משהו חדש מתחיל – פריוויו 2021/22: דטרויט פיסטונס / עומר בקאל

משהו חדש מתחיל – פריוויו 2021/22: דטרויט פיסטונס / עומר בקאל

הכותב הינו בעל פודקסט בשם פיק אנד גול אשר מדבר על ה-NBA ועל כדורגל אירופאי. מוזמנים להיכנס לקישור ולבדוק אותו: https://rss.com/podcasts/pickandgoal/.

הבחירה הראשונה בדראפט.
הבחירה הראשונה בדראפט.

מאמן: דוויין קייסי, זכה במאמן העונה בטורונטו ב-2018, ידוע בחיבור האישי הגבוה שהוא משיג עם השחקנים שלו והיכולת למצות את הפוטנציאל מהרכב נתון.

עונה קודמת: 52-20, המאזן השני הגרוע בליגה.

בשביל להבין את המשמעות של העונה הקרובה בדטרויט אנחנו צריכים ללכת אחורה, כל הדרך עד תחילת העשור הקודם.

מאז אותה קבוצה שניצחה את קובי ושאק בגמר ושלטה במזרח אי שם בתחילת המאה, בשלוש עשרה השנים האחרונות דטרויט סיימה עם מאזן חיובי פעמיים ובשתי הופעות בפלייאוף לא הצליחה לנצח אפילו משחק אחד. מבילאפס, ראשיד ובן וולאס וריפ המילטון הקבוצה מעיר המנועים העבירה עשור שלם בידיים של גרג מונרו, רג'י ג'קסון, אנדרה דראמונד ועונה אחת טובה של בלייק גריפין. סקירה קצרה בהיסטוריית הבחירות של הקבוצה בדראפט בשנים האחרונות מספיקה בשביל להבין איך קבוצה לא מצליחה להתרומם במשך כל כך הרבה זמן.

ב-2010 גרג מונרו נבחר בבחירה השביעית כשפול ג'ורג' או גורדון היוורד עדיין על הלוח, ברנדון נייט נלקח בבחירה השמינית ב-2011 כשקמבה ווקר, קליי תומפסון ואפילו קוואי נמצאים בבחירות הבאות, קולדוול פופ נלקח ב-2013 בבחירה השמינית כשסי ג'יי מקולום נלקח שני מקומות מעליו (ויאניס עדיין היה על הלוח אבל נוותר על זה), סטנלי ג'ונסון נלקח בבחירה השמינית ב-2015 כשמיילס טרנר ודווין בוקר היו עדיין פנויים ובכל זאת גם אחרי שהצליחו לפגוע עם כמה בחירות סיבוב שני (גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום) כמו קריס מידלטון, ספנסר דינווידי וברוס בראון לא הצליחו לזהות את הפוטנציאל שנפל להם לידיים ונפטרו מהם תמורת נזיד עדשים.

השינוי הגדול במועדון הגיע בעונה שעברה. בליגה כמו ה-NBA, שנותנת לקבוצות החלשות יותר תגמול בדמות בחירה גבוהה בדראפט, אין תירוץ להיות גרוע למשך כל כך הרבה זמן. לקבוצות בליגה חייב להיות הלך רוח מסוים, הוא יכול להשתנות במהלך העונה בהתאם לנסיבות אבל הוא חייב להיות מוגדר: או שאנחנו מכוונים על האליפות ואנחנו עושים הכל בכדי לזכות בה או שיש לנו סגל עם פוטנציאל ואנחנו רוצים להגיע לפלייאוף, לתת לו להשתפשף ולצבור ניסיון ואולי אפילו להפתיע או שאנחנו העונה שמים את האגו בצד, מפתחים נטו כישרונות צעירים והולכים על בחירה גבוהה בדראפט.

אבל דטרויט במשך עשור הייתה בינונית. כנראה הקללה הנוראית ביותר שאפשר לתת לקבוצה בליגה, בלי כישרונות לפתח או הביצים להיות אחת הקבוצות הגרועות בליגה דטרויט נתקעה בין המקום השמיני לעשירי בטבלה וכך גם בדראפט.

בעונה שעברה, דטרויט נתנה את החוזה ואת המפתחות לג'רמי גרנט שהגיע מדנבר והסיפור הסתיים בעונה אישית מצוינת לשחקן שסיים עם 22.3 נק' ומעל חסימה למשחק וגם הראה שהוא יכול לזרוק באחוזים סבירים משלוש (35%) כשמספר הזריקות עולה (6.1). הקו הקדמי הצעיר בדמות סדיק ביי ואייזיאה סטויארט סיימו בנבחרות הרוקיז הראשונה והשנייה בהתאמה. דריק רוז נשלח לניו יורק באמצע העונה בשביל לשים את הכדור בידיים של השחקנים הצעירים מה שהסתיים בעונה שבה הדגש האמיתי הוא על פיתוח אישי ולא על השגת הניצחונות.

פוטנציאל, פוטנציאל ועוד פוטנציאל…

אחרי שההנהלה הבינה שבשרירים של גריפין לא נשאר עוד הרבה ושדראמונד הוא השחקן שהיית רוצה שיוביל את הסגל שלך, בדטרויט עשו את הצעד לו חיכיתי שנים. הצמד שהוביל את הקבוצה להפסד בסוויפ נגד מילווקי ב-2019 נשלח בטרייד או בביי אאוט מחוץ לדלת והטנק המיוחל הגיע ולא הרבה זמן אחרי הגיעו גם הפירות, הבחירה הראשונה בדראפט בדמות קייד קנינגהאם.

הרכז הצעיר שהגיע מאוקלהומה סיטי יכול להיות הפרנצ'ייז פלאייר לו הבוכנות חיכו, החבילה המלאה – הזריקה משלוש נראית נהדר, יש לו ראיית משחק ברמה הגבוהה ביותר, הוא מסוגל לשחק על הכדור וגם בלעדיו ואף פעם לא כופה את עצמו על המהלך ויש לו פוטנציאל אמיתי להיות עילוי בשני צדי המגרש.

אבל העונה הבאה לא הולכת להיות כולה סביב קייד. הסגל של הקבוצה מלא בשחקנים צעירים עם מקום לגדול, אייזיאה סטויארט הראה בעונה האחרונה שהוא ביג מן סולידי מאוד עם הרבה יכולת בצבע וחוש לריבאונדים, סדיק ביי הגיע מהסלקט טים של נבחרת ארצות הברית עד לאולימפיאדה בה זכה ביחד עם ג'רמי גרנט וקיליאן הייז שלא ראה הרבה מגרש והצליח להראות רק ניצוצות למה שגרם לו להיבחר בבחירה השביעית בדראפט.

אז איך החיבור ביניהם יהיה על המגרש? על הנייר קייד הוא החוליה החסרה למצות את הפוטנציאל מהסגל הצעיר של הקבוצה. בעונה שעברה ג'רמי גרנט החזיק בכדור 28.5% מהזמן בו הוא היה על המגרש, אמנם הוא הצליח לתרגם זאת למספרים אישיים ולמקום השני בפרס השחקן המשתפר, אבל זה בבירור לא הולך להוביל לשום כדורסל מנצח. קייד הוא מסוג השחקנים שרוצים לדאוג ששאר הקבוצה על המגרש "אוכלים", סדיק ביי, סטויארט וגרנט יכולים רק להרוויח מהוספה של שחקן שכזה להרכב, חסימות בפיק אנד רול ותנועה בלי כדור יהיו הלחם והחמאה בהתקפה של הפיסטונס העונה ולקיליאן הייז בעיני יכול לעשות טוב לעלות מהספסל ולקבל קצת לרוץ נגד היחידה השנייה, בעונה שעברה זה היה נראה כאילו האתלטיות והפיזיות של ההגנות ששיחק מולן תפסו אותו לא מוכן, אבל גם לחלוק קו אחורי עם קייד זה אפשרי, כמו שכתבתי למעלה קייד מסוגל לשחק גם בלי הכדור ולהיות כינור שני להייז בין אם זה מספוט אפ משלוש או לייצר מהלך מהצד בקלוזאאוט מהצד החלש.

הדבר הראשון שעלה לי בראש כשראיתי את ההרכב הזה הוא ההגנה. הפוטנציאל ההגנתי שלו הוא בשמיים, קייד הוא גארד הגנתי נהדר, חזק מספיק לשמור אחד על אחד ויש לו אף לחטיפות בלי הכדור, גראנט הראה בדנבר שהוא יכול להתמודד עם שחקני הכנף הטובים בליגה ולעשות להם בעיות וסדיק ביי ואייזיאה סטויארט מהווים קו קדמי קשוח במיוחד.

קו קדמי קשוח מאוד.
קו קדמי קשוח מאוד.

אז למה יש לצפות?

נתחיל בסקירה של ההרכב:

עזבו: דניס סמית' ג'וניור, דריק רוז, דילון רייט, וויין אלינגטון, סבי מיהיילוק, ג'אליל אוקפור, מייסון פלאמלי, בלייק גריפין, סקו דומבויה, ג'יי טי ת'ור ודיאנדרה ג'ורדן.

הגיעו: קייד קאנינגהאם, טריי ליילס, קלי אוליניק, לוקה גרזה, אייזיאה ליברס, כריס סמית' וג'מורקו פיקרט (רוקיז).

האריכו חוזה: קורי ג'וזף והאמידו דיאלו.

את דריק רוז הפיסטונס הפכו לניסיון עם דניס סמית' ג'וניור שלא צלח, דלון רייט נשלח לסקרמנטו בשביל קורי ג'וזף המנוסה, ג'אליל אוקפור ודומבויה מצאו את עצמם בברוקלין (אוקפור נחתך) תמורת דיאנדרה ג'ורדן (שכבר חתם על ביי אאוט) ו-4 בחירות סיבוב שני, פלאמלי ובחירת הדראפט ג'יי טי ת'ור נשלחו לשארלוט תמורת Trade exception.

הארכות החוזה של קורי ג'וזף ודיאלו יכולות להתברר כחשובות במיוחד עבור הקבוצה, עם קו אחורי צעיר כל כך אתה תמיד צריך לשמור עם ניסיון בהרכב ואנחנו כבר יודעים שקיליאן הייז יכול להגיע עם נטייה לפציעות ושם גיבוי כמו דיאלו יכול להיות קריטי.

קייד קאנינגהאםקורי ג'וזףג'רמי גראנטסדיק בייאייזיאה סטויארט
קיליאן הייזדיאלוג'וש ג'קסוןטריי ליילסקלי אוליניק
פרנק ג'קסוןמקרודרסירווידיסג'אמורקו פיקרטלוקה גרזה
סייבן ליכריס סמית'אייזיאה ליברס
טבלת העומק של דטרויט

בעיני המקום הפותח ליד קאנינגהאם בקו האחורי צריך ללכת לקורי ג'וזף. להוסיף קשיחות וניסיון לחמישייה פותחת כל כך צעירה ולתת להייז מקום לעלות מהספסל ולצבור ביטחון. הדבר היחיד שדווין קייסי יכול לשנות הוא להוסיף את אוליניק להרכב הפותח אם הוא ירגיש שסטויארט לא בשל מספיק לפתוח בהרכב ועל הדרך לרווח את המשחק.

Why 2004 Detroit Pistons are responsible for the NBA's scoring boom
הקבוצה האחרונה שהביאה התלהבות לדטרויט.

כדור הבדולח

סיטואציה אופטימית #1:

קייד מתאים את המשחק שלו לרמה המקצוענית כבר מהשנייה הראשונה ונראה כמו לוקה בעונת הרוקי שלו רק שהפעם הכוכב הצעיר מקבל עזרה מחבריו לקבוצה, גרנט ממשיך להיראות כמו המודל המושלם לשחקן 3&D וכבר מתקרב ל-40% משלוש, פורח בתנועה בלי כדור ליד קייד. קיליאן הייז מקבל את הביטחון שלו מהספסל ונותן לדטרויט עונה סולידית מאוד של 12 נק' ו-6 אסיסטים. סטיוארט וביי ממשיך להתפתח בקו הקדמי ודטרויט הצעירה יוצרת את אחת הקבוצות המהנות והקשוחות בליגה.

זה מספיק לה למקום השביעי במזרח שלפתע נהיה תחרותי עוד יותר ולקרב בפליי אין מול טורונטו אותו היא צולחת בזכות הופעה קרת רוח של הכוכב הצעיר שלה. בסיבוב הראשון היא פוגשת את הנטס שגומרים לדטרויט את העונה, לא לפני שהיא מצליחה לחלץ ניצחון מפתיע בבית, הראשון שלה בפלייאוף מאז 2008.

סיטואציה אופטימית #2:

קייד נראה מצוין במדים האפורים והכחולים של הפיסטונס, כמוהו גם גרנט, ביי וסטיוארט שנותנים לקבוצה חצי ראשון מצוין לעונה. אבל טרוי וויבר, ה-GM של הקבוצה, מחליט שהטנק של העונה שעברה לא היה מספיק ואחרי שנים של בינוניות הוא צריך ללכת עד הסוף לפני שיתחיל לנצח. אז קייד מקבל ספסול לקראת סוף העונה בטענה לעודף משחקים ותשישות, גרנט מקבל הודעה מרופא הקבוצה בטענה שהוא צריך לשבת בעשרים המשחקים הקרובים בשביל לא לסכן את הברך, מטעם סדיק ביי יטענו לתשישות אחרי משחקי הנבחרת ולאוליניק פשוט נאמר שהוא זקן מדי (ישירות מהפלייבוק של אוקלהומה) אז הייז, סטיוארט, דיאלו, סירווידיס וגרזה מובילים את דטרויט כל הדרך למאזן הגרוע בליגה ולבחירה הראשונה גם בדראפט 22' ומחברים את קייד וגרנט עם צ'אט הולמגרן, הביג מן האמריקאי הצעיר עם היד הנקייה משלוש וכך דטרויט משיגה את הביג 3 שלהם.

סיטואציה פסימית:

לקייד, כמעט כמו כל שחקן בעונתו הראשונה, לוקח זמן להתאקלם לפיזיות של הליגה והוא מתקשה עם פתיחת העונה. גרנט, שעזב את דנבר כי לא קיבל בה מספיק הזדמנויות, מביע ביקורת על הפוינט גארד החדש שלא פוגע ודורש שיחזירו את הכדור אליו לידיים. הייז מקבל המון דקות והזדמנויות אבל לא מצליח להשאיר חותם ויוצא מהרוטציה לפני סוף העונה (למרות שקווין אוקונור מהרינגר ממשיך לטעון שהוא פשוט לא נמצא בסיטואציה הנכונה בשבילו). ההפסדים והקרע בין קייד לגרנט יוצרים חדר הלבשה מפולג שקייסי לא מצליח להשתלט עליו והוא מפוטר. הקבוצה מסיימת באחד המאזנים הגרועים בליגה אבל הכדורים לא נוחתים במקום בערב הלוטרי והיא מקבלת את הבחירה ה-8 בדראפט. קאנינגהאם הופך להיות הכוכב הראשון שבוחר לא להאריך חוזה מחוזה הרוקי שלו ומחפש התחלה חדשה.

סיטואציה ריאלית:

כל עוד מכת פציעות לא תשבית את המזרח לחלוטין, את הפלייאוף וגם את הפליי אין דטרויט ככל הנראה תראה מהבית. אבל אני צופה עונת פתיחה מצוינת לקייד, שיפסיד את פרס רוקי העונה לגרין שיקבל יד חופשית לזרוק מכל מקום, שיתחיל לבנות את הכימיה שלו ביחד עם שאר הקבוצה. המודל של דטרויט בעיני צריך להיות מה שאטלנטה עשתה בשנים האחרונות. לבנות הרכב שמתאים בדיוק לחוזקות של הכוכב הצעיר שלה, לתת לו את המפתחות ולא להישאר בסיטואציה מפסידה להרבה זמן אלא לחזק את הסגל בשחקנים שיכולים לתרום לניצחונות עכשיו גם על חשבון העתיד. הדבר החשוב ביותר הוא שסוף סוף יש לאוהדי דטרויט משהו לצפות לו.

משהו חדש מתחיל בדטרויט העונה…

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. תודה טור מצויין על מועדון מפגר, קניגאהם נראה כמו פרנצייז אבל זה עדיין נורא מוקדם, לא מצליח לחשוב על פעולה חיובית שעשו פרט לגראנט. כמו בטור של האשך קונים ביוקר ומוכרים בזול, הם שילמו כסף שיקחו את פלאמלי .

        1. הם לא גרועים הם דוקא היו בסדר שנה שעברה ניצחו הרבה קבוצות טובות. הפסידו בקטנה הרבה משחקים. ואז עשו הדממה. הכניסו הרבה שחקנים לנבצרות זמנית :).
          אני די מאמין שהם יתחילו להשתפר השנה. ואחרי האולסטאר הם יהיו טובים . יש להפ כמה שחקנים נחמדים מאוד הגנה די חונקת. קניגהם זה אס. נראה.

  2. בהייז צפיתי טיפה בליגת הקיץ הוא דביל לא נורמלי קבלת החלטות ווסטברוקית בלי הכשרון, אני לא אופתע אם יהיה באירופה או בסין עוד כמה שנים.

      1. בחירת זריקות לרוב מתבטאת באחוז אפקטיבי וטרו שווטינג אבל לא רק זה כמו למשל אם סימונס שאפקטיבי לא מספר חצי מהסיפור. יחס אסיסטים איבודים+ תנועה ללא כדור.

        1. תנועה ללא כדור זה לא משהו שאפשר למדוד במספרים ואני מתקשה להאמין שמישהו משנינו הולך לצפות בכל המשחקים של דטרויט בעונה הבאה. יחס אסיסטים איבודים של 2 ומעלה זה יספק אותך?

          1. לבד לא, ווסטברוק ובן סימונס מחזיקים בכמות כזאת גם, בן סימונס מחזיק גם בטרו שוטינג ואפקטיבי מרשימים אממה בחירת הזריקות שלו נוראה. הוא לא זורק מה שלא לייאף ועל פניו למרות שהנתונים מרשימים הם לא מספרים חצי מהסיפור זה למה נתונים לבד לא מספיק . שנה שעברה הנתונים של הייז היו מאכזבים אני בהחלט ירצה לראות שיגיע לאחוז נורמטיבי בלי לוותר על טווחים בזריקות ויחס אסיסטים איבודים של 2.

            1. נו אז תגדיר אילו מספרים מבחינתך יעידו על כך שההערכה שלך הייתה שגויה

            2. מספרים לבד לא יספרו את כל הסיפור אבל בערך 50-המצוצע של הליגה שזה 50 -53% אפקטיבי שהוא זורק וקולע מ3 באחוזים עוברים .

  3. תודה עומר על פריוויו מפורט. התסריט הריאלי נשמע הגיוני לגמרי , עונת צמיחה והתפתחות לצעירים בלי לחץ להשגיות.

  4. תודה רבה
    קנינגהאם הוא הפרנצייז פלייר שלהם, יקבל את הכדור והבמה להראות מה הוא יודע.
    נשארה השאלה מה לעשות עם ג'רמי גרנט וקיליאן הייז. גרנט לא מתאים לטיימליין ויהיו קבוצות שישמחו להביא אותו עבור נכסים (אני מאמין שהוא לא יסיים שם את העונה והפיסטונס יקבלו חבילה נאה עבורו). קיליאן הייז הוא רכז שצריך את הכדור ביד ופשוט יש שחקן טוב ממנו על העמדה שלו, שהולך לקחת לו את הדקות ואת הכדור, ככה שאני לא בטוח כמה הוא יוכל להתפתח לצד קייד.
    פלייאוף לא יהיה שם וגם לא ממש יהיו קרובים. נשאר לראות מי נינצח בקרב קנינגהאם-גרין על רוקי העונה.

    1. זה נכון שגרנט בן 27 והשאר הרוסטר צעיר מאוד אבל אני חושב שיש הרבה יתרון בלהשאיר אותו שם. הוא מסוגל לשחק כדורסל מנצח ויכול להיות מנטור מצוין לשחקנים הצעירים. חשוב לזכור בקבוצות שבונות את עצמן מאפס שיש יתרון להשאיר שחקנים מבוגרים יותר ולא ליפול לאווירה של קבוצת AAU שמסיימת עם 20 ניצחונות בעונה

      1. הוא נכס נהדר, למשל הוא יכול להיות התאמה נהדרת לגולדן סטייט, תמורת חלק מהצעירים שלהם. אין להם מה למהר עליו.

  5. ראשית כל –
    אחלה פריוויו.
    אני לא הייתי מצליח לחבר יחדיו כל כך הרבה מילים על הקבוצה הזו…
    .
    במילים אחרות –
    פיסטונס. מקווים שהבחירה הראשונה תצדיק את עצמה.
    .
    תודה.

  6. מצוין עומר תודה.
    .
    אישית אני חושב שהם בערך במעד של הקאבס. שחקנים צעירים מוכשרים אך מאוד לא בשלים. מסכים איתך שהם צריכים לאמץ את המודל של ההוקס: לבנות סביב הגרעין הצעיר שלהם תוך כדי הפסדים בעונה/תיים הקרובות ועם סגל משלים ראוי ללחוץ על הכפתור ולבנות סגל מאוזן בעוד כשנתיים.

  7. תודה עומר. תהיה קבוצה מעניינת בעיקר בגלל קייד. הם חייבים להוסיף קלעים כדי להיות תחרותיים (לא שזה משנה משהו העונה).
    ואיך מסתדר סימונס לפיסטונס – גראנט+ביי+ לפילי?

    1. לא מוצא סיבה טובה לדטרויט לעשות את זה. גרנט לבדו, לדעתי, שחקן טוב מסימונס, ורצה להגיע לדטרויט. סימונס גם פחות טוב, וגם לא רוצה להגיע לשם. זה יכול להיות הגיוני עם גרנט מבקש טרייד, וגם אז פילי יצטרכו לשלם, ולא ההפך.

      1. אפשר להתווכח על מי עדיף/יותר טוב גראנט או סימונס (לדעתי אתה טועה) אבל מבחינה משפטית הרצון שלהם פחות משנה

            1. גראנט שחקן טוב מסימונס לבדו על חוזה נוח הרבה יותר, תוסיף את העובדה שדטרויט חייבת לתת לקניגאהם כדור כדי לתת לו לפרוח (כמו לוקה) ואת העובדה שסימונס מוכן לשחק רק בקליפורניה ואין לדטרויט שום סיבה להביא אותו.

            2. סימונס לא דורך לקנינגאם על האצבעות אלא להיפך, יכול לפנות לא מקום. וגראנט לא יותר טוב מסימונס

            3. לא מתכוון להציק לך, פשוט מחפש רציונלים שבהם סימונס יכול לתרום לקבוצות שונות – למה לדעתך סימונס יפרח ליד גארד דומיננטי? הוא נחשב שחקן שצריך את הכדור ביד, לא? או שהשיפט הזה גם יכלול הסבה שלו לפאואר פורוורד נוסח דריימונד?

            4. ההגדרה ל״צריך את הכדור ביד״ קצת שונה כשמדובר בו לדעתי. הוא לא כמו ווסטברוק שלא יודע לשחק אוף דה בול וכן יודע לעשות תנועה בלי כדור וכולנו כבר יודעים שהוא מעדיף מסירה על קליעה כך שתחנה אחרונה הוא לא וזה אומר שהוא לא יקח זריקות לקייד. משחק הריצה שלו מצוין ומתאים מאוד ליד גארד דומיננטי התקפית שצריך נתיבים לחדירה או מבטים פנויים. גם הלחץ ההגנתי שלא והריבאונד מובילים להרבה תנועה וזריקות שגארדים דומיננטיים אוהבים

            5. ברוך בדיוק בגלל זה דטרויט תביא אותו – כי זה לא הגיוני בשום צורה.
              דור קנית אותי עם הטרייד הזה

            6. חחח סימונס וקייד זה 2 רכזים מעל 2 מטר ינגבו את כולם 😂😂😂

            7. זה מג'יק ולברון ביחד באותה קבוצה.
              ויש להם גם את בירד השחור בפורוורד (גרנט), נשאר רק למצוא את אולג'ולאן הבא ויש להם נבחרת חלומות ביעותים ביד

            8. שמעון + אשך+ ברוך בסירה אז כנראה שיש בזה משהו…

            9. זה לא משנה שסימונס הנגר לא צריך את הכדור ביד רוב הזמן (גם איתו הוא לא עושה כלום) , איזה תנועה בלי כדור הוא עושה, איזה ריווח הוא ייתן להם, איך הוא יתרום לקבוצה?

            1. ושילמו כדי שייקחו את גריפין לא?
              ורוז עבור דניס סמית' בשלב שהבדיחה כבר לא הייתה מצחיקה…

    2. בחיים זה לא יקרה. דטרויט לא תוותר על ביי ובודאי שלא על גרנט ועוד תמורת סימונס? זה לקבור את המועדון לנצח. ביי זה שחקן שישאר שנים בדטרויט

  8. טור מעולה, מאוד שמח שאתה חלק מהצוות (והרעיון של ה-depth chart נהדר). מקום 13/14 במזרח, לדעתי גם יהיה טרייד על גרנט כי הם יכולים להוציא עליו דברים שיותר יתאימו בטווח הארוך. מקווה שבאמת סטיוארט יפתח

  9. תודה רבה, אחלה כתיבה.
    הקבוצה בסך הכל בכיוון טוב, קודם מנקים את הזבל שיש, אחרי זה בונים לאט על צעירים וסביב הכוכב, זה בערך התהליך שקבוצה שרוצה להיוות רלוונטית אמורה לעשות.
    השנה הם רק צריכים להינות, מה רע?

  10. מעולה. תודה רבה.
    לא ממש ראיתי אותם בשנה שעברה,
    הסגל שלהם נראה מעניין אך צעיר מדי בשביל פלייאוף,
    אלה אם גרנט ייתן עוד קפיצת מדרגה, וקייד יתגלה כטוב מהצפוי מהר מהצפוי יראו את הפלייאין ב TV

  11. תודה רבה עומר, טור בהחלט נהדר על קבוצה שסוף סוף נראה שהתחילה למצוא כיוון לצעוד בו, לאחר שנים רבות של דשדוש בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום.
    נקווה שקייד יממש את הפוטנציאל ויפרח השנה, הקרב על רוקי השנה אמור לנפק משני המועמדים עונות פנטסטיות.
    יש למה לצפות.

  12. תודה עומר מצוין. חלק מהשחקנים שציינת שהלכו הלכו למעשה תוך כדי השנה שעברה.
    אני מודה ומתודא שחטאתי שנה שעברה בצפיה לא מעטה בקבוצה הזאת. הם היו קבוצה שעקצה כמעט את כל הקבוצות הטובות בליגה. נצחו למשל את ברוקלין. את בוסטון והיו עוד אילו קבוצות כאלה. הם הפסידו גם הרבה משחקים על חודה של נקודה. באיזה שהוא שלב החליטו שם להדמים מנועים לחלוטין כל השחקנים המהותיים ירדו לספסל והתוצר של זה היה בסוף קייד.
    אני מצפה מהם להשתחל לפליאוף השנה.

  13. סליחה מראש שאני שואל את השאלה הזאת כאן.

    מה שם השיר של הלהקה האפרו אמריקנית בתכנית חמישיות שמשודרת בערוץ הספורט.

  14. תודה רבה.
    אני חושב שדטרויט שוב יהיו הכי גרועים במזרח ובטופ 3 נמושות בליגה.
    שום דבר לא הולך להתפתח שם, מועדון מסריח מלמעלה למטה, דרך כל השדרה הניהולית, המאמן, השחקנים, ועד לנער המגבות.
    ההחלטות שלקחו שם בשנים האחרונות מהוות עילה למאסר עולם בחלק מהמדינות, השחקנים שנבחרו, הטריידים ההזויים, הוויתורים תמורת כלום על נכסים, ההחתמות של גופות רקובות או שחקנים חסרי מוח.
    קייד – כפי שאני אומר עליו כבר זמן מה לא יהיה שחקן פרנצ'ייז ויהווה אכזבה גדולה כבחירה 1, בטח בהשוואה לשחקנים שנבחרו אחריו.
    הוא יהיה מוגבל במקצוענים.
    הייז – ראס לעניים, עוד שנה-שנתיים בסין עם דניס סמית' וג'וש ג'קסון, דביל מוחלט.
    וסגל מזעזע מסביבם.
    בעולם מתוקן, הקבוצה הזו הייתה כבר מגיעה לליגה ג' ומתפרקת.

    1. אני מת על ההחלטיות שלך.
      כמו עם איטון. אחר כך אתה מצדיק מתפתל… 🙂 סתם.. מסכים איתך בהרבה דברים.
      בקיצור אני לא אומר שמשהו יצא מהדטרויט הזאת אבל אני כן חושב שקורה שם משהו טוב. שיש סיכוי שדברים יתחילו לזוז בכיוון הנכון. הם עוד צעירים אז קשה לצפות הרבה אבל.. נו טוב נראה.

  15. אחד השינויים המדהימים שקבוצה עשתה בזמן כל כך קצר מקבוצה בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום לקבוצה סופר מבטיחה.
    .
    אז נכון שהחתיכה הכי משמעותית הגיעה עם הרבה מזל בדראפט השנה, אבל זה התחיל כבר באוף סיזן הקודם עם פעולות מצויינות כמו ההחתמה של גרנט ובמיוחד פגיעות בול בדראפט.
    .
    ואפרופו הדראפט ההוא – אייזאה סטיוארט עובר מתחת לרדאר של יותר מדי אנשים.
    אני חושב שהוא יתפתח לדייל דייויס משודרג.
    עד כדי כך מאמין בו.
    רול פלייר מהדרגה הכי גבוהה שיש בתפקידו.
    .
    אוקיי, ועכשיו אני אקרא את הפריוויו 🙂

    1. וכמעט שכחתי מההחתמה של אוליניק שהיה פשוט מדהים עם הילדים של יוסטון בעונה שעברה.
      בקיצור, התנהלות מצויינת עם קצת מזל בדראפט, ורק שימשיכו ככה בהדרגה בלי לקפוץ על הצ׳ארלי וילאנואבה או ה ג׳וש סמית הראשון שיהיה זמין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט