פריוויו ובלוג חי למשחק ה-2 בין מונאקו למכבי / אילן אגינסקי, מונאקו

קרדיט: האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי המשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף, מכבי תל אביב מרוצה מאיך שנראתה. היא תנסה לעשות שוב אותו דבר הערב (21:15), ולעלות ל-0:2 בסדרה. מבחינת מונאקו, לעומת זאת, השאלה הגדולה לפני המשחק השני היא מה לעשות אחרת. בסדרה אינטנסיבית, עם משחק בכל 48 שעות, קשה לעשות המון שינויים – מה גם שהקבוצות נפגשו פעמיים בעונה הסדירה, וכבר מכירות זו את זו מצוין.

"הגיע למכבי לנצח, הם הוציאו אותנו מהקומפורט זון שלנו", אמר מאמן מונאקו סשה אוברדוביץ לאחר ההפסד במשחק הראשון, "אני מאמין שאם היינו קולעים יותר טוב לשלוש (קלעו רק ב-15.4 אחוז, כשהממוצע העונתי שלהם עומד על כ-31 אחוז; א"א) כנראה היינו במשחק, כי מבחינה הגנתית היינו בסדר עד שלב מסוים. שבעת איבודי הכדור ברבע השלישי הובילו לנקודות קלות של מכבי וכנראה הכריעו את המשחק, אבל נשכח ממנו – ובמשחק הבא אני מאמין שיהיה אחרת".

לשאלה מה לא עבד לקבוצתו ענה המאמן הסרבי: "הקלעים שאני סומך עליהם בקליעה החטיאו זריקות פנויות". בדבריו הוא מתכוון בוודאי ל- 1/7 ל-3 של אלי אוקובו, ל-0/6 של ג'ורדן לויד ול-1/6 של מייק ג'יימס. אוברדוביץ' גם החמיא לבולדווין, שהיה טוב שלשום עם 20 נקודות: "הוא שחקן גדול, לא הצלחנו לגרום לו להסס אם למסור או לקלוע – וזה מה ששחקנים מסוגו עושים" על ג'ורדן לויד, שחזר אחרי מחלה, אמר המאמן: "הוא לא שיחק שבוע, זה קשה לחזור לקצב הנכון".

אצל מכבי, לעומת זאת, מצב הרוח אמש היה טוב. האוהדים הגיעו למלון הקבוצה בניס והציגו מפגן פירוטכניקה מרשים, שגרם לעוברים ולשבים לתהות מה קורה בעירם המנומנמת והוביל לעשן רב ולחסימת המדרכה למשך כחצי שעה.

קרדיט: הטלגרם הרשמי של מכבי תל-אביב

"הקהל מרגש", אמר על המפגן מאמן מכבי עודד קטש, "הוא מלווה אותנו מתחילת העונה וזה כיף גדול". בריאיון קצר אלינו העיתונאים באימון סיפר המאמן עודד קטש כי מבחינה טקטית בצוות "מנסים לעשות מעט התאמות מקצועיות" לקראת המשחק השני.

כשנשאל מה עשה לג'ייק כהן שהפך אותו לשחקן משמעותי ברוטציה, ענה המאמן בחיוך: "לא עשיתי לו כלום, הוא מתאים לשיטה שלי ואני אוהב את המחויבות ואת האינטליגנציה שלו".

עוזר מאמן מכבי נועם לוי הרחיב יותר על הצד המקצועי. "צריך לנטרל את המשחק הראשון, הוא עבר וכבר נמצא מאחורינו. מונאקו יבואו מחר יותר קשוחים ויותר פיזיים". לשאלתי אם אחרי הניצחון וגנבת הביתיות תהיה חלוקת עומסים בין השחקנים, השיב לוי נחרצות: "לא תהיה חלוקת דקות ועומסים, כל משחק הוא בפני עצמו ואנחנו לא מסתכלים על זה כסדרה".

לסיכום, לורנזו בראון שיתף שתוכנית המשחק של הצהובים הערב תהיה דומה למשחק שלשום: "אנחנו רוצים שמונאקו ימשיכו לזרוק שלשות ולא ינצלו את יכולתם באחד על אחד". התקווה של מכבי היא שגם הערב השלשות של הצרפתים לא ייכנסו, ובכך יקלו על מכבי לחזור לתל אביב עם שני ניצחונות חוץ מפתיעים, ועם רגל וחצי בפיינל פור.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. מונאקו הסירו את קללת השלשות כבר ברבע הראשון ובכלל משחקים הרבה יותר חזק ואגרסיבי כמו קבוצה שנלחמת על העונה שלה.

  2. קולסון ומרטין לא במשחק
    סורקין לא מסתדר עם האתלטים של מונאקו
    וניבו לא מסתדר עם הכדור
    זה נראה כמו משחק שצריך המון נקודות מבראון ובולדווין בשביל לנצח.

  3. ביזיון
    חשבתי שאחרי השיפוט הגרוע במשחק הראשון יהיה משו שוויוני היום
    חוזר בי מכבי מפסידים בגלל שיפוט

  4. ואחרי כל התלונות, המוצדקות, על השופטים של מונאקו, מגיע המשחק השני שלא מגיע לסיום אחרי המכות שפוצצו אותו. פרטיזן הובילו 95- 80 עם 1:40 דקות לסיום, וזו הוכרזה כתוצאת הסיום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט