בוסטון מחזירה את הביתיות, פיניקס נשארת בחיים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

בוסטון מחזירה את הביתיות, פיניקס נשארת בחיים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פילדלפיה 76'ס 102 (1) – בוסטון סלטיקס 114 (2):

אז אחרי הניצחון המפתיע של פילדלפיה במשחק הראשון, נראה שהסדרה הזאת מתחילה להתכנס, האם אפשר להספיד את פילדלפיה? בוודאי שלא, ואמביד הוא מפלצת, אבל בערב שבו פילי קלעה 43% מבחוץ ובוסטון 35% ולמרות זאת הניצחון של בוסטון לא ממש היה מוטל בספק, ופילי תגיע למשחק מספר 4 עם הגב אל הקיר.

אמביד קלע 30 עם 13 ריבאונדים, אבל עדיין לא נראה 100%. הארדן לא נראה קרוב למה שראינו במשחק מספר 1 וסיים עם 3 מ-14 מהשדה בעוד מקסי גם הוא קלע מחריד עם 4 מ-16, בעוד דווקא מלטון מהספסל עם 4 מ-7 משלוש להט אבל לא הספיק.

בצד השני בוסטון שהצמצמה את הרוטציה שלה ל-8 שחקנים (לא ברור ממש למה אני חושב שפריצ'רארד למשל שווה 8-12 דקות במשחק כזה), נהנתה מערב ענק של טייטום עם 27 ו-10 ריבאונדים, הורפורד, מהסנטרים החביבים עליי בליגה היה נפלא וכמעט לא טעה עם 17 7 ריבאונדים ו-5 שלשות. סמארט היה לא ראציונלי כהרגלו עם 5 מ-15 מהשדה, ובראון הוסיף 23. ברוגדון תרם 15 מהספסל והוא כרגע הכלי המרכזי שלהם מבין המחליפים.

פיניקס סאנס 121 (1) – דנבר נאגטס 114 (2):

פיניקס הראתה את הנוסחה כדי לנצח את דנבר – דוראנט ובוקר יקלעו 40 כל אחד, ודנבר תחטיא שלשות פנויות מהפינה ואז אין בעיה בכלל, האם זה יכול לקרות ולו עוד פעם אחת בסדרה? שאלה טובה. אבל ניצחון יכול לתת ביטחון ואם הקלישאה על כך שהסדרה מתחילה רק כאשר קבוצה מנצחת בחוץ הרי שהסדרה הזאת עדיין לגמרי בחיים.

פיניקס עלתה לרבע השני ופשוט דרסה את דנבר עם 38 נקודות מול 21 ויתרון 15 במחצית. דנבר צמצמה בהדרגה אבל ברבע הרביעי היא פשוט לא הצליחה להשיג את העצירות שהייתה צריכה, או את הקליעות שהייתה צריכה מהשחקנים המשלימים, ולמול זאת טי ג'יי וורן קלע 5 נקודות קריטיות כולל שלשה שפחות או יותר סגרה עניין מיד אחרי שמארי החטיא שלשה מהפינה.

אפשר לדבר סטטיסטיות אבל זה היה הערב של הכוכבים הלילה בפיניקס. יוקיץ' היה אלוהי כהרגלו וסיים עם 30 17 ו-17. מארי הוסיף 32 אבל 1 מ-6 משלוש, ולפעמים מספרים הם גם עניין של הקשר וערב קליעה טוב של מארי יכל להיות כאן ההבדל. פורטר סיים עם 21 וכמה מהלכי היילייט מאלפים, רק שיהיה בריא.

בצד השני דוראנט עם 39 9 ו-8 כשהוא הולך לקו לא פחות מ-16 פעמים ובוקר עם 47 כשהוא הולך לקו רק פעמיים ומסיים עם סטטיסטיקה מטורפת לחלוטין של 20 מ-25 מהשדה הובילו את הסאנס. דנבר – אולי פעם הבאה לעשות עליו עבירה מדי פעם בצבע? מלבדם הקלע המוביל של הקבוצה היו וורן ופיין עם 7 נקודות כל אחד, ובעוד ב-ESPN ניסו ללהג על השחקנים המשלימים זאת קבוצה של שני שחקנים והיכולת שפיניקס צריכה מהם כדי לנצח משחק, בבית, מול דנבר, הופך את הסדרה הזאת לכזאת שעדיין מרגישה כמו סדרה של דנבר להפסיד ולא של פיניקס לנצח.

לפוסט הזה יש 74 תגובות

        1. יש דברים בגו.
          זה עבד לו לא רע ההצגות האלה והיה על הקו 12 פעם.
          בכלל זה צמד חמד טומטום וטמביד, חברים לנצח.

  1. תודה.
    נראה שהדרך של בוסטון לגמר חצי סלולה. סיבוב ראשון מצחיק, סיבוב שני עם mvp פצוע, וגמר מזרח מול הניקס או מדורגת 8.
    זה לגמרי שלהם להפסיד השנה. גם בגמר הכולל, עם הביתיות, הם יהיו פייבוריטים

  2. לגבי המשחקים הלילה, אני אומר את זה כבר מאז שהתחיל הפלייאוף, לא מובן מדוע בזוקה ג'ו לא משתמש מספיק בספסל.
    אין פריצארד ואין בלייק ואין האוזר ואין מוסקאלה? זו שטות שאין כדוגמתה. נקווה שיעבור בשלום אבל גם תותחים כמו טייטום ובראון צריכים לנוח לפעמים. גם לא ברור לי מדוע לא מנסים להכניס גם את גאלינארי? נראה שהוא כבר בסדר. התאמן עם כולם ולא מקבל דקות.
    מארי היה לא טוב ברבע האחרון ובגללו הסאנס הפסידו. אם היה קולע חצי מהאסיסטים שהגאון סידר לו, האחרון היה יוצא עם 20 אסיסטים במשחק הזה.

      1. חפרתי קצת ב-BR וראיתי שהיו 3 (!!) משחקים שקלעו בהם 87 נקודות משותפות, כלומר נקודה אחת יותר מבוקר ו-KD הלילה (ועוד היתה לדוראנט החטאת עונשין בסוף…).
        מייקל אחראי על שתיים מהתצוגות האלו (56 בסיבוב הראשון מול מיאמי ב-92, יחד עם סקוטי; משחק 63 הנקודות שלו מול בוסטון בסיבוב הראשון, עם אורלנדו וולרידג'). ביילור ו-ווסט אחראים לתצוגה השלישית, בשיא של ביילור שקדם למייקל (61 נק') שנקבע בגמר הליגה מול בוסטון ב-1962.

  3. בוסטון פשוט יותר טובים. לפילי אין מספיק כלים להתמודד איתם שהסלטיקס נכנסים לקצב.
    .
    משחק אדיר של בוקר ודוראנט, אבל מארי החמיץ כמה חופשיות בסוף שיכלו לגנוב את זה לנאגטס.

  4. ברוגדון ביום טוב זה שיחוק מצוין כי אם עושים דאבלים על טייטום ובראון הוא נשאר די פתוח.
    בראון טייטום ברוגדון הורפורד ו-וויט, חמישייה שיכולה לנצח כל קבוצה בעולם. אי אפשר לשמור עליהם….
    תסגור אחד או שניים ושלושת האחרים יענישו אותך.

  5. קונטקסט.
    .
    דוראנט סיים משחק עם 12 מ-31 מהשדה, 1 מ-5 מהשלוש. לזכותו חייבים לציין שהוא תקף ללא הרף את הסל, ובלי היכולת שלו להגיע לצבע, למשוך עבירות ולהגיע לעונשין, הסאנס מפסידים הלילה.
    .
    דנבר החטיאו זריקות פנויות. גם הסאנס.
    הסאנס למעט בוקר קלעו כולם יחדיו 4 שלשות מ-20 ניסיונות.
    רוב השלשות פנויות לגמרי מהפינות אחרי פעם אחר פעם שבוקר נכנס לצבע וניצל את השמירה הכפולה בשביל לאפשר לחבריו מבטים פנויים.
    .
    אייטון היה צל של עצמו. החטיא ליי אפים פשוטים.
    .
    אז כן, הנאגטס לא היו במיטבם, ואכן אי אפשר לבנות על המטרות כאלו לאורך זמן.
    גם הסאנס היו רחוקים ממיצוי הפוטנציאל של הקבוצה.
    .
    (תיקון טעות שרשמתי בבלוג החי)
    בוקר השנה בפלייאוף (8 משחקים):
    36.9 נק' ב-66% אפקטיבי לצד 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.
    הלילה זו אכן הייתה תצוגה היסטורית
    (השחקן השני אחרי נוביצקי 11 לסיים משחק עם 45 נקודות ב-80% מהשדה. חברה טובה),
    אבל היכולת שם מתחילת הפלייאוף.

      1. צודק.
        אין לשנות את אשר כתוב בכוכבים
        .
        (כמעט כוכבים. אותיות קידוש לבנה על גבי צלב בוער בחצר האחורית אי שם במושב בצפון במהלך BBQ צימחוני תוך דקלום פרקים נבחרים מספרו של אנ. בי. פורסט ג'וניור: "אבחון אישיותי ב-3 צעדים. גם אתה יכול לזהות שיקוץ!")

        1. 😂
          אגב אני מניח שממש ליד יש את הספר "אף אחד לא חסין. גם גבר שבגברים יכול להפוך לשיקוץ. דע לזהות את השינוי בזמן"

  6. מצוין דור תודה רבה (גם הפריוויו)
    .
    כריס פול – לא שיחק, שזה לא לגמרי מפתיע, אבל לפחות בלעדיו קשה לי לומר שלפיניקס יש קבוצה. יש שם כמה שחקנים עם כשרון, שניים מהם התפוצצו הלילה, אבל זה עדיין לא קבוצה.
    .
    אייטון – הם לא ממש משתמשים בו מאז 2021, ולא ברור לי מה הוא עושה שם בשנתיים האחרונות. אפשר להגיד שהם רוצים לקבל עליו משהו, אבל קשה לי להאמין שלא יכלו לקבל עליו משהו במהלך העונה הקודמת, עוד לפני שאיפשרו לו להפוך לריסטריקטד ולקבל את ההצעה של אינדיאנה, אפשר להגיד שחשבו שהם צריכים לקבל עליו יותר, סבבה, אבל בינתיים הם לא ממש מפתחים אותו והשווי שלו יורד ולא עולה, שלא לדבר על זה שהם מפסידים שנים יקרות של כריס פול ודוראנט הקשישים. האם שווה להפסיד שנתיים בגלל הסיפור הזה? לטעמי לא. יתכן שחילופי הבעלים, וכל הפרשה של סרבר לפני זה, גרמו להם קצת חוסר מיקוד, אבל עדיין – לטעמי זו חתיכת פשלה של ג'יימס ג'ונס (שהוא תותח, לא נכחיש זאת, אבל עדיין פשלה).
    .
    דוראנט – שחקן מבוגר ופציע שכבר אין לו מה להוכיח, משחק במשחק השלישי בסדרת סיבוב שני כאילו היה רוקי במשחק מכריע בעונת חוזה. אני גם מלא הערכה וגם מלא ביקורת. אסור שזה ימשך ככה, גם אם זה אומר להפסיד את הסדרה הזו. זה יגמר בבכי כמו ב-2019 – גם יפסידו את העונה וגם את העונה הבאה.
    .
    בוקר – מכל "נערי קובי" הוא החביב עלי ביותר ולדעתי גם הטוב ביותר (כשקוואי פצוע), פשוט שחקן אדיר, תחרותי, עקשן, ונראה לי גם אחלה גבר. זו הקבוצה שלו וטוב שכך. ועדיין, הוא הראשון שצריך לדרוש שינויים והפחתת העומס על הכוכבים, שלא יגמור כמו אלכס אינגליש.
    .
    מונטי – לא יודע מה להגיד, יש כאן המון נסיבות מקלות, אבל לא אתפלא אם הוא לא ישאר שם ולא בטוח שזה דבר רע עבור הקבוצה.
    .
    כריס פול 2.0 – כל שנה שעוברת הוא נהיה יותר זקן ולא פחות פציע. לצפות שגם הוא וגם דוראנט יהיו בריאים ובכושר במהלך כל הפלייאוף נראה לי כמעט לא מעשי, ולכן אני חושב שצריך לנסות להחליף אותו.
    .
    על כן, התכנית לקיץ – טרייד על אייטון, אולי לאינדי עבור טרנר? לא יודע אם אינדי יסכימו אחרי העונה האחרונה, אבל נראה. הספרס יכולים להתעניין, אבל לא חושב שכדאי לנו לתת עבורו את קלדון או ואסל בלי לקבל בחירות בנוסף ובחירות כבר אין לפיניקס, אולי את טרה ג'ונס אבל זה לא מספיק כדי לפתור לפיניקס את בעית הפוינט גארד. לא יודע מי תיקח את כריס פול ולמה, אבל אם אטלנטה יהמרו עליו כמי שיכול לסדר את הראש של טרה יאנג, אז עבור דז'ונטה זו יכולה להיות עסקה טובה מאד. צריך לחשוב על זה, אבל אם הם לא רוצים להראות כמו עכשיו הקיץ הזה לא יהיה קל בפיניקס.
    .
    דנבר – במפתיע, גם הם לא נראו מחוברים הלילה, וגם קצת עייפים. זה היה משחק שהם היו צריכים לקחת. אולי יקחו את הבא.

    1. למה שדורנט עשה אתה קורא התפוצצות? הוא היה עם אחוזים מזעזעים מהשדה שפוצו על ידי העונשין אמנם אבל זה רחוק מהיכולות שלו. וזה לא שלדבר יש את מי לזרוק עליו יותר מדי. גורדון זה סבבה אבל זה לא זה.

      1. 39 נקודות, 9 ריב', 8 אס', 2 חס' זו שורה מרשימה ביותר לטעמי.
        גם העונשין לא קרה סתם – הבחור דהר לתוך הצבע כאילו היה לברון 2007 על ספידים.
        גורדון הסתדר איתו לא רע בשני המשחקים הקודמים, וגם ראיתי שם כמה דאבל-טימים, אבל באופן כללי – את מי אפשר לזרוק על דוראנט? רשימה קצרה מאד וגם היא לא תביא לפתרון מלא של הבעיה.

  7. פיניקס שיחקו הלילה עם יותר תנועה. גם השחקנים וגם הכדור. היה יותר טוב שיותר שחקנים יתקפו את הצבע. דוראנט זרק 16 עונשין ושאר הקבוצה 2!!!! (בוקר בסיום). זה מחדל. גם של בוקר. תבואו לשחק את המשחק, כדררו, תנסו לעבור את המגן, קפצו לטבעת, קחו צ׳אנסים, תעשו חיים קשים למגיעים. לא רק לעמוד ולזרוק מבחוץ. לגבי אייטון – 5 שנים אני אומר את זה – שחקן כדורעף. לא יוזם ולא מתקיף, רק מנצל הזדמנויות. הוא חיה אתלטית – חבל שהוא לא מתפרע.
    פיניקס ישתפרו – שחקנים נוספים יתרמו. לנדייל משחק עם אנרגיה ו-וורן הוא סקורר. משחק הבא הם שוב יברחו והפעם זה ייגמר דו סיפרתי.

      1. קלע 20 סלי שדה. הלך לקו פעמיים בסוף המשחק כשעשו עליו פאול לעצירת שעון. קלע 2 לייאפים לא במתפרצת (שאני זוכר). כל השאר ג׳אמפרים או שלשות.
        יש מצב שלא ראית את המשחק הלילה???

        1. אני יודע שאתם אוהבים להתווכח, אבל בכל זאת – ביום כזה אין לו שום סיבה להיכנס לצבע של דנבר, שם מחכים לו יוקיץ', גורדון וגרין, במקום לקלוע בג'אמפ מבחוץ. והכניסות המטורפות האלה של דוראנט לצבע זה לא בר קיימא, שישמור את זה לפיינלז בשנה הבאה.

        2. אתה צריך לעבוד על תרגילי זיכרון.
          נכנס המון לצבע, זכה לפגוש מגע, השריקות לא היו שם.
          תבדוק את עצמך, תצפה שוב במשחק ובמה שבוקר עשה –
          הוא היה אגרסיבי מאוד בכניסה לצבע, כולל לקחת שומר חלש ממנו בפוסט אפ.

            1. זו תגובה שלא מתייחסת למהות.
              המהות –
              הלילה:
              8 מ-10 בצבע.
              7 מ-7 מיד ריינג'.
              5 מ-8 מטווח השלוש.
              .
              זה שוטינג גארד, 10 מ-25 ניסיונות הקליעה שלו הגיעו מהצבע.

            2. הוא בשיאו ואני מסכים איתך שהוא השוטינג גארד הכי טוב בליגה.
              אני מסכים גם עם גילרי למטה שהסאנס החזירו את המידריינג' לאופנה ומוסיף שזה תענוג לראות. הסל של דוראנט בסוף שסגר את הסיפור הזכיר נשכחות (משחק 1 במפרץ 2016, למרות שפחות דרמטי).
              1. שיפסיק לזרוק ראש, זה מביך (לצערי לא יקרה. יש לו סל בתחילת המשחק שעוד לפני כן הוא מכדרר בחצי המגרש שלו ליד יוקיץ' וזורק ראש פעמיים באותו מהלך).
              2. עם כל הכבוד לקליעה המדהימה שלו – הסלים שלו בצבע כמעט כולם סלי מידריינג' וג'אמפרים – הייתי שמח אם גם היה קופץ קצת על המגינים ומנסה להכניס אותם לסל (לוקה, מוראנט, בראון, סטף, הולידיי). תעשה חיים קשים למגינים שלך, תדביק להם עבירות, תכאיב להם קצת עם המרפקים ולך לקו. כל המיספרים היפים שהבאת למעלה הם תירוצים, ועל כך כבר מזמן נאמר "היא לא מעניין…"

            3. אתה מתלונן על הצגות ואז מצפה מבוקר לקפוץ על השחקן המגן…

            4. זאת צורת דיבור, אני מצפה מבוקר – שהוא כרגע הכוכב הגדול של הסאנס – להמשיך לשאת בנטל הקליעה (דבר שהוא עושה נפלא) ולשאת קצת יותר בנטל של ה-האסל ההתקפי. להפעיל יותר לחץ על המגינים של דנבר. שפופ ומארי יעשו קצת יותר פאולים, שיסבלו קצת יותר בהגנה. ראה סטף, ואפילו קליי-קשישא (שלא כל כך מצליח אבלך לפחות מנסה)

            5. שאלה גיא – אבל לא בשביל סתם להתווכח – נראה לך "תקין" שדוראנט זרק 16 עונשין, בוקר זרק 2 בלבד 15 שניות לסוף כדי לעצור שעון, ושאר הקבוצה זרקה 0(!!!) זריקות מהקו? ככה משחקים בפלייאוף? ככה משחקים במשחק שבו נלחמים על החיים? אם הייתי מונטי הייתי מרוצץ גולגלות בחדר ההלבשה

            6. אין לי בכלל ספק שהכמות הגבוהה של הפעמים שדוראנט לקח את הכדור לסל היא בגלל הנחייה של מונטי.
              להפסיק עם להיות "פתיון", למשוך עבירות, ולנצל את הבחירות ההגנתיות של דנבר.
              בוקר שיחק בדיוק כפי שהוא צריך –
              שילוב של חדירות לסל, פול אפ, קאצ' אנד שוט, ואפילו ניצול שמירה בשביל פוסט אפ.
              אם שאר הסאנס היו קולעים את המבטים הפנויים (כל מי שהוא לא בוקר קלעו 4 מ-20 מהשלוש) שהם קיבלו מבוקר הסאנס היו מנצחים בקלות.

            7. יאללה, נסגור על המשפט האחרון שלך למשחק 4, החבר'ה יקלעו קצת יותר טוב והסאנס ינצחו בדו ספרתי

  8. אחלה סיקור ואחלה תגובות.
    דוראנט ובוקר מחיים אחד את השני. הם משחקים בטירוף כי הם עברו מספיק כדי להבין שלא כל שנה תהיה להם הזדמנות כזו. אגב, בלי הטרייד על דוראנט, פיניקס מקבלים בראש היום.
    לדוראנט יש מוד אנמי ומוד של קילר, אני מודד את זה בסטטיסטיקות כמו כמה הוא מגיע לקו, כמה דאנקים הוא נותן או יחס בלוקים (2 היום) לאיבודים (0).
    הוא לחלוטין במוד של קילר אבל לצערו הקליעה לא איתו. בשני המשחקים האחרונים הוא החטיא 36 פעמים מהשדה! לשם השוואה בכל הסדרה הקודמת מול הקליפרס הוא החטיא 41 פעמים (5 משחקים) ויש סדרות שלמות שהחטיא פחות (למשל מול יוטה כשהיה בלוחמים).
    אם הוא חוזר לעצמו, לדעתי הסדרה תלך לסאנס. אם הוא ממשיך להחטיא, זה ג'נטלמני לנאגטס. אני מאמין בו.
    ובקשר לכריס פול, הוא לא מתאים כל כך לקצב של הסדרה, הסאנס יצטרכו אותו נגד הלייקרס, אם זה יילך לשם (כרגע זה לא נראה ככה).

    1. בלי הטרייד על דוראנט פיניקס נראית כמו קבוצה ולא כמו צמד רעים עם להקת מעודדות ברקע. לא אומר שזה לא ישתלם בטווח הארוך (למרות שלתחושתי סבירות גבוהה שזה לא ישתלם בטווח הארוך), אבל בטווח הקצר זה בטח פוגע לא פחות מאשר מועיל. מניח שברוקלין לא הסכימו לקחת את אייטון במקום ברידג'ס, אז זה היה טייק איט אור ליב איט, דאבל אור נאת'ינג וכו', אבל הניתוח לב פתוח הזה טרם הסתיים, ובטח שטרם הסתיים בהצלחה.

  9. לנדייל > אייטון. זה מצחיק שחוזה מינימום עדיף על חוזה מקסימום, אבל זה הטבע האנושי. החוזה מינימום נלחם על החוזה הבא. החוזה מקסימום אנמי. כמובן שיש גם את ההיבט האנושי והמקרה הספציפי, אבל זה היה מאוד ברור במשחק הזה. אילולא משחקי כבוד ואגו, ליינדל היה מקבל אפילו יותר דקות ובצדק.

      1. ההאסל שהוא הביא הלילה בשני צידי המגרש היה משמעותי הרבה יותר מהתרומה של חוזה מקס.. אפילו גיי גיי בשידור תהה מתי אייטון ייצא ולנגדייל יחזור. שזה עצוב אך מצחיק, שחוזה מינימום מועדף על חוזה מקסימום במאני טיים. אז אולי אייטון השחקן הפותח, אבל לנגדייל השחקן המסיים. אירוני משהו.

        1. אין לי ויכוח לגבי המשחק הלילה.
          אייטון היה גרוע, נקודה.
          .
          זה לא משנה את העובדה שבכל אין מה להשוות ביכולת ההתקפית או ההגנתית של הצמד.
          לנדייל שחקן מחליף –
          המגבלות שלו מוכרות, אבל מול הרכבי משנה בדקות מוגבלות הוא סבבה לגמרי.
          .
          כאמור, הלילה?
          מונטי עשה נכון כאשר הוציא את אייטון אחרי רצף פעולות מזוויע.

          1. לנדייל שחקן מחליף?
            ייצרו אותו במיוחד לתפקיד?
            ככה זה עובד בכדורסל? או שאתה נוצק בתבנית "פותח" או ב"מחליף"?
            שחקן "מחליף" לא יכול לשחק מעל 20 דק' אחרת ימות מחוסר כושר ואם יפתח תוגש תלונה רשמית מצד איגוד הכדורסל?
            לנדייל קולע יותר טוב מבחוץ, שומר יותר טוב על יוקיץ', מביא המון האסל לעומת אייטון הישנוני, הרך והלא אכפתי.
            לנדייל צריך לפתוח ולשחק יותר, אם הסאנס רוצים יותר סיכוי לנצח.

  10. המטרה של הסאנס היא בכלל לא לקחת אליפות המטרה היא להחזיר את המידריינג' ג'אמפר לאופנה – בינתיים עושים עבודה מצויינת…

  11. איך שציפי נפצע כתבתי שהסאנס?רק ירוויחו בלעדיו הם משחקים מהר יותר. הוא מאט אותם שורף שעון מגלגל כדור ולא יכול לשמור. הם צריכים להטריד את אייטון וציפי ולהביא שומרים חזקים. לא צריך רכז בוקר ירכז. יש להם 2 סקוררים אדירים.
    הייתי מנסה לדחוף להם את המדדה וגורג לסופר טים אבל אין שום דבר שווה שהם יכולים לתת 😁.

  12. פיניקס שיפרה את הנעת הכדור והתנועה. ועדיין תלויה בלעדית בבוקר ודוראנט שישימו את הכדור בסל.
    מי זה היה שם שהציל אותם, וורן? לא הייתי בטוח, אבל שחלה שחקן. יופי שמונטי מגלה את הספסל כי הוא חייב לחפור שם ממש עמוק.
    אייטון לא מנוצל כלל וחפרו על זה מספיק.
    ארון גורדון היה גדול היום, ממש נזק לפיניקס עם המון מאמץ לכ"ח התקפי.

  13. סוף סוף דוראנט אגרסיבי אחרי אדישות יתר מתחילת הפלייאוף.
    כמו שהשדרנים אמרו בשידור הוא לא השחקן של האחוזים הנמוכיפ האילו, והאחטזים אמורים להתיישר במשחקים הבאים בתנאי שימשיך להיות אגרסיבי.
    בוקר ענק
    בצד של בוסטון, הארדן עם חוסר ביטחון שמתאים לדני שלנו ולא ל אמויפי. אולי הוא באמת טוב רק במשחקים ראשונים בסדרות, אבל היו לו כמה לייאפים שהוא פשוט פחד לזרוק. לא מתאים.

    1. אגרסיבי הכוונה בלהתנגש במגן ולהיזרק לפרקט ולקבל שריקות אוויר.
      דוראנט עוד לא מאסטר ההתנגשות שלו במגן מסורבלת ולא טבעית כי הוא עוד לא רגיל לזה ולכן עושה את זה מסורבל הוא רגיל לכדורסל אמיתי אבל בנפילות הוא הגיע לרמה גבוהה מהר מאד. ציפי ובוקר עשו לו המרה

      1. השיפוט לא היה משהו אבל היו גם שריקות אויר לצד שני לדוגמא תוקף לבוקר שצריך היה להישרק עבירה חמישית.
        דוראנט תקף את הסל אחרי אדישות לא מובנת במשחקים קודמים. זה שינוי משמעותי.

  14. אני ראיתי הרבה שריקות אוויר לטובת דוראנט. לא היו צריכים לשרוק לו ככה הרבה, ובהתאמה פיניקס עם 10 נקודות פחות. בוקר מדהים, ויש לפיניקס מזל שדנבר לא באו בקילר אינסטינקט (שמעניין אגב אם יש להם)

    1. 21 זריקות עונשין לנאגטס במשחק. 18 לסאנס.
      בוקר, עד לדקה האחרונה היה עם 0 ניסיונות מהקו למרות הרבה מגע.
      עכשיו, לטעון ש-10 מ-16 הפעמים של דוראנט היו שרירות אוויר?
      מרגיש מעט לא מתחבר למה שהתרחש על הפרקט, ולמה שמתרחש בסדרה ככלל (משחק קודם הסאנס היו עם 5 ניסיונות מהעונשין על פני כל המשחק).

      1. גיא הוא צודק היו 10 שריקות אוויר לדוראנט סתם קפץ לפרקט. אגב לא הבנת מה דה שוט התכוון להגיד הרי הליגה נותנת לזרוק ראש וללכת לקו ומביאה שריקות אוויר אז בתור שחקן ברור שצריך לזרוק ראש ולהיות תועבה אם נותנים לך לרמות אז למה לא?
        הטענות שלנו זה כלפי מי שמאפשר את התועבה הזאת הבוסים של הקרקס. הרי אם לא ישרקו על זה ויביאו אפילו טכניות כולם יפסיקו עם זה ויחזרו לשחק כדורסל רגיל.

    2. גמיל דה מורי חירב את דנבר ברבע אחרון מופע אגויזם טהור מסתובב סביב עצמו 20 שניות וסביב 2 שומרים זורק גאמפים בסיבוב שיוקיץ פנוי לידו ושעה מחכה לכדור על קשת ה3 בלי שומר בכלל.
      יוקיץ ואני דומים שנינו מבזבזים אנרגיה מינימלית על קפיצה 🙂
      לכן יוקיץ כנראה לא יסבול מבעיות ברכיים אלא אם כן איזה שחקן יסובב לו את הברך באיזה מהלך קונג פו סטייל שרודר לדריי בגיים 3 🙂

  15. פילי לא יכולים לנצח כאשר כל השחקנים חוץ מאמביד לא מתפקדים.
    ואני לא חושב שבוסטון היו כאלה טובים,פילי במיוחד הארדן .מקסי וטוביאס היו איומים

  16. במשחק הקודם הסחטיקס הביסו בעיקר בגלל השלשות עם 14 שלשות ו-19.2% וכמעט פי שניים באחוזים יותר מפעלי, כשבנוסף לכך הסלטיקס מסרו 26 אס' וחטפו 6 לעומת שישה אי' כשפילי מסרה שלושה-עשר אס' וחטפה פעמיים לעומת אחד-עשר אי'
    במשחק זה פילי קלעה יותר טוב מהשלוש, אמנם עם אותו מספר שלשות (16) אך עם 8 החטאות פחות מהסלטיקס אך מסתיים פילי קלעה במשחק זה רק 41-15, פחות טוב מאשר מהשלוש (37-16) לעומת 41-22 משנתיים לסלטיקס שנתן 14 נק' יותר מהשדה כשההפרש במשחק היה 12.
    גם במשחק זה הסלטיקס הצטיינו בשמירה על הכדור ובחט' עם 25 אס' ו-9 חט' לעומת שבעה אי' כשפילי מסרה 21 אס' וחטפה 7 פעמים לעומת שלושה-עשר אי', הרבה יותר טוב מהמשחק הקודם אך עדיין פחות טוב משמעותית מהסלטיקס.
    עם הסלטיקס תמשיך עם קליעה טובה ומעלה מכל הטווחים (39-37 מהקו בשני המש' האחרונים כשגם פילי נהדרת אך פחות עם 50-43) ועם ריבאונד טוב ויכולת מסירה וחטפה נהדרת ושמירה מעולה על הכדור, אך היא בדרך לניצחון בסדרה הזו ובהמשך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט