אירועי דיומא – 6.1.2023 – יורוליג

יורוליג / עמיחי קטן:

21:45 ריאל מדריד (10- 6) – מכבי תל-אביב (9- 7):

ריאל מגיעים אחרי הפסדים לבאסקוניה ביורוליג ולברצלונה בליגה, ויקוו להתאושש במסגרת היריבות הארוכה ביותר באירופה, בזמן שהפסד הבית האחרון שלהם למכבי היה עם פיני גרשון על הקווים אצל הישראלים. מכבי מצידם בכושר נהדר עם 6 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, 4 מ-5 האחרונים ביורוליג ואפילו ניצחון ליגה ב-50 הפרש, לראשונה מאז ימי אנתוני פארקר ושות'. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות עומד על 42- 25 לריאל, כולל מאזן 29- 4 יוצא דופן במדריד (2- 1 למכבי במשחקים ניטרליים ו-20- 11 למכבי ביד-אליהו).

19:30 אנדולו אפס (8-8) – וילרבאן (6- 10):

אלופת אירופה מגיעה אחרי הפסד למכבי, והיא תקווה לסיים את הסיבוב הראשון במאזן חיובי ובין 8 הראשונות, על אף שהם יהיו בכל מקרה מועמדים מובילים לשיפור בחצי השני של העונה, כמו בשנתיים הקודמות שהסתיימו כשהם הניפו את הגביע. הצרפתים אמנם הפסידו את 2 המשחקים האחרונים שלהם, אבל קודם לכן ניצחו 3 רצופים וקירבו את עצמם לעניינים.

21:00 אולימפיאקוס (10- 6) – מילאנו (6- 10):

אולימפיאקוס הביסו את פנאתנייקוס בדרבי במחזור היורוליג הקודם, ובכך עצרו רצף של 2 הפסדים, מה שיאפשר להם להשתוות לבאסקוניה, ברצלונה ומונאקו בראש הטבלה עם ניצחון. בצד השני, מאז ההפסד למכבי מילאנו עם 3 ניצחונות רצופים, ובסך הכל עם מאזן 4-4 בחוץ לעומת מאזן 2- 6 שלילי בבית, כך שהם יחפשו להמשיך את המומנטום איפה שמסתבר שיותר נוח להם.

21:30 ולנסיה (7- 9) – הכוכב האדום בלגרד (8-8):

עם השיפור ההגנתי של מכבי בתקופה האחרונה, ההגנה שכעת מדורגת שנייה מהסוף (פרטיזן אחרונה) היא זו של ולנסיה, בזמן שההתקפה היא ממוצעת ומדורגת עשירית במפעל. בצד השני, הכוכב האדום הוסיפו לפתיחת העונה הטובה שלהם את החתמת קמפאצו, אבל הפרו את חוקי ה"פייר פליי" וקמפאצו יוכל להצטרף לקבוצה רק בעוד כחודשיים.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. https://www.ynet.co.il/sport/worldsoccer/article/byd0hwb9j?utm_source=ynet.app.android&utm_medium=social&utm_campaign=whatsapp&utm_term=byd0hwb9j&utm_content=Header
    .
    ג'יאנלוקה ויאלי מת. חלוץ גדול ואיש מקסים.
    .
    בפינת "המנוח ואני" – עבדתי בחברה שהציעה פתרונות תקשורת לאיצטדיוני ספורט ונסעתי לכנס בנושא בסטמפורד ברידג'. הגעתי באיחור לאיזה סשן, מחפש כסא פנוי באולם, ובזווית העין אני קולט מקום פנוי, נכנס לשורה, נורא צפוף, דורך לכולם על הרגליים, מסתיר את הבמה, עושה רעש של גדוד. ממש פדיחה. בסוף אני מתיישב באנקת רווחה. פונה לאיש שלימיני להתנצל ו… זה ויאלי… הוא קיבל את ההתנצלות בחיוך, ואני כמעט התעלפתי מרוב התרגשות. יהי זכרו ברוך.

            1. אבל בינינו – האם יש מה לראות?…
              קבוצה בינונית למדי

  2. בוגרים נגד ילדים.
    7-22 לספרדים בסיום הרבע הראשון במדריד.
    הקבוצה הישראלית עם 0 מ11 מהשלוש ובעיקר עם חדלות אישים מביכה של כל השחקנים.

  3. מה כבר יש לומר על תצוגה מחפירה שכזאת אל מול קבוצה שחסרה 5 שחקנים מרכזיים?
    בשתי מילים: לא כוחות. בשלוש מילעם: לא אותה ליגה. ב16 מילים: מכבי צריכה להשלים עם העובדה שהיא כבר מזמן לא קבוצת צמרת ביורוליג והזוהר שלה כמעט ואבד

    1. זיו, נראה שאני בא לעזור לך פה, שלא תהייה לבד.
      תודה על הלינקים. אני קופץ בין מנצסטר-אברטון למכבי.

        1. איפה לילות פנמה העליזים?
          חבר, הייתי בזיקים לפני שבוע ולא מצאתי כלום על החוף אז חתכתי לדיונה מצפון לשפך נחל שיקמה, אחי מצאתי שם את גן העדן האבוד. בוסתנים עם גוייבות תמרים שקמים וגפן תרבותית-בר. כמובן לא בעונה, והכל בין הדיונות הבתוליות.
          עולם חי שוקק עם לטאות ארנבות וצבאים בשפע. פשוט גן עדן.
          מכבי ניקרעת שזה עצוב!

            1. מכה נוראית הטרקטורונים האלה. הם אסון.
              אין מודעות ואם יש, למי איכפת. צריך למנוע כניסת כלי רכב ממונעים לדיונות.

            2. חבל שאין דין ואין דיין

  4. ב30 הפרש קטש החליט שזה הזמן להכניס ישראלים למשחק (אם אפשר לקרוא לג'ייק כהן ודיברתולמיאו ישראלים..).
    מביש זו מחמאה

  5. חילופים שמטרתם לשמור על ה 1:2 הזה. חד משמעי מקטומייני מגוואייר מול אריקסן אנתוני זה להוריד רגל מהגז ולהיסתגר. מקווה שלא יעלה ביוקר כי נשארו 8 דקות.

  6. האח טאן לוחץ ידיים לכל שחקני הספסל. זה מנהיג שלא מקפח אף אחד, גם את אלה שלא שיחקו בכלל ואפילו את אלה שישבו ביציע.
    היונייטד יצאו למתפרצת כשאברטון היו צריכים להשוות וזה מה שהביא את הפנדל הגבולי הזה. אחרי גול כזה כשנשארה שנייה לסיום המשחק, אין מה להמשיך. פיקפורד נתן לא מעט הצלות יפות היום, לטעמי השוער הכי טוב באנגליה ואין פלא שהוא בשער הנבחרת. אבל, גם הוא לא יכול היה לעצור את הפנדל של ראשפורד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט