צפיפות מסוכנת – סיכום מחזור 11 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: רביב פייג, עידו רבינובץ ושחר דלאל

לפני הגדלת מספר המשחקים ל17 בעונה והרחבת חוקי הפלייאוף ל7 קבוצות מכל חטיבה, לא היה אפשרי מתמטית ל4 קבוצות מבית שלם להגיע לפלייאוף.
השנה, יש לנו שני בתים שיכולים לעשות זאת.
אם הפלייאוף מתרחש מחר, כל בית  הAFC מזרח נמצא בתוכו. וגם לארבעת הקבוצות בבית ה NFC מזרח יש סיכוי תיאוריטי להגיע כולן לפלייאוף.
עונה מטורפת, כבר אמרנו?
חוץ מזה היו לנו השבוע נצחונות צמודים שהוכרעו בשניות האחרונות בשברון לב, וכתישות חד צדדיות בהצהרת כוונות.

על כל זאת ועוד בסקירה שלפניכם.

יוסטון טקסאנס (1-8-1) – וושינגטון קומאנדרס (5-6) 23-10
רון ריוורה הודיע שכל עוד הוא כשיר, טיילור היינקי הוא הק"ב הפותח של הקומנדרס לעונה הנוכחית כשוושינגטון טיפלה בעניינים והראו שההצלחה שלהם היא לא משהו שביר, בטח לא מול קבוצה כמו יוסטון טקסאנס.
הקומנדרס עלו ליתרון כשדיוויס מילס חילק להם מתנה במהלך הראשון של יוסטון במשחק ומסר לחטיפה שהוחזרה לט"ד על ידי קנדאל פולר.
ט"ד נוסף ושני שערי שדה אחר כך והקבוצה ממחוז קולומביה יורדת למחצית עם פער קשה לגישור של 20  נקודות מול 0 של הטקסאנים .  
הקומנדרס לקחו את המחצית השניה באיזי והוסיפו רק שער שדה בעוד דיוויד מילס מחלק חטיפה נוספת לפני שלוקח את הכדור לשער בעצמו בגארבאג' טייים כדי לצמצם את התוצאה למשהו פחות חד צדדי.
בעוד יוסטון דיי מבטיחה לעצמה את הבחירה מס' 1 בדראפט עם הנצחון של הריידרס, וושינגטון מנצחת חמישה מששת המשחקים האחרונים שלה (ההפסד הגיע מול מינסוטה משער שדה של הרגע האחרון) ותופסת תאוצה בזמן הנכון להיות תחרותית בבית הNFC  מזרח שעשוי להגיע כולו לפלייאוף אם מאזני הנצחונות  הגבוהים שלהם ימשיכו להיות כמו שהם.

הרוויח את תפקיד הפותח ביושר, טיילור היינקי.


ניו יורק ג'איינטס (3-7) – דטרויט ליונס (6-4) 31-18
דטרויט נמצאת בתנופה כשהיא עושה משהו שלא עשתה כבר 5 שנים. מנצחת שלושה משחקים ברצף.
והנצחון עוד הגיע במשחק חוץ, אחד מעקבי אכילס של האריות ומול קבוצה חזקה עם שאיפות פלייאוף.
כשהם פותחים את העונה בסערה התקפית שהובילה את הליגה במספר נקודות למשחק, ההגנה שלהם,  הגרועה בליגה, מנעה מהם לצבור נצחונות. ועם הזמן גם ההתקפה נרגעה ונראה היה שדטרויט לא מסוגלת לשמור על הקצב לאורך זמן וחוזרת להיות דטרויט הישנה והמוכרת.
אבל משהו השתנה מאז המשחק מול גרין ביי לפני שלושה שבועות, וההגנה החלה להשלים פערים ולהתחבר לתוכנית של דן קמפבל. זה התחיל עם עצירה של אהרון רודג'רס וחטיפתו 3 פעמים, המשיך עם שוט אאוט מול שיקגו ברס שלשם שינוי לא הסתיים עם קריסה בדקות הסיום, ועכשיו, מול הניו יורק ג'איינטס, הם חיברו הכל ביחד.
ההגנה חטפה פעמיים את דניאל ג'ונס שמשחק בדרך כלל על בטוח ולא נחטף מאז שבוע 3 של העונה , שלא לדבר על עצירת סקוואן בארקלי ל22 יארדים בלבד והתקפת הליונס ניצחה את הג'איינטס בנשק שלהם עם 160 יארדים על הקרקע ו3 כניסות של הרץ ג'אמאל וויליאמס לאנד זון. וויליאמס, דרך אגב, מוביל את הליגה בט"ד בריצה עם 12 כאלו.
הג'איינטס כנראה הגיעו לשיאם קצת מוקדם מדיי כשהם לא מנצחים ניצחון משמעותי כבר 4 שבועות (ניצחו את יוסטון וג'קסונויל, הפסידו לסיאטל ועכשיו לדטרויט) ומחכה להם דאלאס מעבר לפינה למאבק קשה כשהמאזן של שניהן בבית כמעט זהה לחלוטין ומי שתנצח שבוע הבא כנראה תצליח להפריד את עצמה מהעדר שהוא הNFC מזרח.

מוביל את הNFL, ג'מאל וויליאמס

בולטימור רייבנס (3-7) – קרוליינה פנת׳רס (8-3), 3:13

משחק שראה רק 3 נקודות מג׳סטין טאקר במחצית הראשונה, לא קיבל בוסט אדיר ללוח התוצאות בחצי הנוסף.

הט״ד היחיד במשחק, שהגיע מרגליו של למאר ג׳קסון לאחר פאמבל אומלל של קרוליינה בטריטוריה שלהם, הכריע את המשחק לטובת הרייבנס ששומרים על המקום הראשון בבית הצפוני.

בייקר מייפילד חזר לשחק מול היריבה המוכרת ממרילנד ומסר 21/33, 2 חטיפות וכמובן ללא סקור.

גם למאר לא היה מבריק במיוחד עם 24/33, חטיפה אחת ללא ט״ד באוויר, אבל זה היה מספיק לניצחון הביתי הדחוק.

משחק חלש, למאר ג'קסון

אינדיאנפוליס קולטס (6-4-1) – פילדלפיה איגלס (1-9), 17:16

האיגלס וג׳יילן הרטס, שלא הוביל דרייב קאמבק ברבע הרביעי אפילו פעם אחת בקריירה שלו, התחילו את הרבע הרביעי בפיגור דו ספרתי.

למזלם, העונה הזו אינה כמו העונות הקודמות. ט״ד של קווז ווטקינס מ-22 יארד קיצץ את יתרון הפרסות לשלוש, ששמו שער שדה בדרייב העוקב והשאירו לאורחים סיכוי.

לאחר דרייב של 11 מהלכים, קו ההתקפה של האיגלס חצה את ים סוף עבור ג׳יילן הרטס, שרץ פנימה בשביל השוויון לפני שג׳ייק אליוט קבע את תוצאת המשחק.

העונה של הקולטס בצרות צרורות, במיוחד בקונפרנס החזק יותר. יהיה מעניין לראות איך ג׳ף סטארדיי והחבורה שלו תגיב.

כמעט אפסט, אינדיאנפוליס קולטס.

ניו אינגלנד פטריוטס (4-6) – ניו יורק ג׳טס (4-6), 3:10

משחק הגנתי, אולד סקול, שנגמר בהחזרת הפאנט הראשונה לט״ד העונה.

זאק ווילסון ומאק ג׳ונס, שני חברים לדראפט קלאס של 2020, שיחקו פוטבול רע מאוד. הפאנטר של הג׳טס עלה לדשא יותר פעמים ממה שווילסון השלים מסירות.

במסיבת העיתונאים האחרונה, רוברט סלאח אמר שלא בטוח מי יפתח בעמדת הקוורטרבק ביום ראשון הקרוב מול הג׳טס. וזאת לאחר שווילסון ענה שהוא לא מרגיש כי איכזב את ההגנה שלו.

הפאטס גם צריכים להיות מודאגים מהיכולת ההתקפית. אולי ביילי זאפי זו התשובה שלהם במקום ג׳ונס, שרק בשנה שעברה נבחר להיות שחקן טופ 100 בליגה?

בפאלו בילס (3:7) – קליבלנד בראונס (7:3) 23:31

לפני תחילת העונה, על הנייר היה מדובר במפגש מרתק, אך לאחר 10 מחזורים היה ברור שמוקד העניין העיקרי הוא העתקת המשחק מבאפלו המושלגת לאיצטדיון הסגור בדטרויט. "המארחים" פתחו קצת בהיסוס, אך לאחר שפיגור 10:6 לא הביטו יותר לאחור וכשעלו ליתרון 10:28 כבר היה ברור שהמשחק סגור.

משחק חלש באופן יחסי לג'וש אלן, שסיים עם 197 יארד וט"ד אחד, אך נהנה ממשחק ריצה דו ראשי כשגם דווין סינגלטרי (ט"ד אחד) וגם ג'יימס קוק סיימו עם 86 יארד כל אחד. בצד השני 324 יארד ושלושה ט"ד של ג'קובי בריסט לא עזרו לקליבלנד.

משחק בייתי, באפולו בילס בדטרויט.

ניו אורלינס סיינטס (7:4) – לוס אנג'לס ראמס (7:3) 20:27

הראמס ממשיכים בשקיעה שלהם, וככל הנראה העונה הזאת תסתיים כאחת הגרועות ביותר של זוכת סופרבול. הסיינטס לקחו את המושכות במחצית השניה ולא הביטו לאחור, בעוד בצד המפסיד איבדו את מאט סטאפורד לזעזוע מוח, שבשלב זה לא ברורה חומרתו.

אנדי דלטון המושמץ הצליח להתגבר על הגנת הראמס בראשותו של ארון דונלנד וסיים את המשחק 260 יארד ושלושה ט"ד, בעוד כריס אולבה הרוקי מסיים עם 102 יארד וט"ד בתפיסה. 159 יארד ושני ט"ד לסטפורד לפני שיצא מהמשחק.

נפילה חופשית, הראמס.

אטלנטה פלקונס (6:5) – שיקגו ברס (8:3) 24:27

ג'סטין פילדס, השחקן המלהיב ביותר בליגה בשבועות האחרונים, הגיע לעיר הולדתו וקיווה להשיג ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים מול בני המשפחה ביציעים. לאחר מחצית ראשונה זה נראה מבטיח, אך היעלמות מוחלטת של הברס במחצית השניה אפשרה לפלקונס לנגוס ביתרון ולסיים עם שער שדה כשנותרו פחות משתי דקות על השעון. כדי להוסיף חטא על פשע, פילדס נפצע בדרייב הסיום וכרגע לא ברור אם יהיה כשיר לשבוע הבא.

131 וט"ד למרכוס מאריוטה, אך כוכב המשחק היה קורדרל פטרסון, שאומנם סיים רק עם 52 יארד על הקרקע, אך גם השיג ט"ד בהחזרת כדור (התשיעי שלו בקריירה) ושבר את שיא כל הזמנים. 153 יארד באוויר (1 ו-1) לפילדס, שהוסיף גם 85 וט"ד על הקרקע.

שובר שיאים, קורדל פאטרסון

דנבר ברונקוס (7-3) – לאס ווגאס ריידרס (7-3), 22:16

העונה של הריידרס עונה רעה, אפילו מאוד. את זה העיניים האדומות של דרק קאר, שבכה על מצב הקבוצה בראיון לאחר המשחק הקודם, יראו לכם.

אמנם, יש דבר אחד שעובד אצל הריידרס כמו שעון: החיבור בין קאר לדוונטה אדאמס. חברי הקבוצה בקולג׳, שכעת משחקים יחד, השתלבו ל-9 ט״ד כבר העונה. התשיעי היה הט״ד שגמר את המשחק בהארכה ונתן להם את הניצחון השלישי שלהם העונה נגד היריבה של ממייל היי.

מלווין גורדון, שעשה לא מעט טעויות אצל הכתומים גם בראשון וגם בכל העונה, שוחרר מהקבוצה יום לאחר המשחק. בנוסף – עוד משחק ללא ט״ד לראסל ווילסון באוויר, מה יהיה עם מספר 3 בכתום, ומתי נתניאל האקט אורז את התיקים ועף משם?

איך נפלו גיבורים, ראסל ווילסון

מינסוטה וייקינגס (2:8) – דאלאס קאובויס (3:7) 40:3

לאחר שהתפעלנו מהוייקינגס בשבועות האחרונים, הקאובויס הגיעו למינסוטה ומסרו הצהרה שתהדהד שם עד סוף העונה, ואולי אפילו עד המפגש האפשרי בפלייאוף. המשחק התחיל בשוויון 3:3, אך מאותו הרגע היה כ"כ חד צדדי עד ש-CBS החליטו לעבור למשחקים אחרים במהלך הרבע השלישי.

276 יארד ושני ט"ד לדאק פרסקוט, שקיבל עזרה  מטוני פולרד – שמסתמן כרץ האיכותי בדאלאס – עם 80 יארד על הקרקע ו109 יארד באוויר ו2 ט"ד. 105 יארד לקירק קאזינס ו-72 יארד על הקרקע לדלווין קוק.  

הכוכב של מדינת הכוכב, טוני פולארד.

פיטסבורג סטילרס (7:3) – סינסינטי באנגלס (4:6) 37:30

אחד המשחק הטובים של המחזור, שהיה צמוד לכל אורכו, אך בסיום אלופת ה-AFC סיימה כשידה על העליונה. שחקן המשחק היה ללא ספק הרץ סמאג'ה פרין, שסיים את המשחק עם שלושה ט"ד בארבע תפיסות בלבד והוסיף 30 יארד על הקרקע. האם ג'ו מיקסון (20 יארד) צריך להתחיל לחשוש?

355 יארד ארבעה ט"ד ושני איבודים לג'ו בורו, בעוד טי היגינס הוסיף 148 יארד בתפיסה. 265 יארד לק"ס הרוקי קני פיקט, שנעזר בחברו למחזור הדראפט, הרסיבר ג'ורג' פיקנס שסיים עם 83 יארד וט"ד בארבע תפיסות בלבד.

ג'מאר מי? בורו והיגינס.

לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס (5-5) – קנזס סיטי צ׳יפס (2-8), 30:27

המשחקים בין הקבוצות הללו תמיד מרתקים, ג׳סטין הרברט ופטריק מאהומס מתעלים על עצמם ופשוט משחקים פוטבול התקפי שוטף.

דווקא ביום החזרה של קינן אלן, התופס הכוכב של לוס אנג׳לס היה ג׳וש פאלמר, שתפס 2 ט״ד ו-106 יארד. התכולים היו ביתרון למשל רוב שלבי המשחק, כולל בדקות הסיום עד שטראוויס קלסי שבר כל תיקול ונכנס לאנדזון עם 37 שניות על השעון.

ג׳סטין הרברט נחטף בדרייב הסופי, תמה חוזרת בעונה של הצ׳ארג׳רס, ומאהומס ממשיך את הרצף ההיסטורי שלו של ניצחונות חוץ בבית. הוא לא הפסיד משחק חוץ בקריירה שלו ליריבה מהדיויז׳יה.

הם לא לומדים. השאירו לו דקה וחצי. פטריק מהומס.



אריזונה קארדינאלס (7-4) – סן פרנסיסקו פורטי נינרס (4-6) 38-10
נראה שסן פרנסיסקו מבשילה בזמן הנכון כשכל הכלים שעומדים לראשותה התחברו לקונצרט מושלם כמו להקת המריאצ'י שניגנה במחצית של המשחק במקסיקו סיטי.
על ההגנה אין ממש צורך לדבר. החוליה הטובה בליגה אשר מובילה את הNFL ברוב הסטטיסטיקות החשובות, כפתה בפעם השלישית ברציפות שאט אאוט מוחלט על היריבות במחצית השניה.
לא יודע מה דמיקו ראיינס, מתאם ההגנה, אומר לשחקניו בהפסקת המחצית, אבל מה שבטוח שבעונה הבאה הוא יאמר זאת לשחקני קבוצה אחרת מעמדת המאמן הראשי.
אבל מה שבלט בניצחון הזה מול אריזונה הוא סוף סוף מימוש הפוטנציאל ההתקפי כשג'ורג' קיטל וברדנדון איוק זוכים ל2 מסירות לט"ד כל אחד, דיבו בריצה אופיינית של 37 יארד לט"ד משלו וכריסטיאן מקפרי ואליז'ה מיטשל חוגגים מעמדת הרץ האחורי.
על כל זה ניצח ג'ימי גארופולו, שכהרגלו לא ממש נצץ לראווה, אבל משחק הכי טוב ששיחק בקריירה שלו ואף השווה את שיאו האישי עם 4 ט"ד במסירה וכבר שלושה משחקים לא סיכן את הכדור עם טעויות אופיניות.
בסוף הרבע השלישי זה כבר היה גמור. אריזונה הרימה ידיים והק"ב השלישי שלה, מקסורלי, החליף את קולט מקוי. במקביל גם החוליה השלישית של הניינרס נכנסה לסיים את המשחק.

סן פרנסיסקו מצליחים עם הנצחון אמש לכבוש את ראשות בית הNFC מערב כשהם מובילים בחצי משחק על סיאטל. בקצב שבו חטיבת הNFC  מתקדמת, המאבק על הווילד קארד יהיה, ובכן, פרוע ביותר, ולכן יש חשיבות עליונה מי יגיע אליו מראשות הבית שלו.

הצלחה פנומינלית, דמיקו ראיינס.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. תודה על הסיקור !
    אכן ניצחון מהדהד של הקאובויס בראשות טוני פולארד שנותן עונה אדירה.
    במקביל ,הניינרס מתעוררת ואני מעריך שדאלאס או סן פרנסיסקו יקחו את אליפות

    1. זהו, שני נצחונות ברצף ואליפות? אם היה לי ביטקוין על כל פעם שדאלאס היו אמורים לקחת אליפות הייתי היום עם מליון שניים בכיס כי לפי התחזיות דאלאס צריכים להיות המכבי תל אביב של הליגה, עם 30-40 אליפויות רצופות. מה לעשות שמשחקים בשיטה שלא ממש מבטיחה לקבוצה הטובה ביותר (שהיא לא דאלאס) להגיע לסופרבול, ומספיק הפסד אחד לעוף. הם עם הגרלה חצי-חצי עד לסוף העונה, ומקומם בפלייאוף די מובטח, אבל נשאיר את החגיגות למאני טיים.

      1. דווקא לא שניים ברצף ( הפסידה לגרין ביי שבוע שעבר) . השנה כדאי לך לשים ביטקוין על דאלאס או סן פרנסיסקו.

    1. לא יודע. קאזינס וקוק די בינוניים עד עכשיו העונה, וזה ג'סטין ג'פרסון שמשאיר את ההתקפה שלהם בחיים. הם די גירדו ניצחונות עד עכשיו, ולי אישית היה נראה שבלו"ז הקשה שהיה להם, יגיע משחק עם נפילה משמעותית. נראה אם הם יצליחו להתאושש

      1. לגבי קוק אני מסכים, אבל קאזינס דווקא טוב ברוב המשחקים העונה (חוץ מאשר נגד ההגנות המצוינות של האיגלס והבילס). לא חשבתי שזה יגיע בצורה כזאת קיצונית ונגד דאלאס

        1. לקאזינס השנה בעשרה משחקים כבר 8 אינ', ב 2.1% מהזריקות הוא זורק חטיפה. בשנה שעברה ב 16 משחקים הוא זרק 7 אינ' ב 1:2% מהזריקות. גם באחוזי השלמה ויארדים לניסיון הוא חווה ירידה משמעותית.

          הוא לא טוב השנה ונראה לי שזה ג'סטין ג'פרסון שמשאיר את ההתקפה שלהם בחיים. למרות המאזן המרשים הם די תעלומה לקראת המשך העונה – יכולים גם לעוף בסיבוב הראשון של הפלייאוף וגם להגיע לסופרבול. שווה לעקוב

          1. בסופו של דבר, כל מה שג'פרסון עושה בתור רסיבר נרשם גם לזכותו של קאזינס בסטטיסטיקה. הפסד של מינסוטה לא היה מפתיע אותי, ואולי אפילו קצת צפוי אחרי שהם בזבזו את כל המזל שלהם בשבוע שעבר, אבל ציפיתי מהם לפחות להיות קרובים או לעשות משהו טוב, ולא להתפרק בצורה כזאת

      2. מסכים, הטבלה במקרה שלהם משקרת, והפעם קרה המקרה הבאמת נדיר שכל הבעיות של מינסוטה צפו ביחד, והקאובויס התחברו ביחד, מחזה די נדיר, ועל כן אני לא צופה להם תבוסות עתידיות. הפסדים כן, אם כי אני אהיה מופתע אם יותר מ2, גג 3 עד סוף העונה, אבל לא מכות כאלה, זה אירוע חד-פעמי ברמה הזו.

  2. תודה רבה על הסיקור. לאור הלו"ז הקל של הצ'ארג'רס אני בספק אם כל ה-AFC מזרח יגיעו לפלייאוף, אבל ככה זה, ככל שהבית יותר איכותי ככה קטנים הסיכויים שלך להעפיל מתוכו. אני ממש מקווה שקנזס ולא הטייטנס יקבלו את הווילד קארד

  3. הניינרס נראים ממש טוב במחזורים האחרונים
    קו הגנה דורסני וגם קו התקפה מצוין בראשותו של ויליאמס שיחד עם יוזצ'ק מייצרים סביבה מפנקת לרצים. זה עוד לפני שדיברנו על הטרסטיליות של שלושת יצרני הנקודות והיארדים העיקריים שלהם – קלסי, סמואל ומקקפרי. ממש תענוג לראות
    סתם כדי לסבר את העין, התוצאה המצטברת במחציות השניות של שלושת המשחקים האחרונים שלהם היא 54:0

  4. מעולה, כל מילה בול. הניינרס בהחלט מקנים לאוהדיהם את אותה חוויה שזכו לה שנה שעברה, עם הק״ב המושמץ גארופולו, לא דורסים את הליגה, אבל פתאום אתה מרים את הראש והופ! הם מעל 500 ובראשות הבית. ולחשוב איזה סבב מרורים האכילו את גארופולו בפגרה ואיך הוא מציל אותם שוב. לא שזה יעזור לו בעונה הבאה גם אם יביא להם סופרבול כי הבעלים שמו יותר מדי כסף על ההימור ששמו טריי לאנס וכידוע ככל שההימור נהיה יקר יותר, ככה שופכים עליו יותר כסף.
    ואם כבר הימור, אז זאק ווילסון. נכון שהג׳טס רואים את הפטריוטס ומשחקים ברברס, לא משנה מי יעלה מולם ובאיזה רמה (משחק שני העונה שהפטריוטס משחקים איום ונורא ומנצחים מפוקס), אבל צריך להגיד, הילד לא מתחבר. ההגנה שלהם עובדת. ההתקפה שלהם עובדת מסביבו של ווילסון, והילד לא מתחבר. אם זה הנטיה שלו לשים את הכדור פיקס בידיים הלא נכונות, קבלת ההחלטות הבעייתית, חוסר היכולת לכפות את עצמו על המשחק, חוסר יצירתיות, כאילו תיקח רשימה של כישורים שעושים ק״ב גדול, תעשה הפוך, תקבל אותו. פה ושם יש ניצוצות של כשרון. אפילו מנהיגות וניהול, מה שאתה מצפה מק״ב סביר מינוס שיעשה אין לו, ובינתיים הנצחונות הגדולים הושגו למרות. הג׳טס נמצאים בעמדה שבה עדיין אף אחד לא מצפה מהם לכלום ולכן יש להם את הלוקסוס לעשות אקספרימנטים.
    צריך לבדוק מה עובר על מישהו שמחליט לפרוש בפגרה ואז מתחרט, אם זה בריידי שכבר הודיע וחזר בו, או מקווי שהרהר בנושא. שניהם חזרו פיזית לליגה, אבל בפועל אפשר לומר שהם מנטלית כבר פרשו.
    בקרב הפיקציות הובסה הפיקציה ממינסוטה על ידי הפיקציה מדאלאס. האחת הפכה לבון טון של כל מני למרות שטרם הציגו יכולת ראויה, והשני תמיד נחשבת לאלופה שבדרך כי חצי מהפרשנים והשדרים שיחקו שם ויש להם כסף לקנות את החצי השני.
    האיגלס, מנגד, עשו נצחון מהסוג שקבוצות שרצות לאליפות רושמות, כזה שלא היו צריכים לנצח ובכל זאת, או להפך, כזה שמראה שהמזל הולך איתם העונה. אם יסיימו עם הגביע ביד זה יהיה משחק שיזכרו בו היטב שמה. כך או כך אני לא אתפלא אם ירשמו בפילדלפיה עוד הפסד או שניים, מה שלא יפגע בריצה שלהם העונה, כי אין מה לעשות, אף אחד לא יכול לשחק 17 משחקים בלי למעוד פה ושם, חבל שזה בא על חשבון הקולטס.

  5. לא זוכר איפה ראיתי את זה (אולי אפילו כאן) וזה אמנם קצת דמגוגי אבל אם הברונקוס היו שמים בכל משחק 18 נקודות בדיוק על הלוח בתום המועד החוקי הם היו עכשיו על מאזן 1-9.
    עונה טובה מאד של ההגנה נזרקת לפח על נחשלות התקפית.

    1. אתה מתכוון ע ו ד עונה טובה של ההגנה – לפני עשור הברונקוס רכבו על הגנה לאליפות עם קצת פייטון בדמדומים ו- DT, ומאז ועד היום זה הצד היחיד של הכדור שקיים שם

  6. זה היה מהר
    זאק וילסון לא יפתח במשחק הבא נגד הברס

    ציוץ של אדם שפטר:
    Breaking: During a team meeting minutes ago, Jets players were informed that Zach Wilson is not starting Sunday's game vs. the Chicago Bears, sources tell ESPN.

    Wilson — who had a 5-2 record as a starting QB this season, with both losses coming vs. the Pats — is being benched.

    https://twitter.com/AdamSchefter/status/1595447112464011280

כתיבת תגובה

סגירת תפריט