דראפט ראשוני / הופס פוטבול

היום הראשון מתוך שלושה של השואו שנקרא דראפט האנ.אפ.אל נמצא כבר בספרים, וצוות הופס פוטבול פה בשביל לסכם לכם מה היה בסיבוב הראשון, מי ה31 שנבחרו, ואילו קבוצות סיימו עם ערב שנחשב טוב.

31 שחקני מכללה נבחרו לשחק בליגת המקצוענים בליל יום חמישי (בדרך כלל זה 32 אבל מיאמי נענשה על חלקה בחיזור הלא חוקי אחרי המאמן שון פייתון ואחרי טום בריידי, ונענשה בשלילת בחירת הדראפט הראשונה שלה).

שלושה קוורטרבקים נבחרו בארבעת הבחירות הראשונות. קרולינה, יוסטון ואינדיאנפוליס היו חייבים למלא את הצורך הבהול בעמדה והם עשו זאת ממרומי הדראפט כשבחרו את מה שנראה כרגע העתיד שלהם.
ברייס יאנג , בחירה מס' 1,  הק"ב המוכשר של אלאבמה, נבחר על ידי הפנתרים.
סי. ג'יי סטראוד מאוהיו סטייט, הוכיח שמבחני הקוגניציה כנראה לא מהווים מכשול רציני והלך לטקסאנס בבחירה השניה הכללית.
ואנתוני ריצ'רדסון מפלורידה, בעל הפוטנציאל האדיר, נבחר על ידי הקולטס בבחירה הרביעית.

למרות העומק היחסי בעמדה, אחרי השלישיה הזו, לא נבחר ק"ב נוסף בסיבוב הראשון כך שכמה פרוספקטים מכובדים ובראשם וויל ליווס, איבדו מקרנם ולא מצאו עדיין בית.

הבון טון של הדראפט, וגם של השנים האחרונות בליגה, היא עמדת הקצה ההגנתי, ציידי הק"ב.
 יוסטון שקפצה בטרייד מאריזונה לבחירה מס' 3, השנייה שלה מתוך שלושת הבחירות הראשונות, פתחה את צייד שחקני הקצה עם בחירה בוויל אנדרסון, אחד האתלטים הטובים בדראפט.
לאס ווגאס ריידרס המשיכה במגמה עם טיירי ווילסון בבחירה מס' 7 ומשם נלקחו בסה"כ 8 שחקנים בעמדה זו. יותר מרבע מהבחירות בסיבוב הראשון.

הפתעה נרשמה כשהרץ הראשון של הדראפט, ביג'אן רובינסון,  ירד מהלוח כבר בבחירה מס' 8  של אטלנטה. רובינסון מוכשר ברמות של סקוואן בארקלי, אבל חשבנו שמניות הרצים האחוריים ירדה מאוד בשנים האחרונות.
רץ אחורי נוסף, ג'אמיר גיבס, נבחר בבחירה מס' 12 ויחזק את הבאק פילד של דטרויט, אחרי העזיבה של ג'מאל וויליאמס, מלך הט"ד בריצה של הליגה ב2022, לניו אורלינס.

העמדה הפופולרית הבאה הייתה התאקלים ההתקפים, פאריס ג'ונסון לאריזונה בבחירה מס' 6,  נבחר להגן על קיילר מורי הרגיש לפציעות, הוביל את החמישיה שנבחרו בסיבוב הראשון, 2 מתוכם בטופ 10 בחירות.

קורנרבקים היו מצרך מבוקש עם ארבעה שנבחרו בסיבוב הראשון, דבון ווית'רספון הלך לסיאטל בבחירה 5 והייתה זו גם סיאטל עצמה שבחרה את התופס הראשון בדראפט (מתוך ארבעה בסיבוב הראשון), ג'קסון סמית' נאג'בה.

ג'יילן קארטר, הדיפנסיב טאקל המצויין נבחר בבחירה תשיעית על ידי פילדלפיה כדי להחליף את ג'אבון הארגרייב שעבר לסן פרנסיסקו.  אחריו נבחרו עוד שלושה טאקלים הגנתיים בסיבוב הזה.

בסיבוב הראשון נבחר גם טייט אנד אחד (דלתון קינקייד לבאפולו) וליינבקר אחד (ג'ק קאמפבל לדטרויט). הליינבקרים איבדו הרבה מיוקרתם בשנים האחרונות אבל היה נדמה שעמדת הטייט אנד תופסת תאוצה ברחבי הליגה והשנה העומק של העמדה בדראפט חזק יחסית.

דראפט שנחשב למוצלח היה לקבוצה כמו פילדלפיה איגלס, שאלוהים יודע איך היו להם שתי בחירות דראפט בסיבוב הראשון בשנה שאחרי סופרבול. האיגלס חיזקו בשתי בחירות את קו ההגנה שלהם, אבל צריך לזכור שסגנית האלופה איבדה שמונה שחקנים פותחים בפגרה האחרונה.
גם דטרויט נהנתה משלל מוצלח, למרות קפיצה תמוהה למבחירה 6 ל12 כדי לקחת את הרץ השני בטיבו בדראפט כשהראשון בטיבו היה פנוי ב6.
הטקסאנס המשתקמים פתחו חזק ועם שתי כשרונות טופ 3 , בונים את העתיד תחת המאמן החדש, דמיקו ראיינס.

יש עוד שישה סיבובים לדראפט הזה שיתפרסו על פני היומיים הבאים. אבל אנחנו פה נסתפק בבחירות הסיבוב הראשון ונעדכן תמונה כללית יותר של מצב הקבוצות, בקרוב.

אז מי לדעתכם ניצח או הפסיד ביום הראשון של הדראפט? מרגישים טוב עם העתיד של הקבוצה שלכם?


לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. יופי של דראפט של האיגלס שממשיכים את הקו של בנייה לשנים קדימה. קרטר כשרון אדיר ונכנס למערכת משומנת שתסדר לו הראש, האיגלס החזירו את העומק לקו ההגנה שכולל את ג'ורדן דיוויס בחירת הדראפט הגבוהה של שנה שעברה וקוקס האגדי שחוזר כנראה לעונה אחרונה, להנהיג ולתת מהניסיון שלו. נולאן סמית נשאר על הלוח עד הבחירה ה – 30 אז למה לא, הוא סוג של תואם חסן רדיק ועוד עומק להגנה שאמורה לשמור על סטנדרט גבוה למרות העזיבות.
    בצד השני של הכדור עדיין לפילי קו התקפה מהחזקים בליגה וכמות אדירה של כשרון בתפקידי המפתח. הבחירה הבוהההשנה אגב, היא כחלק מהטרייד עם ניו אורלינס על גרדנר ג'ונסון (שכבר לא אצלנו). מעניין שאם פילי היו מנצחים את ניו אורלינס לקראת סיום העונה הבחירה הייתה הופכת למקום 9 ולא 10.
    בקיצור הNFC מזרח של פילי להפסיד.
    BRING IT ON

  2. היום כבר יוצאים דיווחים על פציעה של לוויס שכנראה עלתה לו בבחירה בסיבוב הראשון, כאשר חלק מהקבוצות שאלו אם יסכים לעבור ניתוח, בעוד הוא התעקש שאין צורך.
    יהיה מעניין לראות אם אחת הקבוצות תעשה טרייד עם פיטסבורג על הבחירה הראשונה היום כדי לקחת אותו או שימשיך להתדרדר.

  3. שחר, אולי כבר ענית לי ושכחתי להסתכל אם לוויס יהודי.
    אני כבר לא בעניינים כמו פעם אז פוסט כזה עושה לי קצת סדר בעניינים.
    תודה לצוות הפוטבול

    1. היי מל,
      האמת שאתמול עניתי תשובה שונה, אבל מסתבר שהאינסטינקטים שלך היו נכונים ולמרות שהוא נוצרי, הוא כנראה אכן מגיע ממשפחה עם שורשים יהודיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט