משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק: סיכום שבוע ב-NFL/ שחר דלאל

1. בשנה שעברה זכינו לראות את (אולי) משחק הפלייאוף הגדול בכל הזמנים בין קנזס סיטי לבאפלו. באותו משחק מה שבלט היה איכות השחקנים, במיוחד של מקבלי ההחלטות מאחורי הסנטר, אך גם של הצוות המסייע. ביום ראשון האחרון קיבלנו משחק שהיה זהה במהות, ולנו רק נשאר להדליק את הטלוויזיה וליהנות.

ג'וש אלן היה אותו ג'וש אלן, בעוד קירק קאזינס לא יכול להיות איתו באותה שיחה, אך שתי הקבוצות נסמכו על הפליימקרים שלהם – אלן בצד אחד וג'סטין ג'פרסון בצד השני – כדי להישאר במשחק, שבו כל מה שאנחנו יכולים לדמיין קרה. ברגעים האלה זורקים את כל ספרי המהלכים שיש ונותנים לכוכבים האדירים האלה פשוט לשחק כאילו הם בחצר האחורית. ולפעמים בדיוק באותו הרגע קסמים מתרחשים.

2. לכל השואלים, לא ממש לא צריך להתחיל לדאוג לבאפלו וסיכויי הזכיה שלה בסופרבול.

3. אני חושב שאפשר כבר להכריז בפה מלא שמינסוטה היא המועמדת הראשית להגעה לסופרבול מה-NFC, במיוחד לאחר ההפסד של פלידלפיה במאנדי נייט.

4. אפרופו ההפסד של האיגלס, אנחנו אומנם אוהבים לחבוט בקבוצת הפוטבול של וושינגטון – ובצד מוחלט – אבל את אותה קבוצה מאמן אחד המאמן המדהימים בליגה. הרגע הזה ביום שני הראה איך הוא מצליח להחזיק את הקבוצה שלו ביחד למרות כל הרעש שמסביב.

5. נעבור למועמדת השלישית ב-NFC: האם אחרי הפתיחה המופלאה שלהם לעונה דאלאס מתחילים לאבד את האוויר? נכון, זה ה-NFL והכל יכול לקרות, אבל ההפסד בגרין ביי ביום ראשון בהחלט הוא לא מסוג ההפסדים שקבוצה עם שאיפות ללכת רחוק יכולה להפסיד.

6. ברכות לג'ף סאטרדיי על הניצחון הראשון שלו במשחק הראשון כמאמן הקולטס. נכון זה רק מחזור אחד, אבל המשחק הזה אולי צריך להדליק למקבלי ההחלטות נורה אדומה, ואולי סוף סוף יתחילו לחפש מאמנים קצת רחוק יותר מהמקומות המקובלים. מאמן היריבה (ג'וש מקדניאלס) הוא הוכחה שאתה יכול לעשות את הכל נכון ועדיין להיכשל מאמן ראשי (פעמיים!). זאת רק עוד הוכחה שמדובר בתפקיד של הרבה יותר מ-Xs אנד Os…

7. אבל זה לא משנה את העובדה שג'ים אירסיי הוא אחד הבעלים הגרועים בליגה…

8. כדאי להקשיב לג'יי ג'יי וואט:

8. עוד נתון שבו טום בריידי הוא האחד והיחיד:

9. בשקט בשקט טרבור לורנס מתחיל להראות למה נבחר ראשון בדראםט:

10. ונסיים בחידה:

*

משחק יום חמישי (03:20): טנסי טייטאנס (3:6) אצל גרין ביי פאקרס (6:4)

העונה המסויטת של גרין ביי קיבלה השבוע תפנית, כשהצליחו לנצח את הקאובויס, שהגיעו ללאמבו פילד כפייבוריטים מובהקים, אבל נכנעו לקאמבק לא צפוי של הפארקס. מי שהיה כוכב המשחק היה ללא ספק כריסטיאן ווטסון, שהשיג שני ט"ד ברבע האחרון. מסתמן שהרוקי מפתח קשר חזק עם הק"ב ארון רודג'רס, ואם זה באמת כך אז זה בדיוק מה שהרופא רשם לחולה מווסיקונסין.

בצד השני מגיעים חבולים ופצועים, כאשר לפחות ארבעה שחקנים פותחים מהשבוע שעבר לא ייקחו חלק במשחק. הטייטנס חווים עונה של עליות וירידות, אבל עדיין יכולים להסתמך על דריק הנרי הבלתי נגמר. האם הוא לבדו יספיק כדי לנצח בלאמבו פילד?

הימור: המשחק מול דאלאס עורר את החשק לרדג'רס שיחפש ניצחון שני באותו השבוע. הפאקרס במשחק צמוד.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה על הסיקור.

    מעניין שקירק קאזינס עם עונה סטטיסטית די בינונית של 14 ט"ד לעומת 8 אינט' (עומה שעברה זה היה 33 מול 7) ומינסוטה עדיין מועמדים בכירים מה NFC. אפשר אולי לדבר גל ג'סטין ג'פרסון כעל מועמד ל MVP?

  2. משחק הפלייאופ הגדול בכל הזמנים ואולי הגדול ביותר היה הסופרבול בין הפטס לאטלנטה והחזרה המטורפת של ברייד מ28-3

      1. מסכים.
        אני לא כל כך זוכר (משנות ה90 צופה באדיקות), אבל זכורים לי כמה משחקים מטורפים בעונה הרגילה, אחד מהם של ברט פארב המעצבן אני לא זוכר מול איזה קבוצה אבל היה שם קרב אקדוחנים מטורף.

  3. תודה שחר.
    באפלו מזכירים לי קצת את הירידה ביכולת באמצע העונה שעברה, אבל הפעם יש להם יריבות קשה יותר בתוך הבית ואם לפני חודש דובר על כך שהם עשויים לארח את הצ'יפס בסוף ינואר, עכשיו לא בטוח שהם יארחו אפילו משחק אחד. עבור קבוצה שלא הפסידה אף משחק בית בפלייאוף מאז 1996 ולא ניצחה בחוץ מאז 1992 זה אמור להיות משמעותי.

    1. בבית זה תמיד עדיף לשחק אבל יש גם דוגמאות הפוכות .
      אני זוכר אגדה שהפקרס בלתי מנוצחים בלימבו בינואר
      מאזן הפליאוף של מאמן הרייבנס הארבו טוב יותר בחוץ מאשר בבית .
      ב AFC הקטלני השנה קודם כל תגיע לפליאוף

  4. העונה הזו משוגעת לגמרי. הבילס כן צריכים להיות מודאגים כי הם חנקו משחק 3 מתוך 9 שהיו צריכים לקחת…
    מינסוטה זו אניגמה בעיני ובכלל לא בטוח שיוכלו לתת פלייאוף איכותי.

  5. אני חושב שזאת שטות להגיד בפה מלא שמינסוטה היא הקבוצה הטובה ב NFC בגלל שפילי הפסידה משחק אחד. אותה מינסוטה נכתשה ע"י פילי בהפסד היחיד שלה. לפילי יש הכל. אז היה משחק אחד פחות מוצלח שגם בו בגלל איבודי כדור לא אופייניים לקבוצה וטעויות שיפוט קשות, פילי הפסידו.
    במידה ושבוע הבא יפסידו פעם נוספת אפשר יהיה לפקפק ביכולתם. היום עדיין לא.

    1. קשה להגדיר קבוצה הכי טובה ב-NFC כמו נניח הצ'יפס ב-AFC כי זה תלוי במצ'אפ. הייתי אומר שאין כזו וכפי שרשמת פילי הראתה עדיפות על מינסוטה אם רק משווים ביניהן

    2. אני מרגיש שהם קבוצה יותר "שלמה' כרגע, וידעו להתמודד עם מצבים קשים יותר ולחזור מהם. אני בעיקר מקווה שההפסד השבוע העיר את פילי ונראה קרב דו ראשי על המקום הראשון עד הסיום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט