הלייקרס סוגרים עניין, הקינגס כופים משחק 7 ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הלייקרס סוגרים עניין, הקינגס כופים משחק 7 ביום שישי הגדול! / דור בלוך

גולדן סטייט ווריורס 99 (3) – סקרמנטו קינגס 118 (3):

מי שציפה להצגה של גולדן סטייט בבית, או למשחק צמוד בין שתי הקבוצות שנתנו לנו בינתיים סדרה שקולה ומרתקת התבדה, והקינגס עם רבע רביעי אדיר שיתקו את הווריורס ומביסים אותם בדרך לכפות משחק 7 והם יחזרו הביתה עם כל המומנטום בסדרה שבה כל קבוצה ניצחה פעם אחת בחוץ.

הקינגס פשוט רצו יותר, הם שלטו בריבאונד 42-53, וביתרון 10 ברבע הרביעי הם טסו קדימה, עצרו את הווריורס על 19 נקודות בלבד, ניצחו את קרב הנקודות במעבר (9-18), ולקחו את המשחק כשהם ממשיכים להוכיח למי שעוד צריך הוכחה שהם לא קבוצת עונת סדירה בלבד, הם הדבר האמיתי.

מה שכן היה ברור לאורך כל הסדרה וגם לפניה הוא שכשהקליעה של המשלימים של סקרמנטו תיכנס, גולדן סטייט תהיה בבעיה, והלילה בעוד משחק חלש להחריד של סבוניס עם 3 מ-12 מהשדה ושל מארי עם 5 מ-17 היה זה מאליק מונק עם 3 מ-6 לשלוש, ל-28 נקודות שהביא את הנצחון הזה הביתה. חזר ליכולת שאפיינה אותו לאורך הסדרה וסיים עם 26 נקודות ו-11 אסיסטים והיה פשוט נפלא.

סטף היה היחיד שתפקד בגולדן סטייט עם 29, תומפסון עם 2 מ-9 לשלוש, סיים עם 22, אבל בערב חלש של וויגינס וערב מחריד של פול (2 מ-11 מהשדה), לווריורס לא היה מספיק התקפה כדי להישאר בקצב עם סקרמנטו.

לוס אנג'לס לייקרס 125 (4) – ממפיס גריזליס 85 (2):

בשונה מגולדן סטייט, ללייקרס הייתה הזדמנות לסגור את הסדרה בבית במשחק 6 וזה אפילו לא עמד בספק בשום שלב.

הלייקרס פתחו את המשחק עם רבע ראשון של 31 נקודות, והפער רק הלך וגדל מהנקודה הזאת במשחק שבו הלייקרס קלעו 54% מהשדה ובמילים פשוטות התבריינו על הגריזליס שנראו כמו ילדים מול גברים.

הלייקרס שלטו בריבאונד (45-52), בחסימות (2-15), בנקודות בצבע (32-52), והפרש השיא שלהם הגיע עם הבאזר – 40 נקודות מהדהדות. האם ממפיס תספר לעצמה סיפור שאם כולם היו כשירים הם היו מועמדים רציניים לתואר, או שיבינו שהם צריכים להתחיל להמיר נכסים בשחקן בסדר גודל אחר לצד JJJ, ביין ומוראנט? הם בהחלט מצפים לקיץ מעניין.

הלייקרס לעומת זאת ממשיכים הלאה, כאשר באופן פשוט בלתי נתפס נראה שהדרך ממשיכה להיסלל עבורם כשבסיבוב הבא הם צפויים לפגוש את סקרמנטו (או גולדן סטייט אם תצליח לנצח בחוץ), עם מנוחה עודפת.

אלדאמה סיים עם 16, ביין היה מחריד עם 5 מ-16 ל-15, מוראנט היה אף חלש עיותר עם 3 מ-16 ל-10, ו-JJJ התקשה מאוד עם 3 מ-12 ובעיית עבירות מהשלבים המוקדמים.

בצד השני לברון ודיוויס היו צריכים לשחק רק כ-30 דקות כל אחד וסיימו עם 22 ו-16 בהתאמה. זה היה הערב של דאנג'לו ראסל שאף שאני לא מאמין בו כשחקן מנצח, מסוגל לפעמים להתפוצצויות כאלה וסיים עם 12 מ-17 מהשדה ל-31 נקודות.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
117 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
MacLeod 1
MacLeod 1
29/04/2023 8:25:12

תודה דור, ערב סטנדרטי שבו הקבוצות הטובות יותר ניצחו, ודי בקלות.
גולדן צריכה ללכת לפירוק, ממפיס להטריד את ג'ה

שלהבת
29/04/2023 8:27:36
הגב ל  MacLeod 1

את ג'ה? התכוונת דילון ברוקס

MacLeod 1
MacLeod 1
29/04/2023 8:37:59
הגב ל  שלהבת

חח מי ייקח אותו? הוא דפקט.
על ג'ה אפשר לעשות קופה יפה, מסוכן מדי להסתמך עליו ובטח יהיה איזה סאקר שייתן עליו חבילה

שלהבת
29/04/2023 8:40:01
הגב ל  MacLeod 1

ייקחו. למשל וושינגטון

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 9:36:03
הגב ל  שלהבת

וואלה הם עושים גם אלטה-זאעכן?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  שלהבת

נכון, אבל זה המועדון היחיד שאני יכול לחשוב עליו שיקח את הליצן הזה. מעניין אם זה יקרה בסוף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

90 אחוז מהליגה נותנים על גה 8 בחירות ו-2 כוכבים צעירים 🙂

Avri
Avri
29/04/2023 18:40:11
הגב ל  שלהבת

ברוקס, בהצלחה בניסיונות להטריד שחקן חופשי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  MacLeod 1

גם אם יפסידו את הסדרה, מה שאני עדיין לא משוכנע שיקרה, אני לא חושב שגולדן סטייט צריכים ללכת לפירוק כל עוד סטף שחקן תחרותי בליגה, אבל בשני המקרים לדעתי הם יצטרכו לעשות התאמות, משיקולים מקצועיים פיננסיים ושיווקיים כאחד, ולדעתי, בין השאר, יפרדו מדריימונד.
.
קשה לי להאמין שיפרדו מג'ה בזמן הקרוב, לצערי זה נראה כמו פרשת ווסטברוק באוקלהומה 2.0, וממש חבל על כך.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אמת. אחיזה יפרדו מג'ה הוא יהיה שם לפחות עוד 10 שנים עם חוזי מקס. הם בקושי על קונלי ויתרו

צחי
צחי
29/04/2023 8:28:29

גולדן לפירוק?!
נו באמת, איזו מסקנה מרחיקת לכת…
כלכם הייתם מדברים 180 מעלות הפוך אם גולדן היו מנצחים.
אם סקרמנו טובה יותר, תסביר לי איך גולדן ניצחה 3 משחקים רצוף?

Jonathan
29/04/2023 8:36:14
הגב ל  צחי

מעניין מה היו התגובות שלך לפוסטים אם היית קם על רגל אחרת

Guy d
Guy d
29/04/2023 9:58:19
הגב ל  Jonathan

לא קשה יונתן, לך תראה את הפוסטים שלו אחרי משחק 5

צחי
צחי
29/04/2023 10:48:28
הגב ל  Guy d

אמממ לא היו לי הרבה פוסטים אחרי משחק 5.
אני די עקבי בתגובות שלי.
בעיניי סטף קרי הוא השחקן הכי קסום שאני ראיתי משחק על הפרקט.
(ראיתי את מייקל ג'ורדן, מעולם לא אהבתי אותו. ראיתי את מג'יק ג'ונסון אבל הייתי צעיר מדי כדי להבין ולהעריך את מה שאני רואה)
אני עדיין מאמין בגולדן.
בעיניי סקרמנטו פלוס המאמן שמכיר את הלוחמים, הם אולי המשוכה הקשה ביותר עבורם במערב ואולי בפלייאוף בכלל.
לא חושב שגולדן צריכים ללכת לפירוק.
פירוק צריך לבוא כשסטף וקליי יתלו את הנעליים ויפרשו.
כן צריך התאמות סביב סטף וקליי.

Jonathan
29/04/2023 11:40:08
הגב ל  Guy d

לא עוקב אחרי התגובות של כולם כאן. זו כבר תגובה שניה של צחי למישהו שהשקיע וכתב פוסט באתר של "מה היית אומר אם המציאות הייתה אחרת?". מן הסתם הוא היה אומר משהו אחר…
זו דרך מאוד קלה לצאת חכם, כי בגדול מילים הן אמצעי לתאר את המציאות ומן הסתם יש גבול לדיוק ולרוחב התמונה שהן מאפשרות לנו.

MacLeod 1
MacLeod 1
29/04/2023 8:36:24
הגב ל  צחי

אתה חי בסרט, תתעורר

Jonathan
29/04/2023 8:34:03

תודה דור. אחלה סיקור.

etayef
etayef
29/04/2023 9:08:31

למרות ההפרש הגבוה, מה שמנצח ללייקרס משחקים זו ההגנה, במיוחד הגנה על הצבע.
היום, גם השלשות של ראסל נכנסו.

השור
29/04/2023 9:14:59

כמות החסימות בלתי נתפסת

Berch
29/04/2023 9:15:16

תודה על הסיקור
ממפיס נו שויין
סקרמנטו גולדן סטייט מוכיחים את האמרה יום אסל יום בסל
🤣

Hen
Hen
29/04/2023 9:18:43

באסה עם ג"ס רציתי שיסיימו עניין. עכשיו הם בתסבוכת רצינית. היה ניראה מההתחלה היום שהם בלי אנרגיה וחבל. ג'ורדן פול מעצבן. ניכנס לצבע כמו ראש בקיר פעם אחרי פעם. הוא פשוט אכזבה גדולה בסדרה הזאת.

יניב ש.
29/04/2023 9:22:35

תצוגת הגנה של אנטוני דיוויס, הנוכחות שלו מתחת לסלים היתה מרשימה ביותר.
סטף קרי טען שאף קבוצה לא תנצח אותם בסדרה של שבע, נראה מה הוא יעשה בנידון ביום ראשון…

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:29:58
הגב ל  יניב ש.

זה היה קליי לא סטף

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/04/2023 9:32:03

תודה רבה על הסיקור

gl
gl
29/04/2023 10:06:01

תודה על הסיקור
לאורך כל הסדרה מייק בראון מוצא פתרונות הגנתיים בעזרת זה שהוא מכיר את כל הסכמות ההתקפיות עד עכשיו בעזרת קליעות ברמת קושי מטורפת של סוף וקליי וריבאונד התקפה גולן סטייט הצליחו לשרוד מעניין מה יהיה במשחק השביעי ואם לסטיב קר יש ראיונות חדשים אם לא גולן סטייט יצטרכו הופעה פסיכית מסטף וקליי בשביל לעבור .
בכללי זה המאצטפ הכי קשה שהיה להם הרבה זמן גם הרבה שחקנים צעירים ואתלטים שיכולים לרדוף אחריהם מגובים במאמן שמכיר את כל הסכמות מעניין מה יהיה בראשון .מבחן אמיתי לשושלת/הסוף

zivovivo
zivovivo
29/04/2023 10:12:45

כאחד שראה את הקינגס השנה בכ80 משחקים מתוך ה88 ששחקו, אני רוצה שהשנה הזו רק תמשך… אני חושב שלקינגס של השנה יש עוד יותר לתת ממה שראינו בסדרה מול גולדן. ולחשוב ששנה הבאה סשה וזנקוב יצטרף גם…:) ויש עוד בחירת סיבוב ראשון . מקניר הגנרל מנגר עובד יפה בכל החזיתות. דראפט , טריידים שוק חופשי, בחירת צוות אימון. פשוט שנה של כייף אחרי הרבה שנים של תיסכול.

Guy d
Guy d
29/04/2023 12:21:22
הגב ל  zivovivo

כל הכבוד להם, באמת. מי זה וזנקוב?
אני מוצא את עצמי בעדם כל משחק שלהם שאני צופה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Guy d

ההוא מאולימפיאקוס לא?

zivovivo
zivovivo
29/04/2023 12:33:45

כן. לדעתי השחקן הכי טוב באירופה.

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:30:53
הגב ל  zivovivo

צודק. אני מקוה שתכו בלייקרז אבל לא מאמין בזה. אחלה קבוצה יש לכם סוף סוף. האמת שמגיע לכם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בעניין "האם ממפיס תספר לעצמה סיפור שאם כולם היו כשירים הם היו מועמדים רציניים לתואר, או שיבינו שהם צריכים להתחיל להמיר נכסים בשחקן בסדר גודל אחר לצד JJJ, ביין ומוראנט? הם בהחלט מצפים לקיץ מעניין" אני ממש לא מסכים, לא רק כי הפצועים באמת היו חסרים (אדאמס היה מכה את דייויס, מונע ריבאונד ההתקפה מהלייקרס, ולוקח ריבאונדים בהתקפה עבור ממפיס), אלא בעיקר כי הצוות המסייע שלהם היה חסר ישע בשיטת המשחק הנוכחית, ומקור הבעיה, לפחות לפי מה שראיתי, הוא הליצן המעופף הזה, שמסתמן כראסל ווסטברוק 2.0, וכל עוד הבעיה הזו לא תיפטר אף כוכב אחר לא יוכל לסייע.

IDO
IDO
29/04/2023 13:13:59

ג'ה מוראנט עדיין שחקן אדיר. אבל הוא צריך מאמן אחר. לא הייתי משחרר טאלנט כזה כל כך מהר.

אדאמס היה מאד חסר בסדרה.

erez
erez
29/04/2023 10:45:09

שגאלה לחברי הפאנל המכובדים.
האם ללייקרס יהיה יתרון הביתיות בסדרה הבאה שכן הם עלו על חשבון המדורגת שנייה?

גיא רוזן
29/04/2023 10:46:40
הגב ל  erez

לא.

erez
erez
29/04/2023 10:58:47
הגב ל  גיא רוזן

כלומר בכל מקרה לא יהיה להם יתרון והם ממשיכים כל הדרך כמספר 7?
תודה על התשובה.

גיא רוזן
29/04/2023 11:03:50
הגב ל  erez

נכון.

הייט אשברי
29/04/2023 10:48:47

יום רע מאוד של הווריורס.
התחיל ככל הנראה בירידת מתח.
והמשיך והסתיים ברדיפה לא מוצלחת אחרי הקינגס הצעירים והנמרצים.
הזריקות לא נכנסו היום. זה יכול לקרות . אבל הלוחמים לא שיחקו את משחק הנעת הכדור הרגיל, מה שגרם לזריקות להיות קשות.
עכשיו מלחמת עולם בעוד יומיים.

דה שוט
29/04/2023 10:51:48

תודה דור
ראיתי גס קינגס בדיליי
להוריד את הכובע בפני הקינגס. ניצחון עם הצהרה. הם קבוצה שסיוט לשחק נגדה: צעירים, אתלטים, רעבים ונועזים. לעיל, דייוויס, מונק, מורי – תרומה אדירה בשני הצדדים. אם לא סלי-דרגת-קושי-פסיכית של סטף שכבר למדנו לחיות איתם – המשחק היה נגמר הרבה קודם.
אה כן, לוני מלוכלך, תמיד היה, היה צריך להיות מורחק על המרפק לסבוניס. השופטים באנ בי איי זה ביזיון

thetroll
thetroll
29/04/2023 10:55:04

תודה דור סיקור נהדר.
היום שבו בני האור הובסו על ידי אנשי החשכה.
היה צריך להגיע מתי שהוא ללא ספק.
משלים עם התבוסה ומודה ללוחמים על כל השנים. זהו נגמר. לא שהשלתי את עצמי. זה היה ברור שיגיע למרות ששיחקנו אותה שהכל טוב.
צריך למצוא אהבה חדשה פוליאמורי שכמותי. יהיה קשה הפעם. הלוחמים זה היה השיא.
טוב זה יהיה פיניקס או דנבר או אולי בוסטון (אהבתי פעם את בראון היום פחות) אבל לא נראה לי שנתחבר כל כך חזק. הלוחמים זה היה סיפור אחר. המאהבת הכי יפה סקסית ושובבה שהיתה לי.
מקוה שמישהו יצליח לעצור את הלייקרז. סקרמנטו לא יצליחו לצערי (ג'נטלמן סוויפ לליקרז). פיניקס ודנבר? רק שלא יתישו את עצמן בקרב בלתי נלאה (לא מאמין בזה).

גיא רוזן
29/04/2023 11:01:40
הגב ל  thetroll

אני מנסה להבין מי בני אור ומי החשכה.
ב-2 הסדרות הקבוצות שהביאו הכי הרבה לכלוך לפרקט הפסידו הלילה.

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 11:04:52
הגב ל  גיא רוזן

אמת

דה שוט
29/04/2023 11:07:13
הגב ל  גיא רוזן

אמת

גיא רוזן
29/04/2023 11:12:57
הגב ל  דה שוט

נו, חברים. איך אתם מסכמים את עונת 2023?
הצלחתם לחרב בצורה יוצאת דופן לא קבוצה אחת, אלא 2.
מישהו זוכר שפעם הנטס והקליפרס היו עגלות עם אוהדים????
.
#תלמה_ולואיז_לנצח

דה שוט
29/04/2023 12:07:25
הגב ל  גיא רוזן

א. צודק
ב. נחש על איזו עגלה אנחנו עכשיו?
(ווינק ווינק)

גיא רוזן
29/04/2023 12:15:31
הגב ל  דה שוט

טמיר, לדעתי, יעדיף אפילו את הלייקרס מאשר את העגלה המקרקשת של בסאנס. התרכך לאחרונה…

דה שוט
29/04/2023 12:24:22
הגב ל  דה שוט

טמיר על העגלה של הלייקרס? חחחחח אין היתכנות. יואל יעלה באש את הכפר…
אנחנו על העגלה שלכם, אין שום דבר שתוכל לעשות בנידון. תלמה ולואיז (במקור טקסס, לא רחוק חחח).
נפגשים הערב, שימרו לנו מקום
🙂

גיא רוזן
29/04/2023 12:27:20
הגב ל  דה שוט

עשיתי טקס פולסה דה שוט…
(למרות שזה לא יעזור. דנבר לוקחים את זה ב-5 משחקים)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

טמיר על העגלה של דנבר ובוסטון אין חשש לסאנס כל עוד מנחם לא מגיע לשם. אבל אני דה שוט וטנש כרגע באותה עגלה 🙂

דה שוט
29/04/2023 12:44:31
הגב ל  דה שוט

שמעון בפעם האחרונה שהיינו על אותה עגלה הייתה ריצה מפוארת שהסתיימה בטרגדיה (אוק סיטי 2016)
מה שכן – בגמר יורו 2021 עליתי בגמר על העגלה של איטליה – אז יש תקדימים… חחחח
הערב גיא גילרי ות׳וג יושבים עם קסדות במקלט. אני סומך על דוראנט וזרוקר. שניהם חאב א שוט. יהיה משחק אש

דה שוט
29/04/2023 12:45:51
הגב ל  דה שוט

התבלבלתי בשעות זה באמצע הלילה באסה לא נורא נעשה מאמץ 🙂

ד"ר פופרס
29/04/2023 18:52:51
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחח
חולה עלייך דה שוט.
תדרוש בקשיש רציני מטנש
ווינק ווינק

ד"ר פופרס
29/04/2023 18:58:10
הגב ל  דה שוט

את טמיר חטפתי לכפר
קיבל טיפול מלא שכולל
קשירת העיינים פתוחות בכוח, סטייל התפוז המכני
הקרנת סרטים עם תקריבים של אצבע הבולבוס.
שאיפת ניחוחות הזיעה של הבבון שנשמרה בבקבוק שבוע
והקרנת תקריב של הגבה עם כל החצ'קונים מסביב(גם הצהובים)
ולסיום, נתנו לו תרופה מעשית

https://giphy.com/gifs/qml7DrbfkXPCU

דה שוט
29/04/2023 19:00:10
הגב ל  דה שוט

😂😂😂😂😂😂
הרגת אבו-פופר
מאחל לך שניפגש בגמר 🙏 שלח את הטמיר aka ״תלמה״ לעגלה של טנש

MacLeod 1
MacLeod 1
29/04/2023 11:18:41
הגב ל  גיא רוזן

+1

thetroll
thetroll
29/04/2023 11:21:35
הגב ל  גיא רוזן

תגובה צפויה בעליל.
בני האור הם הלוחמים אלה שהביאו לנו את הכדורסל הכי יפה שנראה בליגה זה שנים את סטף את קליי אלה שאף פעם לא זכו להתנהגות נאותה מהשופטים כלפיהם אלה שהתייחסו יפה לחברים לקבוצה הג'נטלמנים זל הלעגה.
בני החושך זה לברון שהוא בדיוק ההיפך מכל הדברים האלה.
אין לי טענות כלפי סקרמנטו אחלה קבוצה. שיחקו מלוכלך פה ושם אבל ברמות לגיטימיות ואי אפשר בלי זה וגם גרין שחקן כזה.
העניין עם הלוחמים שזה היה הריקוד האחרון באמת שלהם. הם היו האישה הכי יפה בעולם אבל הם יקבלו את הזיקנה בכבוד לא יתחילו להשתיל בוטוקס וכ' ולהאריך את החיים לנצח כמו לברון.
אז אני נפרד מהם.
מותר.

גיא רוזן
29/04/2023 11:23:13
הגב ל  thetroll

ברור שמותר. מה גם, זה עדיין לא נגמר. אני לא מהמר נגד קרי וקליי במשחק 7.

thetroll
thetroll
29/04/2023 11:31:19
הגב ל  גיא רוזן

אני כן. זהו נגמר.

Hen
Hen
29/04/2023 12:05:45
הגב ל  thetroll

ג"ס יעברו…
משחק 7 קליי

Guy d
Guy d
29/04/2023 12:11:48
הגב ל  thetroll

אני מנסה להבין את מה שכתבת פה ולא מצליח, אז אני לפשט ותגיד לי אם זה קרוב.
בני האור אלה הלוחמים ובני החושך זה לברון זה ברור, למרות שצ"ל המקרה זה בן החושך או השד או האנטי קרייסט.
הלוחמים משחקים יפה לברון משחק מכוער לטעמך.
הלוחמים תמיד מתייחסים יפה לחברים לקבוצה לברון ההיפך תמיד מתייחס לא יפה לחבריו לקבוצה.
משחק מכוער וייחס משפיל לחברים לקבוצה משמע חברות בבני החושך.

דריימונד גרין

גיא רוזן
29/04/2023 12:25:24
הגב ל  Guy d

זה לא רק דריימונד גרין. זו האווירה המכילה בקבוצה לשטויות שלו כלפי שחקנים אחרים וכלפי שחקני קבוצתו.
להתלונן על לברון בהשוואה הזו זה באמת לכתוב מבעד לעדשות הייטר
(דרך אגב, מספיק לראות איך הוא עדיין ביחסים מצויינים עם שחקנים אתם שיחק בעבר בשביל להבין עד כמה יכולות העדשות…)

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:38:47
הגב ל  גיא רוזן

בכל הקבוצות יש את הדברים האלה וגרין הוא אכן דוש ממוצע שחקן שהיה צריך להיות מורחק מהליגה מזמן. אבל גרין לפחות בעייני בנושא הזה לא נתפס כמייצג את גולדן סטייט. אני מסתכל מנהיג מול מנהיג. קרי שתמיד משפר את כל השחקנים שסביבו לעומת לברון שתמיד זורק אותם לפח האשפה ומביא אחרים שיסחבו לו את העגלה.

גיא רוזן
29/04/2023 12:40:35
הגב ל  גיא רוזן

לא, לא בכל הקבוצות יש רמות כאלו של אלימות. לגולדן סולחים בגלל שקרי הוא המאמי של הליגה.
.
כבר שכחת איך גולדן זרקו את בוגוט בשביל להביא את דוראנט?

גיא רוזן
29/04/2023 12:41:22
הגב ל  גיא רוזן

לסחוב את העגלה…
תזכיר לי מי זכה בפיינלס mvp בצמד הזכויות הרצופות של גולדן?

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:34:09
הגב ל  Guy d

אני מקוה אבל מצקשה להאמין בזה. יש תוגה בעונה הזאת של הלוחמים. כל הזמן משהו לא מתחבר ותקוע. זהו. הבלוף יגמר.

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:35:42
הגב ל  Guy d

גיא די האם אנצנו מדברים על אותו לברון שמגיע זורק את כל השחקנים בקבוצה ומביא חדשים? האם זהו חבר טוב לקבוצה לעניות דעתך המלומדת?

גיא רוזן
29/04/2023 12:37:48
הגב ל  thetroll

אתה זוכר מה קרה במפרץ רגע אחרי שגולדן הפסידו לקאבס?
פינוי בינוי בשביל דוראנט המושיע.
אתה שם לב להבדלים?
(אין כאלו. זה כדורסל, המטרה לנצח)

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:41:38
הגב ל  thetroll

שום פינוי בינוי ובטח לא באמצע העונה דוגמת לברון.
לונזו אינגראם רנדל הארט כל הקור הצעיר והמוכשר של הלייקרז נזרק לכל עבר כדי להביא את דייויס ולבנות ללברון את הסופר טים השלישית שלו.

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:42:20
הגב ל  thetroll

סליחה קוזמה יען כי שכחתיך

גיא רוזן
29/04/2023 12:46:44
הגב ל  thetroll

כמה שחקני חמישייה פינו את מקומם בשביל שדוראנט יכנס?
האריסון בארנס ואנדרו בוגוט. זה 40% מהחמישייה.
עוד 3 שחקני רוטציה משמעותיים (ברברוסה, רזילי, ספייטס) זה כבר 5 מרוטציה של 9.
פינוי בינוי בהגדרה.
הניסיון לשכתב את ההיסטוריה משעשע.

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:56:11
הגב ל  thetroll

הריסון בארנס,אחרי מופע האימים שלו היה מוטרד בכל מקרה. בוגוט כבר היה בשלהי הקריירה ולדעתי עבר לאוסטרליה. היתר? ברבוסה ורזילי? בחיאת? אתה משווה את זה לחמישה שחקנים שהקבוצה אספה בפינצטה דראפט אחרי דראפט?

thetroll
thetroll
29/04/2023 13:00:26
הגב ל  thetroll

ואם אני זוכר נכון גם בוגוט נפצע באותו פליאוף והיתה לו כבר נטיה לפציעות משהו דוגמת כספי. הוא כבר היה די שחקן גמור.

גיא רוזן
29/04/2023 13:02:40
הגב ל  thetroll

אז אתה אומר שאם להחליף יותר מחצי קבוצה זה מתאים לנרטיב (פישל, זקן, פצוע, לא משמעותי…) אז זה בסדר…
.
אני לא חושב שאני צריך להרחיב.
תגובה משעשעת.

thetroll
thetroll
29/04/2023 13:23:01
הגב ל  thetroll

מה הקשר? בארנס ממילא היה הולך. בוגאט היה כבר פצוע. ברבוסה זקן שגמר את העסק רזילי? ספייטס? הם בקושי זכורים לי. סתם שחקנים שעוברים בטרייד. אתה מכחעש שהם ויצרו על כל ה young core שלהם + 8 בחירות דראפט בשביל להביא את דייויס? בשביל לבנות סופר טים? אתה משווה את זה לבארנס ובוגוט? אני תופס ממך קצת יותר רציני אז בקיצור … אתה מטריל. זה מה שנראה לי. שטויות ברסק להשוות את העסקאות הללו.

גיא רוזן
29/04/2023 13:36:45
הגב ל  thetroll

אני בהחלט משווה את דייויס לדוראנט.
בוגוט היה חלק משמעותי בקבוצה –
שחקן חמישייה, נבחר לחמישיית הגנה 2 ב-2015.
בארנס היה שחקן חמישייה.
הניסיון להציג כאילו יש הבדל המהלכים?
ממש משעשע.
הרי זה לא כאילו הלייקרס זכו במשהו או אפילו העפילו לפלייאוף לפני אותו טרייד.
גולדן פירקו קבוצה אחרי עונה של שיא ניצחונות.
העיפו את בוגוט אחרי שהיה חלק קריטי האליפות רק עונה אחת לפני.

Guy d
Guy d
29/04/2023 14:13:59
הגב ל  thetroll

סליחה טרול, עכשיו הוספת קריטריון חדש. להטריד צעירים ובחירות גם שווה כניסה לבני החושך?
אם כן הקבוצה מתחילה להתרחב…

ברוך רובין
29/04/2023 17:49:28
הגב ל  thetroll

גיא אתה כמו מכונה.
.
מצחיק אותי שסוגרים את הגולל על הלוחמים, הבעיה שלהם זה לא הזקנה אלא מחסור בגבוהיים ובהגנת צבע, קר בנה את הסגל בצורה רעה השנה וויתר על וייסמן ועל כל גבוה נורמלי ומילא את הסגל בגארדים.
.
גולדן סטייט חןץ ממשחק 3 הם לא מצליחים לבצע עצירות בהגנה, סקרמנטו קולעת כמה שרוצה, וגודלן סטייט תלוייה בקסצים של קרי קליי ו120 נקודות כדי לנצח.

גיא רוזן
29/04/2023 11:10:17

איזה שיעור בענווה עברו ממפיס…
.
זה התחיל בהצהרה של מוראנט שנוח לו במערב, המשיך ב-"אתה זקן" של ברוקס ונגמר בפעם נוספת בה ברוקס חומק לפני שהתקשורת מצליחה לתפוס אותו לשיחה.

NFS
NFS
29/04/2023 14:47:51
הגב ל  גיא רוזן

1+

NFS
NFS
29/04/2023 14:48:48
הגב ל  גיא רוזן

היה אצל מוראנט גם איזה משפט דבילי על MJ
לא זוכר כרגע..

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
29/04/2023 17:50:33
הגב ל  NFS

למה? גם ג'ורדן אחרי ארבע עונות עבר רק סיבוב פלייאוף אחד..
למה? כי הוא גם זכה ב-mvp+dpoy+פעמיים מלך הסלים+היה שחקן פי כמה יותר טוב?

NFS
NFS
29/04/2023 20:12:35

לא הבנתי את הקשר..
.
מוראנט אמר על ג'ורדן במהלך העונה, כשממפיס רצו חזק והוא נתן כמה משחקים חזקים-
‘I would’ve cooked him’

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
29/04/2023 20:51:30
הגב ל  NFS

צחקתי על מוראנט וההיבריס שלו..

Don
Don
29/04/2023 11:21:05

גולדן סטייט לפירוק?
הצחקתם אותי.
למה? בגלל שהפסידו בבית לקבוצה מצויינת אחרי שניצחו 3 רצוף? כמה שקשה לנצח 4 רצוף קבוצות חזקות בנבא…
קודם כל ולפני שנגיד משהו, נמתין למשחק 7, בו הכל יכול להיות ולא הייתי מהמר על אף קבוצה. גולדן סטייט שיחקו ממש ממש רע. אני מצפה לשינוי משחק הבא.
לגבי ממפיס – ג'ה הוא נזק. ווסטברוק 2. ממש אותו הדבר. יודעים מתי שיחקו נפלא? שהרחיקו את ג'ה בגלל המקרה במועדון. ברגע שחזר והתחיל לנתר כמו איזה חרגול, הכל נגמר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Don

היה מת להיות ראס

yaniv
29/04/2023 11:25:54

האמת שהייתי משוכנע שהתוצאות הבוקר יהיו הפוכות. חששתי מהמשחק חבל על הזמן אבל הלייקרס שיחקו אותה בענק. הלייקרס האלה מאוד מזכירים את הלייקרס של עונת הבועה. הגנה חזקה מלחמה על כל כדור. תכלס הלייקרס תלוייה בראסל. שהוא טוב כמעט אי אפשר לעצור אותנו הבעיה היא שהוא לא יציב ולא מביא את אותה תרומה כל משחק

Jonathan
29/04/2023 11:44:25
הגב ל  yaniv

אני אוהב את הלייקרס האלה הרבה יותר מאשר את הלייקרס של הבועה. בגדול לא רציתי ככה בייקרה של קבוצת לייקרס כבר כשני עשורים…

The Oak
The Oak
29/04/2023 11:51:21

עם כל הכבוד להתקפה של הקינגס, הם קלעים נהדרים אך לא שיחקו התקפה מתוחכמת או יפה במיוחד. התרשמתי דווקא מההגנה שלהם במשחק היום והרצון שלהם שבא לידי ביטוי בריבאונד התקפה ובאחוזים מהצבע של גולדן סטייס.

הקיפוד
הקיפוד
29/04/2023 11:59:14

אני לא חושב שגולדן צריכה פירוק אבל יש לה שלוש סוגיות שעליה לפתור בקיץ החוזים של קליי ודריימונד (היא תהיה חייבת לשמור את שניהם) ומה היא עושה עם פול, לגבי החלק הראשון, אי מתן חוזים לשניים כנראה יוביל לפירוק, ולגבי פול הייתי מטריד יחד עם הצעירים בשביל שניים שלושה וטרנים טובים.

thetroll
thetroll
29/04/2023 12:57:45
הגב ל  הקיפוד

אלה בעיות שלא ניתנות לפתרון במיוחד עם החוזה החדש של הליגה. הם חייבים לרדת בשכר. זהו נגמר הסיפור יצטרכו לגעת בליבה.

הקיפוד
הקיפוד
29/04/2023 13:21:28
הגב ל  thetroll

אני לא חושב שקליי וגרין יתפשרו על חוזה, גרין חושב שהוא שחקן מקס, ואני מבין למה (הוא עדיין בטופ 3 בחשיבותם, וכברומטר ההגנתי שלהם), וקליי הוא טופ 2 אצלם בהכל, ואם הם לא מתפשרים אז מה קורה גולדן תשחרר אותם זה אפילו לא נשמע אמין

ברוך רובין
29/04/2023 17:51:18
הגב ל  הקיפוד

מצחיק אותי שסוגרים את הגולל על הלוחמים, הבעיה שלהם זה לא הזקנה אלא מחסור בגבוהיים ובהגנת צבע, קר בנה את הסגל בצורה רעה השנה וויתר על וייסמן ועל כל גבוה נורמלי ומילא את הסגל בגארדים.
.
לגבי גרין עצמו, הקבוצה נראית כמו תרנגולת בלי ראש הגנתית בלעדיו נטו בגלל הסיבה הזאת, לא מדובר במגן על כמו דיוויס

הקיפוד
הקיפוד
29/04/2023 18:33:08

אני ממש לא סוגר, להיפך במצב כרגע היא הפייבוריטית שלי לאליפות, זה נובע מזה שהיא הפייבוריטית מול סקרמנטו ואז מול הלייקרס היא גם פייבוריטית, ובגמר המערב היא תפגוש קבוצה גמורה בלי ספסל ובגמר הכללי היא תפגוש קבוצה שעברה חצי גמר וגמר אזוריים מאוד קשים ועמוסים

ברוך רובין
29/04/2023 20:53:20
הגב ל  הקיפוד

לליקרס יש מאץ אפ מהחלומות מול גולדן סטייט/ סקרמנטו. שני קבוצות בלי הגנה ומול הבוחי בול, דייויס &לברון יעשו בהם שמות.
הסאנס עדיין לא מחוברים אבל הכשרון שלהם לדעתי יספיק לקחת אליפות, גם כשהקבוצה לא מתואמת הגנתית, השמיכה קצרה מדי מול דוראנט בוקר שמתחממים בשנייה.

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 18:41:21

אישית אותי מצחיק שזה מגיע ממך אחרי שהספדת את סטף בעבר.
וככל הידוע לי קר הוא המאמן לא הGM אז אני לא מבין איך הוא יכול לבנות את הקבוצה רע אם הוא לא בונה אותה בכלל.

ברוך רובין
29/04/2023 20:40:56

אני אתעלם מהחלק הראשון של התגובה ואתייחס לשני,

אתה חושב שלקר אין סיי בהחלטות של הקבוצה ומי להביא? שהוא סתם בובה על חוטים ששמים לו שחקנים?

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 21:35:14

אין לי אפשרות להגיב לחלק השני אם אתה מתעלם מהחלק הראשון

ברוך רובין
29/04/2023 22:13:54

החלק הראשון התייחסנו אליו בעבר, זה דיון חוזר ונשנה של סילוף אמיתות אין לי כוח לזה.

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 22:26:07

תשמע יש לך כוחות על בכל מה שקשור ללא לקחת אחריות על מה שיוצא לך מהמקלדת.

Smiley
29/04/2023 12:24:15

לפעמים כל מה שחסר זה איזה 🥝

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שמתם לב שדריי עולה לריב או מנסה לחטוף הוא מרים רגל עד לראש של השחקן בכוונה?

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 14:07:34

מייצר הרתעה

אבג
אבג
29/04/2023 12:49:49

אנשים יושבים, מפנים זמן, רואים משחקים שנגמרים לפני שהתחילו.
איזה הבדל בין ההתקפלות של ממפיס למלחמה של סקרמנטו. ממפיס אכזבו מאוד במשחק הזה. בלי אנרגיות, בלי יכולת.
מצד שני סקרמנטו באו, לא נבהלו מהאלופה, ושיחקו כמו שהיו צריכים. כמןבן שגם נהנו מיום חלש של גולדן.

הקיפוד
הקיפוד
29/04/2023 13:22:44
הגב ל  אבג

גם סקרמנטו לא היית ביום מבריק בהתקפה זה קצת זלזול בסקרמנטו

אבג
אבג
29/04/2023 13:27:06
הגב ל  הקיפוד

למה זלזול. כל הכבוד לקבוצה פעם ראשונה בפלייאוף, מול האלופה, אחרי שברון לב עם הריקה של בארנס, בבית של האלופה, באים ומשחקים כמו שצריך. בכלל לא זלזול. להיפך. מספיק לראות איך ממפיס שחקו בשביל להבין שיכל להיות אחרת לגמרי.
אם גולדן היו משחקים טוב היה לנו משחק צמוד

הקיפוד
הקיפוד
29/04/2023 13:31:01
הגב ל  אבג

צודק פשוט מרגיש לי שהרבה אנשים נותנים לגולדן את המשמעות של ההצגה ואף אחד לא מדבר על סקרמנטו, במשחק 5 אם פוקס היה טוב ברבע הרביעי והיה פוגע אז המשחק היה הולך לסקרמנטו

NFS
NFS
29/04/2023 14:51:26

נפלתי עכשיו על השידור החוזר לייקרס-ממפיס, סוף רבע רביעי, 35+ הפרש ללייקרס.
על הספסל ג'ה מוראנט מחוייך ללא טיפת באסה, מדבר עם ברנדון קלארק שמצידו דווקא נראה מבואס.
לי זה צרם..

עגל
29/04/2023 16:41:30
הגב ל  NFS

בטח סיפר לו על המכירות של הנעל החדשה שלו.
לקלארק אין נעל על שמו

natinati
natinati
29/04/2023 17:47:08
הגב ל  עגל

🤣

ברוך רובין
29/04/2023 17:52:36
הגב ל  NFS

200 מליון דולר בבנק וחופשה של חודשיים בקנקון, נראה לך הצעירים האלה באמת לוקחים ללב מה שקורה. עושים חיים

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הגריזליס אחרי ההפסד חחחחחחחחח
https://www.youtube.com/watch?v=W2RAaYazX3A

מנחם לס
29/04/2023 17:19:23

תודה לדור ולכל המגיבים

Florida man
29/04/2023 17:20:27

ממפיס אינה קבוצת פלייאוף- חייבים להביא לשם איזה שועל פלייאוף כי אחרת הקיר שם חזק ומוצק.
ג"ס הדהימו בחולשתם אתמול ויכול להיות שאתמול היה סיומה של תקופה. הם פשוט לא טובים מספיק וכמה קסמים נשארו לסטף להוציא אותם מהבור? סקרמנטו רעבים ועמוקים יותר.

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 18:50:37

תודה דור
.
אז עכשיו מורנט הוא הטריי יאנג התורן? עכשיו ההיט קולצ'ר הם אלו שניצחו את הסידרה ולא הפציעה של יאניס? כמה בולשיט נפלט בתקופת הפלייאוף (אגב לא באתר אבל כאן זה בולט במיוחד)

ברוך רובין
29/04/2023 20:50:02

יאניס היה כשיר לחלוטין בשני המשחקים האחרונים, ההיט בהחלט ניצחו את הסדרה ומגיע להם קרדיט, הנסיון לשנמך את ההישג שלהם די מצחיק.

הקיפוד
הקיפוד
29/04/2023 22:57:19

בשלושת המשחקים שיאניס שיחק הם הפסידו
בשני המשחקים שהוא לא שיחק הם במאזן חצוי

עמיחי קטן
29/04/2023 22:14:19

תודה דור.
היו 10 מקרים קודמים שבהם קבוצה חזרה מפיגור 2- 0 ליתרון 3- 2, אך הפסידה את משחק 6. בכל 10 המקרים היא הפסידה את משחק 7 ואת הסדרה, וכך יהיה גם גורלה של גולדן סטייט מחר

פיני
29/04/2023 23:28:55

צריך לומר ביושר, שלממפיס היה מאצ'אפ מהגהינום מול הלייקרס בעקבות החוסרים שלה בגבוהים, וכמובן אנתוני דייויס העצום שהלך ואיין את טריפל ג'יי ככל שהתקדמה הסדרה וסיפק מטריית הגנה אווירית חריגה, אבל הפה הגדול, הזלזול של מוראנט בקונפרנס ושל ברוקס ביריבה שכבר לקחה את הביתיות, הכדורסל ששוחק בצורה הכי פחות אינטליגנטית שניתן להעלות על הדעת, השטויות האינסופיות של שני הברנשים שהוזכרו על הפרקט עצמו והנוקאאוט במשחק ההדחה, בהחלט הגיע להם. היללו את הטיפשות ושיחקו לידיים של ג'יימס והחברים.
.
הקינגס הראו בגרות ואופי מרשים ביותר ועדיין קשה להספיד את הלוחמים. מספיק להיזכר בבאקס ובמיאמי בפלייאוף הקודם מול בוסטון שהגיעו וניצחו משחקים שנתפשו כקריטיים בחוץ ואז חטפו הפסד ביתי.
שבוע טוב