אירועי דיומא – 5.1.2023 – גביע המדינה בכדורגל ויורוליג

גביע המדינה בכדורגל / עמיחי קטן:

19:30 הפועל עפולה – הפועל כפר סבא: קרב בין שתי קבוצות מרכז טבלה – תחתית שירצו להצטרף למכבי והפועל פתח תקוה בייצוג הליגה הלאומית בשלב רבע הגמר. המפגש הקודם בין הקבוצות, במסגרת הליגה הלאומית, הסתיים ב-1- 0 לזכות כפר סבא משער שהובקע כבר בדקה ה-5, ו-7 קבוצות כבר ממתינות בשלב רבע הגמר.

משחקי השמינית שלשום ואתמול:

עירוני רמת השרון – מ.ס. אשדוד 0- 1 – שער של חמודי כנעאן בפנדל הכריע משחק שבו אשדוד שלטו, אבל לא הרשימו.

מכבי אחי נצרת – מכבי נתניה 0- 1 – עומרי גנדלמן הכריע את המשחק שהיה שקול יותר מהצפוי.

מכבי תל-אביב – בני סכנין 5- 0 – במשחקו האחרון של ולאדן איביץ' על הקווים לפני המעבר לרוסיה, ערן זהבי כבש צמד, אוסקר גלוך כבש צמד ואבי ריקן השלים ניצחון גדול, חלקו אחרי שמוחמד עוואד השאיר את סכנין ב-10 שחקנים.

בית"ר ירושלים – עירוני טבריה 1-1 (7- 6 בפנדלים) – שער של ירדן שועה היה אמור להספיק לבית"ר, אבל עבירה ואדום של אבישי כהן ברחבה אפשרה לאופיר מזרחי להשוות בפנדל עבור מוליכת הליגה הלאומית. המשחק הגיע לפנדלים, והפנדל השישי של בית"ר כבר נהדף על ידי השוער, אך עשה סיבוב נוסף פנימה לפני שעידן גולן החטיא עבור טבריה ותומאס ניצח את הדו-קרב עבור נציגת ליגת העל.

סקציה נס ציונה – מכבי פתח תקוה 1- 2 – אלמוג בוזגלו העלה את נציגת ליגת העל ליתרון מוקדם, אך עידן טוקלומטי וארד בר הפכו את התוצאה במחצית השנייה ורשמו ניצחון ראשון של נציגת פתח תקוה על נציגת ליגת העל לערב זה.

מכבי בני ריינה – הפועל פתח תקוה 0- 2 – 70 דקות מאופסות הסתיימו בשער עצמי של ניר ברדע ו-3 דקות אחר כך הגיע ניר ברקוביץ' והכפיל את התוצאה. הפועל פתח תקוה מעפילים לרבע גמר גביע ראשון מאז 2005, והם יקוו שזה יהיה צעד ראשון בחזרה לרלוונטיות של הקבוצה שזכתה פעם ב-5 אליפויות רצופות.

מכבי חיפה – הפועל חיפה 5- 1 – נטע לביא, כנראה במשחק הפרידה שלו לפני מעבר ליפן, כבש שער בוולה מקרן בדקה ה-8 וצ'יבוטה הכפיל בדקה ה-19, שניהם מבישולים של דולב חזיזה שחזר להרכב לראשונה מאז הפציעה שלו באוקטובר. גל אראל קיבל אדום ישיר בגלישה חסרת אחריות על רוקאביצה, ונדמה היה שהאלופה וסגנית מחזיקת הגביע בדרך לניצחון קל, אך השמטה של רועי משפתי אפשרה לאיתי בוגנים לצמק. פיירו, אצילי ודין דוד נכנסו בירוק, אבל דווקא עבדולאי סק כבש בקרן ודקה אחריו אצילי כבש עוד אחד, לפני שדוד קבע את תוצאת הסיום.

יורוליג / עמיחי קטן:

20:00 ז'לגיריס קובנה (8-8) – פנרבחצ'ה (10- 6): הטורקים סובלים מגל פציעות שהוביל ל-4 הפסדי יורוליג רצופים, אבל לאחרונה הם התחילו להתאושש בליגה, כולל ניצחון יוקרתי על אנדולו אפס. הליטאים התאוששו מפתיחה רעה ביורוליג, וכעת הם במאזן חצוי.

20:00 אלבה ברלין (4- 12) – באסקוניה (11- 5): קרב קצוות שבו הקהל הישראלי יקווה למספרים אישיים טובים ככל האפשר של תמיר בלאט ויובל זוסמן, אבל ניצחון של אלבה, שלא ניצחו כבר מזמן, יהיה סנסציה מרשימה.

21:30 ברצלונה (11- 5) – בולוניה (7- 9): האיטלקים יכולים לסמן בוי את עצם ההשתלבות במפעל הבכיר ביבשת, והם יסגרו את הסיבוב הראשון בעמדה לא רעה לקראת המאבק על רבע הגמר בהמשך. את ברצלונה העונה הסדירה כבר מזמן לא מעניינת, ויש לשער שכישלון נוסף יגזור גם את גורלו של שאראס.

21:30 באיירן מינכן (5- 11) – פנאתנייקוס (6- 10): אחרי שנתיים טובות של באיירן, נדמה שהעונה הם שוב חזרו למקום מהעבר בתחתית היורוליג, ואילו דווקא היוונים מנסים לשוב ולהיות גורם משמעותי אחרי כמה שנים לא פשוטות.

22:00 פרטיזן בלגרד (7- 9) – מונאקו (11- 5): ים מדר והחברים ינסו להפתיע את הקבוצה של מייק ג'יימס והחברים. אל תבנו על ניצחון, אבל מדר עצמו בכושר לא רע לאחרונה.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. תודה עמיחי
    .
    לאנשי האופניים, IPT קיבלו את אחת משתי ההזמנות לטור דה פראנס בעקבות ההופעה המרשימה בטור האחרון

  2. הדיומא חזר, יופי
    רק אציין שבמשחק האחרון של מכבי בבלומפשטיין התחילו חלק מהאוהדים לנהום לכיוון טואטחה. זה היה מכוער מאד ומגעיל ומרות שאני טוען שכולנו גזענים בצורה כזו או אחרת כולל אלו שבטוחים שהם לא, אני נגעל מאנשים כאלה שמחצינים את הגזענות שלהם. טוב עשה זהבי שבא לחבק את טאלב והראה לו שיש גם אנשים טובים בסביבה שמזדהים איתו כשזה קשור בהתגרות מוחצנת כזו.

    1. הדיון הפילוסופי הזה יכול להיות מעניין, ואני לא חושב שכולנו גזענים, אבל יש אוהדים שחושבים לפעמים שמגרשי הכדורגל זה מקום שבו חלק מהחוקים לא חלים עליהם, וזה לא צריך להיות ככה, לא משנה אם מדובר על גזענות, אלימות או כל מיני דברים אחרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט