אירועי דיומא 16.12.22 – יורוליג

יורוליג / עמיחי קטן:

21:30 וירטוס בולוניה (5- 8) – מכבי תל-אביב (7- 6):

מכבי מגיעים עם שני ניצחונות יורוליג רצופים, כולל ניצחון חוץ ראשון העונה על מילאנו ביום שלישי, אך במקביל גם עם 2 הפסדי ליגה רצופים, שם הם איבדו את הפסגה ליריבה העירונית. בולוניה מגיעים אחרי ניצחון ביתי על אלבה ברלין, במשחק שבו מילוש תאודוסיץ' נראה כמו בימים הטובים וחילק 9 אסיסטים בנוסף ל-11 נקודות, אך רק לפני שבוע הם הובסו 117- 71 בידי אולימפיאקוס.

19:45 פנרבחצ'ה (10- 3) – באסקוניה (8- 5):

פנרבחצ'ה מובילים את טבלת היורוליג עם מאזן 10- 3, אך הפעם מצפה להם יריבה לא פשוטה, והם מגיעים אחרי תבוסה מידי אולימפיאקוס, במשחק שבו הם איבדו 25 כדורים, והמחסור בסקוטי ווילבקין הפצוע לצידו של קלאת'ס בקו האחורי היה משמעותי. באסקוניה מגיעים אחרי ניצחון חוץ על אנדולו, ויחפשו להשלים סוויפ טורקי ולהוכיח שמקומם העונה במאבקי הצמרת של המפעל.

21:30 ברצלונה (9- 4) – פנאתנייקוס (6- 7):

בשנתיים הקודמות, ברצלונה סיימו את העונה הסדירה בראשות הטבלה, רק כדי למצוא את עצמם מפסידים בפיינל-פור. הפעם, נדמה שהם הורידו הילוך מהעונה הסדירה, גם אם זה בגלל מכת פציעות, והם יקוו להיות בריאים ובכושר טוב ברגעי ההכרעה של העונה. פנאתנייקוס נראים הכי טוב מאז הקורונה, אבל עדיין קשה להאמין שמדובר בקבוצה שתצליח לשמור על המקום הנוכחי שלה.

21:30 פרטיזן בלגרד (4- 9) – אנדולו אפס (7- 6):

ים מדר ככל הנראה מרוויח לא מעט מהנוכחות של ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים, אבל לפעמים נראה שניהול הרוטציה שלו מבוסס על מנגנון אקראי כזה או אחר, כך שמדר מוצא את עצמו פעם אחת פותח בחמישייה וקולע בספרות כפולות, ובמשחק אחרי זה הוא מגיע לספרות כפולות רק בכמות המגבות שהוא מסר לחברים על הספסל. אלופת אירופה פותחת רע עונה שלישית ברציפות, אבל גם הפעם איש לא יהמר נגד הסיכוי שלה להגיע ברגעי ההכרעה של העונה.

22:00 מונאקו (9- 4) – אלבה ברלין (3- 10):

מייק ג'יימס זכה לסגל משודרג לצידו במונאקו, אחרי ההעפלה לרבע הגמר בעונה שעברה, ובינתיים נראה שהחיזוק הזה יכול להוביל אותם רחוק עוד יותר. בצד השני, קבוצתם של תמיר בלאט ויובל זוסמן פתחה מעולה את העונה עם מאזן 3- 1, אך מאז הפסידה 9 משחקים רצופים, והתנחמה בעיקר בעונת שיא של הרכז הישראלי שקולע 9.2 נקודות עם 5.2 אסיסטים ב-37% מחוץ לקשת (גם 4/20 עונתי ל-2 נקודות), אבל ב-2 המשחקים האחרונים בלאט עומד על 0/15 מהשדה.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט