You are currently viewing חוזה לך ברח 5 – המדור שעוקב אחרי ההימורים בפריוויו

חוזה לך ברח 5 – המדור שעוקב אחרי ההימורים בפריוויו

שבוע של 47 משחקים, 7 סוקרים שונים בפריוויו , אחד מהם בהופעת רוקי , איך הצליחו הסוקרים האמיצים שלנו במלאכתם ? שיר השבוע, כל הטבלאות הקבועות, המהפכים (הרבה מהפכים) , הזוכים והמפסידים של השבוע , ובנוסף…. 9 חידות חדשות….

לתחושתי יש איזו מגמה בשנים האחרונות של תסרוקות פרועות במיוחד, אולי כבר קשה לבלוט עם הקעקועים בלבד…וגם הקרחת כבר השתלטה על כל החלקות (והחלקים) …. יותר ויותר שחקנים חוזרים לאופנה הזו מה שכמובן מתקשר מיידית לשיר הנושא של אחד הסרטים הטובים בכל הזמנים – "שיער" ….שאפשר לגזור ממנו (טוב, אולי לגזור פחות מתאים כאן…לאמץ) את המוטיב שמשתקף בשחקני הליגה – "hair thats a pride "…שאלה קטנה שאולי אקבל עליה הסבר בתגובות – השיער של ג'ימי באטלר הוא אמיתי ? האם יכול להיות שהבחור מתהדר בשיער מלאכותי מודבק?

עדכון שבועי

  • 10/11, עמיחי קטן פותח את השבוע בסערה, מעמיס על שכמו 13 משחקים ומוריד 9 מתוכם במעונם, בנוסף אחרי 3 שבועות שחונים מגיעה מדליית זהב ראשונה בנצחון של השקנאים ב-4 על שיקאגו בחוץ, בשק שלו מתיישבים עוד 4 נאים – 3 מכסף (בצחונות של פיניקס בוסטון ודנבר) ועוד אחת מארד (טורנטו). יבול של 5 מדליות ב-13 משחקים שומר על הממוצע שלו (וגם של דור בלוך) בהשגת מדליות – מדליה על כל 2.5 ניחושים. נקודות מדד – 111 (השני בטיבו לערב נתון מאז התחלת המעקב) , ועמיחי עושה צעד גדול לכיבוש הפסגה בכל המרוצים.
  • 11/11, רותם אלרן, ממשיך להתקדם במנות קטנות, מהמר על 4 ופוגע בשניים.
  • 12/11 דור בלוך, שהימר עד עכשיו על יותר משחקים מכולם במצטבר (42), הניח את הז'יטונים שלו על 8 משחקים וגרף את הקופה ב-5 מהם, מה שהפיל אותו היו ההפתעות של סאן אנטוניו מול מילווקי שהורידה הילוך לאחרונה ושל אורלנדו שמתחילה לממש פוטנציאל בתקופה האחרונה מול פיניקס היציבים, מתוך 5 המשחקים שנוחשו נכונה נצברו 2 מדליות כסף נאות בנצחון של ממפיס ב-9 (10 בהימור) , ושל הקינגס ב-6 (8 בהימור) , 88 נקודות מדד , מה שיוביל לשינויים בטבלה השבועית בגלל היתרון המזערי לפני המחזור כנגד עמיחי.
  • 13/11, עידו רבינוביץ , פוגע ב-3 מ-8 וממתיק את הגלולה המעט מרה במדליית זהב בנצחון 13 של הפליקנס על הרוקטס , מדד 63. עידו הוא הראשון שמצליח לצבור מדליית זהב שניה, מה שמזניק אותו למקום הראשון בטבלת המדליות .
  • 14/11, פריוויו קצת מבולגן שכלל שני אנשים שלא טרחו לציין מי הימר מה, אבל לאחר מחקר קצר הסתבר שאת 4 המשחקים הראשונים כתב תומר שנאן ,ולעזרתו הגיע יהלי אולמר בשלושת האחרונים. תומר פגע בשניים מתוך ארבעת הניחושים ללא צבירת מדליות, נציין לטובה את הבנת משקלו של מיטשל בקליבלנד : "מיטשל ואלן בספק למשחק, וזה מה שיכריע את ההתמודדות בסופו של יום במידה ומיטשל מתלבש נקבל קרב אפי בינו לבין אדוורדס בסופו לדעתי הגארד המוכשר של קליבלנד שעד כה נותן תצוגות MVP יצא עם ידו על העליונה. במידה ולא, מינסוטה ככל הנראה תשיג את ניצחונה השישי העונה". מיטשל אכן לא שיחק וקליבלנד הפסידה. 50 נקודות מדד.
  • יהלי כהרגלם של הרוקי'ס בפריוויו הצליח קצת יותר, 2 מתוך 3 הניחושים שלו הגיעו ליעדם והוא גם צבר מדליית כסף בהפתעה (?) של הקינגס ב-7 (הימר 5) על הלוחמים (שהם בהחלט לא חמים לאחרונה) , וארד בנצחון הנדיר של הלייקרס ב-7 (הימר על 13) על הנטס שעשו קולות של חזרה במשחקים האחרונים…כל הכבוד, גם לסטודנטית שעזרה לו להמר על הלייקרס … לא קל לתפוס נצחון של האגמים בעונה זו….הציון המשוקלל של יהלי הערב 116, הכי גבוה עד עתה בשבוע זה, אבל לא נשכח שזה במדגם קטן יחסית.
  • 15/11, אל הערב האחרון בסקירה השבועית ניגש עומר בקאל הותיק והטוב, שבפעם הראשונה הוסיף ניחוש על ההפרש והרהיב אפילו לנחש את התוצאה המדוייקת (צריך להמציא קטגוריה חדשה עבור זה…מדליית פלטיניום? ), אולי עומר חושק גם בתואר הMVP של המדור? אחרי שביסס עצמו בראשות טבלת מאזן הנצחונות בשבוע שעבר…המהלך השתלם לו, וחוץ מ-4 ניחושים מוצלחים מתוך 8 הוא גם צבר מדלית כסף בנצחון של הבוסטון ב-4 (הימר על 5) וארד בנצחון 16 של הקליפרס (הימר 11)…בהימור על בוסטון (130:125) היה קרוב מאוד לפגוע גם בניקוד הכללי (126:122) – 97% !

NBA VS HOOPS

בתחילת השבוע התוצאה עמדה על 60:98 לטובת נבחרת הופס.
בשביעיון הזה התוצאה – 27 : 20 . שזה אומר 57.5% אחוזי הצלחה. ירידה קלה לעומת 64% נצחונות בשבועיים האחרונים .

מאזן נצחונות – הפסדים אישי W/L

שםW/Lאחוזי הצלחהמיקום בשבוע שעבר
עמיחי קטן26/14653
עומר בקאל22/13 62.91
תומר שנאן 23/1460.92
דור בלוך 25/1759.54
רותם אלרן 7/5 58.3לא דורג
עידו רבינוביץ16/16505
אינדיאני +
ויינברג+
יהלי+
צ'קוטאי
15/6 (!) 71%

שבוע שלישי ברציפות שבסופו מהפך נוסף בצמרת.

עמיחי מזנק מהמקום השלישי הישר לפסגה, עידו שהתחיל חזק ( 7/2) כבר במאזן חצוי …רותם נכנס לטבלה כי זה השבוע הרביעי הרצוף שבו הוא מניח הימורים בפריוויו…אז למרות שטרם הגיע ל-15 משחקים חשבתי שמן הראוי לכלול אותו במתמודדים……בפינה לשיפוטכם מתחממים ארבעה שחקנים שטרם עברו את הקאט לכניסה למצעד והם כולם באחוזים טובים ועשויים עוד לטפס בעתיד במעלה הטבלה

מאזן מדליות אישי

שםזהבכסףארד מיקום בשבוע הקודם
עידו רבינוביץ 222
דור בלוך 1951
עמיחי קטן1773
רועי ויינברג14
תומר שנאן45
יהלי אולמר/ עומר בקאל 11
אינדיאני16

מהפך גם בטבלת המדליות – עידו עם המדליה המוזהבת השניה כובש את הפסגה. עמיחי ודור ממשיכים למלא צקלונם במדליות כהרגלם. עומר ויהלי עם הכניסה היישר מהפינה לשיפוטכם למקום השישי והמכובד

MVP

שםמדד שבועי ממוצע שנתי מיקום בשבוע שעבר
עמיחי קטן112962
דור בלוך88921
תומר שנאן 50783
עידו רבינוביץ63694
עומר בקאל79675

גבירותי ורבותי : מהפך (נוסף), עמיחי דוחק את דור למקום השני גם בקטגוריה זו וכרגע מוביל בשניים מתוך שלושת הקטגוריות . מז"ט לעומר בקאל שהוסיף הימורים על מדליות והחל , אולי, לצמצם את הפור שהוא נתן לחבריו בהתחלה

פינת חידות האתגר השבועית

  • 1. אפשר להגיד על דילן ברוקס שהוא 51% לפחות במילווקי? (3,4)
  • 2. עושה מזל רע מסביב לברוקס בבית אבות באטלנטה? (2,4)
  • 3. מין כבד שמשחק כדורסל בקלילות (6)
  • 4. נשמעת כמו הקבוצה הכי מכבסת באמריקה (9)
  • 5. החלום של אם פולניה לשידוך עבור בנה ההומו, הטביע את חותמו (3,6)
  • 6. שאלה קדומה שגם רובין או ס'ת עשויים לשאול את המאמן בחלוקת המאצ' -אפ, כשהם נכנסים מהספסל מול ההרכב הראשון של מילווקי וגולדן סטייט בהתאמה (5,3,5)
  • 7. פחד, יסכימו ראשי קהילות, אינו יכול לשמש מאמן (6)
  • 8. את הסיקסרס אוכל להכיל בעזרת ז'ול ורן (3,6)

9. איזה מטוס הוא מטיס? (7)

למדור השבועי הקודם

לפוסט הזה יש 62 תגובות

            1. שדות פופ לנצח

              לא…קצת התברברתם. התשובה מתחילה באות – פ'

            2. shadow

              פילי-אס פוג?

    1. שדות פופ לנצח

      תודה עומר, היה לי חשוב במיוחד לשמוע מאחד מגיבורי הכתיבה דלי…זה כמעט כאילו לברון יגיב לשימון ולאשך

    1. ומוסיף – פופ – אני מאד נהנה מהטור שלך, תודה! ממש מושקע!
      והבונוס – אם אני מצליח חידה אחת – איזו הרגשה טובה…

    2. Eat Prey Ljos (Parody)

      למרות שהוא ניסה, בטרוליות יש להגיד וכך אמרו כל הכתבים, להכחיש שמדובר בתוספות שיער – זה בהחלט מה שהיה לג'ימי באטלר על הראש.

      1. שדות פופ לנצח

        מצד אחד זה די מדהים שגבר שם תוספות שיער , אני לא חושב שיש לזה תקדים…אולי השלב הבא זה איפור…מצד שני אפשר לפרגן לג'ימי על מקוריות ופריצת דרך

  1. שדות פופ לנצח

    משום מה אני לא מצליח להגיב לתשובה של שאדו (פילי-אס פוג?) מתחתיו …אז אני פותח חדש, כי מגיע לו לגמרי – פיליאס פוג תשובה מדוייקת

      1. אגב כשאתה לא מצליח להגיב לתגובה זה כנראה כי אי אפשר לשרשר יותר אז צריך לקפוץ למגיב האחרון שאפשר להגיב לו וזה ימשיך את אותו השירשור

  2. מעולה פופ.
    תודה על ההשקעה.
    כנראה שהתעוררתי מאוחר מדי ו NFS ושאדו פתרו את הכל.
    לא ממש הבנתי את פיליאס פוג והקשר לשאלה.

    1. שדות פופ לנצח

      עגל, סיקסרס ופילי זה מילים נרדפות…כך גם אספוג ואכיל…מסכים? אז אם אני כותב "את הסיקסרס אוכל להכיל" זה כאילו רשמתי פילי אספוג. ואם אני מחלק את זה קצת שונה ייצא פיליאס פוג שהוא גיבור ידוע של ז'ול ורן….זו חידה יחסית מורכבת , כשמתחילים עדיף להשתעשע עם חידות פשוטות יותר, אז אל תיפח רוחך ….(עכשיו אני מקווה שלא קיימתי את הפסוק: יותר משהעגל רוצה לינוק הפופ רוצה להניק")

כתיבת תגובה