נבחרת ישראל מול קוסובו- פריוויו קצר ובלוג חי / יהלי אולמר

אחרי עונה סדירה סוערת בליגת העל בכדורגל ומספר פרשיות שכללו כמויות מסחריות של אגו, נבחרת ישראל חוזרת. הבחורים בכחול-לבן יעלו על הדשא בבלומפילד היום ב-20:00 למשחק מול נבחרת קוסובו המסקרנת.

כל אחת מהעיניים של 30,000 האוהדים במשחק ושל הרבבות הנוספות שיתמכו מהבית יתמקדו במנור סולומון. שחקן הכנף השמאלית הנפלא הוא הכוכב של החבורה של אלון חזן לעתיד הקרוב ועל אף שהוא מעט התקרר מהכושר הפסיכי בו היה מצוי עד לאחרונה, מנור יכול לעשות את הקסמים שלו מול כל יריבה בכל רמה ויצטרך להביא את היכולת המוכרת שלו גם הערב, בפתיחתו של קמפיין מוקדמות היורו של 2024.

ניתוח הסיכויים של הנבחרת שלנו לעלות לטורניר שבגרמניה עוד שנה וקצת כבר יצא לכולנו מהחורים. במקום זה, נדון במספר שחקנים שיכולים להיות המפתח לניצחון הערב, מלבד סולומון:

מיגל ויטור: רועי כבר כתב עליו בספורט 5 וזה המקום לתת לו קצת כבוד כאן. המתאזרח שלנו מחזיק בטונות של ניסיון ברמות השונות שיש לכדורגל האירופי להציע, כשחקן ההגנה הכי טוב בנבחרת כעת. התיאום שלו עם השוער הראשון (להיום לפחות), עומרי גלזר, הופך את העורף הישראלי לקצת יותר חסון ועמיד בפני ההתקפות של הקוסוברים. בפשטות, מיגל הוא העוגן ההגנתי של אלון חזן ויכול להיות ג'וקר אדיר במשחק הזה לא פחות משלל שחקני ההתקפה שיש לנבחרת להציע. הופעה טובה של חוליית ההגנה בהנהגתו אינה מובטחת כמובן, אך אם וכאשר, היא יכולה להיות שובר השוויון הערב.

דולב חזיזה: לחלק משחקני הנבחרת, כמו ויטור ואלי דסה (הקפטן, למי ששכח), כבר כמעט שלא נשאר מה להוכיח. אלו שחקנים ותיקים שכל תרומה מבורכת שיתנו לישראל לא באמת תקדם אותם בקריירה הקצרה שנשארה להם לתת. אפשר לחשוב שחזיזה שייך לרשימה הזאת, אך ההזדמנות הנדירה שהוא יקבל על הדשא ביפו הערב (עקב הפציעה של ליאל עבדה) יכולה להעלות את קרנו בסצנת הכדורגל האירופאי. שחקן הכנף פתח את העונה כחלק בלתי נפרד מהקמפיין ההיסטורי של מכבי חיפה בליגת האלופות וצבר ניסיון משמעותי בסגנון הכדורגל האינטנסיבי והלוחץ של הרמות הגבוהות באמת. אם הוא יתן תפוקה נאה היום, דולב ירוויח מזה אפילו יותר מהנבחרת. ווין ווין סיטואיישן.

אוסקר גלוך: אולי היהלום הגדול בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי יפתח בהרכב, כנראה במשחק הגדול ביותר של חייו הצעירים. כשהוא עוד לא בן 19, הקשר ההתקפי המוכשר יעלה לשחק, באצטדיון שבו פרץ בשנה האחרונה ועל כתפיו הצנומות מונחת האחריות הכי גדולה במשחק הזה. אם הפורטה של מנור הוא הדריבל והאחד על אחד המשובח, הפורטה של גלוך הוא המסירות הגאוניות. העתיד כבר כאן ובו אוסקר יתפקד כפליימייקר המוביל של הנבחרת, כזה שיזין את החוד שלנו עם מצבי ההבקעה שהוא יוצר. אחרי שעשה את הספתח עם שער הבכורה שלו במדים הכחולים לבנים מול קפריסין בנובמבר, הגיע הזמן של היהלום לקחת את זה צעד קדימה.

הרכב נבחרת ישראל: עומרי גלזר, אלי דסה (קפטן), רז שלמה, מיגל ויטור, דורון ליידנר, נטע לביא, דור פרץ, אוסקר גלוך, מנור סולומון, דולב חזיזה, שון וייסמן.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט