ג'ורג' נגד דוראנט, לוקה יקווה להקסים את הבלייזרס ומיאמי מקווה לעשות מיני סוויפ על שארלוט בלילה של שמונה משחקים מעניינים / עידו רבינוביץ

ג'ורג' נגד דוראנט, לוקה יקווה להקסים את הבלייזרס ומיאמי מקווה לעשות מיני סוויפ על שארלוט בלילה של שמונה משחקים מעניינים / עידו רבינוביץ

לוס אנג'לס קליפרס (5-7) – ברוקלין נטס (7-5), 23:00

הנטס ישמחו להמשיך לנצח ללא ההוריקן שנקרא קיירי אירווינג, כעת הם מתחילים מסע של ארבעה משחקי חוץ בחוף המערבי שנפתח בחלון המוקדם של יום שבת נגד הקליפרס החזקים.

שתי היריבות הלילה קיבלו מנוחה לאחר שגברו על היריבות העירוניות שלהם – הקליפרס אירחו את הלייקרס וניצחו ב-13 הפרש, הנטס עשו עבודה קלילה מהניקס והביסו אותם בתוצאה 112:85. ההפסד היחיד של הנטס ללא קיירי בארבעת המשחקים האחרונים היה בהפרש 2 למאבריקס, חוץ מזה הם מושלמים.

המאמן הזמני, ז'ק וואהן, שקיבל את המשרה לאחר הפיטורים של סטיב נאש, טען כי הראש של הקבוצה אינו עם אירווינג והפוקוס על החבורה שעולה לפרקט. הוא נותן לג'ו טסאי ואדם סילבר לטפל בכך, ובצדק, הוא רוצה לשמור על העבודה שלו גם מעבר לעונה הזו.

בדומה לנטס, גם הקליפרס מתחילים לתפוס תאוצה לאחר התחלה פושרת לעונה. הם פתחו עם 2 ניצחונות מתוך 6 המשחקים הראשונים שלהם, אך ניצחו חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם, כולל הניצחון על הלייקרס שהיה הגדול ביותר שלהם כל העונה. הם יצאו עם ידם על העליונה בדרבי של עיר המלאכים בתשעת המפגשים האחרונים שלהם נגד הלייקרס.

"אני גאה בבחורים שלנו, יצאנו ברבע השלישי והשתלטנו על המשחק. רק להגיע למחצית השנייה ולהבין שזו תחרות ולא הצגה" אמר טיירון לו על שחקניו לאחר המשחק מול היריבה העירונית.

קוואי לאונרד בחוץ אצל הקליפרס, לקיירי אירווינג יצטרפו טי.ג'יי וורן ויוטה וואטנבה על אזרחי.

הימור: הקליפרס ישמרו על הנקודות מול הקהל הביתי, 5 הפרש לוס אנג'לס.

וושינגטון וויזארדס (6-6) – יוטה ג'אז (3-10), 01:00

המכשפים מהבירה יקוו להפתיע את הסנסציה של הליגה כאשר לאורי מרקנן ודני אבדיה נפגשים ראש בראש פעם נוספת לשחזור הקרב שלהם מאליפות אירופה בקיץ האחרון כאשר הג'אז מגיעים לביקור בדי.סי.

הוויזארדס ישמחו להאריך את רצף הניצחונות לשלוש, לאחר שגברו על שארלוט ודאלאס בשני המשחקים האחרונים שלהם. האקס, ספנסר דינווידי, קלע 33 נקודות ב-17 זריקות בלבד אך משחקים עצומים של קייל קוזמה (36 נקודות, 11 קרשים) ורוי האצ'ימורה (23 נקודות, 8 כדורים חוזרים מהספסל) השאירו את הניצחון אצל הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור.

המשחק הלילה הוא אחד מהמבחנים הקשים ביותר שוושינגטון תתמודד איתם העונה. הג'אז של וויל הארדי, שהחליף את קווין סניידר העונה, היא אחת מהקבוצות היעילות והמהנות ביותר לצפייה העונה. הם מוסרים 27.9 אסיסטים למשחק, הנתון הגבוה שלהם מזה 35 שנים. בנוסף לכך, הם במקום הרביעי מהסוף בזריקות לחצי מרחק עם 4.5% בלבד, לפי cleaningtheglass, הג'אז עם הנתון הנמוך ביותר בליגה בגזרת זריקות ארוכות לשתיים. זה כדורסל חכם, מודרני ואפקטיבי.

הם ניצחו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ניצחון גדול על אחת מהקבוצות החזקות ביותר בקונפרנס השני, האטלנטה הוקס, בתוצאה 125:119. לאורי מרקנן משחק כמו מועמד ל-MVP, מאליק ביזלי נראה כמו מוביל לשחקן השישי של העונה ומייק קונלי חווה מיני רנסנס לקריירה שלו. כיף לראות קבוצה שצופתה להיות בטנקינג אגרסיבי משחקת כדורסל נכון ומנצח.

הג'אז גם נותרו בריאים עד כה, אין פציעות משמעותיות לדווח כעת אצלם. מבחינת המכשפים, בראדלי ביל, קריסטאפס פורזינגיס, טאג' גיבסון ודלון רייט לא יעלו לפרקט הערב.

הימור: הג'אז מנקים את הרצפה עם וושינגטון ומנצחים ב-19 הפרש.

דטרויט פיסטונס (10-3) – בוסטון סלטיקס (3-9), 02:00

הסלטיקס יהיו מאושרים לנצח את המשחק העשירי שלהם העונה כאשר הם מטיילים לאילינוי למפגש עם הקבוצה הצעירה מעיר המכוניות.

רק לפני שלושה לילות הסלטיקס והפיסטונס נפגשו, במשחק שנגמר לטובת הירוקים ב-16 הפרש. ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון קלעו יחד 61 נקודות, אך האקס פקטור היה סאם האוזר הצעיר שקלע 24 נקודות ו-6 שלשות מהספסל של הלפרקונים ב-32 הדקות ששיחק.

הסלטיקס הספיקו לנצח עוד משחק כאשר דרסו את הדנבר נאגטס ב-19 הפרש. היעילות של טייטום ובראון העונה תעלה חיוך על פניו של כל תומך הסלטיקס. טייטום קולע באחוזי היעילות הגבוהים ביותר בקריירה שלו, בראון קולע באחוזי טרו שוטינג של 58.5%, רק 0.1% פחות משיא הקריירה שלו.

מנגד אצל הבוכנות, יעילות זה לא שם המשחק. הם במקום האחרון בליגה באחוזי יעילות, כיאה לקבוצה צעירה כזו. אולם, יש לאוהדי הפיסטונס הרבה סיבות להיות שמחים לגבי העתיד. קייד קנינגהם ממשיך את השיפור שלו, ג'יין אייבי וג'יילן דורן נותנים את התפוקה שציפו להם כשנבחרו בדראפט ואפילו איזייאה סטיוארט מרחיב את המשחק שלו לאלמנטים נוספים.

הבעיה הגדולה היא קיליאן הייז, שפשוט לא נראה שייך לליגה הזו. הוא קולע בפחות מ-20% לשלוש נקודות וב-30.4% אחוזי יעילות. אלו נתונים מחרידים לכל שחקן, במיוחד אחד שנבחר בבחירה השביעית רק לפני שנתיים. אם משהו שם לא ישתנה בקרוב, הוא ימצא את עצמו נודד מחוץ לליגה.

קייד קנינגהם ומרווין באגלי מושבתים הלילה אצל הפיסטונס, כך גם לגביי מלקולם בורגדון ורוברט וויליאמס בצד הירוק.

הימור: אלך על ההפתעה ואקח את דטרויט ב-2 לאחר משחק מורט עצבים.

אינדיאנה פייסרס (6-5) – טורונטו ראפטורס (6-7), 02:00

שתי מתמודדות שנלחמות על שמירה על מאזן חיובי, הראפטורס מדרימים לאינדיאנפוליס למערכה לא פשוטה נגד החבורה של ריק קרלייל ב-"בנקרס לייף פילדהאוס".

הראפטורס מוכרחים לנער מעליהם את ההשפלה מהמשחק האחרון נגד האוקלוהומה סיטי ת'אנדר. כבר מהרבע השני, בו הרעמים תפרו 41 נקודות על ההגנה העייפה של הדינוזאורים, המשחק היה מחוץ לידיים של שחקניו של ניק נרס. ההגנה של הראפטורס הייתה כל כך מבישה, ששחקן טו-ויי אנונימי בשם יוג'ין אומורוי קלע 22 נקודות.

החיסרון של פסקאל סיאקם הורגש והכאיב, הכוכב הקמרוני לא צפוי לחזור בשבועיים הקרובים אז הראפס חייבים למצוא פתרונות. חוסר המאמץ של סקוטי בארנס בלתי מתקבל על הדעת, רוקי העונה שעברה חייב להתאפס על עצמו כבר מהלילה על מנת לשמור על קבוצתו עם הראש מעל המים.

הפייסרס הפסידו את משחקם הקודם לאחר שלוש ניצחונות בית רצופים, קרב צמוד מאוד מול הנאגטס העוצמתיים שנגמר ב-3 הפרש בלבד, הפסד מאכזב במיוחד בהתחשב בכך שאינדי החזיקו יתרון של 17 נקודות ברבע השלישי.

בנדיקט מאת'ורין ממשיך להיות התופעה המרעננת של העונה, הוא קלע 30 נקודות ושמר על הפייסרס במשחק לכל אורכו, כולל 23 נקודות במחצית הראשונה על 10 זריקות בלבד כולל 5 שלשות.

המשחקים הקרובים יכולים להעלות את הפייסרס במעלה הטבלה המזרחית: לאחר המשחק הלילה, הם נפגשים מול ההורנטס, הרוקטס והמג'יק (פעמיים) בארבעת משחקים העוקבים, הפייסרס יהיו פייבוריטיים בכל הארבעה הללו.

יחד עם פאסקל סיאקם, ישבו על הספסל גם פרשס אוצ'יווה וקאם בירץ' בצד של טורונטו.
כריס דוארטה ודניאל ת'ייס יחסרו אצל הפייסרס.

הימור: טורונטו חוזרים לדרך המלך עם ניצחון חשוב ב-6 הפרש.

פילדלפיה 76' (7-5) – אטלנטה הוקס (4-8), 02:30

שתי יריבות מזרחיות שנמצאות בצדדים שונים של מתרס הציפיות נפגשות בעיר אחוות האחים כאשר העיטים מצפינים לפנסילבניה לקרב נוסף של ג'ואל אמביד נגד טריי יאנג.

לאחר שיצאו מרוצים מהתוצאה נגד הסיקסרס רק ביום חמישי, ההוקס ישמחו להשלים מיני-סוויפ על החבורה של דוק ריברס. טריי יאנג הוביל את מתלמדיו של נייט מקמילן עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים בניצחון האחרון שלהם, בנוסף לעזרה של כל שאר שחקני החמישייה שקלעו בספרות כפולות יחד עם אונייקה אוקונגו שגם תרם 10 מהספסל. ההוקס כבר הובילו ב-20 הפרש לפני שהורידו רגל מהגז וניצחו "רק" ב-9 בסיום.

זוהי ההתחלה הטובה ביותר של הציפורים מג'ורג'יה מאז עונת 16/17, עונה בה הסקוררים המובילים של ההוקס היו פול מילסאפ ודניס שרודר. העונה האדומים מגיעים עם הרבה יותר ציפיות, במיוחד מהצמד המרתק שלהם בקו האחורי עם טריי יאנג ודז'ונטה מארי.

מנגד, הסיקסרס יושבים בתחתית הקונפרנס, והם הראו למה במשחק האחרון שלהם נגד אטלנטה. הם קלעו ב-38.6% מחרידים מהשדה ורק 6 שלשות מתוך 30 ניסיונות. ההשבתה של ג'יימס הארדן בשל פציעה אינה קלה לעיכול, אמביד לא מסוגל לסחוב את הנטל ההתקפי וטייריס מאקסי לא יכול לקחת על עצמו את כל האחריות של שחקני הכנף.

"החוסר במשחק של רכז אמיתי היה ממש ברור הלילה. אנחנו חייבים לעשות איזה שינוי מהותי שם" אמר דוק ריברס המתוסכל בסיום המשחק ההוא, בו הסיקסרס איבדו 17 כדורים ומסרו רק 15 אסיסטים.

המזוקן הוא החיסרון המשמעותי היחיד בצד של פילי, בוגדן בוגדנוביץ' עדיין לא שיחק העונה אצל אטלנטה ואין צפי לחזרתו נכון לכתיבת שורות אלו.

הימור: ההוקס נותנים לפילי בראש פעם נוספת, 17 הפרש אטלנטה.

מיאמי היט (7-5) – שארלוט הורנטס (10-3), 03:00

המיאמי היט בצרות, למזלם ההורנטס המדשדשים נשארו בסאות' ביץ', יריבה נוחה לג'ימי באטלר והחבורה להמשיך להשיג קצת מומנטום לאחר הניצחון הקודם שלהם שהיה גם בבית מול הצרעות.

צריך להגיד את המובן מאליו, קיילב מרטין לא יכול להמשיך ולתפקד כפאוור פורוורד פותח של קבוצה עם שאיפות. הוא שחקן שמאוד מתאים ל-DNA של ההיט הלוחמים, אבל כשחקן כנף מחליף, לא פותח בעמדה 4. הבעיה הגדולה יותר הוא שמרטין הוא ללא ספק האופציה הטובה ביותר ברוסטר הנוכחי. ניקולה יוביץ' עדיין לא מוכן לפתוח, וכנ"ל לגביי הייווד הייסמית' וג'מאל קיין, שני שחקני ג'י-ליג בהווייתם.

ההיט בקושי ניצחו את ההורנטס במשחק הקודם, רק לאחר הארכה בה ג'ימי ובאם קלעו 7 נקודות חשובות, כל זאת כאשר ההורנטס ללא לאמלו בול להזכירכם.

הצרעות של סטיב קליפורד כנראה ימשיכו להפסיד לאורך כל העונה, הם לוטשים עיניהם לויקטור וומבאניאמה או סקוט הנדרסון, פרס הניחומים למקום השני בדראפט (מה שלא צלח להם בעונה שאנתוני דייויס יצא לדראפט והם נתקעו עם מייקל קיד גילכריסט).

ההתקפה שלהם מהגרועות בליגה, מקום 28 בדירוג התקפי ו-27 בנקודות למשחק, אך המוח היצירתי של קליפורד בהגנה מצליח לשמור את החבורה שלו באיזורים ממוצעים מבחינה הגנתית. זה הטיקט שלו בשמירה על העבודה הזו מעבר לעונה הזו, בה אין ספק שמיטש קופצ'אק ומייקל ג'ורדן ישמחו לראות את ההפסדים נערמים על עצמם.

יחד עם לאמלו בול, גם גורדון הייוארד, דניס סמית' ג'וניור ואחיו של קיילב מרטין מהצד השני, קודי מרטין, לא יעלו לפרקט בשל פציעות שונות.

ויקטור אולדיפו ועומר יורצבן ימשיכו לראות את המשחקים מהצד כאשר טיילר הירו ודויין דדמון בסימן שאלה אצל אריק ספולסטרה.

הימור: מיאמי מנצחים עוד אחד בעור שיניהם, 4 הפרש.

דאלאס מאבריקס (5-6) – פורטלנד טרייל בלייזרס (3-9), 03:30

הבלייזרס חטפו את אחת מההשפלות הגדולות ביותר בהיסטוריה של המועדון במשחקם האחרון נגד המאבריקס בעונה שעברה, הלילה הם יקוו לשים חותם נוסף ולהשכיח את התבוסה ההיא עם ניצחון כאשר הם מבקרים באמריקן איירליינס סנטר שבטקסס למפגש עם לוקה דונצ'יץ' ועוזריו.

על אף המאזן הפושר של דאלאס, הפנומן הסלובני שלהם עדיין נראה כמו אחד מהשחקנים הטובים ביותר על הפלנטה, אם לא הטוב ביותר. הוא קולע 33.6 נקודות למשחק למרות אחוזי שלשות חלשים, וגם מוסיף 8.3 כדורים חוזרים, 7.9 אסיסטים ו-2 חטיפות כל זאת כשהוא פותח ומשחק כל משחק כ-37 דקות.

ההבדל בין המאבס בבית לבין המאבס בחוץ הוא עצום, הם הפסידו רק משחק בית אחד כל העונה אך ניצחו רק אחד בחוץ בחמשת הניסיונות שלהם, כולל הפסדים רעים למג'יק והוויזארדס.

"הייתי גרוע בשני המשחקים האחרונים, שני ההפסדים האלו הם עליי. אנחנו חייבים להבין מה קורה פה. שני משחקים שהיינו צריכים לנצח, אבל לא עשינו זאת" הצהיר דונצ'יץ' העצבני לאחר ההפסד האחרון נגד וושינגטון.

מנגד, הבעיות של פורטלנד לא מגיעות מהפרקט, אלא מהשחקנים שלא יכולים לעלות עליו. הם ספגו פציעות של דמיאן לילארד, יוסוף נורקיץ', אנפרני סיימונס וג'רמי גראנט בכל השבוע האחרון, וכעת הם נאלצים להתמודד עם העובדה שהרוקי הממריץ שלהם, שיידון שארפ, שבר את האבצע ובספר למערכה הלילה.

החבורה של צ'ונסי בילאפס משחקת כדורסל כיפי במיוחד, גם ללא כל הסגל בבריאות מלאה. הם יכולים להיות מסוכנים אפילו יותר אם לילארד ושאר המושבתים יבריאו לקראת הישורות המאוחרות ביותר של העונה.

הימור: לוקה מג'יק עושה את זה שוב, ניצחון של דאלאס ב-12.

ניו אורלינס פליקנס (6-6) – יוסטון רוקטס (10-2), 03:30

המשחק שסוגר לנו את ליל המשחקים המרגש מגיע מלואיזיאנה כאשר הרקטות מטקסס מגיעים למפגש עם השנקאים ב-"סמות'י קינג סנטר".

המארחים מרחפים מעל מאזן חצוי למשך כל העונה, הם חיברו 2 ניצחונות ברצף ו-2 הפסדים ברצף רק פעם אחת. חוץ מזה הם ניצחו והפסידו לסירוגין. הם נפלו במשחק האחרון שלהם מול הפורטלנד טרייל בלייזרס לאחר מחצית שנייה חלשה מאוד בה קלעו רק 38 נקודות. 29 נקודות מזאיון וויליאמסון לא הספיקו להציל את השקנאים ביום חלש של סי.ג'יי מקולום וברנדון אינגרם.

הלילה הרוקטס הם יריבה טובה להתחיל נגדה רצף ניצחונות. הם ניצחו את החבורה מיוסטון ב-4 מ-5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, והרוקטס כמובן ישמחו להעניק להם את הניצחון שכן החבורה הצעירה מיוסטון לא מעוניינת להגיע לפלייאוף העונה לפני הדראפט המרתק שיגיע בקית הקרוב.

הרוקטס מרוצים מההתעלות הקבוצתית שלהם שמרצה את התרבות של לשחק קשה אך לא לנצח. הם מסרו 60 אסיסטים בשני המשחקים האחרונים שלהם, נגד אורלנדו וטורונטו, שתי קרבות אותם הפסידו ב-7 הפרש כל אחד.

"יש לנו חבורה טובה של שחקנים לא אנוכיים, אני ממשיך להחדיר בהם עקרונות של תנועת הכדור. אנחנו רוצים להיות קבוצה שמשחקת קשה וביחד בשני צדי המגרש. היינו כך בטורונטו, למרות ההפסד" חתם סטיבן סילאס, מאמן הרוקטס, את מסיבת העיתונאים האחרונה שלו.

ג'יישון טייט וברונו פרננדו לא ישתתפו אצל סילאס הלילה, קירה לואיס ואי.ג'יי לידל לא יהיו זמינים מנגד אצל ווילי גרין.

הימור: ניו אורלינס חוזרים למאזן חיובי עם ניצחון ב-13.

לפוסט הזה יש 108 תגובות

  1. נהדר עידו
    בעונה לפני הדראפט שבו שארלוט בחרו את MKG הם העמידו את המאזן הכי גרוע בכל הזמנים ובאיזשהו שלב של הדראפט היה להם כמעט 65 אחוז להנחית את AD. כל זאת ועוד באחד הסרטונים היותר כיפיים (ועצובים) שראיתי בחיי, אז למי שיש שעתיים וחצי פנויות, תבלו:
    https://youtu.be/F3_whi6KuLo

      1. תראה בעצמך בסרטון: בלוטרי הבובקאטס היו פייבוריטים לבחירה. הראשונה ב65% לפני החשיפה של מי יבחר שני בדראפט ולהורנטס (מניו אורלינס) היה 35%. השאר היסטוריה…

        1. חחח. נובמת… אתה מבין שזה כבר אחרי שההגרלה התרחשה? יעני הסתברות מותנית.
          כל מה שזה מבטא זה את העובדה שהיה להם פי שתיים סיכוי מלפליקנס לזכות בבחירה לפני ההגרלה.

  2. אני חושב שהסלטיקס יושיבו בחוץ גם את הורפורד, נותנים לו בדרך כלל מנורה כשיש 2 ברצף.
    עם כל הכבוד, כשגם בראון וגם טייטום משחקים, לא תהיה שום סנסציה. הסלטיקס יקחו ובגרבג נקבל את החמישייה השלישית של הסלטיקס.
    פריצארד סוף סוף נתן משחק מצויין הלילה מול יוקיץ והיום יקבל לדעתי יותר קרדיט. נחייה ונראה.
    מאמין שהוא והאוזר יהיו כוכבי המשנה הלילה.
    ברוגדון עם מתיחה קלה בשריר הירך האחורי. מניח שישב בחוץ כדי שיחלים לגמרי ובשביל לא לקחת סיכון.

    1. אכלנו אותה – שמע לפחות אחת מהעגלות שלנו תנצח הערב חחחחחחח
      אני – לצערי/לשמחתי – פועל על פי משנה סדורה.
      ראס, קיידי, מלו, הארדן, ג׳ורג׳י בוי, פול
      בקיצור – נטס
      😬😬😬

        1. תנאי קבלה למועדון
          🙂🙂
          תאכלס מלו ופול רק לעת זקנה ואני איתם מההתחלה אבל ג׳ורג׳ בהחלט מאז אוק סיטי. היו ימים במערב…

    1. תשמע קשה יותר להיכנס לראש של דורנט מאשר לשלך.
      אבל אם נפתח את הסוגיה הזו: בוודאי שאני מפספס שחקנים. קאם רדיש הוא דוגמה טובה לזה. הייתי בטוח שבשנה השלישית – רביעית ממנו יבקע ממנו הפוטנציאל. גם לגבי הייז. יש לו כדורסל ובטח שהוא יכול להיות רכז סביר בליגה אם כאשר הבעיה המרכזית שלו היא לא בראיית המשחק אלא בקליעה שלו שמסרבת להיכנס (וזה די מפתיע אותי כל פעם מחדש) בינתיים הקריטריון שהצבתי הוא יעד שהוא עומד בו יחס של אסיסטים איבודים של 2:1. אנדרו וויגינס הוא הדוגמה שכדאי לנו לא לקבור שחקנים. התחיה שלו בווריורס כמו למשל של קאם פיין בפיניקס מראות שהרבה מאוד תלוי בסיטואציה של השחקן
      .
      עכשיו אתה רוצה שנעשה את מי הכתרת וקברת לעומת את מי שאני (האמת שאני משתדל לא לקבור אף אחד מתוך התובנה לעיל) המפסיד צריך לעשות טור שמהלל את השני. אישית לי אין בעיה גם אם אפסיד. מוכן להשתתף בניסוי להשתתף בניסוי…?

      1. מה זה "ככה" הוא זורק את אותה כמות זריקות של ווסטברוק?
        אגב אם כבר עקיצות ראית איך סטף זה שגמר את הסוס מזיק לווריורס?

    1. מקצוען וכל הצוות שלו הכי "מתקדמים" שיש.
      אולי אם יתלה את הנעליים יוכל להתחיל לרפא את כפות הרגליים שלו. כמובן שגם צריך אימון מותאם אבל כבר שפכו מיליונים אז למי איכפת. חוץ מקוואי יצטרך לחיות עם הנזק.
      לא מאוחר להתעורר אבל כמה שזה כיף לישון🤤😴😴

      1. שאדו אתה מקבל A+ אצל מנחם על ההתמדה, אתה כמעט כמו ג'וקיץ בפנטזי, יודעים בדיוק מה נקבל כל ערב נתון

  3. הליגה מסדרת כל שבוע משחק מוקדם עם קבוצה מאל איי, תענוג…
    הפריוויו שלך, מאידך, מצויין. תודה רבה

  4. תודה רבה עידו
    .
    אני מקווה שבתוך כל הכישרון והאנוכיות שרצים ביוסטון שנגון לא ילך לאיבוד. הוא פשוט שחקן מוכשר באופן פסיכי ולדעתי צריך להיות חלק מהשלד שצריכים לבנות לעתיד.
    .
    אישית אני חושב (ורוצה כמובן) שהאחוזים של לוקה יתיישרו. הוא לא הציג איזשהוה מימד חדש במשחק שלו. מתישהו האחוזים הפסיכיים ל2 והאחוזים הרעים מהשלוש יתיישרו/ גם האחוזים של דינווידי יתיישרו מתישהו ואז זה הולך להיות לא נעים. אני משוכנע מאוד שהעזיבה של ברונסון פגעה בהם ובספק אם הם יהיו טופ 6.

  5. משחק טוב הנטס שומרים חבל שקיידי לא זורק חחחח איפה הייתי כשסאמנר נהיה המוציא לפועל של הנטס? בטח הייתי בקולג׳ חחחח

  6. ניצחון יפה אבל מציע לא להיסחף. בפלייאוף כולם מקבלים רגליים קרות. עכשיו חייבים לנצח את הלייקרס. שלא ייצאו מהבור דווקא נגדנו.

    1. תחרות בינו לבין גרמי גראנט. גם גרמי גראנט לא היה בטיים ליין של דטרויט😁
      לוקה רוצה mv p ברוך זה הדבר היחיד שמעניין אותו כרגע הוא יודע שאין לו סיכוי לאליפות עם הסגל הזה לכן עד שיהיה צריך כמה שיותר ווי אר אול וויטנס כדי להיות בעתיד ברשימת הדירוגים

  7. אף אחד לא מדבר על פורטלנד.
    הביאו את בילאפס, ונראו נורא.
    שחררו את רוב השחקנים הכשרוניים בסגל (פאואל שהגיע תמורת טרנט, מקולום), וכולם חשבו שהם הולכים לפירוק וטנקינג עמוק.
    הביאו במקומם פועלים שחורים.
    ועכשיו הם באמת נראים כמו קבוצה של בילאפס, מ"לילי כריות" עם הגנת קליר-פאת הפכו לקבוצה קשוחה שמהווה מוקש לכל אחת, ובהתקפה הכדור נע ואין רק את האייסו והירו בול של דיים מתקופת סטוטס.
    מרשים ביותר

        1. אחלה קבוצה יש לכם חבורה של לוחמים, לא מבין איך משאירים מאמנים כמו ריברס שיש כל כך הרבה מאמנים טובים שרק מחכים להזדמנות כמו הארדן ובילאפס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט