-USC:

First of all, congratulations to Bronny on the decision he made. I’m super proud of him. Our family’s proud of him,” LeBron said. “It’s even more special to me because it’s the first time someone out of my family has gone to college. Obviously, I didn’t go to college either. So it’s just a proud moment to see my son go to college. He’s the first one to go to college in my family, so I’m super proud and super emotional.

Today was a proud day. I couldn’t lose today. No matter the outcome of this game, I couldn’t lose today personally. I’ll take the cherry on top with this (win), though.”

6. ניק גילברט, בנו של בעל הקליבלנד קאבס דון גילברט, הלך לעולמו בגיל 26

ניק בן ה-26 נולד עם מצד רפואי הנקרא neurofibromatosis שהחולים בו סובלים מגידולים במוח, ובעמוד השידרה. ניק עבר לאחרונה ניתוח מסובך. הקאבס הודיעה שהיא הקדישה את עונת 2023 לזיכרו.

7. מוזס מודי מהלוחמים נראה עושה פאול מכוון על AD, אבל 'פלייגרנט'???

אני לא בטוח שזה היה פאול 'מכוון' או פשוט רגלו של AD דרכה על ידו המושטת של מודי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
183 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
08/05/2023 6:52:17

דווין בוקר, עד כה 9 משחקי פלייאוף:
36.8 נק', 67.9% אפקטיבי, 51% מהשלוש, 7.4 אסיסטים, 5 ריבאונדים.
לא בדקתי, אבל אני לא זוכר רצף של 9 משחקים עם שילוב קטלני כזה של סקורינג, יעילות וניהול משחק. אפילו בהגנה בוקר סבבה לגמרי עם המון אנרגיות (2 חטיפות למשחק).
.
כתבתי לפני כן, ואני נאמן לדעתי –
השוטינג גארד מס' 1 בליגה
(ג'ימי באטלר ברשימה שלי בתפקיד הסמול פורוורד)

thejanitor
thejanitor
08/05/2023 9:40:25

היעילות של בוקר מדהימה. בוקר טוב גיא 🙂

גיא הירוק
08/05/2023 10:50:03
Reply to  thejanitor

בוקר מצוין!

The Oak
The Oak
08/05/2023 12:44:41

you nailed it!

עמיחי קטן
08/05/2023 10:04:11

בינתיים בוקר ה-MVP של הפלייאוף מבחינתי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 12:08:27

גם אם באטלר בעמדה 2, עדיין נראה לי שבוקר לפניו.

NFS
NFS
08/05/2023 12:49:26

חד משמעית.
יכולת עליונה עד כדי השתאות.

Don
Don
08/05/2023 14:33:03

בוקר נהדר. בוגר קנטקי אמיתי. קשוח ומוכשר מאד.

asaf
08/05/2023 14:41:53

בוקר אדיר עד כה היעילות והיציבות מדהימים.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 7:11:05

הורפורד רק היה צריך להכניס את אותה השלשה החפשית מהפינה והסלטיקס היו מנצחים והיום 3:1
בזוקה ג'ו רק היה צריך לקחת טיימאאוט לסדר תרגיל ואולי 2 נקודות של טייטום או ברון היו מספיקות.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 7:17:30

עצוב מאד הסיפור של גילברט וגם מלמד אותנו שהכסף לא תמיד מציל חיים.

MBK
MBK
08/05/2023 7:20:56

דנבר צריכה לשאול את עצמה איך אחרי 2 משחקי שיא של יוקיץ הם חוזרים בפיגור 2-2
כמה משחקי שיא? במשחק 3 טריפל דאבל של 30-17-17
במשחק היום פאקינג 53!!! נקודות בפלייאוף
אם אני אייטון אני לא יוצא מהבית 7 שנים מרוב בושה, מגיע וניל אירופאי ומשפיל אותו כאילו היה שחקן בחטיבת ביינים
דנבר קבוצה עמוקה יותר, המשחק הזה עשוי לעלות לה ביוקר
מי שתנצח את גיים 5 תיקח את הסדרה

רפיקי
08/05/2023 8:09:26
Reply to  MBK

הוניל האירופאי הזה הוא הסנטר הכי טוב בליגה מאז שאק.
אין אף שחקן בליגה היום שיכול להפריע לו בכלל

MBK
MBK
08/05/2023 8:18:46
Reply to  רפיקי

אני מקווה בשבילו שיגמור את הקריירה עם אליפות
זה מה שמעניין את האמריקאים

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 8:45:23
Reply to  רפיקי

תיקון, הוא הסנטר הכי טוב היום בעולם
יתרה מכך, הוא לא נופל כל הזמן ומתגלגל, רק זורק ראש.
🙂

Yinon Yavor
08/05/2023 7:27:23

פילי יצאו כאן במזל גדול.
הם קלירלי הקבוצה הפחות טובה כאן. כל התקפה שלהם זה לחכות לסוף שעון ולקוות לניסים של הארדן או אמביד, שהפעם הגיעו. הסלטיקס הרבה יותר מאומנים והגיעו לזריקות טובות יחסית, פשוט חלקן לא נכנסו.
באמת כל הכבוד לפילדלפיה שלקחה בינתיים שני משחקים עם תצוגות ענק של הארדן. אני לא רואה אותם מנצחים עוד אחד

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 7:34:47
Reply to  Yinon Yavor

אימון זה לא רק הכנה למשחק.
זו גם הגמישות והיכולת להגיב בזמן אמת שבו מתרחש המשחק.
לא מכיר אף מאן שיש לו 19 שניות על השעון לסדר מהלך מנצח ולא לוקח טיימאאוט למרות שיש לו שנים כאלה כמדומני.
מאזולה זה סטיבנס על סטרואידים.

MBK
MBK
08/05/2023 8:17:21

רק שישמור את האודוקה נצור ונעול

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 8:45:47
Reply to  MBK

החציל הרומני

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 8:47:49

עוד מעט יוצא לחופשי….
מידן, יש בי חלק שרוצה שמאזולה ילך עד הסוף ויקח אליפות עם הסלטיקס ויש חלק שני הפוך שרוצה שהוא יפסיד לפילי ב 6, יפוטר ויום אחרי זה נשמע שניק נרס מגיע לבין טאון….

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/05/2023 9:06:42

+1966 🤣🤣🤣

Berch
08/05/2023 9:43:24

זורם אתך רזי בקטע של ההפסד בסדרה וניק נרס…
רואה, למרות היריבות הספורטיבית אפשר למצוא מן המשותף
🙂

MBK
MBK
08/05/2023 9:44:04

מבין אותך לחלוטין

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 10:16:54

חי רגתהותי
מידן, מבין אותך בענייני השקץ וגם בעניין החציל.

asaf
08/05/2023 14:43:23

רזי שלא תמצא את עצמך עם המשאלות הללו בסוף מסיים עם איזה בודנהולצר על הקווים.

Om3r
Om3r
08/05/2023 10:36:22
Reply to  Yinon Yavor

הזריקות של הסלטיקס במשחק הזה היו פח, ורנדומליות לחלוטין.
מאומנת זה הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם אחרי המשחק אתמול.

gogo
gogo
08/05/2023 7:47:20

תודה על המעורב
באמת אחלה פלייאוף (גורם לי לאחר לעבודה ואני מהמקדימים..)
לא ממש אהבתי את בוקר עד הפלייאוף הזה. הפכתי למעריץ. לא רק נקודות, משחק חכם וניהול המשחק בחלקים גדולים ללא כריס פול( שלא ממש חסר).
מזל שלא עשיתי בראקט. בוסטון עם פוטנציאל אליפות ממש מאכזבת.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
08/05/2023 7:51:56

אמנם אני בהתלהבות ועייף לגמרי לפני יום עבודה, אבל אני חושב שהסדרה של פיניקס ואז גם האליפות.
דנבר שיחקו טוב והרבע השלישי היה לפנתיאון של עילויי כדורסל, בעיקר יוקיץ ובוקר, וזה לא מספיק.
יוקיץ נתן שני משחקים הכי טובים שאפשר והפסיד כי מצד שני יש שחקן שהתחפש לג'ורדן (בוקר), שהוא אפילו לא השחקן הכי טוב בקבוצה שלו (זה עדיין דוראנט).
ההשתלה של דוראנט בפיניקס הושלמה וזה כשלעצמו חסר תקדים כי הוא עדיין ממש חדש שם (כולה 17 משחקים ביחד). היעילות המדהימה של בוקר היא תוצאה ישירה של הנוכחות של דוראנט, ואני רואה את פיניקס עוד משתפרים.
ההעדרות של כריס פול רק עזרה לפיניקס, ואני מקווה שהוא יהיה שם כשיצטרכו אותו, בעיקר מול הלייקרס אם וכאשר.

גיא הירוק
08/05/2023 9:45:16

אני לא יודע מי כיום שחקן טוב יותר (הלילה היה שינוי. בוקר משך דאבל מוקדם ביותר מקרים מדוראנט),
אבל בהחלט הלילה זו הייתה הפעם הראשונה שראינו איך בוקר/דוראנט עובדים יחד כחלק מתכנית משחק קבוצתית.
אם ברבע השלישי זו הייתה הפגזה של בוקר אז ברבע האחרון זו הייתה הנעת כדור מרשימה שהסתיימה פעם אחר פעם במבט נוח לשלושה.
ניצחון שעשה פלאים לביטחון של כל שחקני הקבוצה
(וואלה, אפילו אייטון נתן 5 דקות אחרונות טובות…)

asaf
08/05/2023 14:45:00

זה בערך המשחק הראשון שהסאנס מקבלים תרומה משמעותית מהספסל .40 נק' הלילה בהובלתו של שאמט.ולא הזיק שהשלשות הפנויות הפעם נכנסו.

רפיקי
08/05/2023 8:10:29

אם אני לא טועה פיניקס 0 מ2 עם כריס פול ו2 מ2 בלעדיו.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 10:18:09
Reply to  רפיקי

ציפי זה קמיע מצויין.

natinati
natinati
08/05/2023 14:04:24
Reply to  רפיקי

אתה טועה
נפצע כשהסאנס הובילו ב8
בנוסף המשחקים היו בחוץ והסאנס לא היו עם חרב על הצוואר כמו ב2 האחרונים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב אדיר, תודה גדולה מנחם.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
08/05/2023 8:26:56

אגב תודה על המעורב כמובן.
אני לא מבין בסכמות הגנתיות (מנסה ללמוד קצת מהטורים המופלאים בהופס) אבל אני באמת לא יודע מה דנבר יכולים לעשות.
דאבל טים על בוקר – זה טירוף כי לתת לדוראנט לשחק 4 על 3 זה 95% סל.
דאבל טים על דוראנט – בוקר אגרסיבי עם אחוזים פנטסטיים או שתגיע שלשה חופשית מהפינה.
"חצי" דאבל טים על דוראנט – היו פעמים שנראה היה שההגנה של דנבר לא מחויבים לדאבל טים אלא שומרים קרוב. אז דוראנט לוקח לסל או נותן לבוקר שתוקף.

Alex Rabino
08/05/2023 8:28:46

מצטער אבל קבוצה שהספסל שלה קולע רק 4 נקודות (פילדלפיה) לא יכולה לנצח סדרה בפלייאוף. זה גם ברור לכול צופה שאמביד משחק פצוע.

gogo
gogo
08/05/2023 8:58:22

כשאתה צופה ביוקיץ אתה כל הזמן שואל את עצמך אם יש שם דפיברילטור בסביבה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/05/2023 9:06:14

באסה על ההפסד של הסלטיקס, תודה רבה על המעורב

thejanitor
thejanitor
08/05/2023 9:09:14

איזה גבר לנדייל

The Pro
The Pro
08/05/2023 9:12:39

יהיה מאכזב לאבד גם את בוסטון הפייבוריטית במזרח וגם את דנבר ה"פייבוריטית" במערב בשלב כזה,
אבל זה אפשרי בהחלט.

ההחלטות של בוסטון בזריקה האחרונה פשוט הרסו לה במשחק הזה, לא יכול להיות שהכדור מגיע למרכוס הנגר בפוזשן כל ךכ חשוב.
טעות שקרתה יותר מדי פעמים גם בשנה שעברה הם לא יודעים איך לנצח משחקים צמודים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 12:13:10
Reply to  The Pro

הנגר דווקא קלע מצוין אך עשירי. שנייה לאחר הזמן.
לכן זה שהכדור היה אצל הנגר דווקא לא היה הבעיה.

thetroll
thetroll
08/05/2023 9:18:38

מנחם תענוג של מעורב לגבי ליינדל נראה שהוא מדבר מהלב על איטון וגם לא בוחל במילים אבל אני לא שם על זה הרבה. איטון בהחלט ראוי לגינוי על הנרפות היחסית שלו בפליאוף הזה אבל יש לו נסיבות מקילות לא מפסיקים לזיין לו במוח לא שמים עליו הרבה, הקבוצה לא משחקת בשבילו והוא השעיר לעזאזל בכל הפסד אבל אני שב ואומר שלמרות בוקר הפנומנלי ודוראנט סגנו (בוקר לא מפתיע אותי בכלל זה מה שציפיתי ממנו ברגע שהוא משחק ליד מושך אש כמו דוראנט) הם לא יגיעו לכלום בלי איטון. בלעדיו הסאנס היא לא קונטנדרית. הוא לא הטיפוס שידרוש טרייד יש בו בסופו של דבר הכרת תודה לסאנס אבל אם הם לא מתכוונים להטריד אותו (אני בספק לגבי זה) מן הראוי שיתחילו להראות לו גם קצת ריספקט. הם כרגע מוציאים ממנו חצי ממה שהוא יכול לתת בגלל הגישה המחורבנת שלהם כלפיו. הוא בן אדם יותר אמוציונאלי ממה שזה נראה בטוח שזה משפיע עליו וכל העניין הזה הוא על מונטי : כמה מילות תמיכה ממנו יכולות לעשות פלאים (שימו לב לסטיב קר תמיד יתן גיבוי לשחקן) אבל מונטי הוא פוליטיקאי שמחפש שיהיה לו את מי להאשים בהפסד לכן הוא סותם. חיבבתי אותו בהתחלה אבל למדתי כבר והוא מגעיל אותי. יותר מידי דברים כאלה.
יוקיץ אדיר מרי טוב אבל דנבר לא יוכלו להכריע את הסדרה הזאת בלי שמייקל פורטר נותן לפחות משחק אחד טוב. לדעתי הוא המפתח הסדרה הזאת ולאן היא הולכת.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2023 10:26:28
Reply to  thetroll

אפשר באותו מידה לטעון שבן סימונס שווה מקס. האפס ידע טוב מאוד להלחם על חוזה מקס אבל לא יכול לקפוץ לריבאונד, הוא לא כוכב ואין לו את האופי לכוכב שחקן סטייל קפלה משודרג. לא הגיוני ששחקן של 32 מליון דולר בשנה משחק ככה, מדוע על סימונס הביקורת שלך הייתה כל כך גדולה ועגל הוא טפלון בשבילך?

golan
golan
08/05/2023 11:47:30

אולי כי סימונס היה זה עם הכדור והחליט מה לעשות איתו (לא לזרוק) ואייטון רץ מצד לצד ומחכה שימסרו לו ? אין להם תרגילים עליו, גם כשהוא חם וגם כשצריך להכניס אותו למשחק…
וגם אני הייתי מתבאס מהיחס שהוא מקבל מהקבוצה. לא לתת לו חוזה ואז להשוות את ההצעה שהוא קיבל לא נותן לשחקן הרגשה של רצוי.

thetroll
thetroll
08/05/2023 13:18:00

ברוך בוא נמצא את ההבדלים בין רכז שלא זורק שלשות בכלל וקולע 30% מהשדה בפליאוף לסנטר שיש לו יד רכה קולע 75% מהקו ו 10 ריבאונדים במשחק בממוצע שנתי זה לא " לא לוקח ריבאונד". בוא נמצא את ההבדלים בין שחקן שלא בא לא לו לשחק והוא לא משחק סתם יושב על הפיירול לשחקן שמשחק שנלחם. שוב אני אומר ישמו עליו זין יקבלו בחזרה. הם לא הבינו שהוא לא פראייר גם כשניסו לקנות אותו בנזיד עדשים הוא לא ויתר ובסוף קיבל מקס. הם יכולים להוציא ממנו הרבה יותר עם חצי מיחה טובה מקפלה אי אפשר. זה מה יש.

The Pro
The Pro
08/05/2023 9:18:39

טאטום פשוט לא מספיק יציב ואין לו יכולת עמידות בקלאצ'.
כמו שבלייקרס לברון לוקח כל פוזשן חשוב על עצמו, השחקן שצריך לקבל את הכדור בבוסטון הוא בראון.

השחקן השני שהייתי נותן לו להוביל את הכדור הוא דרק וויט שיודע גם למסור ובטוח לא מהמר על מרכוס סמארט.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 12:15:12
Reply to  The Pro

אך סמארט קלע מצוין את הזריקה אך היא הייתה עשירית שנייה אחרי הזמן…

thejanitor
thejanitor
08/05/2023 9:39:38

יוקיץ כזה אינטילגנט, https://youtu.be/sqK9khZXzkE.
.
אם הוא מקבל קנס על האינסידנט מול ה״אוהד״ מהקהל שהפריע למהלך המשחק והחזיק את הכדור בידיו על מנת לאפשר לאוקוגי לעמוד ולמנוע מדנבר 5 על 4 במעבר זה ביזיון. ה״אוהד״ שישב ביציע והפריע למהלך המשחק הוא זה שצריך לקבל עונש. אם הוא היה סתם ״אוהד״ הוא היה מורחק ישר מהאולם.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 10:19:15

מלון דבש
כל מילה אבן, כל אבן שושן….
🙂

yaniv
yaniv
08/05/2023 10:17:00
Reply to  thejanitor

אתה יודע שהאוהד הזה במקרה הוא הבעלים של פיניקס

thejanitor
thejanitor
08/05/2023 10:28:41
Reply to  yaniv

אני ״יודע״

thejanitor
thejanitor
08/05/2023 10:35:22
Reply to  thejanitor

ליתר בדיוק במילים של קואץ מלון: I dont give a shit

yaniv
yaniv
08/05/2023 11:58:15
Reply to  thejanitor

כן פספסתי את המרכאות

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 11:30:11
Reply to  yaniv

מה זה משנה?

yaniv
yaniv
08/05/2023 11:57:56

לדעתי זזה יותר חמור מהתנהגות של אוהד..בוא נתחיל שאם זה היה אוהד רגיל אז היו זורקים אותו מהאולם ודבר שני דווקא בגלל שאתה בעלים אתה צריך להתנהג בצורה יותר ראויה ולא להחיזק את הכדור אצלך וליצור פרובוקציה.
רק שהליגה לא תשהה את יוקיץ למשחק בגלל השטות הזאת

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 12:35:34
Reply to  yaniv

אמת
אם זרקו בעלים משתי קבוצות על כמה שטויות, אפשר להוציא בעלים ממשחק אחד על הפרעה למשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2023 16:52:51

הליגה באה לבעלים זקנים וחלשים שאין להם כוח להילחם, אף אחד לא יבוא למאט אישבייה, כמו שאף אחד לא בא לקיובן ולדולן.

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 21:16:11

נכון

NFS
NFS
08/05/2023 15:35:13
Reply to  yaniv

סילבר לא ישעה את יוקיץ'.
הבית"רים מדנבר ישרפו לו את המועדון.

דה שוט
08/05/2023 10:03:40

תודה מנחם.
1. הארדן פסיכי כשהוא קולע הוא בלתי עציר כמו ההוא של יוסטון רק יותר שמן. הערב הוא גם קלע כמה מידריינג'ים נדירים. מעניין אם נראה לזה המשכיות.
2. בוסטון עדר ללא רועה, ועדיין הקבוצה הכי חזקה כרגע בפלייאוף (אחרי שמילווקי עפו). אם היה שם רועה הם היו אלופים בשנה שעברה.
3. בוקר מטורף, אחוזים לא הגיוניים, ממש צ'יט וזה נמשך כבר כמה משחקים. זריקות קשות על מגינים. מדהים.
4. קיידי מוצא את הרגליים שלו. אצלו זה עובד הפוך – הוא צריך כמה שיותר דקות כדי להתחזק. הלילה 44 דקות, מישהו אמר סטיב נאש? לפחות האחוזים התיישרו ואפילו השלשות פחות קצרות. יש למה לצפות.
5. הספסל של פיניקס עם תרומה גדולה, 40 נק' זה המון. אם לא משחק מפלצתי של יוקיץ' זה היה נגמר בדו ספרתי.
6. רמת ההתקפות בסדרה של הסאנס ודנבר היא בלתי נתפסת. אי אפשר להגן על אף אחד משלושת הגדולים וגם מארי מאוד ורסטילי. הכל ברמה האישית כמובן. ברמה הקבוצתית שתי הקבוצות מבוססות על יצירה של שחקן בודד שמתגלגלת. אין באמת תנועה ללא כדור – גג בק-דור או חיתוך.
7. ואפרופו יוקיץ' – שוב פעם אירוע אלימות שבו הוא מעורב. לפני שנתיים פוצץ את פיין, אחר כך השבית את מוריס לעונה שלמה ועכשיו דוחף את הבעלים של הקבוצה היריבה. דריימונד-גרין-צווארון-לבן. המאמי הלאומי.

דה שוט
08/05/2023 10:21:14
Reply to  דה שוט

למען הסר ספק – אני מאוד מאוד מקווה שיוקיץ' לא יורחק מהמשחק הבא. הסדרה צריכה להיות מוכרעת על המגרש ולא בחלונות הגבוהים.

thetroll
thetroll
08/05/2023 10:26:18
Reply to  דה שוט

+ 30 וחחח על הארדן השמן .. איך אפשר להיות ספורטאי מקצוען וכזה שמן רבאק. .. זה רק טונות של אלכוהול ופצצה של מטוגנים. נראה לי עוד 10 שנים הוא יושב בכסא של שאק ושובר אותו. הבן אדם יהיה 200 קילו בסוף. בעעעההה

asaf
08/05/2023 14:47:54
Reply to  thetroll

חחח.. הבנאדם שובר את המוסכמות. לא האמנתי שהארדן עוד יכול לייצר משחקים כמו השניים שייצר בשני הנצחונות של פילי בסדרה עד כה.

thejanitor
thejanitor
08/05/2023 10:37:56
Reply to  דה שוט

מקרה אלימות של יוקיץ? האוהד הטמבל הזה עשה פלופ שלא מבייש אפילו את הארדן.

דה שוט
08/05/2023 13:01:32
Reply to  thejanitor

אסור לשחקן לגעת באוהד. בטח לא בשלב כזה של המשחק ועל כזה כדור – ממילא הכדור צריך ללכת לשופט. גם ערן זהבי הורחק אחרי שהתכתש עם פואד.

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 13:04:58
Reply to  דה שוט

אסור לאוהד להתערב במשחק. השופט סימן חוץ לדנבר והם רצו להכניס כמה שיותר מהר כי היה להם יתרון.
האוהד תפס את הכדור ולא שחרר והיווה הפרעה למשחק, ופגע בדנבר.
היה חייב להיות מורחק

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
08/05/2023 10:41:58
Reply to  דה שוט

+++ על הכל, אולי מלבד שבוסטון הכי חזקים. אני חושב שפיניקס, אבל אני רואה רק משחקים שלהם…
לא מבין בדיוק מה אתה אומר על הרגליים של דוראנט, אבל נראה לי שאתה צודק. גם ממה שאני זוכר גם בעונות הרגילות שלו בשנים האחרונות, האחוזים שלו לשלוש עלו עם הזמן.

פיני
08/05/2023 10:46:33

איך בנאדם שרואה את פיניקס, חושב שהיא הקבוצה הכי טובה בפלייאוף, כשהיא בבירור הקבוצה הנחותה בסדרה שלה?

גיא הירוק
08/05/2023 11:06:54
Reply to  פיני

פיניקס אתמול ברבע הרביעי (דווקא כאשר בוקר לא הפציץ) הראתה את הפוטנציאל שלה. הנעת כדור מרשימה שהגיעה בעקבות ניצול היכולות של בוקר ודוראנט.
תוסיף את הנפיחות של בוקר ואת המיסמאצ' התמידי שהוא דוראנט,
ותקבל מתכון להתמודדות עם כל קבוצה.
ניצחנו את דנבר בלילה בו יוקיץ' ניצל עד תום את הבחירה של הסאנס לא להביא דאבל טים כאשר הוא נותן תצוגה שאקילית לחלוטין.
.
הלילה הסאנס לא היו נחותים מדאלאס.

yaniv
yaniv
08/05/2023 12:00:50

דווקא העובדה שלא היה דאבל טים על יוקיץ עזרה לכם כי חוץ ממנו ומארי אף אחד לא היה במשחק אצל דנבר.
לגבי הנעת הכדור המרשימה זה היה בעיקר שאמפט שתפר שלשות בקצת מטורף מה שלא מבטיח שזה יקרה גם במשחק הבא.

פיני
08/05/2023 12:07:56

הלילה הסאנס לא היו נחותים מהנאגטס (די עם האובססיה המוזרה לנוביצקי… או שמא הטראומה מחצי גמר המערב מול דאלאס ולוקה?), אבל בסיכום ארבעת המשחקים, היא הקבוצה הפחות טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פיני

איך אתה רואה שפיעניקס נחותים? אני רואה עליונות של הסאנס דווקא

פיני
08/05/2023 20:28:47

בכל מבחן סטטיסטי, כמו גם מבחן העין

דה שוט
08/05/2023 12:05:56

דוראנט צריך לשחק ברצף כדי לשמור על טונוס וכוח ברגליים שלו. אין לי באמת מושג מה זה אומר – זאת רק תחושה שלי. המנוחות לוקחות אותו אחורה מבחינה פיזית. הוא ארוך וקל – הוא לא צריך מנוחה – רק לשמור על "מתח" בשרירים. בגלל זה אין לו בעייה גם בגילו המופלג לשחק כל כך הרבה דקות. ההחטאות מהשלוש זה נטו רגליים, וזה ישתפר. הוא אף לא היה קלעי שלשות דגול, כוחו במידריינג'.
השילוב שלו עם בוקר נהדר, שילוב בין דורי, דוראנט תמיד ידע לתת מקום לכוכבים לצדו, בניגוד למה שרבים חושבים (הטמיר ושות') – האגו שלו לא כזה גדול והוא יודע לוותר בשביל החברים (בשונה מלברון).
פיניקס אתמול נראו טוב, רוס, שאמט ו-וורן זה אחלה ספסל. עכשיו אני מחכה לאייטון – הוא עוד יתפוצץ על כולנו! חכו ותראו. יאללה משחק הבא על כל הקופה, יהיה טירוף.

פיני
08/05/2023 12:12:09
Reply to  דה שוט

תחושות לא מלמדות יותר מדי, כבר היינו עם תיאוריית הנעליים, לא הוסיפה הרבה.
קווין דוראנט הוא שחקן מצוין, אבל קאפקייק אמיתי, שמנהל חשבונות טוויטר במקביל וכזה שניסה להנדס לעצמו סיטואציה פרטית בנטס (בדיוק כמו לברון במיאמי, רק שלברון קיבל כוכב עם גוף מפורק וכוכב נופל כמו בוש) שנכשלה, בין השאר, בגלל אורך הנעל של דוראנט, ואז הוא נמלט לקבוצה איכותית קיימת, כזו שבשנה הקודמת, סיימה ראשונה בליגה (מוכר משהו, לא?)

דה שוט
08/05/2023 12:33:08
Reply to  פיני

לא ברור לי על סמך מה החלטת שבארבעת המשחקים בסיכום דנבר טובה יותר. כל קבוצה נצחה פעמיים ורק פיניקס החזיקה בהפרשים גדולים במשחקים שהיו. לגבי דוראנט – כן או לא קאפקייק מה זה משנה? הוא כבר מבוגר ועל תקן כוכב שני. לגיטימי בגילו לעבור לקבוצה "מוכנה" ולא להיות כינור ראשון (ראה הארדן)

פיני
08/05/2023 12:48:55
Reply to  דה שוט

היא פחות טובה, הן על פי ההפרש במשחקים (הפסידה בדו ספרתי בשני המשחקים הראשונים, כשבמשחק הראשון היא לא הייתה פקטור בכלל, וניצחה במשחקים צמודים ובפער קטן. קצת כמו בוסטון ופילי) והן על פי מבחן העין.
דוראנט, לגיטימי או לא, דווקא ביקש להיות כינור ראשון בנטס ולהביא אליפות בעצמו ולכך פירק קבוצה אופטימלית שאפילו זכתה בלעדיו (קובי ספג על זה הרבה אש ובצדק) ומשנכשל, שוב גילה את אופיו הרכרוכי

דה שוט
08/05/2023 12:58:54
Reply to  דה שוט

הבן אדם מתחרה למעלה מעשור ברמות הכי גבוהות שאפשר לדמיין, זכה בכל התארים האפשריים לרבות אלימפיאדה, תמיד הוביל ולקח על עצמו ואם לא מספר אחת אז מספר שתיים, עבר פציעות מחרידות וחזר – ואז קוראים לו קאפקייק ואופי רכרוכי ועוד ועוד (לא אתה, כולם כאן). אז למי אין אופי רכרוכי? לנפוליאון בונפרט? יוליוס קיסר? אטילה ההוני? אריאל שרון? איל לחמן?

פיני
08/05/2023 13:23:58
Reply to  דה שוט

יש לו אופי בעייתי ורכרוכי. אפילו לחברו הטוב מאוקלהומה, ראסל ווסטברוק, יש אופי חזק בהרבה. אני לא מבין למה הסימפים של דוראנט מתכחשים לפגם המהותי הזה באופיו, לא נראה לי שאוהדיו של לברון ג'יימס, מתכחשים להיותו הדושבאג הגדול ביותר בהיסטוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח אמת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 12:17:30
Reply to  דה שוט

בשנה שעברה הסחטיקס לא הפסידו בגמר בגלל שלא היה להם רועה אלט בגלל שסחבו פציעות כי ברמה הזאת כל מגבלה בריאותית חלקית משמעותית מאוד.

דה שוט
08/05/2023 12:33:40

מי היה פצוע? הם הפסידו כי לא הצליחו לייצר סלים אמינים בכדרור, וכי לא היה להם מנהיג

The Oak
The Oak
08/05/2023 12:43:31
Reply to  דה שוט

רוברט וויליאנס היה פצוע ושיחק משחק כן משחק לא ומשחק למה לא.
תבדוק את הפלוס מינוס שלו בגמר ותראה שסלטיקס היו מנצחים את הסדרה אם היה משחק יותר.

yaniv
yaniv
08/05/2023 12:57:32
Reply to  The Oak

מה הקטע המוזר של אוהדי בוסטון תמיד להגיד שרק אם השחקן החמישי-שישי-שביעי ברוטציה היה משחק אז בטוח אבל בטוח שהם היו זוכים באליפות.
הרי את האליפות שהפסדתם ללייקרס זה היה רק בגלל שהסופר סופר סטאר קנדריק פרקינס היה פצוע והחמישייה שמעולם לא הפסידה סדרה לא יכלה לשחק ועכשיו הפסדתם את האליפות כי הכוכב הגדול שלכם רוברט ווילאמס לא שיחק.

דה שוט
08/05/2023 12:59:55
Reply to  yaniv

בדיוק. מי זה בכלל רוברט וויליאמס? מתי הוא שיחק יותר מ-30 משחקים בעונה? קארים עבדול וויליאמס…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
08/05/2023 13:30:24
Reply to  yaniv

יניב — מסכים איתך לגמרי. זו גישה של לוזרים, שאם נודה על האמת — הסלטיקס לא היו יותר מדי ווינרים בימי חיי (לאליפות ה'היסטורית' של 08 נדרשו לנו 26 מתוך 28 משחקים פוטנציאליים). התירוץ של פרקינס או וויליאמס או כל אחד מאלה אכן עלוב.
.
רק במידה וטייטום/בראון יפצעו זה תירוץ בר-קיימא, הורפורד/וויט/ברוגדון/סמארט יכאב מאוד, אך זה לא תירוץ.
.
בקיצור, מסכים שלאוהדי הקלטים יש את הקטע הזה, אך לא לכולם!

golan
golan
08/05/2023 16:34:48
Reply to  yaniv

ל29 קבוצות בליגה יש כל עונהתרוצים למה לא ניצחו.
זה בכלל לא רלוונטי. כמו אליפות עם כוכבית. כל אוהד רוצה שהקבוצה תזכה באליפות. גם בבועה וגם בעונה מקוצרת, גם בעונה אי זוגית וגם בזוגית. אף אחד לא יסרב לאליפות. הכוכבת זה לאוהדי הקבוצות עם התרוצים.
לא סותר את זה שכשאתה מתאמן על הגנה שנה שלמה בידיעה שמאחוריך עומד רוברט ויליטמס שיחסום אם תפשל פתאום נמצא במצב אחר כשהוא פצוע.
סטיבן אדאמס א השחקן הכי טוב בממפיס, אבל הוא הבגרות והקשיחות של הקבוצה

yaniv
yaniv
08/05/2023 16:46:36
Reply to  yaniv

קודם כל אם כל תוכנית ההגנה שלך מתבססת על רוברט ווילאמס שיחסום ולא העמדת שום תוכנית גיבוי למקרה שהשחקן ייפצע אז לא מגיע לך לזכות באליפות נקודה.אנחנו לא מדברים פה על כוכב שאם הוא נפצע אין מה לעשות,אנחנו מדברים פה על שחקן שביעי-שמיני ברוטציה שאם ביססת את כל ההגנה שלך עליו אז תדאג למחליף ראוי(וזה לא כזה קשה כבר בשלוף למשל גבל מגי שיכול לתת אותה מטריה אווירית גם אם קצת פחות טוב.)
ואני לא מדבר על תירוצים שיש לכל קבוצה אני מדבר ספציפית על אוהדי בוסטון כי בתור אוהד לייקרס אין לך מושג כמה פעמיים שמעתי שרק בגלל שפרקינס לא שיחק הלייקרס ניצחו ולא בוסטון

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 16:39:50

אישביה החצוף לא רק שתופס את הכדור ולא משחרר, אלא גם מעיף ליוקיץ' אותו מהיד לאחר שיוקיץ' לוקח אותו ממנו.
היה חייב לעוף.
בושה.

Om3r
Om3r
08/05/2023 10:33:25

בוסטון היא בלוף, אולי אפילו תרמית פירמידה
ככה לא משחקת הקבוצה שאמורה להיות ה"פייבוריטית" לאליפות. אין הנעת כדור בהתקפה, שחקנים פשוט מכדררים ולוקחים pull ups בסוף שעון. הכוכב הראשי שלה פשוט לא קיים במשך מחצית שלמה. במשך שלושה רבעים הם בקושי שמרו (קבוצה שאמורה להיות "Elite Defense"). טייטום בעצמו כל פעם שקצת לוחצים אותו בפרימטר ישר מחפש למסור כדור או להעיף שלשה גרועה.
רואים שזאת קבוצה לא מאומנת, ושבעיקר אין להם תכנית. הם לא חיפשו מיסמאצ'ים מול פילדלפיה בכלל, לא ניסו לשחק על הארדן או על מאקסי, לא ניסו להתיש את אמביד. הם סתם עברו את החצי ועמדו בצד בזמן שאחד מהם מכדרר ולוקח שלשה. שני הרבעים הראשונים היו נגרייה של ממש.
פילדלפיה? עוד יותר מביך. איך אתם שומטים יתרון 20 באמצע הרבע השלישי מול קבוצה שעושה את כל הטעויות האפשריות והולכים לOT? אמביד, ה"MVP" פשוט לא היה קיים ברבע האחרון אתמול. כל פעם שהוא ראה את הורפורד מול העיניים שלו יכלו לראות לו על הפרצוף שהוא רועד מבפנים. כולו מהוסס ומפחד להיכנס לצבע. רק בזכות מהלכי קלאץ' של הארדן (שבעצמו ב90% מהרבע האחרון נחנק כהרגלו) וטאקר, פילדלפיה בקושי ניצחו. לפילדלפיה יש סט כלים מפחיד בהתקפה, אבל הם פשוט לא מתפקדים ברבע האחרון.
כל המשחק אתמול רק התעסקתי במי משתיהן משחקת גרוע יותר, כי היה שם כדורסל פשוט נוראי. אני אגיד יותר מזה – כל אחת מהן, על סמך איך שהן שיחקו אתמול, טרף קל למיאמי בשלב הבא. אני מתחיל לחשוב ברצינות שיתכן שיהיה שחזור של גמר הבועה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 12:20:12
Reply to  Om3r

אם הסלטיקס בלוף היא לא הייתה מגיע לגמר בעונה שעברה ומובילה 1-2 כשהיא לא בריאה לגמרי ולא הייתה מנצחת את פילי פעמיים ברציפות כולל המשחק הקודם בפילי.

Om3r
Om3r
08/05/2023 16:53:58

בסוף שנינו מסכימים שהסלטיקס טובים יותר בסדרה הזאת והקבוצה היותר טובה
אבל, וזה אבל גדול, היא פשוט בלאגן
למה במשך שתיים וחצי רבעים אין להם תכנית בהתקפה והם לא שומרים בעצמם? הכדור נמצא רק אצל שחקן אחד כל ההתקפה? למה אין ניסיון לתקוף את החוליות החלשות של פילי? למה הם נזכרים להתחיל לשחק הגנה רק ברבע האחרון? למה הכוכב הראשי שלהם קולע 2 נקודות במחצית שלמה? למה המאמן לא משרטט לו תרגיל להכניס אותו לשטף של המשחק?
או, כי אין מאמן, וזה ניכר שגם אין שם אף אחד שמחפש להיות המוביל.
לטייטום אין את האופי להנהיג ולהוביל קבוצה, ולג'יילן בראון יש יותר סיבות לרצות לעזוב את הסלטיקס מאשר להישאר בשלב הזה. בקיצור כל הקבוצה הזאת היא בלאגן, וגם אם הם יעלו מהסדרה מול פילי (מה שכנראה יקרה), מיאמי תדע לתקוף בדיוק את נקודות התורפה שלהם. תחליף את פילי במיאמי אתמול וזה היה נגמר בבלואו אאוט של 30 נקודות לרעת בוסטון.

אוהד ס"א
08/05/2023 10:34:19

פיליל סחטה את הלימון וחילצה ניצחון ביתי ושוויון,
אבל שלא יהיו אשליות, היא לרגע אחד לא שולטת בסדרה הזאת. בוסטון תיקח ב- 6 או ב- 7
פיניקס דנוור המצב יותר מורכב – 2 הקבוצות שרחוקות מלהיות מושלמות והפגמים של האחת מאפשרים את הצלחתה של השנייה. גם כאן הולכת להיות סדרה ארוכה שקשה לי מאד לחזות מי תנצח, לאף אחת מהן אין הסטוריה של הצלחה במעמדים חשובים.

פיני
08/05/2023 10:55:51

בוסטון קבוצה לא מספיק מאומנת וגם לא מספיק נשלטת בידי המאמן שלה. אי אפשר לומר שהשחקנים זזים לאן שהמאמן רוצה ומיישמים תכנית משחק כלשהי. היא קבוצה טובה מאוד, מוכשרת, עמוקה וארוכה, עם יכולת אדירה לכווץ את ההגנה, לחסום ולעזור, אבל בצד ההתקפי, יותר מדי זריקות של סמארט, יותר מדי דקות של משחק לא אינטליגנטי ולא חכם. היא קבוצה הרבה יותר איכותית מפילדלפיה ובסשן אחר, היינו יכולים לראות סוויפ.
אמביד משחק פצוע, אי אפשר להחמיץ את זה. בלי ניתור ובלי כוח.
.
מבין כל "נערי קובי", דווין בוקר הכי דומה למקור (ולא, טייטום יותר מזכיר אם כבר את דוראנט, בין בעמדה, בין באורך והגפיים הארוכות, או הנטייה להיעלם ולהיות פאסיבי רגעים ארוכים במשחק). המיד ריינג' מכל מקום בצבע, הקילר אינסטינקט, הכל. הוא עושה זאת באחוזים שקובי היה יכול רק לחלום עליהם ומשלב גם אסיסטים ויותר ניהול משחק (ולא, אני לא טוען שבוקר יותר גדול מקובי. בנקודת הזמן הזו, בוקר יותר טוב מְלֹא מעט גירסאות של הכוכב הלייקרי המנוח), משתלט על משחקים ומספק פלייאוף ג'ורדני (לפני עידן האליפויות), כשלצידו משחק אחד משחקני ההתקפה הגדולים בהיסטוריה

The Oak
The Oak
08/05/2023 12:42:24
Reply to  פיני

פיני הרבה פעמים אני חולק עליך. כאן מסכים עם כל מילה. סיכוי גדול שעם יודוקה הסלטיקס היו לוקחים אליפות השנה.

פיני
08/05/2023 12:51:12
Reply to  The Oak

אני סקרן לראות את כל הפעמים שאתה חולק עליי 😈

עמיחי קטן
08/05/2023 10:56:56

תודה מנחם.
1. הארדן היה מעולה, אבל חוסר היציבות הזה שלו משאיר את בוסטון פייבוריטים די ברורים להמשך הסדרה לדעתי.
2. בוסטון באו לפלייאף הזה בגישה של לחסוך אנרגיות לשלבים המתקדמים. הם יצטרכו להעלות הילוך עכשיו.
3. הרגע שממנו הליגה חששה הגיע – בוקר ודוראנט לוהטים בלי אף אחד שיפריע להם, וסוף סוף גם יש לידם שחקנים שיכולים לשים את הכדור בסל אם הם יהיו פנויים.
4. יוקיץ' מדהים. אפילו דוראנט לא מסוגל לשמור עליו. עדיין, הנאגטס יהיו חייבים להחזיר את הצוות המסייע לעניינים.

פיני
08/05/2023 11:02:25

אני עדיין חושב שהנאגטס פייבוריטים: הם קבוצה איכותית יותר והכוכב המרכזי שלהם, הוא השחקן הטוב בשתי הקבוצות. וגם הם מחזיקים בשחקן אדיר שיודע להתפוצץ. אפילו בהפסד אתמול, הדואו של דנבר קלע יותר.
מייק מאלון צריך לעשות כמה התאמות בשני הצדדים וזה לחלוטין עליו להפסיד את הסדרה הזאת

עמיחי קטן
08/05/2023 11:39:57
Reply to  פיני

מבחינתי זה 50-50 כרגע

Berch
08/05/2023 11:03:04

אחלה מעורב על הבוקר
הארדן אליל
אמביד תרגיל
ובכללי ניצחון מפיל
🙏🎊💥🎁🕺🏻

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
08/05/2023 11:17:38

1. תשובה בגוף השאלה. אני לא מתיימר לאמת אובייקטיבית אלא מתבונן מתוך משקפיים של אוהד, שסך הכל מרוצה ממה שהוא ראה.
2. ובמשקפיים האלה יש כאן מצד אחד קבוצה מאומנת בשיא הכושר ובהרכב מלא שרצה שנים ביחד. מצד שני, יש קבוצה שמחפשת את הזהות שלה תוך כדי תנועה ובהרכב חסר. ועדיין 2:2 כשהמומנטום עם פיניקס.
3. לדעתי יש סיכוי גבוה לתרחיש שבו הקבוצה הכשרונית יותר מוצאת פתרונות ומנצחת את הקבוצה המאומנת יותר. דומה לעוד סדרה, שגם אותה לא ראיתי אלא רק קראתי עליה, שבה הספרס הפסידו לרעמים הצעירים אחרי שניצחו את השניים הראשונים. אז הספרס נכנעו לרגליים הצעירות והאתלטיות, כעת הנאגטס ייכנעו לצמד סקוררים קטלני ועליון.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
08/05/2023 11:50:06

זו הייתה כמובן תגובה לפיני.
אבל אם כבר הלך היום עבודה אני יכול להסביר את הטיעון שלי שפיניקס בדרך לאליפות בצורה יותר טובה.
אין לי זמן ועניין לראות הרבה משחקים ואני לא יודע לנתח מקצועית משחק כדורסל.
אז אני משתמש קצת בחשיבה אינדוקטיבית שממוקדת בדוראנט ובאובססיה שלי כלפיו. לפיה, הוא הסופר סטאר היחידי שעוד לא התעלה על עצמו בסדרה (בניגוד ליוקיץ ובוקר ואפילו מארי). לכן אני מניח שבאחד ממשחקי החוץ שנותרו הוא ייקח את המשחק על עצמו ויצליח.
אני גם משתמש בחשיבה דדוקטיבית לניתוח מומנט בסדרה והפסיכולוגיה שלה. לכן, אני חושב שדנבר כבר נתנו את ה100% שלהם בסדרה וזה פשוט לא מספיק.
יכול להיות שאני טועה, אם הייתי חוקר מניה להשקיע בה או מחקר אקדמאי כלשהו ברור שהייתי צולל לפרטים ואז אולי משנה את ההערכה.
כאוהד על תנאי אין לי שום סיבה לכך אלא פשוט להמשיך להנות ממשחקים ברמה גבוהה ביותר ומהעילוי הזה שנקרא קווין דוראנט. למרות כל המגרעות שלו, אני לא יכול לדמיין מה היה קורה אם סופרסטאר בקליבר שלו היה עובר קבוצה בשלהי העונה. קרי לא היה מתפקד עד שהמכונה לא הייתה עובדת עבורו, לברון עוד היה עסוק להשתלט על כל הקבוצה.

פיני
08/05/2023 12:05:28

דנבר לא מבוגרת בניגוד לספרס, ואותה קבוצה זקנה, שנתיים אחר כך, כשהיא "זקנה" עוד יותר, ניצחה את אוקלהומה עם דוראנט שזכה בMVP.
אני לא טוען שהסאנס לא יכולה לנצח, אבל היא בוודאי לא הקבוצה הטובה יותר, וכמו שכתבת, "קבוצה מאומנת בשיא הכושר". אני גם לא ממש מסכים שפיניקס מוכשרת יותר🤷🏼‍♂️ וכדורסל הוא הרבה יותר מפסיכולוגיה 🙃

אבג
אבג
08/05/2023 12:09:29
Reply to  פיני

לא זקנה ולא שבעה

פיני
08/05/2023 12:13:47
Reply to  אבג

שבעה בטוח לא, אבל הספרס בהחלט היו מבוגרים.
עכשיו אנחנו צעירים, אבל למרבה הצער שבעים 🥺 ובעיקר, לא מספיק טובים

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
08/05/2023 12:12:36
Reply to  פיני

בקבוצה מאומנת בשיא הכושר התכוונתי כמובן לדנבר. אני מעריך הפוך ממך, כשאין לי ספק שאתה מבין בכדורסל פי 100 ממני. למעשה, אני מחכה שאחרי הניצחון של פיניקס בסדרה, גם אתה תשתכנע שפיניקס דוהרים לאליפות ואז ארגיש טוב יותר עם ההערכה שלי…
מה שיפה כאן, בניגוד לויכוחים מקצועיים אחרים שלי, שעוד כמה ימים נדע מי מאיתנו צדק.

פיני
08/05/2023 12:23:29

אני לא חלקתי על זה שפיניקס יכולה ומסוגלת לעבור בסגרה ואפילו לרוץ עד הסוף. זה לא סותר את זה שהיא קבוצה פחות טובה מדנבר. לא תמיד הקבוצה הטובה יותר, היא זו שמנצחת בסדרה

פיני
14/05/2023 14:08:22

אז בסוף לא הולכים עם תחושות למכולת… :/

אהרון שדה
08/05/2023 11:50:28

תודה מנחם נכנסתי באמת למשחק של הסלטיקס ברבע האחרון עד אז הייתי בחצי עין
כאשר אני ראיתי את המשחק אמביד היה ממש אומלל
הארדן התעלה על עצמו אבל משהו חסר בפילי
לגבי דנבר פיניקס ממש מה שאמרת חבל על העליות
זה מארי ויוקיץ נגד בוקר ודוראנט
חבל שזה מה שנהיה מהליגה

לפחות מתנחם בכך שיש 2 סדרות מרתקות עם 2-2

הערה אחרונה ולא קשורה הגיע הזמן שהשיפוט יהיה קצת יותר רציני שידעו לשרוק צעדים ובכלל שיפוט הגון שבו האוהד המצוי לא ירגיש שהוא חלק מתסריט שנקבע מראש.
(אני לא מתכוון למשחקי אתמול למרות שגם שם השופטים לא יודעים מה זה צעדים )

golan
golan
08/05/2023 11:55:36

תודה על המעורב,
אחלה משחקים הערב, אני מקווה שדנבר ינצחו את הסדרה. יש להם את יוקיץ', הם יותר מאומנים, ולא הכל אצלם זה שני שחקנים שפשוט קשה מאוד לשמור על שניהם יחד אז היעילות שלהם עולה. (שני שחקנים שכיף לראות ועדיין…)

אבג
אבג
08/05/2023 12:08:24

קודם כל סוף סוף שני משחקי פלייאוף שלא נגמרים בחצי. שרק ימשיך ככה.
בוסטון פילי
קודם כל מי שדיבר על נדלן בראש, אז להורפורד יש כמות נדלן בראש של אמביד שלא מביישת את ענבל אור
לא ברור איך הארדן פחד לזרוק ליי אפ יום אחד, ויום אחרי משחק ככה.
ברור שהיה צריך לקחת פסק זמן, למרות שחצי שנייה קודם ושה היה מצליח לו.
בוסטון שמרו רק בסוף המשחק כמו שצריך, אבל עדיין במהלך המכריע, עשו דאבל טים על אמביד וחטפו שלשה של הארדן. גם אם עושים דאבל טים, מהארדן? שנמצא באותו צד של אמביד? לא ברור בכלל.
פיניקס דנבר
כשהימרתי על פיהיקס כאלופה ככה חשהתי שזה יראה. פשוט קבוצה בלי חולשות. בתחושה שלי מה שיוקיץ נתן זה פחות ניתן לשחזור מאשר מה שבוקר ודוראנט נתנו, ודוראנט עוד יכול להשתפר.
יוקיץ בהצגת ענק אבל בסוף איבוד כדור שלו והחטאה שלו הכריעו את המשחק. מסכים שמייקל פורטר גוניור חייב לשחק טוב יותר. יכול להיות שצריך לגעת יותר בכדור ולא הכל יוקיץ ומארי. אהרון גורדון שיחק לא רע ולא נראה לי שהוא מסוגל ליותר – הגנה סבירה, האסל.
בינתיים זו הסדרה של הסיבוב השני. כיף גדול כי הרמה באמת גבוהה, וההגנות טובות מאוד פשוט שחקני התקפה עצומים.
מילה אחת על השיפוט – לא שיפוט ביתי אבל כן קונים פלופים שברור שהם פלופים בשני המשחקים. מדובר באנשים שהמקצוע שלהם זה לשפוט, צריך לצפות מהם ליותר. לא מאמין שזה הוראה מגבוה, כי היו משחקים גם בפלייאוף הזה שנתנו לשחק

Amitlahev
08/05/2023 16:26:33
Reply to  אבג

הורפורד היה עצום ברבע הרביעי בשני צדי המגרש. שחקן עם אינטיליגנציה גבוהה מאוד שתענוג לראות אותו מתפקד ככה בגילו.
ליוקיץ' לא נשאר אוויר בדקות האחרונות אחרי מאמץ עילאי כמעט בלי לנוח.
רמת ההתקפה בסדרה הזאת יוצאת מן הכלל. כישרון בלתי נגמר.
סה"כ השיפוט טוב לדעתי בפלייאוף הזה ובסדרה הזו בפרט.

אבג
אבג
08/05/2023 16:51:15
Reply to  Amitlahev

הורפורד ענק. מסכים.
לא יודע אם זה רק אויר אצל יוקיץ. אולי. סך הכל 53 אי אפשר לבוא בטענות.
אם בסדרה הזאת אתה מתכוון דנבר פיניקס אז חד משמעית, שתי הקבוצות בכושר התקפי מטורף, ומול הגנות טובות שלא מצליחות.
השיפוט יש משחקים ויש משחקים. הרבה שריקות על מגע גבולי שהייתי מעדיף שלא ישרקו. לא מוטה לצד אחד, אבל זה גורם לשחקנים לעשות הצגות, והשופטים קונים.
לא בכל המשחקים,אבל מספיק משחקים. שייתנו לשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2023 16:59:00
Reply to  אבג

זה לא הגנות טובות מצטער, ההגנות קל שני הקבוצות בינוניות+ במקרה הטוב.

אבג
אבג
08/05/2023 17:05:02

גם בוקר גם יוקיץ וגם דוראנט קלעו שם כמה זריקות ממש ממש קשות. והאחוזים שלהם פסיכיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2023 17:17:02
Reply to  אבג

זריקה קשה למי? לשחקן הממוצע? אלא שחקני ההתקפה הטובים בעולם, סאנס החליטו לא להביא דאבל על יוקיץ וזה נגמר ב53 נקודות, אייטון זה בלון נפוחה 32 מליון דולר.
.
במקרה השני לא חושב שאפשר להאשים את מלון. בוקר ודוראנט שמשחקים ביחד ולא כאינדיבידואל חסרי תקנה, השמיכה ההגנתית קצרה מדי. או שתתן לבוקר לקבור אותך או שתביא עליו דאבל ותתן לדוראנט מבט חופשי, בשני המקרים אתה מפסיד.

אבג
אבג
08/05/2023 17:25:03
Reply to  אבג

דוקא לתת ליוקיץ להפוך לסקורר זו הגנה לא רעה שהוכיחה את עצמה. אם הוא מוסר דנבר טובה יותר.
גם הזריקות של יוקיץ, חלקן ממש קשות, פייד אווי מהעונשין עם יד בפרצוף, כל מיני סבסובים וקליעות ביד אחת.
גם בוקר ודוראנט. ברור שאם בוקר היה משחק לבד עם קבוצה נחותה אז אפשר היה לעשות יותר, אבל עדיין, המון זריקות, עם יד בפנים, מכל הטווחים, בכל הזוויות, תוך כדי תנועה. זריקות קשות.
התכוונתי שההגנות טובות ביחס למה שאפשר לצפות מהגנה כמובן, לא ביחס להתקפה, כי אמרתי שבמשחק הזה ההתקפות הצליחו להתגבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2023 18:29:04
Reply to  אבג

דנבר לא טובה יותר כשיוקיץ מוסר , הוא סקורר עילאי (אולי הטוב בליגה) לתת לו לקבור אותך לא בדיוק עובד בטח שהוא קולע באחוזים האלה, עדיף לתת לשחקני המשנה לנצח .

דנבר קלעו 30 נקודות בממוצע לרבע זה מספיק לנצחון ב95% מהמקרים. ההימור של מונטי וויליאמס על סגנון ההגנה הזה נכשל ובגדול, למזלו בצד השני יש שני סקוררים עילאיים.

אבג
אבג
08/05/2023 18:55:47
Reply to  אבג

במשחקים שיוקיץ קלע פחות הם ניצחו.
נכון שדוראנט זה ההבדל הגדול, אבל עדיין. אם mpj היה יותר במשחק ויוקיץ קולע קצת פחות, היו מנצחים גם את זה.
כשהוא לא נוגע רבע שלם בכדור, הוא מחטיא.
מספיק לראות מה שאמט עשה

דה שוט
08/05/2023 12:15:29

לכל הטוענים שדנבר היא יותר "קבוצה" מפיניקס – תראו שוב את המשחק ואם לא אז תנו הצצה בבוקס-סקור. הספסל של פיניקס עם 40 נקודות, כולם בשטף של המשחק (בעיקר שאמט וגם וורן ואפילו לנדייל ורוס). אצל דנבר זה הכל יוקיץ' מייצר – ולפעמים הירו בול של מארי. אנשים כאן קצת נסחפים אחרי נאראטיבים 🙂

אבג
אבג
08/05/2023 13:00:03
Reply to  דה שוט

היום זה בטוח נכון. שני הכוכבים ניזונים אחד מהשני ושחקני המשנה ניזונים מהם.
דנבר היתה היום קבוצה של איש אחד
אבל נראה מה יהיה במשחק הבא

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2023 17:18:54
Reply to  דה שוט

זה מה שהגנת הסאנס איפשרה, הם לא הביאו דאבל על יוקיץ .

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 12:36:15

בדיקה

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 12:36:48

בדיקה 2

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 12:37:14

3

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 12:39:37

4

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 14:03:51

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה לקחת?
נראה לי פספסת בדיקה….
במונופול הגעת לבית הכלא, נא לקפוץ על שני תורות ולשלם קנס..

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 14:21:15

נמחק

The Oak
The Oak
08/05/2023 12:40:10

מר לס היקר,
כייף לקרוא אותך כותב על נ.ב.א מאז שהייתי בן 8 ועד היום 37 שנה אחר כך.
רק אולי כדאי לשקול לתת למישהו לעשות הגהה כי יש הרבה typos שמפריעים לשטף הקריאה.
שא ברכה

thejanitor
thejanitor
08/05/2023 15:38:51
Reply to  מנחם לס

*בגלל*
.
שמחתי לעזור לך the oak. ממליץ לך לשחרר מהאוסידי, ופשוט להנות מהתרומה והתוכן הכי טוב שתקרא בחינם שנכתב בכנות בשפה העברית.
.
מנחם, תמשיך לכתוב כמו שאתה רואה לנכון, מעדיף לקבל ממך שגיאות כתיב, מאשר שתבזבז את זמנך היקר על הגהה.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 16:24:37
Reply to  thejanitor

+1966

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
08/05/2023 22:54:45
Reply to  מנחם לס

לגמרי מנחם. מבינים אותם טוב מאד, אל תבזבז זמן על הגהה.
אם יש לך זמן תכתוב עוד פסקה 🙂

yaniv
yaniv
08/05/2023 12:54:18

כמעט כולם עפים כאן על פיניקס בעקבות המשחק אבל אני לא יודע,פיניקס כדי לנצח חייבת מינימום של 80 נקודות מ2 הכוכבים שלה +התעלות של שחקנים אחרים.דנבר לעומת זאת צריכה בדיוק הפוך.שהצמד שלה ייקלע פחות ושהאחרים יהיו מעורבים.
בוקר באמת מדהים ומשחק ביכולת פנומנלית אבל עדיין האחוזים שלו לא הגיונים ואני מניח שהם יירדו לאחוזים רגילים לפחות במשחק אחד בחוץ וכן נכון שדוראנט נותן לו הרבה יותר חופש לפעול אבל זה עדיין לא מסביר את האחוזים המטורפים שלו.
דנבר בבית זה אופרה אחרת לגמרי ובמשחק מספר חמש אני מאמין שהצוות המסייע של דנבר יבוא לעבוד בעוד הצוות המסייע של פיניקס אני לא כל כך בטוח.
שורה תחתונה היתרון לדעתי עדיין של דנבר

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 12:58:22
Reply to  yaniv

צודק

פיני
08/05/2023 13:20:20

אני לא מצליח להתרגל לאשך בלי ליימביר

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 14:22:21
Reply to  פיני

ננסה קצת

אבג
אבג
08/05/2023 13:01:38
Reply to  yaniv

גם יוקיץ לא יקלע 50 כל משחק.
סדרה פתוחה, אבל יתרון קל לפניקס כי הם קצת יותר מוכשרים.

דה שוט
08/05/2023 13:03:37
Reply to  yaniv

"הצמד" של דנבר קלע הערב יותר מהצמד של פיניקס. מה שניצח את המשחק היה הצוות המסייע (שאמט). אז לא ברורה לי הטענה שלך.
.
טמיר תתחדש על התמונה. נייס-טו-יו (יפה לך… חחח)

yaniv
yaniv
08/05/2023 14:00:26
Reply to  דה שוט

זה בדיוק הטענה שלי.אני יסביר בשביל שדנבר ינצחו הם צריכים הפוך שהצמד שלהם לא יקלע יותר מהצמד של פיניקס.אם אני לא טועה יוקיץ שבר הפליאוף הזה פעמיים את שיא הנקודות ובשני המקרים האלה דנבר הפסידה. פיניקס לא יכולה אחרת בלי 80 נקודות מינימום של הכוכבים שלה פשוט אין לה שום סיכוי לנצח

פיני
08/05/2023 13:21:25
Reply to  yaniv

מסכים, אבל זו סדרה חדשה ופתוחה לגמרי, אחרי ההתאמות וההשתחררות של פיניקס כקבוצה בהתקפה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 12:59:42

לסלטיקס היה עשרה אי' ולפילי שבעה ולא כפי שנכתב.
הסלטיקס מסרה 25 אס' וחטפה שלוש כשפילי מסרה תשעה-עשר אס' וחטפה 9.
אם הסלטיקס היו קולעים מהקו כמו שני המשחקים הקודמים (החטאה בלבד בכל משחק כשבמשחק האחרון החטיאו פי שלוש משני המשחקים הקודמים יחד), הם היו מנצחים.
לשתי הקבוצות אותו מס' כ"ח כשלסלטיס כ"ח אחד יותר בהתקפה ולפילי אחד יותר בהגנה.
שתי הקבוצות קלעו משלוש בטווח אחוזים של 39-38.
https://www.nba.com/game/bos-vs-phi-0042200214/box-score

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 13:59:58

*לסלטיקס היו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 13:13:08

ליוקיץ' 26-18 משתיים, 4-2 מהשלוש וגם 13-11 מהקו. אך שישה אי' שקלקלו. אמנם לפיניקס היו שלושה-עשר אי' לעומת שמונה בלבד לפיניקס ושתי הקבוצות מסרו 28 אס' וחטפו שמונה פעמים, אך מה שהכריע יותר מכל את המשחק והאי' חיזקו, היה הקליעה מהקו כשפיניקס קלעה 7 נק' יותר ובאחוזים טובים יותר.
https://www.nba.com/game/den-vs-phx-0042200224/box-score

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 13:13:50

הפסיק אחרי "מהקו" נוסף בטעות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2023 13:18:11

מפני שלדנבר היו שש החטאות מהקו ולפניקס 5 והפער 5 וכאמור לפיניקס היו יותר אי' אז צריך להוסיף שלפיניקס שני כ"ח בהתקפה ושלושה בהגנה יותר מאשר לדנבר.

Amitlahev
08/05/2023 13:31:16

אחלה מעורב לערב פשוט אדיר של משחקים.
טייטום למרות בצורת מוחלטת בחצי הראשון ידע לתרום באספקטים אחרים של המשחק עם ח"י ריבאונדים ו-8 אסיסטים. היה ברור שברגע שהוא יתחיל לקלוע זה יקרה באחוזים טובים (התחיל ב- 0 מ-8 מהשדה).
הארדן היה מדהים והציל את פילי כל פעם מחדש.
לא אהבתי את האופנסיב ששרקו לאמביד. אני בדעה שאם זה לא מושלם חובה להעניש את המגן שמתייצב וזורק את עצמו אחורה.
בראון הרבה פעמים צובר נקודות בקצב מסחרר בעיקר בתחילת משחקים אבל אז נעלם. בוסטון חייבת ללכת עליו יותר. זה משחק בו הוא יכול היה לקחת הרבה יותר זריקות.
יוקיץ' נתן את אחד המשחקים הגדולים שראיתי משחקן, בפרט מסנטר. כל סל ערמומי יותר מקודמו.
פורטר יצא דביל עם השלשה במתפרצת. משם דנבר כבר לא יכלה לחזור.
שאמיט למעשה פירק את דנבר ברבע האחרון ולא נתן להם להתקרב.
מארי הצגה. הרפרטואר ההתקפי שלו בלתי נגמר. כיף של שחקן.
בוקר באמת בליגה של הגדולים. מה שהוא עושה במשחקים האחרונים לא נראה הרבה זמן. והכל בלי להשתלט +ניהול משחק כשאין רכז.
בדנבר זה סיפור אחר.
הימור שלי: 4-3 לנאגטס.

Yinon Yavor
08/05/2023 15:22:49
Reply to  Amitlahev

מסכים לגבי התוקף של אמביד. היו צריכים להפוך את זה בערעור

Amitlahev
08/05/2023 16:12:38
Reply to  Yinon Yavor

אם הבנתי נכון השופטים דווקא שרקו עבירת מגן ובעקבות הערעור של בוסטון שינו את ההחלטה לתוקף.
בדיעבד זה לא השפיע על זהות המנצחת, אבל אם בוסטון הייתה לוקחת את המשחק היה צפוי בלגאן שלם.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/05/2023 20:41:50
Reply to  Amitlahev

לא , שרקו תוקף ודוק ריברס עשה צ'אלנג'

יהלי אולמר
08/05/2023 14:08:02

תודה דוק
כיף לקרוא כתמיד, כאילו היית בוולס פארגו סנטר.
לברוני יהיה כיף בדרום קליפורניה, חמש דקות נסיעה מהסטייפלס סנטר קריפטו דוט קום תחת עיניו המשגיחות של אבא. יכדרר שנה עם אייזיה קולייר (גארד תותח שמעון שים עין) והסופר סיניור בוגי אליס (ששיחק עם שני המובלים בתקופתם שם) באחד הקווים האחוריים היוקרתיים במכללות. הג'וניור יהיה רול פלייר טוב בליגה שלנו. אני מחכה שברייס יגיע לקולג'ים, רק עוד שנתיים…

the dude
the dude
08/05/2023 14:31:32

איזה גועל הבעלים שלקח את הכדור
חושב שהמגרש שייך לו

משחק מדהים התקפית של שתי הקבוצות
תענוג

דנבר בחמישי

אבג
אבג
08/05/2023 14:38:42
Reply to  the dude

אני עדיין מופתע מזה שהוא יושב מאחורי הסל. לא יכל לממן כרטיס באמצע המגרש?

Yinon Yavor
08/05/2023 15:24:02
Reply to  the dude

במקרה הזה – המגרש באמת שייך לו….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  the dude

המגרש באמת שייך לו ויעשה מה שבא לו

etayef
etayef
08/05/2023 14:36:43

עושים הרבה דאבלים על דווין בוקר, ודוראנט מנצל את זה.
העבירה על דיוויס בסוף המשחק – טוב שהיה פלייגרנט, גם אם לא התכוון, תפס אותו ברגל, גם כך אנחנו שנייה מהתנקשות של דריימונד בדיוויס.
הדחיפה של טייטום – אם זה קרה למייקל ג'ורדן, זה יכול לקרות לטייריס מקסי.

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 15:42:19

לא מבין למה בוקר וקיידי מתאמצים לקלוע בכלל.
כל מה שהם צריכים לעשות זה להראות ניסיון זריקה וליפול ויש להם 2 קלות מהקו.
להלן הדוגמאות (כולן מהמחצית הראשונה):
.
1.
https://go.nba.com/6sdai

Florida man
Florida man
08/05/2023 16:05:23

רחמים על השחקן שיהיה מנוזל בסדרות שנשארו. שישה אפצ'ים -והוא עף החוצה, שיעול לא במקום? = פלגרנט

ירושלמי
ירושלמי
08/05/2023 18:57:46

קבל עוד 2 החלטות שיפוט הזויות
https://twitter.com/RyanKoenigsberg/status/1655401134540955648
https://twitter.com/TonyCMKE/status/1655397822080901127
היה משחק נהדר אתמול והשריקות האלה ככ סתמיות ומיותרות לחלוטין

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 19:11:38
Reply to  ירושלמי

שופטים בשליחות, כמו במשחק של הלייקרס.
להאריך את הסדרות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק זה יוקיץ רגל ציר חוקי אין צעדים דוראנט פעמיים מזיז רגל ציר בגאתרינג חחחחחחחחחחח

ירושלמי
ירושלמי
08/05/2023 19:43:47

העניין הכי משגע שזה ממש אותו השופט בשני המקרים

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 21:19:47
Reply to  ירושלמי

יש טונה צעדים ברורים והזזות חוזרות של רגל ציר בליגה שלא שורקים.
מה כן שורקים? גבוה זרג תופס כדור ומייד חודר – שריקה אוטומטית.
במקרה של יוקיץ' זה אכן הזזת רגל ציר אבל כ"כ מינימלית ובסטנדרטים של הליגה זה בדיחה לשרוק את זה.
במיוחד מול הדוגמא השנייה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ לא הזיז רגל ציר אשך מותר לסובב אותה כמו שהוא עשה.
לגבי גבוה זרג על קו ה-3 זה תמיד שורקים ישר חחחחחחחחחח כאילו רק הוא לא יודע לכדרר אבל ג'ה ואלה עושים צעדים תימנים. אני מתגעגע לדאבל סטפבק של הארדן הרבה זמן לא עשה אותו 🙂

NFS
NFS
08/05/2023 20:08:30
Reply to  ירושלמי

!?WTF
.
לא ראיתי מחצית ראשונה אבל דוגמאות מעצבנות ולא לעניין. במחצית השניה היה יותר סביר.
הדוגמאות על הרגל ציר והפאול בכדור ביניים – קאם און רףףף..

אשך טמיר המקורי
08/05/2023 21:20:41
Reply to  NFS

מחצית ראשונה הייתה זוועת עולם. כל רגע בוקר או דוראנט על הקו סתם.
מחצית שנייה היה פשוט כדורסל ושום דבר מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך למה החלפת את למבייר?

אשך טמיר המקורי
09/05/2023 5:48:05

סתם התחשק לי לגוון. נראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אשכוס אין עליך
הכל בדימיון שלך חבל שהמציאות לא כך אמר לך מישהו פה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
WWE חייבים 2-2

אבג
אבג
08/05/2023 16:16:04

עוד משהו על פסק הזמן:
בארקלי אמר בצדק שפילי הובילו בנקודה. במצב הזה עדיף לזרוק מהר כדי שאם תחטיא תוכל לעשות עבירה ויהיה לך עוד צאנס.
פסק שמן כנראה היה מבהיר את זה גם לשחקנים, וגם מסדר תרגיל לזריקה מהירה

דוקטור רזי הופמן
08/05/2023 16:33:43
Reply to  אבג

בזוקה זה מסטיק.

אבג
אבג
08/05/2023 16:45:44

מאזולה זה בלובנד

Don
Don
08/05/2023 19:18:35

שתי קבוצות חסרות הגנה ואז המשחק מתבטא בתחרות קליעות בין דורנט ובוקר ליוקיץ ומארי.
מי ינצח?
מי שיתחיל לשמור…