יאנג קבע משחק 6 והסאנס והנאגטס ייפגשו בחצי גמר המערב אחרי משחקי שלישי / תומר שנאן

בוסטון סלטיקס (3) 117 – אטלנטה הוקס (2) 119

ירים את ידו מי שציפה שההוקס יצליחו לכפות גיים 6. טריי יאנג סיפק תצוגה גדולה בדקות הסיום, והלחץ כעת נמצא על בוסטון לקראת המשחק הבא באטלנטה.

נתחיל מהסוף, המשחק נגמר עם מהלך עצום של יאנג, שביצע סטפ-באק מרשים מול אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, הלא הוא ג'יילן בראון, ושלח את טייטום ושות' לעשות חושבים לקראת המשחק הבא.

במהלך המשחק דווקא לא היה אף רמז מטרים לעתיד לבוא. אחרי מעט יותר מרבע בו ההוקס הצליחו לשמור את הסלטיקס קרובים ואף לעלות ליתרון בעצמם, התחילו הסלטיקס לרוץ בהובלתם של ג'יילן בראון ומלקולם ברוגדון, הגיעו ליתרון 13 ומאותו הרגע עד לדקות הסיום דאגה המארחת לשמור על טווח ביטחון מהאורחת. שש דקות לסיום המשחק קלע בראון שלשה שהעלתה את הסלטיקס ליתרון 96:109, ואז יאנג וקולינס התעוררו.

אטלנטה יצאה לריצת 8:23 עד לסיום המשחק, כשבבוסטון השחקנים איבדו את הראש, החטיאו עונשין, נפלו מהרגליים בהגנה ופשוט לא הצליחו לשמור על היתרון שיכול היה להעניק להם את הניצחון בסדרה. שבע שניות לסיום ווייט סחט עבירה מטריי יאנג ותפר 2 מ-2 מהקו, הכדור האחרון הלך לטריי ביתרון נקודה לבוסטון, והסוף ידוע לכולכם.

בראון הוביל את קלעי הסלטיקס עם 35 נק', 7 ריב' ו-5 אס', טייטום סבל מיום קליעה נוראי וסיים עם 19 נק' כולל 1 מ-10 לשלוש, 8 ריב' ו-8 אס' ודרק ווייט הוסיף 18 נק', 5 ריב' ו-4 אס' משלו.

יאנג סיים עם 38 נק', 4 ריב', 13 אס' ו-2 חט', קולינס תרם 22 נק' ובוגדנוביץ' הוסיף 18 נק', 6 ריב', 5 אס' ו-2 חס'.

דנבר נאגטס (4) 112 – מינסוטה טימברוולבס (1) 109

לא כך הנאגטס ציפו לעלות לחצי גמר המערב. הקבוצה התעוררה מאוחר בדרך לקאמבק מפיגור 15 וניצחון בשיניים בשניות הסיום.

הטימברוולבס פתחו את המשחק בדיוק כמו שקבוצה שנלחמת על חייה צריכה לשחק. האורחת הציגה המון קשיחות בהגנה כאשר אדוארדס וניקייל אלכסנדר ווקר פותחים נהדר בהתקפה בדרך ליתרון 12:27 שתי דקות לסיום הרבע הראשון. הנאגטס סיימו את הרבע עם ריצת 2:10 משלהם, והקבוצות ירדו אחרי 12 דקות משחק כשהתוצאה היא 22:29 לטובת האורחת.

לאורך הרבע השני מינסוטה ניסתה לשמור על היתרון, אבל דנבר נגסה בו עד שלקראת סיומו המארחת הצליחה להשוות את התוצאה. מאותו הרגע המשחק נשאר צמוד עד סופו, כאשר ברבע האחרון יוקיץ' וחבריו נעו בין יתרון לשוויון. פחות משלוש שניות לסיום לסופרסטאר של הנאגטס הייתה אופציה לסגור סיפור מהקו, כאשר אם היה קובר 2 מ-2 היה מעלה את דנבר ליתרון 4. אבל הג'וקר קלע רק 1 מ-2, ומינסוטה הזעיקה טיימאאוט בידיעה שיש לה את היכולת לקבוע כאן הארכה. הכדור האחרון הלך לאדוארדס, כוכב הזאבים עלה לשלשה קשה עם שמירה, החטיא ושלח את דנבר לחגוג עלייה.

מארי הוביל את קלעי הנאגטס עם 35 נק', 4 ריב' ו-5 אס' ויוקיץ' עם עוד משחק "סולידי" מבחינתו עם 28 נק', 17 ריב', 12 אס', 2 חט' ו-2 חס'.

אדוארדס סיים עם 29 נק', 8 ריב', 7 אס' ו-2 חס' וקא"ט הוסיף 26 נק', 11 ריב' ו-3 אס' אצל מינסוטה.

פיניקס סאנס (4) 136 – לוס אנג'לס קליפרס (1) 130

עוד עונה בה הקליפרס מסומנים כמועמדים לגיטימיים לתואר במידה וכולם בריאים בפוסט סיזן, עוד עונה בה הקבוצה מגיעה בסגל חסר מאוד לפלייאוף ומאכזבת את אוהדיה.

הקליפרס הציגו מאבק מרשים לאורך רוב המשחק. כאשר פאוול, היילנד ושות' הצליחו לאתגר את הגנת הסאנס ואף לעלות ליתרון 10 בתחילת הרבע השלישי. לקראת סיום הרבע דווין בוקר התעורר, קלע 25 נק' ב-10 מ-11 מהשדה אליהן הוסיף 3 ריב' ו-2 אס' ועם 13 נק' של KD הסאנס סיימו את 12 הדק' הללו כשהם קולעים 50 נק' לעומת 24 בלבד של הקליפרס.

הרבע הרביעי היווה מגמה הפוכה לגמרי, באטום ופאוול התעוררו עם 22 נק' משותפות, הסאנס לא פגעו ולפני שהמארחת שמה לב שתי קליעות עונשין של נורמן פאוול צמצמו ל-2 בלבד. דוראנט הגיב מנגד עם לייאפ ו-2 מ-2 משלו מהקו, הקליפרס איבדו את הראש, ואיבוד והחטאה של ווסטברוק יחד עם החטאה של מאן מהקו הכריעו את הכף לטובת פיניקס.

בוקר סיים עם נתונים הזויים של 47 נק' ב-70% מהשדה, 8 ריב', 10 אס' ו-2 חט', דוראנט הוסיף 31 נק', 6 ריב' ו-4 אס' ואייטון תרם 21 נק', 11 ריב' ו-3 אס'.

נורמן פאוול הוביל את קלעי הקליפרס עם 27 נק' ו-3 אס', פלאמלי הפתיע עם 20 נק', 10 ריב' ו-3 אס' ובאטום סיים עם 19 נק', 6 ריב' ו-2 חט'.

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. תודה תומר.
    בלי קשר לכדורסל (רק הפעם, מבטיח), אני צריך את עזרתכם. עד מחר אני וחברה מהתואר צריכים לסיים את איסוף הנתונים לסמינריון שלנו ואנחנו רק בחצי הדרך וחייבים עזרה דחופה. הנה הפרטים:
    *נמצאים בזוגיות? תעזרו ותתרמו למחקר בנושא ותקבלו דייט עלינו🥰🙏* אנחנו יהלי וטסי, סטודנטים לתואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטת אריאל, עורכים מחקר במסגרת הסמינריון בנושא השפעת גירושי ההורים בילדות. אם אתם בני 18+ ונמצאים בזוגיות לפחות 4 חודשים, מאוד נודה על עזרתכם ועל מילוי שאלון קצר ואנונימי של עד כ 10 דקות🙏 ובין העונים יוגרלו 2 כרטיסים לסרט לבחירתכם🎬🍿🥰 יהלי- 0549250901 טסי- 0547187226.
    כל מי שמלאו לו 18 ונמצא כעת בזוגיות יכול לענות ולעזור!
    מי שרוצה להשתתף, שישלח לי הודעה בוואצפ, במייל ulmeryahaly@gmail.com או שיגיב כאן ונמצא דרך אחרת. תודה לכולם!

  2. תודה תומר.
    1. בוסטון לא הרגישו מספיק דחיפות עד לשלשה האחרונה של יאנג, ואז זה כבר היה מאוחר מדי. בלייק גריפין דווקא היה לא רע והדקות הרעות של בוסטון התחילו כשהוא ירד.
    2. יוקיץ' סיים עם 8/29 מהשדה ומינסוטה הצליחו סוף סוף להביא את טאונס כשומר על יוקיץ', לפחות עד 2 העבירות האחרונות של טאונס שנתנו לדנבר את היתרון בסיום.
    3. בוקר ודוראנט המשיכו לקבל הרבה יותר מדי דקות, ובסיטואציה הנוכחית אני חושב שדנבר מתחילים להיות פייבוריטים נגדם, אלא אם מונטי וויליאמס ייזכר פתאום שיש לו ספסל.

    1. זה יהיה נכון לכתוב בדיוק באותה המידה שרק עכשיו ההוקס מעלים הילוך. נו בחיית. למה להקטין כשזה פשוט לא מה שהיה בפועל?

      1. אטלנטה משחקים התקפה טובה מאוד מאז משחק 3, אבל ההגנה שלהם לא ממש הצליחה לבוא לידי ביטוי. ההתרשמות שלי היא שזה לא יהיה נכון באותה מידה, כי ההוקס שיחקו בהילוך גבוה גם לפני זה, רק שזה לא הספיק להם ברוב המקרים

  3. אפשר לצפות מהסחטיקס לתפקד טוב יותר בדקות האחרונות במשחק בית. סתם סיבכו את הסדרה!!! וזה עוד עלול לעלות ביותר!!!
    במשחק החוץ הם צריכים לשכוח מהכל ולתת את הטוב ביותר שלהם בשני צדי המגרש והמאמן צריך להשתמש היטב בספסל הנהדר שיש לו. הסחטיקס טובים מאטלנטה מדרגה אחת לפחות גם באטלנטה.

      1. היה קאמבק כואב מאוד, ויאנג היה פנומנלי ב-5ish דקות האחרונות. ככ טוב שהרגשת/ידעת שהזריקה האחרונה תהיה בפנים עוד כשקיבל הכדור מהחוץ בטיים אאוט לחצי המגרש שלו. וכאן עולה השאלה — כאב א-פריורי מקל או קשה יותר?
        .
        עם זאת, בוסטון עשו הרבה שטויות בדקות האחרונות, שלא כולן (למרות שיותר ממה שהציגו אחרים לדעתי) קשורות להגנה של אטלנטה, והרבה לזה שבהרכב הקלאץ' אין לבוסטון מכדרר אמין כבר שנתיים, ושסמארט התנהג שלא כשמו הוא.
        .
        בכל אופן, באליפות הקודמת הייתה סדרת שבעה משחקים מול אטלנטה. כנראה שזה מה שצריך!!

        1. זה לא היה במשחק הזה. לא זוכר באיזה משחק.
          ברור שדוראנט תותח.
          אבל במשחקים הראשונים ההגנה ממש התמקדה בדוראנט, אז זה היה בהקשר הזה.

  4. את דנבר לא ראיתי. אבל פיניקס לא נראים טוב ואם לא החטאות מזעזעות של ווסטברוק היו מפסידים לקבוצה נחותה משמעותית.
    הימרתי עליהם כאלופה אבל כנראה שאי אפשר לייצר משחק קבוצתי יש מאין.

  5. מובילות המזרח בבעיה: בוסטון ופילי נורא מאכזבות ומלווקי נקלעה לסיטואציה קשה(בעקבות הפציעה של יאניס ובאטלר שהתעלה).
    במציאות שמלווקי לא צולחת את הסדרה נגד מיאמי ובעקבות היכולת הבכלל לא משכנעת של השניים האחרות, אני מאמין שתהיה זוכה מהמערב.
    דנבר ופיניקס יכול להגיע בכיף לגיים 7. שניהם בעלי ביג 4 מעולים וספסל פחות.
    בסבירות מתקבלת על הדעת גולדן ולייקרס יעפילו לשלב הבא(גולדן צריכים לגנוב משחק בחוץ, אבל פוקס ישחק עם פציעה).
    בהנחה שזה הדו קרב, הלייקרס יישתחררו מכבלי הקשיחות של ממפיס (טריפל J היה מדהים בהגנה ומירר את דיוויס,ברוקס עשה עבודה טובה סה"כ על לברון). הלוחמים גם בעלי שומרים טובים, אבל ממפיס אולי הקבוצה שהכי מתאימה נגד הלייקרס (שהיא במשקל כבד).
    גולדן תנסה כמובן לרוץ בכל הזדמנות ולעייף את הלייקרס עם מטחי השלשות שלה.
    הסיבוב הבא יהיה אש ותימרות עשן.

    1. עם פילי לא ראיתי שום בעיה כרגע עשו מה שצריך עם סוויפ. לא צריך מעבר לזה.
      לבאקס יהיה קשה מאד לנצח 3 רצוף מול מיאמי. מקווה שגם לא יקרה. בא לי מיאמי ניקס. והדחה של הבאקס מגדילה את סיכויי פילי לצאת מהמזרח.
      פילי לדעתי תנצח כל יריבה מערבית בסידרה אם תצא מהמזרח. מול הסאנס זה 50 50 עם נטייה קצת לדוראנט שיחגוג על פילי

  6. צהרה טובה גברת זליבנסקי
    אני רואה שהבזוקה נלעס טוב טוב.
    לא נורא, ננצח את הסדרה ואולי הבזוקה ילמד משהו מזה. רק מקווה שגרוסבאק מבין שמי שצריך להיות עם הקבוצה המעולה הזו, בוסטון שמה, זה מאמן שיודע מה לעשות. מקווה שיחתים את נרס לפני שמישהו אחר יעשה מהלך כזה.
    אני רואה שמאזולה ממשיך בשלו, הוא יודע הכל יותר טוב מכולם.

  7. תודה תומר. הסלטיקס חרבו לעצמם ברבע האחרון. ינצחו את הסדרה עם פחות יומיים מנוחה.
    הנתונים הסטטיסטיים של דווין בוקר בסדרה מול הקליפרס מטורפים לגמרי: 37 נק', 6.5 אס', 5 ריב', 2.5 חט' עם EFG% של 66 ו-47% משלוש עם כמעט 3 שלשות למשחק
    לא מכיר הגדרה טובה יותר מיעילות מרבית למה שהוא עשה בסדרה הזו.

  8. קטע שהצחיק "ההגנות בפלייאוף חזקות יותר" חחחחחחחחח
    https://youtu.be/c1uDZXxDt7E?t=135

    תגידו זה נראה לכם הגיוני שבראון ככה נותן לו לעבור? פשוט נותן לו חופשי חשב זה לברון.

    עוד אח זה נראה לכם הגיוני? ברוגדון אפילו לא נלחם בחסימה לא עובר מתחת ורוב וויל סתם מטייל עומד, זה אמיתי? תנסו לעשות את זה בשכונה תראו אם יתנו לכם כזה קליר פאת

    https://youtu.be/c1uDZXxDt7E?t=87

    אני רואה דברים שאני לא מאמין שזה מתרחש במשחק של מקצוענים, איזה זריקת זין וחוסר רצון לשמור לחלוטין במודע. זה הגנות פלייאוף?

      1. מה אתה מצפה, הם גמורים אחרי ששיחקו יותר משמונים משחקים בתווך של מעט חודשים. ועכשיו בכלל עם האינטנסיביות העצומה בפלייאוף . אולי לפעמים יש קצת ירידות מתח. אתה גם לא מבחין מספיק טוב בהטעיות גוף המדהימות של שחקני העלית ההתקפיים שמסוגלים לשלוח את הראש והגוף שלהם לכל מיני כיוונים ולפעמים אפילו לצעוק עם השופט לא ראה שהמגן לא נמצא בעמדת הגנה לגיטימית ויוצר חס וחלילה מגע עם המתקיף. איזו סיבה יש ששחקני עילית שמרוויחים כל כך הרבה מיליונים לא ישקיעו בהגנה ?

        1. ההטעיות שלהם ככה מדהימות שאי אפשר היום לשמור על אף אחד. הכשרון הוא מדהים אם יצליחו לשמור. זה רק אנחנו רםי הבנה שלא מבינים מב אנחנו רואים זה השחקן הוא ככ מטורף זה לא קליר פאת. אלה מקצוענים נראה לך ככה סתם יתנו לעבור

  9. שמעון אתה יקיר ה-ללל.
    אל תקשיב לאף אחד.
    כל הWWE זאת בדיחה אחת גדולה.
    הבלוג מעניין ומצחיק לפעמים. 5% אני מקדיש לבידורסל לייב
    אגלה לך סוד, למה כולם עצבנים עלייך כשאתה מראה את הליגה בעירום?
    אתה הורס לאנשים פה את הפנטזיות שלהם מהWWE.
    דוקי רזי הירוקים בבעיה רצינית.הם לא דורסים.ככה הם לא יצאו מהמזרח.מזולה חייב בעיטה לבייציות להתעוררות

  10. שאראס: "אי אפשר לסבול את הכדורסל ב-NBA"
    מאמן ברצלונה ואקס מכבי ביקר: "ילדים בני 18 לוקחים את הכוח מהמאמן"😂😂😂

    1. 😂😂😂😂 אמת. אבל כולם מרוצים. הבעלים מרוויחים מלא כסף השחקנים מרוויחים מלא כבף ומשחקים פחות ולא שומרים האוהדים מתנשקים ורוקדים אז למה לא.
      מה אתה בא לנו עם כדורסל עכשיו. תהנה מההצגה. שקץ מטביע בקוסט טו קוסט קו ישר מהאמצע שכולם בורחים לצדדים? תהנה מההטבעה והשאגה אל תהיה קטנוני עכשיו הגנה וזה את מי זה מעניין?

  11. מעביר ציטוט נפלא של דרור הס מהכדור הכתום, על הירוקים ומאזולה הישנוני

    "מאזולה – כבר צויין שהוא כנראה טעה בשמירה על יאנג בדקות הסיום, אך זו עוד טעות נסלחת. מאזולה שוחק את ההרכב ומהר מדי עבר לרוטציה של 7 שחקנים, כאשר גראנט וויליאמס לא משחק מספיק, והלילה לא שיחק בכלל. זאת למרות שבמשחקים קודמים בסדרה כאשר שותף היה מאוד יעיל. בנוסף התעקשותו של מאזולה לשחק דקות ארוכות ב'דרופ' שנותן לא מעט מתנות ליאנג , ולא להגיב מספיק מהר לשינויים מעלה תהיות לגבי ההמשך איך תתמודד בוסטון עם קבוצות מאתגרות יותר, ובעיקר עם מאמנים בעלי כלים יותר מוצלחים מאשר קווין סניידר."

    1. סניידר מאמן מעולה.
      הגיע מאוחר מאד, העלה את שחקניו בדרך הנכונה לפלייאוף ולקח בינתיים שני נצחונות מאחת משלוש הקבוצות עם חומר השחקנים הטוב ביותר באין בי איי… הלוואי שהיה מקבל קבוצה כמו הסלטיקס. עם כל הכישרון שיש בה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט