אירועי דיומא – 21.11.22 – מונדיאל 2022 ושחמט

כדורגל / עמיחי קטן:

מונדיאל 2022:

15:00 אנגליה – איראן:

הפייבורטית המובהקת של בית ב' היא זו שתפתח את הקמפיין הזה, כשהאוהדים האנגלים אולי זוכרים שהנבחרת שלהם לא סיימה בראשות בית במונדיאל מאז 2006, כולל בפעם האחרונה שהם היו בבית עם ארה"ב, אז האמריקאים סיימו ראשונים והאנגלים שניים. כמו כן, זו הייתה הפעם היחידה של האנגלים בראשות בית מאז 1990, ועם מאזן מושלם בשלב הבתים הם לא סיימו מאז 1982, אז הם ספגו שער אחד בלבד במונדיאל כולו. האיראנים לא הגיעו ל-3 ניצחונות בכל המונדיאלים במצטבר, כשרק ארה"ב ב-1998 ומרוקו ב-2018 ירדו מנוצחות נגד האיראנים.

18:00 סנגל – הולנד:

המשחק השני של בית א' מפגיש את 2 המועמדות המובילות להעפיל לשמינית הגמר מבית זה, או לפחות עד שנודע רשמית שסאדיו מאנה לא ישתתף בטורניר. גם בלעדיו, הסגל של סנגל הוא חזק יותר מזה של קטאר ואקוודור על הנייר, אבל כעת התקוות להפתעה מעבר לשמינית הגמר קצת ירדו. בכל מקרה, במשחק הזה ההולנדים פייבוריטים, אבל שתיהן בונות בעיקר על נקודות ב-2 המשחקים הבאים.

21:00 ארה"ב – ווילס:

ארה"ב לא העפילו למונדיאל הקודם ב-2018, אך ב-2 המונדיאלים שלפניו הם העפילו לשמינית הגמר והפסידו לבלגיה בהארכה ולגאנה בפנדלים, כך שהם לא כל כך קלים להכרעה כמו שנדמה ממבט ראשון. לעומתם, ווילס בהופעת מונדיאל ראשונה מאז 1958, אבל הם העפילו לחצי הגמר ביורו 2016, מה שמרמז על כך שמדובר בנבחרת שיכולה וצריכה להאמין בסיכוי שלה, לפחות להעפיל לשמינית הגמר.

תוצאות אתמול:

קטאר – אורוגוואי 0- 2: אנר ולנסיה הכריע את המשחק עם צמד, הראשון בפנדל בדקה ה-16 והשני בדקה ה-31. כבר בדקה השלישית הוא כבש לראשונה, אך השער נפסל לאחר בדיקה ארוכה בטענת נבדל. הרשתות החברתיות עסקו ב-3 נושאים עיקריים הקשורים למונדיאל אתמול – דיון בשאלה מדוע השער הראשון נפסל (כנראה שבצדק בסופו של דבר), בדיחות על רמת הכדורגל של הנבחרת הקטארית (בעיקר במחצית הראשונה) ואזכורים כאלה ואחרים של הנסיבות הבעייתיות שהביאו את המונדיאל לקטאר והתוצאות הטרגיות של זה (בין השאר – ניסיונות לקשר אסוציאטיבית בין סמלים שונים בטקס הפתיחה של המונדיאל ובין האלפים שקיפחו את חייהם בעבודות).

שחמט / עמיחי קטן:

טבלת ביניים:

בית א':

אוקראינה – 4

סין – 4

ספרד – 2

צרפת – 2

הולנד – 0

דרום אפריקה – 0

בית ב':

אזרבייג'ן – 4

הודו – 2

ארה"ב – 2

אוזבקיסטן – 2

ישראל – 1

פולין – 1

15:00 סיבוב שלישי:

בית א':

צרפת – ספרד

דרום אפריקה – הולנד

סין – אוקראינה

בית ב':

ישראל – פולין

אזרבייג'ן – הודו

אוזבקיסטן – ארה"ב

18:00 סיבוב רביעי:

בית א':

ספרד – אוקראינה

הולנד – סין

צרפת – דרום אפריקה

בית ב':

ישראל – ארה"ב

הודו – אוזבקיסטן

פולין – אזרבייג'ן

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. בס"ד
    תודה חברים.
    בהצלחה לישראל בשחמט.
    והשערוריות בקטאר לא מפסיקות.
    עכשיו אסור להכניס אוכל כשר ולהתפלל תפילה יהודית..

    1. תשמע אני לא יודע אם זה אמיתי אבל זה המחיר, אתה שולל הכנסה של חמץ לבתי חולים בישראל בפסח ומקבל שלילה להכניס אוכל כשר למונדיאל בקאטאר. נראה לי כמו צדק פואטי, אמרו את זה בסופראנוס או בסנדק או בסמויה (תסלחו לי על האי דיוק) שאם תכנס בין האדם לאוכל שלו הוא יכעס.

  2. השוער האיראני חטף פצצה ניסה עשר דקות להתאושש הפרצוף שלו נראה כמו משחקי הכס – בסוף יצא. באסה בשבילו. בחור קשוח

    1. חחחחח ראית שהוסיפו 24 דקות למשחק? שתי פציעות ראש
      וויי וויי משקוף של איראן פיקפורד לקח שער בטוח חבל היה גול לאיראן – פספסו

  3. 10 דקות תוספת זמן ועכשיו ואר לפנדל – המשחק שלא נגמר כבר שעתיים ורבע עוד מעט בלי הארכה ועכשיו פנדל לאיראן

  4. פנדל שכולו רמאות. גארת' בייל בכלל לא היה בעמדה של לסכן את השער, הוא קפץ בין האמריקאי לכדור במטרה ליצור מגע וליפול, תהיה לי בריא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט