Go high or go home פירוויו ובלוג חי למשחק מס' 4 מכבי – מונאקו ומבט לסדרות היורוליג שכרגע ב-1:2 / אילן אגינסקי

קרדיט: ארגון האוהדים The GATE -MTA

מה מכבי צריכה ויכולה לעשות אחרת כדי לא לסיים את עונת היורוליג שלה כבר הלילה (21:05)? במשחק מספר 4, כשהיא עם הגב לקיר, היא תצטרך להיות חדה יותר בהגנה ולא לתת לשלישיית הגארדים המעולה של מונאקו להשתלט על המשחק – בטח לא ברבע הראשון כמו במשחק מספר 3. מה היא יכולה לעשות אחרת? לקלוע טוב יותר מכל הטווחים.

מנטלית, הקהל והשחקנים היו נראים שפופים אחרי משחק 3. האם יש להם את הכוחות להרים את עצמם ולנצח עוד שני משחקים? ג'ון דיברתולומיאו אמר באימון המסכם אמש שהוא מאמין שזה אפשרי, שהמשחק ההוא מאחורי השחקנים ושמחר יום חדש ומשחק חדש.

קטש אמר בסיום משחק מספר 3 וגם במסע"ת אמש "אם עוד שלשה או שתיים היו נכנסות, היינו במשחק אחר". מכבי אכן קלעה באחוזים לא טובים לשלוש – 24 אחוזים בלבד (!) – והשאירה עוד כמה נקודות על הקו.

לאחר המשחק שיתף אותי ג'רל מרטין בחדר ההלבשה שאף על פי שעד עכשיו זריקות פנויות לא נכנסו לו, הוא מאמין בקליעה שלו וחושב שבסוף הזריקות ייכנסו. האם הוא יצליח להיות האקס פקטור שמכבי מייחלת לו?

היליארד, שאף שלעניות דעתי הוא הקלע הכי טוב לשלוש בקבוצה ואחד היחידים עם ניסיון פלייאוף משמעותי לא שיחק הרבה שלשום (14:45 דק'), אמר לי שהוא היה רוצה לשחק 40 דקות בכל משחק אבל ברור לו שזה לא ריאלי, ושהוא יעשה מה שהקבוצה צריכה – העיקר לנצח – וכי הוא בטוח ביכולתו וביכולת חבריו להתגבר על ההפסד.

דיוויד בלאט ייכנס הערב, במשחק הבית האחרון לעונה, להיכל התהילה של מכבי תל אביב. המאמן המעוטר, שהוביל את מכבי לזכייה האחרונה ביורוליג ב-2014 ובערב יום העצמאות הדליק משואה וריגש את המדינה, יזכה לכבוד גם מהקבוצה שבה הוא משמש כיום כמנהל המקצועי. בלאט סובל ממחלת טרשת נפוצה, וא על פי כן הוא משתדל לשמור על אופטימיות. מאחל לו מכאן בריאות איתנה.

תמונת מצב של הסדרות הנוספות ביורוליג:

ברצלונה – ז'לגיריס – 0:3 לברצלונה, ששלטה ללא עוררין בסדרה. גם אמש בקובנה היה נראה לקראת סוף המשחק שהליטאים איבדו את האמונה לנצח.

אולימפיאקוס – פנרבחצ'ה – 1:2 לאולימפיאקוס

פנרבחצ'ה כבר גנבה את הביתיות ביוון ואף הובילה במשך דקות לא מעטות אמש, במשחק גדול של טונייה ג'אקירי מתחת לסלים מול וזנקוב וטאריק בלאק. סל גדול של מרקו גודוריץ' (הראשון שלו במשחק!) מחצי מרחק העלה אותה ליתרון שתיים כשנותרו 3.9 שניות על שעון המשחק. הוצאת כדור אחרי טיים אאוט בחלק הקדמי של המגרש הובילה לתרגיל שלשה לקוסטאס סלוקאס, שקלע על הבאזר וניצח את המשחק 71:72. מפח נפש גדול לחבורה של איטודיס, שנתנה משחק גדול בבית מול אחת הקבוצות המוכשרות במפעל העונה.

הסל המכריע של סלוקאס אמש

ריאל מדריד – פרטיזן בלגרד – 2:1 לפרטיזן

פרטיזן בלגרד כבר הובילה בדו ספרתי במחצית הראשונה של משחק מספר 3, אך קאמבק גדול של טאברס וריאל בסגל חסר השאירה את העונה שלה בחיים לפחות לעוד 48 שעות. הערב (21:30) היא תגיע שוב למשחק מספר 4 בבלגרד מול ים מדר, ז'ליקו אוברדוביץ' ואלפי אוהדים סרבים להוטים.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. המשחק הראשון היה בכמה דברים תמונת ראי למשחק הראשון במונאקו, כולל האחוזים הגרועים של המארחת משלוש. נקווה שהערב דברים יראו טוב יותר, כולל בגזרת בראון בולדווין (בראון לקח צעד אחורה, ומשחק הרבה יותר אנמי מבתחילת העונה. וויד כבר כמה משחקים בסלאמפ).
    תודה רבה אילן ויאללה מכבי

      1. אני חושב שזה כשלון חרוץ. איזה עונה מוצלחת זה גניבת דעת תקשורתית. חוץ מבארסה אין אף קבוצה עליונה. מכבי נתנו עונה בסדר לא יותר מזה. מקום 5 זה לא איזה וואו.
        מכבי מחזיקה בפוינט הכי טוב באירופה וקבוצה טובה ממונאקו וצריכה לעבור את הסידרה הזאת.
        בולדווין אף פעם לא אהבתי אותו גם שכולם התלהבו ממנו הוא עושה המון טעויות ונכנס למשחק רק שהוא קולע אבל חוץ מזה כלום היא לא רכז

  2. לדעתי מכבי תנצח הערב
    ומשחק 5 פתוח לחלוטין
    1 מונאקו הייתה צריכה משחק מושלם וגם שמכבי תהיה גרועה באופן מיוחד בכדי לנצח בנוקיה זה מה שקרה
    מונאקו שלטה בקצב בצורה מדהימה
    עם יחס פנטסטי של 17/5 באס איבודים
    ומעל 80 אחוז קו
    ומכבי חירבשו במיוחד מה 3
    עוד 2 שלשות ומכבי הייתה עם 32 אחוזי 3 מנצחת את המשחק הזה .

    2 עוד נקודה באופן כללי
    מש מס 3 היה קריטי 2 סדרות היו ב 1/1
    ובכל 4 המפגשים ניצחה קבוצת החוץ
    מסתבר שהלחץ של לשמור על הבית גדול מיתרון הבית
    מאזן פליאוף לביתית
    4/12

    3. כיצד מכבי צריכה לשחק הערב
    ראשית עם לילארד בחמישייה לצד בראון ובלדווין שכן הוא קלע שיכול לשחק 3 בטח כאשר היתר לא פוגעים
    שנית להרחיב את הרוטציה מכמה סיבות
    א. במכבי 3 הגדולים שיחקו 31 דק ומעלה בעוד במונאקו רק גיימס היתר לא הגיעו ל 27
    הם חייבים להיות טריים
    ב. יש למכבי יתרון בטח בגבוהים לנסות להשתמש בפויתרס המסיבי לנסות אם מרטין לא פוגע לשחק עם קולנסון כ4 וגם עם סורקין 4 לצד פויתרס
    הייתי הולך גם לקצה הרוטציה כי שלשות יכולות להיכנס גם ממנקו /כהן ואפילו פניני
    גם בהגנה צריך ללחוץ דובירתולמיאו ישחק הרבה אבל גם זיו מסוגל לתת הגנה ולהקריב עבירות לקבוצה שעשתה כאמור 3.4 באס/איבודים

    ג שוווה להרוויח עוד כמה אפשרויות למשחק המכריע אם וכאשר

    התחזית שלי מכבי דו ספרתי היום
    ומנצחת במונאקו את החמישי
    ( בתקווה לשיפוט סביר )

    1. הבין שהמשחק גמור אז עשה לעורר את השחקנים שלו אב לזה לא יעזור לו למשחק הבא נראה כאילו זה שאם מונאקו מנצחת זה כי מכבי לא ישחקו טוב ולא הפוך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט