אירועי דיומא – 19.01.2023 – טניס, שחמט ואופניים

אליפות אוסטרליה בטניס / עמיחי קטן

הלילה והבוקר ממשיכים משחקי הסיבוב השני של אליפות אוסטרליה, כאשר נובאק דג'וקוביץ' צפוי לנצח בקלילות את המדורג 191 בעולם, אנצו קואקוד. סשה זברב חזר מפיגור 2- 1 במערכות לניצחון לא פשוט בסיבוב הקודם, וגם היריב הבא שלו נגרר למערכה חמישית, וזהו מייקל ממו שחזר מפיגור 2- 0 נגד לורן לוקולי. משחק מסקרן נוסף הוא זה של אנדי מארי נגד ת'נאסי קוקינקיס, שהפתיע את פאביו פוניני בסיבוב הראשון.

אצל הנשים, אונס ג'אבור, קרוליין גארסיה וארינה סבלנקה, המדורגות 2, 4 ו-5 בעולם בהתאמה, הן השחקניות המובילות שיעלו על המגרש ביום הרביעי של האליפות, וינסו לשמור על המצב יוצא הדופן שבו ההפתעות העיקריות הן בסבב הגברים. כזכור, רפאל נדאל, המדורג 1 בטורניר ו-2 בעולם, הודח אמש ולא יגן על תארו, מה שגם יוציא אותו מהטופ 5 העולמי בדירוג שיפורסם אחרי האליפות.

טורניר טאטא סטיל בשחמט / עמיחי קטן

היום יתקיימו משחקי הסיבוב החמישי של הטורניר, אחרי שאתמול היה יום ההפסקה הראשון.

משחקי היום (לבן-שחור):

פביאנו קרואנה (2.5) – ווסלי סו (2)
דומאראג'ו גוקש (1) – ריכרד ראפורט (1.5)
פרהאם מקסודלו (1.5) – יורדן ואן-פורסט (1.5)
מגנוס קרלסן (2) – נודירבק עבדורסאטורוב (3)
פראגנאננדה ראמשבאבו (2.5) – אניש גירי (3)
ארג'ון אריגייסי (2) – דינג לירן (2)
לבון ארוניאן (2) – וינסנט קיימר (1.5)

משחק מהסיבוב הקודם: אניש גירי ניצח את מגנוס קרלסן שלשום, ה-17/1/2023, בדיוק 12 שנים אחרי הניצחון הקודם שלו על אלוף העולם (שאז עוד לא החזיק בתואר) במשחק קלאסי, ב-17/1/2011. כאן אגדמטור מנתח את המשחק הזה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור דאון אנדר – קטע 2

קטע 1 של אתמול היה קטע עם מספר טיפוסים בינוניים וסיום במישור. כפי שלצערנו קורה לא מעט בקטעים עם סיום כזה, הקטע היה רצוף התרסקויות. אחת כזו קיבלנו 25 ק"מ לסיום, בה היו מעורבים מספר רוכבים מקבוצת יומבו-ויסמה, ביניהם רוברט חסינק הוותיק, שנאלץ לנטוש את המירוץ. מעט לפני מיאוץ הסיום קיבלנו עוד התרסקות, שבה היו מעורבים מספר רוכבים, ביניהם פאדי בווין (אקס IPT) שנאלץ אף הוא לנטוש. והיה גם מיאוץ סיום, בו חגג את הניצחון פיל באוהאוס, לפני קיילב יואן ומייקל מתיוס המקומיים. הגרמני מקבוצת בחריין ויקטוריוס זוכה בשנים האחרונות למספר הישגים נאים, המקרבים אותו לקדמת הבמה של מאיצי הענף. בגזרת ההובלה במירוץ, האיטלקי אלברטו בטיול ממשיך להוביל, 6 שניות לפני מייקל מתיוס ועוד 8 לפני מגנוס שפילד.
קטע 2 יביא לנו גם כן מספר טיפוסים עם סיום במישור, אלא שהפעם מדובר בטיפוסים קשים יותר מאלה שראינו אתמול, כאלה שיקרצו בוודאות לחברי ה-GC כאן. המקומיים הינדלי, אוקונור, ויין, דניס וסטורר, יחד עם חברים כמו ייטס, בילבאו ותומאס, ודאי ינסו לעבור היום לקדמת הבמה. שידור ביורוספורט בשעות הבוקר המוקדמות.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. התקפה של ג'יי ויין בנטל היל 20 קילומטר לסיום משכה גם את סיימון ייטס וג'אי הינדלי. ברגע שהמנועים של דניס רוהאן ומאורו שמידט הצטרפו לא היה לשארית הפלוטון סיכוי להחזיר אותם. בקילומטר האחרון הינדלי ניסה משהו אבל דניס ישר סגר וגם לקח את הניצחון יחד עם ההובלה. ג'יי ויין הגיע שני ויהיה צמוד צמוד לדניס במאבק על הטור כולו.

  2. קורבין סטרונג עם עוד הופעה טובה ומקום שלישי בספרינט של הפלוטון (שמיני כולל) ישמור כנראה על מקומו בטופ טן בדירוג הכללי.

  3. סיר ג׳ים רדקליף החל בתהליך לרכישת מנצ׳סטר יונייטד. זה עוד מאוד מוקדם, ויש עוד המון מכשולים בדרך, אבל המיליארדר הבריטי, יחד עם חברת ineos שבבעלותו, מעוניינים לרכוש את המועדון מידיהם של הגלייזרים.

  4. עם ההדחה של קספר רוד, המדורג 2 בטורניר, זו הפעם הראשונה שבה שני המדורגים הבכירים מודחים ב-2 הסיבובים הראשונים מאז אליפות אוסטרליה ב-2002, אז למעשה מדובר בכל 5 המדורגים הראשונים שלא שרדו את 2 הסיבובים הראשונים.

  5. נובאק לועס את היריב מסיבוב שני ויורק את העצמות.
    מי אמר שהוא רק הגנה? היום הוא במוד של לקחת כדורים מוקדם. ליריב כבר אין אוויר

  6. נקודה בנוגע לאמריקאים. בעשרים שנים האחרונות היו אמריקאים בסבב, אבל היו להם חורים במשחק. החברה היום חבל על הזמן. משחק שלם. הגנה התקפה ורשת.
    האמריקאי שאני עוקב אחריו זה קורדה.
    הוא הגיע לנקודת משחק מול נובאק באדלייד, והפסיד.
    הוא לא יפסיד פעם שנייה. מחר מול מדבדב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט