הסלטיקס עולים לחצי גמר המזרח לאחר משחק בודד בחמישי / תומר שנאן

אטלנטה הוקס (2) 120 – בוסטון סלטיקס (4) 128

אחרי משחק צמוד, אחרי שהמארחת כבר הובילה ב-3 כשנותרו פחות מחמש דקות לסיום, ואחרי הופעה גדולה של הסלטיקס בקלאץ', בוסטון הצליחה להכריע את אטלנטה.

המשחק נפתח בריצת 2:12 של הסלטיקס לפני שטריי יאנג התעורר והוביל ריצת 6:17 שנגמרה בשלשה שהעלתה את המארחת ליתרון. הקבוצות המשיכו לקלוע היטב כשההגנות לא הצליחו להכיל את הכשרון ההתקפי בשני הצדדים, והרבע נגמר בתוצאה 34:35 לסלטיקס.

שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר ריצה משמעותית לאורך דקות ארוכות, כאשר ההוקס היו אלו שפתחו פער שנע בין שניים לשלושה פוזשנים והסלטיקס היו אלו שהצליחו לסגור אותו כל פעם מחדש. הרבע נגמר עם מיני ריצה של בוסטון, כאשר שלשה של קולינס צמצמה את ההפרש והורידה את הקבוצות למחצית כשהתוצאה היא 67:68 לטובת,האורחת.

עד לסיום המשחק המגמה המשיכה. סל בצד אחד רדף סל בצד השני, אף קבוצה לא הצליחה לייצר ריצה משמעותית, הקהל של ההוקס סיפק דחיפה משמעותית לקבוצה ונראה היה שבהחלט יש לה את הכוח לכפות משחק 7.

5 דק' לסיום זה השתנה. הסלטיקס יצאו לריצת 0:11 אימתנית, הצליחו לעלות ליתרון 8 הודות להטבעה של טייטום, ומשם כבר לא הסתכלו לאחור. אטלנטה נשארת עם המחמאות, בוסטון פוגשת את פילי בחצי גמר המזרח.

יאנג סיים עם 30 נק', 3 ריב' ו-10 אס' והאנטר הוסיף 20 נק' עם 6 ריב' משלו עבור ההוקס.

בראון הוביל את קלעי הסלטיקס עם 32 נק' ו-5 ריב', טייטום הוסיף 30 נק', 14 ריב' ו-7 אס' וסמארט תרם 22 נק', 4 ריב' ו-4 אס' משלו.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. ההוקס צריכים בראון כזה לצד יאנג ולא מארי עם זריקה חשודה מרחוק.
    בראון יליד אטלנטה, לא? ויש לחשושים על חוסר שביעות רצון עם השמועות שחוזרות ועולות על טרייד… ושנותרה שנה אחרונה בחוזה ב-2023/24…
    בסוף פערי הרמות גדולים מדי, גם שהסלטיקס בהילוך שני-שלישי ובראון וטאטום בזון עושים סל מתי שמתחשק להם

    1. מסכים. אחדד: יאנג צריך מסיים לידו ולא מנהל משחק.
      בנוסף, אטלנטה צריכים להקיף את יאנג בבולדוגים שיחפו עליו, יש יותר מדי רכות שם (קולינס,בוגדן).

  2. למי שיש פטיש כל הבעיות נראות כמו מסמרים? אז כזה, אבל בתובנות מהרבע הרביעי – בתחילתו הסלטיקס שיחקו כמו ממפיס – כל פעם מישהו אחר מקבל כדור, האחרים מחכים בצד, הבחור מנסה לעשות משהו, בדרך כלל לא מצליח, אטלנטה לוקחים את הריבאונד, ואז עושים משהו דומה, ובסוף התחילו לזוז, להעביר את הכדור לשחקן הפנוי (מסירות יפות מאד של סמארט!), והכדורים התחילו להיכנס. לא יודע מה גרם לשינוי הזה, אבל אם בוסטון ישמרו עליו אז יהיה קשה מאד לעצור אותם, ואם בוסטון ישחקו הירו-בול כמו בתחילת הרבע אז לא יהיה קשה מאד לעצור אותם. תבחרו.

  3. הסלטיקס ניצחו אבל אינני מתלהב מהם. רחוק מזה.
    התקפה טיפשית, ללא חסימות, ללא תנועה. כמו מילווקי. כמו דאלאס.
    ניצחו קבוצה בינונית מינוס, ללא הגנה, בקליעות ל3 חופשיות לגמרי.

  4. תודה על הסיקור.
    שמח שהסלטיקס ניצחו. קצת מודאג כי העונה הם נראים פחות כמו מכונת המלחמה של הפלייאוף הקודם.

  5. מעתיק לפה תגובה ממקום אחר:
    מעניין אותי לקרוא פוסט של עמית השופט על מה שקרה במדריד.
    האם נכון היה לעצור את המשחק ולתת ניצחון טכני? מה הלאה?

  6. תודה תומר. אטלנטה רשמו 4 משחקי התקפה טובים מאוד, גם בחסות הגנה פחות טובה של בוסטון, אבל הסלטיקס עשו את שלהם ואני מאמין שהם יהדקו את ההגנה בשלב הבא.
    לגבי אטלנטה, השילוב של יאנג ומארי דווקא הוכיח את עצמו לדעתי, כשתמיד אחד מהם היה בעניינים ושמר עליהם בתמונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט