A Kosher Hot Dog: מינימום מקס / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: msn.com

עוד לא הספקנו להתרגל לחוקים החדשים במייג'ורס ליג בייסבול, והנה, כמה מהם חזרו להטרידנו. ואין מקום נוח יותר לדון ולהוציא קיטור, מאשר בפרק מספר 131 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל. ואם כבר לקטר, אז למה שארז לא יציג את טיעוניו כנגד ההרחקה המוגזמת של כוכב המטס מקס שרזר.

ומה עוד בפרק? יוני ניסה להסביר מה קורה כשהפנטזי מתנגש בריאליטי; אלעד לבנה חזר בפינה מוזרה משלו; כל אחד בחר את שחקן השבוע; יוני ובנותיו ניסו להקשות על ארז עם ליינאפ מהעבר; מי התחיל לשחק איפה ב-"השבוע לפני", כיצד נכון או לא נכון לגלוש לבסיס ב-"מורה נבוכים", וכיצד משיגים הישג אדיר בזמן הפסד, ב-להההה. הכל ארוז ביחד בפרק חדש.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    פתיחת עונה מאכזבת לדודג'רס, אולי קצת צפויה עקב האופסיזן וכמה פציעות אבל בכל זאת – בטס, פרימן וכל המגישים חוץ מאוריאס וקרשואו חלשים מאוד ורק בזכות מקס מאנסי (11 הום ראנס, מוביל את המייג'ורס) וג'יימס אאוטמן (1.109 OPS, רביעי במייג'ורס) אנחנו מעל 500.

  2. יוני לגבי הנו-היטר, הם הפסידו 7-5 ולא 7-0 שזה איכשהו עוד יותר גרוע.. הם התחילו את האינינג המדובר ביתרון 3-0 ועם מגיש שיכול להיות הדבר הבא (זורק 104 mph, יותר מכל אחד במייג'ורס). יכול לראות את זה כאן
    .
    https://sports.yahoo.com/angels-minor-league-team-throws-no-hitter–and-loses-7-5-000214012.html
    .
    https://youtu.be/-cfLALOy_gw

  3. לגבי גרמן (או איך שלא מבטאים את שמו) ושרזר, מה שהיה אצל גרמן זה שהוא השתמש ברוזין מהדאגאאוט גם אחרי ששטף ידיים ואולי בגלל זה נתנו לו להמשיך – אולי כדאי להחליט שאסור להשתמש בשום דבר שלא על המגרש? (יש שם רוזין בדיוק בשביל זה)
    .
    https://youtu.be/WNmegswiDU8
    .
    ואצל שרזר זה באמת היה מגוחך, אמרו לו לנקות את הידיים או הכפפה עם אלכוהול וזה רק עשה את זה יותר גרוע כנראה. אותו שופט הוא זה שמרחיק את כל המגישים ואילו שופטים אחרים לא
    .
    https://youtu.be/wVHrWQHBTxY

כתיבת תגובה

סגירת תפריט