הסיקסרס מפתיעים בבוסטון בלי אמביד, הסאנס שוב מפסידים בדנבר, פול שוב נפצע בסיקור משחקי שני / דובי עופר

שני משחקים הלילה מעבר לים בNBA, ובהם הסיקסרס מפתיעים בבוסטון עם התעלות של ג'יימס הארדן וניצחון חוץ ללא ג'ואל אמביד, ובדנבר יוקיץ' מוכיח את ערכו ומוביל את הנאגטס ל-0-2 מול הסאנס, שמאבדים את כריס פול לפציעה במפשעה. מוזמנים להצטרף.

בוסטון סלטיקס (2) 115 – פילדלפיה 76' (3) 119 (הסיקסרס מובילים 0:1 בסדרה)

לפני המשחק נשאל טייריס מקסי איך הסיקסרס צפויים להסתדר מול הסלטיקס בבוסטון ללא ג'ואל אמביד, הפצוע בברך. מקסי הלך בזיכרון חצי שנה אחורה לסוף אוקטובר, לניצחון בטורונטו, שהתחיל רצף ניצחונות. "אני חושב שמצאנו שם משהו, ולאורך השנה, כשחבר'ה אחרים היו פצועים, היינו צריכים לנסות דברים חדשים".

אז הלילה מצאה הקבוצה מעיר האחווה דווקא משהו ישן. ישן עם זקן.

ג'יימס הארדן, כמו בימים הטובים, בתצוגת משחק אדירה עם 45 נקודות, שווה שיאו האישי בפלייאוף, לא התרגש מהקהל המוטרף בטי די גארדן, ולא מסוללת השומרים שניסו להצר את צעדיו, ותפר את הירוקים מכל הכיוונים ומכל המרחקים. ושמונה שניות לסיום, בפיגור נקודה, הוא צלף שלשה שהעלתה את האורחים ליתרון 115-117.

"זה ההבדל בין הקבוצה הזו לקבוצה של שנה שעברה, אמר בסיום דוק ריברס, "השנה יש לנו חבורת לוחמי רחוב. אם נוכל להגיע לרבע הרביעי, נוכל לנצח את המשחק. ככה הרגשנו". כך במקור. לא, גם באנגלית ההיגיון של המשפט הזה לא מסתדר, אבל זה מה שאמר מאמן הסיקסרס.

"זה היה דוגפייט, הסכים מקסי עם החלק המובן של דברי מאמנו, "כל מי שעלה על הפרקט בשבילנו היה לוחם וסיימנו און טופ". כמה פשוט ככה נכון, ותמיד עוזר שיש הארדן לגבות את הדברים.

חוזרים לשניות הסיום בבוסטון, ובצד השני כניסה של סמארט הלכה החוצה בין האצבעות של טייטום, ופול ריד חתם את ההפתעה מהקו. הסיקסרס, ללא אמביד, מנצחים 115-119 וגונבים את הביתיות. העתיד, אתם שואלים? מי ישורנו. אבל לפחות במשחק הראשון הראו הארדן, מקסי ושות' חוסר פחד מול הסלטיקס בביתם, לא נבהלו מתצוגת קליעות נהדרת של הסלטיקס ברבע הראשון, כולל דומיננטיות של 8-26 בצבע, ולא מפיגור 12 לקראת המחצית, וסל אחרי סל, נקודה אחרי נקודה ושלשה אחרי שלשה חפרו את דרכם חזרה. 17 שלשות ב-45% קלעו האורחים, ולמרות נחיתות בריבאונד, 28 כדורים לעומת 38 של המארחים, ומשחק קבוצתי רק בחלקו, עם 17 אסיסטים בלבד, נשארו צמודים צמודים, כשהסלטיקס מציגים מולם את טייטום במשחק מצוין עם 39 נק', 11 ריב' ו-5 אס', בראון, 23, 6, ו-4 בהתאמה, בעשר זריקות בלבד מהשדה מתוכן צמד החטאות, וברוגדון שעלה מהספסל עם 20 נק'. סמארט היה הצלע הרביעית במשולש עם 12 נק' ו-7 אס', אבל גם שבעה איבודים.

הסיקסרס, כאמור, חגגו מאחורי משחק אדיר של הארדן, שסיים עם 45 נק', כולל 14-7 משלוש, ו-6 אס', ומקסי עם 26, כשהאריס, ח"י נק', וריד עם 10 ו-13 ריב', מסייעים. מלטון היה הספסל של האורחים הלילה, עם 17 נק' אישיות, כולן במחצית הראשונה. המנצחים הסתפקו ב-12 זריקות מהקו, וקלעו את כולן. אגב עונשין, הסלטיקס גם הם הצטיינו בתחום עם 18-17.

דנבר נאגטס (1) 97 – פיניקס סאנס (4) 87 (הנאגטס מובילים 0:2 בסדרה)

"הילד לקח לי את הראש, "מה השתנה ברבע הרביעי?", כתב לי מי שכתב לקראת סיום, כשדמיאן לי הביך את עצמו בניסיון כושל לקלוע במינוס 10 ומשחק גמור, במקום לכדרר בארשת מהורהרת עד הבאזר ולרוץ לחדר ההלבשה לחשוב על הטיסה לפיניקס ועל המשך הזדרה.

למה בכלל עלתה התהיה? כי לקראת סיום הרבע השלישי בוקר נכנס לסל, הגיע ל-15 נק' ברבע ו-31 במשחק, והעלה את האורחים ליתרון 5, 68-73, עם כל המומנטום לקראת הרבע האחרון, בניסיונם של הסאנס להשוות את הסדרה. השמש זרחה, השור געה, הבוקר בקר והדוראנט דראנט. ג'מאל מארי לא פגע בכלום, ואפילו כריס פול אמור היה לחזור מחדר ההלבשה כי מה, בסך הכל מתיחה במפשעה.

"אם הוא לא קולע, שימצא דרכים אחרות לעזור לנו לנצח", אמר מייק מלון על מארי לקראת הרבע האחרון, מול תצוגת 10-1 מהשדה של הוולברין.

אז מארי שמר, ומסר, 8, וקטף, 5, מצא את הMVP האמיתי לשתי נק' קלות ליתרון 81-86, 3:26 לסיום, תקע עוד מסמר משלו ליתרון דו ספרתי, 81-91, דקתיים לבאזר, וחצי דקה אחר כך עוד בונבון לסרבי, 83-93, לילה טוב נסיך מתוק, המשחק הזה גמור. פול, למי ששאל, לא חזר. המפשעה כאבה מדי לרכז הוותיק, וניחוחות הדז'ה וו עולים באפנו. בסיום 87-97, הנאגטס שומרים על הבית עם יתרון 0-2, הסאנס נאנחים בכבדות וחוזרים הביתה לאריזונה עם הרבה מחשבות.

יוקיץ' עם 39 נק', 16 ריב', 5 אס', 2 חט' וחסימה הראה לכולם איך נראה השחקן הכי רב ערך בליגה, שאחראי ליותר ממחצית הנקודות של קבוצתו. קולדוול פופ קלע 14 עם החטאה אחת מהשדה, כולל 4-4 משלוש, וגרם לכך שלחלומות של בוקר הלילה יהיו הד בנד ושלושה שמות, איי איי רון גורדון הוסיף 16 והגנה על דוראנט, מארי גירד 10 למרות 15-3 איומים מהשדה, כולל 9-0 אמא'לה משלוש. רוצים משמעויות? הנאגטס ניצחו משחק חושך של סגן הכוכב ו-5 נק' של פורטר. יאייקס. 27-7 משלוש ו-19 אס' בלבד של המנצחים, וניצחון שני.

אצל הסאנס דמדומים. בוקר אמנם צבר 35, אבל רק 4 ברבע המכריע, והיה על הפרקט 45 דקות. דוראנט קלע 24, אבל החטיא עשר מתריסר מחוץ לקשת מול גורדון וברוס בראון הנמוך והמרגיז. אייטון הוסיף 14, 8 ריב' ו-4 אס', וCP3 קלע 8, מסר 6 וקטף 5, אבל המשך השתתפותו בסדרה מוטל בספק. עצוב, כן, אבל צפוי כמו ל"ג בעומר בשבוע הבא, בדיוק 33 ימים אחרי שהתחילה הספירה. קמרון פיין יידרש להחליפו במידת הצורך. תרשו לי לא להגיב.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 82 תגובות

  1. שחורצי חוזר למגרשים
    https://sports.walla.co.il/item/3575731
    רק מילים טובות יש לי היום לאבו זקן איל בגדאדי. משחק מעולה שלו הראה בגרות. גם ריכוז מעולה וגם התקפית. לא היתה אצלו השביקה המוכרת בפלייאופים.
    גם ריברס נתן תצוגת אימון טובה. הגיב לריצות הקטנות של בוסטון בזמן כדי לקטוע מומנטום.
    בזוקה? יש במגוון טעמים כולל הליין החדש לגבר שמכבד את עצמו, בזוקה בטעם וויסקי סינגל מאלט 19 שנה מעושן עם 40% אלכוהול.
    נסו ותהנו
    🙂

  2. צר לי לאוהדי פיניקס כאן באתר. זה לא כדורסל, בוקר וקיידי עושים תורות באחד על אחד מסריח, הירו בול מגעיל ולא מועיל. מגיע לכם מטאטא, שינקה את כל הליכלוך החוצה, מתחיל מהמאמן, איזה צאלנג מפגר, בגלל שהוא מפחד מקיידי. לעומתו מאלון ויתר על כמה צאלנגים ברורים ואמר לשחקנים שלו להמשיך לשחק הגנה. כשקיידי או בוקר מקבלים כדור הם רואים רק את הסל, לא רואים אף אחד ממטר. אם הם נתקעים הם מחפשים את השני, ״יאללה תורך״. בדנבר לעומת זאת יוקיץ ומורי משחקים בינהם, כל הזמן מחפשים את המסירה, השחקנים האחרים גם נעים בלי הכדור כי הם יודעים שיוקיץ ימצא אותם. אצל פיניקס אין כלום, יש רק הירו בול.

  3. מעצבן ההפסד של הסלטיקס לפילי.
    הארדן מצא סדרה להזכיר בה את גרסת הMVP שלו…
    .
    אני נוטה לחבב יותר את פניקס (זכרונותיי מבארקלי) אבל הנאגטס משחקים הרבה יותר יפה.

  4. יסססס
    שמחה וגיל בכיכר סטרומה ובעיר אחוות האחים.
    לא להאמין שאני ב 100% בהימורים הבוקר
    🕺🏻
    הסקור בדנבר גרם לי לחשוב שזה שוב משחק בין הניקס למיאמי
    🤣
    ובבוסטון…. חוץ מדקירה קטנה בלב בשביל רזי כולי שמחה וצהלה
    מריחים אליפות…. גם אם לא נזכה לפחות נהנה מהתחושה
    💪

    1. תודה אבל אין צורך
      עבר זמנו, בטל קורבנו.
      לגבי ריח של אליפות, תמתין בבקשה. לא כל כך מהר! אבל תהנה מהתחושה של אולי.

    1. מה שיוקיץ עשה לו הערב, יהיה לו סיוטים להרבה זמן. דוראנט זה אגואיסט הכי גדול שקיים בליגה הוא ובוקר בידודים לא יעילים ממש משחקים בתורות זה לא כדורסל.
      .
      אייטון זה עציץ/ דחליל על חוזה מקס בהגנה הוא נון פאקטור ובהתקפה הוא שחקן כדורעף , הוא לא מסוגל להוריד כדור לרצפה.
      .
      מי שצריך לשלם את המחיר זה מונטי וויליאמס שגם הוא מאמן עונה סדירה טוב ומנהל משחק מהגרועים בליגה. מה הפתרון של הסאנס? לצערי אני לא רואה אחד כרגע כל עוד הם מסרבים לשחק כדורסל התקפית.

      1. ברוך, אתמול חזרתי לישון אחרי המשחק וראיתי שרשמת שהאקים היה בגובה 2.08. מאיפה הבאת את זה?
        זה גם נראה אחרת וגם בכל מקום כתוב שהוא היה 2.13. גם מוטת הידיים הייתה ארוכה מאוד

        1. פיני בעבר וגם כיום העצמה שהקבוצות הוציאו לשחקנים כמו במקרה של האקים גם אמביד הוא לא2״7 כמו שפילי הציגו אותו בתחילת הקריירה .

          לגבי החלום הוט היה 8.5״6 ועל נעליים הוא הגיע ל10״6 . במוטת ידיים שלן הייתה2״7, 3״ והוא לא התקרב ל260 פאונדס כמו שמספרים.
          כשהוא עמד מול שאקיל שהוא 0״7 אמיתי זה היה הבדלים אדירים במבנה גוף.
          .
          אמביד הוא 7 אמיתי ושוקל 300 פאונדס. הוא שונה משמעותית בפיזיות ומסיבי יותר מאשר האקים שהיה דק וקטן יותר.

          1. גם אני שואל?
            הפכת את האקים לאלונזו מורנינג, לפחות בגובה.
            הוא היה גבוה יותר ממה שאתה מתאר. ליד שאקיל הוא נראה כמו ילד רזה, מה לעשות, כולם נראו ככה.

            1. מכל מקום במרשתת+ מבחן העין שאק היה גבוה ממנו בראש.

            2. אולי ראה בחלום…

            3. האקים היה 208 סנטימטר , גם בגלל המחסור בפיזיות הוא לא היה מגן על בפוסט אלא היה מגן על שעוזר מהצד .

              רוברט הורי ושחקנים אחרים מספרים שהוא לא היה 0״7 אלא 9״6. גם במוטת ידיים שהוא עמד ליד שאק ורובינסון שהם 2.13 אמיתיים הוא נראה קטן באינץ שניים וקצר משניהם בידיים גם

            4. שאק ורובינסון הם 2.16.
              מוטת הידיים של שאק היא 2.31 ושל האקים היא 2.29. כך לפי גוגל בעברית.
              לגבי הגנה, בוא… האקים הוא שחקן ההגנה הכי טוב שהיה בליגה מאז ביל ראסל

            5. https://www.essentiallysports.com/nba-basketball-news-giant-shaquille-oneal-admits-his-real-height-after-revealing-hes-not-7-ft-tall/amp/

              שאק בעצמו מודה שהוא 11״6, האקים קטן ממנו, בדומה לWWF הNBA אלופה בשיווק 1״7 מרשים יותר מ11״6. לעצלנים שבינינו, בכל מקרה נמשיך את הדיון בבוקר.
              .
              Questioned about Giannis’ statement regarding him being taller than Shaq, the 4-time NBA champion replied, “He’s pretty up there.” He continued, “First of all, I’m not 7’1″. I’m 6’11”. I just played like I was 7’1″. And 7 foot 1 just sounded, you know, just so, you know.”

    1. מילא זה, היית צריך לראות את ברוך טוען שאמביד טוב יותר מהאקים והיה מתמודד טוב יותר עם שומרים כמו הטיימלורד והורפורד…
      ברוך, דייויד רובינסון היה שומר גדול משניהם גם יחד והאקים אימלל אותו הלכה למעשה

      1. פיני חברי לצערי סילפת מה שטענתי ואת הדיון וזה תרבות פייק ניוז ששוררת באתר , לאמביד מאצאף טוב מהולגואן נגד הורפורד והוייל לורד טענתי שהם לא מסוגלים להאט אותו לשנייה וזה הטענה שהועלתה אתמול.
        אני אשים פה את הדיון:
        .
        1.
        פיני :
        קל לפנטז, במיוחד אם אמביד יחזור ובוסטון בפורמה פחות טובה מאז שהיא נסעה למשחק החוץ הראשון באטלנטה. משהו התערער בה.
        ועדיין, הוא קבוצה כל כך מוכשרת בשלל עמדות, שקשה לי לראות את פילי מפתיעה שוב. קצת התאמות והיא קבוצה טובה יותר.
        .
        אנוכי :״ מי שומר בדיוק על אמביד? איך הם מגנים על הפרימטר מול פילי, בוסטון העונה פגיעה מאוד הגנתית .״
        .
        פיני : הורפורד והטיימלורד יכולים בהחלט להאט אותו, הוא לא האקים. ואם מוציאים את אמביד מהמשוואה (והוא כן משחק), פילדלפיה תתקשה.
        ואי אפשר לטעון שאמביד בלתי עציר, תשאל את טורנטו ומארק גאסול שעצרו אותו בפלייאוף 19' ובעונה העוקבת, השאירו אותו לערב אחד עם אפס נקודות. אפס עגול.״
        .
        ברוך : ״אמביד 2023 חייב שונה חג רב מאמביד 2019, הוא פיתח מיד ריינג קטלני הוא למד להשתמש בפיזיות שלו יותר. אמביד של השנה הוא שחקן על התקפית עם מיידריינג בלתי עציר, לא הורפורד ולא הטיים לורד יכולים להאט אותו לשנייה הם קטנים מדי (משחק קודם הוריד עליהם 52 נקודות)., (המאצאף שלהם מול האקים למשל היה יותר טוב משמעותית, הם באותו סייז).
        דרך אגב האחוזים היו 20-25 מהשדה הם קטנים מדי להאט אותו
        .
        פיני: מה אותו סייז? האקים בגובה של אמביד ומוטת הידיים שלו כמעט זהה
        .
        ברוך: פיני צפית בהאקים אם יד על הלב? הוא היה 2.08 עם נעליים, אמביד גבוה ממנו בראש וחצי ושוקל 50-60 פאונד יותר ממנו. גודל שונה לחלוטין של שחקן.דרך אגב גם במוטת ידיים לאמביד יש יתרון של 10-15 סנטימטר״

        1. איפה סילפתי?
          זה בדיוק מה שכתבתי גם פה: "שאמביד טוב יותר מהאקים והיה מתמודד טוב יותר עם שומרים כמו הטיימלורד והורפורד".
          ואם כבר התגובה פה, אמביד לא גבוה ממנו בראש וחצי, אתה מגחיך את עצמך. לא כל כך קדה להשיג סרטונים ותמונות של האקים ליד שאק (שהוא 2.16) והפער ביניהם הוא אפילו לא חצי ראש.
          נכון, האקים היה רזה יותר (115 ק"ג), אבל מוטת הידיים שלו לא קצרה יותר. בטח לא ב10-15 ס"מ. מול הורפורד ושות', הוא היה חוגג

            1. ואתה צריך לחזור לגמר המערב בין יוסטון לסן אנטוניו ב95'.
              אם זה מסובך לך, תאתר את דייויד רובינסון, אני בטוח שיש לו כמה תובנות בשבילך

  5. בוסטון מקרטעים, וחייבים להבין שבהגנה אין יום חלש.
    אם לגנוב, זה את המשחק הראשון וזה מה שפילי עשו. בלי אמביד הארדן ומקסי מקבלים אור ירוק להשתולל ולשחק את המשחק שלהם בלי להתחלק עם אמביד בכדור.
    .
    כנראה (כרגע) שאפילו טרייד באמצע העונה על דוראנט לא מבטיח הצלחה וקבוצה צריכה זמן להתחבר.
    פיניקס במופע בידודים של בוקר ודוראנט שמסביבם אין תנועה.
    גורדון, כרגע, נראה כמו השומר האולטימטיבי על דוראנט.
    הנאגטס קבוצה ונכון לעכשיו לדעתי הם הכי טובים.
    שנת היוקיץ' קרובה מתמיד

  6. תודה רבה
    ג׳וקר טוב:))
    הסאנס עם רבע רביעי הזוי,בידודים ובידודים אין בכלל פיקאנדרול על יוקיץ ואף אחד לא מוסר לאייטון שהיה טוב עד אז(קלע סל אחד כל הרבע וגם זה ממסירה של אוקוגי).
    יוקיץ זה אי של יציבות שעושה הכל מהכל,פשוט מדהים.
    מוזר ביותר אבל איכשהו צדקתי בהימור על פילי

    1. אהההה, אני רואה שגם אתה בממציאים.
      ג'וקר טוב גם לך.
      אם הסלטיקס עפים אני עולה על העגלה של הגאון.

  7. לראות את סטף יותר טוב היום מלפני חמש שנים.
    ואז לראות את דוראנט. מה נהיה ממנו? כל כך אדיש, לא ברור. כאילו עושה טובה שהוא בכלל משחק.
    יוקיץ שחקן שכיף לראות, אבל לא בטוח שהייתי לוקח לפני סטף.
    הצגה של דנבר, פיניקס שמרו טוב, אבל ההתקפה כל כך שבלונית, וכשהזריקות לא נכנסות, אין פלאן בי. לא אייטון, לא בקדור, לא פיקנרול, כלום

  8. אמנם מדובר בחצאי גמר קונפרנס ובארבע קבוצות מהעילית של הכדורסל העולמי אבל משום מה לא כיף לצפות בזה- בין החלטות שיפוט מוטות לטובת סופרסטארים, הירו בול, הקלות הבלתי נתפסת שבה קבוצה מוותרת על פוזשן עם עוד שלשת קלאץ' מוחמצת, והאופי הכללי של מהיר וחזק על חשבון מחושב וחכם התחיל לרדת לי מהליגה הזאת. שתי הסיבות היחידות לשלם על ליג פס הן סטף קארי וג'ימי באטלר. כל השאר זולג באיטיות לכיוון המשעמם והלא רלוונטי

      1. חחח אמת. דווקא עד כה הפלייאוף פחות WWE מהצופה עוד לא קיבלנו את השואו השיפוטי הגדול, כנראה מחכים לראות לאן הרוח נושבת עם השקץ.

        ההגנות כרגיל מחרידות, רק קצת יותר טובות מהעונה הסדירה. אף אחד לא סוגר חיתוך זה מדהים, לא מובן למה כל הקבוצות לא משחקות כמו גס וגנבר עם תנועה הרי אף אחד לא שומר חחח חיתוך אחד ואתה בלייאפ. כנראה הכוכבים רוצים סטט בשביל החוזי מקס ולא מסכימים.
        בNBA חיתוך עובד יותר טוב מבשכונה. תנסו לחתוך בשכונה לא תקבלו כל התקפה לייאפ 🙂

  9. בוקר ודוראנט, דוראנט ובוקר, שלמה ארצי רשם אליהם שיר ענק לא מזמן.
    https://youtu.be/ru_xw87b8AE

    ימשיכו ככה ועוד שבוע יהיו בקנקון. יוקיץ מוכיח למה הוא היה MVP, הוא השחקן הטוב בהפרש, מה שהוא עשה לאייטון הלילה, מעניין אם לסאנס יש פסיכולוג. הרבה קיללו את סארבר המושמץ לגבי אייטון אבל ללא ספק הוא צדק העגל לא חוזה מקס בסאנס אפילו לא קרוב, היה עצוב לראות אותו רץ מצד לצד ברבע הרביעי ואף אחד לא מסתכל עליו והוא מפחד לדרוש את הכדור, היה חסר רק לשים עליו חולצה של שופט

  10. אם ביום שההתקפה של דנבר לא מגיעה ל1000 נקודות, פיניקס לא מנצחת, באמת קשה לראות אותה מוציאה משהו מהסדרה הזו

    1. פיניקס משחקת כמה שנים אותו הדבר ופשוט אין שיפור.
      איך יכלו לתת מקסימום לאיטון הפרווה הזה.
      הוא לא יוביל אותם לשום מקום.
      יוקיץ לעומת זאת, זה MVP ביי פאר.
      הסלטיקס חייבים מאמן משהו בסגנון של ספולסטרה. שילמד אותם טקטיקה. נראה שאין כזה. אולי ואן גנדי?
      יש לירוקים כזה עומק ומשחקים כמו טמבלים. בחיית ראבק, רואים שהארדן פשוט חם אש כל המשחק והנה הכדור אצלו בשניות הסיום, והסלטיקס? איפה העזרה? דאבל? אזורית לוחצת? נאדה…עומדים כמו טיפשים
      הם לא נראים טוב

      1. הם ניסו דאבל כמה פעמים, כל פעם שהם ביצעו דאבל על הארדן הם חטפו שלושה על הראש או חדירה. כשהצוות המסייע חם והארדן חם כמו אתמול זה לבחור את הרעל או שתתן לו לקבור אותך באחד על אחד או שהשאר ינצחו אותך .

        1. איזה דאבל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ההגנה של בוסטון על הארדן הייתה קומדיה שחקנים 2 מטר ממנו מהפחד מקפיצה עליהם ובקושי זזים חחחחחח, גיילן בראון נהיה קליר פאת לגמרי. הדאבל בקושי זז שבאים אליו טוב שלא מאותתים לו שעה לפני עם גרנט וויל הבטט הזה.
          הכי מצחיק הארדן כל הזמן התלונן לשופטים על אוויר רצה אנד וואנס ששחקן עומד לידו חחחחח

  11. תודה דובי, הארדן נתן משחק אדיר הוא פירק לבדו את הגנת בוסטון בכל פעם שבא דאבל הוא מסר לשלושה קלות, בגלל שרוב הזמן הוא מנהל משחק פילי היו בלי איבודים, הקליעה נכנסה לו והוא השתמש בנשק שלא היה לו בימי רוקטס של מייד ריינג.

    .
    ריברס שקיבל ממני טונת של ביקורת עשה עבודה מצויינת הלילה ונתן למוזילה נוקאוט, אם זה השינוי של ההגנה שלא תאפשר טרנזיישן קל ונקודות בצבע גם על חשבון שלושות פנויות (אחרי ש סלטיקס פתחו בופה ברבע הראשון והשני בצבע).

  12. תודה דובי על עוד סיקור מצוין (והבוקר בקר 🙂 )
    המבקרים את פיניקס שוכחים שהם קיבלו את דוראנט באמצע העונה ופירקו לשם כך קבוצה שרצה כמה שנים. אין להם שיטה התקפית עדיין, אני מקווה בשבילם שימצאו אותה במהרה כי הזמן הולך ואוזל.
    לשלב יהלום כמו דוראנט בקבוצה שלך זה לא דבר פשוט, זה לא איזה טייריס מקסי כזה.

  13. השלמתי מאוחר. כמובן וכרגיל השחקן הכי טוב בסאנס הערב חוץ מבוקר היה איטון נהנתי מאוד מהמשחק שלו 14 נק 8 ריבאונד 4 אסיסטים שלו 7 מ 10 מהשדה – 70% סולידיים מאוד ואפילו 4 ריבאונד התקפה מתוך ה 8. הוא גם נתן גוף ליוקיץ בצבע ולכן יוקיץ הלך הרבה פעמים לאיזור מרוחקים יותר. בסהכ נתן משחק סולידי מאוד. יוקיץ כמובן מולו זו בעיה כמו שיש בעיה לכל הליגה איתו אין פה משהו חדש. אבל איטון תרם את שלו פשוט שחקן מעולה שאני ממש אוהב. ביומבו המחליף שלו ששיחק בסהכ 9 דק נתן 2 נק וכל פעם שיוקיץ היה מולו ביומבו נפל. נראה לי יוקיץ שוקל איזה 130-140 קילו קשה מולו. כשהוא מתקרב לביומבו ביומבו רק מהוניטלציה של האויר נופל. חבל שראשון הולמס נדחק לירכתי הספסל של סאק ולא רואה אפילו דקה לדעתי הסאנס היו צריכים לקחת אותו כמחליף לאיטון הוא היה יכול לתת דקות סבירות בזמן שאיטון המעולה לא נמצא על הפרקט.
    הבעיה בסאנס הערב היתה דוראנט משחק נוראי שלו 2 מ 12 מהשלוש ו 10 מ 27 בכללי אז עם 27 זריקות שאתה זורק ב 37% קשה ללכת למכולת. אני אוהב את קמרון פיין אבל הבחור חיבל היום במשחק של פיניקס לא זכרתי אותו כל כך גרוע. וכמובן כריס פול הפצוע האנגלי שפצוע שוב איך שמתחיל הפליאוף כריס פול ואמביד נפצעים. חוק. לגבי דנבר שום דבר חדש מרי משחק גרוע הוא תמיד ככה מאז שחזר מהפציעה יום אחד מעולה יומיים גרוע פורטר לא הורגש מזל שהיו שם א.ד. גורדון ופופ שסייעו לגאון במלאכת ההשמדה.
    אני חושב שמונטי וויליאמס ראוי לכל גנאי. הסאנס משחקים איזו מגעיל. זה נכון שדוראנט לא שיחק איתם הרבה אבל רוב הסגל שם רץ כבר הרבה זמן ביחד אין תרגיל אחד לרפואה. בנוסף הם לא משחקים מספיק על החוזה הכי טוב שלהם אחרי בוקר ודוראנט (איטון) הבן אדם היה יכול לתרום הרבה יותר עצם העובדה שבחור בעל יד רכה כמוהו לא זורק שלשות בכלל היא לגמרי על מונטי כי יד יש לו. לא פיתחו את היכולת הזאת אצלו וחבל. פוטנציאל יש.
    אוקוג'י לא שייך לרמות האלה.
    סדרה מהנה מאוד עד עכשיו ולא נאמרה בה המילה האחרונה והברית מילה עוד לפנינו (דנבר תעלה).

    1. פול ריד 10 נקודות 75% מהשדה 4 מהפ קריטיות בסוף מהקו 13 ;ריבאונדים 4 התקפיים וזהו, אתה חושב שהוא שווה מקס ? אותו דבר אייטון ששחקן משלים חמוד וזהו המרחק בינו ובין חוזה מקס גדול מאוד,

      איזה גוף הוא נתן ליוקיץ . יוקיץ התעלל בן כמה שרצה? מונטי וויליאמס ניסה לשים עליו את ביומבו שגם לא עזר אין כיום לשובה בליגה הגנתית ליוקיץ, הבעיה שמונטי וויליאמס מפגר ולא תוקף אותו בהגנה, שנה שעברה גולדן סטייט כפו עליו חילופים על ימין ושמאל וקרי קולע לו שלושה אחרי שלושה על הראש. ההתקפה של הסאנס לא קיימת למרות הכשרון.

      1. פיניקס דווקא ניסו לא מעט לבודד מישהו מהסקוררים שלהם על יוקיץ', אבל ההגנה הייתה מוכנה לזה. לצורך ההשוואה, גולדן סטייט בשנה שעברה הניעו יותר את הכדור ונעו בלעדיו, מה שהקשה יותר על יוקיץ' וההגנה של דנבר

        1. ההתקפה של פיניקס הכי מפגרת שראיתי בכדורסל המודרני. למסור לדוראנט או לבוקר ובידוד אף אחד חןץ מהם ועגל שעושה חסימה וגם היא לא משהו לא זז, פה ושם מריצים מהלך פשוט של פיקנאדרול וזהו.

      2. ברוך עזוב נו… שווה שווה מקס. עזוב נו זה לא פול ריד לא יודע מה זה המספרים האלה? משחק אחרון ממוצע שנתי? איטון השנה 18 נק למשחק עגול 10 ריבאונד למשחק באחוזים מעולים וזאת בקבוצה שפשוט לא מוציאה ממנו כלום. חצי מהנקודות זה כאלה שהוא אוסף בריבאונד התקפה וכ'. אני מסכים איתך לגמרי שההתקפה של פיניקס היא חסרת כל דמיון ומעוף. אין תרגילים אין כלום קצת פיק אנד רול פה ושם איזה חיתוך. קח שחקן כמו איטון למשל הבן אדם יש לו יד רכה ללא ספק הוא קולע טוב מהמיד ריינג'. הוא שם 18 נקודות למשחק בלי שהוא זורק שלשות בכלל אתה קולט? עוד שתי שלשות במשחק והוא על 24-25 נק זה כבר מספרים של אולסטאר. אבל מה פיניקס מבקשים ממנו? כלום … למה שלא יעשו ממנו סטרץ' 5? במקום זה מבקשים ממנו שינוע לחסימות קצת פיקנרול ושיאסוף שאריות. הוא הדוגמא הכי טובה לשערוריה שנקראת ההתקפה של פיניקס. אי אפשר כל פעם שמישהו משחק חרא והלילה זה היה דוראנט ישר להתחיל עם המנטרה ולהאשים את איטון. הוא עושה מה שמבקשים ממנו. יש מאמן בקבוצה הוא לא יכול לעשות מה בראש שלו. ובנוסף יש את הגנרל הקטן והפיסח שפשוט לא מפעיל אותו ועכשיו עוד שני סוציומטים מסביבו – דוראנט וזרוקר.מה נשאר לו ? שאריות. זה מה שהוא שווה? למה סרבר שילם סתם? הוא לא רצה אבל הבין שאם הוא הולך אז פיניקס יכולה ללכת לחפש אתה יודע את מה. אנשים מתרגלים בקלות ושוכלים עד שהוא הגיע

        1. עד שהוא הגיע תזכיר לי איפה פיניקס היתה? משהו כמו דטרויט של היום. מאז שהוא הגיע היא קבוצת צמרת. אני לא אומר שזה רק הוא אבל יש לו חלק.

          1. אתה יודע שהטיעון הזה מצוץ מאצבע? איזה חלק הוא היה הוא היה אופציה חמישית התקפית. באותו מידה אפשר להגיד את זה על בוגוט/ קאפלה.
            .
            הוא שחקן משלים, בן סימונס יקירנו נתן סטטיסטיקה דומה וטובה יותר אתה חושב שהוא מקס? אייטון שחקן כדורעף הוא מפחד מהכדור כל הסטטיסטיקה שלו זה בגלל שהוא אופציה אחרונה בהתקפה והוא נענה מכדורים קלים, הגנתית הוא גם תייר, שילמו לו מקס בשביל להפוך למפלצת והוא לא יהיה כזה.

  14. לגבי פילי נראה לי שכולם מבחנים עכשיו את מה שטענצי כל הזמן זה ששון מארקס השחיל את מורי בזה שלקח את החוזה המעולה של בן סימונס (חוזה שדורש ועדת חקירה) ונתן תמורתו את החוזה הגרוע של הארדן. מורי פשוט אכל אותה בענק בטרייד הזה צריך לפטר את מורי. בפחיאוף הזה זה ממש מורגש בין סימונס נותן הגנה מעולה על הספסל של ברוקלין (כשהוא בא) הוא גם מתלבש מאוד יפה כשהוא בא. לעומת זאת הארדן במשחק עלוב,של 45 נקודות חירב לפילי היום. שיהיה ברור שהם ניצחו לא בזכותו הוא רק הרס להם מזל שאמביד היה על הספסל ותיקן את הטעויות שלו.
    ובקיצור: הגיע הזמן לפטר את שון מארקס.

  15. ראיתי את בוסטון – פילי אבל לא עד הסוף, ועדיין לא הופתעתי שהפסידו – הם שיחקו בצורה לא רצינית, בוודאי בהגנה. גם רג'י עקץ אותם איך עם 70 אחוז מהשדה במחצית, או משהו כזה, הם לא סגרו את המשחק. אם נוסיף את זה למשחקים שאיבדו מול ההוקס אני חושב שהם ישנים בעמידה – ממש לא לעניין, הייתי מכריח אותם לצפות בסדרה על ביל ראסל בנטפליקס או מבקש מלארי בירד להגיע לשיחה. זה לא סלטיקס פרייד, ועוד מעט קט הם יגיעו לשלבים שעל כל טעות כזו משלמים ביוקר – ג'ימי לא לוקח שבויים, וגם תיבודו לא.
    .
    את פיניקס, כאמור, נשפוט בשנים הבאות על הטרייד המפורסם. נראה מה יצליחו לשנות/לשפר בקיץ.
    .
    תודה רבה דובי, אחלה סיקור.

  16. לסלטיקס אמנם היה יתרון 17-26 באס' אך לסלטיקס היו רק 3 חט' והיו שישה-עשר אי' לעומת 10 חט' ורק שישה אי' לפילי.
    שבעה-עשר אס' ו-10 חט' לעומת שישה אי' טוב משמעותית מ-26 אס' ו-3 חט' לעומת שישה-עשר אי'.
    איני יודע כמה נק' קלעו פילי מהאי' של הסלטיקס וכמה זה יותר ממה שקלעו הסלטיקס משלוש החט', אך סביר שהפער יותר גדול מההפרש וקיזז את הפער מהאס'.

    בכל מקרה נראה לי שההגנה של הסלטיקס תפקדה פחות טוב ממה שהיא יכולה. בכל מקרה הסחטיקס יכולים לשחק יותר טוב ולשמור על הכדור יותר טוב והסדרה. רחוקה מלהיות גמורה וגם הסלטיקס יכולים לנצח בחוץ.

  17. בתור אוהד דוראנט, תמיד נתתי לו הנחות על כך שהוא לא השיג הרבה תארים. באוקייסי היה את הטרייד על הארדן, הפציעה בשיא, ווסטברוק שזרק לבנים ושחקני חמישייה מהליגה למקומות עבודה (אנדרה רוברסון היה השיא). בברוקלין פציעה של קיירי מול הבאקס ובכלל הברגים המסובבים שלו. בפניקס הוא חדש ועוד לא הבינו אותו, ועכשיו כריס פול נפצע.
    דחיל רבאק נמאס, כל מה שהוא היה צריך זה לקלוע מבטים טובים שהיו לו היום והכל היה נראה אחרת.
    לכן, אם הוא לא לוקח חלק בקאמבק מפואר בסדרה (שילמד מקרי והלוחמים שגם היו בפיגור 2:0) ומגיע לפחות לפיינלס, מבחינתי הוא לא top10 ולא נעליים.
    מניח שזה לא מזיז הרבה לעולם ובטח שלא לדוראנט אבל אתנחם בכך שלפחות בגרתי ואני לא הולך עם הראש בקיר כשהנתונים מוכיחים לי שאני טועה.

  18. לא חושב שיש יותר מדי מה לנתח את בוסטון – פילי, בוסטון שיחקו רע ופילי קיבלו את הארדן על הצד הטוב (למה הוא לא חודר יותר? השלשות לא תמיד יכנסו לו) ונלחמו כי ככה זה כשהשחקן הכי טוב לא משחק – אין מה להפסיד. קצת יותר מיקוד של הגארדים של בוסטון וזה היה נראה אחרת.

  19. תודה דובי על הסיקור הנהדר. הארדן בהצגה שלא ראינו ממנו הרבה מאוד זמן. פיניקס שחקה באש עם פול , האמת בעיקר מחוסר ברירה כאשר פיין נעדר רוב הסיבוב הראשון, מעניין מה תהיה חומרת הפציעה. הסאנס בבעיה עם הקליעה משלוש כרגע 13 מ-54 מחוץ לקשת בשני המשחקים הראשונים , 25% זה לא משהו.

  20. אומרים פה שבוסטון שיחקו רע…

    קלעו 87 אחוז ברבע הראשון , ו 59 אחוז כל המשחק, הובילו בריבאונד
    ההגנה של פילי הייתה תחנת רכבת , מקסי חוץ מהרבע השלישי וכמה דקות בסוף המשחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט