סיקור משחקי הפלייאוף של רביעי / עמיחי קטן

4 משחקי 5 היו לנו, כאשר בפריוויו אתמול אני הימרתי על ניצחונות של קליבלנד, הלייקרס, מילווקי וסקרמנטו. תבחנו בסוף כמה יצא לי…

קליבלנד קאבלירס – ניו-יורק ניקס (3- 1 לניקס בסדרה טרם המשחק):

הניקס קלעו את 4 הראשונות של המשחק, אך קליבלנד השוו במהירות, לפני שההתקפה של הניקס שוב השתלטה על העניינים כשהאורחים עלו ליתרון 21- 14 תוך 8 דקות. המומנטום של הניקס המשיך והם כבר הובילו ב-11 לפני שקליבלנד קצת צמצמו ל-33- 26 לניקס בסיום הרבע הראשון. הניקס פתחו טוב יותר גם את הרבע השני והגדילו את הפער ל-12 ואחר כך ל-14, אך רנדל נפצע כדקה למחצית ובהפסקה התוצאה הייתה 61- 51 לניקס.

טופין החליף את רנדל ופתח את החצי השני עם 7 רצופות, כך שהניקס רק הגדילו את הפער ברבע השלישי. הפעם יתרון השיא כבר הגיע ל-17 לפני שלמאר סטיבנס קיבל דקות משמעותיות ראשונות בסדרה ותרם בהגנה ובשלשה, יחד עם כמה סלים של מיטשל, וההפרש ירד ל-87- 75 לניקס בסיום הרבע השלישי. ההגנה של הקאבס פתחה טוב יותר את הרבע האחרון, ושלשה של גארלנד צמצמה ל-8 ושלחה את הניקס לפסק זמן.

גארלנד המשיך במומנטום האישי וצמצם ל-6, אבל הניקס הגיבו עם 6 רצופות ויתרון 12 עם קצת יותר מ-6 דקות לסיום. ההתקפות המשיכו לא לפגוע, וב-4 וחצי הדקות הבאות התוצאה הייתה 8- 4 לקליבלנד, שצמצמו ל-100- 92 עם דקה וחצי לסיום. מיטשל עוד הצליח לקלוע שלשה אחרונה ולצמצם ל-7, אחרי 2 מהקו של ברונסון, אבל שם זה נגמר ובסיום זה 106- 95 לניקס שמשלימים ניצחון 4- 1 בסדרה ועולים לסיבוב השני של הפלייאוף, שם הם יפגשו את מילווקי או מיאמי.

ברונסון הוביל את הניקס עם 23 נקודות ב-8/22 מהשדה, בארט קלע 21, קוויקלי קלע 19, רובינסון קלע 13 עם 18 קרשים ו-3 בלוקים, רנדל קלע 13 עם 6 אסיסטים לפני שנפצע וטופין החליף אותו היטב וקלע 12.

אצל קליבלנד, מיטשל רשם 28, 7 ו-5 ב-11/26 מהשדה, גארלנד קלע 21, לאברט קלע 17 ואוקורו קלע 10.

ממפיס גריזליס – לוס אנג'לס לייקרס (3- 1 ללייקרס בסדרה טרם המשחק):

ממפיס פתחו טוב ועלו ליתרון 5, אך הלייקרס מיד השוו, לפני שממפיס פתחו שוב פער של 6 שנחצה בשלשה של דיוויס, אבל ההתקפה של ממפיס המשיכה לשלוט, כשרק האצ'ימורה קצת קלע עבור הלייקרס. שלשות של קנארד וביין סגרו את הרבע ההתקפי הטוב ביותר של ממפיס בסדרה ביתרון 38- 24 לממפיס. הלייקרס פתחו טוב יותר את הרבע השני וצמצמו ל-10, אבל ביין וברוקס הגדילו את הפער ל-17 הלייקרס הגיבו בריצת 8- 0 ובסופו של דבר, תוצאת המחצית הייתה 61- 52 לממפיס.

ראסל פתח את החצי השני עם 2 שלשות וריצת 8- 0 של הלייקרס שצמצמה לנקודה בלבד, אבל ממפיס הצליחו לשמור על יתרון קטן ובהמשך הגדילו אותו עם ריצת 12- 0 שהפכה ל-19- 2 ויתרון 94- 78 לקבוצה הביתית בסיום הרבע השלישי. ממפיס פתחו את הרבע עם 7 רצופות ויתרון 25, בהמשך הלייקרס צמצמו בעזרת 5 דקות שבהן ממפיס לא קלעו בכלל, אבל הגריזליס דאגו לשמור על היתרון ובסיום זה 116- 99 לממפיס שמצמצמים ל-3- 2 בסדרה ויש משחק 6 שיתקיים מחרתיים בלוס אנג'לס.

ביין הוביל את ממפיס עם 33, 10 ו-5, מוראנט רשם 31, 10 ו-7, וג'קסון קלע 18 עם 10 ריבאונדים ו-2 חסימות.

אצל הלייקרס, דיוויס רשם 31 ו-19 עם 2 חסימות, ריבס רשם 17, 8 ו-6, לברון רשם 15, 10 ו-5 ב-5/17 מהשדה וראסל קלע 11 עם 10 אסיסטים.

מילווקי באקס – מיאמי היט (3- 1 למיאמי בסדרה טרם המשחק):

מידלטון פתח טוב את המשחק והוביל את מילווקי ליתרון קטן בפתיחה, אבל ריצת 10- 0 של ההיט בהובלת באטלר העניקה להם את היתרון, ובסיום הרבע הראשון זה היה 36- 33 למיאמי. לאורי הוביל את מיאמי ליתרון 8, אבל לופז ויאניס השלימו מהפך בזמן שהאסלם קיבל טכנית מהספסל, ובהמשך הבאקס כבר עלו ליתרון 10, לפני שמיאמי טיפה צמצמו וקבעו 69- 63 לבאקס בהפסקה.

מיאמי פתחו את החצי עם ריצת 7- 0 והמשחק נשאר צמוד עד לריצת 11- 0 של מילווקי שהעניקה להם יתרון 10 ואת המומנטום שהמשיך גם אחרי שהריצה הזאת נקטעה, ובסיום הרבע השלישי זה כבר 102- 86 למילווקי. הבאקס לא קלעו סל שדה במשך כ-5 דקות, מה שאפשר למיאמי לצמצם ל-6, וסל השדה השני של הבאקס ברבע הגיע עם 3 דקות לסיום, אבל היתרון מהרבע השלישי שמר עליהם ביתרון 8 בכניסה ל-3 הדקות האחרונות.

באטלר ענה בריצת 8- 0 אישית ושוויון 111 לפני שיאניס שם 2 בצד השני, עליהן הגיב הפעם אדבאיו ב-2 משלו. מידלטון קלע 2 מהקו, חצי דקה לסיום, באטלר החטיא שלשה, והולידיי שם עוד 2, אבל וינסנט מיד ענה בשלשה. הוצאת הכדור של מילווקי הפכה לכדור ביניים. לופז זכה בטיפ, יאניס מסר כמעט החוצה, מידלטון הציל והולידיי סחט עבירה עם 2.1 שניות לסיום, דייק רק פעם אחת מהקו, וזה יתרון 118- 116 לבאקס וכדור אחרון של מיאמי.

אדבאיו ובאטלר הובילו את מיאמי ליתרון 7 כשמילווקי לא פוגעים, אבל עבירה על שלשה של מידלטון אפשרה לבאקס לחזור והם צמצמו ל-2. וינסנט לקח זריקה רעה והשאיר למילווקי זמן לכדור האחרון, אבל הבאקס לא הצליחו לייצר שום דבר ונתקעו עם גרייסון אלן מנסה יורו-סטפ אחרי הזמן. בסיום, 128- 126 למיאמי שיפגשו את הניקס בסיבוב השני.

באטלר הוביל את מיאמי עם 42 נקודות ו-8 ריבאונדים (98 נקודות ב-2 משחקי פלייאוף רצופים זה הכי הרבה מאז מייקל ג'ורדן ב-1986), וינסנט קלע 22 עם 6 אסיסטים, אדבאיו רשם 20, 10 ו-10, לאב רשם 15 ו-12 ולאורי קלע 10.

אצל מילווקי, יאניס רשם 38 ו-20 ב-14/27 מהשדה ו-10/23 מהקו, וגם מסיבת עיתונאים אמוציונלית, מידלטון רשם 33, 6 ו-6, לופז רשם 18 ו-10 והולידיי רשם 16, 9 ו-6.

סקרמנטו קינגס – גולדן סטייט ווריורס (2-2 בסדרה טרם המשחק):

סקרמנטו פתחו עם 6 רצופות, אבל הווריורס חזרו לעניינים במהירות, מה שלא עזר להם בדקות המנוחה של סטף, בהן הם נקלעו לפיגור 9, אבל אז סטף חזר והווריורס חתכו את הפער ל-36- 33 לסקרמנטו בסיום הרבע הראשון, שבו סקרמנטו קלעו 8/12 לשלוש. סטף קלע ראשון ברבע השני, ואלכס לן שכח שצריך לצאת מתחומי המגרש כדי למסור, מה שהוליד איבוד משעשע (אלא אם אתה בעד סקרמנטו):

כמעט 6 דקות חלפו עד לשלשה הראשונה ברבע השני, וזו של וויגינס צמצמה את היתרון של הקינגס ל-3, אך סקרמנטו שמרו על היתרון וסטף ירד לעוד מנוחה קצרה, אבל 3 שלשות של קליי אפשרו לווריורס להפוך את התוצאה, ויחד עם סל ועבירה של גרין זו ריצת 12- 0 של האורחים דווקא כשסטף על הספסל. סטף מיד גרם לאיבוד כשהוא ניסה לסדר חסימה עבור חבר תוך כדי שהוא עומד בחוץ. גולדן סטייט שמרו על יתרון קטן וזה 60- 56 לזכותם במחצית.

הקינגס פתחו עם 5 רצופות, כולל שלשה ראשונה מאז הרבע הראשון, אבל הווריורס החזירו את היתרון במהירות ודריימונד גרין, ששוב עלה מהספסל, סייע לפער לגדול עם כמה אסיסטים. סקרמנטו ניצלו דקת מנוחה של סטף כדי לצמצם ל-2, אבל הווריורס סגרו את הרבע היטב ועלו ליתרון 99- 90 בסיומו. פייטון נתן כמה ריבאונדים ומהלכי הגנה שסייעו לווריורס לעלות ליתרון 12, אבל הקינגס הצליחו לצמצם לנקודה בלבד.

דריימונד וקליי העלו את גולדן סטייט ליתרון 5, והסטטוס-קוו שבין 3 ל-5 נשמר עד לסל של וויגינס בדקה האחרונה שקבע 119- 114 לאורחים. פוקס החטיא שלשה והווריורס הורידו שעון במהלך שהסתיים בסל ועבירה של סטף. בארנס הצליח לקלוע מחצי מרחק אחרי כמה החטאות וריבאונדים בהתקפה וסטף עוד הספיק להחטיא עונשין. בסיום, 123- 116 לגולדן סטייט שמשיגים ניצחון חוץ ראשון בסדרה ועולים ליתרון 3- 2.

סטף הוביל את הווריורס עם 31 נקודות ו-8 אסיסטים ב-12/25 מהשדה ו-2/10 לשלוש, קליי קלע 25, דריימונד קלע 21 עם 7 אסיסטים ו-4 חטיפות, וויגינס קלע 20 עם 2 חטיפות וחסימות ופול קלע 10 עם 6 אסיסטים.

אצל סקרמנטו, פוקס רשם 24, 7 ו-9, סבוניס רשם 21 ו-10 עם 3 חטיפות, מונק קלע 21, בארנס קלע 13 ומארי ומיטשל קלעו 10 כל אחד.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 143 תגובות

    1. הציפור הנדירה

      לפי מה אתה קובע שאין מי שראה את זה בא? או שכתבת בהומור?

      בכל מקרה הפסד של מילווקי בסדרת הסיבוב הראשון, לא נראה לי שיש מי שראה את זה בא…

            1. חחחחח אנתוני דיוויס יחלוק עליך 🙂 לברון שיחק בליגה שנייה עם סופר טים (להלן המזרח בשבילך). סטף ככ רחוק מלברון שלברון עם עוד 6 אליפויות שיביאו לו לא יעבור אותו.
              לברון הוא גמלוני שבקושי מקפיץ כדור כל המשחק שלו התבסס על דחיפות בחדירות

            2. NFS

              🥱

  1. אחלה סיקר תודה עמיחי !!
    לילה מדהים של הרבה שמחות קטנות:
    הניקס הדיחו את הקאבס. עמדו בתחזית שלי שהם הולכים להיות הסוס השחור של הפליאוף אני חושב שהם יגיעו לגמר! ינצחו את מיאמי אבל מול בוסטון בגמר זה יעצר. ברונסון זו טעות נ ו ר א י ת של דאלאס.
    ג'ימי באטלר. לא היה בשיאו הערב כצפוי אבל כשממש היה צריך אותו היה שם זה הגבר של ה NBA בעייני. תענוג לראות אותו מנצח ככה ועוד את יאניס. הבאקס פשוט חירבנו במכנסיים אין מילה אחרת.
    סקרמנטו – איזה קבוצה מעצבנת זו אבל גם עמדו יפה בתחזית שלי שהם לא ינצחו יותר משחקים בסדרה הזו נקוה שלא נתבדה. הלוחמים מקבלים יחס כל כך גרוע מהשופטים בושה לליגה.
    ואחרון חביב – לברון שחירב את המשחק ללייקרס. אחוזים מזעזעים משחק נוראי. אחרי ההילולים של המשחק הקודם וכמו שטענתי התשבחות היו מיותרות כי לא היה במשחק הקודם שלו שום דבר יוצא דופן חוץ מהריבאונד. הלילה הסתבר שהוא בסוף סתם עוד זקן שמתעקש למשוך בכח קריירה שאני אומר שהיא בסדר והאובר-רייטרים שלו אומרים שהיא מטורפת. יאללה שיפנה את הליגה כבר. אותי הוא משעמם.

    1. הציפור הנדירה

      הקריירה שלו בהחלט מטורפת וההייטרים שלו אומרים שהיא בסדר.
      ממוצעי קריירה של מעל 27, 7, 7, 1.5, הם נתונים מטורפים של כוכב על מהגדולים ביותר;
      להוביל שלוש קבוצות לארבע אליפות עם 4 פעמים ה-MVP של הגמר זה מעולה;
      להוביל את שחקני שתי הקבוצות בגמר בחמשת הנתונים העיקריים כמו בגמר 2016 זה מטורף גם כשמדובר בפעם אחת והוא היחיד שהשיגו זאת;
      להשיג ט"ד בסדרת גמר זה מטורף גם בשביל פעם אחת בגמר שהפסיד והוא היחיד שהשיג זאת עד כה;
      להיבחר 13 פעמים לחמישיית העונה הראשונה שמהם 4 פעמים ה-MVP של העונה הסדירה וסה"כ 17 פעמים בחמישיות העונה זה מטורף ומדובר בשיאי NBA (כן זכה 5 פעמים בחמישיית ההגנה הראשונה ופעם אחת בשנייה);
      להיבחר 19 פעמים למשחק האולסטאר זה מטורף (לא זוכר אם זה שיא או שאולי לכארים יש יותר או שזה שיא משותף)!!!

      1. לא מעניין. יש הרגה שחקנים ששיחקו בליגה והיו עם ממוצעים דומים או גם מעל. יש הרבה שחקנים ששיחקו בליגה ובמשך כל שנותיהם הם היו אולסטארים נבחרו לחמישיית ההגנה וההתקפה (האולסטאר אצלו זה הרבה 19 כי הוא פשוט לא פורש – שמחת זקנתי). לקחת 4 אליפויות זה נחמד אבל יש גם הרבה שחקנים כאלה. לקחת עם שלוש קבוצות שונות כי בשום מקום לא הצליח לבסס סביבו סגל זה חולשה לא חוזקה. אני אכן הייטר אבל יש הרבה שחקנים כמוהו. אף אחד מהם לא טוען שהוא מספר 2 של כל הזמנים או 1 כמוהו.
        הוא לא. שחקן טוב שהיה בליגה הרבה שנים זה מה שהוא. פשוט שמר על עצמו.
        אובייקטיבית.

          1. לא מעניין. כל הממוצעי קריירה האלה וכל מה שיש לו זה בסהכ 4 אליפויות אחרי 20 שנה בליגה. שיעור הצלחה נמוך לאחד שמחשיב את עצמו הראשון או השני בכל הזמנים. מייקל ב 13 עונות עשה 6 אליפויות. טים דנקן עשה 5. חלאס.

            1. בדיוק אחוז הצלחה נמוך ביותר ועם סופרטימס ובאבל שזה מסיבת האליפות שאירגנו לו

            2. גיא הירוק

              באליפות זוכה קבוצה.
              טים דאנקן זכה להיבחר על ידי הספרס וסטפן קרי על ידי גולדן סטייט.
              להבדיל, לברון "זכה" להיבחר על ידי קליבלנד ונובעצקי על ידי דאלאס.
              אז הצמד הראשון זכו בהרבה אליפויות כל אחד במדי הקבוצה שבחרה בהם,
              הצמד השני בחרו בדרכים שונות.
              לברון זכה ב-4 אליפויות בגלל שהשכיל לשנות פוזיציה,
              נוביצקי "רק" באחת, אבל איזו אחת מדהימה זו הייתה.
              האליפות האחת של נוביצקי שווה פחות מ-4 של לברון או 5 של דאנקן?
              לטעמי, לא.
              .
              יותר מכך –
              העובדה שקרי זכה בחצי מאליפויותיו עם חיזוק של דוראנט (שלקח 2 פיינלס mvp),
              האם היא מעלה או מורידה מיכולו יו וגדולתו?
              .
              השורה התחתונה –
              התחלת בטיעון אודות נתונים,
              וכאשר לא הצלחת לבסס אותו,
              עברת לטיעון אליפויות.
              לשיטתך,
              שנמוך לברון משמעתו שינמוך קרי.
              לטעמי, זה שטויות.
              אשמח לדעת באיזה צד של המקל אתה אוחז…

            3. thetroll

              האליפות של נוביצקי ושל הספרס שניהן נלקחו מול מיאמי ונחשבות לגדולות וענקיות במיוחד כי הם הביסו את הסופר טים שהוא בנה.לא פציעות ולא כלום רק החנקות של מיאמי שבסופו של דבר התפרקה. מזכיר לך גם האליפות שבה הוא זכה רק בגלל הזריקה המשוגעת של ריי אלן. זה בדיוק מחזק את הטענה שלי שלברון הוא פשוט לא. הוא שחקן טוב אני לא מקטין אותו אבל אני לא מוכן לקבל את הטענות של אלה שמגדילים אותו לדרגת מספר 2 או אפילו 3 הסטורי. בעייני הוא ממש לא. בעשירה אני מוכן להתפשר (בקושי) שכן.

            4. גיא הירוק

              אני מזכיר לך את האליפות שגולדן לקחו רק בגלל שהקאבס היו פצועים…
              .
              מה זה "רק בגלל"?
              .
              בלי שלשה של לברון כמה שניות לפני אין שלשה של ריי אלן.
              שיטת השנמוך משעשעת.
              (למען הסר ספק – זו הייתה תגובה צינית. לטעמי הגיע לקרי מצטיין פיינלס 2015)
              .
              תדרג מה שאתה רוצה היכן שאתה רוצה,
              זה לא באמת משנה לי.
              (גם ברשימה שלי הוא לא טופ 2. מקום 3 לצד מג'יק ובירד אחרי קארים וג'ורדן)
              אני נטו התייחסתי להצהרות שלא מחזיקות מים –
              יש הרבה כמוהו.
              זה פשוט לא נכון.
              לא הרבה, לא בודדים, למעשה, אפילו לא אחד נוסף.
              מה שלברון עשה בפלייאוף הוא ייחודי וחסר תקדים,
              לא רק בהיקף ובכמות, אלא גם באיכות.
              כאמור,
              אין עוד שחקן עם ממוצעים כאלו. תתקשה למצוא שחקנים עם שנה אחת בפלייאוף עם ממוצעים כמו שיש ללברון בקריירה בפלייאוף.

          2. גיא נו אמרנו לך בעבר זה היה בליגה ב רוב הקריירה במזרח המגוחך עם יריבות שארלוט ובולס וכאלה.
            הוא מנפח סטט מול קבוצות חלשות ונעזר בשופטים ואתה מנסה לערבב אותנו עם סטט שוב ושוב?
            הבם אדם 20 שנה בליגה מגיל 18 ומפנים לו את הדרך ואתה צועק סטט סטט חחחכל אחד יכול לשים לייאפ ולהטביע בליגה אם יתנו לו וגם עושים אגב

            1. גיא הירוק

              "אמרנו לך…"
              .
              שמעון, אמרתי לך. לחזור על אותה שטות אלפי פעמים לא מקרב אותה לאמת.
              גג, זה מלמד על סוג של אובססיה.

            2. הציפור הנדירה

              היו לו משח-ים גדולים גם נגד המערביות.
              רק כוכב על גדול ביותר גן אם דיחק במזרח החלש יעול תביה להגיע לכל הנת4ונים והתארים שהשיג כמו 4 פעמים המצטיין של עונה ו-4 פעמים המצטיין של הגמר, 13 פעמים בחמישיית העונה ו-17 בחמישיות העונה, 5 פעמים בחמישיית ההגנה ופעם אחת בשנייה (היה יכול להיות יותר אם היה רוצה), מוביל את שחקני שתי הקבוצות בגמר בחמשת הנתונים העיקריים באליפות 2016, השיג ממוצע ט"ד בגמר ובשני הדברים האלרונים הוא היחיד עד כה להשיג זאת ועשה זאת נגד אלופת המערב וקבוצה היסטורית.

            3. הציפור הנדירה

              *היו לו משחקים

            4. thetroll

              גיא עניתי לך למטה מצטער על הדיליי היה יום עמוס

        1. הציפור הנדירה

          אתה ממש לא אובייקטיבי!!!
          הוא היחיד בכל הזמנים עם ממוצעים של לפחות 27, 7, 7(, 1.5) וגם אם יש כמה שחקנים שקרובים זה עדיין מטורף (בירד היחיד עם ממוצעים של לפחות 24, 10, 6[, 1.5] והוא היחיד שהיה בשלב מסוים עם ממוצעים של 25, 10, 6 לאחר 9 עונות; מג'יק הוא היחיד עם ממוצעים של 19, 11, 7[, 1.5 – השני הוא האס' והשלישי כ"ח]; מייקל הוא היחיד עם ממוצעים של 30, 6, 5[, 2]; וילט היחיד עם ממוצעים של 30, 20[, 8], 4 [8 זה חסימות כשמדובר בנתון לא רשמי כי אז עדיין לא חישבו רשמית חט' וחס' ואי'] – כל הממוצעים האלו הם אדירים של כובעי על מהגדולים ביותר וכך ממוצעי לברון).
          להיבחר 13 פעמים בחמישיית העונה ובהם 4 פעמים ה-MVP של העונה (רביעי בכל הזמנים עם וילט ואולי גם עם מוזס מלון) וסה"כ 17 בחמישיות העונה זה מטורף ושיא NBA.
          להוביל לזכייה בארבע אליפויות ולזכות 4 פעמים בתואר ה-MVP של הגמר (שני בכל הזמנים ואם היה בזמן ראסל אז הוא היה שלישי) זה מעולה בכל מקרה והרוב המכריע של הכוכבים הגדולים ביותר לא הגיעו לכך.

          1. אני אוסיף עוד משהו אני די משוכנע שסטף בן 38 יעשה הצגות יותר טובות מאלה של לברון. מישהו ישיר על זה שירי הלל..? לא נראה לי. לברון פשוט זוכה ליחסי ציבור מוגזמים ביחס למי שהוא באמת.

        2. ללברון יש ממוצעי קריירה דומים מאוד לאלה של דוראנט. יותר טוב באסיסטים פחות טוב בטרו שוטינג. דוראנט יעיל יותר בקליעה. אם כך האם זה הופך את דוראנט למספר 2 בכל הזמנים. גם דורנט נבחר בכל שנותיו הבריאות בליגה לאולסטאר וכ' הוא גם זכה עם סופר טים כמו לברון. בעייני שחקן כמו סטף עולה לעין ערוך על לברון. הוא זכה ב4 האליפויות שלו ב 3 קבוצות שונות אבל כולן גולדן סטייט וכולן נבנו סביבו. לברון הגיע לליגה שצמאה למחליף לנייקל לכן מיתגו אותו ככזה והוא בעצמו האמין בזה וגם חלק מהאנשים אבל למעט שרידות גבוהה לא ראיתי ממנו משהו מיוחד. הוא בא עם נתונים פיזיים כמעט חסרי תקדים זו מתת אל. לי יותר קל להעריך שחקן כמו סטף שנבחר 7 אף אחד לא ציפה ממנו לגדולות ונצורות והנה יש לו אותם מספרים כמו לברון בפחות עונות בליגה. והכי חשוב. הרבה אנשים חזרו להתעורר בלילה לראות משחק בשביחו מה שלא היה מאז מייקל. בניגוד למה שאתה חושב אני לא מנסה לאמר שלברון לא שחקן טוב או משהו כזה אני רק מנסה לאמר שיש הרבה שחקנים כמוהו או דומים לו עם הישגים יותר גדולים משלו. לברון קצת מזכיר לי את יאניס. עליונות גופנית אבל אופי שלא תמיד מאפשר לו ללכת עד הסוף. הוא יקח פה ושם אליפויות . האם יאניס הוא השחקן הגדול בתולדות הליגה? השני? ברור שלא. כמו שברור שגם לא לברון.

          1. יותר טוב באסיסטים ובריבאונדים. קרוב מאוד בנקודות למשחק וביעילות קליעה.
            אין לי בעיה, תדרג את מי שאתה רוצה איך שאתה רוצה,
            זה לא משנה את העובדה שהשנמוך הקבוע לא קשור למציאות.
            אין הרבה שחקנים עם סטטיסטיקות כמו של לברון.
            זה השילוב של יכולת ניהול משחק היכולת סיקורינג שהופך אותו לייחודי.
            .
            עכשיו, שוב –
            תראה דוגמה אחת לשחקן עם נתונים כמו של לברון.
            דוראנט זה אכן הכי קרוב שאתה יכולת למצוא (דוראנט קולע 0.8 נקודות יותר באחוז אפקטיבי מעט נמוך יותר ו-TS מעט גבוה יותר אבל עם פחות 1.3 ריבאונדים ופחות 3 אסיסטים)
            אבל מעבר לכך פשוט אין.
            28.6 נקודות ב-53.4% אפקטיבי לצד 9.1 רב' ו-7.2 אסיסטים.
            תראה לי מי אותם "הרבה שחקנים כמוהו או דומים" וחצי מהם יותר הישגים (4 אליפויות, 4 פיינלס mvp)

            1. גיא 4 מ20 כמה אחוזים זה?
              הסטט של לברון נובע כבר מסיבות שפורטו בעבר בטח לעומת דוראנט. השקץ לא קרוב ליכולות הכדורסל של סטף או דוראנט בתכלס אבל בזכות דחיפת הליגה, השיפו והתקשורת עשו כאילו הוא שם/מעליהם וכו וכו יש מותג למכור

            2. thetroll

              גיא אלה נתונים שמראים על שחקן אולארונד טוב לאיותר מזה. הוא זה שלוקח על עצמו את המשחק הוא זה שמרכז זה חלק גדול מעוצמה והמעמד שלו בליגה שהכל נסוב סביבו. דוראנט לא שאף לזה מעולם. האם הוא עושה את זה טוב? מי מוביל את הליגה בכמות האיבודים מאז ומעולם? לברון. לא סטוקטון שיש לו פי 2 אסיסטים. זה מה שאני אומר הוא פשוט עשה מהכל הרבה. הוא היה שחקן אול ארוראונד טוב וזהו. אני אולי משנמך קצת שלא בצדק – לדעתי כן – אתה מאדיר שלא בצדק וזה חד משמעי.

            3. thetroll

              אני לא טוען שיחס אס לאיבודים של 2 הוא לא טוב אבל הוא גם לא יוצא דופן. זה הכל.

            4. גיא הירוק

              שכחת את יכולתו האדירה בנדל"ן.
              לבן אדם אחזקות נרחבות אצלך בראש…
              .
              4 מ-20, זה משמעותית טוב יותר מ-2 מ-20 (כמות פיינלס mvp של לברון מול קובי)

            5. גיא הירוק

              ?
              כמעט ואין הבדל בין נתוני הקליעה של לברון ודוראנט בפלייאוף,
              כאשר ללברון אחוז אפקטיבי מעט עדיף על זה של דוראנט.
              מוסכם על מרבית האוהדים שדוראנט הוא מגדולי הסקוררים שהמשחק ראה,
              אז איך זה שפתאום לברון הוא "אול אראונד טוב לא יותר מזה"?
              .
              בשביל לסכם את הדיון (לפחות מהצד שלי),
              לא באמת משנה לי איך והיכן אתה מדרג את לברון.
              ההצהרה שכתבת, היא פשוט לא קשורה למציאות.
              יותר מ-28 נקודות למשחק בפלייאוף על פני קריירה של 2 עשורים ביעילות מרשימה.
              נתון זה לבדו שם אותו גבוה בצמרת, לפני שאלת האולאראונד (לטעמי, מה שלברון עשה ב-2018 מרשים יותר מכל אליפות בה הוא זכה. התקפה מספר 4 בליגה עם סגל שרחוק מלהרשים)

            6. thetroll

              וכדי לסכם את הדיון מהצד שלי בהחלט נמצא בצמרת… 10 ראשונים זה מספיק טוב בשבילו אלה אם מתייחסים לשרידות בליגה ולמספר שנים גם כאיזה פרמטר משמעותי בעייני זה לא. בכל מקרה הוא בהחלט אוברייטד ה 28 נק ממוצע פליאוף שלו מתגמדות לעומת ה 31.8 של מייקל למשל. הוא רחוק מהליות מספר 2 של כל הזמנים אני מכניס אותו לעשיריה שם מקומו לא הרבה יותר גבוה. יודע שזה נגד הנרטיב אבל ככה אני חושב ואלה ההישגים שלו. זה לא אני.

            7. ברוך רובין

              טרול איזה נקום אצלך בירד ברשימה?מה לגבי מג’יק? ההשגים של לברון + הסטטיסטיקה הרבה יותר מרשימים משל שניהם, בכללי יש רק שני שחקנים בהיסטוריה של הליגה שמסוגלים להתחרות עם לברון בהישגים וסטטיסטיקה (ג’ורדן ; קארי); הנסיון לשנות אותו די מצחיק ; בטח שאתה עף על העגל אייפון.

            8. אור

              טרול, בוודאי שיש משמעות ללונגטיבי לעומת ממוצעים כי באופן טבעי הוא צריך לפגוע בממוצעים, רק אצל לברון זה לא ממש קורה. אי אפשר לדעת מה היה הממוצע של מייקל אם היה משחק אותה כמות עונות כמו לברון אבל היה ברור בעונות שלו בוויזארדס שהם היו יורדים

            9. thetroll

              אור משום מה דיברו פה על הממוצעי פליאוף אז בוא תגיד לי מה אתה מעדיף 179 משלקי פליאוף עם ממוצע של 33.4 נקודות למשחק ועל הדרך זכיה ב 6 אליפויות או 266 משחקים עם ממוצע 28.7 נק וזכיה ב 4 אליפויות. אתה חושב שאלה שני שחקנים שהקשר בינהם הוא אפס? מקרי בלבד חוץ ממכונת שיווק אדירה וההוא עוד טוען שהוא הכי טוב בכל הזמנים. סוג של בדיחה. בסדר לונגטיבי אבח יש גבול גם לאדוניס הייתה קריירה ארוכה מאוד. זה לא הופך אותו להכי טוב בעולם.

            10. thetroll

              ברוך אצלי ברשימה של הרשמור אין מקום ללברון סורי . אם אני צריך להרכיב חמישיה אז סטף (לפני מג'יק) מייקל בירד (או דוראנט) לפני לברון טימי וקארים.
              חמישיה שניה? מג'יק קובי דוראנט קארל מלון ושאק.
              אפשר להכניס את לברון לחמישיה השניה במקום דוראנט אני לא אתווכח על זה. לגבי איטון כבר כתבתי לך הוא לא שחקן ענק אבל הוא שחקן טוב הוא הסנטר החמישי בטיבו בליגה אתם מקשקשים עליו כאילו הוא איזה עציץ שמונח באמצע המגרש . זה לא נכון. ולא הוא לא קפלה הוא הרבה יותר טוב מקפלה. קפלה הוא נגר לאיטון יש יד טובה מכל הטווחים לדעתי הוא היה קולע גם שלשות אם פיניקס היו דורשים את זה ממנו.

            11. ברוך רובין

              תגיד אז זה משנאה אישית וזה לגיטימי שאתה לא אובייקטיבי ; אפילו אמא של דוראנט לא לוקחת אותו לפני לברון; סטטיטסיקה אישית ויכולת גבוהה יותר על פני מספר רב יותר של שנים; אני בכלל לא מדבר על כך שהטיעון על מספר האליפטית מתנפץ 2 מ15; קרי ב7 שנים האחרונות עושה דבר בלתי נתפס בערך כמו לברון רק שאצל לברון היכולת פרוסה הרבה יותר זמן ההשגים האישיים טובים יותר ; אני מת על בירד אבל מבחינת יכולת וסטטיסטיקה הוא לא באזור חיוג של לברון

            12. ברוך רובין

              יש ירידה חדה ביכולת אחרי שלושת הגדולים ; אייטון שחקן חמוד על חוזה הרבה יותר גדול ממה ששוה; הוא על אותו תפקיד של קאפלה רק בסאנס ; שחקן של כדורי זבל ואופציה רביעית חמישית בהתקפה

  2. איזו בכיינות של יאניס במסיבת העיתונאים. עם אותו סגל פלוס מינוס הוא לקח אליפות לפני שנתיים, איך לעוף בחצי הגמר ושנה לאחר מכן בסיבוב הראשון מול המקום השמיני זה לא כישלון? איך זה מקדם אותו לעוד אליפות? אי אפשר לקחת אליפות כל עונה אבל יש רגעים ששום תירוץ לא מתקבל. צריך לדעת גם לקחת אחריות.

      1. יאניס צודק. זה משחק של מילימטרים. כדור חופשי שלו נכנס פתאום זה 3:2. איפה שהוא טועה זה הקטע המנטלי. ניצחה הקבוצה שרצתה יותר לנצח. לא זאת הכישרונית יותר.
        בטניס אני רואה את זה כל פעם מחדש. זה משחק מנטלי לגמרי.
        זה מה שחסר לבוסטון. זה מה שיש ללברון. למאנו ג'ינובלי. לדריימונד גרין, לקליי, לברונסון, לקוואי, והכי הרבה לגימי באטלר!

        1. 3-2 בסדרה שהם היו צריכים לנצח מזמן… מילימטרים זה כשאלן קובר שלשה עם יד על הפנים ומשווה ל-3-3. בסדרה הזאת מילווקי חטפה מהפכים מול קבוצה נחותה ממנה, עם או בלי יאניס על הפרקט.

        2. הציפור הנדירה

          למה חסר לבוסטון? לכל קבוצה יש מעידות והם עדיין לא הפסידו את הסדרה והם יכולים לנצח בחוץ ולהשתפר משמעותית מהמשחק האחרון.

  3. באטלר בצדק מקבל את מרבית תשומת הלב בעקבות הניצחון בסדרה הזו,
    אבל צריך לתת קרדיט להגנה שיצאה לחלוטין את הבקאס במאני טיים –
    2 סלי שדה סך הכל קלעו הבאקס ב-6 הדקות האחרונות של הרבע הרביעי ובהארכה במצטבר. וואו.

      1. כבר עוברת לי מחשבה בראש… למה משחקים על באם בלואו-פוסט כאילו זה שאק בשיאו, כשהוא מתקשקש בכדרורים… ואז הוא התחיל לקבור את הסלים החשובים

  4. הייט אשברי

    קצת על הווריורס הלילה ובכלל .
    בפעם ה-28 ברציפות – ניצחון אחד לפחות בחוץ בסדרת פלייאוף . למיטב זכרוני , שיא NBA .
    המאזן העלוב בחוץ בעונה הרגילה אינו בהכרח אינדיקציה לפלייאוף .
    היה הלילה מאמץ קולקטיבי .
    דריימונד נתן משחק ענק , ובנוסף להגנה מעולה ( כרגיל ) קלע 8 מ-10 בדרך ל-21 נק'.
    גיים 6 קליי הופיע במשחק 5 . בשלב מסויים הוא תפש יד חמה וקבר 3 שלשות רצופת . לולא העבירות שהודבקו לו ושלחו אותו לספסל , הוא היה מסיים עם הרבה יותר מ-25.
    וויגס חוזר לעצמו , משפר הגנה וגם את הקליעה . וקלע שתי זרקות קריטיות ממצבים לא קלים בדקות ההכרעה.
    סטף תפס יום רע בקליעות ל-3 ( רק 2 מ-8 ) , אז הוא הלך יותר לצבע וסיים עדיין עם 31 כולל כמה זריקות וירטואוזיות בכניסות לסל.
    לוני נתן משחק מצויין, שלט בלוחות וסיים עם 22 ריבאונדים .
    פול שיחק הרבה יותר אחראי וקבוצתי וסיים בלי איבודים .
    ום GP2 היה יותר עירני, נתן הגנה מצויינת וגם תרם בהתקפה בכניסות לסל והשתלטות על כדורים אבודים.

    בקיצור , חוזרים לפוקוס .
    לולא ההרחקה של דריימונד , אני חושב שהלוחמים היו גונבים את משחק 2 . אבל זה תוקן עכשיו .
    צריך כעת לקחת את 6 בבית , ולא להיגרר למשחק שביעי .

    הערה קטנה – לא אתלונן על החלטות שיפוט בכלל הערב ( ויש הרבה על מה…). אבל מציע לכולם לראות שוב את המכה המכוונת שגרין חטף ממונק בפריצה לסל ברבע האחרון . אם גרין היה מבצע אותה , הוא היה חוטף פלגרנט בוודאות. מונק לא רק לא שקיבל פלגרנט – אפילו עבירה לא נשרקה לו.

    1. GP2 נתן עבודה בשני צידי המגרש, שני דאנקים חשובים ברבע הרביעי וכמה סטופים הגנתיים שלא יסולאו בפז. לגמרי שווה לגולדנים לשמר אותו לפלייאוף בכל שנה ולא לאמץ יותר מדי בעונה הרגילה.
      וחוץ מזה- זה עוד לא נגמר, הקינגס לא פראיירים ולגמרי יכולים לגנוב משחק חוץ ולהביא אותנו למשחק 7.
      סדרה מצויינת ואחלה פלייאוף!

  5. תודה רבה
    לברון בסדרה, כמו בכל העונה, זורק כמעט הכי הרבה שלשות בקבוצה, כשהוא הקלע הגרוע ביותר משם.
    למה?
    הוא מקום 2 בניסיונות אחרי די-לו, עם 27.
    קולע ב-18%.
    רק בראון קולע באחוז גרוע יותר, אבל זרק רק 8.

  6. באטלר סגר סדרה של 37.6 נק
    לא יודע כמה מקרים בהיסטוריה יש למישהו ממקומות 5-8 לנצח סדרה שכזו בממוצע שכזה
    בטח לא ממקום 8

  7. הסדרה של ההיט
    ראיתי ממנה רק את הסוף של המשחק היום.
    אבל ראיתי את מקבץ השריקות ששמעון הביא אתמול, וגם בדקות המעטות שראיתי היום היה ניכר דפוס משמעותי של שיפוט מחריד ושריקות אוויר.
    אלה כמה שריקות מהדקות שראיתי, לפניכם:
    .
    תוקף של יאניס הופך לחמישית של לאב:
    https://go.nba.com/smhu1

  8. רשמתי גם אתנול – הנסיון של גולדן קריאי וינצח את המשחק. לא משחק רע של סקרמנטו, לא התקפלו, ילמדו מזה לשנים הבאות. משחק שמי שמנצח כנראה לוקח את הסדרה, סטף ביום רע מהשלוש אז הולך פנימה. משאירים את דריימונד לזרוק, אז הוא קולע. הגנה כמו שצריך. כל הדברים הקטנים שמנצחיפ משחק מכריע בפלייאוף. כל הדברים שסקרמנטו עדיין לא יודעים לעשות.
    מצד שני לברון במשחק חלש, גה וביין במשחק ענק. מצד שני דייויס סוף סוף הופיע, ואם ימשיך ככה בתוספת שיפור צפוי של לברון, ינצחו בבית ויקחו את הסדרה. אם דייויס יהיה אנמי כמו במשחקים הקודמים, אז 50 50.

      1. הרמה של הקבוצות דומה בעיני. ההבדל הגדול הוא בנסיון.
        אני לא בטוח שהלוחמים יקחו אליפות. יש עוד הרבה משוכות בדרך, חלקן לא פחות מנוסים.

        1. הלייקרס מול הלוחמים, ללוחמים יהיה יתרון ביתיות והלייקרס לא יעמדו בקצב המהיר.
          דנבר מול הלוחמים, יוקיץ בעייתי מאוד כי הוא לא יוצא טוב לקלעים וגם בצבע הוא לא מטריה.
          פיניקס מול הלוחמים, אין להם ספסל והמשחק הקבוצתי של הלוחמים יכריע.
          השאלה הגדולה היא מי יצא מהמזרח אבל גם שם אני לא רואה מישהו שעוצר אותם (הבאקס עפו ובוסטון מאוד מאכזבים עד עכשיו).
          בעיניי זה בעיקר תלוי בגולדן ובבריאות של השחקנים.

          1. זו בהחלט אפשרות. אבל יש גם אפשרויות אחרות.
            לדוגמא המצאפ שלהם מוול פיניקס ממש לא טוב בעיני.
            גם מול הלייקרס, לא בטוח שיוכלו להריץ את הפייס אנד ספייס שלהם. ויכולים להפסיד כי הלייקרס ברבה יותר פיזיים.
            בשביל זה משחקים

            1. Klay Thompson

              אתה צודק אבל לפיניקס אין ספסל ויהיה להם קשה מאוד לנצח ככה. ראיתי את הלייקרס ולמרות שהם מובילים 3:2 הם משחקים כדורסל לא מרשים בכלל. כנראה שנצטרך להמתין כדי לדעת:)

          2. הציפור הנדירה

            מה עם פילי?

            קבוצה שמאכזת בתחילת הפלייאוף לא אומר דבר. ב-2008 הסלטיקס אכזבו בשני הסיבובים הראשונים ובתחילת ולא ניצחו בחוץ.

            1. Klay Thompson

              אמביד פצוע וגם אם לא הוא לא ינשום במשחק המהיר של גולדן. יקח טיים אאוט כל סוף משחק למרות שלא ישארו לפילי טיים אאוט.

    1. די … לאורי לא חשב בכלל על הכדור. הוא מראש מנסה למשוך ליאניס את היד.
      גם ה"עבירה חמישית של באם – אוויר נגד יאניס" היא עברה. הוא עוצר אותו עם הידיים. זה לא חוקי.
      זאת סתם התבכיינות.
      השופטים לא אלה שהכריעו את המשחק.
      הבאקס נכשלו (או שעשו כמה צעדים לאליפות של שנה הבאה לפי יאניס, צעד ראשון : לנוח מסוף אפריל) ואין להם את מי להאשים.

      1. הציפור הנדירה

        בוודאי שהשופטים לא הכריעו כי מיאמי ניצחה, אך אם באמת השופטים נטו לטובת מילווקי אז הם ראויים לכל גינוי ואינם ראויים לשפוט כדורסל.

    1. אכן היה שיפוט מחורבן. מילווקי קיבלו 30 זריקות עונשין יותר ממיאמי.
      גם בסיום הזמן החוקי, מידלטון איבד כדור ולאורי יכל להגיע לכדור אך השופטים שרקו ספק עבירה של מידלטון על לאורי ובסוף פסקו כדור ביניים.
      זוועה.

  9. מיאמי גם פייבוריטית מול הניקס (מנוסה יותר, הסגל שלה היה בגמר המזרח אשתקד), דבר מדהים לומר על המדורגת שמינית (שביעית למעשה) שהיא פייבורטית להגיע לגמר האזורי.
    יכול להיות שמיאמי הפסידה בכוונה להוקס בשביל להימנע מבוסטון ולקבל את הבאקס שוב?

      1. מי שאמורה להדיח את פילי זו בוסטון. סיבוב הבא זה ניקס מיאמי ובוסטון פילי. ניקס תיפגוש אתכם בגמר ככה נראה לי.

  10. שמינית מדיחה ראשונה זה תמיד סנסציה, הפעם נראה לי שקצת יותר.
    בשנות התשעים, עם סיבוב ראשון של 5 משחקים בלבד, דנבר הרביצה לסיאטל וניו יורק למיאמי 3:2. המודחות היו קבוצות חזקות אבל לא קונטנדריות היסטוריות. אחר כך גולדן נגחה בדאלאס של נוביצקי 4:2 וכך גם חטפה הספרס מהגריזליס ב-2011. במקרה זה, הספרס הגדולה של טימי-טוני-מאנו היתה לגמרי קונטנדרית (וממפיס הודחה בהמשך ע"י הנערים דוראנט-ראסל-הארדן מאוקייסי).
    הבאקס שהוצאו אמש להורג הם הכי ברמה של הספרס בימי האימפריה. מי לא ספר אותם הולכים עד הסוף השנה עם הרוסטר, הגיל, הנסיון, הכישרון, הבריאות והפריק? ג'ימי באטלר הכיש אותם עם 4:1 בחוץ (!!!) באירוע שפד"ר אם היה תושב מילווקי היה מגדיר אותו כך:
    April 26, 2023 – a date which will live in infamy
    מיאמי, כדרכן של מדורגות 8 שצלחו סיבוב ראשון, תנשור בהמשך. כמו כל אדם הגון גם אני מתעב את המועדון בגלל הקהל וכל הקונספט שהולך שם בסאות ביץ'. אבל אם יקרה הבלתי יאומן וג'ימי ישים טבעת – אהיה מאושר בשבילו ובשביל כולנו. האיש מלך. מלך!!!

    1. מדויק ואוסיף. בפריוויו של תחילת העונה כאן בהופס 5 על 5 כל הצוות ללא יוצא מן הכלל אאלט בחר בבאקס כאלופים השנה. הערתי על זה בתגובות לאותו פריוויו. ויש כאן אנשים שמבינים כדורסל זה ללא ספק. רק מראה איזו הפתעה עצומה זאת.

            1. thetroll

              וואו 🙂 נו טוב כולנו נותנים תחזיןת וכולנו שוגים גם הטובים ביותר.

  11. הניקס ות'יבודו העבירו שיעור באגרסיביות וכדורסל של פלייאוף את צעירי הקאבס.
    .
    ממפיס פתחו בטירוף ולא השאירו ללייקרס הזדמנות לקחת את המשחק. הלייקרס נראו עייפים מדי.
    יהיה משחק שונה לחלוטין ב-LA
    .
    שח-מט של מיאמי וספולסטרה לבאקס. קיבלו מתנה עם הפציעה של יאניס, אבל פשוט היו יותר טובים לאורך הסדרה.
    ג'ימי ענק!!!
    .
    הווריורס שיחקו כדורסל של אלופים ולקחו את ה-W בחוץ

      1. מספר הפעמים הרב שיאניס הלך לקו היה מתוכנן והיה חלק מרכזי באסטרטגיה של מיאמי במשחק השחמט הזה. זה לא היה מקרי. וכנראה שגם לא ההחטאות הללו.

  12. תודה על הסיקור המעולה.
    כל הכבוד למיאמי, מילווקי קיבלו כמעט 30 זריקות עונשין יותר..
    ואם כבר, שיפוט חלש מאוד. מה יהיה עם זה??

  13. הבאקס צריכה זעזוע במערכת תחילה לפטר את באד עם ניהול משחק מחפיר. אידוקה היה צריך לחכות עם יוסטון כי אחריי הפלייאוף יקבל הצעות עבודה יותר מעניינות. אין להם שחקן שיכול להיות קולזר אין להם תוכנית חוץ מלתת ליאניס את הכדור במגרש פתוח ולרוץ לסל. וגם אז שולחים אותו לקו
    עונה הבאה צריכים להחתים שחקן בקליבר של לילארד\קיריי שחקן נורמלי שיכול לשים סל בכל רגע. ברבע הרביעי הם היו עם13\1 וההיט חזרו מכלום
    הולידיי מוסר את הכדור שהוא לבד. חור בשני הצדדים. באטלר נתן לו 40+ באקטובאק מבחינתי הוא כבר לא יכול להיחשב לאחד מהסטופרים בליגה.
    הייתי זורק אותו בטרייד ומביא כוכב התקפי. יאניס אוברייטד עצום. לא שמר את באטלר, במקום לקחת עליו את המשחק כמעט כפה איבוד.
    על מה הוא מדבר שיקלע מהקו במקום לברוח מאחריות אם הוא לא פוחד מכישלונות

    1. הציפור הנדירה

      הכישלון השנה לא הופך את יאניס לאוברייטד. הוא זכה עד כה במספיק הישגים כדי לא להיחשב לאוברייטד כלל ובוודאי שלא עצום.
      בגיל שלו לזכות בכל התארים החשובים ביותר כשהוא הוביל את הקבוצה לאליפות וזכה ב-MVP של הגמר ובשל העונה פעמיים וכן זכה בשחקן ההגנה של השנה, 4 פעמים בחמישיית העונה ופעמיים בשנייה, 5 פעמים בחמישיית ההגנה ופעם אחת בשנייה (כל זאת בלי העונה הזו) עד גיל 27 (העונה היה בן 28) כשהוא מתחיל בכל הזכיות הללו בגיל 22.

  14. מבין קטן-בינוני

    תודה רבה על הסיקור, שוב הופס זה המקום מספר 1, ביי פאר, לעקוב אחרי הפלייאוף המדהים.
    מי ייתן ונזכה לגמר מערב של דוראנט נגד הלוחמים

  15. בגמר המערב שמתי פיניקס-גולדן (אני בעד דנבר).
    נראה לי שכרגע אלו שתי הקבוצות החזקות במערב.
    דוראנט מול קרי ודריימונד בגמר המערב זה איבנט רציני לסילבר.
    מעניין.

    1. הייט אשברי

      אם נגיע לזה , אז אולי שוב גיים 6 קליי מול KD .
      אבל לא לרתום את העגלה לפני הסוסים . קודם צריך לסגור את הסדרה מול סאק. לא יהיה פשוט גם בבית.

  16. עמיחי. המון תודה על הסיקור.
    מילווקי היו נוראיים בפוזשנים האחרונים שלהם. אי אפשר להגיד עליהם שהם קבוצה חסרת ניסיון (בכל זאת אליפות וכאלה) אבל הייתה שם קריסה מנטלית.
    .
    אם מציעים פרסים מוזרים כמו "שחקן הקלאץ' של העונה" צריך לחשוב בפלייאופים על פרס MVP של הסיבוב. כרגע ג'ימי באטלר לוקח בגדול. לחשוב שההיט גם עושים את זה עם פציעות משמעותיות בסגל.
    .
    כשקמתי בבוקר ראיתי שהלייקרס הפסידו (אני לחלוטין בעדם בסידרה הזו – איך אפשר לצפות בממפיס הנודניקים האלה?), הקאבס עפו (גם כאן – מעדיף אותם) והווריירס וההיט היו בפיגור. הכל הפוך ממה שקיוויתי. הבוקר הסתיים הרבה יותר טוב
    🙂

    1. כנל… גם אני עם הלייקרז בסדרה הזאת כי בא לי לראות את הלוחמים מולם. זו תהיה סדרה לפנתיאון. אני העדפתי את הקאבס עד שהתחילו המשחקים. ראיץי את הניקס והתאהבתי בקבוצה הזאת. מומלץ

  17. לילה מטורף לגמרי. התחלתי עם מילווקי, ראיתי שהם מובילים בהרבה אז עברתי ללוחמים, פתאום שיוויון במיאמי, חזרתי לשם, ולך תדע מה קורה אצל הלוחמים… כנראה שהייתי צריך לקחת את המנוי של שני מכשירים בו"ז 😉
    .
    באסה על מילווקי, לא יודע מה היה קורה אלמלא הפציעה של יאניס. יחזרו בשנה הבאה וינסו שוב.
    .
    מיאמי נגד בוסטון יהיה מעולה. בוסטון לוקחת.
    .
    כל הכבוד לניקס! 4-1 בחסרון ביתיות לא הולך ברגל ובטח שלא אצל הניקס.
    .
    קליבלנד צריכה להתבגר אבל גם להתאזן.
    .
    ממפיס והלייקרס – איבדתי עניין אחרי המחזור הקודם… בהצלחה לכל הצדדים.
    .
    לוחמים – פשוט קבוצה מצוינת. צריך ללמוד מהם.

  18. הציפור הנדירה

    במשחק הזה כפי שהיה מילווקי הייתה מנצחת עם כמה קליעות עונשין נוספות של יאניס שקלע 23-10 לעומת 22-18 של השאר ואז כל השחמט של מיאמי היה חסר ערך (המשפט האחרון הוא ביחס לתגובה של מישהו ששכחתי מי ומה מספר התגובה ואין לי פנאי לבדוק בין כל התגובות).

    אומנם אם הייתרון של מילווקי בזריקות עונשין לא היה מוצדק והודבקו לשחקנים מיאמי כל מיני עברות שלא היו אז נעשה צדק.

    1. ובכן…. הוא לא קלע אותן. שנית השיפוט בליגה מחפיר לעיתים. אני חושב שההליכות של יאניס לקו היו חלק עיקרי באסטרטגיה של מיאמי זה לא היה מקרי.

  19. מיאמי – נגריה היי הנד עם ג'ימי באטלר אחד ניצחו 4-1, את מס אחת במזרח, עם השחקנים הכי גבוהים והכי חזקים פיסית.
    שמישהו יסביר לי בבקשה, כי אני בטוח שהרבה מהמרים הפסידו את התחתונים שלהם.
    בארקלי אמר פעם, שמילווקי הם הקבוצה הכי מטומטמת שיש, ואני נוטה להסכים…
    לעומת זאת, נגרים נגרים, אבל כל כך מאומנים זו מיאמי. בארגון הזה האידיאולוגיה היא, קודם כל תדע לחסום, תתרגל פיק אנ רול בלי סוף, ובזמנך החופשי תנסה גם להכניס כדור לטבעת חח
    גימי הזה…איך הצליח להשוות להארכה. זה היה מטורף…
    קבוצה בפלייאין קרעה את מס 1.
    אז הם יפגשו את הניקס בחצי גמר המזרח, ואל תשלו את עצמכם. הם יקחו גם את הניקס.
    וגמר המזרח יהיה הסלטיקס מול מיאמי – יהיה מעניין..

      1. הניקס נפלאים
        תיהיה סדרה טובה
        אני אוהב את שתי הקבוצות
        לא הייתי שם כסף על אף קבוצה בחיי
        אין לי מושג מי יקח
        פלייאוף מטורף

  20. תודה עמיחי.
    הווריורס מנצחים בחוץ למרות יום חלש של קרי משלוש (ויום טוב שלו בשקלול הכולל)
    ולמרות שיפוט נוראי בדקות הסיום.
    צריך לתת קרדיט ל:
    דריימונד גרין בשיאו.
    לוני עושה דברים שמי היה מאמין.
    וויגס חזר לכושר שחקן מדהים.
    קליי במשחק גדול, לולא העבירות שהדביקו לו הוא היה גומר תמשחק מוקדם יותר.
    סטיב קר עם החמישייה של לוני וגרין ביחד שהזכירה לנו איזה הגנה היתה לווריורס פעם.
    וכן, צריך לומר גם שהאצבע של פוקס לא היטיבה עם הקינגס.

    בעיניי הסדרה גמורה.
    הווריורס ינצחו את המשחק הבא ומשם עד פיניקס/דנבר בגמר המערב אין להם תחרות, כשגם שם הם פייבוריטים בכזאת יכולת.

    1. לדעתי קרי בתור סופרסטאר מקבל את היחס הכי גרוע מהשופטים מכל הכוכבים בליגה בשביל שהוא יקבל עבירה צריך להרביץ לו היום כל סל שלו היה עם עבירה.
      גם קרי בתור כוכב על בניגוד לאחרים (יאניס לוקה לברון של פעם ועוד) רוב המשחק לא מכריח את עצמו על המשחק עם הוא היה כמו לוקה נכנס בכח כל פעם והולך לקו 15/20 פעמים במשחק הוא מסיים כל משחק עם 40+ אבל הרבה פעמים הוא יכול לסיים מחצית עם מספר חד ספרתי של נקודות והוא פשוט מושך את הריכוז של ההגנה ונותן להתקפה לזרום

  21. לילה ענק של כדורסל. ג'ימי תופעת טבע בפלייאוף. יאניס ובאד ביחד זו גישה מעט מנומנמת בשביל אליפות. כבודו של יאניס במקומו מונח אבל יש מי שרוצה יותר, לא מעט כאלו בליגה של היום. ומלווקי מזדקנת. דנבר פניקס מרתק. שמתי דנבר אלופה בבראקט. יוקיץ' מיוחד מאד. דוראנט נראה לי עייף ופרימדונה. הדור שלו ושל לברון כבר לא יראה אליפות לטעמי. אמביד והארדן פריכיות ודוק ריברס פאסה מלפני שלוש שנים. לבוסטון חסר משהו. ג' ימי לא צפוי. הכל אפשרי איתו בפלייאוף למרות שאליפות נראית מופרכת. ניקס מיאמי זה כל כך 90's. תענוג. ג' ה ילד. מה נשאר? ספלאש גרין לוני. סביר להניח שמישהו שם ייפצע. איזה פלייאוף. מאמאמייה

    1. מסכים, חוץ מהסיכוי של לברון, דוראנט וקרי לזכות באליפות, כל אחד מהם נמצא בפורמה סבירה ביותר לזכייה וסביר להניח שאחד מהם ייזכה.
      אבל יוקיץ בשל וראוי לתואר, ואשמח אם ידיח את הנחש.

  22. כמה זילזול היה במיאמי השנה. האמת גם אני התקשיתי להאמים שהם יעברו את הבאקס לאור יחסי הכוחות ואיך שמיאמי שיחקו השנה אבל יש משהו ברוח המועדון ובג'ימי שהוא שונה מהרבה מועדונים אחרים.
    מאמין שביכולת הזו (!) הם יעברו את ניו יורק ויפרקו את פילי בגמר. אבל לשמור על כושר כזה לאורך פלייאוף שלם זו משימה קשה ולכן מצופה מרובינסון, לאורי והשאר להתעלות ולא רק לסמוך על סופרמן ג'ימי.

  23. תודה על הסיקור. הלך לי הבראקט קיבינימאט באדיבות ג'ימי . נשארתי בפוזיציית האוהד לייקרס ומאוד מקווה שיסיימו את הסדרה במשחק השישי כי אם יחזרו למשחק שביעי לממפיס הלך עליהם.

כתיבת תגובה