על הספה של ד"ר חליל – אמא של בושי באה לביקור / ד"ר חליל (עידו מוריה)

דוקטור חליל היקר תודה שהסכמת לראות אותי בהתראה קצרה אבל בושי הבייבי שלי בריגרסייה!

חשבתי שהתקופה הרעה מאחורינו, בושי קיבל חוזה יפה בארץ יפה וחמימה הרחק מהקור והגועל נפש בקנדה. הוא שיחק יפה עם החברים שלו המלך ג'יימס ופלאש והם שיחקו מאד יפה. באמת מאד יפה. גם המאמן טושיבה מאד מנומס ועם אנגלית מצויינת. 

במיאמי בושי כמעט נרפא קליל מהתראומה שהששאירה עליו קנדה. מבחינה מקצועית הוא לקח את אליפות המזרח כל שנה. הונדה המאמן אמר עליו רק דברים טובים וביקשתי ממנו שלא ישים את בושי שלי בצבע, איפה שהילדים הגדולים מתנהגים עליו כמו בריונים ופוג'י אמר על תדאגי אמא של בושי אצלי הבן העדין ישחק רק מאחורי קו השלוש.

הוא גם נתן לו מתנה שעון אורלגין שלא עובד, בושי מאד אוהב לפרק ולהרכיב את זה מחדש.


אבל עכשיו מי ישמור עליו דוקטור חליל? קינג ג'יימס הלך והירושימה נתו לבושי חוזה של 120 מליון גאילו היה קארים וד"ר ג'יי ביחד… ועכשיו כל הבריונים יבואי להרביץ לו. בהתחלה היה נראה לי שבושי כבר התקדם אבל אחרי אתמול אני מודאגת.

מפלצת צבע
מפלצת צבע

– – – – –

– ד"ר חליל מה היה אתמול אמא של בושי?

– – – –

-אתמול בושי בא עליי בוכה הוא אומר לי : "אמא אתמול היה היום ה 2014 מאז שקובי בריאאנט קלע עליי 81 נקודות" אמרתי לו בושי "יא מפגר זה היה מזמן וקובי כבר לפני פרישה… " ואז הוא הראה לי טקסט ושהוא קיבל  מקובי בריאנט שכתוב "קובי המלך המקורי בא לתקוע 81 נקודות על המלך החדש של מיאמי" . כמה רוע יש באנשים. דוקטור חליל. בושי בוכה. איך עוזרים לילד?

 – – –

פרידה היקרה,

ראשית כל ובתחילת הדברים, אנא הרשי לי למסור בקשה בשם של משטרת דאלאס – הבן שלך ג'ואל מפוצץ את האזור של מגורים שלו במסיבות. זה הבית שלך שהוא מנענע במוזיקה, משטרה של דאלאס מבקשת שיפסיק או שרע ומר יהיה לו.

ולעניין בנך הגדול. פרידה, כל זה הוא עניין של אימאז'. אם תלמדי על כריס שלך מדף של נייר, תראי שהוא גבר בן 30, נשוי שלוש שנים לאמא של בן ובת נחמדים ואחלה, ואבא לעוד ילדה בת שש שעשה בשביל הכיף עם איזה אחת. בקהילה הוא איש נדיב, תורם וגם עוזר לתלמידים ואתלטים צעירים, במלגות ודוגמא אישית. היה לו כישרון ומזל, וזכה להיות עם מולטי של מיליונים בבנק. אז קנה לו דברים יפים, ובנה לו בתים יפים, ונתן למשפחה, וגם לאחרים. לא סתם רשם צ'ק ושלח לאיזה מסכן עני, אלא נתן עזרה והזדמנות למי שצריך, לסייע להגיע למקום שההוא חולם עליו.

בית גדול ויפה
בית גדול ויפה

זה אחלה בחלה ילד זה, גאווה לכל אמא. תאמיני לי פרידה, הלוואי שבן שלי קטן חמוד היה מתאמן קצת בכדור במקום לזרוק אבנים על כבש של שכנים כל הבוקר.

עכשיו אומרים לך זה לא שחקן של כדורסל זה, זה חננה. אומרים לך הוא לא גבר. לכי אליהם תגידי להם ככה: גבר זה לא קעקוע של נשר על הגב ופותח בקבוקים של בירה בשיניים. ככה כמו שבנאדם זה לא מה אומרים עליו ובטח לא מה נראה. הנה אני מכיר אחד חבר שלי מערד, מה אני אומר לך, את רואה אותו בעם ראשונה, הוא יש לו עור כזה כהה, עם טבעות מאסיביות בכל אצבע וגורמט של כסף ועגיל גדול באוזן של פיראטים. וואלה את רואה אותו את אומרת זה תוניזאי בן 30 שמקצוע שלו פשע. לרגע לא חושבת הוא אשכנזי בן 40 עובד סוציאלי.

וכריס שלך יא בינתי מה הבעיה איתו? גם שחקן הכי גדול בהיסטוריה של הטורונטו, גם מכונה של דאבל דאבל שכל אחמד מהשש בש היה יוצא לו העיניים רק לראות אותו, גם מוציא בלי להתאמץ אפילו משחקים של עשרים ועשר, ואם צריך גם מלכלך ידיים  מתחת טבעת. לא זאתי צוחקים עליו עליה, אלא אמיתית בגובה שלוש מטר וקצת. ותאמיני לי פרידה, כריס שלך מקבל אבל לא פחות מזה מחזיר.

כריס בוש בארוע האופנה של BEBE
כריס בוש בארוע האופנה של BEBE

אז את אומרת למה חושבים עליו הוא אוהב בנים. וואלה לא יודע. אולי  כי הוא מתלבש יפה כזה, קצת כמו חננה. אז מה יעשה? אה? יחליף למעיל של עור קרוע ואופנוע כזה עם ידיות גבוהות כמו האלה? יילך לקומנדו בשביל לנסוע לעיראק? תעשי לי טובה. שינבחו. כמה שהם רוצים שינבחו.

כריס שלך בנאדם, כריס שלך גבר, כריס שלך עשיר וסבבה עם משפחה ואליפויות ויאמבה כסף. אז איזה אהבל כותב על מקשים שלו הומו וכריס נעלב. תגידי לו את אוהבת אותו ואיזה אישה יפה יש לו ואיזה ילדים חמודים ושייסע לחופש ואם החמאר עוד פעם אומר שהוא אוהב בנים שיבוא אליי ונסביר לו מה זה הומופוביה ומה שורשים של מאיפה היא באה. בואי נגיד פרידה שבוסל במומו בוסל זה חצי רמז.

 

בושי עושה חיים ונהנה במיאמי היט
בושי עושה חיים ונהנה במיאמי היט

 

ד"ש לכריס יא חביבתי ושיקפוץ אליי לכסייפה לכרם אם הוא מסתובב בכיוון של ים המלח. נשים לו איזה כבש על האש ונפתח לו בירה בשיניים שיתלהב פה מהבדואים.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. ואם נתעסק לרגע בשבריר הכדורסל שיש פה, מסכים לגמרי.
    הגנתית, אנשים זוכרים לבוש סדרה חלשה נגד היברט (בתקופה בה עשה בית ספר גם לצ׳אנדלר והיה מהסנטרים המובילים בליגה), אבל בסה״כ בוש הוא שומר מעל הממוצע.
    בהתקפה הוא שחקן מגוון ואיכותי. לא עושה פוסט אפ? אז מה.

  2. זה כתוב נהדר ובוש שחקן מצויין. אבל מיאמי השנה בסופו של דבר לא תהיה קונטנדורית, וקשה להאמין שתעבור סיבוב שני, וכשאתה מקבל חוזה מקס, אחרי שתי אליפויות, מצפים ממך להוביל קרב ארוך מאוד בלפלייאוף.

  3. כריס בוש לוקח את אשתו, ארמונו, וחשבון הבנק שלו, וצוחק על כל החרמנים שבקושי יש להם כסף למסעדה מזרחית אז הם אוכלים סביח אצל עבוד ברמתיים. העיקר שלא ימותו מרעב.

  4. לגמרי מנחם. הוא לגמרי משחק את המשחק היטב ומוציא את המקסימום מקריירת הכדורסל שלו. בהחלט דוגמא לשחקן טוב ואינטלגנטי.
    אם במהלך ה5 שנים של החוזה הזה גם מיאמי תצליח להגיע לעוד גמר או אליפות, בכלל הוא יצא מלך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט