סיקור גמר המכללות הצפוי בהיסטוריה! / יהלי אולמר

זהו חברים. זה נגמר. עונת המכללות הסתיימה לה הלילה בניצחון צודק של הקבוצה הטובה יותר. אמנם לא קיבלנו את הגמר שרצינו, אך קיבלנו את הטורניר שהיינו ראויים לו. בואו נצלול לאקשן:

קונטיקט האסקיז (4) – סאן דייגו סטייט אצטקס (5): 59-76

אלופת המאונטיין ווסט פתחה טוב את המשחק הזה כשהיא רצה ליתרון 10-6, 3 וחצי דקות מהפתיחה. קונטיקט לא התרגשה והחזיקה את יריבתה ללא סל שדה למשך 11 דקות! ההאסקיז הגדילו את היתרון עד סוף המחצית אך ריצה קטנה של האצטקים גרמה לזה להיראות תחרותי עם 24-36 כשהשעון הגדול מראה 20 דקות.

סאן דייגו סטייט עוד עשתה קולות של מלחמה, כשצמצמה את ההפרש לחד ספרתי ולמרחק שני פוזשנים בלבד מיוקון מספר פעמים במחצית השנייה אך כמאמר הקליאשה, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. דן הארלי וחבורתו ברחו להם שוב בדקות האחרונות וסיימו את המשחק הזה כמו שצריך. בסופו של יום, קונטיקט גוזרת את הרשתות וזוכה באליפות המכללות החמישית שלה בהיסטוריה, כולן הושגו בין 1999 לימינו אנו!

לקונטיקט: טריסטן ניוטון התפוצץ עם 19 ו-10 זכוכיות, ה-MOP של הפיינל פור, מי אם לא אדאמה סאנוגו, רשם 17 ו-10 משלו, ג'ורדן הוקינס 16, נאהים אליין וג'ואי קאלקטרה 6 כ"א, אלכס קאראבן 5, דונובן קלינגן 4, אנדרה ג'קסון 3 ו-6 פינוקים

לסאן דייגו סטייט: קישאד ג'ונסון 14, לאמונט באטלר 13, דאריון טראמל 13 ו-3 גניבות, מאט בראדלי 8, ג'יידיאון דילי 7, אדם סייקו 3, נ'ייתן מאנסה 1, מיכה פאריש ואגוק ארופ 0.

נסיים, איך לא, עם תקציר האירועים שעברו עלינו ב-3 הסופ"שים האחרונים. טור סיכום (הטורניר? העונה? עוד לא החלטתי) יעלה בשבוע הבא, עד אז, קבלו את One Shining Moment:

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. היה ברור מהרגע השני שהמשחק של קונטיקוט. ה יה להם את הגובה ואת המסה תחת הסל וזה היה ההבדל המרכזי.
    תודה יהלי על ההתמדה שלך בכדורסל המכללות. לא אתפלא אם הפכת למומחה וידען כדורסל המכללות מספר אחד בעברית.

  2. תודה יהלי. העונת מכללות הזאת עברה לי לגמרי מעל הראש, ברמה שאין לי לגמרי מושג מי זה מי. המעט שאני יודע זה ממך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט