World Baseball Classic, שלב הבתים: ישראל מנצחת את ניקראגואה, הלילה (01:00) מול פוארטו ריקו / ארז שץ

יש משהו שצריך להזכיר כל פעם ששמה של נבחרת ישראל בבייסבול עולה, וזה שwin or lose, עצם הארוע הזה שבו נבחרת ישראל משחקת בטורניר, לא משנה איזה, אליפות אירופה, אולימפיאדה, WBC, הוא בבחינת ״היינו כחולמים״. גביע עולמי בענף ספורט, 20 הנבחרות הטובות בעולם, ואחת מהן משחקת עם המילה Israel? איפה יש את זה? כדורגל? כדורסל? כדוריד? כדורמשהו? עצם ההישג שנבחרת ישראל כבר טורניר WBC שני עומדת ומשחקת במגרש של הגדולים צריך להיות כותרת ראשית בכל אתר ועיתון ספורט ישראלי. מעבר לזה, השאלה היתה רק האם זה יהיה ״אל אל ישראל״ או שמא ״L L ישראל״. וכמו כל דבר אצלנו, שום דבר לא מגיע בקלות, אלא אחרי שהשחקנים והאוהדים כבר בדרך לשקול שמא נעבור לטניס, והיריבה מעלה את הכוכב הגדול שלה כדי לסגור את הסיפור. חוץ מזה הקלישאה של ״תיקו שהוא כמו נצחון״ קיבלה משמעות חדשה משהו בבית א׳. אבל קודם כל, ישראל.

ישראל 3 – ניקראגואה 1

גארת׳ סטאבס. הנציג הישראלי הוא שלנו

הרבה דפיקות לב היו אצלנו כשהמשחק התחיל. כל הכיף וההתרגשות והשמחה זה יופי עד לזריקת הפתיחה, אבל אז החלום הופך למציאות ולפתע יש גם משחק שצריך לנצח. זה לא היה פשוט, אם כי בסיכומו של המשחק ישראל היתה הנבחרת העדיפה, כך שבהחלט התוצאה משקפת. ישראל פתחה בהגנה ושלחה את דין קרמר (3 היטס, ווק, 4 סטרייקאאוטס), האייס של הנבחרת להסביר לניקראגווה מי הבוס פה. קרמר הביא המון שקט ובטחון למשחק ההגנה של ישראל שעלתה בלי דני וולנסיה ועם גארת׳ סטאבס, הקצ׳ר המחליף של פילדלפיה פיליס כשחקן בסיס שלישי. באאוטפילד הנוכחות של ג׳וק פידרסון בסנטר גם היא נתנה תחושה שיש בעלבית ונותר רק לחבוט. ישראל היתה בעמדה מעולה כבר באינינג הראשון עם בסיסים מלאים ושני אאוטס, אבל סטרייקאאוט של ריאן לווארנווי סיים את הסיפור. גם בשני היתה החמצה עם רצים על הראשון והשני ואאוט אחד, אבל אינינג שני, הרבה בייסבול לפנינו. באינינג החמישי המנג׳ר איאן קינסלר החליף את קרמר כדי שקרמר לא יעבור את רף 50 הפיצ׳ס ויהיה זמין כבר בעוד יומיים (מעל 50 זריקות והפיצ׳ר בחופש לשלושה ימים), והעלה במקומו את ג׳וש וולף. וולף הוליך על ההתחלה את סאנדי ברמודז, ואז סאקריפייס של נורלאנדו וואלה קידם את ברמודז לשני. חואן מונטז פסל ואז סטיבן לייטון (מיינור ליג, סינסינטי) העיף כדור לקיר ושלח את ברמודז הביתה בעוד הוא מנסה להשיג טריפל ונפסל, 0-1 ניקראגווה.

ניק הורנבי, בספרו האלמותי Fever Pitch כתב ״מצבו הטבעי של אוהד הכדורגל הוא אכזבה מרה״, ובאמת, קשה היה שלא להרגיש ככה, במיוחד לאור היכולת של השחקנים. באינינג השישי אלכס דיקרסון השיג סינגל, וכפה על ניקראגווה חילוף של ליאו קראופורד הזורק, לווארנווי פסל וספנסר הורוויץ קיבל כדור במרפק ואחריו נואה מנדלינגר גם הוא hit by pitch (היו ארבעה כאלה במשחק!) ובסיסים מלאים ועוד חילוף של זורקים. קינסלר שלח את דני וולנסיה שלא פתח מסיבות בריאותיות ולפני שהספקת להגיד ״חילוף מעולה״ ולנסיה גלגל לדאבל פליי והלך האינינג. מהצד השני זאק וויס ואחריו ריצ׳רד בלייר זרקו שלושה אינינגס מושלמים עם אפס היטס וחמש סטרייקאאוטס, מה ששמר את ישראל קרוב קרוב בתמונה, אבל התמונה היתה בדרך להסגר כשבשמיני עלה ג׳ונת׳ן לואייזיגה, הסט-אפ של הניו יורק יאנקיז והסטאר של נבחרת ניקראגואה כדי לסגור עניין ולהשיג את הנצחון הראשון של ניקראגווה בWBC אי פעם. הסיפור גמור?

גארת׳ סטאבס (שני מימין) חוגג. הוא קיבל את הנקודות שלו

אין גמור בבייסבול, בטח לא ב1-0. מאט מרוויס פסל ואלכס דיקרסון (2 היטס, ווק) ירה אחד שמאלה והוחלף בpitch runner ג׳אקוב גולדפארב. ראיין לווארנווי שוב hit by pitch, וספנסר הורוויץ שלח אחד לשמאל שהביא את גולדפארב הביתה, שוויון! לואייזיגה נראה כאילו מה זה לא בא לו להיות שמה, וניקראגואה שלחו את מנדלינגר לראשון כדי לזרוק למייקל ויילנסקי שהחליף את ולנסיה. במצב של בסיסים מלאים ואאוט אחד ויילנסקי שלח כדור ל-לואייזיגה שהחזיר לנובואה הקצ׳ר ופסל את לווארנווי. לווארנווי הוסיף קצת דרמה כשגלש לצלחת ושלח את הספסל של ניקראגווה לדרוש את פסילתו של ווילנסקי. השופטים לא קיבלו את הטענה (בעיני בצדק) ומזל שכך, כי החובט הבא, עם שני אאוטס ובסיסים מלאים היה גארת׳ סטאבס, הכוכב של המשחק (2 היטס, 2 RBI). סטאבס כיאה לביג ליגר נתן ל-לואייזיגה לזרוק לו עד שקיבל את הכדור שרצה, ולכשקיבל, שיגר לשמאל טיל קרקע-ביטול שוויון והביא את הורוויץ ומנדלינגר הביתה, ישראל 3, ניקראגווה 1, והולכים לתשיעי.

בתשיעי עלה רוברט סטוק, זרק 2 סטרייקאאוטס וגראונדאאוט אחד ונתן את האות לחגיגות. סה״כ ישראל אפשרה 4 היטס, 2 ווקס ופסלה 12 סטרייקאאוטס (כולל 12 פסילות רצופות החל מהאינינג השישי) למול שמונה היטס, 4 ווקס (4 hbp!) ו״רק״ 6 סטרייקאאוטס של הזורקים הניקראגווים. המשחק עצמו ארך 2:50 שעות לעיני 19,955 צופים במיאמי, כמעט כולם אוהדי ניקראגווה, יש לציין. ישראל משיגה את הנצחון הראשון בטורניר הזה, והחמישי שלה בWBC. המשחק הבא יהיה הלילה, 1 בבוקר שעון ישראל נגד פוארטו ריקו. פיטר קורץ, המנהל המקצועי של הנבחרת בתגובה על הנצחון:

נבחרת ישראל שיחקה עם הרבה לב ולא ותרה לרגע. ידעתי לאורך כל המשחק שננצח, זה היה רק עניין של מתי. והחברה עשו זאת נגד מגיש מעולה, הכי טוב שלהם. ככה תכננו את המשחק אבל תכנון לא מספיק, גם צריך לבצע. גם ללוורנווי וגם לוולנסיה היו הזדמנויות, אבל לקח לשחקנים החדשים שלנו, הורוויץ וסטאבס, זמן כדי להוכיח את עצמם. דין הגיש מעולה ונתן לנו 4 סיבובים חזקים. אני אופטימי לקראת המשחק מחר נגד פוארטו ריקו.

אוסטרליה 1 – יפן 7

יפן חוגגת הופעה מושלמת. משלב את כח הרוח עם כח הכח.

וגם היו עוד משחקים בטורניר, מסתבר. האוסטרלים שפתחו בסערה קיוו לנצח את הנבחרת החזקה בבית ולהבטיח עליה מהמקום הראשון גילו שעם כל הכבוד למליארד וחצי איש, יפן היא לא סין. הסיפור די נגמר כבר באינינג הראשון, כשלארס נוטבאר (סנט לואיס קארדינלס) הלך וקנסוקה קונדו (פוקוקה הוקס מהליגה היפנית) השיג היט ששלח את נוטבאר לבסיס השני. עם שני רצים על הבסיסים עלה שוהיי אוהטאני, שהשדר של פוקס הקפיד לכנות The Unicorn בכל הזדמנות והעיף כדור ליציע הימני שכמעט ופגע בתמונה שלו, של אוהטאני, שהתנוססה מעל היציע, עד שנחתה בקהל. האוהדים היפנים, תאמינו או לא, העבירו את הכדור מיד ליד, כשכל היציע מנסה לגעת בכדור, ואז הכדור, לא להאמין, הוחזר! לאוהד שתפס אותו, והוא לווה למשרדים שם קיבל authentication שזה אכן הכדור. יפנים. בשני נוטבאר עשה 0-4 עם סינגל, ואז גנב את השני ונשלח הביתה בעצמו, 0-5 יפן. האירוע הבאמת מעניין הבא התרחש בתחתית התשיעי כשבמצב של 0-7 ליפן אלכס הול (מיינור ליג, ברוורס) שלח כדור ליציע וקבע 1-7. סה״כ אוסטרליה חבטו 5 היטס ו-ווק לעומת 10 היטס ו8 ווקס של היפנים במשחק שארך 3:18 דקות לעיני טוקיו דום מלא ב41,664 יפנים שלא הפסיקו לשיר לשניה. יפן מסיימת עם 4-0, תעלה מהמקום הראשון ותשחק בשלב רבע הגמר מול איטליה (תיכף נסביר).

איטליה 7 – הולנד 1

איטליה חוגגת נצחון והעפלה לרבע הגמר. שלב השאלה הזהה

נתחיל מהסוף. הנצחון של איטליה יצר מצב שבו כל הנבחרות סיימו עם שני נצחונות ושני הפסדים. במצב הזה, ומאחר וכל קבוצה שיחקה משחק אחד מול כל יריבה, ה״טבלה הפנימית״ לא משחקת כי איטליה לא יכולה להיות מדורגת מעל הולנד כי הולנד נצחה את פנמה שנצחה את איטליה וכן הלאה, ולכן הלכו לקריטריון השני, שהוא מספר הריצות שהקבוצה אפשרה חלקי מספר האאוטים. שתי שאלות. א. למה לחלק? כי אם קבוצה חובטת שניה, קורה הרבה שהם לא משחקים את תחתית האינינג התשיעי. יותר מכך, בטורניר הונהג הmercy rule שבו יתרון של 10 ריצות החל מהאינינג השביעי מסיים את המשחק, ככה שיש פחות ״אאוטים״ להוציא. ב. למה סופרים ריצות שאופשרו ולא ריצות שהושגו? אין לי מושג. ההולנדים עלו כשהכל תלוי בהם, וניצחון יבטיח להם את ראשות הבית, והם השיגו את הריצה הראשונה באינינג השלישי מהומראן של צ׳דוויק טרומפ (אטלנטה ברייבס). מאט הארווי שאפשר את הריצה הוחלף מתוסכל מאוד אחרי הרביעי, אבל התסכול התחלף בשאגות שמחה כשההתקפה של איטליה השיגה את השוויון מדאבל וסינגל ואז המשיכה להפליא מכותיה בהולנדים לעוד 4 ריצות שקבעו 1-6 בסיום האינינג.

בשישי הולנד מילאו את הבסיסים מסינגל של ריי-פטריק דידר, ווק של ג׳וריקסון פרופאר וסינגל של זאנדר בוגארטס (סאן דייגו פאדרס). מייק פיאצה, המנג׳ר של איטליה, הגיב בחילוף של הזורק והעלה את ג׳ו לסורסה (מיינור ליג, רייס). לסורסה השיג פופ-אפ של דידי גרגוריוס ושני סטרייקאאוטס רצופים ואת שאגות השמחה שלו אפשר היה לשמוע כל הדרך לדאג אאוט וגם בתוכו. המשחק שהיה די גמור נגמר סופית בשמיני (ה-אינינג של המחזור) עם הריצה השביעית של האיטלקים שסיימו עם 12 היטס ו4 ווקס. הולנד, שחבטו 7 היטס ו3 ווקס ממש לא נראו כמו הנבחרת שהיתה אמורה לדרוס את הבית הזה בזכות מסת כשרון עדיפה. מצד שני, ה״מסה״ הזו היתה עדיין שניים-שלושה שחקני מייג׳ור ליג, ככה שבלעדיהם איטליה עדין פחות טובה, אבל לא בהרבה, וכשבוגארטס, פרופאר וגרגוריוס לא נותנים משחקים גדולים, גם איטלקי עיוור יכול למצוא גרגר. המשחק עצמו ארך שלוש שעות על הדקה לעיני 4,985 טאיוואנים. איטליה עולה מהמקום השני בבית ותשחק כאמור נגד יפן. בזכות הסמטוכה הזו קובה זכתה בראשות הבית ותשחק בשלב רבע הגמר מול….? השארו עמנו ונגלה יחדיו!

קנדה 18, בריטניה 8

פרדי פרימן (ראשון בטור הימני) מוביל את החגיגה הקנדית. 473 נקודות מתוך 400 הנקודות האפשריות.

26 ריצות, שיא חדש לWBC, שני שליש מהן בצד הקנדי, היית מצפה לסיקור מתלהב שלא לומר מתלהם, אבל חובבי בייסבול הם עם מוזר, והתגובה העיקרית היא ״וואו, יפה. מה עשו מקסיקו?״ כי תוצאה כזו מלמדת שהזורקים, חלק חשוב במשחק, לא הגיעו, ועל כן זה אולי היתה חגיגה התקפית, אבל לא ממש בייסבול. עם זאת, כשהבריטים עלו ל0-3 באינינג הראשון ושלחו את קאל קוואנטריל (קליבלנד) לספסל היתה תחושה שמשהו גדול הולך להיות פה. במיוחד שהריצה הראשונה הושגה בגניבה כפולה, שזה בהחלט אירוע משמח. אבל כל השמחה הלכה לפח כשהקנדים הגיבו ב5 ריצות משלהם ושלחו את הבריטים לבולפן בראשון. עוד ריצה לכל צד בשני עשתה 4-6 קנדה ומפה נפתחו ארובות האין שמים באצטדיון המקורה בפיניקס ומטר של ריצות ירד על הדשא עם 4 ריצות קנדיות בשלישי, ו6 ברביעי. הבריטים עם ריצה בשלישי ו3 ברביעי השאירו את ההפרש מתחת ל10 הריצות הנדרשות, אבל ריצה קנדית בחמישי ועוד אחת בשישי גמרה את המשחק וגאלה את הצדדים מיסוריהם. הצטיינו בקנדה טיילר אוניל (סנט לואיס קארדינלס) עם 4 היטס, 2 ווקס, 4 ראנס, 4 RBI (מאפס הומראנס, יש לציין), ג׳ייקוב רובסון (קנזס סיטי מונארכס) עם 4 היטס, ווק, 3 ראנס, RBI. פרדי פרימן, המגה סטאר של הקנדים הסתפק ב2 היטס, ווק, 3 ריצות וRBI, סה״כ חבטו הקנדים 17 היטס ו16 ווקס (ועל הים לקו 450 מכות) למול ״רק״ 8 היטס ו7 ווקס במשחק שארך 3:38 שעות למול 11,555 צופים.

פוארטו ריקו 6 – וונצואלה 9

סלבדור פרז (ימין) מוודא שהוא בנבחרת הנכונה. הוא לא חבשי, הוא סודאני

במילה אחת: וואו. בכמה מילים: וואו, איזה משחק, לא ראינו את זה בא. כלומר, הדירוג שלנו בפריוויוז היה לגמרי דומיניקנה 1, וונצואלה 2, פוארטו ריקו 3, אבל דירוגים לחוד ובייסבול לחוד, והאופן שבו וונצואלה, אחרי נצחון מרשים מול הדומיניקנים באה והשיגה נצחון מוחץ נגד נבחרת פוארטו ריקו, זה לא היה צפוי. כמה מוחץ? המשחק היה גמור באינינג השני, ורק התעוררות של פוארטו ריקו בשישי גרמה לתוצאה להראות מכובדת. וונצואלה שלחה 9 חובטים כבר באינינג הראשון, 6 מהם הגיעו לבסיס כלשהו, 4 הביתה, כולל הומראן של אנתוני סאנטנדר (בולטימור אוריולס) שקבע 0-4. באינינג השני סלבדור פרז (קנזס סיטי רויאלס, 4 היטס, 3 ראנס, 5 RBI) חבט הומראן שהביא עוד 3 ריצות ועשה 0-7 כשפרז מקפיד לסמן לכל מי שרצה לראות על השם שעל החולצה שלו. בתחתית השישי, במצב של 1-9, נזכרו בפוארטו ריקו לחבוט, הרבה בזכות קריסה של הבולפן הוונצואליאני שאפשר 2 ווקס ו3 היטס וצמצמו ל5-9, ובאינינג השמיני שגיאה של אנדרס חימנז (קליבלנד) שלחה את קיקה הרננדס (בוסטון רד סוקס) לשני, ודאבל של עמנואל ריברה (אריזונה דאימונדבאקס) שלח את הרננדז הביתה וקבע את תוצאת המשחק. פוארטו ריקו חבטו 7 היטס ו2 ווקס למול 12 היטס ו6 ווקס של וונצואלה במשחק שארך 3:36 שעות למול 35,615 צופים נלהבים שמלאו את loanDepot פארק במיאמי. פוארטו ריקו עם שני הפסדים תשחק כאמור הלילה מול ישראל.

ארה״ב 5 – מקסיקו 11

ג׳ואי מנסס מעיף את היציעים באוויר. שמעתי אותך, שמעתי אותך

אמרנו, לארה״ב יש סגל, לא דרים טים, דרים לגיון רומי. אמרנו, למקסיקו יש עדיפות בפיצ׳ינג, אז אמרנו. הפיצ׳ינג של מקסיקו אפשר בינתיים 10 ריצות בשני משחקים, וההתקפה שלה השיגה 15 ריצות. מצד שני, הפיצ׳ינג האמריקני אפשר 13 ריצות בשני משחקים, וההתקפה שלהם עשו 16 ריצות. סטטיסטיקה זה לחלשים. וגם פה, חובה לציין, המספרים סובלים מאינינג שמיני שבו הושגו שבע ריצות, שלוש לארה״ב, ארבע למקסיקו בזכות, שוב, הבולפנים, מה שכרגיל הורס כל סיכוי לרקוח נרטיב כלשהו למשחק בייסבול מודרני. את האות לחגיגות נתן ג׳ואי מנסס (וושינגטון נאשיונלס) עם הומראן שקבע 0-2 למקסיקו כבר באינינג הראשון. בתחתית השני קייל טאקר (לוס אנג׳לס דודג׳רס יוסטון אסטרוז) השיג טריפל ומיד הובא הביתה ע״י טים אנדרסון (שיקגו וויט סוקס) 1-2 מקסיקו. מקסיקו גרדו עוד ריצה בשלישי ל1-3 וברביעי, דאבל של רנדי ארוזרינה (טאמפה ביי רייז) שלח את אלק ת׳ומס (אריזונה דאיימונדבקס) הביתה, אלקס ורדוגו (בוסטון רד סוקס) הלך, וג׳ואי מנסס, הוא ולא שרף שיגר את הכדור ואת המחבט בעקבותיו להומראן השני שלו, שלוש ריצות ו1-7 מקסיקו. התבחבשות בגרבג׳ טיים כאמור ריפדה את התוצאה והפכה 2-7 ל5-11. ארה״ב, עם 3 MVP בסגל חבטה 8 היטס ו4 ווקס בעוד מקסיקו חבטו 15 היטס ו4 ווקס במשחק שארך 3:41 שעות לעיני צ׳ייס פילד מלא ב47,534 מקסיקנים בעבר ובהווה שיצרו אווירה של משחק בית מקסיקני.

צ׳כיה 3 – אוסטרליה 8

שחקני אוסטרליה חוגגים את היתרון באינינג השביעי. מה הוא קופץ?

אוסטרליה עלו למשחק מול צ׳כיה בידיעה ברורה שנצחון, והם עולים מהמקום השני. הפסד, והם יצטרכו לחכות לסיום המשחקים בבית ואז להוציא את המחשבונים. גם פה התוצאה החד צדדית קצת מטעה, והמשחק ברובו היה די צמוד. האוזיס אמנם עלו ראשונים על הלוח עם הומראן של אלכס הול (מיינור ליג, ברוורס), אבל בתחתית השלישי אריק סוגרד השווה עם סינגל למרכז ששלח את פטר זמה (ליגה צ׳כית) הביתה, 1-1. בשישי, שני הצדדים העלו זורקים חדשים (ויש להניח תוך נישוק חמסה והצלבת אצבעות), ובשביעי לוגאן וויד (בריסביין באנדיטס, ליגה אוסטרלית) העיף כדור מדוד ימינה ושלח את רובי גלנדינינג (מיינור ליג, רויאלס) וארון וויטפילד (לוס אנג׳לס איינג׳לס) הביתה, 1-3 אוסטרליה. האינינג השמיני שוב לא אכזב עם שלוש ריצות אוסטרליות ו2 צ׳כיות, ובתשיעי אלכס הול (2 היטס, 2 ראנס, 4 RBI) פסל תוך קידום רובי פרקינס (ליגה אוסטרלית) הביתה, קבע 3-8 ושלח את האוסטרלים לחגוג. האוזיס חבטו 8 היטס ו5 ווקס לעומת 8 היטס ו2 ווקס של הצ׳כים במשחק שארך 3:04 שעות בטוקיו דום. אוסטרליה עולה מהמקום השני לרבע הגמר ותשחק מול קובה על הזכות להפסיד ליפנים בחצי הגמר.

תחזית להיום: גלי עד גבה גלי

המשחקים יתחילו (התחילו) היום במפגש של הקוריאנים מול שק החבטות הסיני. הקוריאנים ירצו להמנע מהפסד שעלול לסבך אותם במקום האחרון, ועל כן אפשר לחזות (סתאם, זה כבר לייב) שישיגו באזור 12 פלוס ריצות. בשש שעון ישראל הרפובליקה הדומיניקנית תנסה לחזור למסלול הנצחונות על חשבון ניקראגווה ויש לקוות שיצליחו. קולומביה המפתיעה תנסה לדרוס את בריטניה האומללה והאמריקנים גם הם יקוו להתאוששות, דווקא למול הקנדים שוודאי יעלו בהתלהבות (ואז יגלו שזה בייסבול, משחק אחד 18 ריצות, משחק שני אתה בקושי מגרד שני היטס). וכמובן שהמשחק המרכזי של היום יתרחש הלילה, 01:00 ישראל פוגשת את פוארטו ריקו. הפורטוריקנים עם שני הפסדים בטורניר עד כה יקוו להמנע מהפסד שלישי שיסבך אותם בתחתית, בעוד ישראל תשמח לחגוג נצחון שני על חשבונם. נפרק אותם!

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. תודה רבה ארז.
    .
    משחק חלש מאוד של לווארנווי, אני מקווה שזה לא יהיה ככה במשחקים הגדולים יותר, אנחנו צריכים אותו חד.
    .
    לגבי ארה"ב – מקסיקו – הטורנירים האלה הוכיחו שאתה חייב את הפיצ'ינג האיכותי ביותר שאפשר לקבל, וכשאתה ארה"ב אתה יכול להרשות לעצמך ללכת יותר עמוק מישראל, אבל אם אתה הולך עמוק מידי אתה יכול לחטוף, בדיוק כמו שקרה להם "בדרבי" (לפחות מבחינת המקסיקנים).
    .
    כבר שתי מועמדות לזכייה (ארה"ב והולנד) עם הפסד. כנראה שצפוי לנו טורניר צמוד עד הסוף.

    1. כן, אני לא חושב שהולנד היתה מועמדת לזכיה, אולי לראשות הבית, אבל בהחלט, השילוב של משחק יחיד ולא סדרה שהוא תמיד מסוכן מבחינת כל קבוצה מול כל יריב פלוס זה שכל משחק הוא בחזקת בולפן גיים הופך את הטורניר לבלתי צפוי. יהיה מרתק לראות איך הבית ה״ישראלי״ יתקדם, ככל שיהיה יותר ווג׳רס ככה יותר טוב לישראל.

  2. סקירה מצויינת ומפורטת להפליא, כרגיל.
    אני רוצה רק להזכיר לכולם שבארה"ב הזיזו ביום ראשון את השעון קדימה בשעה. אני הולך לבדוק בצוות הופב מה הבדל השעות בינינו עכשיו

  3. בדקתי. הבדל השעות הוא 6 עד שאצלכם יזיזו את השעון. המשחק נגד פורטו ריקו ב-7 בערב כאן, ז"א 1 בלילה בישראל. אבל תבדקו. אני לא רוצה להיות אחראי אם ישנה טעות.

    1. לצערי (בשיא הכנות) אתה צודק, בעקבות הנצחון של הנבחרת עלו אייטמים בוואינט ובוואלה, אבל ברמה מאוד בסיסית. עצוב מאוד. זה המונדיאל של הבייסבול עם נבחרת ישראלית, באמת חבל.

  4. אפשר אולי את ה-mercy rule גם בהפרש של 6 ריצות? 🙂
    .
    בקיצור זה דופק לנו כל שובר שיוויון אפשרי שיערב את פורטו ריקו, נצטרך לנצח פעמיים?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט