על הספה של מוסטפה חליל

הבהרה:

דוקטור מוסטפה חליל הנו דמות דמיונית. השימוש בדיאלקט הכמו-ערבי/בדואי בתשובותיו לתוהה הקבוע עלול להישמע פוגעני ואף מתנשא. מי מבין הקוראים החש כי בניסוח דבריו של הדוקטור יש מן הלגלוג על האוכלוסייה הערבית, אופן דיבורה, תרבותה או כל מאפיין אחר שלה, בודה מלבו, טועה ומטעה. כל ניסיון למצוא בניסוח תשובותיו של דוקטור חליל זלזול בקבוצת אוכלוסייה מסוימת, טיפש מטופש ולא שווה התייחסות. ודי לחכימא ברמיזא. וגם לטיפשא.

דוקטור מוסטפה חליל שלום קוראים לי סקוט ברוקס ואני צריך את עזרתך….

אני אדם דתי ולפני חמש שנים נדרתי נדר לאלוהים הגדול שבשמיים. הוא ייתן לי יד לשחק איתה , ובטבעת שאזכה אני אתיח ואעשה ממנה צלב יפה בשביל ג'יזוס. ואז אני מתפלל מתפלל, פתאום עורב נתקע בחלון. למחרת הטלפון מצלצל אחד סם פרסלי אומר לי תארוז עוברים מסיאטל לאוקלוהומה. אמרתי לו מייד "אבל לא אני ולא אשתי סובלים מבעיות משקל…"

הוא אמר: "זה לא משנה סקוטי הקהל אוביסים, במזנון אנחנו נחייב את ההמבורגר לפי משקל ונצחק כל הדרך על הלפלפים מסיאטל שאוכלים לי נבטים עם לימון בטאקו".

אז עברנו אני ואשתי והקבוצה ואז התחילו העורבים להתקע בחלון. בחירות ראשונות בדרפט שחקנים של הנבחרת הלאומית שאלתי את פרסלי מה עושים? הוא אמר לי: "KD לבד שווה 60%, כל שאר הקבוצות מכניסים ב 50% לפוזשן זה לא בריינר סקוטי" עשיתי מה שהוא אמר לי. פתאום אני מקבל מאמן השנה. הראתי בהתרגשות לפרסלי. פרסלי אמר "זה כלום ושום דבר סקוטי אני רוצה טבעת, טבעת סקוטי, אתה מבין?" .

צלצלתי לקולגה שלי פופ, הוא אמר לי סקוטי עם חמישייה כמו שלך אתה לא צריך לאמן… תבודד את KD ותכין את האצבע לטבעת, "ומה עם KD תפוס?"אני שואל, "אז שייתן את הכדור לראס. סקוטי אני כבר 30 שנה מאמן ואילו רק היה נופל עליי מזל כמו שלך הייתי כבר מלך הטבעות מזל כמו שלך יש רק לפיל זן ג'קסון שאחרי שקיבל את ג'ורדן קיבל את שאק וקובי. הנה כך תרגיל בחינם – אתה מעמיד את כל החמישייה בצד ימין את ראס בצד שמאל ואת KD עם הכדור באמצע. KD עושה לך סל. אם משהו בא לשמירה כפולה שיעביר לראס, אבל תזכור סקוטי, ראס בצד שמאל KD באמצע . ביי אני צריך ללמד את העישירייה שלי כמה תרגילים למה אני אין לי מזל כמו שלך".

דוקטור חליל יש לי את KD שחקן של 60%, את ראס הרכז של נבחרת ארצות הברית שכולם אומרים שהוא הכי טוב שייש, את איבקה ושפלושה וקנדיס שהם בנבחרת ההגנה. אני צריך לצחוק ולהיות מאושר. במקום זה אני רק תוקע ציזבורגריס מרוב תסכול.

אלוהים חילק לי את היד הכי טובה שמאמן אן בי איי היה יכול לקבל אז איך זה שעוד אין לי טבעת?

"למאמן סקוט שהאמין בי, שלך לי טקסטים אהב אותי, כתב לי פתק MVP, לא הייתי יכול לעשות זאת בלעדיך" (KD)
"למאמן סקוט שהאמין בי, שלך לי טקסטים אהב אותי, כתב לי פתק MVP, לא הייתי יכול לעשות זאת בלעדיך" (KD)

 

סקוטי אל יקר,

ראשית כל וקודם לדבר, אני מודה לך על מכתבך. ניכר בו כי אתה מודע לקשייך ומחפש מענה. יתכן שאתה נכון אפילו להיכנס לתהליך של שינוי. וגם אם לא שינוי, עוד שנתיים יש לך עם חוזה ושמונה מיליונים יתקתקו לך בחשבון, לא משנה מה. סחטיין יא עיני. עד כאן החדשות הטובות.

החדשות הרעות הן שאתה וכל אלה אחרים שהזכרת צודקים. יש לך אחלה בחלה קבוצה. אין מושלמת, אבל מה שיש לך בידיים, תאמין לי קרוב. וכל שנה עוד משתפרת. וואלק מה אפשר לרצות יותר מMVB, כמורכזברוק כזה מג'נון, הקופץ הזה מקונגו, שני המנוולים האלה הגדולים, זה הכהה עם הפה הקטן והבהיר הניוזילי שכולם מפוצצים אותו, ואפילו קיבלת איזה חטייאר קירח ושווייצרי. תאמין לי ברוקסי יא חביבי, גם בן שלי קטן עם ערימה כזאתי הייתי שולח אותו אליכם שנה אחד במקום לצאת למרעה ליד האל פורעה עם העיזים, היה חוזר עם גביע.

והנה אתה איתם אני רואה חמש וחצי שנים. שלוש שנים לוקח שבעים בלוס באחוזים של ניצחונות. תאמין לי, מה רע? אומר כל אלה במספרים, אחלה קבוצה, אחלה מאמן. אבל אתה רוצה גם אליפות.

נו, יא רוח'י, כולם רוצים אליפות. מה לעשות שכל שנה רק מאמן אחד בקבוצה אחת יכול לקחת כל הקופה? ועוד עשרים ותשע הולכים הביתה אז לנסות שוב אם ירצה השם בשנה הבאה.

הוראות על מקצוע לא תקבל כאן. כדורסל לא משחק מסובך תאמין לי. תיכנס איזה לילה לבלוגים בהובס בישראל, תאמין לי תקבל שם עצות… ווא עלינה תצא משם עם שק. רק לעשות חצי ממה שאלה שמה מציעים לך תצטרך תשע שנים ושבע קבוצות. אוייברחוכמים אומרת לי על אלה סבתא שלי מהצד של היידיש.

אם באת לבקש עצות מדוקטור של בנק תקשיב לי. אתה תילך למיקרופון בסוף של משחק אחרי אתם תעופו. תגיד לא לחצנו מספיק בכדור, הכדורים לא נכנסו, עשינו את המקסימום בהרכב הנוכחי, אבל נדע בקיץ לעשות איך מתאימים בשנה הבאה הליגה ללוח הזה איפה אני מצייר בהפסקה לשחקנים. השלד יישאר ונדע לעשות את ההתאמות כדי להגיע לעונה הבאה עם יכולת לבצע את האקסטרה סטפ. כל זה תגיד ותרוץ מהר הביתה לספור את הארבע מיליון משנה הבאה, ואז עוד ארבע אחריה.

יגיע אליפות, סבבה. לא יגיע… וואלק כרגיל, ווסטברוק מג'נון.

—-
עוד הערה:

למי שרוצה להבין טוב יותר את ראס הגאון המטורף מוזמן לצפות בוידאו הבא שהעלה קואץ' ניק.

https://www.youtube.com/watch?v=8zuCeRWuriU&list=UUSpvjDk06HLxBaw8sZw7SkA

 

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. שמעתי שמארק ג'קסון, ליונל הולינס וג'ורג' קארל פנויים. כל אחד מהםמביא להם אליפות.

    ברוקס? בר מזל יותר מרינגו סטאר.

  2. תודה לכולם ובעיקר לדובי שמכניס קצת שפיות לכל העניין הזה… יינצחו או יפסידו הם כבר מליונרים.

    ממליץ לכולם להתחבר ללינק של קואץ' ניק ששמתי בסוף, אם אתם אוהבים את הניתוחים שלו כדאי לעשות סבסקרייב לפוד שלו ביו טיוב, ובטוויטר הוא מוח כדורסל מדהים וההספק שלו עצום.

    על פי ניק וושינגטון יעשו צרות למיאמי בגמר מזרח, ריי היברט צריך לדעת להסתובב מימין למה כולם כבר מכירים אותו בליגה, ואין סיבה מיוחדת שהקליפרס והספרס לר ייפגשו בגמר מערב.

  3. ממליץ שלושה דברים –
    לא להסתמך על עצותיו של הדוקטור כמנחה לביצוע,
    לא לחשוב שככה עובד טיפול באמת, לפחות בבני אדם ולא בעיזים
    כן להקדיש 16 דקות וקצת לניתוח של קואץ' ניק שהעלה בטובו הקנגורו. תתקשו בהתחלה להבין כי אין שם צעקות וקללות כמו בדיונים שאנחנו מכירים מכאן, אבל שכל יש גם יש.

  4. הבהרה אחרונה לפני תחילת הטיפולים של יום שישי –
    את המועמדים, הפניות, הבעיות קובע האיש מהיבשת הרחוקה.
    הדוקטור בסך הכל יושב בצל אוהלו ומחכה למתייעצים שיבואו.

    1. בחיים לא מומי מכיר רק את הד" פרופסור מנחם.
      אוריגניל מומי מאוכזב , היה למומי ציפיה לקבל יותר מפוסט עם כותרת של ספה וחליל .
      מומי חשב אולי זה פוסט על היפסטריות שמאלניות קיציון שרוצות לראות בולבול של בדואי .
      מומי חושב הדוקוטור הבדואי צריך לעשות סדנת טיפול בחשיש בתוספת קפה וכבש על האש להרגיע את הדודה .
      מומי פעם שמע שהבדואים מכינים קפוצינו בדאוי שכולל קפה אסלי + 2 סנטימטרים שפיך של גמל
      מומי היה שולח לטיפול אצל הדוקטור את דאנטוני רחוק מרעשים ישועה לפירוק וטיפול עשרת אלפים על הספה כולל החלפת דש בורד

      1. מומי טוב שבאת.. בחיי שחשבתי לשלוח את הטור אליך לעצת מומחה:
        לסקוט ברוקס המסכן יש בעייה.
        הוא משחק פוקר וקיבל אס עוד אס מלך וכבר חמש טורנירים הוא לא מצליח לקחת את הקופה עם היד הזאת.
        מה הוא צריך לעשות?

        1. אס קינג זה היד הכי מחורבנת בפוקר . דחפת אול אין וזוג 3 מסריי זרק אותך החוצה.
          ברוקס יש לו פרצוף פוקר ? גם זוג אס ביד ידחפו לו בלופ על פלופ 7 8 8 יהלומים.

          אס קינג זה יד שצריך לדעת לשחק איתה בדיוק כמו צפונית שמשחקת אותה עם כאבי ראש .
          חייבים לראות פלופ או להרים מכסה מנוע במקרה של הצפונית ואם יש סוכריות זה הזמן הנכון לדחוף אול אין עם הנאטס ביד. מומי גם עם 4 8 אוף סוט כמו שהלייקרס נראו השנה לקח קופות

  5. By the way, you mentioned Popovich, who was much more lucky than brooks. Just to remind, David Robinson was out for a full season, which led to a drop from 60 wins to 20, and consequently to the number 1 pick in 97 (you know who). Without that pick Popovich would have stayed until today with no rings, and I doubt he would have had the chance to build a contender

    1. אברי, אין אם כן ואם לא.
      זה מה שקרה, זו ההיסטוריה.
      לפופ יש יותר אליפויות מאשר לרובם המוחלט של המאמנים.
      גם לפיל ג'קסון.
      בזכות השחקנים שהיו להם? כנראה שכן.
      רק בזכות השחקנים שהיו להם? בוודאות לא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט