אירועי דיומא – 2.12.22 – מונדיאל 2022 ומכבי ביורוליג

כדורגל / עמיחי קטן:

מונדיאל 2022:

17:00 פורטוגל – דרום קוריאה:

פורטוגל – הבטיחו את המקום בשמינית. יסיימו ראשונים אלא אם יפסידו וגאנה ינצחו בהפרש מצטבר של 4 שערים ומעלה.

דרום קוריאה – יודחו אם לא ינצחו. יעלו עם ניצחון עם אורוגוואי לא ישיגו תוצאה טובה יותר, כלומר ניצחון בהפרש זהה ומטה או תוצאה אחרת.

17:00 גאנה – אורוגוואי:

גאנה – יעפילו אם ינצחו ויודחו אם יפסידו. במקרה של תיקו, הם יעפילו אלא אם דרום קוריאה ינצחו בהפרש של 2 שערים ומעלה.

אורוגוואי – יודחו אם לא ינצחו. יעלו עם ניצחון אם דרום קוריאה לא ינצחו, או שדרום קוריאה ינצחו בהפרש של 2 פחות.

סיכום תרחישים בית ח':

פורטוגל מנצחים/תיקו + גאנה מנצחים/תיקו – פורטוגל מקום 1 וגאנה מקום 2.

פורטוגל מנצחים/תיקו + אורוגוואי מנצחים – פורטוגל מקום 1 ואורוגוואי מקום 2.

דרום קוריאה מנצחים + גאנה מנצחים – פורטוגל וגאנה בשמינית. הקרב על המקום הראשון יוכרע על הפרש שערים (כרגע פורטוגל 3+ וגאנה 0).

דרום קוריאה מנצחים + גאנה-אורוגוואי תיקו – פורטוגל מקום 1. הקרב על השמינית בין גאנה לדרום קוריאה יוכרע על הפרש שערים (כרגע גאנה 0 ודרום קוריאה 1-).

דרום קוריאה מנצחים + אורוגוואי מנצחים – פורטוגל מקום 1. הקרב על השמינית בין דרום קוריאה לאורוגוואי יוכרע על הפרש שערים (כרגע דרום קוריאה 1- ואורוגוואי 2-).

21:00 ברזיל – קמרון:

ברזיל – הבטיחו את המקום בשמינית. יסיימו ראשונים אלא אם יפסידו ושוויץ ינצחו בהפרש מצטבר של 4 שערים ומעלה.

קמרון – יודחו אם לא ינצחו. יעפילו עם ינצחו ב-2 שערים ושוויץ יעשו תיקו, או אם ינצחו בהפרש זהה לניצחון של סרביה.

21:00 שוויץ – סרביה:

שוויץ – יעלו אם ינצחו ויודחו אם יפסידו. במקרה של תיקו, הם יעפילו אם קמרון לא ינצחו.

סרביה – יודחו אם לא ינצחו. יעפילו אם ינצחו וקמרון לא ינצחו או אם קמרון ינצחו בהפרש של 2 פחות.

סיכום תרחישים בית ז':

ברזיל מנצחים/תיקו+ שוויץ מנצחים/תיקו – ברזיל מקום 1, שוויץ מקום 2.

ברזיל מנצחים/תיקו + סרביה מנצחים – ברזיל מקום 1, סרביה מקום 2.

קמרון מנצחים + שוויץ מנצחים – ברזיל ושוויץ בשמינית. הקרב על המקום הראשון יוכרע על הפרש שערים (כרגע ברזיל 3+ ושוויץ 0).

קמרון מנצחים + שוויץ-סרביה תיקו – ברזיל מקום 1. הקרב על השמינית בין שוויץ לקמרון יוכרע על הפרש שערים (כרגע שוויץ 0 וקמרון 1-).

קמרון מנצחים + סרביה מנצחים – ברזיל מקום 1. הקרב על השמינית בין קמרון לסרביה יוכרע על הפרש שערים (כרגע קמרון 1- וסרביה 2-).

תוצאות אתמול:

בלגיה – קרואטיה – 0-0 – הקרואטים שלטו והגיעו ליותר מצבים, אבל דווקא רומלו לוקאקו הגיע לכמה מצבים נהדרים והחמיץ, כך שהוא הופך לגיבור הטראגי של הבלגים שמודחים כבר בשלב הבתים.

מרוקו – קנדה – 2- 1 – שגיאה יוצאת דופן של מילאן בוריאן אפשרה לזייש להעלות את מרוקו ליתרון (4) ובישול של חכימי ליוסוף אנסירי (23) הכפיל את היתרון המרוקאי, אבל שער עצמי של נאייף אגוארד (40) החזיר את קנדה למשחק. עם זאת, מחצית שנייה בשליטה קנדית לא הביאה שערים, ובסיום מרוקו מנצחים וזוכים בראשות הבית.

ספרד – יפן – 1- 2 – אלבארו מוראטה כבש שער מוקדם (11), אבל כמו נגד גרמניה, היפנים הפכו עם שני שערים מהירים במחצית השנייה, הפעם של ריטסו דואן (48) ואו טנאקה (51) בשער שאושר בהחלטה גבולית. הספרדים לחצו ושלטו בכדור, אבל לא הגיעו להמון מצבים ולא ניצלו את אלו שהם כן הגיעו אליהן.

גרמניה – קוסטה ריקה 4- 2 – הגרמנים פתחו חזק מאוד וגנאברי כבש שער מוקדם (10), אבל ההמשך היה בעיקר הרבה החמצות גרמניות ואז הגיע שער השוויון של ילצין טחדה (58) ובמשך 2.5 דקות גם ספרד וגם גרמניה היו בחוץ אחרי שער המהפך של חואן פאבלו ורגאס (70), אבל המחליפים הגרמנים הגיבו עם צמד של קאי האברץ (73, 85) וניקולאס פולקרוג חתם את התוצאה הסופית (89), כך שגרמניה החזירו את ספרד למקום השני.

משחקי שמינית הגמר שיהיו לאור התוצאות:

יפן – קרואטיה

מרוקו – ספרד

יורוליג / עמיחי קטן:

21:30 באיירן מינכן (3- 7) – מכבי תל-אביב (5-5):

מכבי מגיעים למשחק הזה בלי וויד בולדווין שספג פציעה קלה ובלי דארון הילארד שהושעה אחרי כמה התבטאויות ברשתות החברתיות על כמות הדקות שהוא מקבל, כך שהצהובים יגיעו ללא שני שחקנים משמעותיים בקו האחורי, אך אולי עם אפשרות לחלק דקות בצורה מאוזנת יותר, כשהשאלה הגדולה היא מי ינהל את המשחק בדקות המנוחה של לורנזו בראון.

מכבי היא הקבוצה היחידה ביורוליג ללא ניצחון חוץ, וזו לכאורה הזדמנות לא רעה לשנות את זה, אבל באיירן ניצחו 3 מ-5 המשחקים האחרונים, בהפרשים של 3, 2 ו-1 בהתאמה, אחרי פתיחה של 5 הפסדים רצופים. מצד שני, מכבי הפסידו ב-4 מתוך 5 המשחקים האחרונים, ובסך הכל הם במאזן של 0- 4 במשחקי חוץ, אם כי אחד מהם היה נגד מוליכת הטבלה פנרבחצ'ה ו-2 נגד הקהל הסרבי הלוהט של פרטיזן והכוכב האדום.

הפסד היום יוריד את מכבי למאזן שלילי לראשונה העונה, מיד אחרי הפסד הליגה הראשון נגד הפועל ירושלים, ויתחיל לסבך את עודד קטש שעד עכשיו צלח את רוב המשוכות, גם אם ביכולת לא מרשימה במיוחד. צפו לעומס דקות על לורנזו בראון שקיבל מנוחה נגד ירושלים, וכעת מגיע למשחק ללא שני הגארדים שאמורים להיות הבכירים אחריו ברוטציה, ואולי גם משחק שבו הרבה כדורים יעברו דרך ג'יילן אדאמס.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

    1. יופי של שחקן שלא קיבל מספיק הזדמנויות. היה 3 שנים גם בבאיירן וגם בליברפול, כששיחק היה מצויין, אבל בקושי שיחק.

  1. "אהלן חבר'ה מה העיניינים, הבאתי לכם תגובות משהו על הפנים"
    אם שקירי היה חוגג עם תנועת הנשר, האוהדים הסרבים היו משליכים עליו את המכולות שהאצטדיון בנוי מהן.
    הסרבי שזינק לבלום את הבעיטה השווייצרית נראה כמו רוסי שמזנק עם רימון מתחת לטנק גרמני, עוד מעט היו מעניקים לו מדליית גיבור ברית המועצות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט