סיכום המחזור האחרון בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: שחר דלאל, עידו רבינוביץ' ורביב פייג

בשביל דמאר, הבילס.

לאחר מחזור דרמטי של הכרעות והפתעות, נקבע סופית הרכב העולות לפלייאוף כשמיאמי וסיאטל מצליחות להשתחל פנימה עם המון עזרה מסביב.
מהצד השני לגמריי, בסדרת אירועים פרועה, שיקגו מבטיחה לעצמה את הבחירה הראשונה בדראפט 2023 לראשונה מאז 1947!
הימים לאחר שריקת הסיום של המשחק האחקון במחזור האחרון של העונה הסדירה הם גם ימים מאוד רגישים לעתידם המקצועי של מאמנים ומנהלי קבוצות כושלים ברחבי הליגה.
עד כה התבשרנו על פיטוריהם של לאבי סמית' מהטקסאנס, קליף קינגסברי המאמן) וסטיב קאים (המנהל) מהקרדינלס.
גם הברונקוס, קולטס והפנת'רס מחפשים פתרונות בעמדת המאמן.
אנחנו פה בהופס פוטבול נסקר לכם פה את כל מה שתרצו לדעת על שלב הווילד קארד של פלייאוף הNFL שמתחיל במוצאי שבת הקרובה, אבל תחילה בואו נסגור את העונה הסדירה בסיקור כל מה שקרה במחזור האחרון:

שבת זה מתחיל, פלייאוף.




לאס וגאס ריידרס (11:6) – קנזס סיטי צ'יפס (3:14) 31:13

הצ'יפס הגיעו למשחק הזה בידיעה שבמידה וינצחו הם יבטיחו לעצמם את המקום הראשון ב-AFC, והם לא התקשו לעשות זאת מול הריידרס המפורקים, שיעבור שינוי גדול בפגרה. קנזס סיטי ירדה להפסקה ביתרון 3:24 ומאז שייטה בקרוז קונטרול עד לסיום.

202 יארד וט"ד לפטריק מהומס, שנהנה ממשחק ריצה משובח בו שלושה רצים (אייזיה פאצ'קו, רונלד ג'ונס וקאדריוס טוני) סיימו עם ט"ד. 219 יארד 1 ו-1 לג'ארט סטידהאם המושמץ, שהביא לסיום התקופה של דרק קאר בלאס וגאס.

משתעשעים, הצ'יפס.

שיקגו ברס (14:3) – מינסוטה וייקינגס (4:13) 29:13

מינסוטה עוד ניסתה להשיג את המקום השני ב-NFC, אך אפילו היא ידעה שהיא יכולה להעלות כל שחקן שהיא רוצה על המגרש ועדיין להשיג את הניצחון מול יריבתה לדוויזיה, שבעיקר ניסתה להפסיד ולקוות להפסד של אינדיאנפוליס במשחק המקביל שיביא לה את הבחירה הראשונה בדראפט. וזה בדיוק מה שקרה, כאשר הווייקינגס שייטו מהרגע הראשון עד לסיום ויפגשו את הג'ייאנטס בפלייאוף.

225 יארד וט"ד לקירק קאזינס שהוחלף בניק מולנס לאחר שהובטח הניצחון, 54 יארד על הקרקע לאלכסנדר מאטיסון שהוסיף 2 ט"ד. 114 יארד וט"ד לנתן פיטרמן בצד המפסיד.

75 שנה חיכו לרגע הזה, שיקגו ברס.

אטלנטה פלקונס (10:7) – טמפה ביי באקס (9:8) 17:30

שחקנים ותיקים יודעים מתי לנוח, וזה בדיוק מה שעשו בטמפה ביי לאחר שהבטיחו את אליפות בית ה-NFC דרום בשבוע שעבר. הבאקס שיחקו בהילוך ראשון ואיפשרו לאטלנטה לסיים את העונה עם טעם טוב בפה, ואולי קצת תקווה לקראת העונה הבאה.

224 יארד ושני ט"ד לדזמונס רידר המשתפר, שקיבל עזרה על הקרקע עם 135 יארד של טיילר אלג'יר. 84 יארד וט"ד לבריידי, במשחק בו שלושה קווטרבקים של טמפה ביי לקחו חלק.

"נח" על הספסל. בריידי ובת הזוג החדשה. חדי העין (ובעלי כושר ריכוז ממש גבוהה) יבחינו בשרשרת מגן דוד על צווארה.

אינדיאנפוליס קולטס (12:1:4) – יוסטון טקסאנס (13:1:3) 32:31

במשחק בו שתי הקבוצות ניסו להפסיד, אינדי עשתה עבודה קצת יותר טובה וסיימה את אחת העונות הגרועות בתולדותיה עם בחירת דראפט בטופ 5. מהצד השני הניצחון של יוסטון ולאבי סמית' סידרו לקבוצתו לשעבר של המאמן – שיקאגו – את הבחירה הראשונה על חשבונם.

הטקסאנס פתחו חזק את המשחק וכבר עלו ליתרון 14:24 לפני שהקולטס עלו ליתרון 24:31 במה שהיה נראה כמו משחק גמור. אך הייל מארי של דייויס מילס בדאון רביעי סידר ליוסטון ט"ד, שאחריו הלכו על המרה ל-2 נק' שקבעה את תוצאת המשחק.

298 יארד 3 ט"ד ושני איבודים למילס, שכנראה שיחק את משחקו האחרון כק"ב פותח בקבוצה. 209 יארד 2 ו-2 לסאם אלינג'ר בצד השני.

ניצח ופוטר, לובי סמית' והטקסאנס כבר לא.

ג'קסונוויל ג'אגוארס (8-9) – טנסי טייטאנס (10-7), 16:20

הג'אגס גברו על הטייטאנס במשחק המאוחר של יום שבת וזכו בבית ה-AFC דרום, לאחר שניצחו שלושה משחקים בלבד בעונה האחרונה. השילוב של דאג פידרסון וטרוור לורנס מוכיח את עצמו בענק, למרות שהקוורטרבק של הג'אגס עשה לא מעט טעויות במשחק. בכל מקרה, המשחק הזה נגמר בצד ההגנתי, ריישון ג'נקינס עם ט"ד הגנתי שני בעונה שמנצח ליגוארים משחק חשוב.

הטייטאנס היו עם הקוורטרבק השלישי שלהם וחתמו את העונה שלהם עם שישה הפסדים רצופים. דרק הנרי עבר את רף ה-100 יארד, אך זה לא הספיק כדי לנצח את המשחק המשוגע הזה.

ג'וש דובס השלים 20/29, ל-179 עם ט"ד וחטיפה.

טרוור לורנס סיים עם 20/32, 212 יארד וט"ד.

מגיע לך איש צעיר, טרבור לורנס

מיאמי דולפינס (8-9) – ניו יורק ג'טס (10-7), 6:11

הדולפינס גירדו ניצחון מול היריבה המושבעת מניו יורק וגנבו את המקום בפלייאוף של היריבה המושבעת מניו אינגלנד. שני איזורים מושמצים של הדולפינס העונה, ההגנה והספיישל טימס, ניצחו את המשחק עבור ההתקפה האנמית של הרוקי סקיילר תומפסון.

ג'ייסון סנדרס בעט את הדולפינס לעבר הניצחון עם שניות ספורות על השעון, והמהלך האחרון הקנה למיאמי עוד 2 נקודות וחתם את תוצאת המשחק.

הפינס ישחקו מול באפלו בשבוע הבא, בחלון המוקדם של יום ראשון. הם צריכים להודות לבילס, שניצחו את ניו אינגלנד ונתנו להם את ההזדמנות להגיע למשחק הפלייאוף הראשון שלהם מאז שנת 2016.

בקושי, מיאמי דולפינס.

באפלו בילס (3-13) – ניו אינגלנד פטריוטס (9-8), 23:35

המהלך הראשון של המשחק נחת משמיים – הפעם הראשונה ששחקני הבילס עולים לכר השדא מאז הפציעה המחרידה של דמאר המלין, שכמעט עלתה לו בחייו, ונאהים היינז מחזיר את בעיטת הפתיחה כל הדרך אל האנדזון. היינז עוד הספיק להחזיר בעיטה נוספת מול חוליית הספיישל טימס הרעועה של ביל בליצ'ק, וזה היה ההבדל במשחק שנגמר בהפרש 12.

מאק ג'ונס שיחק את אחד מהמשחק הטובים ביותר שלו העונה, אבל עדיין מסיים את שנת הסופמור שלו עם יותר שאלות מתשובות, כאשר ביילי זאפי ממתין להזדמנות נוספת שלו בראש הקסדה של ניו אינגלנד.

ג'וש אלן שיחק טוב גם הוא, אך נחטף פעם נוספת בדרייב שהגיע עמוק לרדזון. זו בעיה אמיתית עבור הבילס כל העונה, וכולם בבאפלו תקווה שהטעויות האלו הפסיקו לחלוטין לפני משחקי הפלייאוף הקשוחים.

לא יכלו לתסרט את זה טוב יותר.


ג'וש אלן ריגשי.

ניו אורלינס סיינטס (10-7) – קרוליינה פנתרס (10-7), 10:7

משחק חסר חשיבות לשתי הקבוצות נגמר בניצחון דחוק לאורחים משארלוט. סטיב ווילס, שהחליף את מאט רול כמאמן זמני באמצע העונה, צבר עוד ניצחון נוסף לרזומה שלו בניסיון להפוך את המשרה שלו לקבועה.

הסיינטס התחילו את המשחק עם ט"ד של כריס אולבה מאנדי דלתון ממרחק של 25 יארד, אך אלו היו הנקודות האחרונות שהעמידו במשחק. הפנתרס הבקיעו רק 10 נקודות בכל המשחק, במחצית השנייה, אך זה הספיק מול ההתקפה המנומנת של הקדושים.

דארנולד סיים עם 5/15 השלמות, 43 יארד ו-2 חטיפות ועדיין ניצח.

דלתון היה סביר עם 15/25, 171 יארד, ט"ד ללא חטיפות.

5/15 ל 43 יארד ו2 חטיפות ?!? סאם ארנולד

פיטסבורג סטילרס (8-9) – קליבלנד בראונס (10-7), 14:28

הסטילרס היו צריכים לקבל המון עזרה להגיע לפלייאוף, והם כמעט השתחלו פנימה אך הניצחון הדחוק של הדולפינס הותיר את החבורה מפנסילבניה על הכורסא בבית.

מייק טומלין, המאמן האגדי של פיט עדיין לא סיים עונה במאזן שלילי, וזאת לאחר שהיה כבר במאזן 8:4 שלילי לאחר 13 שבועות.

קני פיקט מסר ל-13/29, 195 יארד וט"ד.

דשון ווטסון מסר 19/29, 230 יארד, 2 ט"ד ו-2 חטיפות.

לפחות לא מאזן שלילי, מייק טומלין.

דנבר ברונקוס (12-5) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (7-10), 28:31

במשחק חסר כל חשיבות לצ'ארג'רס, ברנדון סטיילי החליט לשחק עם חלק מהופתחים שלו לרוב שלבי המשחק, וזה עלה לו ביוקר.

לא רק שהברונקוס, ההתקפה הגרועה בליגה, הצליחו להמטיר 31 נקודות על הגנת הצ'ארג'רס (ברנדון סטיילי היה מתאם הגנתי בראמס בעברו, להזכירכם), גם מייק וויליאמס נפצע וצפוי להחמיץ את משחק הפלייאוף מול הג'אגס בפלורידה.

ראסל ווילסון שיחק את אחד מהמשחקים הטובים שלו בשנים האחרונות, הוא מסר ל-283 יארד עם 3 ט"ד וחטיפה אחת, מה שפתח את משחק הריצה של הברונקוס – כל אחד משלושת הרצים המובילים שלהם במשחק נשא את הכדור למינימום של 5 יארד פר נשיאה.

נו, באמת. מיק וויליאמס.


וושינגטון קומנדרס (1:8:8) – דאלאס קאובויס (5:12) 6:26

במשחק שלא קבע כלום לאף אחד מהקבוצות, וושינגטון ניסו להימנע מלסיים את העונה במאזן שלילי על חשבון היריבה השנואה. זה עזר שבצד השני לא באמת הגיעו למשחק ומתחילות להישאל שאלות סביב היכולת של דאק פרסקוט בחודש האחרון של העונה ולקראת הפלייאוף.

169 יארד, ט"ד ואיבוד לסאם האוול בצד המנצח, 74 יארד וט"ד לטרי מקלורין. 128 יארד 1 ו-1 לפרסקוט בצד המפסיד.

מוכן לפלייאוף? דאק פרסקוט

סינסינטי באנגלס (4:12) – בולטימור רייבנס (7:10) 16:27

סינסי הגיעו למשחק הזה כועסים על החלטת הליגה שהמשחק הזה יכול לעלות להם באליפות בית ה-AFC  צפון. הם תיעלו את הכעס הזה ליתרון מהיר ולאחר שירדו להפסקה ביתרון 7:24, היה ברור שיש רק קבוצה אחת שתצא מכאן אלופה. בצד השני הרייבנס בצניחה ביכולץ מאז הפציעה של לאמר ג'קסון, שעדיין לא ברור אם ישוב למשחק הוויילדקארד.

215 יארד וט"ד לג'ו בורו, 86 יארד באוויר וט"ד לג'אמר צ'ייס. 286 יארד ושני איבודים לאנתוני בראון, שהיה הק"ב השלישי שפתח בהרכב בולטימור העונה.

רותחים, בורו וצ'ייס.

פידלפיה איגלס (3-14) – ניו יורק ג'איינטס (1-7-9) 16-22

האיגלס טיפלו בעניינים מול קבוצת הגאיינטס בהרכב שני והבטיחו לעצמם את הסיד מס' 1 בפלייאוף ושבוע חופש,  אבל ניו יורק גרמה להם להזיע קצת בדקות הסיום כשהתקרבו מרחק 5 נקודות עם כדקה וחצי לסיום.

בעיטת אונסייד לא מוצלחת שלחה את הרטס להוריד ברך 3 פעמים ופילדלפיה יכולים לנוח השבוע.

שניים משלושת ההפסדים של האיגלס כל השנה הגיעו בשבועיים האחרונים כשג'יילן הרטס הפצוע הוחלף על ידי גארדנר מינשו ולכן רק טבעי היה כשהאיגלס נזקקו לניצחון כדי להבטיח את מקומם בראש טבלת הפלייאוף, הם הזעיקו חזרה את הרטס שעדיין לא 100%.
 ולמרות משחק פחות אקספלוסיבי מהרטס (ללא ט"ד באויר, חטיפה אחת ו9 גיחות ל13 יארד בלבד) האיגלס לא התקשו לשלוט ברוב המשחק והחזיקו ביתרון של 19 -0 בתחילת המחצית השניה.
בריאן דיבול, בשנתו הראשונה כמאמן הג'איינטס ואחד המועמדים לתואר מאמן השנה, בחר לתת לרוב הפותחים שלו לנוח השבוע כדי לשמור עליהם לפלייאוף הראשון מאז 2017 אחרי שאיבטחו את השתתפותם בשבוע שעבר. דיוויס ווב פתח במקום דניאל ג'ונס בעמדת הק"ב ושאר העמדות במחליפים שבדרך כלל קבורים בתחתית טבלת העומק.
ניו יורק ממשיכה שבוע הבא לשלב הווילד קארד מול הויקינגס (ראשון 23:30) להם הפסידו רק לפני שלושה שבועות, אבל נדרש לכך משחקו המושלם ביותר של קירק קאזינס העונה.
האם הרטס שנראה קצת חלוד במשחקו הראשון מזה חודש צריך את השבוע חופש הזה כדי לחזור לעצמו? או האם החלודה תחמיר עקב חוסר הפעילות הארוך? נגלה עוד שבועיים.

חוזר לעצמו? ג'יילן הרטס



סיאטל סיהוקס (8-9) – לוס אנג'לס ראמס (12-5) 16-19 בהארכה
האוהדים של סיאטל הזיעו קשות השבוע כשהקבוצה שלהם סחבה אותם דרך מותחן שהסתיים רק בהארכה ולאחר מכן, נאלצו גם לכסוס ציפורניים מול משחק לא פחות מותח בין גרין ביי לדטרויט שתוצאתו קבעה עבורם בסופו של דבר עליה מפתיעה לפלייאוף.
אז זה היה קשה יותר מהמצופה כשסיאטל התקשתה להכריע את המשחק שלה מול הראמס המפורקים. ג'ינו סמית' אמנם  שבר כמה שיאים קבוצתיים במהלך המשחק (נסיונות מסירה, השלמות, יארדים אויר ואחוזי השלמה) אבל זה לא היה משחק שמבשר על חזרה לפורמה של הק"ב המפתיע של השנה כשסיאטל מסיימת את העונה עם חמישה הפסדים בשמונה משחקים. סמית'  הוביל לט"ד אחד כל המשחק וזרק פעמיים לחטיפה ורק שער שדה בשלהי הרבע הרביעי וחטיפה אקרובטית משום מקום של קואנדרה דיגס בהארכה, הצילו את סיאטל מהפסד משפיל שהיה מעיף אותם מהפלייאוף.
הניצחון של סיאטל בעצם הדיח את דטרויט מהמירוץ לפלייאוף אבל עדיין הגורל של הסיהוקס לגמרי היה תלוי במוטיבציה וביכולת של דטרויט לנצח את גרין ביי. ולמזלם זה בדיוק מה שהליונס עשו.
הסיהוקס יפתחו את מחזור הווילד קארד במוצאי שבת בשעה 23:30,  כשידרימו לסן פרנסיסקו, היריבה המיתולוגית שלה הם כבר הפסידו פעמיים השנה בהפרש נקודות של 48-20 לטובת הניינרס.
לראמס יש חשבון נפש ארוך לעשות לאחר עונת הנפל שבאה אחרי הזכיה בסופרבול. המאמן שון מקווי כבר הודיע שלא יחפש לחדש את החוזה שלו בלוס אנג'לס, עתידה של עמדת הק"ב עדיין בסימני שאלה, שחקן ההגנה הטוב ביותר בNFL, אהרון דונלד, כנראה פורש והדרך לשיקום נראית ארוכה ורחוקה כשהיא מרוקנת מבחירות דראפט משמעותיות בעתיד הנראה לעין.

מחוברים, הגריפין של הסיהוקס והליונס.



סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (4-13) – אריזונה קארדינלס (13-4) 13-38

זה התחיל בוויבים מוכרים מהשבוע האחרון כשדיוויד בלאו מצא את אי ג'יי גרין לט"ד מהיר של 77 יארד בדרייב הראשון של אריזונה ונראה היה שהנה, ההגנה המהוללת של סן פרנסיסקו, שסבלה מנפילת מתח קשה בשבוע שעבר מול ק"ב מחליף בלאס וגאס, הולכת להתפרק באקורד הסיום של העונה ולתת לק"ב המחליף של אריזונה להתעלל בה.
אבל אריזונה הצליחה להחזיק מעמד  רק עד שלהי הרבע השני כשגם הגנת הניינרס וגם ההתקפה העבירו הילוך ושמו את הקרדינלס הרחק מאחוריהם. ההגנה כפתה שאט אאוט מוחלט במחצית השניה תוך כדי כפייה של ארבעה איבודי כדור. 3 חטיפות, שניים מהן של הסייפטי טשון גיפסון וכפיית פאמבל שגם כפתה החלפת הק"ב בלא(ו)י בק"ב מקסורלי והמשיך בסופו של דבר גם להחלפתו של המאמן הראשי קליף קינגסבורי ושל מנהל הקבוצה סטיב קאים.
התקפת סן פרנסיסקו צוברת 33 נק' בממוצע למשחק (במקום 21) מאז שברוק פורדי החליף את ג'ימי גארופולו בעמדה, והק"ב הצעיר אחראי גם הפעם ל3 ט"ד, 2 מתוכם לטייט אנד ג'ורג קיטל. אליז'ה מיטשל, הרץ שחזר מפציעה, הוסיף 2 משלו על הקרקע.
ניק בוסה הוסיף את סאק מס' 18.5 לפני שהפותחים ירדו לנוח ברבע הרביעי ומוביל את הNFL במספר הסאקים ובמועמדות לשחקן ההגנה של השנה.
סן פרנסיסקו מגיעים לפלייאוף עם מומנטום של 10 נצחונות רצופים, משהו שהקבוצה עם כל ההיסטוריה המהוללת שלה אף פעם לא עשתה בעבר ומחכה לסיאטל כדי לפתוח את מחזור הווילדקארד במוצ"ש 23:30.

מוכן לפלייאוף? ברוק פורדי




גרין ביי פאקרס (9-8) – דטרויט ליונס (8-9) 20-16

אף פעם אסור לזלזל בכוחה של יריבות הסטורית.
למרות שגורלה של דטרויט נקבע שעה קודם לתחילת המשחק כשהניצחון של סיאטל הביא לחיסול סיכוייה להגיע לפלייאוף, ולמרות ההתחממות של אהרון רודג'רס בשלבי הסיום של העונה עם ארבעה נצחונות ברצף שגרמו להאמין שהנה הוא עושה את הלא יאומן, שולף את הקבוצה מסף תהום ומוביל אותה לפלייאף ולמרות האירוח בטונדורה הקפואה- הליונס השיגו את הניצחון וסתמו את הגולל על העונה של הפאקרס.
זה לא שהסימנים לא היו שם כשדטרויט הופכת לנגד עיניינו לקבוצת ההתקפה המלהיבה בליגה שמסוגלת לעמוד נקודה לנקודה עם כל התקפה בליגה, אבל נראה היה שהבמה והסיפור מוכנים לקאמבק המפואר של רודג'רס וגרין ביי.
והסיפור הזה היה פתוח לגמריי עד ארבע דקות לסיום המשחק כשנראה שלרודג'רס יש את כל הזמן שבעולם להנהיג דרייב אופייני מנצח משחק.
משחק צמוד והגנתי עם מיעוט נקודות במחצית השניה התפתח לחילופי ט"ד וחילופי הובלה במחצית השניה כשתורם של הליונס להבקיע העלה אותם ליתרון 6 דקות לסיום המשחק.
אבל הדרייב הבא של גרין ביי הסתיים כשרודג'רס מוסר לחטיפה לקרבי ג'וזף . הליונס מפעילים את גאמאל וויליאמס המצויין, שכבר צבר 2 ט"ד במשחק הזה שסידרו לו את ה17 ט"ד העונה, מקום ראשון בהפרש ענק בNFL. וויליאמס משיג כמה דאונים ראשונים שסוגרים את המשחק ואת שאיפות הפלייאוף של הפאקרס.
 נראה שדטרויט בדרך הנכונה תחת שרביטו של דן קמפבל, הם לא השיגו פלייאוף השנה אבל היו קרובים מאוד ויש סיכוי טוב שנראה אתם שם בקרוב מאוד.
השותפות  בין גרין ביי לאהרון רודגרס נראית בסכנה יותר מתמיד ופסטיבל ה"האם הוא ישאר או לא, ולאן הוא יגיע?" יתחיל בקרוב מאוד.


סיבות לאופטימיות, ג'מאל וויליאמס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה רבה על סיכום המחזור המקצועי והמעניין (בעיקר החברה החדשה של העז), מישהו יודע אם טואה ישחק ביום ראשון?

    1. סיכוי גבוה שישחק אבל עדיין לא הוכרז רשמית. ללא טואה אז מיאמי יכולים לוותר על הטיסה לבאפלו ולהישאר בבית

  2. תודה רבי. קדימה לפלייאוף. וויליאמס השתווה לבארי סאנדרס האגדי במס' הטאצ'ים לעונה. מהומס סיים עונה עם שיא היארדים ההתקפיים בכל הזמנים. שווה אזכור.

    1. +1, ותודה רבה לצוות הפוטבול הנהדר על סיקורים משובחים כל העונה!
      .
      נציין גם שבריידי שבר את שיא המסירות ושיא ההשלמות של הליגה, ושג'ינו פריקין סמית' שבר פחות או יותר את כל השיאים העונתיים לקיובי בסיאטל (יארדים, יארדים למהלך, אחוזי השלמה ועוד). טרייד סבבה לסיאטל.

  3. סיכום מצויין. מאבקים מותחים במיוחד על הכרטיסים האחרונים לפלליאוף. מיאמי והסילונים הסריחו את המגרש אבל בסוף איכשהוא מיאמי הצליחו לעלות על חשבון הפאטס שחירבנו 2 משחקים בגלל הספיישל טים.
    גרין ביי חנקו פלייאוף בבית כשזה היה בידיים שלהם. לא רואה איך הם משתפרים שנה הבאה וכמו הראמס הם בדרף לתהומות הנשייה

  4. תודה לכל צוות הפוטבול האגדי! מחכים לפריווי של משחקי הווילד קארד ושאלה – עד כמה היעדרותו מייק וויליאמס הזה תיפגע בחסינות של הגנת הצ׳ארג׳רס?

  5. דטרויט ללא ספק שיחקו אותה אבל הקבוצה שהגיעה לפלייאוף היא ללא ספק החלשה מבין השלוש.
    כאוהד הניינרס אין לי מה להתאכזב מזה, אבל עוד לפני הטור המקדים לסיבוב ה WC, אגיד שהניינרס מגיעים לפוסט סיזון במומנטום לא טוב וביכולת שמפגרת הרבה אחרי התדמית.
    רק כדי לסבר את העין, עשרת הנצחונות הרצופים שהושגו היו נגד קבוצות בינוניות במקרה הטוב. רק ארבע מתוכן עשו פלייאוף ומתוכן שלוש (דולפינז, סיהוקס, טמפה) הן החלשות בשלב הזה והרביעית (צ'רג'רס) לא הרבה יותר טובה מהן.
    מבין עשר הקבוצות הטובות בליגה (נניח לפי הדירוג הזה: https://profootballtalk.nbcsports.com/2023/01/10/pfts-final-2022-nfl-power-rankings/) הם שיחקו רק נגד העשירית (ניצחו את הצ'ארג'רס) והראשונה (חטפו בראש מהצ'יפס)
    אני מניח שאת סיאטל הם יעברו כנראה, למרות שגם פה אפשר לפול, אבל אני בכלל לא בטוח שיגיעו אפילו לגמר החטיבה
    .
    שאר המשחקים די צפויים אני חושב למעט אולי קאובויס באקנירס וצ'ארג'רס ג'אגוארס שנראה לי שנקבל בהם נצחונות חוץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט