ראס נגד קיידי ולברון נגד ג'ה במשחקי ראשון / תומר שנאן

ממפיס גריזליס (0) – לוס אנג'לס לייקרס (0) 22:00

ג'ה ושות' מארחים את לברון ואיידי לקרב ענקים, רק, נו, ללא הענקים של הגריזליס.

ממפיס מגיעה לסדרה עם קו קדמי דליל ביותר, כאשר קלארק ואדאמס לא יתלבשו לאף משחק. וכאשר מנגד ניצב גבוה כמו אנתוני דיוויס? הגריזליס יצטרכו להוציא חתיכת שפן מהכובע כדי לצלוח את הסדרה בשלום.

הלייקרס מנגד עשתה מה שרבים לא האמינו שאפשרי, בנייה מוצלחת מחדש באמצע העונה. השינויים שנעשו בפברואר היו ההגדרה של הגרוש ללירה שהיו חסרים לדיוויס ולברון. אבל האם זה יספיק מול ג'ה, ביין וטריפל ג'יי? לא בטוח בכלל.

מצ'אפ שבהחלט יכול להיות מכריע בהתמודדות הזו זה לברון מול ברוקס. ברוקס שומר מעולה, שחקן שיודע להוציא את השחקנים מולו לא פעם מאיזון. דיוויס יתן נוקאאוט לכל שומר שלא יבוא מולו, כשאם ג'קסון ג'וניור יוצב עליו הוא יצא בעבירות עוד לפני הרבע הרביעי. אם ברוקס יצליח להגביל את לברון הגריזליס יכולים להוציא המון מהסדרה.

מנגד ג'ה מוראנט צפוי להנות ממיסמאצ' מול כל שומר שלא יבוא מולו. ולמען האמת אני במקום הלייקרס בעיקר מנסה להוביל למצבים בהם כשהוא מגיע לטבעת הוא פוגש את אנתוני דיוויס, כשהאחרון יכול לסיים משחק נתון עם חמש חסימות לפחות אבל מספר זהה של הטבעות עליו. בכל הנוגע לשאר העמדות המצ'אפ של הלייקרס לא רע בכלל, והקבוצה תקווה שהיכולת שלה בחלק ההתקפי של המגרש תעשה את ההבדל.

אז מה מצפה לנו הערב? המון אמוציות, המון מתח ובעיקר כדורסל כיפי. אני צופה שאת המשחק הראשון הגריזליס יקחו ב-5 נקודות, כאשר בכל הנוגע לשאר הסדרה רק ימים יגידו.

מילווקי באקס (0) – מיאמי היט (0) 00:30

הבאקס בביתם, להיט אין שחקן שיעזור לבאם מול יאניס, מידלטון חוזר והאמת? קשה לי לראות את ההיט מצליחים לקחת משחק מול מילווקי, בטח בויסקונסין.

אני בכנות לא מאמין שיש מה לנתח כאן יותר מדי. הבאקס ב-15.

פיניקס סאנס (0) – לוס אנג'לס קליפרס (0) 03:00

המשחק שכולם חיכו לו. דוראנט נגד ראסל, הביג 4 של הסאנס מול קוואי והעומק של הקליפרס, מקום 4 נגד מקום 5.

המצ'אפ של הקליפרס מול קווין דוראנט הוא מהטובים שיש לקבוצה בליגה להציע. שחקני כנף עם מוטת ידיים ארוכה ועבודת רגליים מעולה שיעבדו כל עוד הקאפקייק נמצא על הפרקט וינסו להתיש אותו. מנגד לסאנס יש את אוקוגי, שהוא מהשחקנים שאני יותר מעריך בליגה וצפוי להיות לו תפקיד מפתח במצ'אפ מול קוואי.

ראס מול פול זה לגמרי מקום בו אני צופה שוויון מוחלט בין הקבוצות, כשהאקס פקטור העיקרי אצל פיניקס הוא בוקר בעוד שהקליפרס יחכו לדקות בהן הספסלים עולים.

אני מאוד מעריך את ספסל הקליפרס, וחושב שדוראנט יתקשה מאוד הלילה. בוקר לעומת זאת יהיה משמעותית משוחרר יותר, ואם הוא ישמור על הרמה בה הופיע בעונה הסדירה אנחנו נחזה בניצחון של המארחת ב-3 בדרך ליתרון בסדרה.

דנבר נאגטס (0) – מינסוטה טימברוולבס (0) 05:30

האם סוף סוף הנאגטס יופיעו בפלייאוף ולא יבעטו בדלי? הערב הקבוצה עם המאזן הטוב במערב תתחיל את המסע מול מיני ותרצה להימנע מהפתעות לא נעימות.

מינסוטה צריכה את קאט ואת אדוארדס בשיאם כדי לצלוח את המשחק והסדרה בכלל. מדובר בקבוצה שביום נתון יכולה להביס כל קבוצה בליגה בערך עם התקפה אימתנית והגנה לא רעה בכלל. הנאגטס מנגד יקוו למשחק טוב של יוקיץ' ולסיוע ממארי, פורטר ושות'. כאשר השניים הראשונים שציינתי בלבד יכולים להספיק בערב גדול שלהם.

אני לא מהמר נגד הנאגטס הערב, או בסדרה הזו. דנבר ב-8.

לפוסט הזה יש 592 תגובות

        1. האמת שאשתקד בפלייאוף, הגריזליס לא פתחו טוב והפסידו בבית למיני.
          אני מעריך שהלייקרס הרבה יותר מפחידה אותם והם יבואו לחסל מהתחלה. וצריך לזכור, ללברון יש יופי של ניסיון פלייאוף, למאמן שלו, קצת פחות (ולא, עוזר מאמן, לא נחשב "ניסיון פלייאוף"

          1. נכון. מודה שזה המשחק הפחות מעניין של הלילה. למרות שזה יהיה קצת יותר צמוד לאורך המשחק, אבל בסוף הבאקס יעלו הילוך ולמיאמי אין מספיק איכות בכדי להתמודד עם העוצמה של מילווקי ויאניס

            1. אז לרשום לך כאן הימור על הבאקס?

            2. בכיף

  1. כמו שעגל אמר המשחק בין ממפיס לטראקרס זה

    קליר פאת
    WWE
    גאתרינג
    שריקות אוויר
    זריקות ראש
    התנגשויות מגינים
    מטרייה אווירית
    מעיל רוח

    והכי חשוב בליגה יש הגנה חדשה בשנים האחרונות הוא נקרא קליר פאת דאבל טים, זה הגנה כאשר לה טראק בליימס חודר ועולה לליאפ בעלייה מסתכלים עליו

    הגנת קליר פאת דאבל טים נוסתה גם בשכונה
    https://www.youtube.com/shorts/p4K6wJV9tII

    ובסוף זה נגמר בWAAW
    https://www.youtube.com/shorts/dZkE_1I-J24

            1. זה נכון גם ליאניס במילווקי.

    1. אם אני קורא נכון בין השורות אתה אומר משהו כזה הלייקרס מנצחים בגלל הקליר פאת', שריקות אוויר, שופטים וכו'…. ואז מהמר על ממפיס, סאנס ודנבר. .

      1. אגב אם היה כדורסל אמיתי הייתי מהמר על 4-1 בסידרה לדובונים כי זה באמת פערי הרמות בכדורסל.

        אבל שעוברים לבידורסל השופטים משחקים תפקיד מפתח ורצון הליגה וכו וכו'. אם ממפיס יצלחו איכשהו את הסידרה הזאת זה יהיה למרות השיפוט.

        1. אם ממפיס יפסידו זה בגלל ששיחקו פחות טוב מהלייקרס ולא בגלל השיפוט וקליר פאת' כפי שלברון לא הגיע בגלל קליר פאת' והשופטים לארבע אליפויות עם ארבע MVP של הגמר, לארבע MVP של העונה הסדירה ו-13 פעמים בחמישיית העונה הראשונה (סה"כ 17 בחמישיות העונה), ל-5 פעמים בחמישיית ההגנה הראשונה (6 סה"כ), הובלת כל שחקני שתי הקבוצות בגמר בחמשת הנתונים העיקריים והשגת ממוצע ט"ד בגמר וממוצע של מעל 27, 7, 7(, 1.5) למשחק בקריירה (בשלושת הדברים האחרונים הוא היחיד עד כה) ויחס אס'-אי' של מעל שני אס' לכל איבוד בעמדה 3 (נראה לי שחוץ מלברון רק בירד הגיע לכך),
          אלא לכל הדברים האלו הגיע כי הוא כוכב על מהגדולים ביותר וראוי לחמישיית כל הזמנים (אצלי היא מג'יק ומייקל ובירד ולברון וגם וילט).

  2. לא הייתי פוסל ניצחון של הלייקרס הערב. כשממפיס ללא קו קדמי ועם הרבה פחות ניסיון בפלייאוף, זה כר קלאסי ללברון ודייויס לגנוב את המשחק.
    בנוגע לשאלה השנייה, אם ג'ה ודיוויס יפגשו בהגנה, מה שמעניין אותי היא עם כמה עבירות ייצא AD. הטבעות וחסימות זה טוב לתקצירים, אבל בעיית עבירות מוקדמת יכולה לסבך את החיים של הסגולים צהובים.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

    1. התכוונת לכמה עבירות ידביקו לברוקס וJJJ? גה יזרוק ראש על דיוויס ויקבל כמה שריקות, מול דיוויס עוד השופטים יהססו אבל מול ריבס וכאלה כל שריקת אוויר תודבק כראוי גה יעבור בסקרים ןיתנגש בהם עם הטוסיק מאחורה ויעיף ראש

  3. המפתחות הם משחק הנמנע מחטיפות והרבה כניסה פנימה. גגג מעולה בהדבקת פאודלים אך גם מסתבך. אם מצליחים לשחק דרכו הוא יסתבך מהר מאוד.

  4. קליפס עם ג׳ורג אולי. ללא ג׳ורג אינני רואה איך הקליפרס מתמודדים. כל עוד בריאות הפינקס לוקחים. דנבר עלולה להפסיד בגלל החופשה. הארוכה

  5. תודה
    הסיפור מסביב לסדרה הזו הוא כל כך גדול ומשמעותי לכל כך הרבה שחקנים גדולים והיסטוריים שהייתי נסחף בכיף לומר שזה סיפור שיסכם עשור שלם של כדורסל.
    הסיפור של קיידי, ווינר או קאפקייק?

    קוואי, ג'ורדן שקט או שחקן טוב עם הבלחה של קיץ אחד בטורונטו?!

    כמובן cp3 הרכז הכי טהור -ולטעמי הכי גדול- בעשור הזה, עם ההזדמנות האחרונה.

    אבל אני פרובנציאלי שכמותי, ה- סיפור בשבילי הוא ראס מול גיא, אפקטיבי מול..לא משנה איך תקראו לזה.

    האמת לא חלמתי בשבילו שבגיל 34 אחרי ההתרסקות בלייקרס הוא יהיה בסיטואציה של השחקן שמקבל את המפתחות לקבוצה עם פוטנציאל לאליפות..
    אבל זה האיש, טרגדיה עם נגיעות אושר.

    נתייצב היום לריקוד האחרון של ראס

    סאנס ב10
    ו4-0 בסדרה

  6. כמה חבל שסטיבן אדאמס החביב פצוע דווקא כשיש סדרה שהוא יכול להיות בה משמעותי, בעיקר אחרי הפיאסקו בפלייאוף של שנה שעברה.

  7. איזה יופי!
    גליל/גלבוע האחרונה בטבלה משווה 20 שניות לסיום מול קרית אתא ואולי הולכים להארכה..
    איך זה תמיד קורה לפני שידור של משחק נ.ב.א
    נקווה שבממפיס מורחים את הזמן עם ההמנונים, ההרכבים, קיס קאם והפעלה לקהל.
    .
    ישששש. קרית אתא קלעו. 4.2 שניות לסיום. עוד טיים אאוט. דיר באלאק גליל.

  8. בשעה טובה, איבוד של גליל, איבוד של קרית אתא, והחטאה של שלשה על הבאזר של הגליל באין אנד אאוט אכזרי.
    יאללה נ.ב.א.

    1. חח
      יש שידור בערוץ הספורט? קודם ראיתי שם כדורגל באר שבע נגד נתניה. לא החזקתי מעמד כמוך ונטשתי אחרי 20 שניות

  9. גגג מנסה לעשות לדיוויס מה שעשו לו ולהוציא אותו בעבירות
    מזל שהצימורה עמד ליד כדי לקחת את הפאול עליו

  10. הלייקרס לוחצים על ג׳ה כל המגרש והוא עושה שטויות. גם עושים דאבל טים על jjj בקיצור עושים על מה ש״אסור״

    1. איידי בהגנה בפער הכי טוב בליגה, מגן עילית שהוא בריא.
      היחיד ששומר באותה רמה על כל סוגי השחקנים.
      יאניס לא שומר גארדים זריזים כמו שדיוויס שומר.

      1. אני חושב שהם צריכים לנסות את הרוקי שלהם
        קנת לופט או משו כזה
        אחלה שחקן שרק מלעמוד בצבע אי אפשר להיכנס לשם מרוב שהוא גדול

  11. בלי עזרה מהשופטים אני לא רואה איך הלייקרס לוקחים את הסדרה. יש הרגשה שממפיס קצת מבוהלים. תיכף ישתחררו

  12. הרבה פוזות בממפיס. מוראנט וברוקס חייבים להפסיק עם ההצגות והדיבורים ולהתרכז יותר במשחק. ברוקס זה טמבל משחק אגרסיבי בלי שכל. לברון נפטר ממנו די מהר ודי בקלות

  13. אנתוני "גלאס" דייויס. הליקרס איבדו את הכלי הכי משמעותי על הלוח, ואם הוא לא יחזור במחצית השניה המשחק הזה אבוד מבחינתם

  14. הגבה יצא לחדר ההלבשה מחזיק את היד, מזכיר לי את הבועה שכל רגע "נפצע" התגלגל על המשטח וכו' ובסוף התאושש באורח פלא.

  15. סיכום מחצית – לייקרס הפתיעו את ממפיס יפה מאוד עם משחק מהיר (היית מצפה שישחקו לאט) והליכה אגרסיבית לכ"ח התקפה. החדירות לסל התאפשרו על ידי שלשות שריווחו את המשחק.
    דיוויס עלה בטירוף כבר מהדקה הראשונה, אני מקווה שמידן צופה. בלעדיו אין ללייקרס מה למכור.
    ברבע שני הכל התהפך. מספר המזל 7-0 איבודים של הלייקרס, רבע ראשון לעומת רבע שני.
    הלייקרס מובילים 6-2 בחסימות, 5 מתוך ה-6 של דיוויס.
    ג'ה מוראנט ראש חציל, המשחק שלו טיפשי ומכוער, מעדיף את גידי למרות שהוא לבנבן.

  16. לא ראיתי הרבה ג'ה העונה
    אבל הוא לא הריל דיל שחשבתי
    הרבה חסרונות במשחק שלו, כשאני מצרף אותו למה שראיתי מטריי אתמול ולפספוס של לוקה את הפלייאין(!) אני קולט שלילדי הטיקטוק האלו יש הרבה מה ללמוד מהרכזים שיעלו בהמשך הערב, cp3 וראס בגילם היו הרבה יותר בשלים.

    1. אמת. גה אתלט על חודר מפחיד מכדרר מעולה ויד שמאל הכי טובה בליגה כיד חלשה אבל זהו.
      אין לו קליעה הוא מגן מחריד ושורף שעון לא מעט פעמים כתוצאה מפוזה שחצנית של ילד מפגר.

      אצל טריי הוא פשוט לא קולע שלשות ועם הגובה שלו אם לך שלשות אתה בבעיה. טריי הרבה יותר שלם מגה הוא קונוס כמוהו בהגנה אבל מנהל משחק עילאי ומגוון יותר. גה מסתמך על אתלטיות נטו.

      לוקה הוא מבחינת כדורסל למעט הגנה אין לו חסרונות. הבעיה שלו שהוא התמכר לקבל שריקות אוויר והמשחק שלו מוכוון לרמייה ולהוציא שריקות אוויר במקום להתרכז בכדורסל ואז הוא עסוק רק בדרישה מהשופטים להעניק לו מתנות של יותר מ15 נק למשחק

  17. אני לא בעד הלייקרס, אבל לחלוטין בעד לראות את דייויס מסיים את הסדרה בריא לחלוטין. אני אשמח שהסדרה הזו תלך לשבעה משחקים טובים

  18. ללייקרס אין יכולת להתמודד עם ממפיס בלי דיוויס. והוא עשוי מחמאה.
    ממפיס קבוצה לא חכמה. אם הם עוברים את הלייקרס הם עפים מול סקרמנטו או גולדן.

  19. לברון לא יכול לסיים משחק עם 5 איבודים חסרי אחריות כאלה.. הוא צריך לנוח יותר ולקבל פחות החלטות בהתקפה.
    הבעיה היא שלא ברור מי כן יקבל החלטות בלייקרס…

  20. משחק עם מעט מוח, הרבה מאוד בידודים ובחירת זריקות רעה. ראסל אמנם קולע אבל לוקח זריקות קשות, לברון מעיף שלשות בלי קשר לכלום, כשהלייקרס משחקים נכון בללכת לדייויס עם מסירות יוצאים דברים טובים, אלא שזה לא מתרחש מספיק מבחינתם. אצל הדובים אין מישהו אחראי שיודע לקבל החלטות טובות ולמצוא שחקן חם ופנוי, הם מובילים מעט בזכות יתרונות אישיים .

    1. +100
      הם חייבים לשחק יותר עם ועל טריפל ג'יי. אין למה לשמור אותו. תעשו ריצה נורמלית ואולי גם תוכלו לתת לו לנוח בדקות הסיום

  21. דקות מצוינות ללייקרס כשלברון על הספסל, הוצאת כדורים לשלשות, משחק בין שניים עם דיוויס, הגנה נמרצת והפיגור הפך להובלה.

    1. מה קשור יאניס? יש רק דימיון חיצוני. יאניס מפלץ גנטי, שחקן הגנה נדיר ומוסר בחסד. האצ'ימורה שומר מזעזע וחור שחור בהתקפה

  22. עכשיו גם בהגנה הדובים מפגינים קבלת החלטות חלשה מאוד ומשאירים את הא'צימורה לשלשות פנויות למרות שראו שהוא פוגע, מילא פעם אחת באו לעזור בלי צורך, אבל שלוש פעמים זה כבר טו מאץ'. ברוקס ולברון עדיין מכריחים שלשות, נכנסו אכישהו בעיקר של לברון מרחוק מאוד.

  23. ללייקרס יש יותר מזל משכל
    הצגה הזייה של פיוצ׳ירמה
    הוא הקפיץ את הערך שלו בשוק החופשי בקיץ אם אני הסוכן שלו

  24. דיוויס נפצע בטיימאאוט
    קרע את עור התוף לאחר שהכרוז ביקש קצת רעש ושם את אקסטזי אוף גולד של מטליקה ברמקולים

  25. המפתח של הלייקרס בכל משחק פלייאוף הוא היכולת לקלוע שלשות
    בבועה הם ניצחו את רוב המשחקים שלהם כשהגיעו למספר דו ספרתי של שלשות
    והלייקרס הזו יותר מגוונת מהלייקרס שבבועה

  26. ממפיס שוב מציגים קבלת החלטות איומה, מוראנט גם הצליח לפצוע את עצמו עם הריחוף הטפשי ועבירת התוקף על דיוויס. אין מנהל משחק נורמלי שם והם עושים טעויות רבות מדי .

  27. ריבס והאצ'ימורה מנצחים ללייקרס את המשחק, לדובים אין מספיק שכל . הלייקרס בריאה אחרי כל הטריידים היא קבוצה עם סגל חזק מאוד , עדיין לא משחקים כדורסל חכם ויעל רוב הזמן, אבל הם קבוצה שיהיה קשה לנצח. מוראנט יכול להיות עם משהו חמור בפרק היד לא חזר אחרי ההתעופפות.

          1. אני לא יודע איזה משחק ראית
            לברון לא פגע גם ברבע האחרון מול מיני+ההארכה
            החברה הצעירים של הלייקרס בשואו מטורף
            זאת הקבוצה שהלייקרס צריכה להיות
            זה לא ריאלי ששחקן בן 38 וחצי יהיה השואו סטופר

            1. שם שלשה 2 דקות לסוף ואת סל הניצחון של שרודר הוא ארגן.
              שוב לברון לא במשחק גדול כלל, אבל לפחות ידע לא להתערב ולתת לאיש החם

            2. אתה קצת מגזים מידן.
              לברון היה רע מול מיני (למרות השלשה והאסיסט), אבל הערב הוא היה בסדר גמור וסיים עם אחוזים טובים ל2 וקצת פחות ל3 (עדיין קלע שלשה חשובה ברבע האחרון). הוא פשוט זרק פחות

  28. הלייקרס מנצחים את המשחק הזה, בראש ובראשונה על ידי משחק מפלצתי של דייויס בהגנה: שבע חסימות, ארבע חטיפות, 12 ריבאונדים, 22 נקודות באחוזים טובים, מפלצת.
    וגם, שחקני המשנה, האצ'ימורה וריבס, עם מחצית שנייה אדירה שהראשון מחזיק את הלייקרס ברבע השלישי ובפתיחת הרביעי, והשני גומר עניין.
    לברון מסיים רביעי בטבלת הנקודות

  29. המשחק הוכרע בשניים שלושה מהלכים, הגנה מעולה של הדובים סוחטת זריקת איירבול קשה בסוף שעון של דיוויס, אבל הכדור מגיע לידיים של האצ'ימורה ועבירה . לאחר מכן שוב הגנה טובה אבל מעידה וסל קל של ריבס שמעלה לשלוש, ממול במקום ללכת על התקפה חכמה זריקה קשה לשלוש של הדובים, ואז התקפה בין שניים וריבס נועץ שלשה מעלה לשש הפרש, , שוב זריקה קשה ואז סל קשה של ריבס סוגר את המשחק לשמונה הפרש פחות משתי דקות לסיום עם מוראנט פצוע על הספסל.

  30. מחצית שנייה הגנתית אדירה של הלייקרס.
    אם אתמול דיברו על המחצית השנייה ההגנתית הגרועה של הווריורס, היום הלייקרס (ובמיוחד דייויס החצי פצוע) היו אדירים רוב המחצית השנייה. וגם השלשות נכנסו לשחקני המשנה. זה לא משהו שבאמת אפשר לבנות עליו. האצ'ימורה לא יקלע כל משחק 30 נקודות. מצד שני, במשחק הבא, זה יכול להיות מאליק ביזלי וראסל. וגם לברון ואיידי יכולים להגיע ל40 נקודות פתאום.
    משחק טיפשי מאוד של ממפיס

  31. עוד משהו
    לא זוכר אי פעם בקריירה של לברון חמש דקות אחרונות של מאניטיים לברון לא נוגע בכדור!
    ריבס ודיוויס לבד

    1. בול
      וזה חדשות מעולות ללייקרס
      כמות הכשרון בלייקרס אדירה
      שרודר, ביזלי, ריבס, ראסל ולוני ווקר בפריזר
      הצ׳ימורה קנה את עולמו היום
      ודיוויס? הוא חייייייבבבבב להיות האלפא דוג של הקבוצה, חייב

    2. לדעתי, זו גדולה. בדר"כ הטרייד מארק של לברון זה ברבע הראשון לנסות להכניס את שאר הקבוצה לעניינים. הפעם (וזה אכן נדיר), דיוויס ולברון הלכו אחורה, נתנו הגנה גדולה (לברון יחסית לעצמו והוא היה מותש ברבע האחרון, דיוויס הוא ליגה בפני עצמו) והיו שם בשביל להעניש, בכל פעם שהפקירו אותם (וכך חייבו את השחקנים להיות עליהם. היכולת להיות גם שחקן גדול וגם לאפשר לאחרים לצמוח לידך היא קריטית. בפעם הבאה אני לא מאמין שנקבל מרועי או אוסטין פאוורס את אותה תפוקה, אבל ראסל ושרודר הולכים להתעלות. וכאמור, יהיה גם את המשחק של 70 נק' של לברון + AD.
      אפשר וצריך לבנות על כך שממפיס טובים פחות מחוץ לבית.
      עוד דבר שממש מגניב הוא שיש שלושה ימי מנוחה עד למשחק הבא (טוב גם להחלמה של מוראנט). נראה מי טוב יותר בהתאמות – כי המשחק הבא יהיה ממש שונה.

  32. הלייקרס עוד יכולים לצאת שמחים מהמשחק. אוסטין ריבס ורוי מקבלים ביטחון להמשך
    טורי בראון ביזלי שרודר עוד ימצאו את הידית ואז הסדרה תיגמר מאד מהר כל הסדרה השתנתה

  33. מה שגמר את המשחק בסוף זה לא הלייקרס עם כל הכבוד לריבס המגניב אלא הרגע שג'ה המופרע נכנס על פאקינג דיוויס בפוסטר ביום חסימות מדהים של הדיוויס
    wtf!

    גם תוקף גם נפצע ויצא מהמשחק, מאז ממפיס סיימו את המשחק,
    איזו החלטה אומללה!

  34. אני לא זוכר אם שינו את זה לפני כמה שנים אבל אם מיטמי מנצחים בגלל הפציעה של יאניס יש מצב שבוסטון ישחקו נגד מיאמי ופילי נגד ניקס/קליבלנד בכלל המאזנים בעונה הרגילה

    1. או שלא
      יכול להיות שזה רק למנצחי דיוויזן לפני הפלייאוף שיש להם מאמן פחות טוב מהקבוצה שהם משחקים נגדה

  35. מילווקי עם שני פס"זים בשתי דקות, ככה עובד מאמן טוב.
    לא חוסך את פסקי הזמן. קיצצו 4 בייתרון של מיאמי שלא הצליחו לעשות סל ועשאדבאייו קלע, מיד עוד פסז
    אילו התאמות יהיו?

  36. סוויפ קליל של מילווקי הא? בבוסטון ידעו מצויין לשמוח כשקיבלו את אטלנטה במקום את ג'ימי באקטס במוד של פלייאוף

  37. שמישהו יוריד את רכב מה הוא עושה, מכדרר למוות ומאבד או שובר את הסל. איזה מפגר מה טי לו מעלה אותו ? הMVP של הסאהס

  38. פיניקס פיק אנדרול או בידודים שיש לך את בוקר ודוראנט זה לא כוחות. אייטון חלש הגנתית בצבע דוחפים אותו מאכזב

  39. חייב לתת אבל מילה טובה לראס הגנתית, כמה שהוא זבל התקפית הוא הוציא את דוראנט מהמשחק עד שיצא, הרבה באשמת דוראנט

  40. ההגנה של הקליפרס וואו, ההתקפה הכשרונית בליגה לא זהה הם לוחצים חוסמים קווי מסירה. הסאנס חייבים להתעורר

  41. דוראנט מסריח את הפארקט, הולך ראש בקיר בהתקפה שהכדור לא נכנס , לא זז בהגנה.

    סוף סוף מסר, הסאנס חייבים לשחק כדורסל

  42. לראס אסור לזרוק לסל, הילד של שמעון קולע טוב ממנו למה הוא מנסה, עדיף שיהיה כמו גרין. די מביש שהוא לא שיפר את הקליעה שלו במהלך השנים, חוסר עבודה

  43. הקליפרס תלויים בכמות האוויר שתישאר ללנארד בחצי השני. צריכים שאיזה סקורר מהספסל יצחיל להפציץ.
    הסאנס צריכים להתחיל לשחק יותר מהר כי במתפרצות ומעבר הם משיגים סלים קלים מול ההגנה הפיזית של הקליפרס

  44. פניקס כל כך לא מאוזנת.
    יש התקפה אין הגנה.
    יש קלעים אין מסה.
    יש הרכב ראשון אין הרכב שני.
    למזלם דוראנט אצלכם והוא מחזיק אותם בתמונה.
    אני לא רואה אותם מנצחים את זה.

  45. איזה נכה אייטון לא ייאמן ריבאונד לא מסוגל לקחת, אפילו אני עם המקל הליכה היה פוגע לי כדור או שניים בראש. זובץ שחקן של 5-6 מליון מתעלל בחוזה מקס

  46. טיי לו זה המאמן הכי מטומטם בעולם.
    ווסטברוק זה שחקן שכונה.
    יש לו את טרנס מאן הגבר ואת נורמן פאואל ואפילו את היילנד.
    לא נותן דקות לקובינגטון שבכל פעם שהוא דורך על הפרקט הוא טוב.
    תן לראס לחרב לך את המשחק. קוואי פשוט פראייר שהוא לא מעיף סטירה לווסטברוק.

  47. שאמרתי לדרוס את ראס ולהוציא כסף מהביטוח לא צחקתי, זה האופציה הטובה ביותר אסור לדביל לעלות על המגרש. מחרב את המשחק לא הגיוני שהוא זרק יותר זריקות מכולם למרות שהוא לא מסוגל לקלוע משום טווח, לו תתעורר ותביא אותו לקצה הספסל

  48. איזה דביל טיי לו פשוט אפס מאופס.
    חחחחח תן לווסטהרוק לנהל לך את המשחק חחחחחחחחחחח אני מת פה.
    קוואי אחד היעילים בעולם אבל הוא עומד בצד

  49. קליפרס זה ניהול משחק מחפיר
    כל מה שהם צריכים לעשות זה לשחק היי פיק אנד רול עם קוואי וזובאץ, זה יכריח חילופים, ישחרר את הקלעים בפינות ויתן לקוואי לקבל החלטות
    במקום זה הם נותנים לגורדון וראס לכדרר את הכדור למוות

  50. חייבים לתת כבוד לראס, אחרי כל כך הרבה החטאות במשך שנים הוא עדיין מוציא זריקה כלאחר יד, בלי לחשוב על זה יותר מדי, ועדיין מאמין שזה יכנס. ריספקט

    1. מה כבוד, מדובר במטוטמם שמחריב לחברים שלו את המשחק , שאחד במקום ללמוד מהטעויות ולהשתפר ממשיך עם הקרש בקיר

  51. והנה קוואי משחק היי פיק אנד רול וזה עובד, מוציא עבירה שלישית מדוראנט והולך לקו
    מטומטמים תעשו את זה כל פעם

  52. סוף סוף הקליפרס חזרו לשחק , היי פיק אנדרול והספסל של הסאנס זבל כמו ראס , רק שלו המוןטמם לא יחזיר אצ ראס ויגמור את המשחק

  53. זה בלתי נתפס איך מאמן יכול להיות כל כך עיוור ולתת לראס "לנהל" את המשחק.
    החמישיה צריכה להיות מאן ופאואל ולא ווסטברוק וגורדון. הפוך גוטה הפוך.

  54. מתי כבר יבינו בנבא שהכדורסל הוא האנטרטיינמנט האמיתי ולא כל מיני גימיקים עלובים שמאריכים את זמן המשחק בצורה לא פרופורציונאלית?

  55. קוואי לקח את הכדור בשביל לנהל את הפוזשן נבא אז טיי לו לקח פסק זמן. הוא רוצה שראס ינהל.
    אי אפשר לכתוב את זה

  56. אז ווסטברוק עם משחק התקפי מחריד ברמת התעללות בטבעות וחירוב המשחק, מביא לקליפרס את הניצחון עם כמה פעולות גדולות בסיום?

  57. אבל ברצינות
    שהקליפרס בלי ג'ורג' תנצח בחוץ את הסאנס עם דוראנט
    כשאריק גורדון הוא הסקורר השני שלך
    עם שלשה ריבאונדים בהתקפה בפוזישן הקריטי של המשחק {!]
    נשמע עדיין מופרך.

  58. אחרי הגג של ראס בוקר במקום להמשיך.לשחק בכה לשופטים וראס ניצל את זה כדי לזרוק עליו את הכדור שעף החוצה
    איזה אפס

  59. בלוכר טוב לכולם
    ראיתי חלקים מהסאנס קליפרס וראס שכמעט הרס בנטו נתן משחק טוב, בעיקר בדיפנס.
    רק שיהיה מרוכז ולא יעשה שטויות.
    דנוור לא כל כך מתקשים מול הטיברוולבס.

  60. קאט זה חתיכת פוסי
    ציפיתי ממנו להרבה יותר אבל הוא מוכיח כל פעם מחדש שאין לו אופי, אפילו שזכה השנה בתחרות השלשות. קצת לחץ ואין לו את הסוואג

    1. שימון, יאניס לא נפצע ישר בתחילת המשחק. מיאמי כבר היו בהפרש של 10 לפני שהוא נפצע.
      אחרי זה המשיך לשחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט