A Kosher Hot Dog: הסאנדלוט / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: tv.apple.com

אם בראיין אדאמס סיפר לנו באחד השירים היותר מוכרים שלו על קיץ 1969, אז הנה אנחנו הולכים שבע שנים לאחור. בפרק מספר 118 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, המשכנו את פרויקט סרטי הבייסבול שלנו, והפעם עצרנו בקיץ 1962 עם הגירסה המקורית של הסרט "סאנדלוט".

אפילו שמדובר בסרט ילדים / נוער / משפחה, ניתחנו אותו לכל כיוון, וחזרנו קצת, כל אחד בדרכו, לילדות שלו… בנוסף דשנו בשאריות הפרי אייג'נטס האחרונות, וכמובן, הפינות הקבועות: "השבוע לפני" (למה מי מת??), "מורה נבוכים" (פלוס אחד גדול) ו-"לההההה" (נוסעים לקולורדו). ומה הסרט בשבוע הבא?

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. כואב הלב שאין כאן הרבה יותר תגובות. אין, אין סרטי בפורט, כמו סרטי בייסבול. לצערי קיוויתי שהאוזניות החדשות עם חיבור לטיווי יעבדו גם כאן אבל הן לא. אכזבה אמיתית.

  2. ההתלהבות שלכם אמיתית, הצחוקים אמיתיים, וכל מי שמקשיב מגיע מיד לאותה מסקנה שלי: ששניכם מה זה נהנים מכל העסק. אחד מכם אפילו שר. הנאה צרופה. לא חייבים להיות מומחי בייסבול כדיצ ליהנות מהשידור. ראשון עם ה-500 לא בייב רות'?

    1. דוק, שמח שאתה נהנה, וכן, זו השעה המהנה בשבוע בשבילי, וגם ממה שיוני אומר, והכיף עובר. אנחנו נפגשים פנים אל פנים, רק אם אחד מאיתנו לא בארץ או מחלה קשה אז בסקייפ, ולגמרי זה עובר. כמובן שהבייב היה הראשון כמו שאתה וודאי יודע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט