A Kosher Hot Dog: תפילת מערב / ארז שץ ויוני לב ארי

מתקרבים לשריקת הפתיחה – א' ו-ב'. בעוד כשלושה שבועות תצא לדרך עונת 2023 במייג'ור ליג בייסבול, אך עוד לפני כן, מחר (ד') תחל בטאיוון אליפות העולם בבייסבול – ה-WBC, כשהולנד תארח את קובה, ומעט מאוחר יותר טאיוון תפגוש את פנמה. שתי שריקות הפתיחה האלו הן סיבה מספיק טובה להביא את אלעד ליבנה, איש הביזאר שלנו, להתארח בפרק מספר 125 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל.

(צילום: NoCamels – Israeli Innovation News)

אז תחילה דיסקסנו את תמונת המצב באליפות העולם, ניתחנו מעט סגלים, ניסינו להבין מי תפתיע, מי הגיע ומי מבריז (בינתיים כמות המבריזים עלתה כמובן), ומה סיכוייה של נבחרת ישראל שלנו להפתיע, למרות מפגשים מאיימים עם הרפובליקה הדומיניקנית, ונצואלה ופורטו ריקו. ניקרגואה, אגב, היא כנראה היריבה שמולה יהיה הכי פחות קשה.

בחלק השני של הפרק העפנו מבט על הנשיונל ליג ווסט, הבית האחרון שננתח בליגה הלאומית. הדודג'רס והפאדרס ייאבקו כנראה על הבכורה, הג'איינטס איפשהו באמצע, ואריזונה וקולורדו נראות בשלב הזה בלי הרבה תקווה. וכמובן, בין לבין, כמה פינות כמו: "השבוע לפני", פינת הביזאר", "פינת הליינאפ" וחידת ליינאפ משודרגת מעולם הביזאר.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. הקשבתי לכמה שיכולתי בשעת כתיבת המעורב שלי. אני מת על ההומור הדק של שניכם. הלוואי ששמיעתי הייתה טובה יותר, והלוואי שאוהדי בייסבול ישראלים היו ניכנסים הנה ומקשיבים לשניכם. עילויים של ממש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט