A Kosher Hot Dog: המעריצה הצמודה של קרלוס קוריאה / ארז שץ ויוני לב ארי

קוריאה במדי המטס (צילום: abc30.com)

"I'm The Player To Be Named Later", מציג את עצמו כריס "קראש" דייויס, קווין קוסטנר בשבילכם, בהופעת הבכורה שלו בסרט "מעריצה צמודה", או Bull Durham במקור. בפרק מספר 114 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, עסקנו בעיקר בשני נושאים מרכזיים. אחד מהם הוא המשך פרויקט סרטי הבייסבול הגדולים של כל הזמנים, כש-"מעריצה צמודה", שם מככבים גם סוזן סרנדון וטים רובינס, ללא ספק נכנס לקטגוריה הזו.

אך עוד קודם לכן, החצי הראשון של המשדר עסק בנושא הבוער שעל הפרק – פניית הפרסה של הסן פרנסיסקו ג'איינטס, שהחליטו לבטל את הסיכום עם קרלוס קוריאה, והקפיצה המהירה של סטיב כהן והניו יורק מטס על השורט סטופ המוכשר. ניסינו להבין מה עומד מאחורי ההחלטות של כל אחד מהצדדים, פלוס, כמובן, מעט חדשות נוספות מרחבי הליגה. ולא שכחנו גם את הפינות הקבועות.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 13 תגובות

    1. עבר ניתוח לשחזור עצם השוקית, וכנראה שהרופאים לא מתים על העבודה שעשו שמה, או חושבים שזה משהו שעלול לגרום לו העדרות ממושכת ככל שהקריירה שלו ממשיכה.

      1. מה שמוזר זה שלפי מה שקראתי "המטס וקוריאה עובדים על שמירת תנאי העסקה", אם ככה מה הבעיה? ולמה שהמטס לא יבקשו "הנחה"?

        1. אני מניח שנהיה חכמים יותר בהמשך, יש שתי בעיות, הראשונה שכל שינוי בתנאי החוזה ובוראס יכול להחליט ששוב לא הגיעו להסכמה וללכת למישהו אחר. בקצב הזה הוא יחזור לטווינס. השניה היא שאוקי, יש סיכון שהוא בעוד איקס שנים ימצא את עצמו זקוק לניתוח חוזר שישבית אותו ל(נניח) עונה, מה עושים? נכון לכרגע, זו פציעה ספורטיבית, ועל כן אם וכאשר יזדקק לניתוח, הוא יקבל את מלוא החוזה שלו לכל תקופת ההחלמה. אלא שמאחר והסיכון בפציעה חוזרת הזו ידוע עכשיו, המטס יכולים לדרוש שאם וכאשר, הוא יקבל סכום נמוך יותר, כמה נמוך יותר, אני לא יודע, כי נכון ל2022, קוריאה כשיר לחלוטין ולא פצוע. ובטח לא ירצה אם יפגע במשהו אחר, כתף, גב, אוזן, שפתאום המטס יגידו לו שהוא לא זכאי לכל החוזה לתקופת ההחלמה וכיוב, ועל כן צריך להגדיר בדיוק מה הקייס שמדברים עליו, ובדיוק מה הוא יקבל, ואז שני הצדדים יוצאים מרוצים ואפשר לחזור לחלום על ליינאפ שיגרום לזורקים של הליגה להזדכות על הERA שלהם עוד לפני שהם מגיעים לפלאשינג.

  1. עוד בחדשות, ההשעיה של טרבור באוור קוצרה ע"י הליגה כך שהוא למעשה עכשיו שחקן פעיל בדודג'רס אך ללא שכר ל-50 משחקים. הציפייה היא שהדודג'רס ישחררו אותו עד ה-6/1 ויירשם להם 22-24 מיליון לעונה הזו בספרים במקום 34 מיליון אם לא יעשו זאת, והם כרגע ממש על סף או עברו במעט את תקרת המס שניסו להישאר מתחתיה ולאפס אותה, כך שייתכן ושחקן כמו מקס מאנסי יועבר בטרייד כדי לרדת חזרה מתחתיה במידת הצורך – אין יותר מדי מועמדים אחרים שאפשר להעביר (השני שהוזכר הוא כריס טיילור אבל יש לו הרבה פחות ביקוש עם החוזה שחתם לפני שנה והיכולת שהציג מאז)

    1. כן, שאגות שמחה נשמעו במערכת הפודקאסט למשמע הדבר, הברז שהוא דפק לנו באמצע העונה הקודמת לא ישכח בקלות.
      הבנתי שהדודג׳רס נמצאים מליון אחת מתחת לתקרת המס, אפצ׳י של איזה מישהו והופ! יתחילו לשלם. וכמובן שהם יאלצו לקבל מישהו ״פחות״ ממאנסי ושהקבוצה השניה תקח על עצמה את כל החוזה שלו… צחוקים. העיקר שטרבור שלנו יחזור לעשות כותרות, ומהצד השלילי, אבל לא זה השלילי איכסה, אלא השלילי צחוקים.

      1. לא הבנתי על איזה ברז מדובר..
        .
        החישוב המדויק של השכר לא ידוע (יש כל מיני סעיפים וסיבוכים שאולי באתרים השונים שמבצעים את החישוב לא יודעים עליהם), אז ייתכן והדודג'רס כבר עברו אותה וייתכן שלא. בכל מקרה לא נעבור את התקרה במשך העונה, מותר להביא מהמיינורס על מינימום מחליף במקום שחקן פצוע בלי שנעבור את התקרה + בלי טריידים בדדליין שיהרסו את זה. אם אנחנו כבר מעליה אז יהיה טרייד על מאנסי או מישהו אחר בלי שנקבל משהו סביר בחזרה

      2. אם אתה רוצה אולי לצחוק אז תחשוב על האפשרות שכל הבעלים בליגה מתאגדים לא לקחת שום הצעה לטרייד מהדודג'רס (אפילו אם יקבלו איזה פרוספקט יחד עם מאנסי) אבל זה לא יקרה

        1. התאגדות בעלים לא ממש מצחיקה אותי, מישהו יקח אותו ולו רק שלא יחשדו שיש collusion כזה. גם ככה כל כמה שנים עולה האשמה כזו, ואם תתברר שהיתה אז כל הבעלים ייקנסו, לא רק הדודג׳רס.
          אני בטוח שיהיו עליו קופצים, וגם יורידו לו בשכר, כי כרגע זה לא שהוא בסטטוס להתמקח.
          ולגבי הברז, היתה לנו פינה קבועה עליו ועל היציאות שלו, שהלכה לפח כשהוא הושעה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט