אירועי דיומא 13.12.22 – הישראליות באירופה ומכבי ביורוליג

יורוליג / עמיחי קטן:

21:30 מילאנו (3- 9) – מכבי תל-אביב (6-6):

מכבי מגיעים אחרי ניצחון חשוב על ולנסיה בחמישי שעבר, אבל אחר כך הגיע הפסד ליגה להרצליה, והשבוע יש להם 2 משחקי חוץ באיטליה, בהם הפסד כפול יסבך את הצהובים מאוד. בצד השני, מילאנו עם 8 הפסדי יורוליג רצופים, בהם האיטלקים לא הגיעו ל-80 נקודות בכלל, הגיעו ל-70 נקודות רק 3 פעמים ובכמות זהה של משחקים לא הגיעו אפילו ל-60, ובממוצע הם קולעים 64.5 נקודות בלבד באותם 6 משחקים. השאלה היא מי תצליח להתעלות – ההגנה הרעה של מכבי או ההתקפה המזעזעת של מילאנו.

יורוקאפ / עמיחי קטן:

19:30 הפועל תל-אביב (3- 4) – ורוצלאב (0- 7):

הפועל עם 3 נפסדים רצופים באירופה, אבל בליגה הם שומרים על המקום הראשון בטבלה, והפעם הם נגד נועלת הבית שלהם ביורוקאפ, כך שהמשחק הזה אמור על הנייר להסתיים בניצחון ביתי. עם זאת, רוב ההפסדים של הקבוצה הפולנית היו צמודים מאוד, והם בהחלט יכולים לעשות את זה גם לנציגה הישראלית במפעל האירופאי שנחשב לשני בטיבו.

ליגת האלופות בכדורסל / עמיחי קטן:

19:30 לודוויגסברג (3- 1) – הפועל ירושלים (3- 1):

קרב ישיר על ראשות בית ה', כאשר במפגש הקודם בין הקבוצות השיגו הגרמנים ניצחון חוץ בירושלים, כך שניצחון שלהם כאן יבטיח להם את ראשות הבית. בצד השני, הפועל ירושלים הפסידו לנס ציונה אחרי 2 הארכות ואיבדו רצף של 8 ניצחונות, אבל התקפית הם המשיכו בכושר הטוב שלהם, ויקוו להשיג ניצחון וחוץ במגרש קשה, שיקרב אותם מאוד למקום הראשון בבית, או לפחות להבטחת המקום השני.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה עמיחי. אתה שווה זהב לאתר. כשיגיע היום ותחפש משרה בעתונות ספורט (אם זה באמת הכיוון שלך) אתה תקבל ממני את ההמלצה המצויינת ביותר שנתתי אי-פעם לצעיר שלמד או "עבד" תחתי

  2. יום מוצלח לישראליות.
    הפועל ת"א ניצחו ב-30 הפרש, הפועל ירושלים השיגו ניצחון חוץ חשוב ועלו לראשות הבית, ומכבי ת"א השיגו ניצחון חוץ ראשום העונה ביורוליג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט