You are currently viewing המאבריקס יגיעו לברוקלין, הווריורס יפגשו את ההיט ושני משחקים נוספים בפריוויו ליל חמישי/ רותם אלרן

המאבריקס יגיעו לברוקלין, הווריורס יפגשו את ההיט ושני משחקים נוספים בפריוויו ליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

5:00 – גולדן סטייט ווריורס (2-2) VS מיאמי היט (3-2)

המשחק הבולט של ליל המשחקים שלפנינו יגיע אלינו מסן פרנסיסקו, שם האלופים היוצאים יפגשו את מיאמי, אשר הודחה בגמר המזרח בפלייאוף האחרון.

נתחיל עם המארחת – גולדן סטייט עד כה נמצאת במאזן חצוי לאחר ניצחונות על הלייקרס והקינגס והפסדים לנאגטס ולסאנס, והלילה היא תנסה לעלות למאזן חיובי על חשבון ההיט. סטף קרי כבר עבר קרוב למחצית משנות השלושים שלו, אך הסופרסטאר עדיין נראה נהדר ופתח את העונה עם 30.3 נקודות למשחק ביעילות מצוינת. למרות היכולת המעולה שמראה הכוכב הוותיק, מעבר לאנדרו וויגינס הסגל המשלים של הווריורס לא סיפק את הסחורה במשחקים הראשונים של העונה, כשהסקורר השלישי בטיבו ב-4 משחקים אלו הוא ג'ורדן פול שקולע15.0 נקודות למשחק ב-41.3% מהשדה עד כה.

לרוב יכולת בינונית או חלשה מהסגל המשלים לא מהווה סימן טוב, אך במקרה הזה ייתכן שהיא חיובית – ראינו בעונה שעברה את גולדן סטייט מקבלת תרומה איכותית מהסגל המשלים שלה, כששחקנים כמו וויגינס, פול וקוון לוני פרחו בפלייאוף, והידיעה שהיא מסוגלת להיות קבוצה טובה אפילו יותר בזכות תוספת של שחקן כמו ג'יימס וייזמן היא מעודדת מאוד. הלילה היא מחזיקה במצ'אפ מצוין מצוין מבחינתה בהתקפה – עקב ההיחלשות המשמעותית של קייל לאורי ההיט לא מחזיקים כרגע במגן קו אחורי יוצא דופן מלבד ג'ימי באטלר, כך שסטף עשוי להתפוצץ ולהציג משחק מרשים ביותר הלילה. במידה ובאטלר כן ישמור על סטף, זה עשוי לגרום לכוכב הבלתי מעורער של מיאמי להתיש את עצמו הגנתית ולתפקד בצורה לא מיטבית בהתקפה, וגם זהו בהחלט תרחיש לא אופטימלי עבור האורחים.

מיאמי תגיע לצ'ייס סנטר הלילה בתקווה לעלות למאזן מאוזן, ולאחר שהשיגה את ניצחונה הראשון לעונה מול פורטלנד אתמול היא מגיעה עם מומנטום חיובי, אך גם עייפה יותר. העייפות עלולה להוות בעיה משמעותית מול הווריורס, אשר קיבלו יום מנוחה נוסף ויגיעו רעננים בהרבה למשחק זה, גם אם לאחר תבוסה לפיניקס. הכוחות במשחק זה לא שווים וככל הנראה לגולדן סטייט יש יתרון עקב הביתיות והמנוחה, אבל בעונות האחרונות כבר למדנו שמיאמי היא לא קבוצה שמוותרת, ואני מאמין שנראה אותה נותנת פייט והופכת את המשחק הזה למהנה ביותר שנחזה בו בלילה הקצרצר הזה.

למרות שההיט עשויים לעשות להם בעיות, אני בכל זאת אהמר על ניצחון צמוד של הווריורס במשחק זה.

שאר המשחקים

2:30 – ברוקלין נטס (3-1) VS דאלאס מאבריקס (2-1)

המשחק המוקדם ביותר של ליל משחקים זה יתרחש בברקליס סנטר, שם הנטס יארחו את דאלאס, כששתי הקבוצות ינסו להשיג ניצחון שני לעונה.

שלישיית הכוכבים של ברוקלין הייתה אחד מהדברים המדוברים ביותר בליגה בקיץ האחרון, כשאת רוב תשומת הלב קיבל קווין דוראנט שדרש טרייד, אך בסופו של דבר נשאר בקבוצה. למרות שדוראנט, קיירי אירווינג ובן סימונס נראו מבטיחים והיו לא מעט ציפיות להצלחה של הקבוצה, תחילת העונה הזו לא נראית מבטיחה – עם שלושה הפסדים מארבעה משחקים, הגנה חלשה להפליא וחוסר תפקוד של סימונס (5.3 נקודות, 5.8 ריבאונדים, 7.5 אסיסטים, 3.3 איבודים ו-4.5 עבירות למשחק), הנטס נראים מפורקים, לא מתואמים ובאופן כללי חלשים. יכול להיות שרק מדובר בפתיחת עונה ושעם הזמן הקבוצה תתחבר ותהפוך מאסופת שחקנים לקבוצה של ממש, אך בינתיים נראה שיש לא מעט דברים לדאוג לגביהם בברוקלין. הלילה היא תפגוש את דונצ'יץ', אחד משחקני ההתקפה הטובים ביותר בליגה כרגע, ולאור מה שראינו ממנה בצד האפור של הפארקט לא אופתע לראות את הסלובני מסיים עם 40 נקודות ויותר.

מנגד, המאבריקס יגיעו לאחר שהפסידו לפליקנס בהפרש 2 נקודות במשחקם האחרון, ולמרות שהפסידו ב-2 מ-3 משחקיהם הראשונים, בשני ההפסדים המועדון סיים עם 2 נקודות פחות מהיריבה. הלילה הם יקוו להשוות את המאזן באמצעות ניצול של החולשה שברוקלין מציגה, ולאור הכושר שראינו מהם ובאופן ספציפי מדונצ'יץ' בתחילת העונה יש סבירות טובה שדבר זה יקרה. הרכז הסלובני ידוע לשמצה בכך שהוא נוהג להופיע בכושר משחק לא מיטבי לפתיחת עונות, אך העונה הוא שינה את המנהג ופתח אותה עם 34.7 נקודות, 9.0 ריבאונדים ו-7.7 אסיסטים למשחק. לברוקלין אמנם יש את סימונס, שחקן שהוכיח את עצמו כמגן על בתקופה שלו בפילי, אך האוסטרלי לא נראה במיטבו בארבעת המשחקים הראשונים של הנטס, ואני בספק אם יצליח להאט את דונצ'יץ' היום. המחסור בהגנה בקרב הנטס גורם לי להאמין שדאלאס מגיעה למשחק זה כפייבוריטית, אבל בכל אופן ככל הנראה נקבל כאן תצוגות התקפיות מרשימות משני הצדדים.

אני מהמר על ניצחון של המאבריקס במשחק צמוד שיכיל לא מעט נקודות,

3:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-1) VS לוס אנג'לס קליפרס (2-2)

במשחק השני של הלילה והשלישי של הפריוויו נקבל מפגש של שיי גילג'ס אלכסנדר עם האקסית, בעוד שהקליפרס ימשיכו לתת מנוחה לקוואי לנארד, כאשר גם פול ג'ורג' נמצא בספק למשחק.

הת'אנדר מהווים דוגמה מצוינת לקבוצות הטנקינג הכבד שאנו רואים העונה, כשהיא נמצאת בשיא התהליך שלה ומקווה שדרכה תוביל אל ויקטור וומבניאמה. בארבעת המשחקים הראשונים של העונה ראינו את אוקלהומה סיטי סופגת הפסדים מול הטימברוולבס (פעמיים) והנאגטס, אך לצד זאת גם מנצחת את הקליפרס עצמם במשחקה האחרון. גילג'ס אלכסנדר רק ממשיך להשתפר, אבל לא בטוח שהת'אנדר מספיק מעוניינים בניצחון הלילה בשביל שתהיה לרמה שלו משמעות כלשהי במשחק זה.

כמות ההיעדרויות והחיסורים של לוס אנג'לס מרקיעה שחקים, כשהחזרה של לנארד מהפציעה קורה בהדרגתיות וכשהכוכב כמעט ולא משחק, ולצד זאת גם פול ג'ורג' ומרכוס מוריס נעדרים ממשחקים בעצמם. לאור ההיעדרויות האפשריות של הכוכבים ייתכן שנראה את הקליפרס מתפתלים ומתקשים גם הלילה, אך אני מאמין שהם עדיין פייבוריטים לקראת המשחק זה – יש להם לא מעט כוח אש, ואצל הת'אנדר ג'וש גידי צפוי להיעדר. עומק הרוטציה של OKC כמעט ולא קיים, וסביר להניח שזה יתבטא הלילה.

אני מהמר על ניצחון חוץ של הקליפרס.

5:00 – סקרמנטו קינגס (3-0) VS ממפיס גריזליס (1-3)

המשחק שיסגור את הפריוויו יגיע אלינו מבירת קליפורניה, שם הקינגס ינסו להשיג ניצחון ראשון בעונת 2022/23, בעוד הגריזליס וג'ה מוראנט יקוו להמשיך את הפתיחה המצוינת של העונה שלהם, גם ללא ג'ארן ג'קסון ג'וניור ודילון ברוקס שימשיכו לשבת בחוץ.

לאחר שבעונה שעברה הביאו את דומנטאס סאבוניס במטרה להשתפר בעתיד הקרוב ולהפוך לקבוצה שמתחרה על הפלייאין באופן מיידי, הקינגס לא מצליחים ליישם את החזון הזה ונראים רע בפתיחת העונה. שלושה משחקים הם לא מדגם מייצג או אפילו קרוב לכך, וייתכן שהגורם המרכזי לשלושת ההפסדים הרצופים שספגו הוא לו"ז קשה (שיחקו מול פורטלנד, הקליפרס וגולדן סטייט בשלושת המשחקים האלו), אך קשה שלא לתהות עד כמה הם מסוגלים להיות תחרותיים במערב הצפוף. ב-15 המשחקים של סאבוניס לאחר שהגיע לקבוצה בעונה הקודמת היא הפסידה 10 משחקים, וכעת היא פותחת את העונה המלאה הראשונה שלו במועדון עם שלושה הפסדים רצופים. מאזן של חמישה ניצחונות לעומת 13 הפסדים ב-18 המשחקים הראשונים בקבוצה חדשה הוא לא טוב, ויכול מאוד להיות שהשילוב שלו ושל דיארון פוקס פשוט לא טוב מספיק, הן מבחינת התאמה והן מבחינת רמה של שני השחקנים. פוקס מצליח להרשים בפתיחת העונה, אך לצד יעילות נמוכה מסאבוניס וסגל משלים לא מספיק טוב זה כנראה לא יספיק היום, והקינגס מגיעים למשחק הזה בנחיתות משמעותית לעומת הגריזליס, אשר סיימו את העונה הקודמת במקום השני במערב.

מוראנט היה אחד מהשחקנים המרשימים ביותר בליגה עוד בעונה שעברה, כש-27.4 נקודות ו-6.7 אסיסטים למשחק זיכו אותו במקום בחמישיית העונה השנייה, כניסה למשחק האולסטאר לראשונה ובחירה לתואר השחקן המשתפר של העונה. למרות העונה המרשימה שחווה בעונה שעברה, נראה שהשנה הכוכב הגיע טוב עוד יותר – בארבעת המשחקים הראשונים של העונה הטרייה ג'ה קלע 35.3 נקודות למשחק לצד 7.0 אסיסטים ו-61.9% אפקטיבי. עד כה ממפיס פגשה בניו יורק, יוסטון, דאלאס וברוקלין, כשבכל אחד מהמשחקים הקבוצה קלעה לפחות 115 נקודות, כך שיש סיכוי טוב שהיעילות של מוראנט תצנח מעט כאשר הגריזליס ישחקו מול מועדונים תחרותיים, אך בינתיים מה שאנו רואים מעודד למדי. בשלושת משחקי פתיחת העונה דזמונד ביין התקשה וקלע רק 14.7 נקודות למשחק ב-26.5% מהשדה, אך במשחק האחרון של הקבוצה הצלף קלע 38 נקודות ב-14/21 מהשדה. מול ההגנה של הקינגס, שספגו 89 נקודות במחצית הראשונה במשחקם מול הווריורס, ייתכן מאוד שנראה משחק גדול נוסף מצד ביין, כשגם מוראנט עשוי להנות מהגנת צבע מזעזעת של סקרמנטו ולעשות ככל העולה על רצונו.

אני מאמין שהגריזליס מגיעים למשחק הזה כפייבוריטים מובהקים, ואלא אם תהיה הפתעה גדולה, ממפיס אמורה לצאת מהמשחק הזה עם הניצחון.

Subscribe
Notify of
163 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Florida man
Florida man
1 year ago

מסכים לגבי הניתוח שלך למשחק מיאמי/ג"ס. העייפות תהיה גורם מכריע אחרי ששיחקו אתמול בלילה נגד פורטלנד וגם לשחק נגד האלופים בקטובק זה קצת יותר מדי.
נטס ינצחו את דאלאס בעיקר עקב הביתיות ומה שיהיה בעוכרם זה הבקטובק מול מילווקי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

דאלאס, גולדן, קליפרס, ממפיס (אבל סקרמנטו ישחקו טוב יחסית). תודה רבה רותם.

אשך טמיר המקורי

תודה
קליפרס רעים מאוד עד כה. אם שיי משחק הם מפסידים.

אשך טמיר המקורי

דאלאס יטחנו את הנטס

shadow
shadow
1 year ago

אין מצב סימונס הולך למרר ללוקה את החיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

🙂

יחסל אותו עד כדי כך שלוקה יצטרך חודש להתאושש מזה

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

חחח זה יהיה פלילי מה שלוקה יעשה לו, התעללות בחסר ישע. נראה לי סימונס בורח מהמפגש עם כאבי גב.

shadow
shadow
1 year ago

ככה הוא ימרר לו את החיים יבכה לו כל המשחק על הגב פילי שלשות קרדאשיין ומה לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה ינגב איתם את הפרקט והיציע עם 40-50 נק. המאבס 12+

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

תלמה ולואיז, בקטע הפיקנטי המצונזר, אולי מצונן.
https://giphy.com/gifs/mel-brooks-kJhohcA9hVnTG

אשך טמיר המקורי

תקשיב הבלונדה הזאת בהופעה שלה שם (פרנקנשטיין הצעיר), היא בעיניי אחת הנשים השוות ביותר שראיתי על המסך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניו יורק דאלאס וברוקלין זה לא מועדונים תחרותיים?

Dipsy
Dipsy
1 year ago

אם יש צדק שיי נותן בראש לקליפרס וכולי תקווה שלא יעלו לפלייאוף.

אני באמת לא מצליח להבין איך קוואי פצוע כל כך הרבה זמן, יש אנשים שקונים כרטיסים לראות את המנובל הזה והוא פשוט לא מופיע למשחקים. סתם כי אין לו זין לשחק. זאת שערורייה יותר גדולה מהמשחק שראס משחק ואף אחד לא מעלה את זה.

אני חושב שהשחקנים קיבלו יותר מידי כסף וכוח והשתן עלה להם לראש ברמות היסטריות..

אמבפה מקבל מפריז 630 מיליון יורו ל3 שנים.. ומי מממן את זה? האוהדים שמשלמים 150-200 יורו לפאקינג משחק ליגה בפריז.

זה חרג מגבול הטעם הטוב.

גיא הירוק
Admin
1 year ago
Reply to  Dipsy

את רצף הפציעות שעבר קאוויי אני לא מאחל לאף אחד.
ההתאוששות מקרע של גיד או רצועות היא לא קלה לאף אחד, אף פעם.
אבל קאוויי סבל מטנדיופתיה ב-2 הרגליים עוד לפני הפציעה.
זה הופך את ההחלמה לבקשה פי כמה וכמה,
ואת תהליך החזרה לכושר לארוך, קשה וכואב. מאוד כואב.
.
השורה התחתונה?
זה הכי קל לשבת כאוהד ולכתוב "מנוול".
ובאמת, אני לא חושב שלקאוויי אכפת מה נכתב עליו באתר פיצפון בארץ הקודש…
יש לי תחושה שאם היית מבין מה עובר על שחקן אחרי פציעות כאלו,
תגובתך הייתה נראית אחרת.

עידו גילרי
Admin
1 year ago

זה בסדר. בעולם שבו יוקיץ' השחקן האוברייטד בהיסטוריה שרוכב על הגב של חבריו לקבוצה קוואי בהחלט יכול להיות מנוול.
זה אגב בלי קשר לזה שבאמת השחקנים והבעלים עושים יותר מדי כסף על הגב של האוהדים.

אשך טמיר המקורי

אבל הוא כתב "מנובל".
סתם ירדת עליו, הוא התכוון שקוואי נראה נבול.

עידו גילרי
Admin
1 year ago

חחח, זה ראס.

אבג
אבג
1 year ago
Reply to  Dipsy

האוהדים היו משלמים את אותו הסכום פשוט הבעלים היו מקבלים חלק גדול יותר והשחקנים פחות

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  אבג

אני חושב שהוא מתכוון במילים יותר פשוטות ל-'תורידו את מחירי הכרטיסים'.

אבג
אבג
1 year ago

כן אבל אם יש מי שישלם 200 למה שיקחו 50.
זה לא קשור לשכר השחקנים

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  אבג

שכר השחקנים מושפע ישירות ממחירי הכרטיסים. נכון שזה שוק חופשי אבל לנו כאוהדים מותר להתלונן.
בוא נגיד שרוב מי שמגיע למשחקים לא בדיוק חי ונושם כדורסל.

אבג
אבג
1 year ago

בדיוק. ההשפעה הפוכה. שכר השחקנים מושפע מכמה אנשים מוכנים לשלם ולא להיפך

עידו גילרי
Admin
1 year ago

זה נכון, הם לא מחליטים מה יהיה גובה המחיר.

גיא הירוק
Admin
1 year ago

בנקודה הזו אתה צודק,
אבל אם מחירי הכרטיסים יהיו נמוכים יותר,
בעלי הקבוצות והשחקנים יספגו את ההפרש באחוזים זהים.
הכנסות הליגה מתחלקות בין השחקנים לבעלי הקבוצות באחוז קבוע.

אבג
אבג
1 year ago

מה יגרום למחירי הכרטיסים לרדת?
רק ירידה בביקוש כתוצאה ממצב כלכלי כללי או אי הצלחה של הקבוצה.
או הגדלה של קיבולת האולם.
ברור שבתור צרכנים מותר לנו להתלונן, אבל כל עוד נמשיך לשלם זה לא יעזור, ובכל מקרה לשחקנים אין השפעה על זה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אבל אנחנו לא משלמים.
אחוזון הולך ומצטמצם ומתנתק משלם את זה.
כשהאחוזון הזה קיים זה מקשה על חרם צרכנים לא מאוגד. גם במצב רגיל עם מוצרים רגילים זה כמעט בלתי אפשרי.
אני משער שהשחקנים יכולים להיאבק על זה במסגרת האיגוד שלהם, אבל זה לא ממש באינטרס שלהם.

גיא הירוק
Admin
1 year ago
Reply to  אבג

א. אכן, ביקוש והיצע.
ב. בטח שקשור לשכר השחקנים. שכר המקסימום, שכר המינימום, ה-mle,
רף המס, סולם השכר של הרוקים ותקרת השכר –
כולם פונקציה של הכנסות הליגה.
יותר הכנסות, כל המשתנים הנ"ל גבוהים יותר.

אבג
אבג
1 year ago

כמו שרשמתי למעלה השכר מושפע מההכנסות ולא להיפך. אם גולדן הרויחה 200 מיליון יוזילו את מחירי הכרטיסים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא מדבר על פאולו? הבן אדם מפלץ והוא רק התחיל

אשך טמיר המקורי

כי זה לא מפתיע, כולם בערך חשבו שייקח את רוקי העונה והוא יכול להתבלט בקבוצה חלשה להחריד.
הוא הרשים מאוד בקדם עונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מעבר לרוקי העונה.
הוא נראה פשוט מפלץ. הוא הולך להיות מדהים. הוא גם משחק בשני צידי המגרש. הפוטנציאל שלו נראה בשמיים. המובים והכל. לא חשבתי שהוא יהיה ככ טוב מההתחלה.

עידו גילרי
Admin
1 year ago

לטובת החבר הנרגן – כצפוי על אפם וחמתם של של 175 המיליון בשכר ועוד 170 מיליון מס מותרות הווריורס סיימו את העונה הקודמת ברווח של יותר מ-200 מיליון שדי מסביר איך הם מתכוננים להתמודד עם השכר של העונה שאחרי הנוכחית.
מה שדי עצוב בכל הסיפור הוא שהווריורס (ולא רק הם אבל הם בחוד) הופכים או אפשר להגיד כבר הפכו את הליגה למופע לעשירים בלבד. 150 מיליון בחסויות לאולם עוד 250 מיליון בלתי נתפסים בחבילות פרימיום.

עידו גילרי
Admin
1 year ago

אהה כן ועל הדרך הפכו לקבוצה בעלת השווי הגדול ביותר כשהם משאירים את הלייקרס והניקס מאחור.

רן הנרגן
רן הנרגן
1 year ago

איפה ראית את הנתונים? פורבס?
.
צודק ביחס לאוהדים. ג"ס של השנים הראשונות של קרי נדחפה על ידי אלפי אוהדים מאוקלנד שיכלו להרשות לעצמם כרטיסי כניסה ברמה של עשרות דולרים. הימים האלו חלפו לבלי שוב. חלק גדול מהאוהדים שכותבים באתרי אוהדים של ג"ס כותבים שהם לא הולכים יותר למשחקים. יקר להם.

עידו גילרי
Admin
1 year ago

כן.

עידו גילרי
Admin
1 year ago

250 מיליון לpremium seating…
לא שפוי.

רן הנרגן
רן הנרגן
1 year ago

נראה כמה יכניסו בעוד שנה כשגל קיצוצי התקציבים בחברות ההיטק יהיה בשיאו. גם הריבית על החוב שלקחו לבנית האולם צומחת.

yaniv
yaniv
1 year ago

הכוונה לתאי צפייה?

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  yaniv

כן.

yaniv
yaniv
1 year ago
Reply to  yaniv

באמת נתון לא נתפס. מטורף

thetroll
thetroll
1 year ago

הם לא סיימו ברווח של מעל 200 מליון.
זה רווח תפעולי לא רווח נטו.
EBITDA

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
1 year ago

בהינתן העובדה שסימונס הוא בסך אולי יהיה שווה כשומר למשימות מיוחדות, לא מעבר, נראה שהטסט תלויים לגמריי בקיירי. דוראנט יתן את התוצרת הסופר יעילה שלו, אבל רק קיירי יכול ממש להוביל את הקבוצה קדימה, או להישאר באייזו היפה שלו, ולא מעבר.

thetroll
thetroll
1 year ago

אחלה פריוויו משחקים מעולים תודה רותם 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 year ago

סימונס הופך לכזו דמות טרגית (על המגרש, כן? פרופורציות וכאלה), שבסוף לא תהיה ברירה ונצטרך להיות בעדו. אני במקומו הייתי מתחיל להשקיע בקמעות. מכל הסוגים, של כל הדתות והכתות, להגדיל את הסיכוי. יש לו מספיק כסף, ועל מוטת ידיים של 2.33 אפשר לשבץ לא מעט שרוכים בשלל צבעים נגד עין הרע.
תודה רבה על הפריוויו המצויין

אשך טמיר המקורי

יש לו מורה מצוין בשביל זה – את קיירי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 year ago

יחד עם קיירי הם ייצאו לאסוף קמעות מכל רחבי כדור האר… אופס, שכחתי. אבל הם יקפידו ללכת ממש עד הקצה

thetroll
thetroll
1 year ago

יחחח

רן הנרגן
רן הנרגן
1 year ago

לא ברור מה עובר על קלי תומפסון. הוא הגיע לא מוכן פיזית למחנה האימונים. לא שיחק במשחקי ההכנה למעט אחד ונמצא על הגבלת דקות. מעבר לכך הוא לא קולע טוב. ממשחק למשחק זה מחמיר. במשחק הראשון שלו אחרי החזרה מהפציעה, בשנה שעברה, הוא חדר לסל וביצע דאנק. השנה גם כשהוא לא פוגע הוא לא חודר בכלל לסל.

אור
אור
1 year ago

הוא גם נהיה petty כזה באישיות שלו, אב עם כל

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  אור

אב הבית.

אור
אור
1 year ago

חחח, נלחץ

אור
אור
1 year ago

הוא גם נהיה petty כזה באישיות שלו, רב עם כל העולם למה הרייטינג שלי ב-2k נמוך מדי ואז עם בוקר ואומר לכולם שיש לו אליפויות אז הוא חסין מביקורת

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  אור

קוראים לזה מיד לייף קריסיס.

אור
אור
1 year ago

אז שיצפה למיד לבל אקסטנשן / פייננשל קרייסיס..

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  אור

חחח, אהבתי.

אור
אור
1 year ago

אם זה מעניין אותך..
.
https://youtu.be/t7zMFn8g_eE

shadow
shadow
1 year ago

מה פתאום לא מוכן פיזית? הוא מקצוען ועבד עם טובי המומחים, אין לו לאן להשתפר יותר הוא בשיא.
מה עם נפשית? הוא מוכן?

TRIP
TRIP
1 year ago

קיריי יוביל אותנו לאליפות

אור
אור
1 year ago
Reply to  TRIP

חחח

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  TRIP

וזו הזדמנות לדבר בקצרה על קיירי.
רגע אחד הוא מגן בצורה נחמדה על סימונס. מזכיר שהוא לא שיחק שנתיים, שיקח לו קצת זמן ושהם שם כדי לגבות אותו. נחמד. הולסם.
רגע אחרי, זה – https://twitter.com/KyrieIrving/status/1585704113433677829?t=qpatMFpE_y7pHjiel0aZZA&s=19
הולי הוטפ, קניה ווסט מחפש חבר.

Pistons
Pistons
1 year ago

מה יש להגן על בן סימונס. נותנים לו מטר וזהו, הוא חוסל.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 year ago
Reply to  Pistons

לא בטוח אם לא קראת את התגובה מעבר למשפט הראשון או אם זה עוד הלצה על המטרה הקלה ביותר בליגה בימים אלו.

Pistons
Pistons
1 year ago

הייתי חייב 🙂
זאת היתה הרמה להנחתה לרשום בן סימונס ולהגן

Pistons
Pistons
1 year ago

לפי התגובות שאדו הוא הגואט. כל השחקנים, הרופאים, המאמנים והצוות מקצועי לא יודע מה הם עושים. שאדו הוא הגואט.
שאדו > ג'ורדן + לברון + סטף + שאקיל + יאניס
חבל שהוא לא מראה את יכולותיו על המגרש.
הוא גם יודע שלשחקנים מסוימים יש בעיות בתזונה כי נוסף להיותו גואט, הוא גם תזונאית ושף של חצי משחקני הליגה. המנות שלו נקראות שיקויים.

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  Pistons

למה אתה כל כך מוטרד? הכל טוב אני סתם מקשקש תפסיק לבזבז לעצמך את הזמן זה הכל המצאות.
אם מדברים על יכולות על המגרש הייתי שמח לבדוק אותן מולך מה אתה אומר?
אני בלי נעליים, אל תשכח, זה חיסרון משמעותי לפי הדוקטרניה השלטת ואתה גם יכול לבחור את המשטח אספלט בטון אדמה פרקט.

Pistons
Pistons
1 year ago
Reply to  shadow

למה נגדי? אתה יותר טוב משחקני nba. הרי הם לא עושים שום דבר נכון ואתה עושה הכל נכון. בוא תנסה להתקבל ל-nba ונראה אותך מול אלה שלקחו שיקויים וקצבים מטפלים בהם.
מבטיח לך שאם תיבחר לאחת מחמישיות העונה, אני חוזר בי

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  Pistons

אני מחפש סוכן אז אם תשיג לי חוזה באחת הקבוצות נבדוק את היכולות שלי באנביאיי, אני אשמח, אני גם זול מוכן על לחתום על רבע מחוזה מינימום. עד אז אני אסתפק בלבדוק אותן מולך. מה אתה אומר?

Pistons
Pistons
1 year ago
Reply to  shadow

בניגוד אליך, לי אין מה להוכיח.
אני בטוח שתמצא סוכן.

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  Pistons

אתה מריח את הריח הזה?🤔

Pistons
Pistons
1 year ago
Reply to  Pistons

כן. תבדוק על מה דרכת עם הרגליים היחפות 🙂

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  Pistons

מריח את הפחד. איך אפשר לקחת אותך ברצינות?
הרבה פקה פקה

Pistons
Pistons
1 year ago
Reply to  Pistons

כל הכבוד

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  Pistons

טיפוסי לפחדנים כמוך מבלבלים את המוח וכשצריך להביא קבלות לרעיונות שלהם הם מתקפלים. ממה אתה מפחד? אתה חושב שעל המגרש תעשה יותר בושות ממה שאתה כבר עושה לעצמך פה? אתה כנראה שחקן ממש גרוע. אני יותר מבוגר משחקני הליגה מה שאומר שאני מבוגר ממך ולפי מה שבני גילי פה מספרים אני כבר אמור להיות בפרישה עם גוף שבור אז אתה אמור להיות מסוגל להוכיח את הטענות שלך שמשום מה אתה טוען שאין לך מה להוכיח. מוזר כי חשבתי שאתה מנסה להוכיח שאני טועה.
אם אתה מתקפל ולא נענה לאתגר של אחד על אחד אולי תעשה לעצמך טובה ותחשוב פעם הבאה אם במציאות היית מקשקש את אותם דברים. שיננו הרי יודעים את התשובה.
תזכור זה הרי הכל שטויות אין לך מה להמשיך לבזבז את הזמן על זה. אתה יכול להמשיך לישון שנת ישרים😴😴

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 year ago
Reply to  Pistons

וואוו, לקחת את ההשלכה ל10000

Smiley
Editor
1 year ago

Marc Stein
@TheSteinLine
·
Follow
The Mavericks say Tim Hardaway Jr. (right foot) is available to play tonight in Brooklyn.

Pistons
Pistons
1 year ago

לול
איזה איירבול של סימונס

אור
אור
1 year ago
Reply to  Pistons

אוי ואבוי
.
https://youtu.be/NRmRnITAAno

Pistons
Pistons
1 year ago
Reply to  אור

כבר הספיקו לעלות?
זה גם מצחיק בפעם השניה 🙂

אור
אור
1 year ago
Reply to  Pistons

דברים כאלה עולים בד"כ תוך פחות מ-5 דקות

Pistons
Pistons
1 year ago

מי זה הסאמנר הזה?
מזכיר חיצונית את ג'ורדן פול

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
1 year ago

סימונס שדד את הליקר סטור,הוא נראה טיפש הוא מתנהג כמו טיפש…… הוא אהבל גמור

shadow
shadow
1 year ago

הייתי מרוכז במשחק של ברוקלין דאלאס ולא שמתי לב שקאווי לא משחק גם היום. צוות רפואי משובח יש לו. אין ה"רפואה" היום זה הטופ של הטופ, מאריחים קריירות. איך זה משפיע על המכירות של נעלים מדגם קאווי? הדגם מגיע עם בעיית קרסוליים מובנית ומשאבת חירטוטים שמפמפמים את הארנק של הנוכלים.

shadow
shadow
1 year ago

כשקיירי מרוכז הוא שחקן מחשמל. בול הנדל בגוד מוד

shadow
shadow
1 year ago

לוקה עם עיניים בגב

Smiley
Editor
1 year ago

Holyluka!

Smiley
Editor
1 year ago

לוקה איזה 4 רמות מעל כולם במגרש

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

דונצ'יץ' עושה פרצליצה מבן סימונס

shadow
shadow
1 year ago

קיירי מדהים.
זה המשחק הכי טוב שראיתי עד עכשיו אין כמעט עצירות, זורם. תענוג למה אי אפשר ככה כל הזמן?

shadow
shadow
1 year ago

דאלאס עושים טעות שלא מפעילים מספיק את ווד

Smiley
Editor
1 year ago

המאבריקס בלי לוקה כמו עדר ללא רואה. הנטס במומטום

shadow
shadow
1 year ago

ווד עם שלשה. אם היו מפעילים אותו יותר זה לא היה צמוד אפילו. זרק אולי 6 פעמים כל המשחק, לא ברור למה הוא עולה מהספסל הוא טוב ממגי

shadow
shadow
1 year ago

קיירי נותן ללוקה בראש

Smiley
Editor
1 year ago

קיירי עושה קסמים בחצי השני

Smiley
Editor
1 year ago

המאבריקס פספסו פה את הרכבת… נתנו לקיירי ודוראנט להתחמם ועכשיו לך תעצור אותם… הם מרגישים כאילו הם זורקים לאוקינוס

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

נטס שומרים על לוקה אחד על אחד בלי עזרה עם קיירי
לא מובן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 year ago

אז? בסוף בכל מקרה יפילו את האשמה על סימונס

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

סימונס גם לא עצר אותן
צריך להביא עזרה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 year ago

לא עוצרים את דונציץ' לבד. הזה דורש הגנה קבוצתית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

לך תזעיק עזרה, אולי אמביד פנוי?

shadow
shadow
1 year ago

השופטים לא הצליחו לסיים את המשחק בלי שטויות. פספסו רגל של לוקה ועבירה על דוראנט

shadow
shadow
1 year ago

ועכשיו הריוויו המיותר הזה שראו בלייב שהיה גג נקי של דוראנט

Smiley
Editor
1 year ago

נו… אז סימונס הציל את היום?

shadow
shadow
1 year ago

סימונס המושמץ חוטף ללוקה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 year ago

מהלך גדול של סימונס.
המאבס עדיין הולכים לקלוע עכשיו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 year ago

או שלא

shadow
shadow
1 year ago

נגמר לברוקלין האויר לוקה עם שתי מסירות מאחורי הגב מכבה את האור על הנטס

shadow
shadow
1 year ago

אוקלהומה מנצחת את הקליפרס. מיליונים משלמים לקוואי לשבת בבית. סך הכל הגיוני

Smiley
Editor
1 year ago

לנטס לא היה דלק להארכה.
לוקה הכובש מסמן עוד איקס על החגורה

Smiley
Editor
1 year ago

ריילי צריך להתקשר לאיינג' ולבדוק איך הוא יכול להיפטר מלאורי ולקבל איזה קונלי+קלרקסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחח יפ. מצחיק שאנשים חשבו שהמתחזה יצליח במיאמי. הוא טוב בלהימרח על הפרקט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עובר על המשחקים ורואה ששגא ניצח את איבקה, גרם לו לבכות. איבקה הבוכה.
מה נהיה מהקונטיינדרית של LA?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

בתחרות בין קיירי לקונקציץ לוקה מעך את המוסלמי, זרק אותו מהמסגד.

רן הנרגן
רן הנרגן
1 year ago

וייגסי ממלא את הדלי קלי בועט בו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

ויישפכו כל השמפניות הוורודות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

אגב, ג'ימי נראה עם הרסטות כמו בחורה, אולי יש לו מקום ב WNBA?
לא יפה במיוחר כאישה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כל תנועת ביטול לשופטים ומקבלים פאול טכני. סילבר-שטן יהפוך את הכדורסל למשחק של רובוטים כאילו שלשחקנים אין רגשות….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

הנפגע הטרי גורדן פול מג"ס….
גועל נפש WWA

אשך טמיר המקורי

זו תרבות הביטול?

אשך טמיר המקורי

סטף בראשמור. הרכז הכי טוב בהיסטוריה.
PG – סטף
SG – ג'ורדן
SF – בירד
PF – דאנקן
C – קארים

Dipsy
Dipsy
1 year ago

אמת. סטף פשוט שחקן חד פעמי

thetroll
thetroll
1 year ago

+30
סוף סוף יש מי שמסכים איתי חוץ מאייברסון
🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

למה אני תמיד הסכמתי איתך😉

thetroll
thetroll
1 year ago

מסכים. אז זה אייברסון אתה ואני 🙂
מזל שיש פה את אייברסון משפר אותנו 🤣🤣🤣)…. 🙂

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

אני הסכמתי איתך כבר שנה שעברה

thetroll
thetroll
1 year ago

אז אנחנו כבר 4 במועדון.
אייברסון אתה שמעון ואני.
מזל שיש את אייברסון זה משפר אותנו. תכלס בתור אלה שיש להם את הטיקט של "רפי ההבנה" באתר כולל למשל הטרייד שלברון עשה מול ווש על ראס ואנחנו התנגדנו לו מה שהפך אותנו בדיעבד ל"רפי הבנה פאר אקסלנס" אחרי שכל אלה שאמרו שהטרייד טוב ללייקרז צדקו (אנחנו חייבים להודות היום שהם צדקו העובדות מדברות) אז לפחות… בוא נגיד לפחות אייברסון איתנו בעניין הזה. הצלחה קטנה. 🤣🤣🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

כולם רפי הבנה באתר

גיא הירוק
Admin
1 year ago

אין לי ויכוח אתך.
לי פשוט קשה להשתחרר מהרגש הנוסטלגי,
ולכן הכנסתי חוק (שתקף רק לבחירות שלי, כן?) שאין כניסה לראשמור עד שעוברות 5 שנים מהיום הקריירה.
לכן מג'יק ובירד יכולים להמשיך להרגיש על הסלע כמו בבית…

thetroll
thetroll
1 year ago

טוב לדעת שהסיבה שבעינה סטף עדין לא בראשמור אצלך היא בירוקרטית בלבד (5 שנים מהפרישה) ולא איזה שהיא התנגדות עקרונית לעניין.
יתכן שאצרף אותך למועדון אייברסון שהחברים בו הם בן אדם אחד מכובד (אייברסון) ושלושה רפי הבנה (האשך שמעון וכמובן רפה ההבנה הגדול מכולם – אני) . אם אצרף אותך זה כמובן יהיה עם כוכבית.( "הנל מסכים עם הקביעה שסטף בראשמור אלא שטרם חלפו 5 שנים מפרישתו אי לכך ובהתאם לזאת על סטף יהיה להתמתין בסבלנות אם כי אין התנגדות עקרונית לעניין") (מקוה שהניסוח של הכוכבית באותיות הקטנות למטה אכן הולם את תחושותיך).
חייב להגיד,שאני מעריך אותך גיא. אהבתי גם את כל הקעקועים והמשקולות אני באותו עניין (משקולות פחות קעקועים) . חולה על זה למעשה.

גיא הירוק
Admin
1 year ago
Reply to  thetroll

תמתין רגע לפני שאתה מכניס אותי למועדון…
.
קרי, לטעמי, עדיין לא חלף על פניו של מג'יק. אבל זה אכן קרוב,
וכאמור, אין לי באמת ויכוח עם מי שבוחרים בו (למעט משנמכי מג'יק מוזרים. אתם יש לי ויכוח מלווה בחיוך מתנשא מזן ה-"ילד, מה הוא מבין…")

אשך טמיר המקורי

מדהים לראות איך סטף מכניס את קליי לעניינים, נותן לו בדיוק את הכדורים במקומות הנכונים וברגעים הנכונים לתת לו ביטחון, אחרי חצי ראשון מזעזע.

thetroll
thetroll
1 year ago

+30

עידן
עידן
1 year ago

+1

עידן
עידן
1 year ago

הגיע הזמן של סקרמנטו ללכת שוב לבניה מחדש.כבק יש להם חלק אחד בפאזל של הבנייה שהוא קיגן מארי.
גם כך הם יסיימו בחמישה האחרונה במערב גם השנה.עדיף להם לשלוח בטרייד את פוקס סאבוניס בארנס וכל מי שהם יכולים תמורת בחירות דראפט וזה גם יהפוך אותם השנה מהחמישיה האחרונה במערב לבטח לשלישייה האחרונה במערב מה שיגביר את הסיכוי לבחירה גבוהה בדראפט בקיץ בנוסף לבחירות דראפט שיקבלו על השחקנים שרשמתי מקודם.חשוב גם שיחתימו מישהו עם ניסיון בבניית קבוצות.העסק שם לא הולך לשום מקום כבר המון שנים

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  עידן

לוותר על הליברטון היתה טעות נוראית אם רצו לשלוח מישהו היו צריכים לשלוח את פוקס. מזכיר קצת את פורטטלנד ששלחה את יוקיץ ולא נורקיץ.

עידן
עידן
1 year ago
Reply to  thetroll

+1

גיא הירוק
Admin
1 year ago
Reply to  thetroll

?
יוקיץ' ונורקיץ' נבחרו על ידי דנבר שבחרו (ובצדק) ללכת עם הג'וקר.

עידן
עידן
1 year ago
Reply to  thetroll

הפלוס 1 לגבי החלק הראשון.
לגבי החלק השני נדמה לי דווקא שנורקיץ היה בדנבר ודנבר שלחו אותו לפורטלנד והשאירו את יוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

פוקס טוב מהליברטון לא היה צריך לוותר על איש מהם. סבוניס חלש רצח. יצא להם טרייד גרוע. מה שבטוח שהליברטון לא היה משפר את הקינגס בכלום והם היו באותו מקום גם איתו.
פוקס שחקן אש השתפר גם השנה

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

היה ברור שהם צריכים לשחרר את פוקס. מדהים שהצליחו אפילו שם לעשות את ההחלטה הגרועה ביותר.

thetroll
thetroll
1 year ago

סוף סוף רואים ניצוצות של הגנה אצל הלוחמים אבל עדין רחוק. סטף השחקן הכי טוב בליגה (האמיתית לא הפנטזי)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לוקה הכי טוב. אחכ אתה יכול להתווכח בין סטף ליאניס. אני עם סטף

thetroll
thetroll
1 year ago

לא מסכים לגבי לוקה הוא צריל להראות את הכסף . אני מסכים שהוא השני ברשימה.
חוץ מזה שיש בו מן השיקוציות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחח אהבתי את הגיף אשמור אותו למתישהו.
אני לוקח את לוקה לפני כולם לדעתי הוא יותר בהרבה מכולם

thetroll
thetroll
1 year ago

אהבתי את הגיף אבל סטף יותר טוב מיאניס.
לא בריבאונד כמובן ליאניס יש עוד איזה 25 סנטימטר עליו אבל סטף מחפה על המחסור הגנטי הזה ב 967.5 דברים שאני יכול (תאורטית) להרחיב עליהם שהופכים אותו בסופו של דבר לשחקן טוב (בעייני בהרבה) מיאניס או מכל שחקן אחר בליגה. בהרבה. לא בקצת.

גיא הירוק
Admin
1 year ago
Reply to  thetroll

לא בריבאונד. גם לא בהגנה.
בצד ההתקפי?
ובכן, זה דיון מעניין.
כל אחד מהצמד יודע להשתלט על משחקים בדרכו.
אבל בשורה התחתונה (לדעתי),
יאניס.
השחקן מס' 1 בליגה
והוא בדרכו לתפוס בעלות מוחלטת על עמדות ה-PF ב-HOF
.
(5 שנים אחרי שיפרוש, כמובן…)

thetroll
thetroll
1 year ago

חחחחח
יאניס בהחלט עלול להדיח את טימי ביום מן הימים.
אני? צריך לפחות 3-4 אליפויות כדי שזה יקרה.
אנחנו מדברים על פאקן טים דאנקן. נמתין בסבלנות.

thetroll
thetroll
1 year ago

האמת שהויכוח יוכרע באופן סופי רק בקרב פנים מול פנים אי לכך ובהתאם לזאת הייתי מבטל את כל העונג שבעונה הזאת מדלג עליב לחלוטין כדי לראות גמר של הלוחמים (סטף ושות') מול יאניס ושות.
זה יהיה פרייסלס.
נאלץ להמתין בסבלנות.
אינשאללה.

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  thetroll

ומבקש ממך סליחה מראש ששמתי בגמר את הלוחמים ולא את פיניקס פשוט הם את ההזדמנות שלהם כבר קיבלו ודאגו בדרך מקורית במיוחד להרוס אותה. כל כך חבל.

גיא הירוק
Admin
1 year ago
Reply to  thetroll

הסאנס הרוויחו ביושר כל גרם של סקפטיות מצד אוהדי הכדורסל.
אני מקווה שהשנה תהיה שנת בוקר ואייטון.
בצורה מוזרה ולא אופיינית אני אופטימי (אחרת לא הייתי מתערב עם דה שוט).
הקבוצה היחידה שמפחידה אותי, ויסלחו לי אוהדי גולדן, זו הבאקס.

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  thetroll

אם תהיו מולם בגמר ישר וללא היסוס אקפוץ על העגלה שלכם. זה שאתה אופטימי זה קצת מוזר ויתכן שאף מדאיג מנקודת מבט של הלוחמים.

Dipsy
Dipsy
1 year ago

מדהים לראות את סטף והפאניקה שהוא מעורר בהגנות, ועוד יותר מדהים אותי מה שהאשך ציין – סטף פשוט מנהיג שמכניס את החברים שלו למשחק בכל צורה ופשוט סומך עליהם, כל כך שונה מהנוף בליגה שכל אחד מאדיר את עצמו.

וייזמן יכול להתפתח לשחקן ממש טוב, כנל מודי שנתן כמה דקות יפות היום

עידן
עידן
1 year ago
Reply to  Dipsy

+1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

סטף זה ראשמור כרגע אצלי הוא רק מאחורי מייקל וקובי

Dipsy
Dipsy
1 year ago

איזה כיף שמישהו מעריך את קובי… אף אחד לא שם אותו בטופס לצערי

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  Dipsy

מעולה +30.
סטףזה ראשמור בעייני הוא שני רק למייקל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואה וואה ראיתי בן סימונס התפוצץ עם 7 נק 8 אס שווה כל דולר. כרגיל עם ההגנה המדהימה שלו עצר את לוקה.
הנטס מזכירים את הקינגס עם וולטון קליר פאת לחלוטין. בדיחה.
תכף קאווי יגיע והקליפרס יקחו גם אליפות😉
את המדדה יש להטריד כבר היום למכור אותו לאיזה קבוצה לחוצה

אשך טמיר המקורי

מי יקח את המדדה? סחורה פגומה

thetroll
thetroll
1 year ago

האמת שבאמת הלילה זה היה לילה שבו סוף סוף האיכויות של סימונס שבזכותם קיבל את המקס באו לידי ביטוי. שוב אותו טריפל סינגל חד פעמי בתולדות הליגה. שוב,אותה הגנה מופלאה שאיפשרה ללוקה להבקיע רק 41 שערים לקחת רק 11 ריבאונד ולתת רק 14 בישולים. אני חושב שבן סימונס התעלה על עצמו היום ובכל תרחיש שיש אני לוקח אותו לקבוצה שלי לפני כל חוזי המקס הצעירים האחרים בליגה. בטח לפני לוקה אבל גם לפני ג'ה וכ'. באמת משחק ענק שלו חבל שדוראנט 37 נק וקיירי 39 נק פשוט לא היו בשיאם וקלקלו את השואו החד פעמי של סימונס.

עידן
עידן
1 year ago

עזבו רגע סטטיסטיקות.אנחנו עדים לפי דעתי ודעתי בלבד לעונה שבה 3 מ4 הגדולים בעשור האחרון מחוץ לטופ 10 של השחקנים בנבא.לברון.בגלל הגיל זה לגיטימי.עדיין קולע אבל איבד את רוב האתלטיות והגנה הוא לא עושה כבר המון שנים מאז שחזר לקליבלנד.
דוראנט שבתחילת עונה שעברה עוד חשבתי שהוא הכי טוב בנבא אבל אצלי הוא השנה ייצא מהטופ 10.
קוואי.תיאורטית יצא לפני שנה וחצי כשנפצע אבל עכשיו זה רשמי.
השחקן הרביעי שעדיין בטופ 10 הוא סטף קרי למרות שביצע השני של העונה הסדירה בעונה שעברה הוא כבר היה בדרך החוצה אבל גמר המערב גמר הנבא ותחילת העונה הזאת משאירים אותו שם.
עוד שחקנים משמעותיים לא כמו השלושה שהזכרתי למעלה אבל הארדן ואנטוני דייוויס שעד לפני שנתיים היו לא רק טופ 10.ברוב הזמן טופ 7 ובשיאם כל אחד בזמנו שלו טופ 3 כיום מחוץ לטופ 10 כבר שנה שנייה ברציפות

עידן
עידן
1 year ago
Reply to  עידן

שבחצי השני של העונה הסדירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

דוראנט בטופ 10 היום בליגה