אתגר הבראקטים לטורניר המכללות 2023 יוצא לדרך! / יהלי אולמר

אחרי תחרות נפלאה בשנה שעברה, בה שלושת המנצחים הגדולים היו סער K, סמיילי ומנחם, אתגר הניחושים של ענף הספורט הרנדומלי בעולם חוזר אלינו! הנה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לקחת חלק בתחרות שלנו פעם נוספת:

החוקים:

ממלאים את כל הבראקט, מהסיבוב הראשון עד הגמר הארצי והתוצאה שלו (כשובר שוויון פוטנציאלי).

ניתן למלא את הבראקטים שלכם עד ליום חמישי בשעה 18:15 שעון אגמון החולה, עם תחילת המשחק של המרילנד טראפינס מול ווסט וירג'יניה מאונטיינירס.

הפרסים:

3 המנחשים שיצברו את מספר הנקודות הרב ביותר יזכו בפרס חסר תקדים- אזכור שמם בפוסט הסיכום של עונת המכללות, שיעלה בימים העוקבים לאחר תום הריקוד הגדול.

שכנעת אותי! אז איך משתתפים:

השנה נמלא את הבראקטים שלנו ב-ESPN. הנה המדריךף

1. נכנסים לקישור

2. מתחברים לחשבון קיים של ESPN דרך Log In או יוצרים חשבון חדש (אם אין לכם) דרך Sign Up.

3. אחרי סיום ההרשמה, המסך יראה עמוד בו תוכלו לבחור שם לבראקט שלכם (ברירת המחדל של ESPN היא משהו בסגנון ESPN739210332, אבל עדיף לשנות כדי שנדע לשייך בראקטים לאנשים). אם אתם מתבקשים למלא סיסמה לקבוצה, הסיסמה היא Hoops2023.

4. ממלאים לפי ההוראות שיש שם, שומרים וזהו זה, אתם בפנים!

אז אם הגעתם עד לכאן עם בראקט מוכן, קחו נשימה, אין עוד הרבה זמן לרגע שבו אנחנו הולכים לצלול לתוך הטירוף הזה שנקרא "מרץ המשוגע". תהדקו חגורות, כי השיגעון מתחיל מחר!

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. בגמר שמים תוצאה במקום שם המנצחת? לדעתי זה מיותר. אם לא מאוחר הייתי משנה את "התוצאה" עם שם המנצחת. גם ככה הסיכויים לבראקט מושלם הם 1 למיליארד

  2. משום מה הבראקט שעשיתי לא נמצא בקבוצה ונמצא במקומו בראקט ריק, יש איך להצטרף לקבוצה עם הבראקט הנכון? (כרגע אני לא מצליח להתחבר עם הנכון וגם לא מצליח לצאת עם הלא נכון)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט