אירועי דיומא – 20.11.22 – מונדיאל 2022 יוצא לדרך, טניס ושחמט

כדורגל / עומר בקאל

מונדיאל 2022:

קטאר – אקוודור 18:00

מונדיאל 2022 יוצא לדרך! החל מהשעה 6 בערב היו מוכנים להדליק מסך טלוויזיה, פלאפון או מחשב ברקע לכל מה שאתם עושים כי אירוע הספורט הגדול של השנה מתחיל. בעוד לא קיבלנו משחק פתיחה נוצץ במיוחד, בבית א' בו לוקחות חלק גם סנגל והולנד ביחד עם אקוודור וקטאר התחרות על סגנות הבית ומקום בשמינית הגמר פתוחה לחלוטין וכל משחק יכול להתברר כחשוב במיוחד.

ידידות נבחרות:

ישראל – קפריסין 18:30

נבחרת קפריסין תתארח באיצטדיון המושבה כחלק ממשחקי הידידות בין הנבחרות שלא הצליחו להעפיל לגביע העולם. אחרי הניצחון על נבחרת זמביה לאורן חזן תהיה הזדמנות נוספת לבחון את הדור הצעיר של הכדורגלנים הישראליים במדי הנבחרת הלאומית. אוסקר גלור גלוך, דורון ליידנר, איתמר שבירו, תאי בריבו ועוד שחקנים שבדרל כלל לא מקבלים את מירב ההזדמנויות צפויים להתלבש למשחק.

גמר הסבב בטניס / עמיחי קטן:

20:00 נובאק דג'וקוביץ' – קספר רוד:

עם ההעפלה לגמר מספר 8 שלו בטורניר גמר הסבב, לאחר ניצחון על פריץ, שיפר דג'וקוביץ' גם את הדירוג העולמי שלו והוא יעפיל למקום החמישי בדירוג, שם הוא יסיים את השנה. לעומתו, קספר רוד יסיים את השנה שני בעולם אם יזכה, כיאה לשנה שבה הוא העפיל לשני גמרי גראנד סלאם והפסיד בשניהם, ובמקום השלישי אם לא, לאחר שהביס את אנדריי רובלב בחצי הגמר.

חבר שלי נסע לטורינו, איטליה, על מנת לצפות בכמה מהמשחקים בטורניר השנה, ואני מצרף כאן, באישורו כמובן, כמה תמונות שהוא צילם:

תל-אביב על מפת רשימת התארים של דג'וקוביץ' השנה. צילום – ישראל רזניק
צילום – ישראל רזניק
צילום – ישראל רזניק
צילום – ישראל רזניק

שחמט / עמיחי קטן:

אליפות העולם לנבחרות תצא לדרך היום, כאשר 12 נבחרות חולקו ל-2 בתים לשלב בתים ראשוני, ואחריו רבע גמר והלאה. בבית א' ישחקו סין, צרפת, הולנד, דרום אפריקה, ספרד ואוקראינה, ואילו בבית בית יהיו אזרבייג'ן, הודו, אוזבקיסטן, ארה"ב, פולין והמארחת ישראל.

המשחקים יהיו בפורמט מהיר יחסית של 45 דקות למשחק בתוספת 10 שניות על כל מסע, זאת על מנת שיהיה אפשר לסיים את השלב הראשון בתוך 3 ימים (2 משחקים ב-2 הימים הראשונים ואפשרות לשובר שוויון ביום השלישי במידת הצורך), ולסיים את התחרות כולה בתוך כשבוע, כאשר סדר המשחקים של השלב הראשון ייקבע מחר בטקס הפתיחה. הסיבוב הראשון ישוחק היום בשעה 16:00 והסיבוב השני בשעה 19:00.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

      1. יש דמיון בין הקטארים להפועל.
        הספונסרים של הפועל ת"א הם vegan friendly
        וגם קטאר הם הספונסרים של בשר-רע או בשמו המלא עזמי בשארה

  1. גם אקוואדור חלשה מאוד. מעניין איך הם ביחס לישראל. משחק פתיחה משעמם מאוד. שמישהו יחזיר לי את השעתיים האלה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט