A Kosher Hot Dog: ואלה שמות / ארז שץ ויוני לב ארי

רובינסון, ויארבורו, באסיט, ווקר, קנלי יאנסן;

מנייה ודהגראם, אפלין, נימו, סנגה, סוואנסן.

טריי טרנר, ג׳אדג׳ ובלינג׳ר, ורלנדר וקונטרראס;

בל, רודון אבראו וקוריאה, זאנדר בוגארטס!

מילים: שץ. א.

אז בשעה טובה קטאר 2022 מאחורינו, ואפשר להתרכז בספורט האמיתי. בפרק מספר 113 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, זנחנו לשבוע בלבד את פרויקט סרטי הבייסבול הגדולים של כל הזמנים (נחזור בפרק הבא עם "מעריצה צמודה"), והתרכזנו לשעה קלה בשמות הגדולים של הפרי אייג'נסי הנוכחי.

מהרגע בו אדווין דיאז האריך חוזה במדי המטס, אי שם בתחילת נובמבר, ועד לנחיתתו של קרלוס קוריאה בסן פרנסיסקו (העסקאות של קרלוס רודון ודנסבי סוואנסון פספסו את הגיליון), יום אחרי יום, עברנו על כל החתמה מעניינת. וגם: מי עבר לאן ב-"השבוע לפני", מה זה OPS ב-"מורה נבוכים", מה אפשר לעשות עם כל הכסף הגדול שנשפך בליגה בפינת הביזאר, ומה עשה רוג'ר הורנסבי שש פעמים ברציפות?

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה חברים, אפילו הבנתי את הרפרנס עם השמות..
    .
    לא הבנתי משהו, איך הפאדרס חסכו לבוגארטס מס עם החוזה הזה?
    .
    בנוסף סוונסון על 177/7 בקאבס
    .
    הבחור שתפס את הכדור של ג'אדג' עשה טעות והיה יכול להרוויח יותר מפי 2 ממה שיקבל בסוף
    https://sports.yahoo.com/aaron-judges-record-62nd-home-run-ball-sells-for-15-m-at-auction-after-seller-turned-down-3-m-offer-172734257.html

    1. לא חסכו מס, כנראה זה לא הוסבר כמו שצריך. נניח, שאני רוצה לתת לך 1000 שקל, אבל יש לך 10% מס לשלם, ואתה רוצה את כל ה1000, אז אתה תבקש 1100 (פלוס מינוס) כדי שאחרי הקיזוז ישאר לך ה1000 ביד.
      מי שמקבל 10 מליון בקליפורניה, משלם יותר מס על הסכום ממי שמקבל מליון בטקסס. כדי ״להשוות״ את הנטו, צריך לתת יותר כסף לשחקן, אלא שחישוב הluxury tax לא מסתכלים על הנטו אלא על הברוטו, אז פורסים את הסכום ליותר שנים. המיסוי בסטייט והמס מותרות בליגה הם שני גורמים שמעודדים חוזים ארוכי טווח.
      זה כמובן רק חלק מהסיפור, יש גם את המו״מ עם קבוצות שונות שמעלה את הסכומים, מצב השוק, כמה אחרים מקבלים וכיוב, אבל היה לי חשוב לציין את זה מאחר וזו סיבה שעולה הרבה, במיוחד למה שחקנים עוברים מניו-יורק/קליפורניה לטקסס ומדינות דומות.

        1. למס זה לא עוזר, לקבוצה זה עוזר, אם היו מחלקים את זה לפחות שנים, אז זה מקרב אותם יותר לluxury tax. ככה גם יש להם קצת מקום להחתים עוד מישהו לפני שמתחילים לשלם קנסות, וגם בטח הרמה תעלה בCBA הבא וזה שאחריו.

      1. או כמו בגשש:
        מר ברוך: "אני רוצה להרוויח 2000 לירות, ביד"
        עוזרי: "אין בעיה מר ברוך, אבל 2000 לירות ברוטו".
        מר ברוך: "מה?"
        עוזרי: "אתה תקבל 2000 לירות, אבל ברוטו"
        מר ברוך: "בסדר, לא אכפת לי ברוטו, אבל 2000 לירות ביד"

        1. או בורסיה אחרת
          ״עד שהמחדל הזה לא שם לי ביד 20 אלף מזומנים ותקילין אני לא זז מפה.״
          ״תקילין זה בסדר מזומנים אין לי!״

  2. כל כך חבל לי שאני לא מסוגל לעקוב אחרי השידור. הבעייה שלי היאמ לא ה-VOLUME אלא הפרדה בין המילים. לפעמים אני קולט איזה משפט אבל לרוב לא. אמזון מבטיחים אוזניות שמפרידות ביןמ המילים היטב. אשקיע את הכסף ואקנה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט