קרב חטיבות – לקראת אליפויות החטיבות

מאת צוות הופס פוטבול: פרים טים זק ויניב שושני

כוכבי הגמר.

אלופות חטיבת הNFC וחטיבת הAFC תיקבענה היום בשני משחקים חזקים מאוד שאליהן הגיעו בסופה של עונה משוגעת ומלאת הפתעות, מה שלא עוררין הן ארבע הקבוצות הטובות ביותר השנה.
השנה לא היה סוס שחור שדפק ריצה בפלייאוף מהסידים הנמוכים, למעשה, למרות עונה מלאת תהפוכות והפתעות, שלוש מתוך ארבע הקבוצות שהגיעו לגמרים, היו באותו מקום בדיוק בשנה שעברה, כמעט שידור חוזר.
התוצאות יהיו דומות גם השנה?
נגלה בעוד כמה שעות.

פילדלפיה איגלס (1) – סן פרנסיסקו פורטי-ניינרס (2), פילדלפיה, יום ראשון 22:00

שאלת המפתח : מי ינצח בקרב הקרקעי המכריע – סגל הרצים של הניינרס או קו ההגנה הקדמי של האיגלס?

לאחר שהשיגו 34 נקודות למשחק ב-7 המשחקים הקודמים (כולם ניצחונות) מאז תחילת דצמבר (אז תפס ברוק פרדי את מקומו של ג'ימי גארופולו כק"ב המוביל של הקבוצה), צברו הניינרס רק 19 נקודות (וט"ד אחד) בשבוע שעבר מול דאלאס, מה שהשאיר את המשחק בהישג ידם של הקאובויס ממש עד למהלך האחרון. פרדי הצעיר נתקל בהגנה קשוחה ותוקפנית הרבה יותר מכפי שחווה עד כה בקריירת ה-NFL הקצרה שלו, מה שהביא לכך שהפגין יכולת טובה פחות מאשר בשאר המשחקים בהם תיפקד כק"ב הפותח של הקבוצה (רייטינג 87, 214 יארד בלבד ב-29 נסיונות) – אם כי עדיין השיג אחוזי השלמה סבירים ובעיקר לא איבד אף כדור (בניגוד לדאק פרסקוט המנוסה שעמד מולו). עם זאת, לא פרדי היה הסיבה לנפילה ההתקפית של הניינרס, אלא העובדה שדאלאס הצליחה לעצור את התקפת הריצה המגוונת והיצירתית של קייל שנהאן. ב-6 המשחקים הקודמים לא ירדו הניינרס מ-150 יארד על הקרקע וצברו יותר מ-5 יארד לניסיון ריצה, אך במשחק בשבוע שעבר השיגו רק 113 יארד ב-3.5 יארד עלובים לניסיון. כריסטיאן מקאפרי, המנוע של התקפת הריצה של סן פרנסיסקו, נבלם על 35 יארד בלבד (ב-10 נסיונות), דיבו סמואל נמחק לחלוטין ורק אלייז'ה מיטצל הצעיר הצליח (בקושי) לעבור את סף 50 היארד. מסתבר שללא התקפת ריצה אפקטיבית ועם ק"ב צעיר ולא מנוסה שעומד לפני פאס-ראש איכותי, להתקפת הניינרס קשה מאד להשיג נקודות. היות שהפאס ראש של האיגלס – אותם יפגוש פרדי השבוע – טוב בהרבה מזה של הקאובויס, הניינרס יצטרכו לנצל את הגנת הריצה הבינונית של האיגלס ולעשות הפעם את מרבית העבודה ההתקפית על הקרקע.

למזלם של שחקני התקפת הניינרס, יחידת ההגנה של הקבוצה המשיכה את היכולת  המדהימה שהפגינה כמעט כל העונה, כפתה על פרסקוט 2 חטיפות ועצרה את התקפת הריצה המצוינת של דאלאס על 76 יארדים כוללים בלבד.  הגנת הניינרס ספגה הכי מעט נקודות העונה (16.5 בלבד – פער של יותר מ-2 נקודות מהבאה אחריה), הייתה שניה בכמות יארדים שאפשרה על הקרקע (76 יארד), וכפתה הכי הרבה איבודי כדור (יחד עם דאלאס והפטריוטס – 1.8 למשחק). נקודת החולשה היחסית שלה היא בסקונדרי – היא איפשרה לק"ב היריב להשיג 222 יארד (מקום 19) ב-66% השלמה (מקום 22). ניק בוסה הוביל את הליגה בסאקים (18.5!) והטיל אימה על קווי ההתקפה של היריבות אך מלבדו אין לקבוצה מספיק שחקנים שמפעילים לחץ על הק"ב, והקבוצה דורגה במקום ה-13 בלבד בתחום זה עם 2.5 סאקים למשחק.

פילדלפיה רמסה בקלילות את הג'יאנטס במשחק הפלייאוף הראשון שלה (אחרי שבוע החופש) תוך שהיא מפגינה משחק התקפה שוטף ויעיל. ג'יילן הרטס נראה חד לאחר פציעת הכתף שעבר, אם כי לא היה צריך להתאמץ יותר מדי, כשצבר באוויר רק 154 יארד ב-24 נסיונות (2 ט"ד, ללא איבודי כדור). את עיקר הנזק עשתה הקבוצה על הקרקע כשהשיגה 268 יארדים (!) בריצה, כשהרץ המוביל הפעם היה דווקא קנת גיינוול (עם 112 יארד) ולא מיילס סנדרס (שהסתפק ב-90 יארד "בלבד", לאחר שהוביל את הקבוצה על הקרקע כל העונה עם 1270 יארד). לאחר שהקבוצה גמגמה התקפית במשחקים מאז פציעתו של הרטס באמצע דצמבר, נראה ששבוע החופש איפשר להרטס עצמו ולחבריו ליחידת ההתקפה לחזור ליכולת אותה הפגינו במרבית העונה. התקפת הקבוצה הייתה הטובה ב-NFC (ושניה רק לקנזס סיטי) בצבירת נקודות עם 28.5 למשחק, שלישית בכמות היארדים למשחק (390), כשהיא בין 10 המובילות הן על הקרקע והן באוויר. את ההתקפה מובילים – בנוסף לק"ב הרטס והרץ סנדרס – צמד התופסים המצוין איי-ג'יי בראון (שהגיע מטנסי בפגרה) ודבונטה סמית – שניהם עם מעל 1200 יארד העונה. לקבוצה יש אחד מקווי ההתקפה הטובים בליגה, בעיקר ביצירת פתחים למשחק הריצה. שחקני הקו הקדמי מעט פחות טובים בהגנה על הק"ב, כשהם מאפשרים 2.5 סאקים למשחק (מקום 20 בליגה), למרות הניידות של הרטס. בשל כך, העובדה שהטאקל המצוין ליין ג'ונסון חזר להרכב לאחר פציעה ושיחק היטב מול ניו יורק היא בשורה חשובה מאד לאיגלס.

אבל ההתקפה של האיגלס לא הייתה מצליחה להשיג את המקום הראשון בחטיבה באופן כה דומיננטי אלמלא היכולת המעולה של יחידת ההגנה של הקבוצה. הפאס ראש של פילדלפיה הוא החלק המפחיד ביותר של ההגנה, והוא הוביל את הליגה בהפרש גדול עם 4.2 (!) סאקים למשחק – סאק שלם יותר למשחק מניו אינגלנד שדורגה שניה. בניגוד לניינרס, הפאס ראש לא נשען רק על כוכב אחד, כאשר לא פחות מ-4 שחקנים (!) צברו 11 סאקים או יותר (כשמוביל אותם חסון רדיק, עוד רכש מעולה שהגיע מקרולינה, עם 16 סאקים). עם לחץ כזה על הק"ב היריב, אין פלא שהגנת המסירה איפשרה רק 175 יארד למשחק (מקום 1 בליגה) ו-19.5 נקודות למשחק (מקום 6). החולשה של ההגנה לכל אורך העונה הייתה כנגד הריצה, כאשר השביעיה הקדמית אפשרה 121 יארד (מקום 16) ב-4.7 יארד לניסיון ריצה (מקום 24). למרות רכש שהובא במהלך העונה כדי לנסות לשפר את המצב, זו עדיין נקודת התורפה העיקרית של הקבוצה כולה (הג'יאנטס השיגו בשבוע שעבר 118 יארד בכמעט 6 יארד למהלך על הקרקע) – דבר שהניינרס ינסו בוודאות לנצל בגמר החטיבה.

תחזית : אם פרדי חשב שהוא ראה את הגרוע מכל מול הפאס-ראש של דאלאס (וכאמור למרות יכולת סבירה, הוא היה די מהוסס ופושר), השבוע מחכה לו הגנת מסירה איכותית הרבה יותר. פילדלפיה תלחץ ותקשה מאד על פרדי, תוך ניצול חוסר הניסיון שלו ותהפוך אותו ואת משחק המסירה של סן פרנסיסקו ללא אפקטיביים. הניינרס יצטרכו לקושש את היארדים והנקודות על הקרקע. למזלם יש להם כאמור התקפת ריצה טובה ויצירתית (בהובלת כריסטיאן מקאפרי החד פעמי) שצריכה להתאושש מהנפילה היחסית מול דאלאס ויכולה בהחלט לעשות זאת מול ההגנה הקרקעית הבינונית של האיגלס. מן הצד השני, האיגלס ינסו לייצר התקפה יותר מאוזנת מאשר בשבוע שעבר, תוך ניצול היכולת הכפולה של הרטס (כמוסר וכרץ). אנשי הקו הקדמי החזק (שינסו לעצור את ניק בוסה, כדי לתת להרטס זמן בפוקט) וכמובן צוות שחקני הכישרון העמוק והמעולה שלו יצטרכו כולם להיות במיטבם מול ההגנה האיכותית של הניינרס. עם שתי הגנות חזקות ואגרסיביות כל כך, תנצח כאן התתקפה הטובה והמאוזנת יותר, שמובלת ע"י הק"ב הטוב והבשל יותר – מה שאומר שאחרי משחק צמוד ומותח, האיגלס ישיגו ניצחון ביתי בהפרש של ט"ד אחד ויעפילו לסופרבול הראשון מאז הזכייה המפתיעה שלהם בגביע לומברדי לפני 5 שנים בדיוק.

מה מנצח? התקפה או הגנה?

קנזס סיטי צ'יפס (1)סינסנטי באנגלס (3) (קנזס סיטי, שני 01:30)

התאריך הוא ה-30 בינואר 2022, איוון מקפירסון מבקיע שער שדה, הבאנגלס מחוללים הפתעה רבתי עם ניצחון על הצ'יפס החזקים בגמר ה-AFC, ומעפילים לסופרבול השלישי בתולדותיהם, 33 שנים אחרי שעשו זאת בפעם האחרונה.

חולפת שנה פחות יום, ושתי הקבוצות נפגשות באותו המעמד, באותו המגרש, להתמודדות בין שניים מהקווטרבקים היותר טובים בפוטבול כיום, ורק אחד מהם ימשיך הלאה לריקוד הגדול.

הבאנגלס מגיעים למשחק טובים יותר משנה שעבר, ונראה כי תהליך הבניה שהחל ב-2019 עם הגעתו של המאמן הראשי זאק טיילור, מגיע לשיאו עם קבוצה חזקה וטובה, שהרוויחה בזכות גמר חטיבה שני ברצף. השחקן הבולט במדי סינסנטי הוא כמובן הקווטרבק ג'ו בורו, שזוכה השנה להגנה טובה של קו ההתקפה, והתוצאות בהתאם. בורו ממשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם התופס ג'אמאר צ'ייס, שלמרות העדרות של ארבעה משחקים עקב פציעה, עדיין מצליח להוביל את הקבוצה ביארדים וט"ד, ושניים מתוך שלושת הט"ד האוויריים בפלייאוף הנוכחי רשומים על שמו. עוד שחקן חשוב במערך ההתקפי הוא הרץ האחורי ג'ו מיקסון, שאמנם רשם ירידה גדולה במספרים במהלך העונה הסדירה, אבל משחק טוב בניצחון המוחץ על הבילס בסיבוב הפלייאוף הקודם הראה עד כמה הוא משמעותי לקבוצה.

למי יהיה יותר אימפקט? צ'ייס וקלסי

להגנת הבאנגלס מצפה אתגר לא פשוט מול ההתקפה מספר אחת בליגה, ומקום 23 בליגה בספיגת יארדים באוויר לא מבשר טובות מול קבוצה שהשיגה הכי הרבה יארדים במסירה. שחקנים בולטים בהגנה הם צמד הדיפנסיב אנדס סאם הוברד וטריי הנדריקסון, ועליהם יותר מכולם מוטלת המשימה להלחיץ ולהצר את צעדיו של קווטרבק היריבה.

וקווטרבק היריבה הוא פאטריק מהומס הפנומן, שרושם עוד עונה מפלצתית של יארדים וט"ד, ורושם גמר חטיבה חמישי(!) ברציפות.  כמו בסינסנטי גם למהומס יש שיתוף פעולה פורה ביותר עם הטייט אנד הנפלא טרוויס קלסי, שסופר עונה שביעית ברציפות עם מספר ארבע ספרתי של יארדים בתפיסה, וגם הוא מוביל את הקבוצה ביארדים וט"ד. תחום הריצה לקה בחסר במשך רוב העונה הסדירה, אבל התעוררות מסוימת בסוף העונה ובניצחון על הג'גוארס בפלייאוף מראה שגם בתחום זה הצ'יפס אינם קוטלי קנים.

הגנת הצ'יפס השתפרה יחסית לשנתיים האחרונות, בעיקר בתחום עצירת הריצה, אבל הגנת המסירה בינונית למדי, וספגה הכי הרבה ט"ד במסירה בליגה כולה. השחקן הבולט הוא התאקל ההגנתי כריס ג'ונס, שמוביל את הקבוצה עם 15.5 סאקים, ונבחר לפרובול ולהרכב הפותח של קבוצת ה- All-Pro.

נתון מעניין –  הצ'יפס ספגו רק 26 סאקים, מקום שלישי בליגה. הבאנגלס השיגו רק 30 סאקים העונה, מקום רביעי מהסוף.

תחזית – התמודדות מסקרנת ביותר בין שתי קבוצות שדי דומות בחוזקות ובחולשות שלהן, וקשה לומר מי מהן תצא וידה על העליונה. על הנייר, הצ'יפס פייבוריטים ולו רק בזכות פאטריק מהומס, שמוביל התקפה שמאוד קשה לעצור אותה, ועדיין, נהמר על ניצחון של הבאנגלס, שיביא אותם לסופרבול שני ברציפות.

הטופ שבטופ, בורו ומהומס (צילום: skysports.com)

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. במשחק השני יש לי הרגשה ששלושה הפסדים צמודים בשנתיים האחרונות (וגם כל הדיבורים על בורוהד) ישבו טוב טוב בראש של שחקני קנזס סיטי והצ'יפס יפשטו את העור של הטיגריסים (בקיצור לא חושב שיהיה שם צמוד).
    במשחק הראשון נשארת השאלה האם תהיה נקמה לא רלבנטית? החשבון עם מספר 2 המפמבל כבר נסגר בשבוע שעבר.
    https://youtu.be/SbA4UK2OiWo?t=15

    1. תודה רבה עידו על התחזית שלך. גם אני לא אהבתי את כל הדיבורים האלה על בורוהד, והחיסרון של שניים (בוודאות) מקו ההתקפה מדיר שינה מעיני.

  2. במשחק של הצ'יפס נגד הבנגלס אי אפשר לא להתייחס למצב הפציעות – בראש ובראשונה של מהומס עצמו, שנפצע בקרסול בשבוע שעבר. אם הוא לא יהיה נייד ויאלץ לפעול רק מתוך הפוקט (ומהומס הוא כנראה הק"ב הטוב אי פעם באילתור ומסירה מחוץ לפוקט), ההתקפה של הצ'יפס תהיה הרבה פחות נפיצה ויצירתית. מהצד השני, העובדה ששניים (או שלושה) מאנשי הקו הקדמי הפותח של הבנגלס לא ישחקו היום תקשה מאד על בורו. נכון שהם הצליחו להחזיק מעמד בצורה טובה מול הבילס, אך הגנת הלחץ של הצ'יפס היא הטובה ב-AFC ותציב להם אתגר גדול הרבה יותר. בסופו של יום, לדעתי מצב הקרסול של מהומס יכריע את המשחק – אם הוא יהיה כשיר ונייד הצ'יפס ינצחו אבל אם לא – היתרון יהיה של הבנגלס. בכל מקרה, יהיה משחק מרתק.

  3. הלילה הכיפי של השנה,
    הולך עם הניירס במשחק הראשון.
    במשחק השני, הכל תלוי במצב של מהומס, מאמין שהפעם אבל הצ'יפס מתקדמים במשחק עם הפרש של יותר מטאצדון

  4. אילו משחקים מעולים!
    אצל פילי-49ים לא תפתיע אותי שום תוצאה, מלבד תבוסה של האיגלז.
    במשחק במיזורי אותו כנ"ל, אך יש לי תחושה שסינסי מנצחים.

  5. אני הולך על 2 נצחונות חוץ . אם מהומס סוחב קרסול זה יהיה מאוד משמעותי ו(אי) הניידות שלו תכריע.
    ההגנה של ה49 מדהימה בעיני והרצים שלה מקאפרי סמואל ומיטשל יכריעו את ההגנה של הנשרים שלא נתקלו עוד בכזו התקפה.
    מקווה שיהיו משחקים איכותיים צמודים ומותחים.

  6. מצויין. היום נראה מי הקוורטרבק הטוב בליגה. לטס גו סינסינטי!!!
    מושקע בצורה לא נורמלית. כל אתר אמריקאי היה גאה בפריוויו כזה. מציע רק לפרק לקטעים יותר קצרים.

  7. טוב אז הנה, הגיע הרגע שבו גם אני מרגיש שאני חייב לשחרר ולכתוב קצת למרות הפחד הברור מניחוס, שמלווה אותי כל העונה.
    בסביבות חודש נובמבר, כשהאיגלס היו היחידים בליגה עם מאזן מושלם והיה נראה שהפלייאוף פחות או יותר מובטח, התחלתי לפזול לעבר היריבות ולנסות לנחש מאצ'אפים אפשריים לינואר.
    גרין ביי וטמפה ביי נראו זוועה, הראמס לא היו פקטור לרגע אחד העונה, סיאטל לא נראתה מאיימת והקאוביוס אף פעם לא ממש מאיימים.
    נשארתי עם סן פראן,קבוצה שאני מאוד לא אוהב, שבדיוק התחברו להם עם מקאפרי ונראו טוב גם עם ק"ב מחליף (גארופולו).
    זו ללא ספק הקבוצה שהכי חששתי ממנה לאורך כל העונה, חשש שאני חייב לציין טיפה נרגע לאחר שבוע שעבר שבו הניינרס נראו אנושיים לראשונה מזה שבועות.
    מדובר ללא ספק במפגש עם שתי הקבוצות החזקות והאיכותיות ביותר בחטיבה, שתי קבוצות שגם דומות למדיי זו לזו אך פועלות בדרך שונה.
    ראשית, אני חושב שאפשר להרכיב נבחרת פרובול מדהימה רק משתי הקבוצות האלו, לפחות שמונה פליימייקרים משני עברי הכדור – פשוט מדהים.
    הניינרס מסוכנים מאוד לפילי כיוון שיש להם משחק ריצה קשוח, יעיל ובעיקר מאוד מגוון, עם רצים צפון דרום סטייל בארקלי האיגלס מסוגלים להסתדר אבל לניינרס עשרות דרכים ומהלכים להתיש הגנת ריצה לצדדים, במסירות סקרין, פלייאקשן וצריך לתת המון קרדיט לשנאהאן.
    אני סבור שתהיה משמעות אדירה למי שייטול את ההובלה קודם. אם האיגלס יעלו ליתרון מוקדם של טד או שניים ייתכן ונראה תוצאה דומה לשבוע שעבר. אם הניינרס יובילו ויצליחו עוד בתחילת המשחק לחטוף כדור או גרוע מכך אזי הביתיות של האיגלס תהפוך מהר מאוד לסיר לחץ מטורף.
    בהפסד המוקדם העונה של פילי לוושינגטון, הרדסקינס רצו 49 (!) פעמים ופשוט לא נתנו לפילי לפתח את המשחק שלה. אני מאוד חושש ממצב דומה היום.
    אבל, צריך לזכור שלניינרס ק"ב בן שנתיים וחצי שבקושי למד ללכת. עם כל הכבוד, הגנה כמו של פילי הוא עוד לא פגש ובמגרש כמו של פילי הוא עוד לא שיחק. זה יהיה סיפור בלתי נתפס לחלוטין אם פרודי ידפוק משחק ויביס את פילי באוויר, אבל חובת ההוכחה עליו.
    אני סבור שלמרות הכל לאיגלס כן יתרון קל בקווים – גם הגנה ובעיקר קו התקפה, יש יותר פליימיקרים ויש משחק מסירה ברמה אחרת ממה שהניינרס הגנו מולו כל העונה.
    נשים מבטחנו בהרטס שיביא את הקבוצה למעמד הנכסף חמש שנים אחרי הזכייה המדהימה מול בריידי.
    לסיום נתון מעניין נוסף, רובי גולד הבועט של הניינרס לא החטיא מעולם בעיטה בפלייאוף – אני סבור שהגיע הזמן וזה יקרה הערב.
    צפייה מהנה ובתקווה לפגוש את אנדי ריד היקר לנו בסופרבול.

    1. תגובה מעולה. מסכים איתך בנוגע להובלה המוקדמת – לדעתי, מי שתנצח בהטלת המטבע תבחר להתחיל עם הכדור.

      1. שזה הפוך לחלוטין מהמגמה ששולטת שנים בליגה של לזכות בהטלה ולקחת את הכדור בתחילת החצי השני, יהיה מאוד מאוד מעניין.

    2. פילי
      מכל מה שכתבת אני מבין שהקליפורנאים לא יזרקו את הכדור בכלל, אלא רק ירוצו.
      גם משחק ריצה מצוין וגם קב צעיר ולא מבושל, ביחד עם ניסיון לשלוט בקצב ובאחזקת הכדור.
      אני צופה פחות מ 10 מסירות כל המשחק (אני סתם מטריל. אבל כן מאמין שפחות מ 15).

      1. השאלה מה יקרה ב15 הפעמים שהוא כן יזרוק, טד ו 150 יארד או שני איבודים ו 78 יארד, פחות ממאה יארד לדעתי לא יספיקו

  8. קראתי עתה בפעם השנייה את הפריוויו יותר לאט, יותר רגוע, עם כוס קפה חדשה, ומה זהנ נהניתי. ממש כל מילה חשובה. כל משפט בול. איזה כבוד לאתר שיש לנו אנשי פוטבול סופר מבינים כמוכם. מקצוענות לשמה.
    תודנ גדולה מבעל האתר

  9. תודה רבה על הסיקור המעולה!
    אם ניינרס ינצחו, פרדי יהיה הקוורטרבק הרוקי הראשון בהיסטוריה להוביל את הקבוצה שלו לסופרבול.
    גו ניינרס!

  10. בהצלחה לניינרס ולצ׳יפס, אשמח לראותם בסופרבול. מה שיקבע לאיגלס הוא ההגנה שלהם, ההתקפה שלהם מעולה, והם ישיגו נקודות, יש לקוות לא יותר מדי. אם ההגנה שלהם תתעלה לרמה שהם הציגו בפרקים נרחבים בעונה הזו, הסיפור של סן פרנסיסקו יגמר לצערי. בסופו של דבר להגנה של סן פרנסיסקו יש סף, כמו לכל הגנה, ותהיה הטובה בהיסטוריה. זה שהניינרס ההגנה הטובה העונה לא אומר שהם לא מאפשרים יארדים ונקודות, רק פחות מכל קבוצה אחרת. הפחות הזה חייב להתלוות ביארדים ונקודות מההתקפה שלהם, וההגיון אומר שפה גם יהיה הסף של מיסטר אירלבנט הק״ב. פוטבול לא משחקים על הניר ועם הגיון ועל כן יתכן שדווקא נזכה בעוד משחק נהדר של הבחור וסיום העונה המופלאה של האיגלס.
    מהצד השני, הצ׳יפס הראו שהם הטים טו ביט העונה, בטח עם ההתקפה הססגונית שלהם שגורמת לכתבים לכתוב דברי שירה על כל מהלך של האדמו״ר מארו פילד סט. פאטריק, אבל, מה לעשות, אם ההגנה שלהם תאפשר לבנגלס לחגוג כמו שאוהבים שם בסינסינטי, יהיה שידור חוזר בAFC. אם יתפתח קרב חפירות הגנתי, יש לצ׳יפס יתרון.

  11. תודה חברים. הקיובי שח הניינרס הוא רוקי אני חושב?מעניין מתי לאחרונה פתח רוקי בגמר חטיבה. מהמר על איגלס-צ'יפס בגמר, אבל באמת הכל פתוח

    1. פעם אחרונה זה היה סאנצ'ז עם הג'טס ב 2009 ולג'טס היה קבוצה מאד דומה לניינרס,משחק ריצה והגנה הכי טובים בליגה

  12. קבוצת הבייסבול של פילי הגיע לוורלד סירייס(והפסידה)
    קבוצה הכדורגל של פילי הגיעה לגמר הפלייאוף(והפסידה)
    קבוצת הפוטבול של פילי נצחון אחד מהסופרבול
    קבוצת הכדורסל של פילי נראים מצוין עם המאזן השלישי בטיבו בליגה

    זאת השנה של פילי ספורט להגיע לגמרים…….ולהפסיד חהחהחה

    1. אין יותר אולד סקול מזה, בטח ב NFC…
      רמיסה אכזרית שקיוויתי לה אך הייתה רחוקה מהציפיות. סן פראן לא פגשה פיזיות כזו כל העונה,
      והאמת שגם האיגלס, התוצאה משקרת, היה צמוד ומורט עצבים בחצי הראשון, הגנה פנטסטית של הניינרס שפשוט לא יכלה ברגעי האמת
      לאחד והיחיד
      ג'ייסון קלסי.
      תודה על עונה מופלאה של האמ וי פי האמיתי של הליגה הזו.

      1. ההגנה של הניינרס היתה באמת מעולה אבל אין הגנה שיכולה לשמור על רמה גבוהה כשהיא משחקת מעל 35 דקות ומעל עשר דקות בשני רבעים רצופים
        לא משנה כמה אתה טוב, בסוף אפילו לבוסה נגמר הכוח
        שלוש הערות נוספות:
        – חלק מהעייפות התבטא גם בכמות הפסיכית של העבירות. יחד עם זה חשוב לציין שנשרקו גם כמה גבוליות, חלק מהן באמת לא היה חייב להישרק
        – קלסי היה מצוין אבל מי שבאמת היה מעולה היה דיקרסון. היה אפשר לראות איך אחרי שיצא, ארמסטד התחיל לשחק פתאום
        – אלייז'ה מיצ'ל היה חסר היום ולכן היה קצת משונה שדיבו כמעט לא הופעל. נכון שהוא עוד לא חזר לעצמו אחרי הפציעה ועדיין
        .
        לבסוף, נכון שהאיגלס נעזרו במזל הרע של הניינרס אבל עדיין נתנו משחק מצוין. אם ישחקו ככה עוד שבועיים הם מנצחים גם את הבנגלס וגם את הצ'יפס לצערי

  13. כמות העבירות הבלתי נתפסת של 49 גמרה אותם במיוחד הפאול הטפשי על הפאנטר שעלתה להם בט"ד ברבע השלישי.
    ה49 שיחקו ללא ק"ב במשחק הזה למעשה. אכזרי אבל ההגנה של הנשרים הייתה מעולה.

  14. משחק בקנזס היה אחלא צמוד ומותח. השיפוט היה שערוריתי וחד צדדי לקבוצה הביתית שלא צריכה טובות מהשופטים כדי לנצח.
    הנשרים יקחו את הסופרבול

  15. מהומס!!!! קרית כמו לברון בשבילי, אני לא אוהב אותו (למרות שבמקרה שלו זה למרות שהוא חמד ובעיקר בגלל שאני מפחד בעתיד מעמדו העיזי של בריידי) אבל בחיי איזה שחקן ואיזה ווינר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט