A Kosher Hot Dog: שניים במחיר אחד / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: DVDBeaver

מחזירים חובות ישנים. מאזיננו הנאמנים בוודאי שמו לב שפרק מספר 116 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, נחתך כשליש מסיומו (הכל בגלל רוברטו), וכל הדיון המסכם על הסרט For The Love Of The Game, כולל פרטי טריוויה וכו', המתין לפרק 117 של הפוד.

אך לא הסתפקנו בחצי סרט. המשכנו את פרויקט סרטי הבייסבול הגדולים עם הסרט Eight Men Out, שעסק בפרשיית הבלאק סוקס של 1919. מעבר לניתוח המעמיק, סיקרנו וסיכמנו את פרשיית קרלוס קוריאה והג'איינטס. אה, המטס, אה! הטווינס, ודשנו בשאר חדשות הליגה שעדיין מגיעות מפה ומשם.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה חברים, אני פחות בעניין של סרטי ספורט אבל מקשיב לכם בעניין וגם יצא לי בזכות זה להשלים את ההשכלה שלי לגבי אותה פרשה ואיך שהליגה השתנתה בעקבותיה

    1. עכשיו אני חושב על זה, היה יכול להיות משעשע להתחיל עם הסרט הזה ואז ללכת לשדה החלומות…
      כמו עוד נושאים שנגיע אליהם (כולי תקווה), מפתיע שהסיפור הזה חיכה כל כך הרבה זמן עד שעשו עליו סרט, בהתחשב במהות שלו, אפשר לומר ש1920 היתה הנקודה שממנה התחיל הבייסבול המודרני, שינויי החוקים, שינוי הכדור, הקמת הMLB, הפצעת הבייב, כל הדברים האלה שנבעו, בין השאר, מהסיפור של הבלאק סוקס בעצם שינו את מה שהיה עד אז הבייסבול ואחריהם נולד המשחק, פלוס מינוס, שאנחנו מכירים היום.

  2. לגבי הדודג'רס, אומרים שהחזרת באוור תפסה אותם בהפתעה מבחינת תקרת המס ועכשיו אנחנו שוב מעליה במיליונים אחדים (משהו כמו 235 לעומת התקרה שהיא כ-232), הספקולציה הייתה שהקבוצה רוצה לרסט את הסטטוס העונה וללכת בגדול על אוטאני ואחרים בחורף הבא לכן לא סביר אבל אפשרי שיעשו מתישהו בהמשך העונה טרייד על מאנסי תמורת אולי פרוספקט כדי לחזור מתחתיה. מצד שני אין כבר אף אחד להטריד שהוא לא אינטגרלי והאוהדים ממש לא יאהבו את זה

    1. מעניין, והיה עוד יותר מעניין אם תבוא אלינו לפני תחילת העונה שנעשה את הסקירה על המערב לספר את כל הדברים האלה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט