You are currently viewing חוזה לך ברח 4 / שדות פופ לנצח

חוזה לך ברח 4 / שדות פופ לנצח

המדור שעוקב אחרי ההימורים בפריוויו

  • 56 משחקים שוחקו השבוע , בכמה מהם ניחשו נכונה את זהות המנצחת? כמה מדליות נצברו? מי מוביל בדרוג הMVP ? מהו שיר השבוע שלי ואיזה חידות חדשות קרמו עור וגידים ומצפות לכם בסוף המדור. אתם מוזמנים לבוא ולגלות….

השבוע עומס המשחקים עשה את שלו גם אצלנו ואת שבעת הקבועים תגברו מהספסל 2 שחקני חיזוק – רועי ויינברג ושחר צ'קוטאי . החברים המשיכו לפגוע באחוזים גבוהים והתחרות צמודה מתמיד, בוא נצלול אל הנתונים אבל קודם תפרגנו לעצמכם איזה אולדי שמזמן לא שמעתם…

לידיה הלוהטת השיר הפותח את האלבום הנפלא של "דודה" להקת הרוק של סנדרסון (אחרי כוורת וגזוז) , לכבוד יוטה והעונה המוזרה שלה עד עתה ש"עוברת על כל החוקים", " מתקרבת מסתובבת איתות ימינה ושמאלה היא גונבת" …ולנו נשאר לשאול – יוטה, תגידי לאן?

עדכון שבועי

1/11אינדיאני פוגע שוב כמו בשבוע שעבר, בשלוש הימורים מתוך 4 ומשיג גם, מזל -טוב!, את המדליה הראשונה שלו בנצחון 9 של הבולס על יתומי נאש (הימר על 10) . הנפילה היחידה היא בהימור שלו על הפתעה של מינסוטה על פיניקס היציבה שסרבה לשתף פעולה.

2/11 – ואל זירת המשחקים העמוסה שכללה 11 משחקים עולים צמד לחלק את העומס : עמיחי קטן המנוסה ובהופעת בכורה רועי ויינברג . ביחד הם מנחשים נכונה 9 תוך 11 המשחקים, כשעמיחי שומר על הממוצעים הנאים שלו ופוגע ב-3 מתוך 5 הימוריו עם שתי מדליות ארד נאות נוספות לצרור העמוס שלו . רועי עם הופעת רוקי מהממת פוגע בכל ניחושיו וגם צובר מדליית זהב בנצחון 8 של הקליפרס מול יוסטון וצובר את הציון המשוקלל לערב אחד הכי גבוה מאז תחילת המעקב (133 לעומת 100 של עידו רבינוביץ ביום הניחושים הראשון שלו) . זאת מדליית הזהב השלישית בסך הכל שהושגה בכל ההימורים והראשונה בעשרת הימים האחרונים, מזל של מתחילים? הבלחה חד פעמית? קונטנדר אמיתי? ימים יגידו (ואנחנו נעקוב), ישר כח.

3/11 רותם אלרן בערב המנוחה של הNBA עולה לסיבוב קצר, מנחש אחד מ-2 .

4/11 דור בלוך לובש את מדי הקרב שלו (סיירת יהלום?) , ועולה לבדו להתמודד מול 12 משחקים , שלמעט הגריזליס בבית מול שארלוט נראים כולם כמוקשים זדוניים….דור מפרק אותם אחד אחד ובסוף הערב הוא עם 8 הימורים נכונים מתוך 12 כאשר ביניהם 5 מדליות! 3 מתוכם כסופות! מפספס את הזהב בנקודה אחת בנצחון של הקליפרס בשבע הפרש על סאן אנטוניו , ומשיג שתי מדליות כסף נוספות בחצי הפתעות (לפחות לטעמי) שבנצחונות של הניקס בחוץ על פילי ושל אינדיאנה על מיאמי בבית ( בשניהם הימר על 5 ונגמר 2)…רק הנטס המעצבנים החליטו להתפוצץ על חשבון האבדיות (10 לוויזרדס בהימור, 42 לברוקלין…) ושלחו את דור לחבוש קלות את מצחו בתחבושת סטייל אריק שרון 73…רק בשביל להעצים את ההשג, כבוד דור.

5/11 עידו רבינוביץ התאושש מהערב האחרון שלו (2 מ-7) עם הופעה סולידית של 4 פגיעות נכונות מתוך 8. במשחק של מינסוטה מול יוסטון הוא חזה – "הימור: קארל אנטוני טאונס נותן הצגה והוולבס לוקחים ב-11".

ובכן טאונס עם ערב אדיר של 25 נקודות , 9 ריבאונד ו-6 אסיסטים הוביל את הזאבים לנצחון 12 ואת דור למדליית כסף עם טעם של זהב.

6/11 , תומר שנאן, ממשיך במקבצים המדוייקים שלו, הפעם 3 ניחושים מוצלחים מתוך ה-4 כולל את יוטה בחוץ מול הקליפרס (בתחילת העונה זה היה נראה הזוי). ויתר הפעם על הפרשים אז אין תזוזה בעמודת המדליות.

7/11 ואת הערב העמוס במיוחד חולקים שניים : עומר בקאל בהופעתו השלישית ושחר צ'קוטאי בהופעת בכורה. עומר לקח את חלק הארי ופגע נכונה ב-7 מ-13 ניחושיו, כולל ההפסד הראשון של מילווקי לאטלנטה המלהיבה, שחר פגע בהימור על שיקאגו ונפל עם ההיט בהפסד הביתי לפורטלנד.

הטבלה הכללית

השבוע הנוכחי מסומן בצהוב, אפשר להשוות לשבועות הקודמים למי שממש מתעניין

תוצאה כללית

הפער הגדול נשמר כששחקני הופס במשותף ממשיכים לקלוע מעל 64% מהשדה, שבוע שני ברציפות…

מי מנחש הכי טוב את זהות המנצחת ? (צפוף בצמרת)

המדד הזה הוא לדעת חלק מכם החשוב, המעניין והקובע ביותר …יכול להיות…. אבל אם המהמרים עצמם (רובם לפחות) נהנים לתת הפרש בניחושים אז לא נכבד אותם ונבדוק את ביצועיהם? בוודאי שכן …אני רואה את הסעיף הזה כשווה ערך לתחרות מלך הסלים השנתית…את המדליות אולי כמלך האסיסטים/ריבאונדים …ואת השקלול של כולם מגלם תואר ה-MVP…בדומה לאיך שזה מתנהל בליגה

  • אינדיאני 6/10
  • רועי ויינברג 6/6
  • עמיחי קטן 17/27
  • רותם אלרן 5/8
  • דור בלוך 20/34
  • עידו רבינוביץ 13/24
  • תומר שנאן 12/19
  • עומר בקאל 18/28
  • שחר צ'קוטאי 1/2

1עומר בקאל64.3% (1)
2תומר שנאן63.1% (2)
3עמיחי קטן 62.9% (3)
4דור בלוך58.8% (5)
5עידו רבינוביץ 54.7% (4)
רותם אלרן62.5%
שחר צ'קוטאי50%
אינדיאני 60%
רועי ויינברג 100%
הערה – המינימום לכניסה לטבלה הינו 15 ניחושים, לכן תוצאותיהם של רותם,שחר,אינדיאני ורועי אינם נכללות .
בעמודה השמאלית בסוגריים מצויין מיקום השחקן בשבוע שעבר

טבלת המדליות המעודכנת

  • דור בלוך : 1 זהב, 7 כסף, 5 ארד
  • עידו רבינוביץ – 1 זהב, 2 כסף
  • רועי ויינברג – 1 זהב
  • עמיחי קטן – 4 כסף, 6 ארד
  • תומר שנאן – 4 כסף
  • אינדיאני – 1 כסף

כדי להבין יותר לעומק את הכשרון לניחושי מדליות בוא ונראה באילו אחוזים מהמשחקים מצליחים המהמרים להיות קרובים עד 6 נקודות מהמציאות

שם מספר מדליותמספר הימורים %
דור בלוך133438.2
עידו רבינוביץ32412.5
רועי ויינברג1616.6
עמיחי קטן102737
תומר שנאן41526.6
אינדיאני11010
63211627.5

אפשר לראות שדור ועמיחי הם הדייקנים ביותר ומשיגים מדליה על כל 2.5 משחקים, תומר זקוק לקצת פחות מ-4 משחקים בשביל זה, וזה בערך הממוצע של כל הקבוצה במשותף

MVP

מהפך בפסגה שבוע שני ברציפות, דור פותח פער קטן…שאר השחקנים יכנסו לטבלה כשינחשו לפחות 15 משחקים … מעניין מה רועי ויינברג (שכרגע הציון המשוקלל שלו הוא 133! ) מתכנן עבורנו בשבועות הבאים

  1. דור בלוך – 93 (2)
  2. עמיחי קטן – 89 (1)
  3. תומר שנאן – 84 (3)
  4. עידו רבינוביץ – 71 (4)
  5. עומר בקאל – 63 (5) * בלי ניחושי מדליות..!

פינת חידות האתגר השבועית

8 חידות באמתחתי הפעם, בדרגות קושי שונות, האחרונה (8) ממתק אמיתי בעיני, תהנו

  • 1. לצד העכברוש הוא כנראה שחקן הNBA עם הכי הרבה הסכמי ממון (חשאיים מאשתו) ? (9,5)
  • 2. שמעתי ששם יאניס שותה קפה (7)
  • 3. שחקן שהכינוי שלו היה "הקולע הפוך" (5,4)
  • 4. חצי מהספלאש בראדרס חווה לחץ כשהיא שיחקה טניס (8)
  • 5. המותג הישראלי לעבודות עץ שמתאר במדויק את יכולת ההרכב של הלייקרס להשחיל שלשות (5,5)
  • 6. נורית וגם גידי מבצעים את השיר האהוב על מרכוס סמארט רגע לפני שהוא נמרח על הפרקט לסחיטת עבירת תוקף (3,3,5)
  • 7. the beatles announce they are about to commit a FF2 (1,4,2,4,4,4)
  • 8. איך עורכים אימון בהום סנטר? (9)
אתה-תקום-פה ותריע

זהו להפעם, מקווה שנהניתם, אשמח לכל תגובה ובמיוחד מנשואי הכתבות הללו…אינדיאני ועמיחי כבר הגיבו והבנתי שהם פחות או יותר נהנים מהעניין…כל השאר לא ראיתי שום תגובה, והאמת? אני סקרן מאוד לדעת איך הם רואים את כל הנושא…אז ח'ברה אל תבאסו אותי שוב שבוע נוסף , אשמח לכל ביקורת , הערה, הארה וכ"ד להתראות בשלישי הבא

מדורים קודמים

לפוסט הזה יש 26 תגובות

      1. ירון, החלום

        אלו החברים בעלי הכוחות המאגיים פה בהופס, בעלי יכול ניחוס קרובה לשל מנחם האגדי.
        מאז שמנחם ירד מהעגלה של ראס הבחור השתפר פלאים

      2. Havlicek stole the Ball

        שפ"ל (שדות פופ לנצח, למרות שאתה לגמרי רם מעלה!), ממליץ בחום, כל עוד ידך משגת, שלא תדע מה זה טנ"ש, שב"ר והשאר… הו, תמימות קדושה!

  1. לגבי 3 "הקולע הפוך", יש לי קצת בעיה עם האותיות של המילה הראשונה.
    יש את דיוויד ריברס ואז זה דויד (קלע בול בפוני) ריברס (reverse)

    1. שדות פופ לנצח

      ברכות NFS פיצחת את 8 נכונה (אימון בהום זה בלבול אותיות של וומבניאמה, ויש רמז שצריך לערוך את זה, מניח שהרבה לא הבינו את הפתרון)…..לגבי 3 , טעות שלי , אני צריך למחוק את החידה…התכוונתי לדניס רודמן שהכינוי שלו היה the worm …איך שהוא התבלבלתי ותרגמתי את זה לעלוקה (הקולע הפוך…) במקום לתולעת …קראו לו התולעת בגלל ההתפתלויות שלו ואני כנראה נדבקתי לסגנון השמירה המעולה שלו (היה נדבק לשחקן שלו ומחסל אותו )

  2. בתור מי שהקים ומנהל את קבוצת "היגיון ספורט" בפייסבוק בשש השנים האחרונות, קבלו הגדרות נבחרות:

    1) בולס בניו אורלינס, ויליאמסון בפליקנס (9)
    2) רודמן יביא… (9)
    3) לשם עבר הכדורסלן שנכשל ב… ב"רוקטס" (3,7) (שימוש כפול)
    4) לידר, לא? (6)
    5) נצחון טוב, ניו יורק – יוסטון (5)
    6) ב-NBA ג'ורדן אלוקים! (4,7)
    7) סיבובי הופעות מוסיקליים באן. בי. איי (7) (לועזית)
    8) ראג'ון רונדו משחק באן. בי. איי. (6,4)

כתיבת תגובה