ממפיס ומילווקי מחפשות שוויון ודנבר מחפשים להגדיל את היתרון – פריוויו למשחקי הפלייאוף של רביעי / עמיחי קטן

3 משחקי 2 האחרונים של הסיבוב הראשון ישוחקו הלילה, בזמן שממפיס ומילווקי יחפשו להשוות נגד פיינליסטיות 2020 – הלייקרס ומיאמי – רגע לפני שהאחרונות תארחנה את משחקים 3 ו-4, ואילו דנבר ומינסוטה, שתיים שנאבקו ראש בראש על הפלייאוף ב-2018 (מינסוטה ניצחו בהארכה במשחק האחרון של העונה הסדירה), ייפגשו בדנבר כשהנאגטס ינסו להגדיל את היתרון ל-2- 0 בצמד משחקי הבית.

2:30 ממפיס גריזליס – לוס אנג'לס לייקרס (1- 0 ללייקרס בסדרה):

מה למדנו על ממפיס במשחק הראשון? – קשה בצבע וקשה עוד יותר בלעדיו. הזכרתי בפוסט קודם את הנתון לפיו ממפיס היו עם 18/36 מהשדה בצבע בדקות של אנתוני דיוויס לעומת 10/12 בדקות בלעדיו, אבל גם אם מדובר בהגנה טובה, הרי שבדקות האחרונות הם לקחו רק זריקה אחת מהצבע, וכל יתר ההתקפות הסתיימו בהחטאת שלשה או איבוד. ממפיס יצטרכו למצוא התאמה שתאפשר להם להסתדר טוב יותר בצבע, כמו למשל הרכבים עם ג'ארן ג'קסון בעמדה 5, והוא אולי יוכל למשוך את דיוויס החוצה ולאפשר לאחרים להגיע לצבע.

מה למדנו על הלייקרס במשחק הראשון? – דרווין האם מוצא הרכב מנצח. אם נכלול את סוף העונה הסדירה עם הפליי-אין והפלייאוף, הלייקרס ניצחו 11 מ-13 המשחקים האחרונים שלהם, כאשר כמעט בכל אחד מהם הם העלו הרכב שונה ברבע האחרון, כשמבט על ה-5 המובילים של הלייקרס בדקות ברבע האחרון בכל משחק אנחנו מקבלים בכל פעם תשובה שונה, למעט ההרכב של ראסל, ריבס, האצ'ימורה, לברון ודיוויס שהיה זה שהוביל את הלייקרס במשחק הראשון בסדרה, אבל גם באחד מהמשחקים שסגרו את העונה הסדירה.
מלבד דיוויס, לברון ואוסטין ריבס, יש ללייקרס הרבה שחקנים שתלויים ביום שהם תופסים, והיכולת של האם למצוא את ההרכב המתאים בכל פעם היא הגורם המוביל להצלחה הנוכחית של הלייקרס.

שאלת מפתח – השלשות. במחצית הראשונה של משחק 1 ממפיס היו עם 6/15 (40%) לעומת 5/18 של הלייקרס (27.8%) וממפיס סגרו את המחצית ביתרון 6. לעומת זאת, במחצית השנייה הלייקרס היו עם 11/19 לשלוש (57.9%) לעומת 7/21 של ממפיס (33.3%) והלייקרס השיגו את הניצחון. שתי הקבוצות לא הצטיינו מחוץ לקשת בעונה הסדירה, אבל מי מהן שתצליח לייצר יותר מבחוץ תשיג יתרון משמעותי.

הימור: מוראנט בספק למשחק ואין לממפיס כרגע פתרון נגד ההגנה של אנתוני דיוויס. הלייקרס יקלעו פחות, אבל עדיין ינצחו ב-9.

4:00 מילווקי באקס – מיאמי היט (1- 0 למיאמי בסדרה):

מה למדנו על מילווקי במשחק הראשון? – הגנה מגוונת יותר. מילווקי נצמדו לדרופ של ברוק לופז ונענשו על כך שוב ושוב כשההיט קלעו ב-60% לשלוש (15/25). הם אמנם התקשו מאוד מחצי מרחק, אבל יום קליעה טוב לשלוש מספיק כדי להכריע משחקים, והבאקס יצטרכו למצוא רעיונות הגנתיים אחרים שיקשו על הקלעים של מיאמי מבחוץ.

מה למדנו על מיאמי במשחק הראשון? – הצבע. מילווקי אמנם קלעו באחוזים נהדרים כשהם הצליחו להגיע לצבע (23/28 = 82.1%), אבל מיאמי הגיעו לשם הרבה יותר עם 31/47 מהטווח הזה (66%), ובעיקר הצליחו לאלץ את הבאקס לזרוק המון מחצי מרחק, למרות שזה נכנס ביום קליעה מעולה של מידלטון (11/18 = 61.1%) ולהחטיא שלשות (11/45 = 24.4%). ככל שמקשים יותר על הבאקס להגיע לצבע, כך הם מתקשים יותר לייצר זריקות נוחות, וגם השלשות הופכות להיות קשות יותר.

שאלת מפתח – מספר מזל 107. בפלייאוף שעבר, מילווקי ניצחו כל משחק שבו הם ספגו 107 או פחות והפסידו כל משחק שבו הם ספגו יותר (בסך הכל, 7 ניצחונות ו-5 הפסדים). ב-2021 הם היו עם 13- 0 במשחקי 107 ומטה לעומת 3- 7 במשחקים של יותר, ב-2020 היו היו עם 4- 1 במשחקי 107 ומטה (הפסידו בלי יאניס) לעומת 1- 4 במשחקים של יותר (הניצחון היה בהארכה אחרי שוויון 107 בתום 48 דקות) וב-2019 הם היו עם 9- 1 במשחקי 104 ומטה לעומת 1- 4 במשחקי 105 ומעלה (היה רק משחק אחד בטווח של 105-107, ואותם הם הפסידו.
בקיצור, מילווקי בעידן בודנהולזר זו קבוצה שתלויה ביכולת של ההגנה שלה לעמוד ברף, מה שגם מאפשר להם מעברים ויותר אפשרויות קליעה בהתקפה.

הימור: מיאמי יתקשו מחוץ לקשת הפעם, לפחות כל עוד ספולסטרה מתעלם מהקלעי הכי טוב שלו (דאנקן רובינסון). מילווקי ב-10.

5:00 דנבר נאגטס – מינסוטה טימברוולבס (1- 0 לדנבר בסדרה):

מה למדנו על דנבר במשחק הראשון? – ההגנה שלהם מסוגלת לבלוט לטובה. לספוג 80 נקודות בלבד במשחק פלייאוף זה נתון חריג, שגם אם הוא כולל יום קליעה רע של היריבה, אפשר להוסיף לזה גם התאמות נכונות וביצוע טוב מול נקודות החוזקה של היריבה, ובמקרה הזה הצבע. הם הצליחו לנצח ביום שהזכיר מבחינה התקפית את העונה הסדירה, וההגנה של מינסוטה עוד לא בחנה אותם. יהיה מעניין לראות האם מינסוטה יכולים באמת להקשות עליהם בהמשך.

מה למדנו על מינסוטה במשחק הראשון? – עוד לא מצאו את נקודות התורפה של דנבר. בכל הסדרות האחרות, גם אלו שבהן הקבוצה עם יתרון הביתיות מובילה 2- 0 (יש 3 סדרות כאלה בינתיים), הקבוצה המפסידה הצליחה למצוא כמה נקודות תורפה של היריבה ולהשיג יתרון בדברים מסוימים. כך למשל, הנטס משיגים יתרון על פילי בקליעה מחצי מרחק ומהצבע שמחוץ לאיזור המוגבל, גולדן סטייט קולעים באחוזים טובים יותר מסקרמנטו באופן כללי ואטלנטה לוקחים המון ריבאונדים בהתקפה וכופים על בוסטון איבודים. הדרך של מינסוטה לחזור לסדרה היא למצוא את המקום שבו הם יכולים לייצר יתרון.

שאלת מפתח – קארל אנתוני טאונס. אחרי שני משחקי פליי-אין טובים מאוד, הוא התקשה שוב במשחק 1 של הפלייאוף, אבל הוא קלעי מספיק טוב מבחוץ כדי לא להיקלע שוב ליום של 1/7. עם זאת, המפתח מבחינתו ומבחינת מינסוטה זה היכולת שלו להגיע לצבע, בזמן שהוא צפוי לקבל שומר נמוך ממנו ואתלטי, או את יוקיץ' ששווה לו מבחינה פיזית פחות או יותר.

הימור: יהיה צמוד יותר, אבל לא מספיק מבחינת מינסוטה. דנבר ב-14.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 225 תגובות

    1. למה סבוניס היה צריך להיות מורחק?
      הוא קיבל בזמן אמת טכנית מוצדקת.
      הרחקה?
      בשביל זה צריך מינימום פלייגרנט 2
      שזה מגע לא נחוץ ומוגזם (ע"ע גרין)
      ההרפתקה ממשחק נוסף?
      כאן זה טראק רקורד מרשים במיוחד שסידר לגברים מנוחה במשחק הקרוב.

      1. גיא אני לא שופט בבית משפט ולא נכנס לדקויות, בסוף הכל זה הצגה ומי שמוכר אותה יותר טוב מנצח. אם גרין היה נופל מהתפיסה של סבוניס ומתגלגל היית מדבר אחרת.
        באינסטינקט הראשוני שלי באמת חשבתי שגרין אשם
        ולדה שוט אני גם על העגלה של מיני ועוד הימרתי שיעברו את דנבר, כנראה סובל מהזיות כמוך..

        1. אם גרין היה מוכר את התפיסה של סבוניס ומנסה להוציא יותר מהטכנית המוצדקת בכך שהוא היה נופל ומתגלגל,
          הוא היה משחק במשחק הלילה.
          מה לעשות, קפץ לו הדריי והוא פעם נוספת מוצא עצמו בסיטואציה בה קבוצתו נפגעת בגלל קבלת ההחלטות שלו.

          1. אם גרין היה מתגלגל ונופל… גדול!!
            איך לא חשבתי על זה??
            מאותה סיבה שגרין לא חשב על זה
            🤣
            קפץ לו הדריימונד
            🤣🤦

        1. די נו. לי זה בכלל היה נראה שהוא מנסה להגן על הראש שלו אחרי שנפל לא טוב
          המקס' זה טכנית.
          ומה לעשות שגרין כפרה עליו עשה לו מה שהגראט קאלי היה עושה בWWE. אין שום שחקן בליגה שהיה עושה דבר כזה.. ועוד אחרי זה מקלל ורב עם האוהדים. בסדר אני מבין אותו יש לו פודקאסט למלא..

          1. גרין זבל. סבוניס לא הגן על הראש שלו הוא חיפש פרובוקציה. הוא גם משך את קליי שחקן שעבר שתי פציעות נוראיות במטרה שיפול הכל באותו מהלך כלי בקושי יצא מזה.
            סבוניס מלוכלך זה לא התחיל במהלך הזה. מהמשחק הראשון הרגשתי את זה. שקץ על מלא מלא.

  1. תודה עמיחי אחלה קדימון.
    דיפסי מעלי צודק
    מיני מפתיעים הלילה.
    טים תלמה ולואיז עברה טלטלות אבל נראה שמובטח לה סיבוב שני.
    הקליפס חזקים ועם ג'ורג'י בוי הם מועמדים למערב כמו כל האחרות. הבעייה זה פיניקס שתתחזק מנקודה זו ואילך, וג'ורג'י בוי שחסר.
    פיניקס קלטה את דוראנט, מבחינתי הנציג הבכיר של הסניף המזרחי המקורי של טים T&L, אז אפשר להגיד שפיניקס שייכת.
    מיני לגמרי שייכת למרות שאין לה הרבה סיכוי והטמיר עדיין לא מוכן לעלות עלהעגלה (והיא הפכה אותי לטרול). הוא יעלה אחרי שמיני תעבור את דנבר… (ווינק ווינק)

    1. Here’s what it came down to: Excessive and over-the-top actions, conduct detrimental and a repeat offender. That’s what separates this where you end up with a suspension.
      .
      עכשיו תראה איך סבוניס עונה לקריטריונים.
      .
      (הציטוט של "באד בוי" דומארס)

      1. למשוך קרסול הרבה יותר מסוכן מדריכה חצי קלאץ על הבטן. זוכר את הפציעה ההיא של קאוואי? פאצ׳וליה אפילו לא קיבל פלגרנט 1
        אם בטעות הגוף של גרין ניה מסתובב – תפיסת הקרסול הייתה עלולה לפצוע אותו. הדריכה על הבטן של סבוניס הייתה בעיקר הצגה – בדיוק כמו דריכות ואגרופים ב-wwe

          1. בדיוק! אבל גרין פרא אדם ועשה את זה בפראות ורב עם הקהל – אז קיבל בעיטה בתחת. סבבה מבחינתי. לא מת עליו. בריון שכונתי – אבל צריך כזה בקבוצה. אין אליפות בלי בריונים (אולי למעט ס״א מודל 2014):
            בירדמן והאסלם, גרין ובוגוט, ג׳פרסון ותומפסון, גרין (אבל עם סטף וקיידי גם אמא תרזה הייתה לוקחת), גאסול ולאורי (ופציעות של ג״ס) רונדו והאווארד (בטורניר הקיץ באורלנדו), טאקר והולידיי (ולופז), ושוב גרין 🙂

  2. ספולבטרה מתעלם מרובינסון בצדק כי הוא כבר שנתיים לא פוגע והוא חור בהגנה יותר מטיילר הירו. סטרוס הוא הקלאי הבכיר אבל הערך המוסף שך מיאמי צריך לבוא מאולידפו משני צידי המגרש. הצבאים יבואו מוכנים למשחק בטח בהגנה ויש להם כל אש אדיר מכל הכיוונים.

    1. בעונה שעברה, בה רובינסון לא פגע ביחס למספרים הרגילים שלו, הוא היה עם 37.2% לשלוש בעונה הסדירה ו-38.3% בפלייאוף. לצורך ההשוואה, העונה הירו הוא היחיד במיאמי שעבר את ה-36% והוא עם 37.8% לשלוש. העונה רובינסון באמת בירידה משמעותית, אבל זה די טבעי בהתחשב הזה שספולסטרה די הוציא אותו מהרוטציה ומכניס אותו רק כשיש פציעות.
      זה נכון שרובינסון הוא "חור בהגנה יותר מטיילר הירו", אבל כשהתפקיד הוא לעמוד ליד גרייסון אלן / אינגלס / קראודר, גם שחקן שגילו כסכום הגילאים של דאנקן ורובינסון (המקוריים של הספרס) יכול לעשות את זה, ודאקנן רובינסון הוא לא עד כדי כך גרוע.

  3. עם כל הכבוד ל-107 שאלת המפתח בבאקס היט היא החסרון של מי יהיה משמעותי יותר לקבוצה שלו – יאניס או הירו.

        1. בעיני המתבונן.
          ברור שיאניס משמעותי יותר (כמו שבאטלר משמעותי יותר להיט), אבל מיאמי הנוכחית, למרות המשחק הראשון, פחות טובה אפילו עם הירו כשיר לחלוטין והבאקס נטולי יאניס

  4. בשביל ממפיס, זה משחק על החיים, אם הם מפסידים היום, זה כנראה יילך למטאטא. הפעם האחרונה שאני זוכר שקבוצה במערב טאטאה קבוצה עם יתרון ביתיות בסיבוב הראשון, זאת הייתה הפליקנס של דייויס, הולידיי ורונדו (וקאזינס פצוע בקו קדמי מאיים שלא התממש) שעשתה סוויפ על פורטלנד ב2018.
    ממפיס.
    באקס.
    דנבר

      1. טכנית, בגלל שיוטה נזקקה ליותר משחקים, אז היא הייתה האחרונה 😉
        איניווי, סוויפ לא היה שם וסוויפ ללא ביתיות, זה חריג (חוץ מלברון מול טורונטו בסיבוב השני)

    1. זו אכן הפעם האחרונה (במערב).
      הפעם הקודמת (והיותר זכורה ומשמעותית) התרחשה כמה שנים לפני (2011) כאשר דאלאס מדיחים את האלופה המכהנת, הלייקרס, בסוויפ (יתרון ביתיות ללייקרס בסדרה) וממשיכים כל הדרך לאליפות.

  5. תודה עמיחי. אתה עושה עבודת מאסטר על כל קדימון של 3 משחקים; רבאק, תנוח קצת.
    התחזית:
    ממפיס
    דנבר בקושי (למרות אהדתי למיני)
    מילווקי (אם יאניס לא משחק זה ילך קשה מאוד)
    רזי ימשיך להפציץ בבלוג.
    מזג האויר יהיה חם.
    השקל ימשיך להיחלש.
    נשאיר הפעם את הפוליטיקה בצד.

  6. אני חושב שמגיע פוסט גדול, נרחב ומכובד לסיקור אחד הנצחונות הגדולים בהיסטוריית הכדורסל המקומי כאן.

    1. הקהל הרב ביותר בהיסטוריה המקומית.
    2. איחוד של כלל אוהדי הקבוצות ומפגן תמיכה פטריוטי מהמדרגה הראשונה
    3. משחק הגנה מהמדהימים שנראו כאן
    4. משחק עלייה לפיינל פור של מפעל אירופי איכותי
    5. 40 הפרש

    נהנתי מכל שנייה ואני בטוח שמי שהיה שם לא יישכח את החווייה.
    זה הזכיר לי את ה40 הפרש של מכבי ת"א בגמר היורוליג נגד בולוניה אי אז

    1. לא מספיק כנראה.
      הורידו ל-3 הפרש אחרי 22 הפרש לספרדים ברבע השני.
      יותר מדי טעויות ומחסור באנרגיה וקפץ שוב ל-11

        1. תם הטקס.
          וואו זה היה מוטרף.. הפועל כבר עלו ל-70:69
          אבל טוקוטו החטיא לייאפ, ומקריי שהיה ממש גרוע כל המשחק בעוד החמצה.
          אין אנד אאוט של הפועל מהשלוש והביתה.
          נתנו פייט אדיר, הפועל. כל הכבוד

            1. אמת.
              במחצית השניה היה חלש מאוד, ולדעתי ברבע האחרון לא קלע נקודה.

    1. מדהים מרוב שהייתי מרוכז בסבוניס ןגרין לא שמתי לב לזירה לחבלים לשופט. תודה על הלינק שופך אור על הארוע.

  7. בס"ד
    תודה. רבה. בהחלט מעניין.
    הימורים של רפה הבנה
    ממפיס ב 7, גם אם מוראנט בחוץ( אולי ההפרש ירד ל 5 בלעדיו).
    מילווקי ב 12.
    דנבר ב 16.

  8. ממפיס בלי מוראנט הגביל מטיסה כדור מיד ליד, חסר שם כשרון אבל המשחק הקבוצתי נראה טוב משמעותית בלי המיני פושתק, אני מקווה שהדביל הזה ילמד להשתמש בכשרון ולא יצא כמו ראס.

  9. ג'ה\העכברוש\קיירי\דונצ'יץ.ליגת הWWE בבעיה
    סילבר יגחבה.מי הפנים של הליגה שלך?
    קצת ענווה\חינוך א'\ב' של החיים

  10. איזה קטע זה שיש גם ביסלי וגם במבה באותה הקבוצה.
    אפשר לבחור מה בא לך באותו הזמן
    ביסלי ביסלנו ביסלכם, אסם זה קוסמק.

    1. +1966
      מקווה שממפיס יקחו אחד או שנים ב LA
      שנה הבאה לברון מביא את קיירי המוסלמי שיהפוך במהלך השנה לבודהיסט או שיעשה ברית מילה, הזול מביניהם…

  11. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם את הקפיצה הזו למגרש של הגנגסט'ה ג'ה?
    הקבוצה יותר טובה בלעדיו. אולי כדאי לשלוח אותו בטרייד עבור עוד שחקן או שניים טובים?

  12. אייחיחיחיחי
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    פיקנכלום לברון יוצא עם הכדור החוצה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  13. אני רואה את הזיגזג בהפרש
    כל פעם שהשקץ נכנס הגריזלים מגדילים את ההפרש, כל פעם שהוא יוצא, לייקרס מצמצמים…
    מסקנה?

          1. אני רואה את המשחק, לברון יצא הלייקרס צימצמו, הוא נכנס והגריזלי הגדילו פער, בחצי הראשון.
            מה? סתם כתבתי? אז כן הוא היה הקלע הבולט אבל ההגנה היתה לא טובה מספיק ולכן חטפו יותר מששמו….

            1. לא הכל זה פלוס מינוס

            2. לברון יצא הלייקרס צימצמו, הוא נכנס והגריזלי הגדילו פער, בחצי הראשון.
              אין שום קשר לפלוס מינוס. אתה מוזמן לבדוק ב PLAY BY PLAY של חצי ראשון.

  14. הלייקרס נדרסת חיים, איזה כדורסל ממפיס משחקת בלי הדביל, כדור טס מיד ליד, אין סוף תנועה בלי כדור, למרות נחיתות בכשרון הם מפרקים את הבת אבות שנקרא הלייקרס

  15. ברגע שלברון נכנס ההגנה הופכת למסננת.
    החזיקו אותם על 10 נקודות בשבע וחצי דקות, אבל מאז הם קלעו עוד 14 עד סוף הרבע

    1. זה מה שאמרתי, ואני מקבל ביקורת על זה….
      האדרת שחקן שכשהוא היה על המגרש הגריזלי הגדילו פער…
      אבל אל תפלבל אותם עם עובדות.

  16. מגיע בחור בשם חאבייר טילמן, שבמשחק הקודם קלע שתי נקודות בערך ובעונה כולה שבע נקודות בממוצע למשחק, ותופר את הלייקרס באחוזים מפלצתיים

  17. לא שזה מה שקבע, אבל בסוף, במינוס 6 בשני פוזשנים שונים, ראסל פשוט מחרב את ההגנה עם עבירות זולות שנותנות זריקות עונשין במתנה. הוא לא מתאים למעמד, בטח אם אין לו את התועלת ההתקפית שאמורה להיות לו בתיאוריה

  18. ההיט כאילו עשו את שלהם שניצחו את המשחק הראשון. זה נראה שהם באו להעביר את הזמן לקראת המעבר למיאמי
    81 נקודות מהבאקס נטולת יאניס במחצית

  19. ממפיס באופן עקבי משחקת טוב יותר, קבוצתי יותר, ומנצחת יותר, בלי ג'ה.
    זה היה בעונה שעברה, זה היה השנה, וגם עכשיו.
    ניסו להגיד לנו שאנו הוזים, אפקט יואינג, מה לא.
    לא.
    הוא פשוט תוקע אותם בהתקפה ומהווה קונוס בהגנה.
    הם קבוצה טובה יותר בלעדיו.

    1. לא אשך שישמרו עליהם ברצינות אין להם מי יעשה סל בכלל ראימו את זה שנה שעברה מול גולדן. אין להם יוצרים ובלי יוצרים ברמות הגבוהות אתה מוגבל שמהדקים את ההגנה.
      מה שכן בהגנה הם יותר טובים בהחלט כי גה זה עגלת סופר

        1. זה נכון בהחלט אבל ברמות הגבוהות שתצטרך סל מי יצליח להוציא זריקה? תראה מההקרה להם מול גולדן שנה שעברה שהיו צריכים סלים בקלאץ לא הצליחו להוציא זריקה ופה הבעיה. זה טוב למשחקים בעונה הסדירה שאיש לא שומר והברקות פה ושם אבל לא משהו שיקח אותך רחוק. הבעיה עם גה שהוא גם שורף שעון בשביל השואו מכדרר באיטיות עם משיכות ומסדר את השיער תוך כדי הולך בזלזול 10 שניות ואז מתחיל לשחק חחח ואין לו קליעה

  20. אין למיאמי מה לעשות מול ערב קליעה כזה של מילווקי. גם כשהצלחנו לצמצם הם המשיכו לקלוע שלשות, ואי אפשר לנצח יעילות כזאת. הסיפור היה גמור מההתחלה אבל מיאמי נראית כמו קבוצה עד עכשיו וזאת נקודת אור.

  21. לא ברור למה מיני משחקת על קאט כשאדוארדס און פייר כמו בהתקפות האחרונות. כדורסל 101 זה לשחק על השחקן החם

  22. כנראה שמינסוטה מפסידים,
    אבל זה לא משנה את העובדה שהם נראים לא רע בכלל.
    בהתחשב בכמות המשחקים האפסית שהחמישייה שיחקה יחדיו השנה,
    יש בהחלט סיבה לצפות להמשך שיפור.

      1. KAT כמעט ולא שיחק העונה. החיבור בינו לבין גובר זה לא משהו שאפשר לעשות ברגע.
        יש מצב שהפרויקט הזה צריך שנה נוספת לרוץ ביחד בשביל למצות את הפוטנציאל.

  23. למה לא נותנים לאדוארדס כדור? שחקן אקספלוסיבי בדקות הסיום הקריטיות נממא על המגרש ולא נוגע בכדור התקפה אחרי התקפה wtf

  24. דנבר חזקים מיני תתאבד על משחק 3 יהיה אש מיני נהדרים אבל רואים שהן לא שיחקו הרבה יחד. יוקיץ לא טועה. פורטר ומורי לא מחטיאים

    1. לא אותה רמה, אסון התאומים לא היה צריך לקרות, הגנה של גובר וטאונס לא יכולה לעבוד,וזה היה ידוע לכלל אדם בעולם חוץ מלמפגר בפרונט אופיס של מינסוטה.
      .
      לגבי אדוארס חברי אני לא מסכים איתך הוא עדיין ילד, ומדובר באחד השחקנים האקפלוסיבבים בליגה, מינסוטה ירו לו ברגל העונה, זה שחקן שחי בחדריות לצבע שמסוגל לקבור גם את העור מרחוק, הביאו לו שם את גובר.

      1. בין כל הויכוחים באתר. במדינה. בעולם. יש איזושהי אחדות סביב החלמאות של איך שבנו את הקבוצה של הוולבס. ובגדול גם סביב התקווה המשותפת שייחלצו משם את אדוארדס.
        איי לאב איט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט