מיאמי שייטה בדרך ל2-1, והלייקרס פירקו את הווריורס בשבת מוחצת / אור ילובצקי

מיאמי היט 105 (1-2) ניו-יורק ניקס 86

במשחק המוקדם יותר, ההיט שקיבלו בשורה משמחת בצורת חזרתו של ג'ימי באטלר מהפציעה בקרסול שספג במשחק הראשון, הובילו במשחק מספר שלוש החשוב לכל אורכו החל מהפתיחה. ההיט ניצחו את כל ארבעת הרבעים במשחק, ולא היה ספק שהם באו לתת אות הצהרה לקראת המשחק הרביעי. הניקס סבלו מערב קליעה רע בו סיימו עם 34% מהשדה בלבד, וקלעו 8 שלשות מתוך 40 נסיונות (20%).

ג'ימי באטלר הוביל את קלעי המשחק עם 28 נקודות ו-4 ריבאונדים, מקס סטרוס קלע 19 נקודות ובאם אדבאיו הוסיף דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-12 ריבאונדים.

בצד השני ג'יילן ברונסון קלע 20 נקודות וחילק 8 אסיסטים, אך ג'וליוס רנדל ואר ג'יי בארט קלעו 24 נקודות משותפות בלבד ב 9 מ-31 מהשדה יחדיו.

לוס אנג'לס לייקרס 127 (1-2) גולדן סטייט ווריורס 97

שני משחקים רצופים בהם הקבוצה הביתית מביסה את האורחת, ובקצב הזה זה יהיה בעיקר משתלם ללייקרס שגנבו את יתרון הביתיות במשחק הראשון. הווריורס עוד הובילו ברבע הראשון וניצחו אותו 23-30, אך רבע שני של 18-36 לטובת המארחת הכתיב את הקצב לשאר המשחק, בו הלייקרס שלטו ללא עוררין, כאשר יתרון השיא עמד על 34 כשלוש דקות לסיום.

אנתוני דייויס ממשיך במשחק כן, משחק לא שלו עם 25 נקודות ו-13 ריבאונדים והגנה מעולה (3 חטיפות ו-4 חסימות), לברון ג'יימס ודיאנג'לו ראסל הוסיפו 21 נקודות כל אחד.

אצל הווריורס שינסו להתאושש לקראת משחק 4, סטף קרי קלע 23 נקודות, אנדרו וויגינס הוסיף 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, וקליי תומפסון נעצר על 15 נקודות בלבד.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. הסדרה הזו זה מיס מאצ' אחד גדול לרעת גולדן.
    הם חיים או מתים על הקליעה משלוש, והם לא מצליחים להפוך את האיום מבחוץ חבלים קלים של הגבוהים בגלל שהלייקרס מצליחים למנוע את המסירות לצבע.
    .
    מילה על השיפוט:
    שיפוט ביתי מובהק.
    רחוק מלהיות מה שהכריע את המשחק. את הקרדיט צריך לתת ל-4:
    .
    1. אנטוני דייויס. הוא העוגן של הגנת הצבע, לא רק עם גגות, אלא עם מניעת הנעת הכדור שגולדן מצטיינת בה בדרך כלל.
    2. פחות מ-30% מטווח השלוש לגולדן. אאוץ'.
    3. דאנג'לו ראסל. הוא החזיק את הלייקרס במחצית הראשונה. שלשות, כניסות לסל, וטונות של ביטחון עצמי.
    4. לברון. היה מעולה הלילה –
    לא הכריח כלום. לקח ניסיון קליעה ראשון 5 דקות לסיום הרבע השני. ניצח על המשחק עם הנעת כדור נפלאה. פיתח שיתוף פעולה נהדר עם דאנג'לו ראסל. נתן הגנה מצויינת עם מהלכי האסל מרשימים. והכי חשוב, פיצח את הגנת גולדן כאשר עבר לנהל את המשחק מההיי פוסט.
    8 אסיסטים, איבוד בודד, ושילטה מוחלטת בקצב ובריאות של הלייקרס שסגרו את המשחק.

  2. אכן שיפוט ביתי, כשהשריקות הגבוליות הלכו ללייקרס.
    עם זאת, גולדן נקטו בטקטיקה של להרביץ הרבה וישרקו מעט, שזה רעיון טוב מאוד, בטח בפלייאוף כשבדרך כלל נותנים לשחק. בשלב מסוים הפסיקו להתעלם והתחילו לשרוק להם, ומשם זה הידרדר מבחינתם.
    לדעתי מלבד מה שגיא כתב (פחות התחברתי לקרדיט לברון אגב), התוצאה נקבעה בשל הגנת הצבע (דיוויס) שמנעה לייאפים (וכתוצאה מכך הגנת השלשות השתפרה), ובגלל משחק מפוזר ולא מדויק של הווריורס, ששוב הזכירו לנו למה הם האלופה עם מאזן החוץ הגרוע ביותר בהיסטוריה (לא בדקתי אבל זה מרגיש ככה)

  3. תודה אור.
    המשותף לשתי המפסידות הלילה הוא משחק שבו הן לא פגעו בכלל מבחוץ ולא הצליחו להגיע לצבע מול ההגנה היריבה, אבל אלמנט מרכזי במשחק של הלייקרס היה השיפוט

  4. חחח קליר פאת בחסות הליגה. מי חשב אחרת.
    שריקות אויר כי התאגיד בחר את השופטים.
    wwe קלאסי.
    לא צפיתי במשחק, אבל זה ברור לא?

  5. ירון, החלום

    בס"ד
    תודה רבה.
    היה משחק טוב.
    קל להאשים את השופטים, אבל הזריקות הפתוחות לא נכנסו הלילה גולדן,
    ואת השאר הלייקרס ידעו לסגור.

  6. לא מבין את הקטע עם אנתוני דייויס. למה שלא ישחק ככה כל משחק.
    היה ברור מתחילת הסדרה שגולדן לא יוכלו להיכנס לצבע ויצטרכו לקלוע מבחוץ.
    אני לא מבין את הקרדיט המשונמך של לוני. ריבאונדר התקפה ענק, שיאלץ את ההגנה לשים אליו לב. צריך לשחק יותר.
    משחקהבא שוב תלוי בעל איזה צד דייויס קם בבוקר

    1. אני מעריץ סמוי של לוני. אבל מעמדו שונמך בגלל חוסר היכולת שלו לקלוע מהמיד ריינג' או בכלל לאיים על הסל. ואז ג'מייקל נתן משחק 2 מצוין 7על חשבון הדקות שלו.

      1. אפשר לחשוב החליף אותו שחקן ההתקפה הגדול בהיסטוריה. ההגנה של הלייקרס לא נותנת כמעט בכלל מיד ריינג. אפילו סטף וקליי לא.
        לוני ישאיר את דייויס בצבע וימנע ממנו לצאת לקלעים (או שייקח ריבאונד התקפה אם יחטיאו).
        דומה למה שרודמן עשה בשיקאגו (שגם הוא לא יכל לקלוע מהמיד ריינג).

        1. לא מדוייק כי שגולדן משחקים גם ען גרין וגם עם לוני זה שני שחקנים שלא מאיימים על הסל וזה עושה את החיים של דיוויס בהגנה הרבה יותר קלים

            1. אבג

              בלעדיו סקרמנטו מנצחים בקלות
              כאילו שרודמן לא היה נגר

  7. ראיתי את הראיון עם סטיב קר, מה שאני לא עושה אף פעם, רק כדי להבין אם היו לו תלונות על השיפוט – ולא היו, למרות ששאלו אותו על זה.
    התלונות על השיפוט הן בעיקר מיושבי האתר הזה והמציאות המדומה שגידלו להם בראש.

      1. השיפוט היה מוטה אבל לא ברמה כל כך חריגה חבל שבמשחק הקודם שבו הלייקרס זרקו שישים זריקות מה2 וגולדן שזרקו 47 זריקות מה 2 במשחק הזה, ובכל זאת הם הגיעו לאותם מספר זריקות מהעונשין, לא נשמע ביקורת על השיפוט

        1. זה לא עניין של כמות, אלא איכות. מנקודת המבט שלי, השיפוט היה בסך הכל הוגן במשחק 2 (גם אם היו טעויות פה ושם), ואילו במשחק הלילה ההתרשמות שלי הייתה שונה. זה לא השפיע על זהות המנצחת, אלא על החוויה שלי כצופה

          1. במשחק שלוש צפיתי רק רבע ראשון. צפיתי בשני המשחקים הראשונים במלואם. אחרי משחק אחד היו מלא תלונות על השיפוט. תלונות של בכיינים כי השיפוט היה מצויין. עמיחי, איך אתה מקווה בין השיפוט של גיים 3 לשיפוט של גיים 1?

          2. הבעיה שלי היא שאוהדי גולדן מתוסכלים על הדבר הלא הנכון הם שיחקו פח וגרוע, אני נותן דוגמא, כבר שהמשחק היה גמור והספסלים שיחקו, גולדן כל התקפה שלה היה הניסיון מקו השלוש, והיא אפשר לנצח אם אתה חי רק על הזריקה, זה מה שחיסל אותה בהפסדים וגם נתן לה את הניצחון, לגבי התגובה, אף אחד מאוהדי הלייקרס לא התלונן על העבירות במשחק השני, למרות שמבחינה סטטיסטית היא היתה אמורה לקבל יותר, אלא היא פשוט התקדמה הלאה למשחק השלישי, ממליץ בחום לאוהדי גולדן להתקדם למשחק 4, רק ככה הם ינצחו את הסדרה

      1. לא מסכים עם הטענה שהשיפוט היה ביתי.
        כשיושבים שני אנשים – ואן גנדי ששונא את לברון, ומרק ג'קסון שאוהב מאד את הווריורס, ואף אחד מהם לא מעלה טענות על השיפוט, לא בזמן המשחק, ולא בסופו, אפשר להבין שלא היתה בעיה.
        בודקים כל שריקה בכמה הילוכים חוזרים, ומנתחים כל נגיעה, ובד"כ המסקנה היא שהשופטים צדקו, אן שלפחות יש מחלוקת וקשה לקבוע.
        להגיד שג"ס נשדדו כאן (לא שאתה אמרת), זו הגזמה פרועה, וטענה שמעלים רק באתר הזה.

  8. השיפוט היה ביתי, אבל גולדן סטייט לא שיחקה טוב וזה משתקף יופי באחוזים שלה ובכמות הזריקות מהצבע.
    הלייקרס יקומו ויפלו על דייויס. הווריורס על ההתאמות מול האיש הגדול.
    תודה אור

  9. לא צפיתי במשחק אז מעניין התלונות על השיפוט, בעיקר ובזכות זה שגיא הצטרף אליהן. יחד עם זאת, בדרך כלל זה ביצה ותרנגולת. השחקנים צריכים לקחת אחראיות, לא לבכות לשופטים ולהמשיך לשחק חזק ולהיות מרוכזים במשחק. משחק שנגמר ב-30 לא נגמר ככה בגלל השופטים, לכל היותר נגמר ככה כי כמה טעויות שיפוט באמצע הרבע השני עירערו את הסטייט אוף מינד של השחקנים ה״מקופחים״. ואם זה גרם להם להפסיד ב-30 בסופו של דבר, זה עליהם ולא על השופטים.

    1. בול בפוני
      זה כל כך מצחיק זעקות השבר הנוראיות על השיפוט כאשר מהתחלה 2 הסגנונות של הקבוצה כל כך שונים שהלייקרס כל השנה משחקים חזק בצבע ומקבלים מלא שריקות עקב כך וגולדן מתבססים בעיקר על השלשות ולא מקבלים כל כך הרבה זריקות עונשין ברגיל,פתאום זעקות שבר שרק השיפוט הכריע.
      בדיוק כמו שכתבת שאתה מפסיד 30 הפרש וכל מה שיש לך לעשות זה להאשים את השופטים ואת המשחק המכור וWWE וכולם רוצים שלברון יזכה ובלה בלה בלה זה הכי פאתטי בעולם

        1. שמע אני כמעט אף פעם לא התלוננתי על השיפוט גם שלברון לא שיחק בלייקרס והייתי נגדו.אולי כי אני אוהד לייקרס אז אני כמעט לא מתלונן על השיפוט .ובטח ובטח שקבוצה שאני רוצה לנצח קיבלה 30 בראש.

    2. לא באמת התלוננתי על השיפוט. ציינתי שלטעמי זה היה שיפוט ביתי ושלדעתי זה רחוק מלהיות מה שהכריע את המשחק.
      .
      מה זה שיפוט ביתי?
      כאשר מצבי 50/50 מרגישים שהולכים לצד אחד בתדירות גבוהה יותר.
      היו לפחות 2 התקפות שאני זוכר שזיקות של קרי היו אחרי מגע גבולי, כזה שדייויס קיבל עבורו זריקות עונשין.
      תוסיף 5 זריקות עונשין במחצית הראשונה על צמד טכניות, פלייגרנט ועבירת 3 שניות ותקבל את הסיבה מדוע נוצרה התחושה.
      .
      כאמור,
      גם אם תקזז 4 – 5 נקודות ממאזנה של הלייקרס במחצית הראשונה,
      אני לא חושב שזה משנה לתמונה הכוללת.

    3. מה הכוונה השחקנים צריכים לקחת אחריות תסביר לנו.
      הרי אם הדבקתי שריקות אוויר השחקן יוצא ושומר פחות ויש 4 עבירות קבוצתיות ואז כל ההגנה מנוטרלת ועוד קופצים עליך איך לוקחים אחריות במקרה כזה אפשר הסבר?
      במקום שיפתח 30 הפרש השופטים שומרים שהקבוצה השנייה תהיה במשחק איך לוקחים אחריות?

  10. הציפור הנדירה

    בעניין השיפוט מפני שהלייקרס שיחקו טוב בהרבה, גם שיפוט לא ביתי אלא שווה לשתי הקבוצות, הלייקרס היו מנצחים בבירור, אך ייתכן וההפרש לא היה מגיע להפרש של תבוסה, אך בכל מקרה ההפרש לא היה יכול להיות חד ספרתי, וללוחמים לא היה סיכוי לנצח.

  11. הציפור הנדירה

    ללייקרס היו 19 זריקות ו-16 קליעות יותר מהקו, אך ללוחמים היו מהשלוש 15 החטאות יותר ו-18.9% פחות, וגם ללייקרס היו 27 אס' ו-10 חט' לעומת שנים-עשר אי' כשללוחמים היו 26 אס' ו-5 חט' לעומת תשעה-עשר אי'.
    שני הנתונים האחרונים לא היו מאפשרים ללוחמים לנצח גם אם השיפוט לא היה ביתי, וגם אם הלייקרס היו מקבלים וקולעים 20 זר' נוספות מהקו, זה לא היה עוזר להם לנצח .

  12. הציפור הנדירה

    בכ-6 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה הלייקרס רצו 8-30 לאחר שהלוחמים הובילו ב-11 נק', וברבעים השני והשלישי הם רצו 38-63 וסה"כ 46-93 בכ-30 דק'.

  13. לא מדברים על זה מספיק, אבל קווין לאב, הוא אמן מסירות הקווטרבק או-לה גור שלף, הכי טוב בליגה היום. כיף לראות את זה בגילו ועם שחקנים שהם לא לברון ג'יימס.
    כן, גם ניקולה יוקיץ שם

  14. תודה רבה.
    הלייקרס עם הגנה טובה מאוד, הווריורס איבדו את הראש ברבע השלישי – החמצות, איבודים, 3 שניות בצבע.
    שיפוט ביתי? יאללה בסדר. ידוע שרמת השיפוט בליגה לא משהו.
    אבל כמובן שלא על זה הפסידו הלוחמים, רחוק מכך.
    איכשהו תמיד האוהדים של גולדן הם הכי בכיינים, קרה גם בשנים עברו – תמיד ההפסדים הם בגלל השופטים והנצחונות הם בגלל השחקנים.

  15. צריך לזכור שמדובר ב-2 קבוצות מבוגרות (לפחות הכוכב שלהן) ופציעות, ולכן אין להן כח לתת 2 משחקים איכותיים ברצף.
    אחרי ניצחון של הלייקרס הגיע בלואאוט של הלוחמים ואחריו תבוסה.
    לא מן הנמנע שהלוחמים יקחו את הרביעי (יהיה בטוח משחק צמוד יותר)
    עדיין הלייקרס צריכים לנצח אחד מ2 המשחקים הבאים כדי להגיע למשחק 6 בבית

כתיבת תגובה