5 על 5 של אמצע העונה / צוות הופס

3 חודשים מתחילת העונה, ומעט אחרי נקודת האמצע של העונה הסדירה, כינסנו שוב את הצוות לדיון של 5 על 5. איתנו בצוות היום – עמית טבול, רועי ויינברג, שחר צ'קוטאי, דור בן דוד ואורח מיוחד, יואב מודעי, לשעבר כתב של האתר וכיום עורך ה-NBA של אתר ערוץ הספורט.

שאלה 1: פיניקס בתקופה של מכת פציעות והפסדים, כשנדמה שגם בעיות אחרות צצות מעל לפני השטח. האם הסאנס צריכים לעשות שינוי משמעותי, ואיזה, או שחזרה של בוקר ואחרים מהפציעות יעשו עבורם את העבודה?

עמית: הסאנס נראים לא טוב וכריס פול כבר במורד הגבעה. בעיות יש בכל מועדון, חלק מהן רואים וחלק פחות רואים. אני מאמין שעם החזרה של קאם ג'ונסון ובוקר העסק יתייצב באופן יחסי. אחרי הכל, ההבדל במערב בין מקום 4 ל-12 הוא שלושה משחקים בלבד ויש עוד הרבה זמן לשחק. שינויים תמיד אפשר לבצע, בעיקר אם מתיימרים לדבר חזק בפלייאוף.

רועי: המערב רע, מאוד, אבל אני לא חושב שפיניקס יכולה לעשות פלייאוף. עד שבוקר יחזור זה עלול להיות מאוחר מדי בהתחשב בזה שהם במקום ה-12 וממש גרועים בכדורסל כרגע. לכן אני לא יודע אם יש להם מה לעשות העונה, אולי ניסיון לתת למיקאל ברידג'ס ודיאנדרה אייטון לזרוק יותר. אני מאמין שהטרייד הגדול הבא שנראה יגיע מפיניקס, אולי על אחד מברידג'ס ואייטון ובחירות בתמורה למישהו כמו טאונס, אולי דז'ונטה מארי, אולי פורזינגיס, אולי רנדל או סיאקם. הם צריכים מספר 2 לבוקר ואף אחד מהשחקנים הצעירים שלהם לא הצליח להפוך לאחד, אבל זה יקרה רק אחרי שהעברת הבעלות תושלם (ולכן, לדעתי, הם לא עשו כלום עד עכשיו). קבוצה תקועה בעונה שהלכה לפח, ולדעתי הם צריכים למשכן את העתיד עבור ההווה.

שחר: פיניקס חייבת לחשב מסלול מחדש. בוקר שחקן מעולה שצריך לבנות סביבו, יש לו חבורה קשוחה סביבו אבל הוא צריך חיזוק. כריס פול הוא כבר מנטור ורכז טוב והרבה פחות כוכב שעליו בונים את הקבוצה. את אייטון הם מראש לא ששו להחתים וככה גם נראית העונה שלו, הוא לא שמח להיות שם וגם הכדורסל שלו מאוד אנוכי. המניה של אייטון די גבוהה ולכן הם יכולים לקבל עליו תמורה טובה. הסאנס צריכים לבחור את הדרך אליהם הם הולכים – כי כרגע זה נראה שהם הולכים לשנים של בינוניות.

דור: נראה לי שחלון האליפות שלהם סגור. כריס פול רחוק מאוד מהיכולת של העונה שעברה וממש לא נראה כמו מישהו שיכול להיות השחקן השני באלופה, אייטון משחק בחוסר חשק והוא מאוד לא יציב מאז שהושאר בקבוצה בניגוד לרצונו הקיץ וכמובן שכל הסיטואציה עם קראודר והפציעות של בוקר וקאם ג'ונסון עשו את שלהן. יצטרך לקרות שינוי דרסטי כדי שנוכל לדבר על הקבוצה הזו כקונטנדרית, המצב המנטלי שם נוראי.

יואב: החזרה של הפצועים תהפוך את פיניקס שוב לקבוצת צמרת, אבל חלון האליפות שלהם כבר נסגר – לפחות בסגל הנוכחי. ג'יי קראודר יעבור בטרייד עד הדדליין ומאוד מעניין לראות מי הם יקבלו עבורו. אם אני הסאנס, אני בוחן היטב את האופציות על דיאנדרה אייטון + בחירות הדראפט העתידיות שלהם. הזמן של כריס פול הולך ואוזל, הזמן שלהם הולך ואוזל.

שאלה 2: ברוקלין פתחו רע את העונה ומאז הפיטורין של נאש נראים הרבה יותר טוב. האם ועד כמה הריצה האחרונה שלהם לפני הפציעה של דוראנט משקפת את היכולת והפוטנציאל שלהם?

עמית: אני מאמין שהריצה של ברוקלין לפני הפציעה של דוראנט היא לא משהו חולף אלא סוף סוף חיבור והפיכה של אסופת כוכבים לקבוצה. לדעתי יש להם עוד דרך להשתפר ולהיות עוד יותר טובים. קלאקסטון בעונת פריצה הפך משחקן שולי לאחד החוסמים הטובים בליגה. סימונס קודם כל משחק שזו כבר התקדמות. הוא נשאר על המגרש כמעט 30 דקות במשחקים האחרונים וכשיודעים איך להשתמש בו בהגנה ובהתקפה, יש עם מה לעבוד.

רועי: אני חושב שהם יכולים לזכות באליפות אם דוראנט בריא. ההגנה נראית טוב, הנעת הכדור מעולה ויש שם שחקנים שחוזרים מפציעה ועוד ישתפרו. יהיה קשה עם סימונס וקלאקסטון על המגרש בפלייאוף בהתחשב בחוסר העונשין, אבל לכל קבוצה יש חסרונות והם ממש טובים. אולי עוד שחקן שיכול ליצור לעצמו זריקה יעזור. יש מצב שזה טי ג'יי וורן (11.5 נקודות למשחק ב-53% מהשדה ב-14 האחרונים). אני חושב שהם יצרפו מישהו בשוק הביי-אאוט.

שחר: הריצה משקפת את הפוטנציאל שלהם ואת היכולת שלהם, אך יש להם עוד דרך כדי לעבור כדי להיות קונטנדרים על מלא. בפלייאוף ההגנות מתהדקות וראינו מול מיאמי לדוג' כמה הנטס התקשו לקלוע והיו רגעים ארוכים בהם הם לא הצליחו לנוע. עם זאת הם בהחלט יכולים להיות מועדדים מהיכולת של שחקני המשנה ושל הכוכבים. המאמן הכניס יותר תנועה ויותר מסירות, מה שהיה חסר בתקופה של נאש שהתמקד בבידודים לכוכבים.

דור: סטיב נאש הוא פושע כדורסל. ז'אק ווהן הוא לא איזה גאון אבל הוא ידע לעשות את הרוטציות הנכונות ולגרום לכל השחקנים להיות במקום הנכון מנטלית, לדעתי זו בהחלט קבוצה שצריך לקחת ברצינות כשמדברים על מועמדות לאליפות במזרח, אבל אני מאוד דואג מעניין בן סימונס בפלייאוף.

יואב: משקפת ב-100% את הפוטנציאל שלהם. ברוקלין בריאה היא קונטנדרית לכל דבר ועניין, יש לה כוכבים, יש לה אחלה תפוקה בסך הכל מבן סימונס (תלמד כבר לקלוע), שיכול להיות נטל התקפי ועדיין לתרום בזכות הכישרון סביבו, ונראה שז'אק וון השתלט שם על העניינים. ניק קלקסטון בעונה של אול-דיפנסיב אבל הסגל הזה צריך עוד קצת סייז, איזה יאקוב פלטל מתחת לסל יכול לעשות פלאים כשיגיע הפלייאוף.

שאלה 3: ההתקפה של מילווקי לא נראית טוב העונה, ויאניס בכושר הקליעה הכי רע שלו מזה שנים רבות. האם זה משהו שצריך להדאיג את הבאקס או רק הורדת הילוך של אמצע עונה?

עמית: יאניס לא נראה טוב העונה. זה התחיל במנוחות, אחרי זה פציעות קטנות ומרגיזות, שלא לדבר על עונשין זוועתי במיוחד – צניחה מ-72.2% ל- 65.3% בווליום הכי גבוה בקריירה (כמעט 13 זריקות לערב) – דווקא אחרי ששיפר את האחוזים בעקביות בשתי העונות הקודמות. אחוזי השדה גם הם לא מספיק טובים במונחי יאניס. זו גם העונה הראשונה מזה 7 שנים בה הוא רושם פחות מחטיפה וחסימה למשחק. בנוסף לכל הצרות, הולידיי מושבת כל שני וחמישי סטייל ג'ימי באטלר ומידלטון בקושי משחק ואפילו מנג'רים בפנטזי כבר שוקלים לזרוק אותו מהרוסטר. לבאקס יש מזל שברוק לופז בעונת רנסנס ופורטיס כבר שחקן לגיטימי פלוס. בהתחלה חשבתי שזו הורדת הילוך, אבל ככל שעובר הזמן זה נהיה יותר מדאיג. ייתכן שהם צריכים שינוי בסגל או קצת פלייאוף כדי לחזור לעניינים. ימים יגידו. בכל אופן מול בוסטון זה עלול (שוב) לא להספיק. עכשיו כשיאניס פצוע, הולידיי לוקח את הקבוצה על הגב שלו ומציג משחקים מצוינים. נראה איך זה ימשיך.

רועי: תלוי באיך ומתי מידלטון חוזר, אבל כרגע הם לא מספיק טובים. אין מספיק קליעה בכל הקבוצה והולידיי לא יכול להיות מספר 2, בלי קשר לזה שגם הוא ויאניס עוד עלולים להפצע בהתחשב בעומס בהגנה ובהתקפה. מצד שני, אם זה מתחבר לקראת הפלייאוף והם מסיימים בשלישייה הראשונה הכל אפשרי.

שחר: אני רוצה להאמין שהם יהיו בסדר בפלייאוף אבל קשה לי לחשוב שהפלייאוף זוהי תרופת קסם, לכן הבעיות הקיימות כעת צריכות להדאיג את החבורה הירוקה. נראה שיש שחיקה מסויימת בקבוצה, הם הקבוצה המבוגרת בליגה, הקליעה שלהם לא יציבה והתלות ביאניס ומידלטון מורגשת.

דור: צריך גם להזכיר שיאניס משחק ללא מידלטון ולכן היעילות ירדה, זה משהו שראינו קורה גם בסדרה מול הסלטיקס ובלי השחקן השני שיוריד עומס היה ברור שהיעילות של יאניס תרד כי הוא פשוט עושה יותר מדי כרגע. הבעיה היא שלא בטוח מתי מידלטון יחזור והפציעות החוזרות ונשנות שלו מתחילות להדאיג. כישלון בפלייאוף העונה בהחלט יכול להוביל לסוף דרכו בקבוצה וחיפוש אחרי סטאר אחר לצד יאניס.

יואב: מילווקי לא צריכה לדאוג. לפני שבוע ירדתי למסיבת העיתונאים של הבאקס אחרי הניצחון במדיסון סקוור גארדן, ויאניס אמר משהו מאוד פשוט ונכון שמלמד על ה"מיינדסט" שלהם: "אף אחד לא יזכור אם הפסדנו או ניצחנו שלושה משחקים רצופים באמצע העונה הסדירה". העיניים של הקבוצה הזו על הפלייאוף, אבל כדי לעשות רעש הם צריכים את קריס מידלטון אחרת זה ייגמר כמו בעונה שעברה.

שאלה 4: איזו קבוצה סבלה לדעתך הכי הרבה מפציעות עד כה העונה?

עמית: היו כמה קבוצות עם סטרץ' פציעות אינטנסיבי כמו מיאמי וטורונטו. יש קבוצות שסבלו יותר מפציעות ממושכות של שחקני מפתח כמו שארלוט, פילי, שיקגו, פיניקס, ניו אורלינס, קליפרס, מינסוטה והלייקרס. אם נשקלל את חומרת הפציעות וגם את ההשפעה על הקבוצה, אני חושב הכי מהותית היא על פיניקס שכאמור נראית לא טוב וכרגע נמצאת במקום ה-12 הסופר מאכזב.

רועי: הקליפרס. קוואי וג'ורג' בקושי משחקים, הצוות המסייע מתחלף כל הזמן ועשרה שחקנים פתחו ב-5 משחקים לפחות. בהרכב מלא זאת אולי הקבוצה הכי מוכשרת בליגה, אבל לא בטוח שהם יהיו מספיק בריאים להרכב מלא. הם צריכים לצבור דקות ביחד בעונה הסדירה וזה גם משהו שבקושי ראינו.

שחר: מיאמי היט. היה רגע העונה שכל הסגל שלה היו מוגדרים בספק למשחק. זה קצת מבאס לאוהדים ששילמו את כספם כדי לראות את הכוכבים ובסוף הם יקבלו את המחליפים ושחקני ג'י-ליג. קבוצה נוספת היא מינוסטה, שם החוסר של שחקני ספסל בנוסף לפציעות של החמישייה גורמים להם קושי להתרגל אחד לשני ולשתף פעולה.

דור: ניו אורלינס איכשהו במרחק נגיעה מהמקום השלישי במערב למרות שאינגרם בחוץ כבר חודש וחצי עם פציעה בבוהן וזאיון בחוץ לעוד כמה שבועות טובים, גם הרב ג'ונס החמיץ 13 משחקים עד עכשיו ושחקנים נוספים סבלו מכל מני פציעות קטנות. למזלם העומק שלהם הוא בלתי נתפס וגם קבוצה של מקולום ויונאס יכולה להשיג כמות נצחונות לא מבוטלת בזמן שהכוכבים מחלימים.

יואב: חייב ללכת על פיניקס. לאבד שני כוכבים + קאם ג'ונסון זה קשוח מדי. גם לנדרי שאמט וקמרון פיין החמיצו לא מעט, וזו הסיבה שהמאזן של הקבוצה הזו הוא המפתיע ביותר בליגה – ביחס לציפיות לפני העונה. אני רוצה לציין גם את שיקגו, נטו בגלל לונזו בול. אנשים שוכחים כמה שהוא השתפר וכמה שהבולס היו טובים איתו בחצי הראשון של העונה שעברה, אז זה המקום לתת את השאוטאאוט ולאחל לו החלמה מהירה.

שאלה 5: איזו קבוצה לדעתך צריכה לעשות שינוי משמעותי עד הטרייד דדליין?

עמית: אטלנטה. משהו שם חורק מאוד. מצד אחד יש שם כמה עמדות בהן שחקנים דורכים אחד על השני (קאפלה-אוקונגו-קולינס, דג'ונטה-יאנג) ומצד שני עמדות אחרות רזות. חייבים לאזן את זה עם מהלך אחד או שניים. קולינס כרגיל המועמד הבכיר לטרייד.

רועי: הלייקרס. לברון בעונה מדהימה ולבד משאיר אותם בסביבות הפליי-אין. ווסטברוק כבר לא יעבור, אבל בברלי ונאן מיותרים כשיש את לברון, ווסטברוק ודניס שרודר. אם הם יוחלפו בשני שחקנים סבירים עם קליעה הלייקרס גם יכולים להיות בטופ 6 בסוף העונה.

שחר: הלייקרס. "כולכם יודעים מה אנחנו לעזאזל צריכים" המחסור בקליעה זהו עקב האכילס של הלייקרס. בגילו הנוכחי, לברון לא יכול לסחוב את הקבוצה הזאת לבד. נכון שיש שיפור אבל הם חייבים לבצע שינוי. גם שיקגו חייבת שינוי, הסגל שלה לא מספיק טוב כדי להתמודד על הפלייאוף, הם צריכים להביא חיזוק משמעותי או לפרק ולהרכיב מחדש שוב.

דור: הגיע הזמן לפרק את החבילה בטורונטו. ואן וליט חלש להחריד השנה והוא מאמין שהוא שווה הרבה יותר ממה שהוא שווה באמת לקראת סיום החוזה המתקרב שלו, סייקאם הוא סופרסטאר שהמון קבוצות שחסר להן כזה (דאלאס? מיאמי? קליפרס?) ישמחו לתת נכסים רבים עבורו, אנונובי הוא ווינג ת'רי אנד די שכל קונטנדרית הייתה רוצה אצלה וגם טרנט יכול לעזור להמון קבוצות. לראפטורס אין באמת כיוון כרגע והגיע הזמן לשים את המושכות בידיים של סקוטי בארנס, לבנות דרך הדראפט ולראות לאן זה יכול לקחת אותם.

יואב: מרגיש שמיאמי זו התשובה, במזרח. ראינו גם ב-2020 וגם בעונה שעברה שיש שם בסיס של קונטנדרית, אבל חסר שם משהו ולדעתי ההיט חייבים למקסם את הרומן הזה עם ג'ימי באטלר. כי אם העונה לא תגיע עוד קפיצת מדרגה, יש סיכוי לא רע שזה הסוף של מיאמי הנוכחית. במערב – לוס אנג'לס לייקרס והסיבות ברורות. אל תבזבזו את מה שלברון ג'יימס עושה בגיל 38.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה לכל המשתתפים, ובמיוחד ליואב שבא להתארח.
    אני מסכים עם דעת הרוב שפיניקס צריכים לעשות שינויים, למרות השיפור, עדיין קשה לי לראות את ברוקלין כמועמדים לאליפות כרגע, כי יש שם לא מעט שאלות לא פתורות ומסכים עם יואב שמילווקי לא צריכים לדאוג, אבל הם יכולים לשקול להוסיף סקורר לספסל בשוק הביי-אאוט.
    לגבי פציעות, זה פחות השפיע מאשר אצל קבוצות אחרות, אבל גולדן סטייט סבלו מפציעות של וויגינס וסטף, וגם של כמה שחקני רוטציה חשובים.
    לגבי טריידים, וושינגטון זו הקבוצה הראשונה שעולה לי לראש. קבוצה שהולכת לשום מקום.

  2. תודה על ההגיגים . ברוקלין כשהברגים מחוברים יכולים ללכת עד הסוף השאלה מה הסיכוי שזה יקרה ברגע הנכון..לי אין מושג לחזות אותם.

  3. פיניקס-ברור שצריכים טריידים פול+אייטון ולקבל משהו.
    הנטס-לא יגיעו לכלום, הם בדיוק במצב של הקליפרס שגם לא יגיעו לכלום.
    באקס-כן צריכים לדאוג אין דבר כזה לעשות קסמים פתאום, למדו אותם ואם השופטים לא יאפשרו ליאניס לנגוח חופשי הם יהיו בבעיה אבל יש להם עוד זמן להיכנס לכושר רציני.
    שינויים- לברון זה הסיבה שהלייקרס מקום 13 ולא מקום 4. יש שם שחקנים נהדרים וקבוצה נהדרת. הטראקר פוגע בקבוצה ומנפח סטט בשביל אני ואני ואני ויש לו סיוע עצום מהנהלת הWWE והשופטים. הלייקרס בהחלט צריכים שינוי, להעיף את השקץ משם. מלא רפי הבנה יביאו עליו אחלה שחקנים ובחירות.

  4. יופי של דיון. אני לא חושב שלקבוצות הנ"ל למעט מילוואקי תנצח את האליפות. אם מילוואקי תנצח זה יהיה בזכות העובדה שלגרעין המוביל יש נסיון במה דרוש לנצח אליפות. לגבי הנטס – אני לא חושב שהגוף של דוראנט יעמוד בעומס ושהמוח של קיירי יחזיק מעמד. פיניקס זו טרגדיה לאוהדים. הבעלים יצא בלי הרבה כבוד אבל עם הרבה כסף.
    .
    ג"ס לא עלתה לדיון אבל לדעתי בלי שחקן משמעותי בעמדה 5 (לאחרונה התאהבתי בבוגי. הוא שחקן חופשי ואפשר להחתים אותו בכל עת) היא לא תשרוד וגם זה בהנחה שקמינגה ימשיך בקו השיפור מתחילת העונה ולא יחזור לאחור. מוויסמן ומודי לא נראה כלום העונה הראשון כי הוא שוב נפצא פציעה בלתי נגמרת והשני כי קר לא סופר אותו. לא ברור לי למה הקבוצה לא עושה עסקה על מודי. יתכן וזו עוד אינדיקציה למתחים בין משפחת לייקוב לבין מיירס וקר.

  5. מיאמי צריכים להיפטר מלאורי ודנקן רובינסון ואולי כיילב מאטין ולהביא גבוה איכותי שגם קולע (סיאקם?). יש בסיס טוב כשהקבוצה בריאה ועם ההגנה החונקת הם שוב יכולים לעשות ריצת פלייאוף חזקה.

  6. תודה רבה חברים, שאלות מצוינות ותשובות מצוינות.
    .
    בעניין פיניקס – יש להם 4 שחקנים צעירים מצוינים ואת כריס פול. אם אכן העונה הזו אבודה הייתי שוקל לשלוח את פול לאנשהו, עם בחירות, עבור רכז טוב וצעיר יותר. דזונטה זה רעיון מעניין, אבל קשה לי להאמין שאטלנטה תוותר עליו אחרי הטרייד של הקיץ האחרון. אולי קונלי? הבעיה היא שהוא סוג של כריס פול – טוב אבל זקן. טיוס ג'ונס גם יכל להתאים, אבל ממפיס לדעתי במצב של פיניקס ולכן גם היא תעדיף את ג'ונס הצעיר והזול. חבל שגילרי סרב כשהצעתי לו את דרק וייט בפרויקט הטריידים האחרון. ויילד קארד – לילארד מבקש מפורטלנד לשחרר אותו, לפיניקס, ופול ובחירות עושים את הדרך חזרה. סוג של בארקלי 93'.
    את אייטון לא הייתי שולח לשום מקום אלא אם הוא באמת לא רוצה להיות שם, והם החתימו אותו רק כדי לשמור על הנכס. במקרה כזה מעניין לחשוב מה יקבלו עבורו וממי, לא יודע, אולי טרנר, מקונל, ותוספות מאינדי?
    .
    בעניין ברוקלין – סטיב נאש אינו פושע כדורסל. הוא בכלל לא היה צריך לקחת את התפקיד, ולא הייתה שום סיבה לא לתת לווהן להמשיך שם אחרי אטקינסון, או לאטקינסון עצמו… אבל רגע, בעצם הייתה סיבה – שמשון ויובב החליטו שלא מתאים להם, וכנראה שאחרי שכל העסק התפוצץ להם בפנים, ונאש פוטר, הם הבינו שכבר אין את מי להאשים חוץ מאת עצמם, והתחילו לתפקד. בוקר טוב אליהוז.
    .
    לדעתי הבעיות של הבאקס נובעות מהפציעות והפציעות נובעות, בין השאר, מעייפות החומר. מי שמשחק הרבה שנים ברמות הגבוהות ביותר נפצע יותר. אם כולם יהיו בריאים הם יצליחו בפלייאוף.
    .
    טריידים – בשיקגו, וושינגטון, יוטה והספרס יש לא מעט חלקי חילוף שיכולים לשמש קבוצות אחרות. מניח שימצא מי שישלם. גם אריק גורדון "עדיין חי". לא רואה קבוצות שנמצאות "במרחק טרייד אחד מאליפות" למעט דאלאס, יהיה מעניין לראות מה קיובאן יעשה שם אם בכלל.

    1. הזכרת את אטלנטה, היתה של הדחה של ה GM שבנה את הקבוצה הנוכחית כולל הטרייד על דגנטה. זה מצביע על חוסר אמונה בסגל הנוכחי. לאיזה כיון הם ילכו עוד לא ברור אבל כיון שמי שמנהל עכשו את העסק זה הבן של הבעלים לא נראה לי שזה יתפתח יפה. שורה תחתונה, פיניקס רוצה את טרי יאנג? אנ לא מחזיק ממנו ולא הייתי לוקח אבל פיניקס?

  7. פיניקס בבעיה רצינית- אייטון ובחירות על סיאקם נראה כמו טרייד טוב אבל פול זה הבעיה, היא לדעתי ישנה יותר מדי זמן על זרי הדפנה, הניצחונות בפלייאופים האחרונים נבעו מפציעות של כוכבי ביריבות ופחות בגללם והיתה חייבת להטריד את פול כבר בפרי אגיינס
    ברוקלין – תקום ותיפול בקיירי ובסימונס מה שהם יביאו לפלייאוף הוא זה שיקבע את התקרה
    מילווקי- קבוצה עייפה וותיקה, לא תזכה ביותר ממה שהיא השיגה כבר, חייבת להטריד את מידלטון אבל לא יהיה לו יותר מדי קונים
    מיאמי- הקבוצה שסבלה הכי הרבה מפציעות אבל חייבת ארבע כמו קוזמה
    טרייד אופציונלי: קוזמה, אבדיה, קיספרט, מוריס וויל ברטון תמורת לאורי רובינסון ובחירה אחת או שתים
    הלייקרס- טרייד של בברלי דמיאן גונס ובחירה על אנובי תעשה חסד עם שתי הקבוצות
    אם אני אטלנטה הייתי מטריד את יאנג, אוקנגו וקולינס למרבה במחיר
    הקליפרס- קובינגטון ווול ובחירה על ואנווליט תעשה גם טוב
    גם את שיקאגו הייתי מפרק אבל רק בפרי אגיינטס
    קליבלנד- קראודר ובחירת סיבוב ראשון/ או שתיים של סיבוב שני על אוקרו ווינדלר
    אבל גולדן בבעיה הכי גדולה הייתי מטריד את כל הצעירים עבור שתי שחקנים סבבה ומנוסים משהו כמו מג'יק מקבלים מודי וקומינגה ספרס בחירה ווויסמן וגולדן ריצרדסון ורוס

    1. הטרייד האחרון שלך מעניין מאד לדעתי. זה , בערך, מה שהיו צריכים לעשות בקיץ 2020, כלומר להטריד את הבחירה השניה עבור נכס עכשווי, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא. מה שכן, הנרגן טוען שלייקוב לא מוכן לוותר על העתיד, אז כנראה שזה לא יקרה. אבל לעונה הקרובה זה יכול להיות בול בפוני.

  8. מידלטון פספס העונה 38 משחקים,אינגלס 32,קוננטון 16,הולידיי 11 ויאניס 10 ועדיין הבאקס במקום השני במזרח ובמרחק סביר מבוסטון..אז לא אין להם מה להיות מודאגים..רוב הפציעות מאחוריהם למעט מידלטון שגם אמור לחזור ממש בקרוב (יש דיבורים אפילו כבר על מחר נגד קליבלנד).

    אני עדיין מאמין שאם הבאקס מגיעים בסגל מלא לפלייאוף אין קבוצה שיכולה לנצח אותה בסדרה של 7 משחקים..
    גם לא בוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט